Файл қосу
Сыныптан және мектептен тыс жұмыстар бойынша географиялық өлкетанудың ерекшеліктері
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СемЕЙқаласыныңШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМК құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-34.1.63 /02-2013 ПОӘК Студенттерге арналған пәннің бағдарламасы <<Географиядан сыныптан және мектептен тыс жұмыстар>> № 1 басылым 18.09.2013 ж. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<Географиядан сыныптан және мектептен тыс жұмыстар>> 5В011600 - <<География>>мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы__________ <<________>> ______________2013 г. Нурпейсова А.М., <<Химия және география>> кафедрасының оқытушысы 2ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 <<Химия>> кафедрасының отырысында <<________>> ______________2013 г., №_____ хаттама Кафедра меңгерушісі__________ Д.Р.Онтагарова Жаратылыс ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында <<________>> ______________2013 г., №_____ хаттама Төрайымы _____________________З.В.Абдишева 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу -әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған <<________>> ______________2013 г., №_____ хаттама ОӘК төрайымы __________ Г.К. Искакова 4 <<________>> ______________2013 г., №1 басылым ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны 1. Жалпыережелер 2. Пәнніңмазмұныжәнесабақтүрлерібойыншасағаттардыбөлу 3. Пәндіоқыпбілужөніндегіәдістемелікұсынымдар 4. Курс форматы 5. Курссаясаты 6. Бағақоюдыңсаясаты 7. Әдебиеттізімі 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Нурпейсова Ақерке Муратказиновна, оқытушы Химия және география кафедрасы Байланыс ақпараты - тел:, оқу ғимараты №3, кабинет № Сабақ өткізу орны - дәрісхана № Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Оқушыларды оқыту және тәрбиелеу қарқындылығын жоғарлату күрделі көпжақты процесінде географияны оқу, географиядан сыныптан және мектептен тыс жұмыстардың органикалық бірлік және тығыз өзара әрекеттесуіне маңызды роль беріледі. Оқу-тәрбиелеу процесінде сыныптан және мектептен тыс жұмыстарының ролі жоғарлауда, себебі бұл жұмыс оқушыларды тәрбиелеу, дамыту өзекті есептерін шешуді, теориялық білімдерді өмір жағдайымен тығыз байластыруды, оқушылардың кәсіптік қызықшылуғын қалыптастыруды, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін және пән игеруде тұрақты қызықшылуғын дамытуды қамтамасыз етеді. Курс <<Географияны оқыту әдістемесі>>, <<Педагогика>>, <<Психология>> пәндерімен тығыз байланысты. 1.3 Пәнді оқып-білудің мақсаты: қазіргі мектепте сыныптан және мектептен тыс жұмыстарын қолдану мүмкіндіктері мен қажеттілігі туралы студенттерге білім беру. Студенттерге-болашақ мұғалімдерге оқушылармен осындай жұмысты дұрыс ұйымдастыруға көмек көрсету және қазіргі мектептің жағдайында болашақ география мұғалімнің осы жұмыстардың дәстүрлі формаларын қолдану жолдарына үйрету. 1.4 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: * Географиядан көрнекіліктерді даярлау әдістемеснің негізгі білімдер мен істей білуді кеңейту және тереңдету; * Болашақ география мұғалімдерінің шығармашылық қабілеттерін дамыту; * Болашақ география мұғалімі кәсібіне тұрақты білім алу қызықшылығын қалыптастыру; * Педагогика және оқыту әдістемесі саласында студенттерді зерттеу жұмыстарына қатыстыру. 1.5Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: Білуі тиіс: география бойынша негізгі сыныптан тыс жұмыстардың формалары (массалық, топтық, жеке), сыныптан тыс жұмыстардың барлық түрлерін өткізу бойынша жоспарлар мен оқу бағдарламаларының талаптарын. Істей білуі тиіс: мектепте география бойынша сабақтан және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру және өткізу. Дағдылардың болуы тиіс: география бойынша сыныптан тыс жұмыстарды жоспарлау және сыныптан тыс шараларды өткізу бойынша ұйымдастыру әдістемелік жүмыстар, сыныптан тыс жұмыстарды өткізу және ұйымдастыру облысында педагогикалық біліктерді жалпылау, оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру мақсатында олардың білімдері мен көзқарастарын кеңейту. Компетенциялар: оқыту және тәрбиелу үрдісі сапасын қамтамасыз етуге қызығушылық білдірген әлеуметтік серіктестермен, әріптестермен ата-аналармен өзара қарым қатынасқа түсіу. 1.6 Курстың пререквизиттері: География, географияны оқыту әдістемесі, педагогика, психология. 1.7 Курстың постреквизиттері: Студент оқылатын ақпаратты қамту міндетті, алынған теориялық геоэкологиялық білімдерді және істеу білуді практикада қолдануға, бақылауға, салыстыруға міндетті; білімді маман болу керек. 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте № т/б Тақырыб атауы Сағаттар Әдебиет Дәріс ПЖ. ОСӨЖ СӨЖ 1. Кіріспе. Географиядан сыныптан және мектептен тыс жұмыстары курсының мақсаты, есептері және мазмұны, оның маңызы және педагогикалық талаптары. 5 3 4 10 8.1.1-8.1.4 С. 5-16. 2. Географиядан сабақтан тыс жұмыстарды жоспарлау, жоспарлар құруына қойылатын негізгі педагогикалық талаптар. 5 2 2,5 10 8.1.1-8.1.4 С. 17-38. 3. Әр түрлі жастағы оқушылармен сынаптан және мектептен тыс жұмыстардың ұйымдастыру формалары мен әдістері. 5 3 4 10 8.1.1-8.1.4 4. Сыныптан және мектептен тыс жұмыстар бойынша географиялық өлкетанудың ерекшеліктері. Географиялық өлкетанудың компоненттері. 5 3 4 10 8.1.1-8.1.4 5. Географиялық үйірмелер, ғылыми қоғамдар географиядан сыныптан тыс жұмыстардың формасы ретінде, олардың пән оқуда білім алуға қызықшылығын қалыптастыруда ролі. 5 2 4 15 8.1.1-8.1.4 6. Географиядан сыныптан тыс жұмыстардың көпшілік формалары: географилық кештер, конференциялар, олимпиадалар және т.б. 5 2 4 12,5 8.1.1-8.1.4 БАРЛЫҒЫ: 30 15 22,5 67,5 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Географиядан сыныптан және мектептен тыс жұмыстар курсын оқыту өзара байланысты төрт форманы қажет етеді: дәріс, практикалық (семинар) жұмыс, ОСӨЖ-оқытушының студентпен өздік жұмысы, және СӨЖ- студенттің өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспектті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Практикалық(семинар)сабағына дайындалуда келесі қажет болады: практикалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; практикум немесе нақты әдістемелік нұсқаулардан жұмыстың мазмұнымен, қажетті құралдармен танысу; алғашқы сабаққа жіберілген соң жеке тапсырма орындау; қорытындысымен орындалған жұмыстың есебін жазу және оны қорғау. ОСӨЖ және СӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық сабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ <<Географиядан сыныптан және мектептен тыс жұмыстар>> - 3 кредит. Курс бойынша 50 минуттық дәріс 2 рет, 50 минуттық практикалық сабақ 1 рет және 50 минуттық ОСӨЖ аптасына 2 рет болады. Дәрістерге, практикалық сабаққа, ОСӨЖ-ге қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Практикалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беруі керек. Сол жағдайда ғана тәжірибелік жұмысқа толық қорытынды жасауға болады. Сабаққа дайын емес студент практикалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді. 5 курс саясаты Студент пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда баллдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша баллдардың таратылуы кестеде келтірілген <<Географиядан сыныптан және мектептен тыс жұмыстар>> пәні бойынша балдардың таратылуы 2 кесте Апта Бақылау түрі Балдардың барлығы Қосымша 1-7 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Практикалық жұмыстарды орындау(есеп, қорғау) 2-3 Мектепте географиядан жұмыстың топтық формаларын ұйымдастыру: географиялық үйірмелер. Географиялық үйірме жобасын құру және оны қорғау. 30 Практикалық сабақта 4-5 Географиядан сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастырудың көпшілік формалары: географиялық олимпиадаларды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі. 40 Практикалық сабақта 6-7 Мектепте география аптасын даярлау және өткізу әдістемелік дайындығы. 35 Практикалық сабақта Студенттің өздік жұмысы 3 Географиялық экскурсиялар және экспедициялар, оларды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі. 20 Конспект 4 Мектепте география аптасын даярлау және өткізу әдістемелік дайындығы. 25 Жоспар құрастыру 5-6 Мектепте географиядан профилдік курстарды ұйымдастыру және жүргізу тәжірибесін оқыту. 30 Жоспар құрастыру Оқытушымен студенттің өздік жұмысы 2-3 Географиядан үйірме сабағының тақырыбтық жоспарын құру. 10 Жоспар құрастыру 4-5 Туристік жорықтар, жас туристердің жиналысы. 10 Конспект 6-7 Географиядан сыныптан тыс жұмыстардың бағытталуы бойынша классификациясы 10 Тірек конспект 1 апта мен 7 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы 30+270 8-15 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Практикалық жұмыстарды орындау(есеп, қорғау) 8-9 Географиялық кештерді, ойындар, викториналарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі (жобаларды қорғау). 26 Практикалық сабақта 10-11 Өлкетану бойынша мектеп мұражайы және оны мектепте ұйымдастыру әдістемесі (мұражай дамуының перспективтік жоспарын құру). 26 Практикалық сабақта 11-12 Оқушылардың ғылыми қоғамдары: мектепте құру және ұйымдастыру әдістемесі. 26 Практикалық сабақта 13-14 Географиялық конференцияларды дайындау және өткізу 27 Практикалық сабақта Студенттің өздік жұмысы 9 Сыныптан тыс және мектептен тыс жұмыстарды жүргізудегі географ мұғалімнің ролі. Мұғалімге қойылатын талаптар. 20 Конспект 10 Географиядан сыныптан тыс жұмыстарды жүргізуде қолданылатын әдістер 25 Реферат 13-14 Географиялық конференцияларды дайындау және өткізу 30 Жоспар құрастыру Оқытушымен студенттің өздік жұмысы 8-9 Мектеп оқушыларының ғылыми географиялық қоғамының жұмыс жоспарын құру. 10 Жоспар құрастыру 10-11 Географиядан мектеп олимпиадасының тапсырмаларын және өткізу бағдарламасын дайындау. 10 Конспект 12-13 Географиядан сыныптан тыс және мектептен тыс жұмыстардың формалары мен бағыттары 10 Тест 14 Межелік бақылау 2- 9-15 апта дәріс материалдары бойынша кешендік тестілеу 60 б. Сабақ кестесіне сәйкес 8 апта мен 15 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы 30+270 Емтихан балдарының барлығы 400 Академиялық мерзімде балдардың барлығы 1000 Студенттердің білім бағалау шкаласы: Әріптік жүйе бойынша баға Балдардың сандық эквиваленті Проценттік мазмұны Дәстүрлі жүйе бойынша баға А 4,0 95-100 Өтежақсы А- 3,67 90-94 -<<- В+ 3,33 85-89 Жақсы В 3.00 80-84 75-79 -<<- В- 2,67 -<<- С+ 2,33 70-74 Қанағаттанарлық С 2,00 65-69 -<<- С- 1,67 60-64 -<<- Д+ 1,33 55-59 -<<- Д 1,00 50-54 -<<- Ғ 0,00 0-49 Қанағаттанарлықсыз * ӘДЕБИЕТ Негізгі: * Методика обучения географии в средней школе/Под ред. Панчешниковой Л.М. - М.: Просвещение, 1983. * Даринский А.В. Методика преподавания географии. - М.: Просвещение, 1978. * Баринова И.И. и др. Внеурочная работа по географии. - М.: Просвещение, 1988. * Калегиц Т.Н., Кейлина З.А. Внеклассная и внешкольная работ с учащимися. - М.: Просвещение, 1980. * Максимова Н.А. За страницами учебника географии. - М.: Просвещение, 1988. * Никонова М.Н. Практикум по географическому краеведению. - М.: Просвещение, 1985. Қосымша: * Методический журнал <<География в школе>>. - 2010. * Республиканский научно-методический журнал <<География Казахстана и экология. Преподавание в школе и вузах>>. * Республиканский научно-методический журнал <<География в школах и вузах Казахстана>>
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz