Файл қосу
Негізгі мұғалімдерге арналған Музыкалық білім берудің әдіснамасы пәні барлық оқу процессіндегі талаптарға сай тәртіп бойынша төмендегі құжаттарға енгізілегн
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ <<МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ>> КАФЕДРАСЫ Құжат СМК 3 уровня ПОӘК ПОӘК 042-18.1.32/02-2014 ПОӘК Мұғалімдерге арналған <<Асамбль>> пәннің бағдарламасы Редакция № 1 28.08.2014. <<Музыкалық білім берудің әдіснамасы>> АНСАМБЛЬ ПӘНІНЕН КЕШЕНІ 5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін МҰҒАЛІМДЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014-2015 оқу жылы ПОӘК 042-18.1.32/01-2014 Ред. № 1 28 08 2014ж. Бет 1 Алғы сөз 1. ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырған: _______ <<___>>________ 20__ ж. <<Музыкалық білім>> кафедрасының оқытушысы : ____________Cеріков Ә.С 2. ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 Кафедра отырысында бекітілген: Хаттама № ___ от <<___>>_____ 2014 жыл <<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының отырысында бекітілген <<___>>________ 2014 жыл. Хаттама № Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш. 3. БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында бекітілген <<___>>____ 2014 жыл. Хаттама № ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. ПОӘК 042-18.1.32/01-2014 Ред. № 1 28.09.2014ж. Бет 2 Мазмұны. 1. Қолдану саласы. 2. Нормативті сілтемелер. 3. Жалпы ережелер. 4. Пәннің оқу мазмұны(модульдер). 5. Студенттердің өздік жұмыс тақырыптарының атаулары. 6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы. 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы. 8. Әдебиеттер. ПОӘК 042-18.1.32/01-2014 Ред. № 1 28.08.2014ж. Бет 3 1. ҚОЛДАНУ САЛАСЫ Мұғалімдерге арналған <<Музыкалық білім берудің әдіснамасы>> пәні 5В010600 - <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша жоғары оқу орының студенттеріне іштей және сырттай оқитындарға арналған. 2. НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР Негізгі мұғалімдерге арналған <<Музыкалық білім берудің әдіснамасы>> пәні барлық оқу процессіндегі талаптарға сай тәртіп бойынша төмендегі құжаттарға енгізілегн: * Назарбаев Н.Ә. <<Қазақстан - 2030>> Ел президентінің Қазақстан халқына арналған жолдауы. Алматы, Білім баспасы, 1998, 175 б. * Қазақстан Республикасының білім туралы Заңы. - Егемен Қазақстан. - 2007. - 15 тамыз. - Б.5-8. * Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы. - Орталық Қазақстан, 28 қазан, 2004. - Б. 4-7 * <<5В010600>> - Музыкалық білім беру мамандығы бойынша пәнінің типтік оқу бағдарламасы. Жоғары кәсіби білім беру. * СТУ 042-ГУ-4-2013Стандарт университета <<Общие требования к разработке и оформлению учебно-методических комплексов дисциплин>>; * ДП 042-1.01-2013 Документированная процедура <<Структура и содержание учебно-методических комплексов дисциплин>>. 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Қысқаша пәннің мазмұны: Музыкалық білім берудің әдіснамасы 5В010600 - <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша пәннің Оқу-әдістемелік кешені жоғары оқу орының 4 - курс студенттерінің 7семестріне, 1 кредит 45 (сағат) я ғни, іштей және сырттай оқитындарға арналған. Жалпы бұл пән базалық пәндерге жатады,бұнда болашақ мұғалімнің білімін тереңдетуге, практикада қолдануға көмектеседі. Оқу жоспарынан үзінді: Курс Семестр Кредит саны Практи-калық сағаттар СӨЖ СОӨЖ Барлығы Бақылау нысаны 3 5 2 15 22,5 7,5 45 Емтихан 1.3. Курстың пререквизиттері (яғни, пәнге кіру үшін алдын-ала қойылатын бастапқы талаптар): - Студенттің сапалы өз аспабы болуы керек. - Студент ансамбльдің бір аспабында 3 курс оқу бағдарламасы деңгейінде ойнай білуі керек. ПОӘК 042-18.1.32/01-2014 Ред. № 1 28.08.2014ж. Бет 3 -<<Музыка теориясы>> және <<Негізгі музыкалық аспап>> пәндерінен студенттің ағымдағы үлгерімі сол пәндерге қойылатын талаптарға сай болуы шарт. 1.4. Курстың постреквизиттері: Негізгі музыкалық аспап, құрамды оркестр, фольклорлық ансамбль, концертмейстерлік сынып. 1.5. Курстың қысқаша сипаттамасы: Мемлекеттік стандартқа негізделген оқу жоспарына сәйкес, курс сабақтары практикалық нысанда (формада) жүргізіледі. Курстың негізгі мақсат - бағдарлары: * Ансамбльде кәсіби дәрежеде ойнауға студенттерді машықтандырып, тәрбиелеу. * Ансамбльмен жұмыс істеу әдістемелерін меңгеру арқылы ансамбль ұжымын басқаруға студенттерді машықтандыру. * Ансамбльге арналған арнайы музыкалық әдебиеттерді оқып, үйрену. * Мектеп ансамбілі репертуарымен танысып, үйрену. * Студенттердің ой-өрісіне дұрыс көркемдік талғам мен стиль сезімдерін қалыптастыру. * Студенттердің жалпы ой-өрісін кеңейту. * Қазақ халық композиторларының ансамбльде ойналатын күйлерімен, Қазақстан композиторларының арнайы қазақ ансамбіліне жазылған төл шығармаларымен және шетел композиторлары шығармаларының қазақ ансамбіліне сәтті түскен үлгілерімен студенттерді таныстыру. 1.6. Курс мазмұны 1.6.1. Курс бөліктеріне және оны үйренуге қойылатын негізгі талаптар - <<Ансамбльдік >> курсы топпен практикалық негізде өтеді. Әр орындаушы ойнайтын партиясының нотасын өз бетімен қарап, практикалық сабақтарға дайындалып келуге міндетті. Сабақ барысында оқытушы жеке-жеке дайындалып келген орындаушылардың басын қосып ойнату жұмыстарын жүргізеді. Семестр барысында ансамбль 4 күй және 2 шығарманы (пьесаны) кәсіби дәрежеге сай орындауға (ойнауға) міндетті. Әр шығарма өз уақытында, яғни, бағдарламада көрсетілген нақтылы мерзімінде шығуы (орындалуы) керек. Белгілі бір шығарманы дайындауға берілген сағат саны орындалған соң әр студент сол шығарманы оқытушыға жеке ойнап тапсырады. Оқытушы студенттің орындаушылық деңгейін тиесінше бағалап, оқу журналына белгі қояды. Студент белгіленген шығармаларды өз уақытында тапсыруға міндетті. Белгіленген уақытынан кеш тапсырылған шығармалар автоматты түрде төмен бағаланады. Студентті курс талаптарын барынша өз бетінше меңгеруге үйрету мақсатында студенттің өздік жұмысына(СӨЖ-ге) бөлек бағдарлама бойынша міндетті түрде 2 күй және 2 шығарма (ән) партитураларын талдап, ойнап үйрену жүктеледі. СӨЖ бойынша шығарған шығармаларды студент аудиториядағы ПОӘК 042-18.1.32/01-2014 Ред. № 1 28.08.2014ж. Бет 4 сабақ барысында немесе аудиториядағы сабақтан тыс кезінде оқытушыға міндетті түрде ойнап, тапсыруы керек. Бұл ретте де оқытушы студенттің тапсырғаны, яки тапсырмағаны жөнінде арнайы оқу журналына белгі қояды. Ансамбль құрамында ойнауға машықтануды тексеру мақсатында семестр барысында студенттер 2 аралық тексеруден (аттестациядан) өтеді. Осы аралық тексерудің қорытындысы бойынша әр студенттің осы пәннен рейтингі белгіленеді. 1.7. Әдебиеттер тізімі: Негізгі әдебиеттер: 1. Х. Тастанов. Домбыра оркестрін қалай ұйымдастыру керек. ҚМКӘБ, Алматы, 1956. 2. С. Байжұманов. Халық аспаптары оркестрі. Алматы, <<Өнер>>,1993. * Қазақ ұлт аспаптар оркестріне арналған пьесалардың партитурасы. ( 1-шғ, 2-ші кітап), Алматы, 1968. * Халық аспаптар оркестріне арналған пьесалар. (Өңдеп, түсірген М. Әубәкіров). Алматы, <<Мектеп>>, 1969. Қосымша әдебиеттер: 1. А. Жайымов, С. Бүркітов, Б. Ысқақов. Домбыра үйрену мектебі. Алматы, <<Өнер>>, 1992. 2. Домбыраға арналған хрестоматия. Құрастырған М Айтқалиев. Алматы, <<Өнер>>, 1980. 3. А. Райымбергенов. Күй қайнары. Алматы, <<Өнер>>, 1990. 4. Т. Мерғалиев. Домбыра сазы. Алматы, <<Ғылым>>, 5. Домбыра мен қобызға арналған пьесалар. Құрастырған Ж. Еркімбеков. Алматы, 1962. 6. Т. Мерғалиев, С. Бүркітов. Халық күйлері. Алматы, 2001. 1.8. Оқытушының басқаруымен студенттің өздік жұмыстарының ( ОБСӨЖ ) жоспары: 5 - ші семестр 1. Жаттығулардың тәсілдері. 2. Күйдің ноталық мәтінін дұрыс талдай білу тәсілі. 3. Оқытушымен бірге ансамбльдік ойынға машықтану. 4. Дыбыс тазалығымен жұмыс жасау. 5. Домбыра тобымен жұмыс жасаудың негізгі тәсілдері. 6. Ырғақ суретімен жұмыс жасау. 7. Интонация тазалығына көңіл бөліп, қағыстармен жұмыс жасау. 8. Қағыстардың дұрыс болуына көңіл бөліп, ырғақпен жұмыс жасау. ПОӘК 042-18.1.32/01-2014 Ред. № 1 28.08.2014ж. Бет 5 9. Бас кілтіндегі аспаптар тобымен арнайы жұмыс ерекшеліктері. 10. Шығарма мазмұнын дұрыс ашу жолдары. 11. Жеке партиялардың күрделі тұстарын анықтау тәсілдері. 12. Пьесамен жұмыс жасаудың ерекшеліктері. 13. Күйдің ырғақ ерекшеліктерімен жұмыс жасау. 14. Күймен жұмыс жасаудың ерекшеліктерін анықтау. 15. Концерттік орындаушылықтың кейбір ерекшеліктері. 2.4. Студенттің өздік жұмыстарының (СӨЖ ) тақырыптары: 5 - ші семестр 1. Әртүрлі қағыстарды ойнап машықтану. 2. Күйдің нота мәтінін меңгеру. 3. Күйдің нота мәтінін талдау. 4. Ырғақты біргелкі ұстай білуге машықтану. 5. Домбыра тобы аспаптарын меңгеру. 6. Күй бөліктерін сезініп, акценттерді дұрыс алуға машықтану. 7. Паузаны дұрыс ұстап ойнауға машықтану. 8. Дұрыс аппликатурамен күйдің нота мәтінін меңгеру. 9. Бас-домбыра және контрабас-домбыра аспаптарының позициялары. 10. Шығарманың ноталық мәтінін талдау. 11. Жеке партиялардың күрделі тұстарын ойнап машықтану. 12. Пьесамен жұмыс жасап машықтану. 13. Бір ырғақпен бүтіндей ойнауға машықтану. 14. Күймен жұмыс жасап машықтану. 15. Концерттік бағдарламаны дайындау. 2.5. <<Мектеп оркестрін ұйымдастыру>> курсы бойынша емтихан талаптары: Курс соңында осы пән бойынша оқу бағдарламасын толығымен орындаған студенттер төмендегі талаптар бойынша емтихан тапсырады: * Билет бойынша ауызша жауап беру. * Семестр бойы ойнаған барлық шығармаларды әр студент өз партиялары бойынша жеке- жеке ойнап тапсыру. Оқу - әдістемелік (технологиялық) картасы ПОӘК 042-18.1.32/01-2014 Ред. № 1 28.08.2014ж. Бет 6 Апта- лар Модульдер,сабақ-тардың тақырып-тары Аудитория дағы сабақтар-ды бөлу СӨЖ тапсыр-малары ның № СӨЖ бойын-ша ең жоғар- ғы балл Сабақ бары- сында қолда нылатын құ- рал-жабдық тар. 5-ші семестр Модуль №1 Дәріс саб. Тәж. саб. 1 1-ші тақырып Сущность и задачи школьного оркестра. 1 № 1,2 3 Оқулықтар 2 2-ші тақырып Возникновение и развитие оркестров казахских народных инструментов. 1 № 3 3 Оқулықтар, оркестр аспаптары. 2 3-ші тақырып Инструментальный состав школьного оркестра (группа домбр). 1 2 № 4 3 Оқулықтар, нота жинақ-тары, бейне- кассеталар. 3 4-ші тақырып Инструментальный состав школьного оркестра (группа кобызов). 1 2 № 5 3 Нота жинақ-тары,музыка- лық орталық, кассеталар, дискілер. 4 5-ші тақырып Инструментальный состав школьного оркестра (группа сыбызгы и сырнаев). 1 2 № 6 3 Оқулықтар, нота жинақ-тары, бейне- кассеталар. 4 6-шы тақырып Инструментальный состав школьного оркестра (группа ударных инструментов). 1 2 № 7 3 Ұрмалы аспап тар, оқулықтар. 5 7-ші тақырып Планирование работы школьного оркестра. 1 № 8 3 Оқулықтар. Модуль №2 6 8-ші тақырып Роль руководителя оркестра. 1 № 9 3 Оқулықтар. 6 9-шы тақырып Учебно-творческая работа в школьном оркестре. 1 2 Оқулықтар, муз. аспаптар 7 10-шы тақырып Подбор учебного и концертного репертуара. 1 №10 3 Оқулықтар, нота жинақ-тары. Модуль №2 8 11-ші тақырып Подготовка руководителя к репетиции. 1 № 11 3 Оқулықтар, партитура 8 12-ші тақырып Организация и проведение репетиций. 1 2 Оркестр аспаптары, партитура 9 13-ші тақырып Основы дирижерского искусства. 1 1 № 12 3 Оқулықтар, партитура 10 14-ші тақырып Воспитательная и музыкально-образовательная работа в школьном оркестре. 1 № 13 3 Оқулықтар 10 15-ші тақырып Подготовка и проведение концертных выступлений школьного оркестра. 1 2 № 14 3 Оркестр аспаптары, партитура Барлығы: 15 15 14 14 <<Мектеп оркестрін ұйымдастыру>> курсының жұмыс бағдарламасына № 1 қосымша <<Мектеп оркестрін ұйымдастыру>> пәні бойынша ПОӘК 042-18.1.32/01-2014 Ред. № 1 28.08.2014ж. Бет 8 ұсынылатын негізгі және қосымша әдебиеттермен Қамтамасыз етілу к а р т а с ы * Негізгі әдебиеттер Р/с № Әдебиеттердің атауы, шығу баспасы, авторы және жылы Студенттер саны, 2013 /2014 оқу жылында. Әдебиет-тер саны Қамту пайызы % 1. С. Байжұманов. Халық аспаптары оркестрі. Алматы, <<Өнер>>,1993. 7 1 2. Х. Тастанов. Домбыра оркестрін қалай ұйымдастыру керек. ҚМКӘБ, Алматы, 1956. 7 1 3. А.Каргин. Работа с самодеятельным оркестром русских народных инструментов. М., <<Музыка>>, 1982. 7 1 4. В. Чунин. Современный русский народный оркестр.М., <<Музыка>>,1981 7 1 5. Қазақ ұлт аспаптар оркестріне арналған пьесалардың партитурасы. ( 1-шғ, 2-ші кітап), Алматы, 1968. 7 1 6. Халық аспаптар оркестріне арналған пьесалар. (Өңдеп, түсірген М. Әубәкіров). Алматы, <<Мектеп>>, 1969. 7 1 7. Н. Тлендиев. Жеңіс салтанаты. Алматы, <<Өнер>>, 1980. 7 1 2. Қосымша әдебиеттер 1. Құрманғазы. Серпер. Құрастырған Ш. Қажғалиев. Алматы, <<Өнер>>, 1983. 7 1 2. Көкейкесті (партитуралар жинағы). Өңдеп, түсірген А. Мырзабеков. Алматы, <<Өнер>>, 1988. 7 1 3. Бозінген (партитуралар жинағы). Өңдеп, құрастырған Е. Үсенов. Алматы, <<Өнер>>, 1989. 7 1 4. К. Күмісбеков. Дала сыры. Алматы, <<Өнер>>, 1982. 7 1
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz