Файл қосу
Жоғары мектепте қазақ тілін оқыту әдістемесінің ғылыми негіздері
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3-деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-28.1.10/01-2014 ПОӘК <<Тілді жоғары мектепте оқыту әдістемесі>> пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы ______ 2014 жылғы № 1 басылым <<Тілді жоғары мектепте оқыту әдістемесі>> ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 6В050117- Қазақ тілі мен әдебиеті ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2014 ПОӘК 042-18-28.1.10/01-2014 № 1 басылым 13 беттің 2-шісі Кіріспе 1 ӘЗІРЛЕГЕН Мұқанова Қ.Қ. - қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к. _____________ <<___>> ___________20___ жыл. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Қазақ тілінің теоиясы мен әдістемесі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. Кафедра меңгерушісі _______________ Мұқанова Қ.Қ. 2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. Төрайым _________________Сәмекбаева Э.М. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №___ <<___>> ___________20 ___жыл. ОӘК төрағасы _________________Искакова Г.К. 4 <<____>> __________ 20___ж. шыққан ПОӘК-нің № 1 БАСЫЛЫМЫ ПОӘК 042-18-28.1.10/01-2014 № 1 басылым 13 беттің 3-шісі Мазмұны 1 Қолданыс аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль) 5 Студенттің өздік жұмыстарының тақырыптары 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы 8 Әдебиеттер ПОӘК 042-18-28.1.10/01-2014 № 1 басылым 13 беттің 4-шісі 1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ <<Тілді жоғары мектепте оқыту әдістемесі>> пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы 6В 050117- <<Қазақ тілі мен әдебиеті" мамандығының магистранттарына арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы <<Тілдіжоғары мектепте оқыту әдістемесі>> пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: - Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігімен бекітілген және қолданысқа енгізілген ҚР МЖМБС 3.08.275-2006 Мемлекеттік білім беру стандарты; - СТУ 042-СГУ-5-2013 <<Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар>> университет стандарты; - ДП 042-1.01-2014 <<Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы>> құжаттық іс-жосығы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: Кәсіби деңгейі жоғары, жан-жақты дамыған, білім нәрімен сусындаған, теориялық білімі терең, практикалық дағдысы қалыптасқан маман даярлау. Соған сай магистранттарды әдістеме саласындағы соны өзгерістермен таныстырып, оны тиімді қолданудың жолдарын үйрету; магистранттарға қазақ тілін оқыту әдістемесінің методологиялық-теориялық негіздерін меңгерту; қазақ тілі жүйесін жоғары мектепте қатысымдық-танымдық тұрғыдан талдап көрсету пәннің мазмұнын құрайды. 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: <<Тілді жоғары мектепте оқыту әдістемесі>> курсының негізгі мақсаты - - қазақ тіл білімінің негізгі көкейкесті мәселелері, оның зерттелуін оқыту, негізгі белгілері, құрылымы, түрлері, қолданылу ерекшелігі жайлы толық оқыту. Тілді жоғары мектепте оқыту жолдарын, қағидаларын түсіндіру. Кәсіби білікті маман, шығармашыл тұлға дайындау, қажетті кәсіптік теориялық білім мен тиісті практикалық машық-дағдыларды қалыптастыру. Кәсіби деңгейі жоғары, жан-жақты дамыған, білім нәрімен сусындаған, теориялық білімі терең, практикалық дағдысы қалыптасқан маман даярлау. 3.3 Пәнді оқытудың міндеттері: * Магистранттарды әдістеме саласындағы соны өзгерістермен таныстырып, оны тиімді қолданудың жолдарын үйрету; * Магистранттарға қазақ тілін оқыту әдістемесінің методологиялық-теориялық негіздерін меңгерту; ПОӘК 042-18-28.1.10/01-2014 № 1 басылым 13 беттің 5-шісі * Қазақ тілі жүйесін жоғары мектепте қатысымдық-танымдық тұрғыдан талдап көрсету; * Оқу-әдістемелік құралдарды оқып-талдау, баға беру, тиімді әдістемелік кешендерді таңдай білу; * Қазақ тілін оқытудың теориясы мен әдістемесін ғылыми тұрғыдан зерттеп-тану қабілеттерін дамыту. 3.4 Оқыту нәтижесі: Пәнді оқыту нәтижесінде магистранттар білуге тиіс: Қазақ тілін оқытудың әдістемесі курсы барысында магистрант әдістемені зерттеу бағыттары мен зерттеу әдістерін саралап тани білу керек. Қазақ тілін оқыту әдістемесінің осы кезге дейін жасалған бай мұрасын магистранттар танып білуі керек. Білімге, икемділікке және дағды-машықтарға қойылатын талаптар Студенттер <<Тілді жоғары мектепте оқыту әдістемесін>> оқуы барысында қазақ тілі мұғаліміне тән іскерліктерді қалыптастырады. Олар мыналар : - жоғары мектепте білім берудің әр кезеңінде тілді оқытудың мақсат-міндеттерін анықтай алу іскерлігі ; - әрбір қазақ тілі сабағының білімдік, тәрбиелік, дамытушылық потенциалын мүмкіндігінше жүзеге асыру жолдарын тану іскерлігі; - қазақ тілінің жалпы тілдер жүйесіндегі, түркі тілдер жүйесіндегі өзіндік орны мен ерекшелітерін байланыстыра оқыту іскерлігі ; - қазақ тілінен берілетін ғылыми материалдың эмпириалдық деңгейде қалып қоймай, оның теориялық деңгейге қарай ұласу жолдарын тану мен ұйымдастыра алу іскерлігі; - оқыту технологиясын бірізді және орынды қолдана білу, әр сабақты ғылыми тұрғыдан талдап сараптай білу т.б. іскерлік дағдыларды меңгерулері тиіс. <<Тілді жоғары мектепте оқыту әдістемесі>> курсын меңгеруі барысында магистрант әдістемені зерттеу бағыттары мен зерттеу әдістерін саралап тани білуі керек. Қазақ тілінен тәжірибе жасау, оның нәтижелерін сандық және сапалық тұрғыдан талдай білу дағдылары да осы курсты оқу барысында қалыптастыру бойынша практикалық машықтарды иемденуі қажет. 3.5 Курстың пререквизиттері: <<Тілді жоғары мектепте оқыту әдістемесі>> курсын меңгеру үшін магистранттаркелесі пәндерді қосымша оқу қажет: * Педагогика * Психология * Қазіргі қазақ тілі * Тіл біліміне кіріспе 3.6 Курстың постреквизиті: + - жалпы тiл бiлiмi + - стилистика ПОӘК 042-18-28.1.10/01-2014 № 1 басылым 13 беттің 6-шісі + + - қазіргі қазақ тілі әдістемесі 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 1 Кесте Курс Семестр Кредит ДС (сағ) СПС (сағ) Лаб. (сағ) ОСӨЖ (сағ) СӨЖ(сағ Барл. (сағ) Бақылу түрі 2 4 2 15 15 - 15 45 90 емтихан 4 ОҚУ ПӘНІНІҢ МАЗМҰНЫ (МОДУЛЬ) 2 Кесте Тақырыптар атауы және олардың мазмұны Сағат саны 1 Дәріс сабақтары 1 модуль. Тілді жоғары мектепте оқыту әдістемесі - жеке ғылым саласы 1-тақырып. Жоғары мектепте қазақ тілін оқыту әдістемесі пәнінің мәні, мақсаты мен міндеттері 1 2-тақырып. Қазақ тілі мен әдебиеті мамандығының біліктілігінің ерекшеліктері. Қазақ тілі пәндері жүйесі және олардың ерекшеліктері 1 2 модуль. . Тілді жоғары мектепте оқытудың ғылыми негізі 1 3-тақырып. Жоғары мектепте қазақ тілін оқыту әдістемесінің ғылыми негіздері. Студенттердің психологиясы: ұлттық, әлеуметтік, кәсіби сипаттама. Қазақ тілі мұғалімі және өзіндік ерекшеліктері 1 4-тақырып. Жоғары мектепте қазақ тілі пәндерін оқыту формалары: лекция,семинар 1 3 модуль . Тілді жоғары мектепте оқыту әдістемесі 1 5-тақырып. Жоғары мектепте қазақ тілі пәндерін оқыту формалары: практикалық сабақ, лабораториялық сабақ 1 6-тақырып. Қазақ тілі және әдістемесі пәндері бойынша студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі 1 7-тақырып. Қазақ тілі және оқыту әдістемесі бойынша студенттердің оқытушымен орындайтын өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі 1 8-тақырып. Қазақ тілі және оқыту әдістемесі бойынша студенттердің өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі 1 9-тақырып. Қазақ тілі пәндері бағдарламалары, оқу жоспары 1 10-тақырып. Қазақ тілі пәндерінің типтік бағдарламасы, жұмыс бағдарламасы 1 11-тақырып. Жоғары мектепте қазақ тілін оқытуға арналған оқулық, оқу құралдары, дидактикалық технология. 1 12-тақырып. Қазіргі қазақ пәндері жүйесіндегі арнайы пәндердің орны және олардың әдістемелері. 1 4-модуль. Тілді жоғары мектепте оқытудың қазіргі заманғы әдістері 1 13-тақырып. Арнайы курс пен арнайы семинарды оқыту әдістемесінің ерекшеліктері 1 14-тақырып. Тілді жоғары мектепте оқытудың қазіргі заманғы әдістері, негізгі ерекшеліктері 1 15-тақырып. Тілді жоғары мектепте оқытудың қазіргі заманғы әдістері, қолдану әдістемесі 1 Тәжірибелік сабақтар 1 модуль. Тілді жоғары мектепте оқыту әдістемесі - жеке ғылым саласы 1-тақырып. Жоғары мектепте қазақ тілін оқыту әдістемесі пәнінің мәні, мақсаты мен міндеттері 1 2-тақырып. Қазақ тілі мен әдебиеті мамандығының біліктілігінің ерекшеліктері. Қазақ тілі пәндері жүйесі және олардың ерекшеліктері 1 2 модуль. . Тілді жоғары мектепте оқытудың ғылыми негізі 3-тақырып. Жоғары мектепте қазақ тілін оқыту әдістемесінің ғылыми негіздері. Студенттердің психологиясы: ұлттық, әлеуметтік, кәсіби сипаттама. Қазақ тілі мұғалімі және өзіндік ерекшеліктері 1 4-тақырып. Жоғары мектепте қазақ тілі пәндерін оқыту формалары: лекция,семинар 1 3 модуль . Тілді жоғары мектепте оқыту әдістемесі 5-тақырып. Жоғары мектепте қазақ тілі пәндерін оқыту формалары: практикалық сабақ, лабораториялық сабақ 1 6-тақырып. Қазақ тілі және әдістемесі пәндері бойынша студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі 1 7-тақырып. Қазақ тілі және оқыту әдістемесі бойынша студенттердің оқытушымен орындайтын өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі 1 8-тақырып. Қазақ тілі және оқыту әдістемесі бойынша студенттердің өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі 1 9-тақырып. Қазақ тілі пәндері бағдарламалары, оқу жоспары 1 10-тақырып. Қазақ тілі пәндерінің типтік бағдарламасы, жұмыс бағдарламасы 1 11-тақырып. Жоғары мектепте қазақ тілін оқытуға арналған оқулық, оқу құралдары, дидактикалық технология. 1 12-тақырып. Қазіргі қазақ пәндері жүйесіндегі арнайы пәндердің орны және олардың әдістемелері. 1 4-модуль. Тілді жоғары мектепте оқытудың қазіргі заманғы әдістері 13-тақырып. Арнайы курс пен арнайы семинарды оқыту әдістемесінің ерекшеліктері 1 14-тақырып. Тілді жоғары мектепте оқытудың қазіргі заманғы әдістері, негізгі ерекшеліктері 1 15-тақырып. Тілді жоғары мектепте оқытудың қазіргі заманғы әдістері, қолдану әдістемесі 1 5 МАГИСТРАНТТАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 5.1 Қазақ тілін оқытудағы дидактикалық принциптер 5.2 Бағдарламаның ішкі құраушы элементтері 5.3 Жаңа оқулықтардың ерекшеліктері 5.4 Қосымша әдістемелік еңбектер 5.5 Тілді жоғары мектепте оқытудың қазіргі заманғы әдістері, қашықтықтан оқыту технологиясы 5.6 Тілді жоғары мектепте оқытудың қазіргі заманғы әдістері, кейс технологиясы 5.7 Лекция оқу барысында студентте қалыптастырылуы тиіс мәселелер. Лекция оқу шеберлігі мәселесі. 5.8 Студенттердің ғылыми үйірмелері. 5.9 Тілді жоғары мектепте оқытудың қазіргі заманғы әдістері кредиттік оқыту технологиясы, негізгі ерекшеліктері 5.10 Қазақ тілі және әдістемесі пәндері бойынша студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру түрлері ПОӘК 042-18-28.1.10/01-2014 № 1 басылым 13беттің 9-шісі 5.11 Қазақ тілі және оқыту әдістемесі бойынша студенттердің өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру түрлері 5.12 Қазіргі кезеңдегі электрондық оқулық, оның өзіндік ерекшеліктері. 5.13 Семинар-лекцияның тікелей жалғасы ретінде. Семинар сабақтың өзіндік ерекшеліктері. 5.14 Студенттердің өзіндік жұмысын жүргізу - жоғары мектеп кадрларын даярулаудың бір қыры. Студенттердің өзіндік жұмысы және оны ұйымдастырудың ерекшеліктері мен кезеңдері. 5.15 Арнайы пән туралы ұғым. Олардың қажеттілігі. <<Түркологияға кіріспе>> арнайы пәні. 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3-Кесте Дәріс сабағының тақырыбы Семинар сабағының тақырыбы Көрнекі құралдар, плакаттар, лаборатория-лық стендтер Өз бетімен дайындалу сұрақтары Бақылау түрі 1 2 4 5 6 1. Жоғары мектепте қазақ тілін оқыту әдістемесі пәнінің мәні, мақсаты мен міндеттері 1. Жоғары мектепте қазақ тілін оқыту әдістемесі пәнінің мәні, мақсаты мен міндеттері Дәріс тезисі, сызба нұсқа слайдтар Пәнінің жалпы мәселелері, мақсаты мен міндеті, зерттелу жайы Жазбаша, ауызша 2. Қазақ тілі мен әдебиеті мамандығының біліктілігінің ерекшеліктері. Қазақ тілі пәндері жүйесі және олардың ерекшеліктері 2. Қазақ тілі мен әдебиеті мамандығының біліктілігінің ерекшеліктері. Қазақ тілі пәндері жүйесі және олардың ерекшеліктері Дәріс тезисі, кесте слайд түрінде Қазақ тілін оқыту әдістемесінің ұстанымдары Жазбаша, ауызша Жоғары мектепте қазақ тілін оқыту әдістемесінің ғылыми негіздері. Студенттердің психологиясы: ұлттық, әлеуметтік, кәсіби сипаттама. Қазақ тілі мұғалімі және өзіндік ерекшеліктері Жоғары мектепте қазақ тілін оқыту әдістемесінің ғылыми негіздері. Студенттердің психологиясы: ұлттық, әлеуметтік, кәсіби сипаттама. Қазақ тілі мұғалімі және өзіндік ерекшеліктері Дәріс тезисі, слайд Жоғары мектепте қазақ тілін оқыту әдістемесінің ғылыми негіздері Жазбаша 4. Жоғары мектепте қазақ тілі пәндерін оқыту формалары: лекция,семинар 4. Жоғары мектепте қазақ тілі пәндерін оқыту формалары: лекция,семинар Дәріс тезисі, кесте слайд түрінде . Қазақ тілін оқыту бойынша жасалатын оқу-әдістемелік кешен және оның құрылымы. Ауызша 5. Жоғары мектепте қазақ тілі пәндерін оқыту формалары: практикалық сабақ, лабораториялық сабақ 5. Жоғары мектепте қазақ тілі пәндерін оқыту формалары: практикалық сабақ, лабораториялық сабақ Дәріс тезисі кесте слайд түрінде Ауызша 6. Қазақ тілі және әдістемесі пәндері бойынша студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі 6. Қазақ тілі және әдістемесі пәндері бойынша студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі Дәріс тезисі таблица слайд түрінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру Ауызша 7. Қазақ тілі және оқыту әдістемесі бойынша студенттердің оқытушымен орындайтын өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі 7. Қазақ тілі және оқыту әдістемесі бойынша студенттердің оқытушымен орындайтын өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі Дәріс тезисі, сызбалар слайд түрінде жаттығу жұмысы Жазбаша 8. Қазақ тілі және оқыту әдістемесі бойынша студенттердің өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі 8. Қазақ тілі және оқыту әдістемесі бойынша студенттердің өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі Дәріс тезисі, мысалдарды ноутбуктан көрсету студенттердің өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру Жазбаша 9. Қазақ тілі пәндері бағдарламалары, оқу жоспары 9. Қазақ тілі пәндері бағдарламалары, оқу жоспары Дәріс тезисі, кесте-слайд Қазақ тілі пәндері бағдарламалары Ауызша 10. Қазақ тілі пәндерінің типтік бағдарламасы, жұмыс бағдарламасы 10. Қазақ тілі пәндерінің типтік бағдарламасы, жұмыс бағдарламасы Дәріс тезисі, сызбалар слайд түрінде Қазақ тілі пәндерінің типтік бағдарламасы Ауызша 11. Жоғары мектепте қазақ тілін оқытуға арналған оқулық, оқу құралдары, дидактикалық технология. 11. Жоғары мектепте қазақ тілін оқытуға арналған оқулық, оқу құралдары, дидактикалық технология. Дәріс тезисі сызбалар слайд түрінде Оқулықтарға талдау жүргізу Жазбаша 12. Қазіргі қазақ пәндері жүйесіндегі арнайы пәндердің орны және олардың әдістемелері. 12. Қазіргі қазақ пәндері жүйесіндегі арнайы пәндердің орны және олардың әдістемелері. Дәріс тезисі Салыстыру жұмыстарын жүргізу Жазбаша 13. Қазіргі қазақ пәндері жүйесіндегі арнайы пәндердің орны және олардың әдістемелері. 