Файл қосу
Музыкалық арақашықтықтары
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ <<МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ>> КАФЕДРАСЫ Құжат СМК 3 уровня ПОӘК ПОӘК 042-18.1.32/02-2014 ПОӘК Студенттерге арналған <<Дауыс қою>> пәннің бағдарламасы Редакция № 1 29.08.2014ж. <<Дауыс қою>> ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін 3 курс СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014-2015оқу жылы ПОӘК 042-18.1.32/02-2014 Ред. № 1 29.08.2014 ж. Бет 2/ 14 Алғы сөз 1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырған: _______ <<06>> 06. 2014 ж. <<Музыкалық білім>> кафедрасының аға оқытушы : ______________________Тыныбаева Ж.Т.. 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 Кафедра отырысында бекітілген: Хаттама № << >> от <<5 >> 09. 2014 жыл <<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының отырысында бекітілген <<11>> 09. 2014 жыл. Хаттама № Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш. 3БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында бекітілген <<___>>____ 2014жыл. Хаттама № ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН ПОӘК 042-18.1.32/02-2014 Ред. № 1 29.08.2014 ж. Бет 3/ 14 Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны 3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Баға қою саясаты 7 Әдебиеттер ПОӘК 042-18.1.32/02-2014 Ред. № 1 29.08.2014 ж. Бет 4/ 14 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР + Оқытушы туралы дерек + Тыныбаева Жания Токанқызы <<Музыкалық білім>> кафедрасының аға оқутышысы, ғылыми - педагогикалық стажы - 7 жыл, тел: 35-81-43, № 2 ғимарат, 109, дәрісхана * Пәннің аты - <<Дауыс қою>>; - Кредиттер саны - 1 1.2 Қысқаша пәннің мазмұны: Жалпы бұл бұл пән <<Дауыс қою>> 5В010600 - <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша жоғары оқу орының 2 - курс студенттерінің 3 семестріне, 1 кредит 45 (сағат) яғни, іштей және сырттай оқитындарға арналған. 1.3 Пәннің мақсаты - студенттердің кәсіби бағыттағы мақсатты вокалдық техникаларын меңгеру, музыкалық қаблеттерін жандандыру, өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру, алған білімдерін практикада қолдану, жалпы білім беретін мектептің әр сыныптарында музыкадан бағдарламаларды жүзеге асыруда оқушылардың жас ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, бейімділіктерін ескере отырып, музыкалық жұмыстардың әдістемелерін меңгеруге көмектесу. Өз тәжірбиелерін жинақтау үшін шығармашылық ізденуіне жағдай жасау. + Курстың негізгі міндеттері: * Ән айту процесінде қызмет ететін дыбыс шығару аппаратымен олардың жұмыс істеу, даму, дағдыға айналдыру элементтерін біртіндеп оқушылардың бойына қалыптастыру; * Ән айту кезіндегі дене құрылысының атқаратын орны және меңгеруі; * Вокалдық техникалық дағдыларды меңгеру барысында көркемдік, мәнерлік, шеберлікті теориялық біліммен ұштастыру; * Өзі орындайтын шығармаларға шығармашылық қарым - қатынасты күшейту, оқып үйрету және оған талғау жасауға бейімдеу. - әр түрлі музыкалық іс - әрекеттер арқылы оқушының сезімін ояту, сезім арқылы музыканы санылы түсінуге баулы, * музыкалық шығарманы өз шамасына қарай орындай білуге үйретуде орындаушылық дағдысы мен шығармашылығын дамыту. 1.5 Оқытудың нәтижесі: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай - ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым - қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету. 1.6 Курсттың пререквизиттері: 1.6.1Дауыс қою пәні басқа пәні музыкалық теория негіздері, сольфеджио, хор жургізу цикллындағы пәндер 1.6.2 сол сияқты музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы курсынан алған білімдеріне, біліктілігне және дағдыларына сүйенеді. 1.7 Курстың постреквизиттері: 1.7.1 Дауыс қою 1.7.2 оқу - педагогикалық және диплом алды практикасы ПОӘК 042-18.1.32/02-2014 Ред. № 1 29.08.2014 ж. Бет 6/ 14 1 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны Кесте 1 № Тақырыптың аты Әдебиеттер Т/К ОБСӨЖ СӨЖ 1 2 3 4 5 6 1 Дауыс аппаратының құрылымы. Студенттің дауыс көлемін анықтау Вокалдық техникалық жаттығулар. 1 + №1,1-40с + №2, 1-40с + №3, 1-37с + №5 1-137с + № 14, 16-30с 2 Әуедегі тыныс алу оның түрлері: тыныс алу, бекіту, шығару жаттығулары. Бағдарлама таңдау. 2 o № 4, 4-17с o №9, 347-365с o №9,435-365с 3 Дыбыс шығаруы. Дыбыс тіреуі және оны атакалау. Дауысты дыбыстарды жинақтау және ауыз қимылын калыптастыру жаттығулары. Дауысты құбылтып айту, легато, стаккато, нон легато тәсілдерін меңгеру. 2 1. № 9 385-434с. 2. № 14 47- 68с 3. 1№ 18 21- 23с 4 Артикуляция және дикция. Вокализді нотамен беттен оқу. Шығарманы талдау, сольфеджио айту. 1 1. №12 45-63с 2. №18 23-55с 3. №20 25-33с 4. № 6 5. № 7 6. №32 7. № 34, 35 5 1-межелік бақылау 1 1. Вокализді орындау. 2. Шығарманы жатқа орындау 3.Реферат (өткен тақырып матералдар бойынша). 6 Регистрлер. Диапазон. Шығарманы талдау. Арпеджио айту жаттығулары 2 1. №9 440-465с 2. № 14 89-108с 4. № 6 5. № 7 6. №32 7. № 34, 351. 7 Вокальдық үш бағыт: халықтық, акдемиялық, эстрадалық onlin режимінде осы бағыттар бойынша орындаушыларды тыңдау.. legato, non legato. жаттығулары. 2 1. №20 9, 30-33с 2. № 13 3. № 30 4. № 31 5. № 35 6. № 39 7. № 40 8. № 46 9. № 48 8 Академиялық стиліндегі шығармалар. Романс Шығарманы фраза мен әуенін жаттау 2 1. №20 9, 30-33с 2. № 13 3. № 30 4. № 31 5. № 35 6. № 39 7. № 40 8. № 46 9. № 48 9 Шығармадағы ритм сұреттерімен жұмыс жасау. Staccato жаттығулары. Өткен тақырыптарды қайталау, бақылау сабағына дайындық. 1 1.№ 9 2. № 12 3.№ 17 10 2- межелік бақылау. 1 . Вокализді орындау. 2. Шығарманы жатқа орындау 3.Реферат (өткен тақырыптық матералдар бойынша). 11 Халық әндері және халық композиторларының әндері Шыгармаларды талдау және әуенін жаттау 2 1. № 21 2. № 22 3. № 23 4. № 24 5. № 25 6. № 26 7. № 27 12 Орфоэпия. Орфэпиялық дыбыстармен жұмыс. Шығарманың авторлары бойынша жинақтар. 2 1.№ 4 2. № 5 3. № 15 4. № 16 5.№ 21 6.№ 22 13 Вокальдық жанрлары. Ерлер және әйелдер дауысына арнайы жаттығулар. 2 1. №12 2. № 13 3. №20 4. №9 (42-56 вок. упр. д/ж. гол.), (56-78 вок.упр. д/м. гол). 651-659с 14 * - межелік бақылау 1 Вокализ Шығарманы орындау Шығарманы талдау. 15 Мелизмдер. Мелизмдер жаттығулары 2 1.№13 2.№ 14 3. №17 4.№201. 16 Музыкалық арақашықтықтары. Жаттығулар. 2 11.№13 2.№ 14 3. №17 4.№20 17 Шығармаларға аннотация құрастыру. (Мысалдар келтіру). 1 1№ 4 2№ 10 3№ 15 4№. 171. 18 Резонаторлар. Дыбысталу жұмыстары. 1 1.№ 15 2.№16 3.№20 19 Шығарманың көркем бейнесін ашу. Шығармаларды жатқа айту, қайталау Бақылау сабағына дайындау. 1 1.№ 13 2.№ 15 3. № 18 4. № 19 20 2 - межелік бақылау 1 1.Воклизді жатқа орындау 2.Шығарманыжатка орындау. 3. Шығармаға аннотация тапсыру 4. Әр-түрлі вокальдік бағытта орындаушыларды бейнетаспада видеоролик көрсету. 21 Барлығы 30 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР а) пәнді оқытудағы негізгі кеңестер: Дауыс қою қоғамдық құбылыс ретінде музыкалық тәрбие заңдылықтарын, қоғамдық өмірдегі музыкалық тәрбиенің мәні мен ролін анықтайды. ә) пәнді оқытудағы студенттердің іскерлігі: Дауыс қою негізін оқу - студенттердің тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психология-педагогикалық циклындағы пәндерден, музыкалық білімнің теориясы мен практикасы курсынан алған білім, іскерлік және дағдыларына сүйенеді. вокалдық техникасын меңгеруі , әртүрлі мамандықтағы оқытушының шығармашлық өсуінің негізгі көрсеткіштерінің бірі болып табылады. б) Тәжірбиелік сабақтарды дайындаудағы нұсқау: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай - ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым - қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету, өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру. в) оқу-әдістемелік кешеннің қолданудағы нұсқаулар кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ жұмыстары студенттердің екі есеге ұлғаяды, бұл білім жоғарлатуға үлкен талаптар қояды. г) экзаменге дайындалудағы кеңестер: қыстық және жаздық сессияға дайын болу үшін ең алдымен берілген тапсырмаларды тәжірбиелік, СӨЖ уақытында өткізілсе, сонда ғана адал еңбек сіңірген студен қандай да болсада қиындықтан өтеді, білімі сонда жоғары бағаланады. 4 КУРС ФОРМАТЫ: тәжірбиелік сабағы - 15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, екі аттестация және компьтерлік тест 5 КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер алдына мынадай администратиялық шарттар қойылады: Сабаққа кешігу - минус 0,5 балл Сабақты босату - минус 2 балл Жұмысты уақытында тапсырмау - минус 1 балл 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ: Баға қою әдісі : Тәжірбиелік сағатты 75 балл 1 аттестацияда и 75 балл 2 аттестацияда . ОБСӨЖ 45 балл 1 аттестацияда и 45 балл 2 аттестацияда Бақылау жұмысы 7 және 15 апталарда қойылады, қорытынды нәтижесінде 1-2 аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл, ал семестр бойынша әр рейтинг аттестация бойынша 300 балл Пәннің балға бөлінуі: Кесте 2 Апта Бақылау түрі Барлық баллы Ескерту 1 2 3 4 1-7 Сабаққа қатысу1-7апталықтары 30 1-7 тәжірбиелік 1-7 Сабақтығы жұмытар 75 1-7 тәжірбиелік 3,5,6 СОБӨЖ 45 СРСП 4,7 СӨЖ 60 тәжірбиелік 7 Бақылау жұмысы 1 90 тәжірбиелік Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында 300 8-15 Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары 30 8-15 тәжірбиелік 8-15 Сабақтығы жұмытар 75 8-15 тәжірбиелік 10,12,13 СОБӨЖ 45 СРСП 11,14 СӨЖ 60 тәжірбиелік 15 Бақылау жұмысы 2 90 тәжірбиелік Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында 300 Экзаменнің қорытынды баллы 400 экзамен Барлық академиялық уақыттағы балл 1000 Курс семестр кредит тер Прктикалық (жеке) ОБСӨЖ СӨЖ Барлығы Бақылау түрі 2курс семестр 2 30сағат 7,5 сағат 22,5 сағат 45 сағат Ауызша жұмыстары, емтихан <<Дауыс қою>> пәнінен күнтізбелік жоспар Кесте 3 Апталар 1 2 3 4 5 6 7 Максималды балл 4 9 39 54 39 40 115 Сабаққа қатысу Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 4 4 4 4 4 5 5 Тәжірбиелік сабақтың жұмысы Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 0 5 10 10 10 20 20 ОБСӨЖ ОБСӨЖ Бақылау түрі Б Б Б мак. балл 0 0 15 0 15 15 0 СӨЖ СӨЖ Б Б Б Б Б Б Б мак. балл 0 0 0 30 0 0 30 Бақылау жұмысының балдары- 90 Бақылау түрі қатысу тс СРОП СӨЖ мак. балл 30 75 45 60 Апталар 8 9 10 11 12 13 14 15 Максималды балл Сабаққа қатысу Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 4 4 4 4 4 3 3 4 Тәжірбиелік сабақтың жұмысы Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 10 5 10 10 10 10 10 10 ОБСӨЖ ОБСӨЖ Бақылау түрі Б Б Б мак. балл 0 0 15 0 15 15 0 0 СӨЖ СӨЖ К К мак. балл 0 0 0 30 0 0 30 0 Бақылау жұмысының балдары- 90 Бақылау түрі қатысу ТС ОБСӨЖ СӨЖ РК мак. балл 30 75 45 60 90 Барлық семестр бойынша 60 150 90 120 180 Қысқаша атаулары: Қ-сабақ қақатысу; Б-бақылау жұмысы; РК-рубеждік бақылау РК 1-1 рубеждік бақылау РК 2 - 2 рубеждік бақылау Қорытынды баға курс бойынша төмендегі шкалалар негізінде айқындалады: Кесте 4 Бағасы Мағынасы Балл Пайыздар,% А Өте жақсы 4,00 95 - 100 А- Өте керемет 3,67 90 - 94 В.+ Жақсы 3,33 85 - 89 В Жақсыға жақын 3,00 80 - 84 В - Сәл жақсы 2,67 75 - 79 С.+ Толық қанағаттанарлық 2,33 70 - 74 С Қанағаттанарлық 2,00 65 - 69 С- Сәл қанағаттанарлық 1,67 60 - 64 Д + Нашар 1,33 55 - 59 Д Өте нашар 1,00 50 - 54 F Қанағаттанарлықсыз 0,00 0-49 7 <<Дауыс қою>> пәнінен күнтізбелік жоспар Кесте 5 № Бақылау түрі Бал лы Апталар Қорытынды балл 1 2 3 4 5 6 7 РК1 8 9 10 11 12 13 14 15 РК2 1 Тәжірбиелік сабақтың жұмысы 150 * * * * * * * * * * * * * * * 150 3 ОБСӨЖ 90 * * * * * * * * * * 90 4 СӨЖ 120 * * * * 120 5 Бақылау жұмысы 180 * * 180 6 Барлығы (максиму) 600 7 Экзамен (максиму) 400 8 Барлық семестр бойынша (максимум) 1000 Қолданылған әдебиеттер: хор және вокал пәндеріне арналған сөздіктерді пайдалану. * Абт Ф. Строение голосового аппарата 1967 * Абт Ф. Вокальные упражнения <<Вокализы>> * ЗейдлерА. <<Вокализы>> * Бодауова Б.К, Тыныбаева Ж.Т. Дауыс қойылымы. Әншілік өнеріне арналған оқу-әдістемелік құралы. Семей 2012. * Бейсембеков А.Т. Вокализдер. Вокалдық жаттығулар 2012 * Смайлова Т.А Гауһар тас. Әншілік өнеріне арналған хрестоматия. Алматы 2010. * Кожахметова А.Ш. Сұрша қыз. Әншілік өнеріне арналған хрестоматия. Алматы 2012 * Шепаева С.А., Сыдыкова Р.Ш. Ән айтуды үйрету әдістемесі пәні бойынша лекциялардың шағын курсы. Шымкент 2010 * Л.Б.Дмитриев. Основы вокальной методики. - М.: Музыка, 2000 В.Емельянов. Развитие голоса. Координация и тренинг. С-Петербург, 1997. * А.Г.Менабени. Методика обучения сольному пению. - М,:1987. * В.Васина - Гросман Вокальные формы. М. 1973 * А.П.Иванов Об искусстве пения. Москва.1997. * С.П.Юдин Формирование голоса певца. Москва.1962 * С.Р.Степанова.Г.Ю.Шестаков.Музыка. Б/энцикл. словарь. Москва.1998. * Н.В.Романовский Вокально-хоровой словарь. Калининград.1973 * И.В.Способин Элементарная теория музыки. Москва. Кифара. 2006. * А.С.Соболев. Речевые упражнения на урокаж пения.Москва. 1995 * А.И. Канкарович. Культура вокального слова. Музгиз Москва. 1957. * Б.К.Бодауова,Ж.Т.Тыныбаева Дауыс қою Вокал пәніне арналған әдістемелік нұсқау. Семей. 2013. Қосымша әдебиеттер: Ән және романс қазақ тіліндегі жинақтары * Песни композиторов Казахстана Музыка. Москва 2000 * Тілендиев Н. Алатау.Ән мен романстар жинағы.Жазушы. Алматы 1972. * Абай К Әнді сүйсең менше сүй. Алматы 1980. * Қазақ вальсі Алматы 2010. * Базарбаев Т. Ауылым Әндер жинағы. Семей. 2005. * Бейсембеков А.Т. Әнші жүрек әуендері. Семей 2005 ПОӘК 042-18.1.32/02-2014 Ред. № 1 29.08.2014 ж. Бет 14/14 26. Бодауова Б.К. Назқоңыр. Әншілер тобының репертуар жинағы 1- выпуск Семей. 2006. * Жамакаев Б. Махаььат вальсі. Алматы 1997. Ноталық материал жинақтары: * Трегубов Е. Песни, романсы и ансамбли. Вокально-педагогический репертуар Москва 1967. * О.Далецкий.Романсы и песни Репертуар дл начинающего певца.Москва 1978. * О.Далецкий Репертуар начинающего певца. Москва.1975 * В. Стулов Русские народные песни. Вокально- педагогический репертуар. Москва 1972 * Офенов Р. Хрестоматия для пения.Музыка. Москва 1981. * А.Кильчевская. Арии и романсы. Хрестоматия для пения. Москва. 1976 * К.Тихонова, К.Фортунатова.Народные песни.часть №2 Хрестоматия для пения. Москва 1979. * К.Тихонова, К.Фортунатова.Народные песни.часть №3 Хрестоматия для пения. Москва 1978 * С.Браз. Русская народная песня. Хрестоматия. Москва. 1975. * С. Фуки,К.Фортунатова. Хрестоматия вокально-педагогического репертуара.Москва. 1971 * М.Глинка. Романсы и песни. Для высокого голоса в сопровождении фортепиано.Москва. 1985 * П.Чайковский Романсы.Москва. 1961 * И.Назаренко Калинка. Русские народные песни. Москва1974. * Г.Портнов. Воспоминание о романсе.Ленинград. 1984 * А Варламов. Романсы и песни. Для голоса и дуэта в сопровождении фортепиано. Москва 1968 * Ф.Шуберт Серенада. Для голоса и фортепиано. Москва, Ленинград. 1948 * Романсы Советских композиторов, Выпуск № 2 .Москва. 1972 * И.Кефалиди. Итальянские песни.Москва 1967 * В.Миркотан Итальянские песни Москва 1972 * А.В. Нежданова. Арии, романсы и песни. Москва. 1973 * И.КозловскиЙ Арии, романсы и песни из репертуара. Москва 1976. * Песни, романсы и дуэты. В сопровождении фортепиано.Выпуск №1. Москва. 1989 (50сборников различных авторов) Учебное пособие для начинающего певца. (4-7 сборников)
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz