Файл қосу
Ансамбль пәннің бағдарламасы. СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ <<МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ>> КАФЕДРАСЫ Құжат СМК 3 уровня ПОӘК ПОӘК 042-18.1.32/01-2014 ПОӘК <<Ансамбль >> пәннің бағдарламасы Редакция № 1 28.08.2014 <<Музыкалық білім берудің әдіснамасы>> АНСАМБЛЬ ПӘНІНІҢ КЕШЕНІ 5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014-2015 оқу жылы ПОӘК 042-18.1.32/01-2014 Ред. № 1 28.08.2014 ж. Бет 1 Алғы сөз 1. ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырған: 28.08 .2014 <<Музыкалық білім>> кафедрасының оқытушысы : Серіков Ә.С. 2. ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 Кафедра отырысында бекітілген: Хаттама №1 29.08.2014 <<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының отырысында бекітілген <<___>>________ 2014 жыл. Хаттама № Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш. 3. БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында бекітілген <<___>>____ 2014 жыл. Хаттама № ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. ПОӘК 042-18.1.32/01-2014 Ред. № 1 28.08.2014ж. Бет 2 Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны 3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қою саясаты 7. Әдебиеттер ПОӘК 042-18.1.32/01-2014 Ред. № 1 28 08 2014ж. Бет 3 1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1. Оқытушы туралы дерек Скріков Әділет Серікұлы, <<Музыкалық білім>> кафедрасының оқытушысы. тел: 543165, № 2 ғибарат, 115 дәрісхана - Пәннің аты - <<АНСАМБЛЬ>>; - Кредиттер саны - 2 1.2 Қысқаша пәннің мазмұны: Жалпы бұл пән Музыкалық білім берудің әдіснамасы 5В010600 - <<Аспаптық орындаушылық>> мамандығы бойынша жоғары оқу орының 4 - курс студенттерінің 7 семестріне, 1 кредит 45 (сағат) яғни, іштей оқитындарға арналған. Оқу жоспарынан үзінді: Курс Семестр Кредит саны Практи-калық сағаттар СӨЖ СОӨЖ Барлығы Бақылау нысаны 3 5 2 15 22,5 7,5 45 Емтихан 1.3. Курстың пререквизиттері (яғни, пәнге кіру үшін алдын-ала қойылатын бастапқы талаптар): - Студенттің сапалы өз аспабы болуы керек. - Студент ансамбльдің бір аспабында 3 курс оқу бағдарламасы деңгейінде ойнай білуі керек. -<<Музыка теориясы>> және <<Негізгі музыкалық аспап>> пәндерінен студенттің ағымдағы үлгерімі сол пәндерге қойылатын талаптарға сай болуы шарт. 1.4. Курстың постреквизиттері: Негізгі музыкалық аспап, құрамды оркестр, фольклорлық ансамбль, концертмейстерлік сынып. 1.5. Курстың қысқаша сипаттамасы: Мемлекеттік стандартқа негізделген оқу жоспарына сәйкес, курс сабақтары практикалық нысанда (формада) жүргізіледі. Курстың негізгі мақсат - бағдарлары: ПОӘК 042-18.1.32/01-2014 Ред. № 1 28.08.2014ж. Бет 4 * * Ансамбльде кәсіби дәрежеде ойнауға студенттерді машықтандырып, тәрбиелеу. * Ансамбльмен жұмыс істеу әдістемелерін меңгеру арқылы ансамбль ұжымын басқаруға студенттерді машықтандыру. * Ансамбльге арналған арнайы музыкалық әдебиеттерді оқып, үйрену. * Мектеп ансамбілі репертуарымен танысып, үйрену. * Студенттердің ой-өрісіне дұрыс көркемдік талғам мен стиль сезімдерін қалыптастыру. * Студенттердің жалпы ой-өрісін кеңейту. * Қазақ халық композиторларының ансамбльде ойналатын күйлерімен, Қазақстан композиторларының арнайы қазақ ансамбіліне жазылған төл шығармаларымен және шетел композиторлары шығармаларының қазақ ансамбіліне сәтті түскен үлгілерімен студенттерді таныстыру. 1.6. Курс мазмұны 1.6.1. Курс бөліктеріне және оны үйренуге қойылатын негізгі талаптар - <<Ансамбльдік>> курсы топпен практикалық негізде өтеді. Әр орындаушы ойнайтын партиясының нотасын өз бетімен қарап, практикалық сабақтарға дайындалып келуге міндетті. Сабақ барысында оқытушы жеке-жеке дайындалып келген орындаушылардың басын қосып ойнату жұмыстарын жүргізеді. Семестр барысында ансамбль 4 күй және 2 шығарманы (пьесаны) кәсіби дәрежеге сай орындауға (ойнауға) міндетті. Әр шығарма өз уақытында, яғни, бағдарламада көрсетілген нақтылы мерзімінде шығуы (орындалуы) керек. Белгілі бір шығарманы дайындауға берілген сағат саны орындалған соң әр студент сол шығарманы оқытушыға жеке ойнап тапсырады. Оқытушы студенттің орындаушылық деңгейін тиесінше бағалап, оқу журналына белгі қояды. Студент белгіленген шығармаларды өз уақытында тапсыруға міндетті. Белгіленген уақытынан кеш тапсырылған шығармалар автоматты түрде төмен бағаланады. Студентті курс талаптарын барынша өз бетінше меңгеруге үйрету мақсатында студенттің өздік жұмысына(СӨЖ-ге) бөлек бағдарлама бойынша міндетті түрде 2 күй және 2 шығарма (ән) партитураларын талдап, ойнап үйрену жүктеледі. СӨЖ бойынша шығарған шығармаларды студент аудиториядағы сабақ барысында немесе аудиториядағы сабақтан тыс кезінде оқытушыға міндетті түрде ойнап, тапсыруы керек. Бұл ретте де оқытушы ПОӘК 042-18.1.32/01-2014 Ред. № 1 28.08.2014ж. Бет 5 студенттің тапсырғаны, яки тапсырмағаны жөнінде арнайы оқу журналына белгі қояды. Ансамбль құрамында ойнауға машықтануды тексеру мақсатында семестр барысында студенттер 2 аралық тексеруден (аттестациядан) өтеді. Осы аралық тексерудің қорытындысы бойынша әр студенттің осы пәннен рейтингі белгіленеді. 2. ПӘННІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІНІҢ ТІЗБЕСІ ЖӘНЕ МАЗМҰНЫ 2.1. Курстың тақырыптық жоспары (2014-2015 оқу жылына): Барлығы: кредит саны 2, сағат саны 45 5 - ші семестр Тақырып атаулары Практикалық сабақтар саны СОӨЖ сағаттары СӨЖ сағаттары Д. Нурпеисова. <<Жаса қазахстан>> 1 1 Домбыра тобының әр партияларымен жеке жұмыс жүгізу 1 2 Баян тобының жеке жұмыс жасау 1 Шығарманың фразаларымен жұмыс 1 1 1 Шығарманың көркемдік бейнесін жасау 1 1 2 Домбыра тобымен арнайы жұмыс 1 1 Н.Тледиев <<Ансау>> 1 2 Шығарманын динамикалық белгілері талдап,кульминациялық жүрісін айқын орындау жұмыстарын жүргізу 1 1 Күрделі күйлердін қағыс ерекшеліктері 1 1 1 Бас кілтіндегі аспаптар тобымен арнайы жұмыс 1 1 1 Бақтыбай <<Бақтыбайдың сазы>> 1 2 Жеке партиялардың күрделі тұстарын арнайы ойнап жаттығу 1 1 Пьесамен жұмыс жасаудың ерекшеліктері 1 1 2 Күймен жұмыс жасаудың ерекшеліктері 1 1 1 Семестр бойы дайындаған барлық шығармаларды концертте орындауға дайындау. 1 0,5 1,5 Барлығы: 15 7,5 22,5 3. ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР а) пәнді оқытудағы негізгі кеңестер: Музыкалық білім беру әдіснамасы қоғамдық құбылыс ретінде музыкалық тәрбие заңдылықтарын, қоғамдық өмірдегі музыкалық тәрбиенің мәні мен ролін анықтайды. ә) пәнді оқытудағы студенттердің іскерлігі: Музыкалық білім беру әдіснамасының негізін оқу - студенттердің тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психология-педагогикалық циклындағы пәндерден, музыкалық білімнің теориясы мен практикасы курсынан алған білім, іскерлік және дағдыларына сүйенеді. Әдіснамалық дәрежедегі педагогикалық болмыстың құбылстары мен заңдылықтарын, оларды түсіндіру тәсілдерін ұғыну, логикалық ойлауды меңгеру, әртүрлі мамандықтағы оқытушының шығармашлық өсуінің негізгі көрсеткіштерінің бірі болып табылады. б) Тәжірбиелік сабақтарды дайындаудағы нұсқау: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай - ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым - қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін ПОӘК 042-18.1.32/01-2014 Ред. № 1 28.08.2014ж. Бет 5 музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету, өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру. в) оқу-әдістемелік кешеннің қолданудағы нұсқаулар кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ жұмыстары студенттердің екі есеге ұлғаяды, бұл білім жоғарлатуға үлкен талаптар қояды. г) экзаменге дайындалудағы кеңестер: қыстық және жаздық сессияға дайын болу үшін ең алдымен берілген тапсырмаларды тәжірбиелік, СӨЖ уақытында өткізілсе, сонда ғана адал еңбек сіңірген студен қандай да болсада қиындықтан өтеді, білімі сонда жоғары бағаланады. 4 КУРС ФОРМАТЫ: тәжірбиелік сабағы - 15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, екі аттестация және компьтерлік тест 5 КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер алдына мынадай администратиялық шарттар қойылады: Сабаққа кешігу - минус 0,5 балл Сабақты босату - минус 2 балл Жұмысты уақытында тапсырмау - минус 1 балл 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ: Баға қою әдісі : Тәжірбиелік сағатты 75 балл 1 аттестацияда и 75 балл 2 аттестацияда . ОБСӨЖ 45 балл 1 аттестацияда и 45 балл 2 аттестацияда Бақылау жұмысы 7 және 15 апталарда қойылады, қорытынды нәтижесінде 1-2 аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл, ал семестр бойынша әр рейтинг аттестация бойынша 300 балл ПОӘК 042-18.1.32/01-2014 Ред. № 1 28.08.2014ж. Бет 7 Пәннің балға бөлінуі <<Ансамбль>> Кесте 2 Апта Бақылау түрі Барлық баллы Ескерту 1 2 3 4 1-7 Сабаққа қатысу1-7апталықтары 30 1-7 тәжірбиелік 1-7 Сабақтығы жұмытар 75 1-7 тәжірбиелік 3,5,6 СОБӨЖ 45 СРСП 4,7 СӨЖ 60 тәжірбиелік 7 Бақылау жұмысы 1 90 тәжірбиелік Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында 300 8-15 Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары 30 8-15 тәжірбиелік 8-15 Сабақтығы жұмытар 75 8-15 тәжірбиелік 10,12,13 СОБӨЖ 45 СРСП 11,14 СӨЖ 60 тәжірбиелік 15 Бақылау жұмысы 2 90 тәжірбиелік Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында 300 Экзаменнің қорытынды баллы 400 экзамен Барлық академиялық уақыттағы балл 1000 ПОӘК 042-18.1.32/01-2014 Ред. № 1 05.08.2014 Бет 8 7. Әдебиеттер тізімі: Негізгі әдебиеттер: 1. Х. Тастанов. Домбыра оркестрін қалай ұйымдастыру керек. ҚМКӘБ, Алматы, 1956. 2. С. Байжұманов. Халық аспаптары оркестрі. Алматы, <<Өнер>>,1993. 3. Қазақ ұлт аспаптар оркестріне арналған пьесалардың партитурасы. ( 1-шғ, 2-ші кітап), Алматы, 1968. 4. Халық аспаптар оркестріне арналған пьесалар. (Өңдеп, түсірген М. Әубәкіров). Алматы, <<Мектеп>>, 1969. Қосымша әдебиеттер: 1. А. Жайымов, С. Бүркітов, Б. Ысқақов. Домбыра үйрену мектебі Алматы, <<Өнер>>, 1992. 2. Домбыраға арналған хрестоматия. Құрастырған М Айтқалиев. Алматы, <<Өнер>>, 1980. 3. А. Райымбергенов. Күй қайнары. Алматы, <<Өнер>>, 1990. 4. Т. Мерғалиев. Домбыра сазы. Алматы, <<Ғылым>>, 5. Домбыра мен қобызға арналған пьесалар. Құрастырған Ж. Еркімбеков. Алматы, 1962. 6. Т. Мерғалиев, С. Бүркітов. Халық күйлері. Алматы, 2001. 2.8. <<Ансамбльдік>> пәні бойынша емтихан талаптары: Семестр соңында осы пән бойынша оқу бағдарламасының барлық талаптарын толығымен орындаған студенттер емтихан тапсырады. Емтиханда студенттер ансамбль құрамында семестр бойы ойнаған барлық шығармаларды ойнайды және әр студент өз партияларын жеке ойнап тапсырады.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz