Файл қосу

ОҚЫТУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ИНТЕРАКТИВТІ ӘДІСТЕРІ



ҚазақстанРеспубликасыбілімжәнеғылымминистрлігі
Семей қаласыШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
                  3 деңгейдегі СМК құжаты
                                   ПОӘК
                        ПОӘК042-18.39.1.90/01-2014
                                   ПОӘК
магистранттарға арналған <<ОҚЫТУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ИНТЕРАКТИВТІ ӘДІСТЕРІ>> пәннің бағдарламасы
                                 10.09.2014 ж
                              №1 басылым

                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
<<ОҚЫТУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ИНТЕРАКТИВТІ ӘДІСТЕРІ>>
          ПӘНІНІҢ ОҚЫТУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН
6М011100 - <<Информатика>> мамандығына арналған
                                       
МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ  БАҒДАРЛАМАСЫ
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                  Семей
                                     2014
                                АЛҒЫ СӨЗ
                                       
                                       
1. Құрастырылды
Құрастырған _________ <<____>>  ________ 2014 ж. Мусатаева И.С., п.ғ.к, <<Информатика және ақпараттық технологиялар>> кафедрасының доцент м.а.
 
2. Талқыланды
2.1. Семей қ. Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің <<Информатика және ақпараттық технологиялар>> кафедра отырысында талқыланды. 
Хаттама № ___,  <<___________>> 2014 ж.
Кафедра меңгерушісі __________  Берікханова Г.Е.

2.2. Факультетің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды. 
Хаттама №___, << _______________>>  2014 ж.
Төрағасы __________ Батырова Қ.А.

3. бекітілді
Университеттің Оқу-әдістемелік  кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және  мақұлданды. 
Хаттама №___ <<____>> ____________ 2014 ж.
Оқу-әдістемелік кеңес төрағасы __________ Искакова Г.Қ.
4. БІРІНШІ РЕТ ЕҢГІЗІЛДІ
                                       













                                МАЗМҰНЫ 
* Жалпы мағлұматтар
* Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 
* Пәнді меңгеру бойынша әдістемелік нұсқаулар
* Курс форматы
* Курс саясаты
* Баға қою саясаты
* Әдебиеттер
























                                       
ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР
1.1 Оқытушы туралы жалпы мағлұматтар
Мусатаева И.С., п.ғ.к., доцент м.а.
Информатика және ақпараттық технологиялар кафедрасы
Байланыс ақпараттары: тел.: 36-02-75, №3 оқу ғимараты,  №102 кабинет. 
Кредиттер саны  -  3

  + Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы:

Осы курс магистранттарда білім беруді ақпараттандыру аумағындағы білім жүйесін, біліктілік пен дағдыны қалыптастыруға арналған. Бұл курстың маңызды мақсаты білім және тиімділігі жоғары технологиялар негізінде қазіргі қоғамның даму стратегиясымен шарттасқан, бұл педагогика теориясы мен практикасына бірқатар түзетулер енгізуді, болашақ педагог мамандардың  біліктілік және кәсіби деңгейін арттыруға бағытталған білім берудің жаңа модельдерін іздеуді белсендіруді талап етеді. 

  + Пәнді оқу мақсаты:
Мұғалімнің инновациялық саладағы теориялық негіздерін, инновациялық үрдістердің дамуының жалпы тенденцияларын, мұғалімнің инновациядағы салалық құрылымдары мен мазмұнын, инновациялық білім беру жүйесінде жұмыс істейтін педагогтарды даярлау технологиялары мен инновациялық саладағы  дайындығын анықтау әдістері.


  + Пәнді оқытудың негізгі міндеттері: 
1.	Болашақ мамандарды оқытудың интерактивті әдістерін қолдану қағидаларымен қаруландырып, ғылыми дүниетанымын қалыптастыру;
2.	Мектеп оқушысын  оқыту және тәрбиелеуде шығармашылықпен жұмыс жүргізуге үйрету;
3.	Болашақ  маманды ғылыми ізденіске, ғылыми әдіснамалық  жұмысқа баулу;
4.	Студенттерге тренингтер, рөльдік ойындар арқылы әр түрлі жағдайда әсерді сезінуді, әр түрлі білімдерді синтездеу кезінде шығармашылық  өнім жасауға түрлі жағдаяттар мен мәліметтерді талдап, сараптауды қалыптастыру.
Оқыту нәтижелері:
Білім: -	Білім беруде инновациялық үрдістердің дамуының негізгі психологиялық педагогикалық мәселелері; мұғалімнің инновация саласының маңызы мен құрылымын білдіретін негізгі түсініктерді игеру.
Икемділік: білім беру саласында ақпарат жинау әдістерін істей білу, инновациялық білім беру мекемелерінде жұмыс тәжірибесінде алған білімдерін қолдану, әр түрлі жастағы топтарда және әр түрлі білім деңгейлінде интерактивті білім беру әдістерін қолдану.
Дағды: педагог-иноватордың, инновациялық үрдістердің субъектілері ретіндегі әлеуметтік топтар мен жобаландырушылардың кәсіби маңызды сапасын, әлеуметтік дамуын  анықтау әдістерін меңгеру; инновациялық білім беру жүйесінде инновациялық жобаны жекелендіру және ажырату формаларын құрастыру.
Құзіреттілігі: Әдістемелердің моделін, әдістерін, технологиялары мен оқытуға қабылдануының құрастырылуы мен іске асуына, олардың әр түрлі типті оқыту мекемелерінде қолданылуының нәтижелерін сараптауға дайындықты меңгерген. Білім беру орталарын, оқыту бағдарламалары мен жеке білім беру маршруттарын педагогикалық жобалауды іске асырады. Білім беру сапасын бақылаудың әдістері мен формаларын, сонымен қатар ақпараттық технологиялар мен шетел тәжірибесін қолдануға негізделген бақылау  - өлшеу материалдарын жобалайды.

  + Курстың пререквизиттері:
	Ақпараттық технологияларға оқытудың әдісі. Жоғары дәрежелі мектептерде информатикаға оқытудың әдісі. Ақпараттық білім қоғамын құрудың теориялық негіздері.

  + Курстың постреквизиттері:
	Курстың оқыту негізінде оқытудың интерактивті әдістерінің негіздері, интерактивті әдістерінің қолданылуы туралы білім мен білік  дағдысын қалыптастыра отырып,  психо-педагогикалық, тәрбие жұмысының әдістемесі, әлеуметтік педагогика, педагогикалық шеберлік  және басқа  педагогикалық циклдардағы пәндерді меңгерту.
2. Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 
                                      №
                             Тақырыптар
                               Дәрістер
                               Практика
                                    ОӨЖ
1
Интербелсенді оқыту технологиялары
                                       2
                                       1
                                       
2
Интерактивті оқытулар: жаңа тәсілдер. Оқыту үдерісінде интерактивті әдістерінің принциптері
                                       2
                                       1
                                       
3
Интерактивті оқытулар: жаңа тәсілдер. Оқыту үдерісінде интерактивті әдістерінің принциптері
                                       2
                                       1
                                       
4
Білім беру жүйесіндегі инновациялык технологияның теориялык негіздері
                                       2
                                       1
                                       
5
Интерактивті оқытулар: жаңа тәсілдер
                                       2
                                       1
                                       
6
Интерактивті оқытулар: жаңа тәсілдер
                                       2
                                       1
                                       
7
Сыни тұрғыдан ойлау
                                       2
                                       1
                                       
8
Сыни тұрғыдан ойлау
                                       2
                                       1
                                       
9
Бағдарламаның  сыни тұрғыдан ойлауға үйрету модулін тізбектелген сабақтар топтамасындағы рефлексивтік есеп
                                       2
                                       1
                                       
10
Case-study әдісін қолдану арқылы оқыту
                                       2
                                       1
                                       
11
Case-study әдісін қолдану арқылы оқыту
                                       2
                                       1
                                       
12
Проблемалы оқыту технологиясы
                                       2
                                       1
                                       
13
Ойын технологиясы
                                       2
                                       1
                                       
14
Деңгейлеп - саралап оқыту технологиясы
                                       2
                                       1
                                       
15
Жеке тұлғаға бағыттап оқыту
                                       2
                                       1
                                       

                                    ОӨЖ
                                       
                                       
                                       
1
Оқытушының инновациялық қызметінің мазмұны мен құрылымы 
                                       
                                       
                                      20
2
Мұғалімнің инновациялық әдістерді қолдану дайындығына диагностика жасау әдістері
                                       
                                       
                                      20
3
Инновациялық білім беру жүйесінде мұғалімді интерактивті оқыту әдістерін қолдануға даярлау
                                       
                                       
                                      20
4
Интерактивті оқыту әдістерін түрлі жас ерекшелігіне және білім деңгейіне байланысты тиімді қолдану
                                       
                                       
                                      30

БАРЛЫҒЫ
                                      30
                                      15
                                      90


                                       
                                       
                                       





* ПӘНДІ МЕҢГЕРУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР
Оқу жоспары бойынша беріліп отырған дисциплина екінші курста жалпы көлемі 135 сағат (3 кредит) болып оқытылады.
Бұл курс оқытудың типтік жоспарына сай теориялық сұрақтарды қарастырады. Теориялық сұрақтарына жауап алу үшін дәрістерді (30 сағат) меңгеру керек.
Курсты толық меңгеру үшін 15 тәжірибелік сабақтарды меңгеру керек. Оларға 45 аудиториялық сағат бөлінген.
                           * КУРС ФОРМАТЫ
Курсты оқыту дәріс сабақтарынан басталады. Онда ең қиын теориялық сұрақтары қаралады. Материал тәжірибелік сабақтарда бекітіледі. Тәжірибелік сабақтарға қатысу үшін магистранттар өз бетімен кеңес берілген әдебиеттермен танысуы керек, берілген тақырыпқа сай дәрістермен танысуы керек, кейін бекіту сұрақтарына жауап беріп, тәжірибелік сабақтарды орындауы керек.
                           * КУРС САЯСАТЫ
Беріліп отырған курс тәжірибелік курс болып табылады. Сондықтан, негізгі шарт болып, барлық тәжірибелік сабақтарға қатысу табылады, бақылаудың негізгі түрі болатын жеке тапсырмаларды орындау керек.
Дербес компьютерде орындалған барлық тәжірибелік тапсырмалар бойынша дағдылар дисциплина бойынша жеке тапсырмаларды дұрыс орындаумен бағаланады. Сабақтарға қатысу міндетті болып табылады және сабақтан босатылған кез-келген себептер оны тәжірибелік және жеке тапсырмалардың кешенінен босатпайды.
Магистранттарды бақылау тапсырмалары ағымдық, аралық және қорытынды бақылаулардан тұрады.
Курс соңындағы қорытынды бақылау формасы  -  емтихан. 


                  * БАҒАЛАРДЫ ҚОЮ САЯСАТЫ

Апта
Бақылау түрі
                                   Барл.
                                   балл
                               Ескертпе
1
2
                                       3
4
                                       
1-аптадан  7-аптаға дейінаудиториялықсабақтардыңбарлығынақатысу
                                      30
                                       
3
Тапсырманыорындау
                                      20
                                     ПР
4
Тапсырманыорындау
                                      20
                                     ПР
4
Тапсырманы орындау
                                      45
                                    ОӨЖ
5
Тапсырманыорындау
                                      20
                                     ПР
6
Тапсырма порталда
                                      45
                                    ОӨЖ
6
Тапсырманыорындау
                                      40
                                     ПР
7
Шептікбақылау 1
                                      80
                                     РК
1-аптадан  7-аптаға дейіноқунәтижесібойыншабарлық балл
300
                                       

8-аптадан15-аптағадейінаудиториялықсабақтардыңбарлығынақатысу
                                      30
                                       
9
Тапсырманыорындау
                                      20
                                     ПР
10
Тапсырманыорындау
                                      20
                                     ПР
10
Тапсырманыорындау
                                      45
                                    ОӨЖ
11
Тапсырманыорындау
                                      20
                                     ПР
12
Тапсырманыорындау
                                      20
                                     ПР
13
Тапсырманыорындау
                                      20
                                     ПР
14
Тапсырмапорталда
                                      45
                                    ОӨЖ
15
Шептік бақылау2
                                      80
                                     РК
8-аптадан 15-аптаға дейін оқу нәтижесі бойынша барлық балл
                                      300
                                       
Емтихан үшін балл
                                      400
                                       
Академиалық кезең ішіндегі қортынды  балл
                                     1000
                                       

* ӘДЕБИЕТТЕР 
Негізгі әдебиеттер:
* Исаева З.А., Мынбаева А.К., Садвакасова З.М., КазНУ им. аль-Фараби,  Активные методы и формы обучения в высшей школе 2005ж
* БұзаубақоваК.Ж.. Жаңа педагогикалық технология. (Оқулық) Тараз. ТарМУ,2003ж.
* ӨстеміровҚ.,.АйтбаеваА, Қазіргі білім беру технологиялары, Алматы, 2006ж.
* НағымжановаҚ. М., Инновациялық оқыту жағдайларындағы мұғалім қызметінің психологиялық-педагогикалық негіздері. Өскемен, 1999ж.
* Білім заңы. Алматы, 2007 ж.
* Мұхаметжанова С.Т., Жартынова Ж.Ә., Интерактивті жабдықтармен   жұмыс жасаудың әдіс-тәсілдері. Алматы, 2008ж.
* Иманбаева А., Оқу-тәрбие үрдісін ақпараттандыру технологиялары. Қазақстан мектебі, №2, 2000
* Педагогика журналы №2-2009ж.
* Жаңашыл педагогтар іс-тәжірибелері.  -  Алматы,1991.
* Әлімбекова А.С. Білім беруді жаңаша ұйымдастыру тәжірибесінен //Білім- Образование.// №2(8), 2002 
* Елеубай С. Білім беру технологиясының қазіргі проблемалары. Алматы, 2001. 270б.
* Жанпейісова М.М. Модульдік оқыту технологиясы- оқушыны дамыту құралы ретінде.  - Алматы, 2002
* Жұмабаев М. Педагогика. Алматы, Рауан, 1993
* Тұрғынбаева Б.А. Дамыта оқыту технологиялары. Алматы,2000
* Тұрлыханова М. Педагогикалық технологиялар оқу үрдісінде. Алматы, 2000
* Ұлт тағлымы 2001жыл,№4 73-79бет
* Ұлт тағлымы 2006жыл, №4 53-62бет
* ХХІғасыр мектебі 2007жыл,№5 5-7бет
* Шамова Т.И., Третьякова П.И. Педагогические технологии: что это такое и как их использовать в современной школе.-М.,1994
* Елеубай С. Білім беру технологиясының қазіргі проблемалары. Алматы, 2001. 270б.
	Қосымша әдебиеттер:
* Шоқаева Г.Ә. Жаңа технология енгізу арқылы оқу процесінің деңгейін көтеру. №18,5б.//Қазақстан мұғалімі//№18 2002
* Курманалина Ш.Х. Совершенствование методической подготовки будущих учителей начальных классов по обучению математике младших школьников: учебное пособие, Алматы: Алем, 1999.-160 с.
* Курманалина Ш.Х. Функциональная модель электронной методической системы в колледже: Учебное пособие.  -  Алматы: Алем, 2000. -206 с.
* Курманалина Ш.Х. Совершенствование методической подготовки будущих учителей начальных классов по обучению мптематике младших школьников: учебное пособие, Алматы: Алем, 1999.-160 с.
* Курманалина Ш.Х. Функциональная модель электронной мстодической системы в колледже: Учебное пособие.  -  Алматы: Алем, 2000. -206 с.
* Курманалина Ш.Х. Методология и технология создания электронной методической системы в условиях информатизации оброзования: монография.  -  Алматы: Алем, 2002.  -  316 с.
* Курманалина Ш.Х. Обновление методического обеспечения учебного процесса в условиях информатизации образования (в соавторстве: Н.Б.Чекалева): Монография. Омск: ОмГПУ, 2002.  -  89с.
* Жалпы педагогика. Сластенин, Исаев, Шельянов, 2003 ж.
* "Педагогика" Безрукова, 1996 ж.
* "Педагогикалық технологиялар" Сальникова, 2005 ж.
* Бержанов К.Б., Мусин С.М., Педагогика тарихы. Алматы-2004.
* Дүйсембекова Ш.Д. Тәрбие үрдісінің ерекшеліктері. Семей 2004.
* Педагогикалық ізденіс.  -  Алматы, 1990.  -  8-58; 58-100, 147,215-беттер.
Пәндер