Файл қосу
Педагогикалық құзыреттілік
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ ПЕДАГОГИКА КАФЕДРАСЫ СМЖ 3 - деңгейдегі құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18.30-2013 <<Педагогикалық шеберлік>> пәнінің оқу-әдістемелік кешені (оқытушылар үшін) № 2 - басылым <<Педагогикалық шеберлік>> ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010300 Педагогика- психология Студенттерге арналған пәннің оқу жұмыс бағдарламасы Cемей -2013 ПОӘК 042-18.30./00 -2013 Баспа . № 1 03.09.2013 11 беттің 2-сі 1.ӘЗІРЛЕГЕН: Құрастырушы: 28.08.2013 Аға оқытушы Оралбекова Бақытгүл Сейтмухамбетовна 2.ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Педагогика кафедрасының мәжілісінде қаралды. Хаттама № 1 04.09.2013ж. Кафедра меңгерушісі: ______________Джанбубекова М.З 2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында. Хаттама № 1 <<05>> 09.2013ж. Төрағасы: ________________Ахметова Т.Ш 3. БЕКІТІЛДІ: Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды. Хаттама №1 18.09.2013ж. ОӘК төрағасы: ____________ с.ғ.д. Искакова Г.К. 4. АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН (Хаттама №1, 18.09.2013ж. басылымның орнына) ПОӘК 042-18.30./00 -2013 Баспа . № 1 03.09.2013 11 беттің 3-сі М А З М Ұ Н Ы : 1.Қолдану саласы 4 2.Нормативтік сілтемелер 4 3.Жалпы ережелер 4. Оқу пәнінің мазмұны (модульдің) 5.Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары 6.Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7.Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы 8.Әдебиеттер ПОӘК 042-18.30./00 -2013 Баспа . № 1 03.09.2013 11 беттің 4-сі * Жалпы ережелер 1.1 Пән және оқытушы туралы жалпы ережелер * аға оқытушы Оралбекова Бақытгүл Сейтмухамбетовна * Байланыс ақпараты - тел. 42-25-33, Таңірбергенов 2 ғимарат, Сабақ өткізу орны - №2 * Пән аты - <<Педагогикалық шеберлік >> * Кредит саны - 3 курс семестр кредит дәріс Практи-калық жұмыс СОӨЖ СӨЖ Барлығы Баұқылау түрі 2 6 3 15 30 22,5 67,5 135 емтихан 1.2. Курстың қысқаша мазмұны: 1. Қолдану саласы <<Педагогикалық шеберлік >> пәнінің оқу-әдістемелік кешені <<5В010300>> <<Педагогика және психология>> мамандықтары үшін студенттеріне арналған. ПОӘК студенттерді 2 курс мазмұнымен, өзектілігімен, қажеттілігімен, саясатымен және студенттің оқу үдерісінде қандай дағдылар мен іскерлікті үйренетінімен таныстырады. 2. Нормативтік сілтемелер Осы <<Педагогикалық шеберлік >> пәнінің оқу-әдістемелік кешені (ПОӘК) берілген пән бойынша ұйымдастыру ретін анықтайды және келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес әзірленген: <<Педагогикалық шеберлік >> пәнінің оқу-әдістемелік кешен <<5В010300>> <<Педагогика және психология>> мамандығының Мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті білім стандарты ҚР МЖМБС 11.05.-2009__, ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2009__ жылғы <<_11_>> ___05______ №_289_ бұйрығымен бекітілген. Шәкәрім атындағы СМУ <<Пәннің оқу-әдістемелік кешені туралы ереже 1.3. Пәнді оқыту бойынша әдістемелік ұсыныс. Курсты оқып - үйренуде студент білуі керек: * курсты оқыту студенттің ойлау іс - әрекетін арттырудың түрлі әдістерін * проблемалық жағдай материалды дайындаудың диалогтық әдісін * педагогикалық әдебиеттерді аннотациялау мен конспектілеу, педагогикалық сөздікті еңгізу, рецензиялау, педагогикалық сөздік жасау, педагогикалық тренинг. 1. Студенттерге педагогикалық шеберлікті оқығанда өте қиын терминдер мәселелер,сөздіктер жөнінде түңғыш рет алғашқы үғымдар беру. Мұндай мәселелер мыналар болып табылады: ПОӘК 042-18.30./00 -2013 Баспа . № 1 03.09.2013 11 беттің 5-сі А) Педагогикалық шеберліктің басқа пәндермен байланысын айқындап беру . Б) Мұғалімнің кәсіби өздік білім алуы және өздік жетілуін анықтау В) Педагогикалық ситуацияларды шешу жолдарын үйрету. Теориялық курсқа бөлінген сағаттар деңгейінде педагогикалық шеберлікті студенттерге толық мағлұмат беру мүмкін емес. Ол зертханалық сабақтарда мүмкіндігінше толықтырылуы тиіс. Соңдай-ақ зертханалық сабақта студенттер тренинг,жаттығулар,кездесулер, педагогикалық еңбектерге шолу жасауды үйренеді. Мұның болашақ мұғалім үшін мәні өте зор. 1.4 Курс форматы Пән бойынша дәріс және зертханалық сабақтар жүреді. Дәрістік сабақта студенттер материалды тыңдап, игереді және зертханалық сабақтарда модульдар бойынша бақылау тапсырмаларын орындайды, межелік тестілеу өтеді. Топтық өздік және межелік сабақтарда ең маңызды тақырыптар талқыланады. Әрбір сабақтың күні мен уақыты, тақырыбы мен тапсырмалары алдын ала хабарланады. Бұл сабақтарға студенттердің белсенді қатысуы керек. Сонымен қоса, пән бойынша кеңестер жүргізіледі, олардың кестесі алдын ала хабарланады. Әрбір апта аяғында дәрістік, зертханалық, өздік және межелік тапсырмаларды орындауға байланысты бөлінген балл сандарына қарай студенттердің білімі бағаланады. 1.5 Курс саясаты Пәнді студент оқытушының көмегімен және дербес жүйелі түрде оқуы тиіс, қажет болғанда оқытушыдан кеңес алуға болады. Порталға үнемі кіріп, оқытушының пән бойынша жасалған жұмыс бағдарламасы мен немесе силлабуспен танысып, зертханалық сабақтарда берілген әдістемелік нұсқауларды орындау қажет. Тек дәрістік материалдармен шектелмей, курс ішінде көрсетілген электрондық қорларды, әдебиеттерді оқу қажет. Алдымен бір модульды оқып, игеріп, тапсырмасын орындап, сонан соң ғана келесі модульға көшу керек. Өздік жумыстардағы тапсырмаларды уақытында орындап, межелік тестілерді де мерзімінде өту керек. Бақылау мерзімдері: 1-ші 7-ші апталардағы тапсырмалар мен тестілерді тапсырғаннан кейін алғашқы аттестация өтеді, келесі бақылау мерзімі 8-ші аптадан 15-ші аптаға дейін. 15 аптада екінші аттестация қорытындысы жарияланады. ПОӘК 042-18.30./00 -2013 Баспа . № 1 03.09.2013 11 беттің 6-сі 5. Пән мазмұны, пәннің модульдік бөлінуі р/с Тақырып атаулары дәріс практикалық СОӨЖ СӨЖ 1 Модуль 1. Тақырып 1 Педагогикалық шеберлік тұралы мағлұмат, басқа ғыльмдармен байланысы туралы, ғылыми мағлумат беру 2 4 3 8 Тақырып 2 Кәсіби-педагогикалық іс-әрекет - педагогикалық шеберліктің қалыптасуының негіз 2 4 3 9 2 Модуль 2. Тақырып 3 Тиімді қарым-қатынас - педагогикалық шеберліктің негізі 2 4 3 8 Тақырып 4 Педагогикалық қатынастағы ықпал етудің негізгі тәсілдері 2 4 3 9 Тақырып 5 Педагогикалық өзара қызметтестіктегі психологиялық кедергілер және оны жеңу жолдары. * Педагог әдептілігін меңгеру шарттары 1 4 3 8 3 Модуль 3. Тақырып 6 Педагогикалық құзыреттілік 2 4 3 9 Тақырып 7 Педагогикалық шеберлік және мұғалім беделі 2 4 2,5 8 Тақырып 8 Бастауыш сынып мұғалімдерінің,тәрбиеші,мұғалім өзін-өзі тәрбиелеуі және кәсіби шеберлігін қалыптастыру 2 4 2 8,5 Барлығы 15 30 22,5 67,5 ПОӘК 042-18.30./00 -2013 Баспа . № 1 03.09.2013 11 беттің 6-сі Кесте 2 Рейтингті есептеу Оқу сағатының түрі Апта Барлығы 1 2 3 4 5 6 7 Барлығы 8 9 10 11 12 13 14 15 1. Дәріс 0 0 0 0 0 0 0 30 0 0 0 0 0 0 0 0 30 2. Тәжірибе 0 0 30 0 40 0 35 105 0 0 30 0 40 0 0 35 105 3. ОСӨЖ 0 10 0 10 0 10 30 0 0 10 0 10 0 0 10 30 4. СӨЖ 0 0 25 0 25 0 25 75 0 0 25 0 25 0 0 25 75 5. Аралық бақылау (рубеж) 0 0 0 0 0 0 60 60 0 0 0 0 0 0 0 60 60 Барлығы: 65 0 75 0 105 300 0 0 65 0 75 0 0 100 300 6 СОӨЖ және СӨЖ мазмұны Кесте 4 - СОӨЖ және СӨЖ жоспарлары СОӨЖ СӨЖ аудиториялық аудиториялық емес 1 2 3 Мұғалімнің жеке тұлғасы-оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі Тапсырма: Жаңашыл педагогтармен танысу.Мектепте ұстаздың алатын орны. Педагогикалық еңбектердің көрнекті шеберлері.Макаренко А.С., Сухомлинский В.А.,Алтынсарин Ы.,Ушинский К.Д.,Амонашвили Ш.А.еңбек жолдарымен танысу,шолу жасау Есеп беру формасы конспект,ауызша баяндау Педагогикалық техника - педагогикалық шеберліктің компоненттерінің бірі. Тапсырма: Есеп беру формасы: тест. Педагогикалық қатынастағы ықпал етудің негізгі тәсілдері. Тапсырма: Терминологиялық сөздік құрастыру Есеп беру формасы: тест. Педагогтық қызметтегі актерлік шеберлік және режиссерлік элементтер. Тапсырма: слайд жасау Есеп беру формасы: ауызша баяндау Мұғалім сөзі педагогикалық шеберліктің шарты ретінде Тапсырма: Мақсаты бойынша сызба құрастыру. Есеп беру формасы Мұғалімнің мәнерлеп сөйлеу білігі: тіл мәдениеті, сөз байлығына слайд жасау Қақтығыстар - мұғалім қызметіндегі психологиялық, педагогикалық проблемалар Тапсырма: жағдаяттар шешу Есеп беру формасы: . конспект,ауызша баяндау Мұғалім мен оқушылардың қарым-қатынас мәдениеті Тапсырма: Мұғалім мен оқушылардың қарым-қатынас мәдениеті. Есеп беру формасы Тақырып бойынша конспект жазу Бастауыш сынып мұғалімдерінің өзін-өзі тәрбиелеуі және кәсіби шеберліктерінің қалыптасуы Тапсырма: тезис жазу Есеп беру формасы: кесте құру Мұғалім мен оқушылардың қарым-қатынас мәдениеті. Тапсырма:1.В.А.Сухомлинскийдің <<Педагогикалық әдеп туралы хатын>> оқу, талдау. 2.Семинар сұрақтарын зерттеу, тезис жазу. Есеп беру формасы кесте құру 7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі Кесте 5 - <<Педагогикалық шеберлік >> пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі Апта Бақылау түрі Ұпай лар Ескерту 1 2 3 4 1-7 апта бойынша барлық аудиториялық сабаққа қатысу 30 1 Практикалық сабақ - - СОӨЖ - СӨЖ - 2 Практикалық сабақ - СОӨЖ - СӨЖ - 3 Практикалық сабақ 30 СОӨЖ 10 СӨЖ 25 4 Практикалық сабақ - СОӨЖ - СӨЖ 5 Практикалық сабақ 40 СОӨЖ 10 СӨЖ 25 6 Практикалық сабақ - СОӨЖ - СӨЖ - 7 Практикалық сабақ 35 СОӨЖ 10 СӨЖ 25 1 межелік бақылау 60 1- 7 апталар бойынша оқытудың ұпай нәтижесі 300 8-15-апта бойынша барлық аудиториялық сабақ түріне қатысу 30 8 Практикалық сабақ - - 9 - - 10 Практикалық сабақ 30 11 Практикалық сабақ - - 15 12 Практикалық сабақ СӨЖ 40 13 Практикалық сабақ 20 14 Практикалық сабақ 25 СОӨЖ 15 15 Практикалық сабақ СӨЖ 35 2 межелік бақылау 60 8 -15 апта бойынша оқытудың ұпай нәтижесі 300 Емтиханның қорытынды ұпайы 400 Академиялық кезең бойынша ұпай қорытындысы 1000 * Әдебиет және қорлар № Оқулық және оқу-әдістемелік Құралдың атауы Саны Студент саны Қамтылу пайызы,% 1 Зязюн Г.М. Основы педагогического мастерства,М:Просвещение,1989.-243с. 24 18 100 2 Кан-Калик В.А. Учителю о педагогическом общении. М:Просвещение,1987.-190с. 12 90 3 Адриади И.П. Основы педагогического мастерства. Москва:Академия, 1995. 62 80 4 Чернявская А.П. Педагогическое мастерство.Ярославль, 1997. 4 5 Занина Л.В., Меньшикова Н.П. Основы педагогического мастерства. Москва: Феникс, 2003. 30 6 Щуркова Н.Е.Педагогическая технология. Москва: Пед.общество России, 2002. 20 7 Щуркова Н.Е. Практикум по педагогической технологии. Москва: Пед. общество России, 2001. 68 8 Спирин Л.Ф. Теория и технология решения педагогических задач. Москав: Рос. пед. Агенство, 1997. 4
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz