Файл қосу

тіл - білімі - прак - білімінің - наука - язык - ұпай



ҚАЗАҚСТАН    РЕСПУБЛИКАСЫ  БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ  МИНИСТРЛІГІ 
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ  АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
3-деңгейлі CМЖ
Құжаты
                                   ПОӘК

ПОӘК042-18-28-1.14/02-2013.

<<Жалпы тіл білімі>> пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы 
                                       
№  басылым
<<__>>   _____  2013жыл




                                       
                                       
                                       

                                       
6 М 011700 - << Филология: қазақ тілі>>   мамандығына  арналған
 <<  Тіл біліміндегі ағымдар мен көзқарастар>> пәнінің
                 ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ
                                       
                                       
                                       
                                       
МАГИСТРАНТҚА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       

                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                  СЕМЕЙ
                                     2014
ПОӘК 042-18-28-1.14/01-2013
______№ ___басылым
_______  беттің       _____беті

КІРІСПЕ

1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік  университетінің қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі
кафедрасының профессоры м.а., ф.ғ.к. Қинаят Шаяхметұлы
	
2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Қазақ  тілінің теориясы мен әдістемесі кфедрасының  отырысында  қаралып, талқыланды.
Хаттама     №___  <<___>> ___________2014 жыл.

Кафедра меңгерушісі: _______________ Жұмағұлова Ә.М.

2.2  Филология  факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,  бекітілді.
Хаттама     №___  <<___>> ___________2014 жыл.

Төрайымы_________________ Мұқанова Қ.Қ.


3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік  бюросында бекітілді.
Хаттама     №___  <<___>> ___________2014 жыл.


 1 БАСЫЛЫМ














ПОӘК 042-18-28-1.14/01-2013
______№ ___басылым
_______  беттің       _____беті

Мазмұны
1 Жалпы ережелер
2 Оқу жұмыс жоспарының мазмұны,  сағаттарға шағу
3 Пәнді оқытудағы әдістемелік нұсқаулықтар
4 Курс форматы
5 Курс саясаты
6  Бағалау саясаты
7 Әдебиеттер




















ПОӘК 042-18-28-1.14/01-2013
______№ ___басылым
_______  беттің       _____беті

1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.1 Оқытушы мен пән  туралы жалпы мәлімет
Жұмағұлова Ә.М. ф.ғ.к., кафедра меңгерушісі
Кафедра  <<Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі>>
Кафедраның мекен-жайы:  оқу ғимараты № 8, 223 кабинет
Ақпараттық  қатынас:  телефон: 
Кафедрада болатын уақыты: дүйсенбі, жұма: 8.00-17.00                                             
Сабақ өтетін орын: 223, 219 аудитория
Кредит саны: 2

1.2 Пәннің қысқаша мазмұны:
Жалпы тіл білімі  -  лингвистиканың жалпы тілдік теориясы. Ол бүкіл лингвистиканың бағыт бағдарын белгілейтін компас ғылым. Жалпы тіл білімінің даму және қалыптасу сатылары.
1.3 Осы курстың  мақсаты: 
<<Жалпы тіл білімі>>  -  ғылыми-теориялық білім беруді мақсат ете отырып, оның болашақта зерттелуге тиіс проблемаларына байланысты студенттерді ғылыми ізденіске баулуды өзінің міндеті деп санайды.
	<<Жалпы тіл білімі>> пәнінің міндеті  -  студенттерге теориялық және тәжірибелік тұрғыда білім беру, яғни, сөз және ұғым, мағына, сөз мағынасы, оның даму жолдары, құрылымдық түрлері, сөздік құрамның толығу жолдары, кірме сөздер, олардың алатын орны, шығу тегі, семантикалық сипаты, жалпы тіл білімінде тілдік категориялардың зерттелуіндегі әлі толық ашылмаған жайттарға студенттердің назарын аудару. Жалпы тіл білімі жайында түбегейлі білім беру. 

1.4 Курстың негізгі міндеттері:
Курстың  теориялық бөлімінде жалпы тіл білімінің ғылым ретінде танылуы, оның ғылымдар арасында алатын  орны, басқа ғылым салаларымен  байланысы,  оның зерттеу әдістері жайлы  мәліметтер беру, семинар сабақтары теориялық материалдарды меңгеруді қамтамасыз етеді.  

1.5 Курстың соңында студент мыналарды білуі керек:
- Жалпы тіл білімінң өзекті мәселелерін білуі керек;
- Алған білімдерін практикада қолдана білу;
- Тіл білімінің негізгі әдістерін меңгеру керек
- Өзіндік пікір айта алу;
- Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу.
2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ
                                                                  1- Кесте
№
Тақырыптардың
атауы
                               Сағаттар
Әдебиеттер


ЛК
ПР
ЛБ
СРПС
СРС

1
2
3
4
5
6
7
8
1
Жалпы тіл білімінің пәндік ерекшеліктері
1
-
-
1
1

1,2,3
2
Көне заман тіл білімі. Көне қытай тіл білімі. Көне үнді тіл білімі. Байырғы грек тіл білімі.
1
1
-
1
1
1,2,3
3
Орта ғасыр тіл білімі
1
-
-
1
1
1,2,3
4
Араб тіл білімі
1
1
-
1
1
1,2,3
5
Қайта өркендеу дәуірі тіл білімі
1
-
-
1
1
1,2,3
6
XVII-XVIII ғасыр тіл білімі

1
-
-
1
1
1,2,3
7
Салыстырмалы-тарихи тіл білімі
1
1
-
1
1
1,2,3
8
ХІХ ғасыр тіл білімінде қалыптасқан тіл білімі мектептері мен ағымдар
1
1
-
1
1
1,2,3
9
ХХ ғасыр лингвистикасы Кеңес тіл білімі
1
-
-
1
1
1,2,3
10
Тіл білімінің қазіргі бағыт-бағдары. Басты проблемалары
1
1
-
1
1
1,2,3
11
Тілді зерттеу әдістері
1
1
-
1
1
1,2,3
12
Тіл білімінің ғылымдар ішіндегі орны және олармен байланысы
1
-
-
1
1
1,2,3

Барлығы:
12
6
-
12
12


3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАРЫ
Студент <<Жалпы тіл білімі>> пәнінде тәжірибе жүзінде кең қолданылатын, әрі жан-жақты игерілген тілді талдаудың негізгі әдістерін білуі қажет. Ғылыми ой-өрісті қалыптастыруда тіл білімі тарихының ғылыми білім ретінде пайда болуы ерекше роль атқарады. Жалпы тіл білімінің қазіргі теорияның тіл білімі ғылымының әр сатысындағы философиялық дүниетаныммен және ғылыми методологиялық таныммен терең байланысын, бағыттарға және концепцияларға тән процестерге тәуелділігін түсінуге мүмкіндік береді. Лингвистика ілімі тарихы әр кезеңдегі ғылым алдына қоятын қоғамдағы әлеуметтік-мәдени шарттардың шектес ғылымдармен және олардың практикалық шешімдерімен тікелей байланысы постулатын түсінуге көмектеседі. 

4 КУРС ФОРМАТЫ
Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып. жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі  ұпай жиынтығы,кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті  тапсырмалар сессияның соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған студент емтиханға жіберілмейді.  Әрбір тақырыпты өтеу  міндеті , өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу,бақылау түрінде тексеріледі.Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі.Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі.
5 КУРС  САЯСАТЫ

<< Жалпы тіл білімі>> пәні бойынша 12 аптаға бөлінген  дәріс, практикалық, ОСӨЖ, СӨЖ тапсырмаларының ұпай саны берілген. Әр аптада қойылған ұпайлар бойынша  7-15 апталарда  межелік бақылау  тапсырмаларының  қорытындысы  қойылады. 7-15 апталарда  ең жоғарғы көрсеткіші  -  270 ұпайдан жинау  шарт. 
6 БАҒАЛАУ  САЯСАТЫ
<<Жалпы тіл білімі>> пәні бойынша  ұпайлардың бөлінісі
                                                                                                        Кесте -2
Апталар 
Бақылау түрі
Барлық ұпайлар
Ескерту
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       
1-7 апталардағы аудиториялық сабақтарға қатысу
                                      30
                                       
                                       1
                                       0
                                       0
Студенттер тапсырма алып үлгермейтіндіктен
                                       2
                            Прак-15,ОСӨЖ-10
                                      25
                                       
                                       3
                             Прак-15,СӨЖ-25
                                      40
                                       
                                       4
                            Прак-15,ОСӨЖ-10
                                      25
                                       
                                       5
                             Прак-15,СӨЖ-25
                                      40
                                       
                                       6
                            Прак-15,ОСӨЖ-10
                                      25
                                       
                                       7
                            Прак-30, СӨЖ-25
                                      55
                                       
                                       
                         1-аралық бақылау
                                      60
                                       
                                       
               1-7 аралық бақылау нәтижесі
                                      300
                                       
                                       
8-15 апталардағы аудиториялық сабақтарға қатысу
                                      30
                                       
                                       8
                                       0
                                       0
                                       
                                       9
                                  Прак-15
                                      15
                                       
                                      10
                            Прак-15,ОСӨЖ-10
                                      25
                                       
                                      11
                             Прак-15,СӨЖ-25
                                      40
                                       
                                      12
                            Прак-15,ОСӨЖ-10
                                      25
                                       
                                       
                         2-аралық бақылау
                                      60
                                       
                                       
               8-12 аралық бақылау нәтижесі
                                      300
                                       
                                       
            Емтихан ұпайларының нәтижесі
                                      400
                                       
                                       
   Академиялық аралықтың ұпай қорытындысы
                                     1000
                                       


* ӘДЕБИЕТТЕР
  + Негізгі әдебиеттер
* Амирова, Ольховиков Б.А., Рождественский Ю.В. Очерки по истории
лингвистики. - М., 1975. 
* Березин М. История лингвистических учении. - М., 1975. 
* Березин М., Головин Б.Н. Общее языкознание. - М., 1979. 
* Қалиев Б. Жалпы тіл білімі.  -  А., 2000
* Қалиев Ғ. Жалпы тіл білімі.  -  А., 2001
* Кодухов В.И. Общее языкознание. - М., 1974
* Қордабаев Т.Р. Жалпы тіл білімі. - А., 1975 және 1981, 1999
		Қосымша   әдебиеттер:   
* Лингвистический энциклопедический словарь.  -  М., 1990.
2. Мейе А. Сравнительный метод в историческом языкознании. - М., 1954.
 3. Методы лингвистических исследований. - М., 1973.
 4. Мұсабекова Ф.М. Лингвистикалық ілімдердің тарихын оқыту. - А., 1985.
 5. Общее языкознание. - М., 1970. М., 1972.
* Рүстемов Л.З. Тіл білімі тарихына қысқаша шолу. - А., 1984.
* Соссюр Ф.де. Труды по языкознанию. - М., 1977.
* Хасенов Ә. Тіл білімі.  -  А., 1996.
* Солнцев Б.М. Язык как системно-структурное образование. - М.: Наука,
1978
* Звегинцев В.А. История языкознания ХІХ-ХХ веков в очерках и
извлечениях.  Ч. І, ІІ.  -  М.: Просвещение, 1960, 1965.
*  Почепцов Г.Г. Теория коммуникации.  -  М.: Ваклер,  2001.
*  Звегинцев В.А. Язык и лингвистическая теория. - М.: Эдиториал УРСС,
2001.
*  Сепир Э. Избранные труды по языкознанию и культурологи. - М.:
Прогресс,  2001.
*  Зарубежная лингвистика.  -  М.: Прогресс,  1999.
*  Вандриес Ж. Язык. Лингвистическое введение в историю. - М.: УРСС,
2001
*  Теоретические проблемы языкознание.  -  М.: Наука,  1970.
* Мигирин В.Н. Методология и лингвистика.  -  Кишинев: Штиинца, 1974.
* Теоретические проблемы языкознания.  -  М.: Наука, 1968.
* Мышление и язык. Госиздат политической литературы, - М., 1957.
* Язык и мышление. М.: Наука, 1967
21 Мигирин В.Н. Язык как система отображения.  -  Кишинев: Штиинца,
1974.
22.Современные проблемы литературоведения и языкознания.  -  М.: Наука,1974.
23.Степанов Ю.С. Методы и принципы современной лингвистики.  -  М.: Наука,  1975.
Пәндер