Файл қосу
Азия және Африка елдерінің қазіргі заман тарихы
Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті Құжат СМЖ 3 дәрежелі ПОӘК ПОӘК 042-16-02.1.09/03-2013 <<Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы>> Оқу- әдістемелік кешені 5В011400 -<<тарих>> мамандығына арналған Редакция №1 СТУДЕНТТЕР ҮШІН <<Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы>> ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ (СИЛЛАБУС) СЕМЕЙ 2013 Алғы сөз ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ 5В011400 <<тарих>> мамандығы үшін Қазақстан Республикасының Мемлекеттік стандарты арнайы пәннің типтік бағдарламасы негізінде жасалған. Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің <<Тарих>> кафедрасының оқытушысы, т.ғ.к., доцент З. Қ. Мұқатаева. <<______>> __________ 2013 ж. 2 ҚАРАЛДЫ + Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің <<Тарих>> кафедрасының отырысында Хаттама №______ <<__>>________ 2013 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Н.Мухаметжанова 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды Хаттама №______ <<__>>________ 2013 жыл ОӘБ төрағасы_________ Ш.Кеңесбаева 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №______ <<__>>________ 2013 жыл ОӘК төрағасы_________ Г.Искакова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ (немесе № <<___>> ____ 201_ ж. баспа ОРНЫНА) Мазмұны * Жалпы ереже * Сабақ түрлерінің сағаттары көрсетілген пән мазмұны * Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар * Курс форматы * Курс саясаты * Бағалау саясаты * Әдебиеттер 1. 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ Оқытушының аты-жөні - Мұқатаева Зәуре Қадырбаевна, т.ғ.к., доцент <<Тарих>> кафедрасы . Байланыстық ақпарат: телефон - 35-60-29 /деканат/; №1 ғимаратта № 1011 Сабақтың өтетін орны № 1 оқу ғимарат № 1011 дәрісхана Кредит саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша сипаттамасы: Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы курсы дүниежүзі елдерінің қоғамының қалыптасу процесін, оның дамуын, тарихи оқиғаларды объективті түрде жан-жақты дамуын нақты тарихи материал негізінде қарастырады. Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы курсы мемлекеттер арасындағы болған тарихи оқиғаларды көрсететін жалпы тарихи процесстер бағытын ашуға бағытталған. Курстың көптеген тақырыптары келесі <<Мәдениеттану>>, <<Саясаттану>>, <<Философия>> және т.б. пәндерді оқуда кешенді білім береді. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: <<Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы>> курсын оқыту студенттердің тарихи танымын қалыптастыруға, олардың әлем алдында тұрған тапсырмаларды шешуге белсенді қатысуына жағдай жасауға бағытталған. 1.4 Пәнді оқыту міндеттері: Тарих ғылымының ғылыми принциптерін игеру, тарихи танымды үйренуге қажетті біліммен қаруландыру; деректер мен тарихнаманың мазмұны мен пішінінің арақатынасының сырын ұғыну; тарих ғылымын құрайтын ұғымдармен, категориялармен танысып, білу; көшпелі мемлекеттердің пайда болуы мен даму процесі, оның заңдылықтарын, кейінгі зерттеулердегі мәселелерді жаңаша көзқарас тұрғысында қабылдай білу; көркемдік, тарихи болмысын тани алып, тарихи бағасын біліп, танитын талғам қалыптастыру; тарихи оқиғаның ішкі, сыртқы аспектілерін саралай алып, түрлі қырынан талдай білуге жаттықтыру. 1.5 Курс аяқталған соң студент: * Әлемдік тарих тенденциялар негізінде адамзаттың тарихи дамуының кезеңдері туралы ғылыми негізінің болуы. * Қоғамның дамуының туралы: әлемдік тарихи процесте Қазақстанның орны, әлеуметтік (сынақ) қабілет түрі, өркениет, мәдениет әр түрлілігі туралы білімді игеру. * Деректанудың әдістемесі мен теориясының түсінуі, дүниежүзі тарихынан деректер, көмекші тарихи пәндер кешені туралы көрініс қалыптастыру. * Әлем халықтарының мәдениетін зерттеуге біртұтас концептуальді келуді білу. * Әлемнің ұлы державаларының сыртқы саясатының тенденциялары негізінде бірнеше ғасырға созылған дипломатия тарихы мен халықаралық қатынастар теориясы туралы жалпы білім. 1.6 Пәннің пререквизиттері: <<Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы>> пәнін оқу үшін студенттерге әлем тарихының әр кезеңдерін және <<Алғашқы қауымдық құрылыс тарихы>>, <<Ежелгі дүние тарихын тарихын>>, <<Орта ғасырлар тарихын>> сондай-ақ мектеп бағдарламасында берілетін дүниежүзі тарихын жете білуі тиіс. Сонымен қатар конспект жасау, реферат жаза білу, аннотациялай алу және әдебиеттермен жұмыс істей алу дағдысының болуы, тестілеу әдістерін білуі шарт. 2 ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІНІҢ БӨЛІНГЕН САҒАТЫ Кесте 1 № Тақырып Қысқаша мазмұны Сағат саны Л Семин ар ОжСӨЖ СӨЖ І-модуль. Азия және Африка елдерінің жаңа заман тарихы 1 ХҮІІ ғ.соңы жартысы - 1918 жж. Қытай және Монголия 2 1 3 3 2 Қиыр Шығыс елдері: Жапония және Корея (ХҮІІ ғ.соңы жартысы - 1918 жж.) 2 1 3 3 3 ХҮІІ ғ.соңы жартысы - 1918 жж. Оңтүстік Шығыс Азия елдері. 2 1 3 3 4 ХҮІІ ғ.соңы жартысы - 1918 жж. Үндістан. 2 1 3 3 5 ХҮІІ ғ.соңы жартысы - 1918 жж. Ауғанстан мен Иран. 2 1 3 3 6 ХҮІІ ғ.соңы жартысы - 1918 жж.Осман империясы және Араб елдері. 2 1 3 3 7 ХҮІІ ғ.соңы жартысы - 1918 жж. Африка елдері 2 1 3 3 ІІ-модуль. Азия және Африка елдерінің қазіргі заман тарихы 8 1918-2004жж. Қытай және Қиыр Шығыс елдері. 2 1 3 3 9 1918-2004жж. Үндістан мен Пәкістан. 2 1 3 3 10 1918-2004жж. Ауғанстан. 2 1 3 3 11 1918-2004жж. Иран 2 1 3 3 12 1918-2004жж. Араб елдері 2 1 3 3 13 1918-2004жж. Израиль мемлекеті 2 1 3 3 14 1918-2004жж. Түркия 2 1 1 1 15 1918-2004жж. Африка елдері 2 1 2 2 № Семинар тақырыптары Сағат саны 1. ХҮІғ.соңы ХҮІІғ. Басында Манчжурлердің ұлттық билікті қалыптасуы. 1 2. ХХғ. Бірінші жартысында Қытай компартиясының билік басына келуі. 1 3. ХҮІІІғ. Жапонияда мануфактураның қалыптасуы керек. 1 4. І д.ж.соғыстан кейінгі Жапонияның мемлекеттік қуатының күшеюі. 1 5. 1911ж. Монголияда ұлттық биліктің құрылуы. 1 6. 1894-жылғы Кореядағы көтеріліс. 1 7 Үндіқытай түбегінің отарлануы. 1 8. Филиппинде АҚШ оталғының орнауы. 1 9. Үндістан және Пакистан мемлекетінің қалыптасуы. 1 10. Ауғанстандағы талибандар проблемасы. 1 11. Иран ислам революциясы. 1 12. Түркия республикасының құрылуы. 1 13. Ирактың халықаралық қыспаққа ұшырауы. 1 14. Араб мемлекеттерінің қалыптасуы. 1 15. Египеттегі Суэц каналы пробелемасы және оның шешілуі. 1 Оқытушымен бірлесе жүргізілетін студенттердің өздік жұмыстары № Тапсырма Оқыту факторы Сағат саны 1. Қытайдың жартылай отар елге айналуы. тест 3 2. ХІХғ. Жапонияның әлеуметтік-экономикалық дамуы. тест 3 3. Вьетнамның біртұтастануы. коллоквиум 3 4. Алжирдің тәуелсіздікке қол жеткізуі. тест 3 5. ХХғ.Африка елдерінің әлеуметтік жағдайы. сөз жұмбақ 3 6. Кашмир мәселесі. коллоквиум 3 7. Түркия мемлекетінің құрылуы және оның әлеуметтік реформалары. тест 3 8. Араб жарты түбегінде дербес мемлекеттердің қалыптасуы. конспектілеу 3 9. ИЗраиль мемлекетінің құрылуы және Палестинаның сыртқы саясаты. тест 3 10. Египеттің тәуелсіздікке қол жеткізуі. сұрақ-жауап 3 11. Солтүстік Африка елдерінің отаршылдарға қарсы күрестері. бақылау жұмысы 3 12. Оңтүстік Африка мемлекетінің құрылуы. сұрақ-жауап 3 13. <<Мәдени революция>> реферат 3 14. Қазіргі таңдағы Қытай экономикасы. коллоквиум 3 15. ІІ д.ж.соғыс жылдарындағы Түркия тест 3 Студенттердің өздік жұмыстары (СӨЖ) № Тапсырма Оқыту факторы Сағат 1. М.К.Ганди билігі. Реферат 3 2. ІІ д.ж.соғыстан кейінгі ұлт-азаттық қозғалыстар. Баяндама 3 3. Үндістан Республикасының құрылуы және конституциясы Салыстырмалы талдау 3 4. І д.ж.соғыстан кейінгі әлеуметтік-экономикалық жағдайы және Пеһлеви билігі. Реферат 3 5. Осман империясының Араб елдеріндегі билігі Баяндама 3 6. Шетелдіктердің Араб елдерін жаулауы Реферат 3 7. Араб түбегінде Вахаббизмнің тарауы. Салыстырмалы талдау 3 8. Жаңа замандағы Ауғанстандағы экономикалық дамуы. Реферат 3 9. 1905-1911жж. Иран революциясы. Баяндама 3 10. Еврейлердің шоғырлануы және <<Еврей проблемасының қалыптасуы>> Реферат 3 11. Палестина мен Израиль арасындағы қақтығыстардың туындауы және шиеленесуі. Реферат 3 12. Израиль мемлекетінің ішкі және сыртқы саясаты. Баяндама 3 13. .Мұстафа Кемаль және Түркия республикасының құрылуы. Салыстырмалы талдау 3 14. .ІІ д.ж.соғыс жылдарындағы Түркия Реферат 3 15. ХХғ.соңындағы Түркияның экономикасының даму тарихы. Баяндама 3 3 ПӘНДІ ОҚУДАҒЫ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ Барлық тапсырамаларды көрсетілген уақытында өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу емтиханға 7 күн қалғанда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз: қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемін ұлғайтылады; Емтиханға келмесеңіз: орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет және осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест арқылы тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау, кешікпеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз: қосымша шығармашылылық жұмыс беріледі (реферат, көркем мәтінге талдау , хабарламалар даярлау, аннатация жазу, әдебиеттермен жұмыс, ауызша журнал әзірлеу т.б.); Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. 4 КУРС ФОРМАТЫ Оқу сағаты аптасына 2 рет 50 минуттан өтеді. Дәріс сабақтарында қиын және күрделі өзекті сұрақтар қарастырылады Дәріс құрылымы 5 минуттық блиц-сұрақтардан, дәріс (40-45 минут), бекіту материалдары болады. Мұндай сабақты өткізу құрылымы жүйелілікті, өздік жұмыс жасауды және берілген әдебиеттермен жұмыс жасауды үйренеді. Практикалық сабақ сұрақтары теориялық материалды тиянақтаудан тұрады СӨЖ дәрісханада қарастырылған сұрақтарды оқытушының көмегімен талдау, анализ жасау дәріс пен практикалық сабақтарға дайындықтың нышаны болып табылады. Үйге тапсырмалар орындалады, кеңестер беріледі Өздік жұмыс тапсырмалары ПОӘК кестелерінде берілген. 5. КУРС САЯСАТЫ Пәнді оқу барысында сіздерден сұрарым: 1 Сабаққа міндетті түрде қатысу. Менің сіздерден сұрайтыным кешікпеуді және тектен-тек сөйлеспеу, тапсырылған тапсырмаларды дер уақытында орындау. Білім негіздері балл жүйесі арқылы бағаланады. Жұмыстың әрбірі әр түрлі балл жүйесімен бағаланады. 2 Қандай да болмасын сабаққа қатысу талданбайды. Ондай жағдайда студенттен кешіккендігі сабақта болмай қалғандығы туралы балл жүйесін толтыру үшін қосымша жұмыс жасау талап етіледі. 3 Сіз оқу процесіне белсенді қатысуңыз керек. Дәрісхана сабақтарына, семинар жұмыстарына аралық бақылау жұмыстары мен емтихан тапсыруда барлық талаптарды орындауыңыз сұралады. 4 Дәрісханалық сабақтар кезінде қалталы телфоныңыз сөндіоілуі қажет 5 Аралық аттестация: аттестация қортыныдысы студенттің сабаққа қатысумен жұмыс бағдарламасын орындауына байланысты баллдық жүйемен бағаланады. Онда ауызша және жазбаша тексерулер түрі және аралық бақылау жұмысының қорытындысы ескеріледі. 6 Емтихан билет жүйесі арқылы, ауызша тапсырылады. Билет арқылы. Әр билетте 3 сұрақ әр түрлі тарихи кезеңдері бойынша құрастырылады. Емтихан сұрақтары ПОӘК берілегн. 6 БАҒАНЫҢ ҚОЙЫЛУ САЯСАТЫ Әріптер жүйесіндегі бағалар Цифрлық эквивалент баллдары Пайыздық көрсеткіштер мазмұны Дәстүрлі жүйедегі бағалар А 4,0 95 - 100 Өте жақсы А - 3,67 90 - 94 В+ 3,33 85 - 89 Жақсы В 3,0 80 - 84 В - 2,67 75 - 79 С+ 2,33 70 - 74 Қанағаттанарлық С 2,0 65 - 69 С - 1,67 60 - 64 D+ 1.33 55 - 59 D 1,0 50 - 54 F 0 0 - 49 Қанағаттанғысыз I NA - Аяқталмаған P - прошел Пәнді оқыды Пән бойынша түрлі жұмыс түрлерін орындаудағы баллдары көрсетілген КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕ № п/п Сабақ түрі 1 апта 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 1 Дәріс 3 Семи нар 15 15 15 15 15 15 90 15 15 15 15 15 15 15 15 120 4 СӨЖ 5 5 5 5 10 20 50 5 5 5 5 5 5 5 5 40 5 СӨЖО 10 10 10 10 10 20 70 5 5 5 5 5 5 10 10 50 6 Аралық бақылау 60 60 60 60 7 Бар лығы 270 270 Студенттердің білімін бағалау шкаласы Бағаның әріпті эквиваленті Баға Балл Пайыз (%) A Өте жақсы 4,00 95-100 A- Өте жақсы 3,67 90.94 B+ Жақсы 3,33 85-89 B Жақсы 3,00 80-84 B- Жақсы 2,67 75-79 C+ Қанағаттандырылған 2,33 70-74 C Қанағаттандырылған 2,00 65-69 C- Қанағаттандырылған 1,67 60-64 D+ Өту баллы 1,33 55-59 D Ең төмен өту баллы 1,00 50-54 F Ең төмен 0,00 0-49 I Аяқталмаған NA W Оқудан шығарылған NA AW Әкімшілік үкім бойынша оқудан шығарылған NA P Өтті (қарытынды тестке ған) NA 0 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер: 1.Под.ред. А.М.Родригеса. Новейшая история стран Азии и Африки ХХ век. (1900-1945) М.,2001. 2. Под.ред. А.М.Родригеса. Новейшая история стран Азии и Африки ХХ век. (1945-2000)М.,2004 3.Юрьев М.В. История стран Азии и северной Африки после ІІ мировой войны (1945-2000) М.,1994. 4.Говоров Ю.Л. История стран Азии и Африки в новейшее время: Пособие для студентов исторических факультетов. Кемерево, 1997 5.Уляновский Р.А. Современные проблемы Азии и Африки (политика, экономика). М., 1978 6.Васильев Л.С.История Востока в 2-х томах. М., 1998 8.2 Қосымша әдебиеттер: 1.Бедня И.А. Очеркм новой истории Японии1840-1917гг. М., 1958 2.Под.ред. Мелисова А.В. История Китая.М., 1998 3.Кузнецов Ю.Д. История Японии. М., 1988 4.Васильев А. История САудовской Аравий. М., 1999 5.Мұқаметханұлы Н.Қытайдағы қазақтардың қоғамдық тарихы(1860-1920). А., 2000 6.Риза Шабани. Иран тарихы. 2002 7.Болат Сайлан. Ауған соғысының ақиқаты. А., 2003
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz