Файл қосу
Географиялық қабық
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СемЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМК құжаты ПОӘК ПОӘК 042- /01-2013 ПОӘК Студенттерге арналған пәннің бағдарламасы <<Жалпы жертану>> № 1 басылым 09.2013 ж. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<Жалпы жертану>> 5В011600 - <<География>>мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы__________ <<________>> ______________2013 г. Нурпейсова А.М., <<Химия және география>> кафедрасының оқытушысы 2ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 <<Химия>> кафедрасының отырысында <<________>> ______________2013 г., №_____ хаттама Кафедра меңгерушісі__________ Д.Р.Онтагарова Жаратылыс ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында <<________>> ______________2013 г., №_____ хаттама Төрайымы _____________________З.В.Абдишева 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу -әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған <<________>> ______________2013 г., №_____ хаттама ОӘК төрайымы __________ Г.К. Искакова 4 <<________>> ______________2013 г., №1 басылым ЕНГІЗІЛІП Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қоюдың саясаты 7. Әдебиет тізімі * ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Нурпейсова Акерке Муратказиновна, оқытушы Химия және география кафедрасы Байланыс ақпараты - тел:53-73-72, оқу ғимараты №3, кабинет № Сабақ өткізу орны - дәрісхана № Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Жер Ғаламшарда. Атмосфера, оның құрамы мен құрылысы. Гидросфера. Дүниежүзілік Мұхит және оның құрамдас бөліктері. Биосфера, оның шекаралары, құрамы және құрылысы. Географиялық қабық. Географиялық қабық заңдылықтары. Ландшафттар жайлы түсінік. 1.3 Пәнді оқып-білудің мақсаты: географиялық қабық, оның құрылымы, географиялық орта мен қоғамның арасындағы өзара қатынас жайында білімдерді қалыптастыру. 1.4 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: - жалпы планеталық табиғи кешен болып табылатын географиялық қабық туралы түсінікті ұғына отырып, аталған қабықтың құрылысымен және оның уақыт пен кеңістікте даму заңдылықтарымен кеңінен таныстыру. - географиялық қабық өзінің даму барысы нақтылы заңдылықтармен түсіндірілетін бірегей де дербес кешен ретінде қарала тұрса да, ол әр-түрлі құрам-бөліктердің, яғни атмосфераның, гидросфераның, литосфераның, сол сияқты тірі заттардың бір-бірімен байланыста және бір-біріне бағынышты екенін ұғыну. 1.5 Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: Білуі: географиялық қабық дамуының негізгі кезеңдері және құрамы; құрылыс заңдылықтары, географиялық қабық құрылымы мен динамикасы. Студент географиялық құбылыстар мен процестерге байланысты мәліметтерге дұрыс талдау жасау, белгілі жүйеге келтіру, физикалық географиялық және басқа салалық карталарды дұрыс <<оқи>> білу керек. Істей білуі тиіс: географиялық орта мен қоғам арасындағы өзара байланыс жүйесін сараптау; табиғи компоненттер арасында байланыс орнату. Дағдылардың болуы: картографиялық және факторлық материалмен жұмыс; физикалық-географиялық қималар құрастыру әдістемесі. Компетенциялар: білім беру және кәсіби қызметте қазіргі жаратылыс ғылыми бейнесі жайлы білімдерді пайдалану қабілеттігі, ақпаратты математикалық өңдеу әдістерін пайдалану, теориялық және тәжірибелік зерттеулер. 1.6 Курстың пререквизиттері: математика, физика және астрономия негіздері 1.7 Курстың постреквизиттері: гелогия, геоморфология, метеорология климатология негіздері, жалпы гидрология, топырақ географиясы 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте № т/б Тақырыптар Сағаттар Әдебиет Дәріс Лаб ОСӨЖ СӨЖ 1. Космос және планета 2 1 2 5 7.1.1-7.1.3 С. 5-16. 2. Жердің жалпы морфологиясы 2 1 2 5 7.1.1-7.1.3 С. 17-38. 3. Жалпы географиялық заңдылықтар 2 1 2 5 7.1.1-7.1.3 4. Литосфера - географиялық қабықшаның құрамдас бөлігі 2 1 2 5 7.1.1-7.1.3 5. Жер бедері, оның пайда болуы мен дамуы 3 1 2 5 7.1.1-7.1.3 6. Атмосфера - Жердің ауа қабығы. Ауаның физикалық қасиеті және атмосферадағы процестер 2 1 2 5 7.1.1-7.1.3 7. Атмосфера циркуляциясы 2 1 1 5 7.1.1-8.1.3 8. Климат және оның түрлері 2 1 2 5 7.1.1-7.1.3 9. Гидросфера - географиялық қабықтың құрамдас бөлігі. Дүние жүзілік мұхит 2 1 1 5 7.1.1-7.1.3 10. Құрлық сулары 2 1 2 5 7.1.1-8.1.3 11. Географиялық қабықшаның дамуы. 2 1 1 5 7.1.1-7.1.3 12. Биосфера - географиялық қабықтың құрамдас бөлігі 2 2 1 4 7.1.1-7.1.3 13. Табиғи зоналар мен физикалық - географиялық аудандастыру 3 1 1 4 7.1.1-7.1.3 14. Адам және географиялық орта 2 1 1,5 4,5 7.1.1-8.1.3 БАРЛЫҒЫ: 30 15 22,5 67,5 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Жалпы жертану курсын оқыту өзара байланысты төрт форманы қажет етеді: дәріс, лабораториялық жұмыс, ОСӨЖ-оқытушының студентпен өздік жұмысы, және СӨЖ - студенттің өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспектті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Практикалық (семинар) сабағына дайындалуда келесі қажет болады: практикалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; практикум немесе нақты әдістемелік нұсқаулардан жұмыстың мазмұнымен, қажетті құралдармен танысу; алғашқы сабаққа жіберілген соң жеке тапсырма орындау; қорытындысымен орындалған жұмыстың есебін жазу және оны қорғау. ОСӨЖ және СӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық сабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ <<Жалпы жертану>> - 3 кредит. Курс бойынша 50 минуттық дәріс, 50 минуттық лабораториялық сабақ және 50 минуттық ОСӨЖ аптасына 2 рет болады. Дәрістерге, лабораториялық сабаққа, ОСӨЖ-ге қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Практикалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беруі керек. Сол жағдайда ғана тәжірибелік жұмысқа толық қорытынды жасауға болады. Сабаққа дайын емес студент практикалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді. 5 курс саясаты Студент пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда баллдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша баллдардың таратылуы кестеде келтірілген <<Жалпы жертану>> пәні бойынша балдардың таратылуы 2 кесте Апта Бақылау түрі Балдардың барлығы Қосымша 1-7 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Практикалық жұмыстарды орындау 2 Жер шарының градус торы. 15 Практикалық сабақта 3 Жердің геометриялық және физикалық сипаттамасы. 15 Практикалық сабақта 4 Бақылау нүктесінің биіктігіне байланысты көкжиектің көрінуі қашықтығын анықтау. 20 Практикалық Сабақта 5 Жердің өз осіне және Күнді айналуы, оның географиялық салдары 20 Практикалық сабақта 6 Күннің шығуы мен бату кезеңдерін, таң сәрі мен қараңғы түсуін анықта 20 Практикалық сабақта 7 Жер бетіндегі географиялық белдеулер мен зоналар. 15 Практикалық сабақта Студенттің өздік жұмысы 3 Жер туралы ғылымдар жүйесіндегі жалпы жертанудың алатын орны 20 Ауызша 4 Гидросфера географиялық қабықтың құрамдас бөлігі. Дүниежүзілік мұхит. Құрлық суы. 25 Реферат 5 Атмосфера географиялық қабықтың құрамдас бөлігі. Атмосфера циркуляциясы. Климат классификациясы. 15 Тірек конспект 6 Жердің қозғалысы мен оның салдары 15 Конспект Оқытушымен студенттің өздік жұмысы 2 Жердің тарихи дамуы. Морфоқұрылымның негізгі түрлері: жазықтар мен таулар. 5 Ауызша 3-4 Географиялық қабықтың қалыптасу факторлары 10 Конспект 5-6 Жел және желдің түрлері 10 Реферат 7 Жердегі күн радиациясы 5 Тест Межелік бақылау 1- 1-7 апта дәріс материалдары бойынша кешендік тестілеу 60 б. Сабақ кестесіне сәйкес 1 апта мен 7 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы 30+270 8-15 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Практикалық жұмыстарды орындау 8 Құрылықтар мен дүние жүзі мұхиттарының салыстырмалы сипаттамасы. 13 Практикалық сабақта 9-10 Дүние жүзі мұхит түбінің батиграфиялық қимасын жасау. 26 Практикалық сабақта 11 Солтүстік және Оңтүстік жарты шар ендіктері бойынша ауа температурасының таралуы 13 Практикалық сабақта 12 Желдің жылдамдығы мен бағытын, румб бойынша әртүрлі бағытта қайталанып отыруын анықтау. 13 Практикалық сабақта 13 Қар сызығы. Хионосфера. 13 Практикалық сабақта 14-15 Физгеографиялық қима түсіру. 27 Практикалық сабақта Студенттің өздік жұмысы 9 Мұхит суының қозғалысы 20 Ауызша 10 Мұздықтардың пайда болуы мен дамуы 25 Реферат 13-14 Биосфера туралы түсінік. Биосфераның құрамы мен құрылымы. В.И.Вернадский ілімі. 30 Конспект Оқытушымен студенттің өздік жұмысы 9 Жер асты сулары 5 Тест 10-11 Атлант, Солтүстік Мұзды мұхиттарының физикалық - географиялық Сипаттамасы 10 Реферат 12-13 Негізгі табиғи ресурстар. Табиғи ресурстарды қорғау және тиімді пайдалану 10 Ауызша 14 Геожүйе туралы түсінік. Ландшафт. Ландшафттың морфологиялық құрылымы. 5 Конспект 15 Межелік бақылау 2- 8-15 апта дәріс материалдары бойынша кешендік тестілеу 60б. Сабақ кестесіне сәйкес 8 апта мен 15 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы 30+270 Емтихан балдарының барлығы 400 Академиялық мерзімде балдардың барлығы 1000 Студенттердің білім бағалау шкаласы: Әріптік жүйе бойынша баға Балдардың сандық эквиваленті Проценттік мазмұны Дәстүрлі жүйе бойынша баға А 4,0 95-100 Өте жақсы А- 3,67 90-94 -<<- В+ 3,33 85-89 Жақсы В 3.00 80-84 75-79 -<<- В- 2,67 -<<- С+ 2,33 70-74 Қанағаттанарлық С 2,00 65-69 -<<- С- 1,67 60-64 -<<- Д+ 1,33 55-59 -<<- Д 1,00 50-54 -<<- Ғ 0,00 0-49 Қанағаттанарлықсыз 7. ӘДЕБИЕТ Негізгі әдебиеттер: * Неклюкова Н.Л. Общее землеведение.-М.:-Просвещение,1967. * Пашканг К.В. Физическая георафия: Справочник пособие для педагогических вузов.-М.: Высшая школа,1991 * Пашканг К.В. Практикум по общему землеведению.-М.:-1970. * Шубаев Л.П. . Общее землеведение.-М.:- Высшая школа,1977. * Шубаев Л.П. . Общее землеведение.-М.:- Высшая школа,1969. Қосымша әдебиеттер: * Байшоланов С.С., Қожахметов Г.Н. Жалпы метеорология: Оқу құралы.-Алматы: Қазақ университеті,2005. * Володина Г.В. и др. Физическая география.-М.:Высшая школа,1991. * Галант Т.Т., Турвич Е.М. Практические занятия по землеведению и краеведению: Учебное пособие для студентов пед. Ин-тов.-М.:Просвещения, 1988. * Малыков Ф.И. Словарь-справочник по физической географии. М.:Мысль,1970. * Селиверетов Ю.П. Землеведение: Учебное пособие для студентов вузов.-М.: Изд. Центр Академия, 2004.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz