Файл қосу
Ақпараттық технологияларға оқытудың әдісі
Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі Семей қаласы ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейдегі СМК құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18.39.1.90/01-2014 ПОӘК Оқытушыға арналған <<Оқытудың инновациялық интерактивті әдістері>> пәні бойынша оқу жұмыс бағдарламасы 10.09.2014ж №1 басылым <<ОҚЫТУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ИНТЕРАКТИВТІ ӘДІСТЕРІ>> ПӘНІНІҢ ОҚЫТУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН 6М011100 - <<Информатика>> мамандығына арналған ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 АЛҒЫ СӨЗ 1 Құрастырған:____________ Мусатаева И.С., п.ғ.к., Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Информатика және ақпараттық технологиялар кафедрасының доценті м.а. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Семей қаласының Шәкәрім мемлекеттік университетінің информатика және ақпараттық технологиялар кафедрасының отырысында талқыланды. Хаттама №1, <<10>> қыркүйек 2014 ж. Кафедра меңгерушісі Берикханова Г.Е. + Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды. Хаттама №1, <<11>> қыркүйек 2014 ж. Төрағасы __________ Батырова Қ.А * БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға ұсынылды. Хаттама №1 <<19>> қыркүйек 2014 ж. Оқу- әдістемелік кеңесінің төрағасы___________ Искакова Г.К. 4.БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ МАЗМҰНЫ 1 Қолданылу облысы 2 Нормативті сілтеме 3 Жалпы мағлұматтар 4 Оқу пәнінің (модульдің) мазмұны 5 Оқушылардың өздік жұмысына арналған тақырыптар тізімі 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу - әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы 8 Әдебиеттер + ҚОЛДАНЫЛУ ОБЛЫСЫ Оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы 6М011100 "Информатика" мамандығының магистранттарына арналған <<Оқытудың инновациялық интерактивті әдістері>> пәні бойынша оқу әдістемелік кешенінің құрамына кіреді. Бұл кешен магистранттарды курс мазмұнымен, курстың өзектілігімен және қажеттілігімен, курс саясатымен, оқу процесінде алатын білімі және дағдыларымен таныстырады. + НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕ Осы оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы " Оқытудың инновациялық интерактивті әдістері" пәні бойынша оқу үрдісін келесі құжаттардағы талаптар мен ұсыныстарға сәйкес ұйымдастыру ретін орнатады: - Білім беру деңгейіне мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты; - СТУ 042-ГУ-4-2013 Стандарт университета <<Общие требования к разработке и оформлению учебно-методических комплексов дисциплин>>; - ДП 042-1.01-2013 Документированная процедура <<Структура и содержание учебно-методических комплексов дисциплин>>. + ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР Осы курс магистранттарда білім беруді ақпараттандыру аумағындағы білім жүйесін, біліктілік пен дағдыны қалыптастыруға арналған. Бұл курстың маңызды мақсаты білім және тиімділігі жоғары технологиялар негізінде қазіргі қоғамның даму стратегиясымен шарттасқан, бұл педагогика теориясы мен практикасына бірқатар түзетулер енгізуді, болашақ педагог мамандардың біліктілік және кәсіби деңгейін арттыруға бағытталған білім берудің жаңа модельдерін іздеуді белсендіруді талап етеді. 3.2 Пәнді оқу мақсаты: Мұғалімнің инновациялық саладағы теориялық негіздерін, инновациялық үрдістердің дамуының жалпы тенденцияларын, мұғалімнің инновациядағы салалық құрылымдары мен мазмұнын, инновациялық білім беру жүйесінде жұмыс істейтін педагогтарды даярлау технологиялары мен инновациялық саладағы дайындығын анықтау әдістері. + Пәнді оқытудың негізгі міндеттері: 1. Болашақ мамандарды оқытудың интерактивті әдістерін қолдану қағидаларымен қаруландырып, ғылыми дүниетанымын қалыптастыру; 2. Мектеп оқушысын оқыту және тәрбиелеуде шығармашылықпен жұмыс жүргізуге үйрету; 3. Болашақ маманды ғылыми ізденіске, ғылыми әдіснамалық жұмысқа баулу; 4. Студенттерге тренингтер, рөльдік ойындар арқылы әр түрлі жағдайда әсерді сезінуді, әр түрлі білімдерді синтездеу кезінде шығармашылық өнім жасауға түрлі жағдаяттар мен мәліметтерді талдап, сараптауды қалыптастыру. + Оқыту нәтижелері: Білім: - Білім беруде инновациялық үрдістердің дамуының негізгі психологиялық педагогикалық мәселелері; мұғалімнің инновация саласының маңызы мен құрылымын білдіретін негізгі түсініктерді игеру. Икемділік: білім беру саласында ақпарат жинау әдістерін істей білу, инновациялық білім беру мекемелерінде жұмыс тәжірибесінде алған білімдерін қолдану, әр түрлі жастағы топтарда және әр түрлі білім деңгейлінде интерактивті білім беру әдістерін қолдану. Дағды: педагог-иноватордың, инновациялық үрдістердің субъектілері ретіндегі әлеуметтік топтар мен жобаландырушылардың кәсіби маңызды сапасын, әлеуметтік дамуын анықтау әдістерін меңгеру; инновациялық білім беру жүйесінде инновациялық жобаны жекелендіру және ажырату формаларын құрастыру. Құзіреттілігі: Әдістемелердің моделін, әдістерін, технологиялары мен оқытуға қабылдануының құрастырылуы мен іске асуына, олардың әр түрлі типті оқыту мекемелерінде қолданылуының нәтижелерін сараптауға дайындықты меңгерген. Білім беру орталарын, оқыту бағдарламалары мен жеке білім беру маршруттарын педагогикалық жобалауды іске асырады. Білім беру сапасын бақылаудың әдістері мен формаларын, сонымен қатар ақпараттық технологиялар мен шетел тәжірибесін қолдануға негізделген бақылау - өлшеу материалдарын жобалайды. * Курстың пререквизиттері: Ақпараттық технологияларға оқытудың әдісі. Жоғары дәрежелі мектептерде информатикаға оқытудың әдісі. Ақпараттық білім қоғамын құрудың теориялық негіздері. * Курстың постреквизиттері: Курстың оқыту негізінде оқытудың интерактивті әдістерінің негіздері, интерактивті әдістерінің қолданылуы туралы білім мен білік дағдысын қалыптастыра отырып, психо-педагогикалық, тәрбие жұмысының әдістемесі, әлеуметтік педагогика, педагогикалық шеберлік және басқа педагогикалық циклдардағы пәндерді меңгерту. * Жұмыс жоспарынан үзінді: Курс Семестр Кредит Дәріс саны Практикалық сағат саны ОӨЖ Барлығы Бақылау формасы 2 3 3 30 15 90 135 Емтихан * ОҚУ ПӘНІНІҢ (МОДУЛЬДІҢ) МАЗМҰНЫ № Апта Тақырыптардың атауы және мазмұны Дәріс сағат саны Тәжірибелік сабақ сағат саны ОӨЖ сағат саны Дәріс сабақтары * Интербелсенді оқыту технологиялары 2 1 * Интерактивті оқытулар: жаңа тәсілдер. Оқыту үдерісінде интерактивті әдістерінің принциптері 2 1 * Интерактивті оқытулар: жаңа тәсілдер. Оқыту үдерісінде интерактивті әдістерінің принциптері 2 1 * Білім беру жүйесіндегі инновациялык технологияның теориялык негіздері 2 1 * Интерактивті оқытулар: жаңа тәсілдер 2 1 * Интерактивті оқытулар: жаңа тәсілдер 2 1 * Сыни тұрғыдан ойлау 2 1 * Сыни тұрғыдан ойлау 2 1 * Бағдарламаның сыни тұрғыдан ойлауға үйрету модулін тізбектелген сабақтар топтамасындағы рефлексивтік есеп 2 1 * Case-study әдісін қолдану арқылы оқыту 2 1 * Case-study әдісін қолдану арқылы оқыту 2 1 * Проблемалы оқыту технологиясы 2 1 * Ойын технологиясы 2 1 * Деңгейлеп - саралап оқыту технологиясы 2 1 * Жеке тұлғаға бағыттап оқыту 2 1 ОӨЖ * Оқытушының инновациялық қызметінің мазмұны мен құрылымы 20 * Мұғалімнің инновациялық әдістерді қолдану дайындығына диагностика жасау әдістері 20 * Инновациялық білім беру жүйесінде мұғалімді интерактивті оқыту әдістерін қолдануға даярлау 20 * Интерактивті оқыту әдістерін түрлі жас ерекшелігіне және білім деңгейіне байланысты тиімді қолдану 30 * ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАР ТІЗІМІ № апта ОӨЖ тақырыптары Бақылау формасы * Оқытушының инновациялық қызметінің мазмұны мен құрылымы Конспект * Мұғалімнің инновациялық әдістерді қолдану дайындығына диагностика жасау әдістері Эссе * Инновациялық білім беру жүйесінде мұғалімді интерактивті оқыту әдістерін қолдануға даярлау Эссе * Интерактивті оқыту әдістерін түрлі жас ерекшелігіне және білім деңгейіне байланысты тиімді қолдану Презентация * ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Тақырып Көрнекі құралдар, ОТҚ, плакаттар, стендтер Өз бетімен оқуға арналған сұрақтар Бақылау формасы Дәріс сабағы 1 2 3 4 Интербелсенді оқыту технологиялары Презентациялар, интерактивті тақта, таратпа материалдар Оқытушының инновациялық қызметінің мазмұны мен құрылымы Конспект Интерактивті оқытулар: жаңа тәсілдер. Оқыту үдерісінде интерактивті әдістерінің принциптері Интерактивті оқытулар: жаңа тәсілдер. Оқыту үдерісінде интерактивті әдістерінің принциптері Мұғалімнің инновациялық әдістерді қолдану дайындығына диагностика жасау әдістері Эссе Білім беру жүйесіндегі инновациялык технологияның теориялык негіздері Интерактивті оқытулар: жаңа тәсілдер Инновациялық білім беру жүйесінде мұғалімді интерактивті оқыту әдістерін қолдануға даярлау Эссе Интерактивті оқытулар: жаңа тәсілдер Сыни тұрғыдан ойлау Интерактивті оқыту әдістерін түрлі жас ерекшелігіне және білім деңгейіне байланысты тиімді қолдану Презентация Сыни тұрғыдан ойлау Бағдарламаның сыни тұрғыдан ойлауға үйрету модулін тізбектелген сабақтар топтамасындағы рефлексивтік есеп Case-study әдісін қолдану арқылы оқыту Case-study әдісін қолдану арқылы оқыту Проблемалы оқыту технологиясы Ойын технологиясы Деңгейлеп - саралап оқыту технологиясы Жеке тұлғаға бағыттап оқыту + ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ Оқулықтар мен оқу-әдістемелік құралдардың аттары Экз. саны Студенттер саны Жабдықталу % Инновационные педагогические технологии. Активное обучение /Панфилова, А.П. - 2011 4 3 133 Педагогикалық менеджмент: оқулық /Паньшина,Т.В. - 2012 10 3 333 Жалпы педагогика :оқулық /Бабаев, С.Б. - 2011 12 3 400 Методика преподавания в высшей школе: учебно -практ. пособие / В.И. Блинов; В.Г.Виненко, И.С.Сергеев / - 2014 5 3 166 Новые педагогические и информационные технологии в системе образования /под ред.Е.С.Полат - 2009 5 3 166 Тұлғалық педагогика. Педагогикалық теория негіздері :монография / - 2011 10 3 333 Модульдік оқыту технологиясы оқушыны дамыту құралы ретінде /Жанпейісова М.М. - 2002 10 3 333 Білім беру жүйесінде басқарудың инновациялық үлгісін енгізудің ғылыми-теориялық негіздері :монография /Байсарина,Қ - 2012 3 3 100 Біртұтас педагогикалық процесті жүзеге асырудың теориясы мен технологиясы /Хмель Н.Д. - 2003 104 3 3466 Педагогикалық қызмет және педагогикалық шеберлік негіздері :оқу құралы /Каримов.А.Н. - 2011 20 3 666 + ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі әдебиеттер: * Жалпы педагогика :оқулық /Бабаев, С.Б. - 2011 * Методика преподавания в высшей школе: учебно -практ. пособие / В.И. Блинов; В.Г.Виненко, И.С.Сергеев / - 2014 * Инновационные педагогические технологии. Активное обучение /Панфилова, А.П. - 2011 * Педагогикалық менеджмент: оқулық /Паньшина,Т.В. - 2012 * Новые педагогические и информационные технологии в системе образования /под ред.Е.С.Полат - 2009 * Тұлғалық педагогика. Педагогикалық теория негіздері :монография / - 2011 * Модульдік оқыту технологиясы оқушыны дамыту құралы ретінде /Жанпейісова М.М. - 2002 * Біртұтас педагогикалық процесті жүзеге асырудың теориясы мен технологиясы /Хмель Н.Д. - 2003 * Педагогикалық қызмет және педагогикалық шеберлік негіздері :оқу құралы /Каримов.А.Н. - 2011 * Бұзаубақова К.Ж.. Жаңа педагогикалық технология. (Оқулық) Тараз. ТарМУ,2003ж. * Өстеміров Қ.,.АйтбаеваА, Қазіргі білім беру технологиялары, Алматы, 2006ж. * Нағымжанова Қ. М., Инновациялық оқыту жағдайларындағы мұғалім қызметінің психологиялық-педагогикалық негіздері. Өскемен, 1999ж. * Білім заңы. Алматы, 2007 ж. * Мұхаметжанова С.Т., Жартынова Ж.Ә., Интерактивті жабдықтармен жұмыс жасаудың әдіс-тәсілдері. Алматы, 2008ж. * Иманбаева А., Оқу-тәрбие үрдісін ақпараттандыру технологиялары. Қазақстан мектебі, №2, 2000 * Әлімбекова А.С. Білім беруді жаңаша ұйымдастыру тәжірибесінен //Білім- Образование.// №2(8), 2002 * Елеубай С. Білім беру технологиясының қазіргі проблемалары. Алматы, 2001. 270б. * Жанпейісова М.М. Модульдік оқыту технологиясы- оқушыны дамыту құралы ретінде. - Алматы, 2002 * Жұмабаев М. Педагогика. Алматы, Рауан, 1993 * Тұрғынбаева Б.А. Дамыта оқыту технологиялары. Алматы,2000 * Тұрлыханова М. Педагогикалық технологиялар оқу үрдісінде. Алматы, 2000 * Шамова Т.И., Третьякова П.И. Педагогические технологии: что это такое и как их использовать в современной школе.-М.,1994 Қосымша әдебиеттер: * Шоқаева Г.Ә. Жаңа технология енгізу арқылы оқу процесінің деңгейін көтеру. №18,5б.//Қазақстан мұғалімі//№18 2002 * Курманалина Ш.Х. Совершенствование методической подготовки будущих учителей начальных классов по обучению математике младших школьников: учебное пособие, Алматы: Алем, 1999.-160 с. * Курманалина Ш.Х. Функциональная модель электронной методической системы в колледже: Учебное пособие. - Алматы: Алем, 2000. -206 с. * Курманалина Ш.Х. Совершенствование методической подготовки будущих учителей начальных классов по обучению мптематике младших школьников: учебное пособие, Алматы: Алем, 1999.-160 с. * Курманалина Ш.Х. Методология и технология создания электронной методической системы в условиях информатизации оброзования: монография. - Алматы: Алем, 2002. - 316 с. * Курманалина Ш.Х. Обновление методического обеспечения учебного процесса в условиях информатизации образования (в соавторстве: Н.Б.Чекалева): Монография. Омск: ОмГПУ, 2002. - 89с. * "Педагогикалық технологиялар" Сальникова, 2005 ж. * Бержанов К.Б., Мусин С.М., Педагогика тарихы. Алматы-2004.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz