Файл қосу

Қағазды өңдеу технологиялары



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
                                       
СМК құжатының 3-деңгейі
                                    ОӘК
                         ОӘК 042-33.1.ХХ/01-2013
                                    ОӘК
оқытушыға арналаған <<Дәстүрлі материалдарды көркемдеп өңдеу >> пәнінің жұмыстық бағдарламасы
                        №1 басылым  10.01.2013
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                  ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН
 <<Дәстүрлі материалдарды көркемдеп өңдеу>>
     5В0102000  -  <<Кәсіптік оқыту>> мамандығына
                                       
               ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ 
                   ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ









                                  Семей
                                     2013
                                       
                         ОӘК 042-Х.1.ХХ/01-2013
                        №1 басылым 10.01.2013
                         ___ беттің 2 беті 
                                       
1 әзірлеген
Құрастырған ___________  <<__>>    ____    2013 ж.
Масаева Р.А.  <<Бейнелеу өнер және дизайн>> кафедрасының аға оқытушысы
2  ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1 <<Бейнелеу өнері және дизайн>> кафедрасының отырысында.
Хаттама № _____, <<_____>> ______________ 2013 ж.,   
Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/

2.2  Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында
Хаттама № _____ , <<_____>> ______________ 2013 ж.,  
Төраға ____________________ /                           / 

3  БЕКІТІЛГЕН
Университетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында келісіліп, баспаға ұсынылды

Хаттама № ____,  <<_____>> ____________________ 2013 ж.
ОӘК төрайымы __________ /                              /




Орнына ЕНГІЗІЛГЕН  №___  от <<___>> ______200_г.) редакциясы 
ОӘК 042-Х.1.ХХ/01-2013
                         №1басылым 10.01.2013
                           ____беттер___бет
                                Мазмұны
1 Қолдану саласы

2 Нормативтік сілтемелер

3 Жалпы жағдай

4 Оқу бағдарламасының мазмұны

5 Студенттің өздік жұмысына арналған тақырыптар

6 Пән бойынша оқу  -  әдістемелік картасы

7 Оқу үрдесін кітаппен қамтамассыз ету картасы

8 Әдебиет
































                         ОӘК 042-Х.1.ХХ/01-2013
                        №1 басылым 10.01.2013
                         ______беттер____бет

1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ
<<Дәстүрлі материалдарды көркемдеп өңдеу>> пәні бойынша 5В0102000  -  <<Кәсіптік оқыту>> мамандығына арналған оқу-әдістемелік кешен, студенттердің негізгі оқу құжаттарының бірі болып табылады.

2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР 
<<Дәстүрлі материалдарды көркемдеп өңдеу>> осы пәннің оқу-әдістемелік кешені келесі құжаттардың ұсыныстарымен және талаптарына сәйкес берілген: 
- 5В0102000  -  <<Кәсіптік оқыту>> мамандықтағы мемлекеттік жалпы міндетті білім стандарты  ГОСО РК 3.08.020-2006, Қазақстан республикасының білім және ғылым министрлігінің  3 августа 2006г, № 337 бұйрығы  бойынша әрекетке енгізілді және бекітілді. 
- СТУ 042 - СГУ-5-2012 Университет Стандарты <<Пәндердің оқұ-әдістемелік кешендерін құрастыруына және әзірлеуне қойылатын негізгі талаптар>>;
- ДП 042-1.07-2012  Құжаттық процедура <<Пәндердің оқұ-әдістемелік кешендерінің құрымы мен мазмұны>>.

3 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙ
3.1 Пән мазмұнының қысқаша мазмұны: 
Сәндік қолөнерінде қолданатын дәстүрлі материалдар. Қағаздың шығу тарихы, оның қасиеттері. Қағазды өңдеу технологиялары.  Қағаз өнері: <<оригами>>, <<квиллинг>>, т.б.  Қағаздан әртүрлі заттар жасау. Мата түрлері, олардың қасиеттері. Матаны өңдеу жұмыстары: тігу, кестелеу, бояу, құрау. Құрақ өнері. Матадан жұмсақ ойыншықтар жасау.  Тоқыма жіптер түрлері, олардан жасайтын бұйымдар. Жіптерді өру. <<Макраме>> өнері. Өрілген бұйымдар жасау. Табиғи материалдардың түрлері, оларды өңдеу. <<Флористика>> өнері. 
3.2 Курстың пәнді оқытудағы міндеті: 
материалдардың түрлері. Дәстүрлі материалдардың өңдеу әдістерін игеру және бұйымдарды жасау технологияларымен танысу. 
3.3 Пәнді негізгі оқыту мақсаты: 
Студенттердің білімдері, шеберліктері мен іскерлік дағдыларын қалыптастыру, шығармашылық ойлау қабілеттерін дамыту. Дәстүрлі материалдарынан шығармашылық көркембұйымдар жасау. 

                         ОӘК 042-Х.1.ХХ/01-2013
                         №1басылым 10.01.2013
                          _____беттер___бет
3.4 Оқу нәтижесі
Студент пәнді оқып тамандағанда: 
Білу:
 -  дәстүрлі  материалдарының түрлері, оның қасиеттері , қолданатын құрал-жабдықтар, өңдеу түрлері.
Игеру:
  -  дәстүрлі материалдардан заттар жасау технологиялары және өңдеу техникалары мен тәсілдері;
Істей алу:
 - әртүрлі  дәстүрлі  материалдарынан заттар және  шығармашылық бұйымдар жасау.

3.5 Курстың пререквизиттері:
- сурет, кескіндеме, композиция, түстану, сызу негіздері.

3.6 Курстың постреквизиттері:
- дипломдық, шығармашылық жұмыстарды орындау, педагогикалық практика, кәсіптік қызмет.

3.7 Оқу жоспарынан алынған

                                   Курс
                                Семестр
                                Кредиты
                                     ДС
                                    сағ
                                     ТЖ
                                    сағ
                                  ЛС сағ
                                   СОӨЖ
                                    сағ
                                    СӨЖ
                                    сағ
                                Барлығы
                                    сағ
                Бақылау жиынының формасы
                                       2
                                       4
                                       3
                                       -
                                      45
                                       -
                                     22,5
                                     67,5
                                      135
                                Емтихан


4 ОҚУ ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ

              Тақырыптың аты және мазмұны
                           Сағаттар саны
                                       1
                                       2
            Практикалық сабақтар - 45сағат
                                       
№ 1 тақырып:  Қағаз өңдеу.     Өндіру тарихы.  Қағаздың түрлері,  пішімі  және қасиеттері.  Қағаз шығарма жұмыстары. Қағазды  бүктеу,  кесу, желімдеу.
                                       3
№ 2 тақырып:   <<Оригами>> өнері. Заттар жасау.
                                       6
№ 3 тақырып:    <<Квиллинг>> өнері. Заттар жасау.
                                       6
№ 4 тақырып:    Қағаз пластикасы. Бұйымдар жасау.
                                       3
№ 5 тақырып:   Мата түрлері.  Матаны өңдеу әдістері.  Қол  және машина тігістері. 
                                       3
№ 6 тақырып:    Кестелеу өнері.  Матаны кестемен өңдеу.
                                       3
№ 7 тақырып:    Батик өнері.  Матаны бояумен өңдеу.
                                       6
№ 8 тақырып:    Құрақ құрау технологиясы.
                                       6
№ 9 тақырып:     <<Макраме>>  өнері.
                                       6
№ 10 тақырып:   <<Флористика>> өнері
                                       3
Барлығы:
                                 45 сағат

5 ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАР ТІЗІЛІМІ
5.1   Жүнді дайындау, іріктеу.
5.2. Текеметтің ою-өрнектеін жасау.
5.3  Аяққап, дорба  немесе қоржынның эскизы мен сызбасын жасау
 5.4 Аяққап, дорба  немесе қоржынның үлгілерін жасау. Әшекейлеу ою-өрнектерін жасау.
5.5 Сырмақтың ою-өрнегін жасау.
5.6 Сырмақты сыру, өңдеу
5.7  Киім және интерьеді әшекейлеу заттарының эскиздерін жасау.
5.8  Заттардың үлгілерін жасау
5.9  Шығармашылық жұмысты жасау

6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА

                               Тақырыбы
Көрнекті құрал, 
ТОҚ,плакаттар,

        Өздігінен оқуға арналған сұрақтар
                            Бақылау түрі
                         Тәжірибе жұмысы



                                       2
                                       4
                                       5
                                       6
№ 1 тақырып:  Қағаз өңдеу.     Өндіру тарихы.  Қағаздың түрлері,  пішімі  және қасиеттері.  Қағаз шығарма жұмыстары.  Қағазды  бүктеу,  кесу, желімдеу.

Материалдар үлгілері, слайдтар
Қағаз  туралы ұғым, түрлері, қасиеттері

№ 2 тақырып:   <<Оригами>> өнері. Заттар жасау.
Материалдар үлгілері, слайдтар
Оригаминің әдістері мен тәсілдері
заттар
№ 3 тақырып:   <<Квиллинг>> өнері. Заттар жасау.
Оқулықтар, стенд, карточкалар
Квиллинг өнерінің бұйымдары, оларды жасау және өңдеу түрлері
бұйымдар
№ 4 тақырып: Қағаз пластикасы. Бұйымдар жасау.
Оқулықтар, стенд, карточкалар, слайдтар
Қағаз пластикасының технологиясы, қажетті құралдар
бұйымдар
№ 5 тақырып:   Мата түрлері.  Матаны өңдеу әдістері.  Қол  және машина тігістері.
Оқулықтар, стенд, карточкалар, слайдтар
Мата  түрлері, тігістер.  Матаны өңдеу әдістері.

Үлгілері 
№ 6 тақырып:   Кестелеу өнері.  Матаны кестемен өңдеу.
Оқулықтар, стенд, карточкалар, слайдтар
Кесте түрлерін игеру, матаны кестелеу
бұйымдар
№ 7 тақырып:   Батик өнері.  Матаны бояумен өңдеу.
Оқулықтар, стенд, карточкалар, слайдтар
Матаны бояу әдістері, батиктің  ерекшеліктері
панно
№ 8 тақырып:   Құрақ құрау технологиясы.
Оқулықтар, стенд, карточкалар, слайдтар
Мата іріктеу,  құрақ үлгілерін дайындау
бұйымдар
№ 9 тақырып:   <<Макраме>>  өнері.
Оқулықтар, стенд, карточкалар, слайдтар
Жіптерді даңдау, сызбаларды дайындау, түйіндер жасау
бұйымдар
№ 10 тақырып:   <<Флористика>> өнері
Оқулықтар, стенд, карточкалар, слайдтар
Шөп, бұтақтарды кептіру, іріктеу
аппликация


7 ОҚУ  -  ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН  ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ

Оқу - методикалық әдебиеттің аты және авторлары
                          Экземпляр саны
                           Оқушылар саны
                   Қамтамасыз ету пайызы
Практикум в учебных мастерских и технология конструкционных материалов. Под ред. Б. В. Нешумова  -  М., Просвещение, 1986
                                      30
                                       8
                                     100%
Арманд Т. Орнаментация ткани. М.-Л., 1931
                                                                               
       5
                                       8
     60%
Макраме А.Крузе 1986ж

      3
                                       8
    40%

                                                                               

                         ОӘК 042-Х.1.ХХ/01-2013
                        №1 басылым 10.01.2013
                          ____беттер____бет
8 ӘДЕБИЕТ

8.1 Негізгі әдебиеттер:
* Балкенов Ж. Халық мұрасындағы ұлттық өрнек және рең. Ғылыми әдістемелік монография.  - Қарағанды: КарГУ, 1996.  -  198 б.
* Маргулан А.Х. Казахское декоративное прикладное искусство.  - Алма-Ата: Өнер, 1986.  -  256 с.
* С.Асанова.Қазақтың ұлттықкиімдері және қол өнер тарихы.Астана.2011.
* Муканов М.С. Казахские домашние художественные ремесла.  - А.: Казахстан, 1979.
* Жәнібеков Ө. Жолайрықта.  -  Алматы: Рауан, 1965. -109 б.
* Жолдасбекова С.А. Бастауыш класс оқушыларының сәндік қолданбалы өнерге эстетикалық қызығушылығын қалыптастыру. П.ғ.к. дисс.  --  А., 1993.  -  165 б.
* Сейдімбек А. Қазақ әлемі: этномәдени пайымдау. Оқу құралы.  -  Алматы: Санат, 1997.  -  464 б.
* Сапарұлы Б. Адалбақан: Ғылыми-көсемсөздік желілер.  -  Алматы: Өнер, 1992.  -  384 б.
* Уалиханов Ш. Таңдамалы шығармалары.  -  Алматы, 1985.  --  348 б.
* Әбдіғапбарова Ұ.М. Оқушыларды тәрбиелеуде қазақ ұлттық ою-өрнек өнерін пайдалануға студенттерді даярлау. Канд. дисс.  -  Алматы.  --  1998.
* Қасиманов С., Қазақ халқының қолөнері, А., 1962;69.
* Ежелгі мәдениет куәлары, А., 1966;
* Тасмағамбетов И., Орталық Азия зергерлерінің бұйымдары, А., 1997.
* Қазақ мәдениеті. Энциклопедиялық анықтамалық. Алматы:
* Х.Арғынбаев.Қазақ халқының қол өнері.1985;9б.
* Қ.Әмірғазин. Қазақ қол өнері.Алматы.1996;5б.
* Н.Назарбаев. "Қазақстан - 2030: барлық қазақстандықтардың өсіп-өркендеуі. қауіпсіздігі және әл-ауқатының артуы". Алматы. 2001.
* Казақстан Республикасының білім беруді дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы // "Білім әлемі" газеті, 30. 10. 2004.
* Профессиональная педагогика /под ред. С.Я. Батышева.  -  М.: Профессиональное образование, 1999.  -  904 с.
* Крупская Н.К. К.Статье: Опыт анализа детского труда // На путях к новой школе. -1926. -№5-6.  - С.31-32
* Басенов Т.К. Прикладное искусство Казахстана.-Алма  -  ата,1951.-269 с.
* А.Маргулан. Декоративно-прикладное искусство Казахстана. Том. 1-2, Алматы, 1986
* Ш. Байділдаұлы. Қазақтың ою-өрнектері. Алматы; 2006.6б.
* Сейт Кенжеахметұлы. Қазақтың мәдени салт дәстүрі, Алматы, 2006
* Ысқаққызы Ә. Сырмақ өнері. Алматы кітап -2007.
* Шоқпарұлы Д., Дәркенбайұлы Д. Қазақтың қолданбалы өнері.  Алматы кітап - 2007.
* Оразбаева Н.А. Қазақ халқының сәндік ою-өрнек өнері. Ленинград - 1970 ж.
* 1. Ақиқат.   М. Мұқанов, А. Жамхан.Алматы, 1998 жыл   71-75 бет.2. Мектептегі технология.    Д. Әтекеева    Алматы, 2000 жыл   10-11 бет.
* 3.Қазақстан энциклопедиясы. 4-том 144-бет                                                           4..Шаңырақ энцикклопедиясы                                                                                                   5..Қазақ Совет энциклопедиясы. 7-том6..Қазақстан энциклопедиясы. 3-том, 599-бет7..<<Химия негіздері>> К. Аханбаев8..<<Органикалық химия>> Всюченко9.<<Органикалық химия>> Л. А. Цветков10.Қазақ Совет энциклопедиясы. 5-том11.<<Тұрмыстағы химия>>



Пәндер