Файл қосу

Химия - педагогикалық зертеулер негіздері



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ 
СемЕЙ Қ. ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
                    3 деңгейлі СМК құжаты
                                   ПОӘК
                            ПОӘК 042-16-13.1.04
                                   /01-2013
                                       
                                   ПОӘК
 Оқытушыға арналған  пәннің   бағдарламасы
<<Химия-педагогикалық зертеулер негіздері>> 
                                       
                             № 2 басылым
                                10.01.2013 ж.
                                       
                                       
                                       
                                       
            ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                                       
<<Химия-педагогикалық зертеулер негіздері>> 
           5В011200  -  <<Химия>> мамандығы үшін
                                       
  ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ
                                       

                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                 Семей  
                                     2013
                                       
                            ПОӘК 042-16-13.1.04
                                   /01-2013
                                       
                              №2 басылым
                                  10.01.2013.
                           12  беттің беті
                                       
                                Алғы сөз
1. ӘЗІРЛЕНГЕН:
Құрастырушы:             _______________________________ аға оқытушы  Кобегенова А.И.

2. ТАЛҚЫЛАНДЫ:  
2.1. Химия және  география кафедрасының мәжілісінде бекітілген: 
<<    >>_____2013 ж.     № ___  хаттама  
Химия және география кафедрасының меңгерушісі м.а., п.ғ.к., аға оқытушы ___________________                Онтагарова Д.Р.

2.2. Жаратылыстық  ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында: 
<<     >>_____2013 ж.     № ___  хаттама  

Төрайымы_____________ АбдишеваЗ.В.

3. БЕКІТІЛДІ:
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған: 
<<     >>_____2013 ж.     № ___  хаттама  

ОӘК төрағасы  ____________________ Б.А.Рыскелдиев
Жаратылыстық  ғылымдар факультетінің деканы ____________Ибраева Л.С.









                            ПОӘК 042-16-13.1.04
                                   /01-2013
                                       
                              №2 басылым
                                  10.01.2013.
                           12  беттің беті


                                Мазмұны

* Қолдану саласы    
* Нормативтік сілтемелер 
* Жалпы ережелер 
* Оқу пәннің (модульдің) мазмұны 
* Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың  тізімі 
* Пән бойынша оқу-әдістемелік карта
* Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы
* Әдебиеттер
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                            ПОӘК 042-16-13.1.04
                                   /01-2013
                                       
                              №2 басылым
                                  10.01.2013.
                           12  беттің беті

1 ҚОЛДАНУ  САЛАСЫ
<<5В011200>>  -  <<Химия>> мамандығы студенттеріне арналған <<Химия-педагогикалық зертеулер негіздері>> пәні бойынша оқу-әдістемелік кешеннің кұрамына енгізілген оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы.
2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР
<<Химия-педагогикалық зертеулер негіздері>> пәнінің оқытушыға арналған бағдарламасы келесі құжаттар талаптары мен ұсыныстарына сәйкес құрастырылған және аталған пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін  белгілейді:
- ҚР <<Мемлекеттік жалпы міндетті жоғары білім беру стандарты>> 23 тамыз 2013 ж. № 1080 қаулысымен іске қосылған және бекітілген;
<<5В011200>>  -  <<Химия>> мамандығының Типтік оқу жоспары, 10 сәуір 2013 ж. № 158 бұйрығымен іске қосылған және бекітілген;
- СТУ 042-СГУ-5-2013<<Пәндердің оқу- әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар>> университет стандарты;
         - ДП  042-1.07-2013 <<Пәндердің оқу- әдістемелік кешенініңқұрылымы және мазмұны>> құжаттандырылған процедурасы.

3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1. Пәннің  қысқаша мазмұны:
<<Химия-педагогикалық зертеулер негіздері>> пәні бакалавр дайындау барысында маңызды орын алады және <<Химия>> мамандығында оқитын студенттер үшін негізгі пәндер блогының міндетті бөлігі болып табылады, өйткені студенттерге профессионалды жұмыс барысында көп нәрсені біліп, істей алу тиіс.
3.2 Пәнді оқып-білудің мақсаты: атом құрылымының, молекулалардың, кристалдардың, аморфты заттардың, мезофазалар мен кристалдардың қазіргі заманғы теориясының ұғымдарын оқу.
3.3 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті:
-  студенттерді нақты есептеу схемамен таныстыру, олардың мүмкіншілігін және шектеулілігін түсіну және оларды активті түрде теориялық және қолданбалы химияның актуалды мәселелерін шешуде қолдану.
3.4Оқып-білудің нәтижелелері:
Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды:
* зимиялық құрылыстың қазіргі теориясының негіздерін, молекулардың квантты күйлерін, химиялық үрдістердің заңдылықтарын білу тиіс; 
* ақпаратты қайта өңдеу, қабылдау жолдарының түрлері мен негізгі әдістерін, компьютермен ақпаратты басқару үшін қолдана алуды меңгеру тиіс;
* атомдар және молекулалар құрылысының теориясын игеру тиіс;
* химиялық заттардың құрылымының түрлі орналасуының деңгейлерінде физико-химиялық зерттеу кезінде зат құрылысының қазіргі теориясының жобаларын және негізгі түсініктерін қолдана алуы тиіс;
* есеп нәтижелерін іс жүзінде алынған эксперименталды мәліметтермен салыстыруды түсіну тиіс;
* химиялық есептерді шешуде спектроскопиялық зерттеу әдістерін қолдану жайында мәлімет болуы тиіс;
* химиялық есептерді шешуде спектроскопиялық зерттеу әдістерін қолдану жайында мәлімет алуы тиіс.
3.5 Курстың пререквизиттері:
* бейорганикалық химия
* элементтерді анықтау әдістері
* химиялық сандық анализ
* физикалық зерттеу әдістері
* квантты механика және компьютерлы химия 
3.6 Курстың постреквизиттері:
* физикалық химия
* 
3.7Оқу жұмыс жоспарынан көшірме:                                                                                     
                                                                                                                          1кесте
                                   Курс
                                Семестр
                              Кредиттер
                                 ДР сағ.
                                СПС сағ.
                                 ЗС сағ.
                               ОСӨЖ (сағ)
                                СӨЖ сағ.
                                Бар-лығы
                                    сағ.
                  Қорытынды бақылау түрі
                                       4
                                       8
                                       2
                                      15
                                       -
                                      15
                                      15
                                      45
                                      90
                                емтихан

           4 ОҚУ ПӘННІҢ (МОДУЛЬДІҢ) МАЗМҰНЫ
                                                                    2кесте
 Тақырыбтардың атауы және олардың мазмұны 
                             Сағат саны 
                                       1
                                       2
1 МИКРОМОДУЛЬ << МЕКТЕП ХИМИЯ КУРСЫНЫҢ МАЗМҰНЫ>>
                         Дәріс сабақтары
Мектеп химия курсының  мазмұнын қалыптастыру  және оған қойылатын талаптар
                                       2
Орта мектепің химия курсының мазмұны мен құрылысы
                                       2
Пәнаралық байланыстың ғылыми - әдістемелік негіздері.

                                       3
                    Практикалық сабақтар
Мектеп химия курсының  мазмұнын  сұрыптаудағы  тарихи негіздерінің құрылымдық  жүйесі
                                       3
Мектеп химия курсының  мазмұнын  сұрыптаудағы политехникалық негіздерінің  құрылымдық  жүйесі
                                       3
Практикалық сабақ №7-9 Мектеп химия курсының  мазмұнын  сұрыптауда  оқу  материалдарының қазіргі ғылым деңгейіне сәйкестігінің  іске  асуы   
                                       1
  2МИКРОМОДУЛЬ  <<ХИМИЯНЫҢ ІРГЕЛІ ҰҒЫМДАРЫ>>
                         Дәріс сабақтары
Химияның  іргелі  ұғымдары  негізінде мектеп химия курсының  мазмұнын құрудың ғылыми- әдістемелік негіздері

                                       2
Мектеп  химия  курсын  құрудың  әдіснамалық  негіздері
                                       3
Мектеп  химия  курсының  негізгі  тақырыптарының   ғылыми мазмұны 

                                       3
                    Практикалық сабақтар
Мектеп химия курсының  мазмұнын  сұрыптауда  оқу  материалдарының қазіргі ғылым деңгейіне сәйкестігінің  іске  асуы   
                                       2
Практикалық сабақ№ 10-12 Мектеп химия курсының  мазмұнын  сұрыптауда  ұғымдардың дамуы негізінде құрылымдық  жүйесі
                                       3
Химия  курсының  құрылымдық-логикалық байланысының  жүйесі
                                       3

5 СТУДЕНТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫБТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ
5.1. <<Д.И.Менделеевтің периодтық заңы және периодтық жүйесі,атом құрылысы>> тарауының ғылыми мазмұнының
5.2. <<Ерітінділер және теориялар>> тарауының ғылыми негіздері 
5.3. Органикалық қосылыстарды оқытудың ғылыми негіздері

* ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
                                                                		3 кесте	
                               Тақырыбы
                      Көрнекті құралдар,
                                    ТОҚ,
             зертханалық тақталар (стенд)
                                       
             Өздік меңгерілетін сұрақтар
                                       
                        Бақылау нысанасы
                                       
                               Дәрістер
                            Практикалық
                               сабақтар



                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       1
Мектеп химия курсының  мазмұнын қалыптастыру  және оған қойылатын талаптар
 Мектеп химия курсының  мазмұнын  сұрыптаудағы  тарихи негіздерінің құрылымдық  жүйесі
                                  слайд
Химия курсының мазмүнын тацдауга және оқытуга қойылатын дидактикалық талаптар. Орта мектептегі химия курсының мазмұның сұрыптау негіздері. Химия курсы мазмұпының қалыптасу кезеңдері
                        Кезектік бақылау
Мектеп химия білімі , оның қызметі және маңызды құрамдас бөліктері 

Мектеп химия курсының  мазмұнын  сұрыптаудағы политехникалық негіздерінің  құрылымдық  жүйесі

                      презентация, кесте
Жалпы орта білім жүйесінде химияның оқу пәні ретінде алатын орыны. Химия курсын қүрудың ғылыми-теориялық негізі. Мектептік химия курсын қүрудың негізгі ұстанымдары. Химия курсының мазмұны

                        Кезектік бақылау
Химияның  іргелі  ұғымдары  негізінде мектеп химия курсының  мазмұнын құрудың ғылыми- әдістемелік негіздері

Мектеп химия курсының  мазмұнын  сұрыптауда  оқу  материалдарының қазіргі ғылым деңгейіне сәйкестігінің  іске  асуы   
                      презентация, кесте
Пәнаралық байланыстың ғылыми ұстанымын жүзге асырудың орны. Оқыту үрдісіндегі пәнаралық байланыс түрлері. Пәнаралық байланысты жоспарлау бағыттары
Пәнаралық байланысты жүзеге асырудың дидактикалық талаптары

                        Кезектік бақылау
Мектеп  химия  курсын  құрудың  әдіснамалық  негіздері
Мектеп химия курсының  мазмұнын  сұрыптауда  ұғымдардың дамуы негізінде құрылымдық  жүйесі

                     презентация, плакат
Химияның оқу  пәні  мазмұнының  заттар ұғымы жүйесіне  бағыттай  отырып  құрылуы. Химияның оқу  пәні  мазмұнының  химиялық  реакциялар ұғымы жүйесіне  бағыттай  отырып  құрылуы. Химияның оқу  пәні  мазмұнының  химиялық  өндіріс  туралы ұғымы жүйесіне  бағыттай  отырып  құрылуы
                        Кезектік бақылау
Мектеп  химия  курсының  негізгі  тақырыптарының   ғылыми мазмұны
Химия  курсының  құрылымдық-логикалық байланысының  жүйесі
                     презентация, плакат
Бейорганикалық химия  курсының құрылымының  ерекшеліктері. Органикалық  химия  курсының  құрлымының ерекшеліктері

                        Кезектік бақылау
7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы
                                                              Таблица 4 
Оқулықтардың , оқу-әдістемелік құралдардың атауы
                              Дана (саны)
                      Студенттердің саны
                 Қамтамасыз етілу пайызы
Ахметов Н. С. Неорганическая химия: Пробный учебник.  --  М.: Просвещение, 1994.
                                       1
                                       6
                                     16,6
Ахметов Н. С, Кузнецова Л. М. Неорганическая химия: Пробный учебник для 7 класса.  --  М.: Просвещение, 1983.
                                       1
                                       6
                                     16,6
Волова Н. Ф., Чернобыльская Г. М. Пропедевтический курс для семиклассников // Химия в школе, 1998, № 3. С 29 -- 33.
                                       1
                                       6
                                     16,6
Зайцев О. С. Системно-структурный подход к построению курса химии.  --  М.: Изд-во МГУ, 1983.
                                      10
                                       6
                                      100
Химия и общество / Американское химическое общество; Пер. с англ.  --  М.: Мир, 1995.

                                       1
                                       6
                                     16,6
Чернобельская Г. М., Трухина М. Д., Шелехова Л. М. Пропедевтический курс химии с прикладным содержанием для VII класса // Химия в школе, 1995, № 4. С. 19.
                                       1
                                       6
                                     16,6
Гузей Л. С, Сорокин В. В., Суровцева Р. П. Химия.  --  М.: Дрофа, 1995.
                                      46
                                       6
                                      100
Цветков Л. А. Органическая химия.  --  М.: Просвещение, 1988.
                                       1
                                       6
                                     16,6
Общая методика обучения химии / Под ред. Л. А. Цветкова. В 2-х т. т. 1.  --  М.: Просвещение, 1981.
                                      10
                                       6
                                      100
Кузнецова Н. Е., Титова И. М., Тара Н. Н., Жегин А. Ю. Химия.  --  М.: Вента-на-Граф, 1997.
                                       4
                                       6
                                      90
Иванова Р. Г. Химия.  --  М.: Просвещение, 1996.
                                       1
                                       6
                                     16,6
Гуревич А. Е., Исаев Д. А., Понтак Л. С Физика и химия. 5 -- 6 класс.  --  М.: Просвещение, 1994.

                                       1
                                       6
                                     16,6

8.ӘДЕБИЕТ
  + Негізгі әдебиет

    o Ахметов Н. С. Неорганическая химия: Пробный учебник.  --  М.: Просвещение, 1994.
    o Ахметов Н. С, Кузнецова Л. М. Неорганическая химия: Пробный учебник для 7 класса.  --  М.: Просвещение, 1983.
    o Зайцев О. С. Системно-структурный подход к построению курса химии.  --  М.: Изд-во МГУ, 1983.
    o Волова Н. Ф., Чернобыльская Г. М. Пропедевтический курс для семиклассников // Химия в школе, 1998, № 3. С 29 -- 33.
    o Гузей Л. С, Сорокин В. В., Суровцева Р. П. Химия.  --  М.: Дрофа, 1995.
    o Гуревич А. Е., Исаев Д. А., Понтак Л. С Физика и химия. 5 -- 6 класс.  --  М.: Просвещение, 1994.
    o Иванова Р. Г. Химия.  --  М.: Просвещение, 1996.
    o Кузнецова Н. Е., Титова И. М., Тара Н. Н., Жегин А. Ю. Химия.  --  М.: Вента-на-Граф, 1997.

  +  Қосымша әдебиет
    o Общая методика обучения химии / Под ред. Л. А. Цветкова. В 2-х т. т. 1.  --  М.: Просвещение, 1981.
    o Цветков Л. А. Органическая химия.  --  М.: Просвещение,
1988.
8.2.3. Химия и общество / Американское химическое общество; Пер. с англ.  --  М.: Мир, 1995.
8.2.4.Чернобельская Г. М., Трухина М. Д., Шелехова Л. М. Пропедевтический курс химии с прикладным содержанием для VII класса // Химия в школе, 1995, № 4. С. 19.

Пәндер