Файл қосу

Блок Қазақстанның қорықтары




ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
                     3 деңгейлі СМЖ құжат
                                   ПОӘК
                       УМКД 042-18-22-1.36/02 -2013
                                        
                                   ПОӘК
Студентке арналған <<Қазақстанның ұлттық табиғи бақтары мен қорықтары>>
пәннің бағдарламасы 
                             Басылым № __
                               <<___>>____20__ж 

                                       



            ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

<<Қазақстанның ұлттық табиғи бақтары мен қорықтары>>

5В080300 -  <<Аңшылықтану және аңшаруашылығы>> мамандығы үшін
                                       

             СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНІҢ 
                            БАҒДАРЛАМАСЫ
                                       













                               Семей   2014



                                       


                                Алғы сөз
          

1. құрастырылды  
Құрастырушы: _______________ <<____>>___________20____ ж 
А.Мадыбекова  <<Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негіздерімен>> кафедрасының  аға оқытушысы

2. талқыланды
 <<Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негіздерімен>> кафедрасының  отырысында          
Хаттама  №__    <<___>>_____20___ж

Кафедра меңгерушісі ___________  Б.Ахметова 

2.2. Аграрлық  факультеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында
Хаттама  №__    <<___>>_____20___ж

Төрағасы  __________       А.Тлеубаева 

3. бекітілді 
Университеттің оқу - әдістемелік кеңесінің 
отырысында қаралып, баспаға ұсынылды  
Хаттама  №__    <<__>>_____20___ж

ОӘК төрағасы _____________ Г.Искакова 



АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ








	







Мазмұны


 1 Колдану саласы.
 2 Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
 3  Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар
 4  Курс форматы
 5  Курс саясаты 
 6  Баға қоюдың саясаты
 7  Әдебиеттер	     


      

























                                       
                                       
                                       
                                       

1. Қолдану саласы
1.1 Оқытушы және пән туралы мәліметтер 
- Мадыбекова Айнур Сыдыковна  аға оқытушы
- Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негіздерімен кафедрасы 
- Байланыс ақпараты  -  телефоны 531970, № 5 оқу ғимараты  
- Сабақ өтетін бөлмелер - № 204 
          - Кредит саны  - 3 	

1.2 Пән мазмұнын қысқаша сипаттамасы. 
        <<Қазақстанның ұлттық табиғи бақтары мен қорықтары>>-
        Қазақстан ұлттық табиғи бақтары мен қорықтары-ерекше қорғалатын табиғи аймақтар, қорықтар, ұлттық саябақтар және осы аймақта қорғалатын өсімдіктер мен жануарлар туралы оқытады. 
         1.3 Аталмыш курстың мақсаты студенттерге  жер бетіндегі жануарлардың қазіргі таңдағы таралуын айқындау, жер шарының түрлі бөліктеріндегі фауналар арасындағы ерекшеліктердің болу себептерін анықтау, жануарлардың шығу тегі орталығынан таралуын реттейтін заңдылықтарын табу болып табылады
   	1.4 Пәнді зерделеудің негізгі міндеті: 
-Қазақстанның ерекше қорғалатын табиғи аумақтарын  білу 
-ондағы жануарлар мен өсімдіктерді  білу
-ерекше қорғалатын табиғи аумақтар саласындағы негізгі принциптерді білу
-ерекше қорғалатын табиғи аумақтар саласындағы негізгі Қазақстан Республикасының заңнамасын білу
                                       
  	1.5 Оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды түсінуі тиіс:
-аталмыш пәнге тән ұғымдарды білуі 
-табиғатты қорғауды және оған қамқорлықпен қарауды түсіну
-Қазақстанның ерекше қорғалатын табиғи аумақтарын ондағы жануарлар мен өсімдіктерді  білу
-ерекше қорғалатын табиғи аумақтар саласындағы негізгі Қазақстан Республикасының заңнамасын және принциптерді білу
 	1.6  Курстың пререквизиті:   <<Қазақстанның ұлттық табиғи бақтары мен қорықтары>>  пәнін       оқыған кезде студент <<аңшылықтану>> <<биология>>, <<зоология>> курстарынан негізгі білімдері болу қажет.
        1.7. Курс постреквизиті: <<Қазақстанның ұлттық табиғи бақтары мен қорықтары>> пәнінен      алынған білім кейінгі курстарда қорық ісі, аң шаруашылығында табиғатты қорғау шаралары  пәндерін оқыған кезде қолданылады
2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ
                                                                   1 кесте
                                      №
                                     р/п
                        Тақырыптың атауы
                           Сағаттар саны


                                      Д
                                     ПС
СОӨЖ
                                    СӨЖ
                             Әдебиеттер
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       5
                                       6
                                       7
1Модуль 1Модуль Қазақстанның ұлттық табиғи бақтары мен қорықтары пәні. Мақсаты мен міндеттері.
           1 Блок  Қазақстанның  қорықтары
                                       1
Қазақстанның ұлттық табиғи бақтары мен  қорықтары  пәні. Мақсаты мен міндеттері. Қызыл кітап. 
                                       1
                                       2
                                       
                                       
                                       
                                       2
Ақсу-Жабағалы қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.
                                       1
                                       2
                                       
                                       
                                       
                                       3
Барсакелмес қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.
                                       1
                                       2
                                       
                                       
                                       
                                       4
                                       
Алматы қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.
                                       1
                                       2
                                       
                                       
                                       
                                       5
Марқакөл қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.
                                       1
                                       2
                                       
                                       
                                       
                                       6
Наурызым қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.
                                       1
                                       2
                                       
                                       
                                       
                                       7
Үстірт қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.
                                       1
                                       2
                                       
                                       
                                       
                                       8
Алакөл қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.
                                       1
                                       2
                                       
                                       
                                       
                                       9
Батыс Алтай қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.
                                       1
                                       2
                                       
                                       
                                       
                                      10
Қаратау қорығы . Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.  
1
                                       2
                                       
                                       
                                       
1 Блок  Қазақстанның  ұлттық табиғи бақтары
11
Алтын Емел, Іле-Алатау табиғи бақтары
                                       1
                                       2
                                       
                                       
                                       
12
Баянауыл табиғи бағы.
                                       1
                                       2
                                       
                                       
                                       
13
Көкшетау табиғи бақғы.
                                       1
                                       2
                                       
                                       
                                       
14
Қарқаралы  табиғи бағы .
                                       1
                                       2
                                       
                                       
                                       
15
Катон-Қарағай ұлттық табиғи бағы.
                                       1
                                       2
                                       
                                       
                                       
Барлығы
                                      15
                                      30
                                       
                                       
                                       
                                                                               

3. Пәңді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар
Практикалық сабақтарға дайн өткізуге толық нұсқаулар, ұсынылған әдебиеттерде толық берілген. Сабақты  бастамас бұрын сабақтың мақсаты мен міндеттерін анықтап алып, ұсынылған әдебиеттерден теориялық материалдармен танысу қажет. Жұмысты жасаған соң міндетті түрде қорытынды жазып, суретін салу керек. Оқулықтағы тақырып соңында берілген сұрақтарға жауап беру керек.
4. Курс форматы 
Қатынасу: дәрiс, зертханалық сабақтарға мiндеттi түрде қатынасу керек. Егерде қандайда болмасын себептермен сiз оларға қатынаса алмасаңыз, онда барлық меңгере алмаған материалға жауапкер боласыз. Мiнез  -  құлық: Студент ар кодексiн: мiнез-құлық этикасын сақтауы керек. Сабаққа кешiгу  кешiрiлмейтiн қылық. Сабақ үстiнде оқу тәртiбiн жиi бұзушылар дәрiсханадан шығарылып жiберiледi, немесе бүкiл курс бойынша <<қанағаттанарлықсыз>> бағамен жазаланады. Бақылау тапсырмалары. Олар сөзсiз орындалып, белгiленген мерзiмде тапсырылуы қажет. Кешiгiп орындалған жұмыстардың бағасы өзiнен - өзi төмен болады. Межелiк бағалау: Межелiк бағалаудың қортындысы сабақ қатысуы мен үлгерiмiне, студенттердiң белгiленген мерзiмге өз бетiмен жұмыс орындауына, сабақта ауызша немесе жазбаша түрде берген жауабына, межелiк бақылау қортындысына байланысты қойылады. Көшiрiп алу және бiреудiң шығармасын толық немесе жарым-жартылай өз атымен ұрлап пайдалану: Қандай да болмасын көшiрiп алу немесе бiреудiң шығармасын толық, не жарым-жартылай өз атымен ұрлап пайдалану (басқа студенттерден дайын тапсырма және шешiмдер көшiрмесiн пайдалану) дәрiсханадан шығарумен тоқтатылады немесе <<қанағаттанарлықсыз>> бағамен жазаланады. Ұрлап пайдалану мен алдауды болғызбау керек. Ұялы телофон: Сабақ үстiнде оны үзiп тастау, немесе ұялы телефонмен байланысты болғызбау керек. 
 Емтихан: Қортынды емтихан барлық студенттер емтихан беруге рұқсат етiлгеннен кейiн емтихан сұрақтары жазылған ауызша, не тест арқылы өткiзiледi.
5. Курс саясаты
     Бірігіп жұмыс істеу барысында біз келесідей тәртітердә ұстанамыз:
* Оқытушымен студент бір-біріне сыйластықпен қарау керек.
* Кез келген тәртіп бұзушылықтар жазаланады, ал белсенді жұмыс керісінше мадақталады.
* Сабаққа кешікпеу және сабақты босатпау.
Білімді бағалау баллды-рейтингті жүйе бойынша жүргізіледі
6. БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ

<<Жануарлар анатомиясы>> пәні бойынша баға қою
                                                                   2 кесте
                                   Апта
                            Бақылау түрі
                               Балл саны
                                Ескерту
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4

1-мен 7 апта аралығындағы барлық сабақ түрлеріне қатысуы
30

1
Ағымдағы бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл. СӨЖ 12 балл
35

2
Ағымдағы бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл. СӨЖ 12 балл
35

3
Ағымдағы бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл. СӨЖ 12 балл
35

4
Ағымдағы бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл. СӨЖ 12 балл
35

5
Ағымдағы бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл. СӨЖ 12 балл
35

6
Ағымдағы бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл. СӨЖ 12 балл
35

7
1 аралық бақылау
60

1-мен 7 апта аралығындағы оқу нәтижелері бойынша қорытынды баллдар
300


8-бен 15 апта аралығындағы барлық сабақ түрлеріне қатысуы
30

8
Ағымдағы бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл. СӨЖ 10 балл
30

9
Ағымдағы бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл. СӨЖ 10 балл
30

10
Ағымдағы бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл. СӨЖ 10 балл
30

11
Ағымдағы бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл. СӨЖ 10 балл
30

12
Ағымдағы бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл. СӨЖ 10 балл
30

13
Ағымдағы бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл. СӨЖ 10 балл
30

14
Ағымдағы бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл. СӨЖ 10 балл
30

15
2 аралық бақылау
60

8-бен 15 апта аралығындағы оқу нәтижелері бойынша қорытынды баллдар
300

Емтихан бойынша қорытынды баллдар
400

Академиялық мерзгіл бойынша қорытынды баллдар
1000


7. ӘДЕБИЕТТЕР 
7.1.Негізгі әдебиеттер
7.1.1Қазақстан қорықтары . Алматы, <<Санат>> 2007ж. 

7.2.Қосымша әдебиеттер
7.2.1.
Пәндер