13. Қазіргі қазақ пәндері жүйесіндегі арнайы пәндердің орны және олардың әдістемелері. Дәріс тезисі сызбалар слайд түрінде Қазіргі қазақ пәндері жүйесіндегі арнайы пәндер Жазбаша 14. Тілді жоғары мектепте оқытудың қазіргі заманғы әдістері, негізгі ерекшеліктері 14. Тілді жоғары мектепте оқытудың қазіргі заманғы әдістері, негізгі ерекшеліктері Дәріс тезисі сызбалар слайд түрінде Тілді жоғары мектепте оқытудың қазіргі заманғы әдістері Жазбаша 15. Тілді жоғары мектепте оқытудың қазіргі заманғы әдістері, қолдану әдістемесі 15. Тілді жоғары мектепте оқытудың қазіргі заманғы әдістері, қолдану әдістемесі Дәріс тезисі, кестені слайд негізінде Тілді жоғары мектепте оқытудың қазіргі заманғы әдістері жазбаша 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4-Кесте Оқулықтардың, оқу құралдарының атауы Саны Студенттердің саны Қамтамасыз ету пайызы 1 2 3 4 1. Ф.Оразбаева. Тілдік қатынас: теориясы және әдістемесі, А.,2000 40 2 100% 3. Байтұрсынов А. Тіл тағылымы. Алматы:Ана тілі, 1992. - 448 б. 10 2 100% 4 0разбаева Ф.Ш.,Рахметова Р.С. Қазақ тілін оқыту әдістемесі.А.,2005. 20 2 100% Рахметова Р.С. Сөз тіркесі синтаксисі және оны оқыту әдістемесі. А.,2003 10 2 100% 6 Құлмағамбетова Б.Қазақ тілін оқыту методикасы. Жалпы редакциясын басқарған -Ал.:<<Мектеп>>, 1988 20 2 100% 7. Д.Әлімжанов, Ы.Маманов. Қазақ тілін оқыту методикасы- А., 1965 10 2 100% 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1.1. Негізгі әдебиеттер: 8.1. 2 З.Бейсембайқызы. Қазақ тілін оқыту әдістемесі. - Алматы, 2002 8.1.3. З.Бейсембайқызы. Қазақ тілін модуль негізінде оқыту. А., 2001 8.1.4. Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту тұжырымдамасы /Қазақстан жоғары мектебі №1, 2004. 5-20-66. 8.1.5. С.Қазыбайұлы.Мектепте қазақ тілін оқыту тәсілдері.-Алматы 1997 8.1.6. З.Бейсембаева. Қазак тілін оқыту әдістемесі.Алматы, 2002 8.1.7. К.Ж.Бұзаубакова.Жаңа педагогикалық технология. А.,2004 8.1.8. Ф.Оразбаева. Тілдік қатынас: теориясы және әдістемесі, А.,2000 8.2 Қосымша әдебиеттер: 8.2.1.Бейсембайқызы. Қазақ тілін модуль негізінде оқыту. А.,2001 8.2.2 0ралбаева Н, Жаксылықова К. Орыс тіліндегі мектептерде казақ тілін оқыту әдістемесі -Алматы, 1996. 8.2.3.Ә.Ишмұхамедов. Қызықты грамматика.А., 1995 ПОӘК 042-18-28.1.10/01-2014 № 1 басылым 13беттің 13-шісі 8.2.4. Жұбанов Қ <<Қазақ тілі жөніндегі зерттеулер>> А., 1999 8.2.5.Құрманова Н.Ж. Сөз тіркесін оқыту барысында оқушылардың логикалық ойлау мәдениетін қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері. Алматы-1998. 8.2.6.Рахметова Р.С. Сөз тіркесі синтаксисі және оны оқыту әдістемесі. А., 2003 8.2.7. Нұржанова Ж. Қазақ тілін тиімді оқыту жолдары. А., 2001. 8.2.8. 0разбаева Ф.Ш.,Рахметова Р.С. Қазақ тілін оқыту әдістемесі.А.,2005. 8.2.9. Селевко Г.К. Современные образовательные технологии. М. 2005 8.2.10. Гузеев В.В. Планирование результатов образования и образовательная технология. М.,2001. 8.2.11. Тұрғынбаева Б.А. Дамыта оқыту технологиялары. А., 2000 8.2.12. Көккөзова М., САбақан. Әдіскер тағылымы. Алматы, 2000. 8.2.13. Исабаев Ә.Қазақ тілін оқыту методикасы. Ташкент-2003. 8.2.14. Оразахынова Н <<Шеберлік класы>> Сатылай комплексті талдау (синтаксис). Алматы-2002.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz