Файл қосу
Қазақ әдебиеті. Қазақ әдеби сынының тарихы
Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым Министрлігі Семей қаласының Шәкәрім атындағы Мемлекеттік Университеті СМК 3 деңгейдегі құжат ПОӘК ПОӘК 042 - .18.29.1.17/02-2013 ПОӘК <<ХХ ғ. б. қазақ әдебиеті тарихы>> пәнінің студентке арналған жұмыс бағдарламасы Басылым № 1 5В011700- Қазақ тілі мен әдебиеті 5В012100 - Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті мамандығына арналған <<ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті тарихы>> ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 ПОӘК 042-18.29.1.17/02-2013 №1 басылым 05.09.2013 16 беттің 2-беті Кіріспе 1 ӘЗІРЛЕГЕН СабырбаеваР.Қ. - қазақ әдебиеті кафедрасының доцент м.а., ф.ғ.к. _____________ <<___>> ___________20___ жыл. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ әдебиеті кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. Кафедра меңгерушісі _______________ Ақтанова А.С. 2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. Төрайым _________________Мұқанова Қ.Қ. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №___ <<___>> ___________20 ___жыл. ОӘК төрағасы _________________Искакова Г.К. 4 <<____>> __________ 20___ж. шыққан ПОӘК-нің № 1 БАСЫЛЫМЫ ПОӘК 042-18.29.1.17/02-2013 №1 басылым 05.09.2013 16 беттің 3-беті Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу 3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Әдебиеттер ПОӘК 042-18.29.1.17/02-2013 №1 басылым 05.09.2013 16 беттің 4-беті 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет: Сабырбаева Р.Қ. - қазақ әдебиеті кафедрасының доцент м.а.,ф.ғ.к. Кафедра: Қазақ әдебиеті Ақпараттық қатынас: телефон: 8-778-320-28-37 Сабақ өтетін орын: №8 оқу ғимараты, 227/213 дәрісхана Кредит саны: 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Пәннің оқу-әдістемелік кешені Семей қаласының Шәкәрім атындағы МУ-нің пәндерге арналған оқу-әдістемелік кешені туралы ережесіне сай құрастырылған. Аталған пәнді оқыту барысында дәріс, тәжірибелік, сондай-ақ СӨЖ және ӨСӨЖ сабақтары құрастырылады. Оқу жоспарының көшірмесінде бөлініп берілген әр сабақ түрлері сағатқа шағылған, пәннің қысқаша мазмұны, мақсаттары мен міндеттері көрсетілген. ОӘК оқу пәнін меңгерудің барлық талаптарына сай келеді. Негізгі және қосымша әдебиеттер тізімі бар. Оқушылар мен студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы берілген. Студентке арналған жұмыс бағдарламасында оқылуға тиісті тақырыптар мен жұмыс түрлерінің тізімі әдебиеттердің көрсетілуімен айқындалған. Әр дәріс сабағы бойынша қысқаша мәлімет берілген. Тәжірибелік сабақтардың тақырыптары және әр тақырыпта қарастырылатын мәселелер жоспар түрінде нақты көрсетілген. СӨЖ және ӨСӨЖ тапсырмаларын өткізудің мерзімі, тақырыптары және әдебиеттері жазылған. Студенттердің білімін бағалау әдістемесі бар. ХІХ-ХХғ басындағы қазақ әдебиеті-ұлттық сөз өнері тарихының елеулі бір кезеңін қамтитын пән. Студенттерге кезең әдебиетінің қоғамдық-әлеуметтік оқиғалары жайында,ауызша дәстүрлі жыраулық және ақындық поэзияның табиғи сабақтастығы,көркемдік,стильдік жалғастығы,әлемдік озық үлгілерімен үндестігінен түсінік беру.Жаңашылдықпен түлеген реалистік әдебиетіміздің алыптары шығармаларындағы көркемдік шеберлік сырлары да тереңдетіле оқытылады.Бұл мақсаттың аясында қазақ сөз өнерінің философиялық,гуманистік-ағартушылық,эстетикалық мазмұнын жан-жақты қамту басты бағдар болмақ. ПОӘК 042-18.29.1.17/02-2013 №1 басылым 05.09.2013 16 беттің 5-беті 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: <<ХІХ-ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті тарихы>> пәнін жоғары мектепте оқытудың негізгі мақсаты- студенттерге халқымыздың бай да мазмұнды, әдеби мұрасын таныту. Маман әдебиетші дайындау,оның жалпы қазақ әдебиеті туралы ғылымды жүйелі түрде меңгеру,игеру міндетімен сабақтас.Кәсіби білікті маман, шығармашыл тұлға дайындау, студент бойына қажетті кәсіптік теориялық білім мен тиісті практикалық машық-дағдыларды қалыптастыру. Студенттерге осы кезең әдебиетінің ерекшеліктерін теориялық және практикалық тұрғыдан меңгерту. 1.4 Пәнді оқытудың міндеттері: * XIX-ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиетінің басты әдеби сарыны-отарлыкезгіге қарсы туған азаттық сарыны екенін саралап, таныту; * осы ғасыр әдебиетіндегі дәстүр мен жаңашылдык, жазба әдебиеттіңдүниеге келуін оқыту; ПОӘК 042-18.29.1.17/02-2013 №1 басылым 05.09.2013 16 беттің 6-беті * XIX-ХХ ғ басындағы әдебиеттегі әдеби бағыттар мен ағымдар, сөз өрнектерін игеру; Абай шығармашылығының маңызы мен тағылымын таныту; * пәнді оқыту барысында студенттерге жекелеген шығармалардыңжанрлық сипаты, тақырыбы мен идеясы, көркемдік дәрежесі менмазмұны жайлы білімдерін қалыптастыру; * Дәуір әдебиетін тарихи сабақтастық тұрғысынан оқыта отырып,жалпы ұлт әдебиеті тарихынан алар орны мен кейінгі әдебиетке тигізгенәсері және ықпалын межелеп беру. * ХХ ғасыр басындағы тарихи жағдайға шолу, оқу-ағарту жайы мен баспасөз ісінің дамуын, жанрлардың дамуын түсіндіру; * ХХ ғасыр басындағы саяси, әлеуметтік өзгерістер, мәдени жаңарулардың ұлттық әдебиетке тікелей қозғау салуы. Қазақ әдебиетінің тақырыптық, жанрлық, көркемдік жағынан өркендеуін таныту; * 1916 жылғы оқиғалардың тарихи мәні мен ол турасындағы жыр-дастандардың сипатын анықтау. 1.5 Оқыту нәтижесі: XIX-ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті тарихы курсын оқу барысында студент әдеби мұраны игерудегі зерттеу нәтижелерін меңгере отырып,әдебиет тарихы мәселелерін ары қарай қарастырады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер білуге тиіс: * XIX-ХХ ғ басындағы қазақ әдебиетінің өзіндік табиғатын меңгереді; * XIX- ХХ ғ басындағы қазақ әдебиетінің қалыптасу, даму кезеңдері жайлымағлұмат алады. * XIX- ХХ ғ басындағы қазақ әдебиетінің өзіндік ерекшеліктері, жанрларытуралы терең білім алады. * XIX -ХХ ғ басындағы қазақ әдебиетінің жекелеген нұсқалары, олардың поэтикасы туралы жан-жақты білім алады. * XIX - ХХ ғ басындағы қазақ әдебиеті мұраларының мәтінімен танысып,олардың идеялық-эстетикалық құндылықтары туралы өзіндік пікірқалыптастырады. * теориялық білімді практикада қолдана білуді үйренеді. * зерттеу жұмысына икем-дағдысы қалыптасады. * кәсіби қарым-қатынас жағдайларын меңгереді. ПОӘК 042-18.29.1.17/02-2013 №1 басылым 05.09.2013 16 беттің 7-беті Білімге, икемділікке және дағды-машықтарға қойылатын талаптар XIX-ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті тарихы туралы жан-жақты мәліметті бекіту, орнықтыру мақсатында студентті өзіндік,шығармашылық,ғылыми жұмыстарға бағыттап,дағдыландырады. 1.6 Курстың пререквизиттері: <<ХІХ-ХХғ басындағы қазақ әдебиеті тарихы>> курсын меңгеру үшін студенттер келесі пәндерді қосымша оқу қажет: * Ежелгі дәуір әдебиеті * Қазақ хандығы дәуіріндегі әдебиет ПОӘК 042-18.29.1.17/.02-2013 №1 басылым 05.09.2013 16 беттің 8-беті 1.7 Курстың постреквизиті: Қазіргі дәуірдегі қазақ әдебиеті (20 және21 ғ. Бас кезі) * Әдебиет теориясы. * Абайтану. * Шығыс әдебиетінің тарихы. * Әдебиет теориясы. * Қазақ әдеби сынының тарихы. 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРІ БОЙЫНША САҒАТТАРҒА БӨЛУ 1 Кесте Тақырыптар атауы сағаттар әдебиеттер Дәріс Тәжір ОСӨЖ СӨЖ 1 2 3 4 5 6 7 1 1 модуль. ХІХ ғасырдағы қазақ тарихы және әдебиет 19 ғасырдағы ұлттық сөз өнері дамуының тарихи әдеби сипаты 1 1 1,5 2,5 1, Б. 3-9 2, Б. 3-8 3, Б. 3-11 4, Б. 3-12 2 Дәстүрлі ақындық поэзия. Д.Бабатайұлының өмірі мен шығармашылығы 1 1 1,5 2,5 1, Б. 12-23 2, Б. 8-37 3, Б. 11-20 4, Б. 12-23 3 М.Өтемісұлының әдеби мұралары 1 1 1,5 2,5 3, Б. 25-37 4, Б. 64-68 8, Б. 23-38 9, Б. 63-67 4 Шернияз Жарылғасұлының өмірі мен туындылары 1 1 1,5 2,5 2, Б. 37-53 4, Б.38-78 5, 24-28 5 Шортанбай Қанайұлының әдеби туындылары 1 1,5 2,5 2, Б. 53-61 4, Б. 80-92 5, Б. 20-24 6 Сүйінбай Аронұлының өмірі мен шығармашылығы 1 1 1,5 2,5 2, Б.63-68 4, Б.92-125 5, Б. 25-37 7 Майлықожа Сұлтанқожаұлының әдеби мұрасы 1 1 1,5 2,5 2, Б. 52-68; 79-132 4, Б. 126-134; 134-166 7, 38-41 8 Базар Оңдасұлының өмірі мен шығармашылығы 1 1 1,5 2,5 2, Б.133-148 4, Б. 166-183 5, Б. 42-45 9 Мұрат Мөңкеұлының әдеби туындылары 1 1 1,5 2,5 2, Б. 148-164 4, Б. 183-190 5, Б. 46-48 10 Өнер тұтастығы мазмұнындағы ақындар поэзиясы(сал-серілер,әнші-ақындар) Біржан сал Қожағұлұлының шығармашылығы, Сара Тастанбекқызының өмірі, шығармашылығы 1 1 1,5 2,5 2, Б. 164-178 4, Б. 191-207 6, Б. 95-120 11 Ақан сері Қорамсаұлының өмірі,шығармашылығы, Сегіз сері Баһрамұлы Шақшақовтың шығармашылығы 1 1 1,5 2,5 2. Б. 179-200 4, Б. 207-222 6. Б. 121-132 12 Әсет Найманбайұлының өмірі, шығармашылығы 1 1 1,5 2,5 2, Б.200-322 4, Б.222-333 8, Б. 12-24 13 Шоқан Уәлихановтың өмірі мен ғалымдық қызметі 1 1 1,5 2,5 2, Б. 200-322 4, Б. 222-333 8, Б. 64-71 14 Ыбырай Алтынсаринның өмірі мен ағартушылық қызметі, әдеби мұрасы. 1 1 1,5 2,5 2, Б. 322-331 4, Б. 333-344 7, Б. 72-81 15 Абай Құнанбайұлының шығармашылық өмірбаяны. Ақылбай Абайұлы, Мағауия Абайұлы, Көкбай т.б. 1 1 1,5 2,5 2, Б. 332-349 4, Б.344-358 3, Б. 82-86 16 ХХ ғасыр басындағы тарихи-қоғамдық жағдай және әдебиет. Жанрлардың өркендеуі ХХ ғасыр басындағы әдеби ағымдар 1 1 1,5 2,5 1, Б. 3-9 2, Б. 3-8 3, Б. 3-11 4, Б. 3-12 17 Ағартушылық бағыттағы ақындар. Н.Наушабаев назымдары 1 1 1,5 2,5 2, Б. 200-322 4, Б. 222-333 8, Б. 64-71 18 Мәшһүр Жүсіп Көпеев өмірі мен шығармашылығы 1 1 1,5 2,5 2, Б. 164-178 4, Б. 191-207 6, Б. 95-120 19 М.Қалтаев шығармаларының қазақ әдебиетіндегі орны. 1 1 1,5 2,5 2, Б. 53-61 4, Б. 80-92 5, Б. 20-24 20 Ш.Құдайбердіұлы шығармашылығы 1 1 1,5 2,5 2, Б.133-148 4, Б. 166-183 5, Б. 42-45 21 М.Сералин шығармашылығы 1 1 1,5 2,5 2, Б. 148-164 4, Б. 183-190 5, Б. 46-48 22 С.Торайғыров шығармашылығы 1 1 1,5 2,5 2, Б. 200-322 4, Б. 222-333 8, Б. 64-71 23 А.Байтұрсынов шығармашылығы 1 1 1,5 2,5 2, Б. 164-178 4, Б. 191-207 6, Б. 95-120 24 М.Дулатов шығармашылығы 1 1 1,5 2,5 2, Б. 53-61 4, Б. 80-92 5, Б. 20-24 26 Ж.Аймауытов шығармашылығы 1 1 1,5 2,5 2, Б.133-148 4, Б. 166-183 5, Б. 42-45 27 М.Жұмабаев шығармашылығы 1 1 1,5 2,5 2, Б. 148-164 4, Б. 183-190 5, Б. 46-48 ,Б. 37-53 4, Б.38-78 5, 24-28 28 С.Дөнентаев шығармашылығы 1 1 1,5 2,5 2, Б. 200-322 4, Б. 222-333 8, Б. 64-71 29 Ғ.Қарашев шығармашылығы Б.Күлеев-лирик ақын. 1 1 1,5 2,5 2, Б. 164-178 4, Б. 191-207 6, Б. 95-120 30 С.Сейфуллин,І.Жансүгіров, Б.Майлин шығармашылықтары 1 1 1,5 2,5 2, Б. 53-61 4, Б. 80-92 5, Б. 20-24 ПОӘК 042-18.29.1.17/02-2013 №1 басылым 05.09.2013 16 беттің -11 беті 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ Студент аталған курс бойынша мынадай теориялық және практикалық мәселелерді игеруі керек. Оқу жоспарының көшірмесінде бөлініп берілген әр сабақ түрлері сағатқа шағылған, пәннің қысқаша мазмүны, мақсаттары мен міндеттері көрсетілген. ОӘК оқу пәнін меңгерудің барлық талаптарына сай келеді. Негізгі және қосымша әдебиеттер тізімі бар. Оқушылар мен студенттерге арналған жүмыс бағдарламасы берілген. Студентке арналған жүмыс бағдарламасында оқылуға тиісті тақырыптар мен жүмыс түрлерінің тізімі әдебиеттердің көрсетілуімен айқындалған. Әр дәріс сабағы бойынша қысқаша мәлімет берілген. Тәжірибелік сабақтардың тақырыптары және әр тақырыпта қарастырылатын мәселелер жоспар түрінде нақты көрсетілген. СӨЖ және ӨСӨЖ тапсырмаларын өткізудің мерзімі, тақырыптары және әдебиеттері жазылған. Студенттердің білімін бағалау әдістемесі бар. 4 КУРС ФОРМАТЫ Аудиториялық уақытқа дәрістер, семинар сабақтары, оқытылған материалды талқылау және әртүрлі тапсырмаларды орындау кіреді. Әрбір сабаққа студент әдебиеттің негізгі және қосымша қайнар көздерінің тізіміне сәйкес дайындалуы керек (негізгі бөлімдер мен бөлімшелер әрбір сабақта нақтыланады). Аралық бақылау жұмысында болмаған студенттер автоматты түрде 0 балл алады және бақылау жұмысын тапсыруға жіберілмейді. Негізгі ұғымдар дәрістерде ұсынылады және түсіндіріледі. Сабаққа қатысу және дәрісте негізгі ұғымдарды, түсіндірмелерді және мәліметтерді жазып алу студенттің міндеті болып табылады. Егер студент қандай да бір жағдайлармен дәріске қатыспаған жағдайда, дәрістің материалын топтағы басқа студенттен алуы керек. Оқытушы материалды бір де бір студентке дәрістің бір де бір уақытында босату себебіне қарамастан ұсынбайды. Семинарға дайындық кезінде студент мұғалімнің дәрісін назарға ұстай отырып, біршама ізденіс жұмыстарын жасау қажет. Ғылыми мақалалар мен монографиялар, сондай-ақ интернет желісінен алынған материалдардағы керекті деректер конспектіленіп алынады. Семинар студенттің ізденіс жұмысы болғандықтан, бір емес бірнеше дереккөздерді пайдалануға тиісті. Курс бойынша білуге тиісті терминдер мен шартты ұғымдарды оқытушы қамтып, түсіндіреді. СӨЖ тақырыптары берілген сұрақтарды қамти отырып, жазбаша және ауызша жұмыс түрінде орындалады. СӨЖ-ді конспект түрінде дәптерге жазып өткізу қажет. Сабақ барысында студенттің теориялық білімі, белсенділігі, ынтасы және шығармашылық шешім таба білу дағдысы бағаланады. Өздік жұмыс сонымен қатар студенттің максималды белсенділігін қарастырады және ол алған білімін ұйымдағы ғылыми зерттеу, қоғамдық және өндірістік қызметтерде көрінеді. 5 КУРС САЯСАТЫ Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып. жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы, кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті тапсырмалар соңғы аптаға дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған студент емтиханға жіберілмейді. Әрбір тақырыпты өтеу міндеті, өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жаттау,бақылау түрінде тексеріледі. Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі. Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі. Барлық тапсырмаларды көрсетілген уақытында өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу емтиханға 7 күн қалғанда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз: қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемін ұлғайтылады; Тапсырмалар оқытушы тағайындаған уақытта қабылданады. Емтиханға келмесеңіз: орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет және осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест арқылы тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау, кешікпеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз: қосымша шығармашылылық жұмыс беріледі (реферат, көркем мәтінге талдау т.б.); Оқу үрдісіне белсенді түрде қатысу қажет. ПОӘК 042-18.29.1.17/02-2013 №1 басылым 05.09.2013 16 беттің 13-беті 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ <<ХІХ-ХХ ғ басындағы қазақ әдебиеті тарихы>> пәнінен бағалау ұпайлары Апта Бақылау түрі Барлық ұпай Ескерту 1 2 3 4 1-аптадан 8-апта аралығында дәріске қатысу 30 1 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 0 0 0 2 Семинар ОСӨЖ СӨЖ 15 10 3 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 0 25 4 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 5 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 20 0 25 6 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 20 10 0 7 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ Аралық бақылау 20 0 25 60 8 Семинар ОСӨЖ СӨЖ 1-8 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша қорытынды ұпай 300 9-15 апта аралығында дәріске қатысу 30 9 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 11 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 0 25 12 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 0 13 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 0 25 14 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 0 15 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ Аралық бақылау 15 0 25 60 9-15 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша қорытынды ұпай 300 Емтихан бойынша қорытынды ұпай 400 Академиялық кезең бойынша қорытынды ұпай 1000 * ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.Х.Сүйіншәлиев XIXғ әдебиеті А-1992 7.2.Қоңыратбаев.Ә Қазақ әдебиетінің тарихы. А-1994 7.3.Әуезов.М Әдебиет тарихы А-91 7.4.Байтұрсынов А Әдебиет танытқыш Ақ жол А-91 7.5 Жұмалиев Қ XVIII-XIXғ қазақ әдебиеті А-67 7.6 Дербісалин Ә Ыбырай Алтынсарин 7.7 XVIII-XIX ғ қазақ ақын-жазушыларының шығармалары А-62 7.8 Мағауин М Ғасырлар бедері А-91 7.9 Мәдібай К Зар заман ағымы А-97 7.10 Исмаилов Е Ақындар А-56 7.11 XIXғ қазақ поэзиясы А-1985 7.12 XIXғ қазақ ақындары А-1988 7.13 Омаров Б Зар заман поэзиясы А-2000ж 7.14 Әуезов М. Әдебиет тарихы. - Алматы, 1991. 7.15.Байтұрсынов А. Әдебиеттанытқыш // Шығармалар. - Алматы, 1989. 7.16.Дербісәлин Ә. Қазақтың Октябрь алдындағы демократияшыл әдебиеті. - Алматы, 1966. 7.17.XX ғасыр бас кезіндегі қазақ әдебиеті. - Алматы, 1994. 7.18.Исмайлов Е. XX ғасырдағы қазақ әдебиеті. - Алматы, 1940. 7.19.Қазақ әдебиетінің тарихы II том, II кітап. - Алматы, 1965. 7.20.Кенжебаев Б., Есназаров Ө. XX ғ.б. Қазақ әдебиеті. - Алматы, 1966. 7.21.Мұқанұлы С. XX ғасырдағы қазақ әдебиеті. - Қызыл Орда, 1932. 7.22.20-30 жылдарындағы қазақ әдебиеті. - Алматы, 1997. 7.23 Қоңыратбаев Ә. Қазақ әдебиетінің тарихы. . - Алматы, 1994 ПОӘК 042-18.29.1.17/02-2013 №1 басылым 05.09.2013 16 беттің 16-беті 7.2 Қосымша әдебиеттер: 7.2.1 Бекбосынов М.Н. ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті. - Семей, 2008.- 114 б. 7.2.2 Жанпейісова С.С. Қазақ прозасындағы әнші ақындар бейнесі: Филология ғылымд. канд. дис. автореф. / әл- Фараби атын. ҚазҰУ.- Алматы, 2010.- 30б. 7.2.3 Жүнісов С. Ақан сері: Роман. 1-2-кітап.-Алматы: Жазушы, 2008.- 397б. 7.2.4 Қазақ ұлт-азаттық қозғалысы: Көп томдық. Т.17 -Астана: Астана полиграфия, 2010.- 320 б. 7.2.5 Қыраубаева А. Шығармалар жинағы. 5-томдық. Т.3. Шығыстық қисса- дастандар.- Алматы: Өнер, 2010.- 342 б. 7.2.6 Махамбет.Жорық жырлары 2007.-404 б. 7.2.7 Нар заман мен зар заман поэзиясы: (Асанқайғыдан Кердері Әбубәкірге дейін): Жыр- толғаулар.- Алматы: Раритет, 2007.- 375 б. 7.2.8 Сүйінбай А. Бөрілі менің байрағым: Жыр толғау, айтыстар, естеліктер. - Алматы:, 2009.- 271 б. 7.2.10 Алтынсарин Ы. Этнографиялық очерктер және ауыз әдебиет үлгілері- Астана: Алтын кітап, 2007.- 164б. 7.2.11 Ахметов З. Таңдамалы. Т.1 Алматы: Ана тілі, 2008.- 279б 7.2.12 Базар ж. Шығармалары. Қорқыт Ата атынд. Қызылорда мемл. ун-ті.- Астана: Фолиант, 2008.- 379 б.- (Сырдария кітапханасы). 7.2.13 Баймыш Л.Қ. Орталық Қазақстан ақындары шығармашылығындағы отаршылдыққа қарсылық көрінісі: Филология ғылымд. канд... дис. автореф. -Астана, 2010.- 30 с. 7.2.14.Ербай Т.М. Абай шығармашылығындағы Бұқар, Дулат, Шортанбай дәстүрі: филолог. ғылымд. канд. ғылыми дәрежесін алу үшін дайынд. дис. автореф. - Алматы, 2009.- 30 б. 7.2.15.Ердембеков Б. Абайдың әдеби ортасы. Семей, 2010 7.2.16.Сәтбаева Ш. Шәкәрім Құдайбердиев. - Алматы, 1990. 7.2.17.Талжанов С. Аударма және қазақ әдебиетінің мәселелері. -Алматы,1975. 7.2.18.Мұхамедханов Қ. Абай мұрагерлері. - Алматы, 1995. 7.2.19.Әбдірахманов Т. Таланттар тағылымы. - Алматы, 1988. 7.2.20.Қойгелдиев М. Алаш қозғалысы. - Алматы, 1995. 7.2.21.Әбдірахманов Т. Орыс әдебиеті қазақ тіліне аудару дәстүрі және Бекет Өтетілеуов, Алматы, 1969. 7.2.22.Сыздықова Р. Ахмет Байтұрсынов. - Алматы, 1990
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz