Файл қосу

Магистрант тардың жинай тын ұпайы



                                       
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ  БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
                                       
                         3-деңгейдегі CМЖ
                                  құжат
                                       
                                   ПОӘК
                                       
                        ПОӘК Ф042-18-28.01.01/2014
                                       
<<Когнитивті лингвистика>> пәнінің магистранттарға арналған жұмыс бағдарламасы
                             _____ 2014 жылғы
                              №1 басылым

                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
6М 020500 <<Филология: қазақ>> мамандығына арналған
        <<Когнитивті лингвистика>> пәнінің
                                       
                                       

МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
                                       
                                       
                                       
                                       





                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       


                                  СЕМЕЙ
                                     2014
КІРІСПЕ

1 ҚҰРАСТЫРҒАН:
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті, ф.ғ.к. Әбікенов Мұхит Төкенұлы.
	
2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Қазақ  тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының  отырысында  қаралып, талқыланды.
Хаттама №___ <<___>> ___________2014 жыл.

Кафедра меңгерушісі: _______________ Мұқанова Қ.Қ.

2.2  Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,  бекітілді.
Хаттама №___  <<___>> ___________2014 жыл.

Төраға________________ Сәмекбаева Э.М.

3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік  бюросында бекітілді.
Хаттама№___  <<___>> ___________2013жыл.


Оқу жұмысы жөніндегі  проректор_________________  Искакова Г.К.
4  2012ж. <<____>> __________ шыққан ПОӘК-нің 

№ 1 БАСЫЛЫМЫ













Мазмұны
1. Жалпы ережелер    
2. Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары
3. Курс саясаты мен форматы 
4. Бағалау саясаты
5. Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу
6. ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны
7. Пән бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі 
8. Әдебиеттер
































1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.1. Оқытушы туралы жалпы мәлімет:
Әбікенов Мұхит Төкенұлы
Кафедра: Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі
Ақпараттық  қатынас: телефон: 87755021720
Кафедрада болатын уақыты: 10-16 сағат 
Сабақ өтетін орын: 213 дәрісхана
Кредит саны: 2

1.2. Оқу жұмыс жоспарынан көшірме
                                                                   1 Кесте
Курс
Семестр
Кредит
Дәріс
(сағ)
Тәж
(сағ)
СӨЖ
ОСӨЖ
Барлығы
Бақылау түрі
                                       2
                                       3
                                       2
                                      15
                                      15
                                      30
                                      30
                                      90
емтихан

1.3.Пәннің қысқаша мазмұны
Курстың мақсаты  -  тіл біліміндегі танымдық теорияның ғылыми негіздерін меңгеру, оның басты тұжырымдары мен негізгі қағидалары арқылы магистранттың ой-өрісін кеңейту.

1.4. Осы курстың мақсаты: 
Когнитивті лингвистика пәнінің мақсаты  -  тіл біліміндегі танымдық теорияның ғылыми негіздерін меңгеру, оның басты тұжырымдары мен негізгі қағидалары арқылы магистранттың ой-өрісін кеңейту.

1.5. Курстың негізгі міндеттері:
Негізгі мақсаттың жүзеге асуы үшін орындалатын міндеттер:
-  тіл білімі мен когнитивті лингвистиканың бір-бірімен байланысын көрсете білу;
-  тіл біліміне қатысты таным теориясының-негізгі қағидаларын игеріп, оны қоғамтану мен өміртануда дұрыс қалдана білу;
-  когнитивті лингвистиканың  бағыт-бағдарын айқындай келіп, оның басқа салалармен байланысын зерделу;
- танымдық аспектілерге байланысты ғылыми еңбектерді, концептуалды пікірлерді, қөзқарастарды талдап, талқылай білу;
- когнитивті лингвистикаға қатысты ұғымды, терминдерді, метатіл түсініктерін меңгеру; оларды нақлы мысалдар мен деректер арқылы талдап көрсету;
-  танымдық лингвистиканы оқыту барысында студенттердің ойлау қабілетін, қоршаған ортаны зерттеп-тану қасиетін,өзіндік ой-пікірін дәлелдеп жеткізе білу дағдысын жетілдіру; олардың дүниетанымын кеңейту;
-  ой, сана, тіл тұтастығы арқылы тілдік қатынасты жете меңгеру, таным процесін жан-жақты іске асыру.

1.6. Курстың соңында магистрант мыналарды білуі керек:
- Алған білімдерін практикада қолдана білу;
- Теориялық талдау жасай алу;
- Өзіндік пікір айта алу;
- Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу.

1.7 Пән пререквизиті:
 Тіл біліміне кіріспе
 Қазіргі қазақ тілі

1.8. Пәннің постреквизиті:
- Қазақ тілінің академиялық грамматикасы.


2. ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАРЫ

Магистрант <<Когнитивті лингвистика>> пәнінде тәжірибе жүзінде кең қолданылатын, әрі жан-жақты игерілген тілді талдаудың негізгі әдістерін білуі қажет. 

3. КУРС САЯСАТЫ МЕН ФОРМАТЫ

Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып, жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, МӨЖ, ОМӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі  ұпай жиынтығы, кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау 
қажет. Тиісті  тапсырмалар сессияның соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған магистрант емтиханға жіберілмейді.  Әрбір тақырыпты өтеу  міндеті, өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу, бақылау түрінде тексеріледі. Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі. Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі.

4. БАҒАЛАУ САЯСАТЫ
                                                                   2 Кесте
                                   Әріп
                                бойынша
                            баға жүйесі.
                                   Ұпай
                                    дың
                                  санды
                                 балама
                                     сы
                                  Пайыз
                                дық баға
                               Дәстүрлі
                                   жүйе
                                бойынша
                                   баға.
                                       1
                             аттестация
                             Магистрант
                                 тардың
                                  жинай
                                    тын
                                  ұпайы
                                       
                                       
                                      А
                                     4,00
                                    95-100
                                  Үздік
                                     22-7
                                    91-93,5
                                      А-
                                     3,67
                                     90-94
                               Өте жақсы
                                     20-21
                                     86-90
                                      В+
                                     3,33
                                     85-89
                                  Жақсы
                                     18-19
                                     81-85
                                      В
                                     3,00
                                     80-84
                                  Жақсы
                                     16-17
                                     76-80
                                      В-
                                     2,67
                                     75-79
                                  Жақсы
                                     14-15
                                     71-75
                                      С+
                                     2,33
                                     70-74
                        Қанағаттанарлық
                                      13
                                     66-70
                                      С
                                     2,00
                                     65-69
                        Қанағаттанарлық
                                      12
                                     61-65
                                      С-
                                     1,67
                                     60-64
                        Қанағаттанарлық
                                      11
                                     56-60
                                      Д+
                                     1,33
                                     55-59
                               өту ұпайы
                                      10
                                     51-55
                                      Д
                                     1,00
                                     50-54
                               өту ұпайы
                                       9
                                     48-50
                                      Ғ
                                     0,00
                                     0-49
                               өту ұпайы
                                       8
                                      47
                                       

Апта
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
дәріс
6
6
6
6
6
6
6
6
6
6
6
6
6
6
6
семинар
20
20
20
20
20
20
20
20
20
20
20
20
20
20
20
ОМӨЖ
4
4
4
4
4
4
4
12
8
8
8
8
8
8
14
МӨЖ
2
2
2
2
2
2
2
8
3
3
3
3
3
3
8
Барлығы
32
32
32
32
32
32
32
46
37
37
37
37
37
37
48








270






270


5. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ

                                                                   3 Кесте
                           Тақырып атауы
                              Сағат саны

                                  Дәріс
                                Семинар
                                    Лаб
                                   ОМӨЖ
                                    МӨЖ
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       5
                                       6
1. Танымдық қазақ тілі - жеке ғылым саласы.
                                       1
                                       1
                                       
                                       2
                                       2
2. Когнитивті лингвистиканың зерттелу тарихы.
                                       1
                                       1
                                       
                                       2
                                       2
3. Когнитивті лингвистиканың қазақ тіл біліміндегі көрінісі.
                                       1
                                       1
                                       
                                       2
                                       2
4. Когнитивті лингвистиканың басқа ғылымдармен байланысы.
                                       1
                                       1
                                       
                                       2
                                       2
5. Қазақ ғалымдарының таным теориясына қосқан үлестері.
                                       1
                                       1
                                       
                                       2
                                       2
6. Когнитизм және когнитология.
                                       1
                                       1
                                       
                                       2
                                       2
7. Когнитологияның жеке тармақтары.
                                       1
                                       1
                                       
                                       2
                                       2
8. М. Жұмабаевтың <<Тіл, сана, ой арқылы адамдардың даму процесі>> еңбегі.
                                       1
                                       1
                                       
                                       2
                                       2
9. Тіл мен таным бірлестігі.
                                       1
                                       1
                                       
                                       2
                                       2
10. Тіл мен сана.
                                       1
                                       1
                                       
                                       2
                                       2
11. Қ. Жұбанов және таным процесі.
                                       1
                                       1
                                       
                                       2
                                       2
12.Когнитивті лингвистикадағы концептілік құрылым.
                                       1
                                       1
                                       
                                       2
                                       2
13. Көркем шығарма тіліне концептілік талдау жасау.
                                       1
                                       1
                                       
                                       2
                                       2
14.Когнитивті лингвистикадағы <<Әлемнің тілдік бейнесі>> теориясы.
                                       1
                                       1
                                       
                                       2
                                       2
15. С.Аманжолов таным процесі.
                                       1
                                       1
                                       
                                       2
                                       2
Барлығы
                                      15
                                      15
                                       
                                      30
                                      30


6. ОМӨЖ ЖӘНЕ МӨЖ МАЗМҰНЫ

ОМӨЖ және МӨЖ жоспарлары
                                                                   4 Кесте
                                   ОМӨЖ
                                    МӨЖ
                           Аудиториялық
                        Аудиториядан тыс

   Танымдық қазақ тілі - жеке ғылым саласы.
   Танымдық қазақ тілі - жеке ғылым саласы.
   Танымдық қазақ тілі - жеке ғылым саласы.
                                       
Когнитивті лингвистиканың зерттелу тарихы.
                                       
Когнитивті лингвистиканың зерттелу тарихы.
                                       
Когнитивті лингвистиканың зерттелу тарихы.
                                       
Когнитивтік лингвистиканың басқа ғылымдармен байланысы.
Когнитивтік лингвистиканың басқа ғылымдармен байланысы.
Когнитивті лингвистиканың қазақ тіл біліміндегі көрінісі.
                                       
                                       
Когнитивтік лингвистиканың қазақ тіл біліміндегі көрінісі.
                                       
Когнитивтік лингвистиканың қазақ тіл біліміндегі көрінісі.
                                       
Когнитивті лингвистиканың басқа ғылымдармен байланысы.
Қазақ ғалымдарының таным теориясына қосқан үлестері.
Қазақ ғалымдарының таным теориясына қосқан үлестері.
Қазақ ғалымдарының таным теориясына қосқан үлестері.
Когнитивтік лингвистикадағы концептілік құрылым.
                                       
Когнитивтік лингвистикадағы концептілік құрылым.
                                       
             Когнитизм және когнитология.
Когнитивті лингвистикадағы <<Әлемнің тілдік бейнесі>> теориясы.
                                       
Когнитивті лингвистикадағы <<Әлемнің тілдік бейнесі>> теориясы.
                                       
               С. Аманжолов таным процесі.

7 <<Когнитивті лингвистика>> ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КАЛЕНДАРЛЫҚ КЕСТЕСІ

 <<Когнитивті лингвистика>> пәні бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі
                                                                   5 Кесте
                                       	
Апталар
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
                                Бақылау
                                   түрі
Д
С
Д
С
Д
С
Д
С
Д
С
Д
С
Д
АБ1
Д
С
Д
С
Д
С
Д
С
Д
С
Д
С
Д
С
Д
АБ2
Балдар
6+20
6+20
6+20
6+20
6+
20
6+20
6+20
6+20
6+20
6+20
6+
20
6+
20
6+20
6+
20
6+
20

8. Негізгі әдебиеттер
8.1.1. Э.Оразалиева Танымдық қазақ тілі. Алматы, 2005.
  8.1.2. Жаманбаева Қ. Тіл қолданысының когнитивті негіздері, Алматы, 2003.
  8.1.3. Маслова В.А. Когнитивная лингвистика . Минск, 2004.
	
8.2 Қосымша әдебиеттер:
8.2.1. Қасым Б. Сөзжасам: Семантика. Уәждеме. Алматы, 2003.
8.2.2. Маслова В.А. Лингвокультурология. М, 2001.
8.3.3. Манкеева Ж. Қазақ тілін зерттеудің когнитивті негіздері // Тілтаным, 2001, №4.
                                       


                                       



Пәндер