Файл қосу
Кіші мектеп жасындағы тіл дамыту әдістемесі
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3-деңгейлі СМЖ құжаты УМКД УМКД 042-18-28.34/01-2013 УМКД << Мектепке дейінгі бала тілін дамыту әдістемесі>> пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы ______ 2013 жылғы № 1 басылым 5В010100 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу <<Кіші мектеп жасындағы тіл дамыту әдістемесі>> ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 Кіріспе 1 ӘЗІРЛЕГЕН Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің қазақ әдебиеті кафедрасының доцент м.а., ф.ғ.к. Құрмамбаева Қарлығаш Солтанбекқызы _____________ <<___>> ___________20___ жыл. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ әдебиеті кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. Кафедра меңгерушісі _______________Ақтанова А.С. 2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. Төрайым _________________ Мұқанова Қ.Қ. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде қолдау алды және басып шығаруға ұсынылды Хаттама №___ <<___>> ___________20 ___жыл. ОӘК төрағасы _____________ Г. Искакова 4 <<____>> __________ 20___ж. шыққан ПОӘК-нің № 1 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Қолданыс аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль) 5 Студенттің өздік жұмыстарының тақырыптары 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы 8 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ <<Кіші мектеп жасында тіл дамыту әдістемесі>> пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы <<5В010100>> <<Бастауыш мектеп >> мамандығының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы <<Кіші мектеп жасында тіл дамыту әдістемесі>> пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: - Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің бекітілген және қолданысқа енгізілген ҚР МЖМБС 3.08.275-2006 Мемлекеттік білім беру стандарты; - <<>> мамандығының типтік оқу жоспары; - СТУ 042-ГУ-4-2013 <<Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар>> университет стандарты; - ДП 042-1.01-2013 <<Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы>> құжаттық іс-жосығы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: Тіл дамыту әдістемесі жайында түбегейлі білім беру; Тілдің грамматикалық құрылымы тұтас жүйе екендігін таныту; Осы пәнмен байланысты пәндер: қазақ тілі, қазақ әдебиеті пәндерінен мектептерде, жоғары оқу орындарында алынған білім осы курсты дұрыс меңгеруге септігін тигізеді. Бұл курстан алынған білім қазақ тілін оқыту әдістемесі пәнін өткенде және жоғарыдағы пәндердің тәжірибелік бөлімдерінде қажет болады. 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: Студенттерге теориялық білім беріп, сол теориялық түсінікті пайдаланып тіл дамыту әдістемесі ерекшеліктерін талдаулар жасау арқылы еркін пайымдай алатындай дәрежеде білім беру. 3.3 Пәнді оқыту міндеттері: - Тіл дамыту әдістемесі пәнін игеру барысында студент бала тәрбиесінің күрделілігі мен маңызын жете түсініп, ұстаздың этикет пен мәдениет деңгейінің жоғары болуын үнемі назарда ұстауы тиіс. - Тіл дамыту әдістемесі пәнінің тарихын терең меңгеріп, оның өкілдерінің шығармаларымен толық танысу. - Пәнді ұйымдастыру кезінде оқушылардың жас ерекшелігіне айрықша көңіл бөлуді студенттерге ескерте отырып, игерту. - Студенттердің, болашақ маман иелерінің өздері оқытатын оқушылардың психологиялық ерекшеліктерін үнемі назарларында ұстауға, балалармен қарым-қатынасты үйлестіре білуді үйрету. - Болашақ тәрбиеші мұғалімдерге балаларды тіл дамытуға үйретуді яғни, балаларды ( дыбысты) фонематикалық естуі мен қабылдауын қалыптастыру жолдарын саралап көрсету; - Балалардың ой-өрісін кеңейту үшін сөздердің мағыналарын салыстыру, ажырату тәсілдеріне тоқталу; - Грамматика салаларының өзара байланыстарын көрсету; - Балалар тілін орфоэпиялық дыбыстау мәдениетіне тәрбиелеуді үйрету; - Балалардың сөздік қорын арнайы сөздіктер арқылы молайту жолдарын меңгерту және арнайы жаттығулар барысында істелетін жұмыстарды дұрыс ұйымдастыруға үйрету. - Мектепке дейінгі даярлық тобындағы балалардың дыбыстық құрамды меңгеруге қажетті дағдыларын қалыптастыруын қадағалауды т.б. үйрету. 3.4. Оқыту нәтижелері: Пәнді оқыту нәтижесінде студент мыналарды білуі керек: - Тіл дамыту әдістемесі пәнінің тарихын терең меңгеріп, оның өкілдерінің еңбектерін білуі керек; - Алған білімдерін практикада қолдана білу; - Бала тілін дамытудың негізгі әдістерін меңгеру керек; - Теориялық талдау жасай алу; - Ана тілін ұғыну заңдылықтарының білім беру жолдары мен құралдарын меңгеру, түсіну; - Өзіндік пікір айта алу; - Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу. 3.5 Курстың пререквизиттері: 3.5.1 Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы 3.5.2 Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы 3.5.3 Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы 3.6 Курстың постреквизиті: 3.6.1 Қазіргі қазақ тілі 3.6.2 Қазақ тілін оқыту әдістемесі 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 1 Кесте Курс Семестр Кредит ДС (сағ) СПС (сағ) Лаб. (сағ) ОСӨЖ (сағ) СӨЖ(сағ Барл. (сағ) Бақылу түрі 2 4 3 30 15 - 22,5 67,5 135 емтихан 4 ОҚУ ПӘНІНІҢ МАЗМҰНЫ (МОДУЛЬ) 2 Кесте Тақырыптар атауы және олардың мазмұны Сағат саны 1 2 Дәріс сабақтары 1Модуль. Кіші мектеп жасындағы балалар тілін дамыту әдістемесі пәнінің мәселелері мен ұғымдары. Тіл дамыту әдістемесі пәнінің ғылыми негіздері. Мақсаты мен міндеттері. 2 Кіші мектеп жасындағы балаларды тіл дамытуға үйрету заңдылықтары мен принциптері. Кіші мектеп жасындағы балаларды тіл дамытуға үйретуде қолданылатын әдіс- тәсілдер. 2 2Модуль.Кіші мектеп жасындағы балалар тілін дамытуда фонетиканыжоқытудың ерекшеліктері. Балалар тілін орфоэпиялық дыбыстау мәдениетіне тәрбиелеу. Тіл дамыту жұмыстары, мұғалімнің сөйлеу мәдениетінде қойылатын талаптар. 2 Фонетиканы оқыту. Тіл мүкістігін түзету үшін арнаулы сабақтар жүргізу. 2 Орфография мен орфоэпияны оқыту. 2 3 Модуль. Кіші мектеп жасында балалар тілін дамытуда лексика-грамматикалық тіл ерекшеліктерінің маңызы. Сөздің грамматикалық дағдыларын қалыптастыру. 2 Балалардың тілін дамыту жүйесіндегі лексикалық, синтаксистік , стилистикалық жаттығулардың маңызы. 2 Балалардың сөз қолдануындағы ерекшеліктері. 2 Грамматикалық формаларды қолданып сөйлей білуге, сөйлемді құрап айтуға үйрету. 2 4 Модуль. Мектепке дейінгі балалардың сөздік қорын, сөйлеу дағдысын қалыптастыру әдіс-тәсілдері Сөйлеу тілін байыту мақсатында жүргізілетін сөздікпен жұмыс түрлері. 2 Баланың тілі мен ойын дамыту кезеңінде қолданылатын көрнекі құралдар. 2 Жазба жұмыс түрлері және оны жүргізу әдістемесі. 2 Әдеби шығармаларды оқып, тыңдату жұмыстары. 2 Семинар сабақтары 1Модуль. Кіші мектеп жасындағы балалар тілін дамыту әдістемесі пәнінің мәселелері мен ұғымдары. Тіл дамыту әдістемесі пәнінің ғылыми негіздері. Мақсаты мен міндеттері. 1 Кіші мектеп жасындағы балаларды тіл дамытуға үйрету заңдылықтары мен принциптері. 1 Кіші мектеп жасындағы балаларды тіл дамытуға үйретуде қолданылатын әдіс- тәсілдер. 1 2Модуль. Кіші мектеп жасындағы балалар тілін дамытуда фонетиканыжоқытудың ерекшеліктері. Балалар тілін орфоэпиялық дыбыстау мәдениетіне тәрбиелеу. 1 Тіл дамыту жұмыстары, мұғалімнің сөйлеу мәдениетінде қойылатын талаптар. Фонетиканы оқыту. Тіл мүкістігін түзету үшін арнаулы сабақтар жүргізу. 1 Орфография мен орфоэпияны оқыту. 3 Модуль. Кіші мектеп жасындағы балалар тілін дамытуда лексика-грамматикалық тіл ерекшеліктерінің маңызы. Сөздің грамматикалық дағдыларын қалыптастыру. 1 Балалардың тілін дамыту жүйесіндегі лексикалық, синтаксистік , стилистикалық жаттығулардың маңызы. 1 Балалардың сөз қолдануындағы ерекшеліктері. 1 Грамматикалық формаларды қолданып сөйлей білуге, сөйлемді құрап айтуға үйрету. 1 4 Модуль. Кіші мектеп жасындағы балалардың сөздік қорын, сөйлеу дағдысын қалыптастыру әдіс-тәсілдері Сөйлеу тілін байыту мақсатында жүргізілетін сөздікпен жұмыс түрлері. 1 Баланың тілі мен ойын дамыту кезеңінде қолданылатын көрнекі құралдар. 1 Жазба жұмыс түрлері және оны жүргізу әдістемесі. 1 Әдеби шығармаларды оқып, тыңдату жұмыстары. 1 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 5.1 Еркін сөйлеу қатынасында арнаулы сабақтарда балалардың сөздік қорын байыту әдістері мен тәсілдері. Берілген тақырыпқа өз бетімен әңгіме құрап айтуға үйрету жолдары. Сабақ үлгісін жасау.. + Халық ойындарын қолдану арқылы мектепке дейінгі балалардың тілін дамыту. Сабақ үлгісін жасау. + Мектеп жасына дейінгі баланың дүниені тану арқылы тілін дамыту. Сабақ үлгісін жасау. 5.9 Тіл дамыту барысында ойынның атқаратын рөлі. Сабақ үлгісін жасау. 5.10 Балалар тілін орфоэпиялық дыбыстау мәдениетіне тәрбиелеу. Сабақ үлгісін жасау. 5.11 Сөйлеу тілін байыту мақсатында сөздікпен жүргізілетін жұмыстар. Сабақ үлгісін жасау. 5.12 Тыңдалған мәтінді әңгімелеу және оны талдау жолдары. Сабақ үлгісін жасау. 5.13 Суретпен жүргізілетін жұмыс түрлері. Сабақ үлгісін жасау. 5.14 Әдеби шығармаларды оқып беру жұмысын жоспарлау. Сабақ үлгісін жасау. 5.15 Мектепке дейінгі балаларды грамматикалық формада дұрыс сөйлеуге үйрету. Сабақ үлгісін жасау. 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3-Кесте Тақырып Көрнекі құралдар, ОТҚ, плакаттар, стендтер Өз бетімен дайындалу сұрақтары Бақылау түрі Дәріс сабағы Семинар сабағы 1 2 4 5 6 1Модуль. Кіші мектеп жасындағы балалар тілін дамыту әдістемесі пәнінің мәселелері мен ұғымдары. Дәріс тезисі, сызба нұсқа слайдтар Ғылыми еңбектерге шолу жасау Баяндама жасау 1-тақырып: Тіл дамыту әдістемесі пәнінің ғылыми негіздері. Мақсаты мен міндеттері. Тіл дамыту әдістемесі пәнінің ғылыми негіздері. Мақсаты мен міндеттері. Дәріс тезисі, кесте слайд түрінде Грамматикалық ұғымдарға сипаттама беру. Конспект жасау 2-тақырып: Кіші мектеп жасындағы балаларды тіл дамытуға үйрету заңдылықтары мен принциптері. Мектепке дейінгі балаларды тіл дамытуға үйрету заңдылықтары мен принциптері. Дәріс тезисі, слайд Мысалдар теру. Талдау жасау 3-тақырып: Кіші мектеп жасындағы балаларды тіл дамытуға үйретуде қолданылатын әдіс- тәсілдер. Мектепке дейінгі балаларды тіл дамытуға үйретуде қолданылатын әдіс- тәсілдер. Дәріс тезисі, кесте слайд түрінде Жалғауларға сипаттама беру. Тест тапсырмалары 2Модуль. Кіші мектеп жасындағы балалар тілін дамытуда фонетиканыжоқытудың ерекшеліктері. 4-тақырып: Кіші мектеп жасындағы балаларды орфоэпиялық дыбыстау мәдениетіне тәрбиелеу. Балалар тілін орфоэпиялық дыбыстау мәдениетіне тәрбиелеу. Дәріс тезисі таблица слайд түрінде. Күрделі сөздерге сипаттама беру. Көркем шығармалардан мысалдар теру 5-тақырып:Тіл дамыту жұмыстары, мұғалімнің сөйлеу мәдениетінде қойылатын талаптар. Тіл дамыту жұмыстары, мұғалімнің сөйлеу мәдениетінде қойылатын талаптар. Дәріс тезисі, сызбалар слайд түрінде. Жаттығу жұмысы Морфологиялық талдау 6-тақырып:Фонетиканы оқыту. Тіл мүкістігін түзету үшін арнаулы сабақтар жүргізу. Фонетиканы оқыту. Тіл мүкістігін түзету үшін арнаулы сабақтар жүргізу. Дәріс тезисі, мысалдарды ноутбуктан көрсету Сөздіктермен жұмыс Тест тапсыру 7-тақырып:Орфография мен орфоэпияны оқыту. Орфография мен орфоэпияны оқыту. Дәріс тезисі, кесте-слайд Жаттығулар жұмысы Талдаулар жүргізу 3 Модуль. Кіші мектеп жасындағы балалар тілін дамытуда лексика-грамматикалық тіл ерекшеліктерінің маңызы. 8-тақырып:Сөздің грамматикалық дағдыларын қалыптастыру. Сөздің грамматикалық дағдыларын қалыптастыру. Дәріс тезисі сызбалар слайд түрінде Жаттығу жұмыстары Жазбаша 9-тақырып:Балалардың тілін дамыту жүйесіндегі лексикалық, синтаксистік, стилистикалық жаттығулардың маңызы. Балалардың тілін дамыту жүйесіндегі лексикалық, синтаксистік , стилистикалық жаттығулардың маңызы. Дәріс тезисі Жаттығу жұмыстары реферат 10-тақырып:Балалардың сөз қолдануындағы ерекшеліктері. Балалардың сөз қолдануындағы ерекшеліктері. Дәріс тезисі сызбалар слайд түрінде Жаттығу жұмыстары Грамматикалық талдау 11-тақырып:Грамматикалық формаларды қолданып сөйлей білуге, сөйлемді құрап айтуға үйрету. Грамматикалық формаларды қолданып сөйлей білуге, сөйлемді құрап айтуға үйрету. Дәріс тезисі сызбалар слайд түрінде Жаттығу жұмыстары Мысалдар теру 4 Модуль. Кіші мектеп жасындағы балалардың сөздік қорын, сөйлеу дағдысын қалыптастыру әдіс-тәсілдері Дәріс тезисі, кестені слайд негізінде Жаттығу жұмыстары конспект 12-тақырып: Сөйлеу тілін байыту мақсатында жүргізілетін сөздікпен жұмыс түрлері. Сөйлеу тілін байыту мақсатында жүргізілетін сөздікпен жұмыс түрлері. Дәріс тезисі, тұлғаларды слайд түрінде көрсету Жаттығу жұмыстары Бақылау жұмысыжазбаша 13-тақырып:Баланың тілі мен ойын дамыту кезеңінде қолданылатын көрнекі құралдар. Баланың тілі мен ойын дамыту кезеңінде қолданылатын көрнекі құралдар. Дәріс тезисі, тұлғаларды слайд түрінде көрсету мысалдар теру конспект 14-тақырып:Жазба жұмыс түрлері және оны жүргізу әдістемесі. Жазба жұмыс түрлері және оны жүргізу әдістемесі. 15-тақырып:Әдеби шығармаларды оқып, тыңдату жұмыстары. Әдеби шығармаларды оқып, тыңдату жұмыстары. 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4-Кесте Оқулықтардың, оқу құралдарының атауы Саны Студенттердің саны Қамтамасыз ету пайызы 1 2 3 4 Инновационные подходы в практике работы дошкольных учреждений- 12 12 100% Семипалатинск, 2006 12 12 100% Б. Баймұратова. Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту методикасы- Алматы: <<Рауан>>1991 12 12 100% Қ. Шаяхметұлы. Әлемдік білім кеңістігіне ену жағдайында қазақ тілінде оқыту мен тәрбиелеудің мәселелері-Колледждерде оқытылатын мемлекеттік тіл: тарих, бүгіні мен болашағы. Семей-2006. 19- бет 12 12 100% С. Қазыбайұлы. Бастауыш кластарда қазақ тілін оқыту- Алматы 1997 12 12 100% Ғ. Дүкенбаева. Мектеп жасына дейінгі балаларды ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелеу.-Алматы-1992 З.Бейсембаева. Қазақ тілін оқыту әдістемесі. Алматы,2002 Қ. Қасабекова. Сауат ашу сабағының үлгі жоспарлары.-А., 1984 Қ.Т. Қабиева. Сөйлемдегі сөздердің байланысы жөнінде-Алматы: Ана тілі, 1985 Ф.Мұсабекова. Тыныс белгілерін оқытудың кейбір мәселері-Алматы: Мектеп, 1959 С. Қалиев, Б. Баймұратова. Өзіміз оқып үйренеміз. А. 1991 Қ.Ж. Бұзаубақова. Жаңа педагогикалық технология. А., 2004 * ӘДЕБИЕТТЕР + Негізгі әдебиеттер: 8.1.1 Инновационные подходы в практике работы дошкольных учреждений- Семипалатинск, 2006 8.1.2 Б. Баймұратова. Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту методикасы- Алматы: <<Рауан>>1991 8.1.3. Қ. Шаяхметұлы. Әлемдік білім кеңістігіне ену жағдайында қазақ тілінде оқыту мен тәрбиелеудің мәселелері-Колледждерде оқытылатын мемлекеттік тіл: тарих, бүгіні мен болашағы. Семей-2006. 19- бет 8.1.4. С. Қазыбайұлы. Бастауыш кластарда қазақ тілін оқыту- Алматы 1997 8.1.5.Ғ. Дүкенбаева. Мектеп жасына дейінгі балаларды ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелеу.-Алматы-1992 8.1.6. З.Бейсембаева. Қазақ тілін оқыту әдістемесі. Алматы,2002 8.1.7. Қ. Қасабекова. Сауат ашу сабағының үлгі жоспарлары.-А., 1984 8.1.8. Қ.Т. Қабиева. Сөйлемдегі сөздердің байланысы жөнінде-Алматы: Ана тілі, 1985 8.1.9. Ф.Мұсабекова. Тыныс белгілерін оқытудың кейбір мәселері-Алматы: Мектеп, 1959 8.1.10. С. Қалиев, Б. Баймұратова. Өзіміз оқып үйренеміз. А. 1991 8.1.11. Қ.Ж. Бұзаубақова. Жаңа педагогикалық технология. А., 2004 8.1.12. Ф. Жұмабекова, А. Салиева. Мектепке дейінгі педагогика пәнін кредиттік жүйе талаптарына сай оқытудың ерекшеліктері-<< Ұлт тағылымы>> журналы №2/2006, 59-б 8.1.13. Т.К. Мүрсәлімов. Грамматикалық талдау әдістемесі-Семей-2007. 8.1.14. А. Құралұлы. Ұлттық дүниетаным.-Алматы: Өнер,2002 8.115. Қ.Ж. Бұзаубақова << Жаңа педагогикалық технология>> тренинг/Оқу-әдістемелік құрал/-Алматы-2005 8.1.16. Ә. Мұхтарова. Оқушыларды шығармашылыққа баулу жолдары. А.., 1999 8.1.17. Ф. Оразбаева Тілдік қатынас теориясы және әдістемесі, А., 2000 8.2 Қосымша әдебиеттер: 8.2.1 М. Махмутов. Современный урок. Москва, 1985 8.2.2 Д. Әлімжанов. Қазақ тілінде морфологияны оқыту методикасының кейбір мәселелері-Алматы, 1972 8.2.3 Г. Жұмалиева, Б.Баймұратова , Н. Никипорец. Тәй-тәй. А., 1990 8.2.4 З. Бейсембайқызы. Қазақ тілін модуль негізінде оқыту. А. 2001 8.2.5 А. Бакраденова, Б. Баймұратова. Орыс тілінде жұмыс істейтін балабақшада қазақ тілін оқыту методикасы А., 1992 8.2.6 Ә.Ишмұхамбетов. Қызықты грамматика. А., 1995 8.2.7 Б. Құлмағамбетова және басқалар. Қазақ тілін оқыту әдістемесі А.,2000 8.2.8. Ә.Исабаев. Қазақ тілін оқытудың дидактикалық негіздері. А., 1998 8.2.9. Т.Әбдікәрімова, Т. Әбдіғалиева, Қ, Шәймерденов. Қазақ тілін оқыту әдістемесі А., 1999 8.2.10. Байтұрсынұлы А. Тіл тағылымы Алматы-1992 8.2.11. Рахметова С. Қазақ тілін оқыту методикасы, А., 1992 8.2.12. Рахметова С. Бастауыш сыныптарда оқушылардың тілін ұстарту, А., 1997. 8.2.13 Әуелбаев Ш. Қазақ тілі сабақтарының мазмұны мен жоспарлау үлгілері.А., 1980 8.2.14. Уәйісов Г., Жұмабаев Ә., Қазақ тілін оқыту әдістемесі А., 1999. 8.2.15. Сайлаубаева Б., Қойшыбаева Ж., Қазақ тілін оқыту әдістемелік нұсқау Семей-2006
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz