Файл қосу
Мәнерлеп оқу және шешендік өнер
$$$UMKD_LANG$KZ $$$UMKD_NAME$ПЭОӘК <<Мәнерлеп оқу және шешендік өнер>> $$$UMKD_AVTORS$ПЭОӘК авторы Ақманова Ғалия Рахметоллақызы $$$UMKD_YEAR$2012 @@@ ###000-001# ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ ПӘННІҢ ЭЛЕКТРОНДЫҚ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<Мәнерлеп оқу және шешендік өнер>> 050117 <<Филология: қазақ тілі мен әдебиеті>> мамандығына арналған Құрастырған: Ақманова Ғ.Р., п.ғ.к., аға оқытушы Семей 2014 &&& ###000-002#Мазмұны * Жұмыс бағдарламасы * Дәрістер конспектісі * Практикалық және семинарлық сабақтар * Білім бақылау бөлімі &&& ###000-003#ЭПОӘК- авторлары туралы мәліметтер ПЭОӘК авторлары туралы мәліметтер Ақманова Ғалия Рахметоллақызы Ғылыми дәрежесі: Педагогика ғылымдарының кандидаты Ғылыми атағы: Қызметі: Қазақ әдебиеті кафедрасының аға оқытушысы Мамандандыруы: Әдебиет Байланыс мәліметтері: Жұмыс телефоны: 87777422212 Электрондық пошта: жоқ Skype: жоқ Жалпы мәліметтер: 1 оқу - әдістемелік құрал, 50-ге жуық мақалалардың авторы. &&& ###002-000#2 Жұмыс бағдарламасы Қолдану саласы 2. Нормативті сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Әдебиет және қорлар 5. Пән мазмұны, пәннің модульдік бөлінуі 6. СӨЖ тақырыптары мен мазмұны 7. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 8. Курс форматы 9. Курс саясаты 10. Баға қою саясаты 11. Студенттер білімін бақылау 12. Оқу үдерісінің және қашықтық кеңестердің графигі &&& ###002-001#2.1 Қолдану саласы <<Мәнерлеп оқу және шешендік өнер>> пәнінің электрондық оқу-әдістемелік 050117 <<Филология: қазақ тілі мен әдебиеті>> мамандығының студенттеріне арналған. ПЭОӘК студенттерді курс мазмұнымен, өзектілігімен, қажеттілігімен, саясатымен және студенттің оқу үдерісінде қандай дағдылар мен іскерлікті үйренетінімен таныстырады. Пәнді ҚОТ бойынша оқу кезінде ПЭОӘК негізгі құрал болып табылады. &&& ###002-002#2.2 Нормативтік сілтемелер Осы <<Мәнерлеп оқу және шешендік өнер>> пәнінің электрондық оқу-әдістемелік кешені (ПЭОӘК) берілген пән бойынша оқу үдерісін ҚОТ пайдалана ұйымдастыру ретін анықтайды және келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес әзірленген: 050117 <<Филология: қазақ тілі мен әдебиеті>> мамандығының Мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті білім стандарты ҚР МЖМБС 3.08.275-2006, ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2006 жылғы <<3>> тамыз №__ бұйрығымен бекітілген. Шәкәрім атындағы СМУ <<Пәннің электрондық оқу-әдістемелік кешені туралы ережесі>>. &&& ###002-003#2.3 Жалпы ережелер * Оқытушының тегі, аты, жөні - Ақманова Ғалия Рахметоллақызы, п.ғ.к., қазақ әдебиеті кафедрасының аға оқытушысы * Кафедра - Қазақ әдебиеті; * Хабарласу ақпараты - тел: 87777422212, Оқу ғимараты № 8, кабинет № ; * Контактілі сабақтардың өткізілу орны - аудитория № ; * Пән атауы - <<Мәнерлеп оқу және шешендік өнер>>; * Кредит саны - 3; Жұмыс оқу жоспарынан көшірме 1 кесте Курс Семестр Кредиттер Аудиториялық жұмыс СӨЖ (сағ) Барлығы (сағ) Қорытынды бақылау түрі АС (сағ) ҚК (сағ) 4 7 3 30 График бойынша 51,75 емтихан 2.3.1 Пәннің қысқаша мазмұны. <<Мәнерлеп оқу және шешендік өнер>> курсы - 2.3.2 Курстың мақсаты: 2.3.3 Пәнді оқытудың негізгі міндеттері: 2.3.4 Пәнді оқу нәтижесінде студенттер: 2.3.5 Курс пререквизиттері: 2.3.6 Курс постреквизиттері: &&& ###002-004#2.4 Әдебиеттер және қорлар 2.4.1 Негізгі әдебиет және қорлар 2.4.1.1 Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>> Алматы 2006ж. 160-бет 2.4.1.2 С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>> Алматы1992ж. 112-бет 2.4.1.3 Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 2.4.1.4 <<Қазақ әдебиетінің тарихы>> 1965ж. 2.4.1.5 Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>> Алматы 1975ж. o Қосымша әдебиет және қорлар 2.4.2.1 Ы.Алтынсарин <<Әңгімелер>> Алматы 1980ж - Ахметов <<Балалар әдебиетінің хрестоматиясы>> 1980ж - И. Ұлықбаев <<Тіл мәдениеті және баспасөз>> Алматы, 1980ж. 2.4.2.4 Қаратаев М. <<Туған әдебиет туралы>> Алматы, 1983ж. 2.4.2.5 Адамбаева Б. Алтын сандық.- Алматы: Жазушы, 1989.- 195 6. 2.4.2.6 Негимов С. Шешендік өнер.- Алматы: Ана тілі, 1997. 2.4.2.7 Қалимұқашева Б.Д. Шешендік өнерге баулудың дидактикалық принциптері. Бастауыш мектеп.-Алматы: Мектеп, 1999.-№ 10.- Б. 10-12. 2.4.2.8 Шешендік шиырлары - Алматы: Қайнар, 1993. &&& ###002-005#2.5 Пәннің мазмұны және пәннің модульдік бөлінуі Модульдар бойынша пән мазмұны 2 кесте Модуль атауы Тақырып атауы Мазмұны Әдебиет 1 2 3 8 1 Модуль Мәнерлеп оқудың сипаты мен мазмұны 1. Мәнерлеп оқудың сипаты мен мазмұны 2. Шешендік өнер және оқу пәні Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>> Алматы 2006ж. 160-бет С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>> Алматы1992ж. 112-бет Сөйлеу техникасы 1. Сөйлеу техникасы 2. Сөйлемнің сазы, дауыс әуені 3. Шешендіктің өнердің тегі мен түрі 2 Модуль Интонацияның сөйлем құрылысына байланысы 1. Интонацияның сөйлем құрылысына байланысы 2. Шешендік сөздердің мазмұны мен пішіні Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>> Алматы 2006ж. 160-бет С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>> Алматы1992ж. 112-бет Сөйлемнің интонациясына қарай түрлері 1. Сөйлемнің интонациясына қарай түрлері 2. Шешендік өнердің негізгі сипаты 3. Атақты үш шешен шығармалары Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>> Алматы 2006ж. 160-бет С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>> Алматы1992ж. 112-бет Мәнерлеп оқу материалдары бойынша алдын ала жүргізілетін жұмыстар 1. Мәнерлеп оқу материалдары бойынша алдын ала жүргізілетін жұмыстар 2. Шешендік өнердің жанрлық ерекшелігі Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>> Алматы 2006ж. 160-бет С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>> Алматы1992ж. 112-бет 3 Модуль Әртүрлі жанрдағы шығармаларды оқыту, өлең оқу және талдау 1. Әртүрлі жанрдағы шығармаларды оқыту, өлең оқу және талдау 2. Шешендік сөздің ролі,тіл мәдениетін көтерудің негізгі шарттары, жинау зерттеу, жариялау, аудару Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>> Алматы 2006ж. 160-бет С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>> Алматы1992ж. 112-бет Мысал өлеңдерді оқу және түрлері 1. Мысал өлеңдерді оқу және түрлері 2. Шешендік сөздердің құрылысы Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>> Алматы 2006ж. 160-бет С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>> Алматы1992ж. 112-бет Ертегілерді оқу 1. Ертегілерді оқу 2. Қазақ ауыз әдебиетіндегі шешендік сөздер Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>> Алматы 2006ж. 160-бет С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>> Алматы1992ж. 112-бет Драмалық шығармаларды мәнерлеп оқу 1. Драмалық шығармаларды мәнерлеп оқу 2. Қазақтың би шешендерінің шешендік сөздері, олардың шешендік өнерді дамытуға қосқан үлестері Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>> Алматы 2006ж. 160-бет С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>> Алматы1992ж. 112-бет 4 Модуль Мысал өлеңдерді мәнерлеп оқу. Әңгіме айтып беру түрлері 1. Мысал өлеңдерді мәнерлеп оқу. Әңгіме айтып беру түрлері 2. Абайдың шешендік сөздері Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>> Алматы 2006ж. 160-бет С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>> Алматы1992ж. 112-бет <<Қазақ әдебиетінің тарихы>> 1965ж. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>> Алматы 1975ж. Әдеби шығарманы мәтінге жақындатып айтып беру және оның түрлері 1. Әдеби шығарманы мәтінге жақындатып айтып беру және оның түрлері 2. Қазақ жазба әдебиетіндегі шешендік өнер Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>> Алматы 2006ж. 160-бет С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>> Алматы1992ж. 112-бет <<Қазақ әдебиетінің тарихы>> 1965ж. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>> Алматы 1975ж. Әдеби шығарманы мәтінге жақындатып айтып беру 1. Әдеби шығарманы мәтінге жақындатып айтып беру 2. Шешендік сөздердегі бейнелеу құралдары Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>> Алматы 2006ж. 160-бет С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>> Алматы1992ж. 112-бет <<Қазақ әдебиетінің тарихы>> 1965ж. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>> Алматы 1975ж. 5 Модуль Көлемді шығармаларды оқу, мәтінге жақындатып айтып беру 1. Көлемді шығармаларды оқу, мәтінге жақындатып айтып беру 2. Бүгінгі күні шешендікті меңгеруге қойылатын талаптар Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>> Алматы 2006ж. 160-бет С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>> Алматы1992ж. 112-бет <<Қазақ әдебиетінің тарихы>> 1965ж. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>> Алматы 1975ж. Көркем әдебиеттен үзінділер оқу 1. Көркем әдебиеттен үзінділер оқу 2. Сот ісіндегі шешендік Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>> Алматы 2006ж. 160-бет С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>> Алматы1992ж. 112-бет Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>> Алматы 1975ж. Мәнерлеп оқудың тәрбиелік мәні 1. Мәнерлеп оқудың тәрбиелік мәні 2. Би-шешендердің шешендік сөздерінің тәрбиелік мәні Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>> Алматы 2006ж. 160-бет С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>> Алматы1992ж. 112-бет <<Қазақ әдебиетінің тарихы>> 1965ж. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>> Алматы 1975ж. &&& ###002-006#2.6 СӨЖ тақырыптары тізімі және мазмұны СӨЖ тақырыптары мен мазмұны 3 кесте № р/б СӨЖ тақырыбы СӨЖ мазмұны Өткізу мерзімі (апта) Қойылатын баллдар 1 2 3 4 5 1 Әңгіме айту әдіс-тәсілдері. Реферат дайындау. 2 Атақты үш шешен. Реферат дайындау. &&& ###002-007#2.7 Пәнді оқу бойынша оқу-әдістемелік нұсқаулар * {пәнді оқуға қажетті уақытты жоспарлау мен ұйымдастыру бойынша кеңестер; * студент әрекеттерінің ретін сипаттау; * ПЭОӘК материалдарын пайдалану бойынша ұсыныстар; * әдебиетпен жұмыс істеу бойынша ұсыныстар; * емтиханға дайындық бойынша кеңестер және т.б.} &&& ###002-008#2.8 Курс форматы Пән бойынша офф-лайн және он-лайн сабақтар жүреді. Офф-лайн сабақта студенттер материалды дербес оқып игереді, практикалық сабақтарды, модульдар бойынша бақылау тапсырмаларын орындайды, межелік тестілеу өтеді. Топтық он-лайн семинарлаода ең маңызды тақырыптар талқыланады. Әрбір он-лайн семинардың күні мен уақыты, тақырыбы мен тапсырмалары алдын ала хабарланады. Осы семинарларға белсенді қатысу керек. Сонымен қоса, пән бойынша он-лайн кеңестер жүргізіледі, олардың кестесі курс ішінде жазылады. Офф-лайн кеңес алу үшін оқытушыға хат жазып, жауап алуыңызға болады. &&& ###002-009#2.9 Курс саясаты Пәнді студент дербес жүйелі түрде оқуы тиіс, қажет болғанда оқытушыдан кеңес алуға болады. Порталға үнемі кіріп, оқыңыздыр, оқытушының жұмыс бағдарламасында немесе практикалық сабақтарда берген әдістемелік нұсқауларын мұқият оқыңыздар. Тек дәрістер материалымен шектелмей, курс ішінде көрсетілген электрондық қорларды, әдебиетті оқыңыздар. Алдымен бір модульды оқып, игеріп, тапсырмасын орындаңыздар, сонан соң ғана келесі модульға көшу керек. Бақылау тапсырмаларын уақытында орындап, тексеруге жіберу қажет, межелік тестілерді де мерзімінде өту керек. Бақылау мерзімдері: 1-8 апталардағы тапсырмалар мен тестілер үшін - 8-аптаның соңы, қалғандары үшін 15-аптаның соңы. &&& ###002-010#2.10 Баға қою саясаты Әрбір студент пән бойынша жеткілікті рейтинг алуы үшін белгілі балл санын жинуы тиіс. Баллдардың максималды саны: 1-рейтинг нәтижесі бойынша 1-8 апталарда - 300 балл, 2-рейтинг нәтижесі бойынша 9-15 апталарда - 300 балл. Пән бойынша семестрде максималды балл саны - 600. Баллдар келесі жұмыс түрлері үшін қойылады: 1. Модульдар бойынша тапсырманы орындағаны үшін (1 және 3 модуль бойынша максимум 150 балл, 2-модуль бойынша - максимум 120 балл) 2. Он-лайн семинарға қатысқаны және белсенділігі үшін (қатысу үшін - 20 балл, белсенділігі үшін максимум 100 балл) 3. Межелік тестілерді орындағаны үшін (максимум 30 баллдан) Курстық жұмыс жеке бағаланады. Пән бойынша баллдардың бөлінуі төменде 5-кестеде берілген. Бақылау мерзімдері 8-аптаның соңы және 15-аптаның соңы. Уақытында өткізілмеген тапсырма мен тестерді 15-аптада тапсыруға болады, бірақ егер студент себепсіз уақытында орындамаса, оларға айыппұл салынып, баллдың 60% ғана қойылады. &&& ###002-011#2.11 Студент білімін бақылау Студенттің білімін бақылау келесі түрде жүргізіледі: * ағымдағы бақылау (әр модуль соңында жүргізіледі) * межелік бақылау тестілеу түрінде (8 және 15 апталарда) * қорытынды бақылау - семестр соңында бір рет жүргізіледі (емтихан және курстық жұмысты (жобаны) қорғау, мамандықтың МЖМБС-на сәйкес). Студент пән бойынша емтиханға жіберілуі үшін оның семестрдегі жиынтық рейтингілік бағасы 50% тең немесе артық болуы тиіс. Қорытынды баға 1 және 2 рейтинг пен емтихан нәтижесі бойынша есептеледі: 1-рейтинг нәтижесінің 30% + 2-рейтинг нәтижесінің 30% + емтихан нәтижесінің 40% қосындысына тең. Пән бойынша қорытынды баға келесі шкала бойынша анықталады (4 кесте). Әріптік, баллдық және пайыздық эквиваленттегі бағалар шкаласы 4 кесте Әріптік жүйедегі баға Баллдың цифрлық эквиваленті Пайыздық мөлшері Дәстүрлі жүйе бойынша баға А 4,0 95 - 100 Өте жақсы А - 3,67 90 - 94 В+ 3,33 85 - 89 Жақсы В 3,0 80 - 84 В - 2,67 75 - 79 С+ 2,33 70 - 74 Қанағаттанарлық С 2,0 65 - 69 С - 1,67 60 - 64 D+ 1.33 55 - 59 D 1,0 50 - 54 F 0 0 - 49 Қанағаттанарсыз I NA - Аяқталмаған P - өтті Пәнді өтті &&& ###002-012#2.12 Қашықтықтан кеңестер беру және оқу үдерісінің күнтізбелік графигі 5 кесте № р/б Апталар 1 2 3 4 5 6 7 8 Жиыны 1-рейтинг 1 Бақылау түрі ТМ1 ТМ2 МБ1 300 балл 2 Баллдар 150 120 30 3 Кеңестер OF OL OL OF OF OL OF OF № р/б Апталар 9 10 11 12 13 14 15 Жиыны 2-рейтинг 1 Бақылау түрі ОС ТМ3 ТМ4 МБ2 300 балл 2 Баллдар 75 75 75 30 3 Кеңестер OL OL OF OF OL OF OF Белгілеулер: ТМ-модуль бойынша тапсырма; ОС-он-лайн семинар; МБ-межелік бақылау; OL - он-лайн кеңес; OF- офф-лайн кеңес &&& $$$002-000-000$3.2 Дәрістер &&& $$$002-001-000$3.2.1 Дәріс №1. Мәнерлеп оқудың сипаты мен мазмұны Дәрістің мазмұны: 1. Мәнерлеп оқудың сипаты мен мазмұны 2. Шешендік өнер және оқу пәні &&& $$$002-001-001$3.2.1.1 Сұрақ атауы 1 Мәнерлеп оқудың сипаты мен мазмұны &&& $$$002-001-002$3.2.1.2 Сұрақ атауы 2 Шешендік өнер және оқу пәні &&& $$$002-001-100$Дәріс №1.Өзін-өзі тексеру сұрақтары: 1. Мәнерлеп оқудың сипаты мен мазмұны 2. Шешендік өнер және оқу пәні Ұсынылатын әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>>, Алматы, 2006ж. 2. С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>>, Алматы, 1992ж. 3. Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 4. <<Қазақ әдебиетінің тарихы>>, 1965ж. 5. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>>, Алматы 1975ж. &&& $$$002-002-000$3.2.2 Дәріс №2. Дәрістің атауы. Сөйлеу техникасы * Сөйлемнің сазы, дауыс әуені * Шешендіктің өнердің тегі мен түрі &&& $$$002-002-001$3.2.2.1 Сұрақ атауы 1 Сөйлемнің сазы, дауыс әуені &&& $$$002-002-002$3.2.2.2 Сұрақ атауы 2 Шешендіктің өнердің тегі мен түрі &&& $$$002-002-100$ Дәріс №2.Өзін-өзі тексеру сұрақтары 1. Сөйлемнің сазы, дауыс әуені 2. Шешендіктің өнердің тегі мен түрі Ұсынылатын әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>>, Алматы, 2006ж. 2. С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>>, Алматы, 1992ж. 3. Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 4. <<Қазақ әдебиетінің тарихы>>, 1965ж. 5. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>>, Алматы 1975ж. &&& $$$002-003-000$3.2.3 Дәріс №3. Дәрістің атауы. Интонацияның сөйлем құрылысына байланысы * Интонацияның сөйлем құрылысына байланысы * Шешендік сөздердің мазмұны мен пішіні &&& $$$002-003-001$3.2.3.1 Сұрақ атауы 1 Интонацияның сөйлем құрылысына байланысы &&& $$$002-003-002$3.2.3.2 Сұрақ атауы 2 Шешендік сөздердің мазмұны мен пішіні &&& $$$002-003-100$Дәріс №3.Өзін-өзі тексеру сұрақтары 1. Интонацияның сөйлем құрылысына байланысы 2. Шешендік сөздердің мазмұны мен пішіні Ұсынылатын әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>>, Алматы, 2006ж. 2. С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>>, Алматы, 1992ж. 3. Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 4. <<Қазақ әдебиетінің тарихы>>, 1965ж. 5. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>>, Алматы 1975ж. &&& $$$002-004-000$3.2.4 Дәріс №4. Дәрістің атауы. Сөйлемнің интонациясына қарай түрлері 1. Сөйлемнің интонациясына қарай түрлері 2. Шешендік өнердің негізгі сипаты 3. Атақты үш шешен шығармалары &&& $$$002-004-001$3.2.4.1 Сұрақ атауы 1 Сөйлемнің интонациясына қарай түрлері &&& $$$002-004-002$3.2.4.2 Сұрақ атауы 2 Шешендік өнердің негізгі сипаты &&& $$$002-004-002$3.2.4.3 Сұрақ атауы 3 Атақты үш шешен шығармалары &&& $$$002-004-100$Дәріс №4.Өзін-өзі тексеру сұрақтары 1. Сөйлемнің интонациясына қарай түрлері 2. Шешендік өнердің негізгі сипаты 3. Атақты үш шешен шығармалары Ұсынылатын әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>>, Алматы, 2006ж. 2. С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>>, Алматы, 1992ж. 3. Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 4. <<Қазақ әдебиетінің тарихы>>, 1965ж. 5. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>>, Алматы 1975ж. &&& $$$002-005-000$3.2.5 Дәріс №5. Дәрістің атауы. Мәнерлеп оқу материалдары бойынша алдын ала жүргізілетін жұмыстар * Мәнерлеп оқу материалдары бойынша алдын ала жүргізілетін жұмыстар * Шешендік өнердің жанрлық ерекшелігі &&& $$$002-005-001$3.2.5.1 Сұрақ атауы 1 Мәнерлеп оқу материалдары бойынша алдын ала жүргізілетін жұмыстар &&& $$$002-005-002$3.2.5.2 Сұрақ атауы 2 Шешендік өнердің жанрлық ерекшелігі &&& $$$002-005-100$Дәріс №5.Өзін-өзі тексеру сұрақтары 1. Мәнерлеп оқу материалдары бойынша алдын ала жүргізілетін жұмыстар 2. Шешендік өнердің жанрлық ерекшелігі Ұсынылатын әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>>, Алматы, 2006ж. 2. С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>>, Алматы, 1992ж. 3. Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 4. <<Қазақ әдебиетінің тарихы>>, 1965ж. 5. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>>, Алматы 1975ж. &&& $$$002-006-000$3.2.6 Дәріс №6. Дәрістің атауы. Әртүрлі жанрдағы шығармаларды оқыту, өлең оқу және талдау 1. Әртүрлі жанрдағы шығармаларды оқыту, өлең оқу және талдау 2. Шешендік сөздің ролі,тіл мәдениетін көтерудің негізгі шарттары, жинау зерттеу, жариялау, аудару &&& $$$002-006-001$3.2.6.1 Сұрақ атауы 1 Әртүрлі жанрдағы шығармаларды оқыту, өлең оқу және талдау &&& $$$002-006-002$3.2.6.2 Сұрақ атауы 2 Шешендік сөздің ролі,тіл мәдениетін көтерудің негізгі шарттары, жинау зерттеу, жариялау, аудару &&& $$$002-006-100$Дәріс №6.Өзін-өзі тексеру сұрақтары 1. Әртүрлі жанрдағы шығармаларды оқыту, өлең оқу және талдау 2. Шешендік сөздің ролі,тіл мәдениетін көтерудің негізгі шарттары, жинау зерттеу, жариялау, аудару Ұсынылатын әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>>, Алматы, 2006ж. 2. С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>>, Алматы, 1992ж. 3. Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 4. <<Қазақ әдебиетінің тарихы>>, 1965ж. 5. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>>, Алматы 1975ж. &&& $$$002-007-000$3.2.7 Дәріс №7. Дәрістің атауы. Мысал өлеңдерді оқу және түрлері 1. Мысал өлеңдерді оқу және түрлері 2. Шешендік сөздердің құрылысы &&& $$$002-007-001$3.2.7.1 Сұрақ атауы 1 Мысал өлеңдерді оқу және түрлері &&& -------------------------------------------------------------------------------- $$$002-007-002$3.2.7.2 Сұрақ атауы 2 Шешендік сөздердің құрылысы &&& $$$002-007-100$Дәріс №7.Өзін-өзі тексеру сұрақтары 1. Мысал өлеңдерді оқу және түрлері 2. Шешендік сөздердің құрылысы Ұсынылатын әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>>, Алматы, 2006ж. 2. С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>>, Алматы, 1992ж. 3. Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 4. <<Қазақ әдебиетінің тарихы>>, 1965ж. 5. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>>, Алматы 1975ж. &&& $$$002-008-000$3.2.8 Дәріс №8. Дәрістің атауы. Ертегілерді оқу * Ертегілерді оқу * Қазақ ауыз әдебиетіндегі шешендік сөздер &&& $$$002-008-001$3.2.8.1 Сұрақ атауы 1 Ертегілерді оқу &&& $$$002-008-002$3.2.8.2 Сұрақ атауы 2 Қазақ ауыз әдебиетіндегі шешендік сөздер &&& $$$002-008-100$Дәріс №8.Өзін-өзі тексеру сұрақтары 1. Ертегілерді оқу 2. Қазақ ауыз әдебиетіндегі шешендік сөздер Ұсынылатын әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>>, Алматы, 2006ж. 2. С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>>, Алматы, 1992ж. 3. Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 4. <<Қазақ әдебиетінің тарихы>>, 1965ж. 5. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>>, Алматы 1975ж. &&& $$$002-009-000$3.2.9 Дәріс №9. Дәрістің атауы. Драмалық шығармаларды мәнерлеп оқу * Драмалық шығармаларды мәнерлеп оқу * Қазақтың би шешендерінің шешендік сөздері, олардың шешендік өнерді дамытуға қосқан үлестері &&& $$$002-009-001$3.2.9.1 Сұрақ атауы 1 Драмалық шығармаларды мәнерлеп оқу &&& $$$002-009-002$3.2.9.2 Сұрақ атауы 2 Қазақтың би шешендерінің шешендік сөздері, олардың шешендік өнерді дамытуға қосқан үлестері &&& $$$002-009-100$Дәріс №9.Өзін-өзі тексеру сұрақтары 1. Драмалық шығармаларды мәнерлеп оқу 2. Қазақтың би шешендерінің шешендік сөздері, олардың шешендік өнерді дамытуға қосқан үлестері Ұсынылатын әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>>, Алматы, 2006ж. 2. С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>>, Алматы, 1992ж. 3. Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 4. <<Қазақ әдебиетінің тарихы>>, 1965ж. 5. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>>, Алматы 1975ж. &&& $$$002-010-000$3.2.10 Дәріс №10. Дәрістің атауы. Мысал өлеңдерді мәнерлеп оқу. Әңгіме айтып беру түрлері * Мысал өлеңдерді мәнерлеп оқу. Әңгіме айтып беру түрлері * Абайдың шешендік сөздері &&& $$$002-010-001$3.2.10.1 Сұрақ атауы 1 Мысал өлеңдерді мәнерлеп оқу. Әңгіме айтып беру түрлері &&& $$$002-010-002$3.2.10.2 Сұрақ атауы 2 Абайдың шешендік сөздері &&& $$$002-010-100$Дәріс №10. Өзін-өзі тексеру сұрақтары 1. Мысал өлеңдерді мәнерлеп оқу. Әңгіме айтып беру түрлері 2. Абайдың шешендік сөздері Ұсынылатын әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>>, Алматы, 2006ж. 2. С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>>, Алматы, 1992ж. 3. Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 4. <<Қазақ әдебиетінің тарихы>>, 1965ж. 5. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>>, Алматы 1975ж. &&& $$$002-011-000$3.2.11 Дәріс №11. Дәрістің атауы. Әдеби шығарманы мәтінге жақындатып айтып беру және оның түрлері 1. Әдеби шығарманы мәтінге жақындатып айтып беру және оның түрлері 2. Қазақ жазба әдебиетіндегі шешендік өнер &&& $$$002-011-001$3.2.11.1 Сұрақ атауы 1 Әдеби шығарманы мәтінге жақындатып айтып беру және оның түрлері &&& $$$002-011-002$3.2.11.2 Сұрақ атауы 2 Қазақ жазба әдебиетіндегі шешендік өнер &&& $$$002-011-100$Дәріс №11. Өзін-өзі тексеру сұрақтары 1. Әдеби шығарманы мәтінге жақындатып айтып беру және оның түрлері 2. Қазақ жазба әдебиетіндегі шешендік өнер Ұсынылатын әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>>, Алматы, 2006ж. 2. С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>>, Алматы, 1992ж. 3. Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 4. <<Қазақ әдебиетінің тарихы>>, 1965ж. 5. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>>, Алматы 1975ж. &&& $$$002-012-000$3.2.12 Дәріс №12. Дәрістің атауы. Әдеби шығарманы мәтінге жақындатып айтып беру * Әдеби шығарманы мәтінге жақындатып айтып беру * Шешендік сөздердегі бейнелеу құралдары &&& $$$002-012-001$3.2.12.1 Сұрақ атауы 1 Әдеби шығарманы мәтінге жақындатып айтып беру &&& $$$002-012-002$3.2.12.2 Сұрақ атауы 2 Шешендік сөздердегі бейнелеу құралдары &&& $$$002-012-100$Дәріс №12.Өзін-өзі тексеру сұрақтары 1. Әдеби шығарманы мәтінге жақындатып айтып беру 2. Шешендік сөздердегі бейнелеу құралдары Ұсынылатын әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>>, Алматы, 2006ж. 2. С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>>, Алматы, 1992ж. 3. Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 4. <<Қазақ әдебиетінің тарихы>>, 1965ж. 5. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>>, Алматы 1975ж. &&& $$$002-013-000$3.2.13 Дәріс №13. Дәрістің атауы. Көлемді шығармаларды оқу, мәтінге жақындатып айтып беру 1. Көлемді шығармаларды оқу, мәтінге жақындатып айтып беру 2. Бүгінгі күні шешендікті меңгеруге қойылатын талаптар &&& $$$002-013-001$3.2.13.1 Сұрақ атауы 1 Көлемді шығармаларды оқу, мәтінге жақындатып айтып беру &&& $$$002-013-002$3.2.13.2 Сұрақ атауы 2 Бүгінгі күні шешендікті меңгеруге қойылатын талаптар &&& $$$002-013-100$Дәріс №13.Өзін-өзі тексеру сұрақтары 1. Көлемді шығармаларды оқу, мәтінге жақындатып айтып беру 2. Бүгінгі күні шешендікті меңгеруге қойылатын талаптар Ұсынылатын әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>>, Алматы, 2006ж. 2. С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>>, Алматы, 1992ж. 3. Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 4. <<Қазақ әдебиетінің тарихы>>, 1965ж. 5. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>>, Алматы 1975ж. &&& $$$002-014-000$3.2.14 Дәріс №14. Дәрістің атауы. Көркем әдебиеттен үзінділер оқу 1. Көркем әдебиеттен үзінділер оқу 2. Сот ісіндегі шешендік &&& $$$002-014-001$3.2.14.1 Сұрақ атауы 1 Көркем әдебиеттен үзінділер оқу &&& $$$002-014-002$3.2.14.2 Сұрақ атауы 2 Сот ісіндегі шешендік &&& $$$002-014-100$Дәріс №14.Өзін-өзі тексеру сұрақтары 1. Көркем әдебиеттен үзінділер оқу 2. Сот ісіндегі шешендік Ұсынылатын әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>>, Алматы, 2006ж. 2. С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>>, Алматы, 1992ж. 3. Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 4. <<Қазақ әдебиетінің тарихы>>, 1965ж. 5. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>>, Алматы 1975ж. &&& $$$002-015-000$3.2.15 Дәріс №015. Дәрістің атауы. Мәнерлеп оқудың тәрбиелік мәні * Мәнерлеп оқудың тәрбиелік мәні * Би-шешендердің шешендік сөздерінің тәрбиелік мәні &&& $$$002-015-001$3.2.15.1 Сұрақ атауы 1 Мәнерлеп оқудың тәрбиелік мәні &&& $$$002-015-002$3.2.15.2 Сұрақ атауы 2 Би - шешендердің шешендік сөздерінің тәрбиелік мәні &&& $$$002-015-100$Дәріс №015.Өзін-өзі тексеру сұрақтары 1. Мәнерлеп оқудың тәрбиелік мәні 2. Би - шешендердің шешендік сөздерінің тәрбиелік мәні Ұсынылатын әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>>, Алматы, 2006ж. 2. С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>>, Алматы, 1992ж. 3. Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 4. <<Қазақ әдебиетінің тарихы>>, 1965ж. 5. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>>, Алматы 1975ж. &&& $$$003-000-000$3.3 Практикалық сабақтар &&& $$$003-001-000$3.3.1 Практикалық сабақ №1 Мәнерлеп оқудың сипаты мен мазмұны * Мәнерлеп оқудың сипаты мен мазмұны * Шешендік өнердің түрлері &&& $$$003-001-001$3.3.1.1 Практикалық сабаққа арналған оқу-әдістемелік нұсқаулар №1 Сабақтың мақсаты: Мәнерлеп оқудың сипаты мен мазмұнын түсіндіру. Шешендік өнердің түрлерімен таныстыру. Әдістемелік нұсқау: Мәнерлеп оқудың сипаты мен мазмұны жайлы түсінік. Ұсынылатын әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>>, Алматы, 2006ж. 2. С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>>, Алматы, 1992ж. 3. Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 4. <<Қазақ әдебиетінің тарихы>>, 1965ж. 5. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>>, Алматы 1975ж. &&& $$$003-001-002$3.3.1.2 №1 сабақтан алған білімді тексеру тапсырмалары 1. Мәнерлеп оқудың сипаты мен мазмұны 2. Шешендік өнердің түрлері &&& $$$003-002-000$3.3.2 Практикалық сабақ №2 Сөйлеу техникасы 1. Сөйлеу техникасы 2. Шешендіктің түрлері, тегі, өзіндік ерекшелігі &&& $$$003-002-001$3.3.2.1 Практикалық сабаққа арналған оқу-әдістемелік нұсқаулар №2 Сабақтың мақсаты: Сөйлеу техникасы жайлы білімдерін толықтыру. Әдістемелік нұсқау: Шешендіктің түрлері, тегі, өзіндік ерекшелігі туралы таныстыру. Ұсынылатын әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>>, Алматы, 2006ж. 2. С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>>, Алматы, 1992ж. 3. Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 4. <<Қазақ әдебиетінің тарихы>>, 1965ж. 5. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>>, Алматы 1975ж. &&& $$$003-002-002$3.3.2.2 №2 сабақтан алған білімді тексеру тапсырмалары * Сөйлеу техникасы * Шешендіктің түрлері, тегі, өзіндік ерекшелігі &&& $$$003-003-000$3.3.3 Практикалық сабақ №3 Интонацияның сөйлем құрылысына байланысы 1. Интонацияның сөйлем құрылысына байланысы 2. Шешеннің сөйлеу мәдениеті &&& $$$003-003-001$3.3.3.1 Практикалық сабаққа арналған оқу-әдістемелік нұсқаулар №3 Сабақтың мақсаты: Интонацияның сөйлем құрылысына байланысы жайында білімдерін толықтыру. Әдістемелік нұсқау: Шешеннің сөйлеу мәдениеті турасында түсінік қалыптастыру. Ұсынылатын әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>>, Алматы, 2006ж. 2. С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>>, Алматы, 1992ж. 3. Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 4. <<Қазақ әдебиетінің тарихы>>, 1965ж. 5. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>>, Алматы 1975ж. &&& $$$003-003-002$3.3.3.2 №3 сабақтан алған білімді тексеру тапсырмалары 1. Интонацияның сөйлем құрылысына байланысы 2. Шешеннің сөйлеу мәдениеті &&& $$$003-004-000$3.3.4 Практикалық сабақ №4 Сөйлемнің интонациясына қарай түрлері Практикалық сабақтың мазмұны: * Сөйлемнің интонациясына қарай түрлері * Шешендік сөздерді қолданудағы әдіс- тәсілдер, шешендерге қойлатын талаптар &&& $$$003-004-001$3.3.4.1 Практикалық сабаққа арналған оқу-әдістемелік нұсқаулар №4 Сабақтың мақсаты: Сөйлемнің интонациясына қарай бөліну түрлеріне түсінік беру. Әдістемелік нұсқау: Шешендік сөздерді қолданудағы әдіс- тәсілдер, шешендерге қойлатын талаптар. Ұсынылатын әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>>, Алматы, 2006ж. 2. С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>>, Алматы, 1992ж. 3. Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 4. <<Қазақ әдебиетінің тарихы>>, 1965ж. 5. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>>, Алматы 1975ж. &&& $$$003-004-002$3.3.4.2 №4 сабақтан алған білімді тексеру тапсырмалары 1. Сөйлемнің интонациясына қарай түрлері 2. Шешендік сөздерді қолданудағы әдіс- тәсілдер, шешендерге қойлатын талаптар &&& $$$003-005-000$3.3.5 Практикалық сабақ №5 Мәнерлеп оқу материалдары бойынша алдын ала жүргізілетін жұмыстар Практикалық сабақтың мазмұны: 1. Мәнерлеп оқу материалдары бойынша алдын ала жүргізілетін жұмыстар 2. Шешендік сөздер мен айтыстар. Шешендік сөздер мен баталар &&& $$$003-005-001$3.3.5.1 Практикалық сабаққа арналған оқу-әдістемелік нұсқаулар №5 Сабақтың мақсаты: Мәнерлеп оқу материалдары бойынша алдын ала жүргізілетін жұмыстар түрлерімен таныстыру. Әдістемелік нұсқау: Шешендік сөздер мен айтыстар. Ұсынылатын әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>>, Алматы, 2006ж. 2. С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>>, Алматы, 1992ж. 3. Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 4. <<Қазақ әдебиетінің тарихы>>, 1965ж. 5. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>>, Алматы 1975ж. &&& $$$003-005-002$3.3.5.2 №5 сабақтан алған білімді тексеру тапсырмалары 1. Мәнерлеп оқу материалдары бойынша алдын ала жүргізілетін жұмыстар 2. Шешендік сөздер мен айтыстар. Шешендік сөздер мен баталар &&& $$$003-006-000$3.3.6 Практикалық сабақ №6 Әртүрлі жанрдағы шығармаларды оқыту, өлең оқу және талдау Практикалық сабақтың мазмұны: 1. Әртүрлі жанрдағы шығармаларды оқыту, өлең оқу және талдау 2. Шешендік сөздердің жиналуы, жариялануы, зерттелуі &&& $$$003-006-001$3.3.6.1 Практикалық сабаққа арналған оқу-әдістемелік нұсқаулар №6 Сабақтың мақсаты: Әртүрлі жанрдағы шығармаларды оқыту, өлең оқу және талдауға баулу. Әдістемелік нұсқау: Шешендік сөздердің жиналуы, жариялануы, зерттелуі Ұсынылатын әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>>, Алматы, 2006ж. 2. С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>>, Алматы, 1992ж. 3. Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 4. <<Қазақ әдебиетінің тарихы>>, 1965ж. 5. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>>, Алматы 1975ж. &&& $$$003-006-002$3.3.6.2 №6 сабақтан алған білімді тексеру тапсырмалары 1. Әртүрлі жанрдағы шығармаларды оқыту, өлең оқу және талдау 2. Шешендік сөздердің жиналуы, жариялануы, зерттелуі &&& $$$003-007-000$3.3.7 Практикалық сабақ №7 Мысал өлеңдерді оқу және түрлері Практикалық сабақтың мазмұны: 1. Мысал өлеңдерді оқу және түрлері 2. Шешендік сөздегі тапқырлық, ұтқырлық, шешендік сөздердің стилі &&& $$$003-007-001$3.3.7.1 Практикалық сабаққа арналған оқу-әдістемелік нұсқаулар №7 Сабақтың мақсаты: Шешендік сөздегі тапқырлық, ұтқырлық, шешендік сөздердің стилі жайлы түсінік беру. Әдістемелік нұсқау: Мысал өлеңдерді оқу және түрлері Ұсынылатын әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>>, Алматы, 2006ж. 2. С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>>, Алматы, 1992ж. 3. Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 4. <<Қазақ әдебиетінің тарихы>>, 1965ж. 5. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>>, Алматы 1975ж. &&& $$$003-007-002$3.3.7.2 №7 сабақтан алған білімді тексеру тапсырмалары * Мысал өлеңдерді оқу және түрлері * Шешендік сөздегі тапқырлық, ұтқырлық, шешендік сөздердің стилі &&& $$$003-008-000$3.3.8 Практикалық сабақ №8 Ертегілерді оқу Практикалық сабақтың мазмұны: 1. Ертегілерді оқу 2. Ауыз әдебиетіндегі шешендік сөз үлгілері &&& $$$003-008-001$3.3.8.1 Практикалық сабаққа арналған оқу-әдістемелік нұсқаулар №8 Сабақтың мақсаты: Ауыз әдебиетіндегі шешендік сөз үлгілерімен танысу. Әдістемелік нұсқау: Ертегілерді оқу Ұсынылатын әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>>, Алматы, 2006ж. 2. С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>>, Алматы, 1992ж. 3. Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 4. <<Қазақ әдебиетінің тарихы>>, 1965ж. 5. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>>, Алматы 1975ж. &&& $$$003-008-002$3.3.8.2 №8 сабақтан алған білімді тексеру тапсырмалары 1. Ертегілерді оқу 2. Ауыз әдебиетіндегі шешендік сөз үлгілері &&& $$$003-009-000$3.3.9 Практикалық сабақ №9 Драмалық шығармаларды мәнерлеп оқу Практикалық сабақтың мазмұны: 1. Драмалық шығармаларды мәнерлеп оқу 2. Ақындар мен билердің шешендік сөздері &&& $$$003-009-001$3.3.9.1 Практикалық сабаққа арналған оқу-әдістемелік нұсқаулар №9 Сабақтың мақсаты: Ақындар мен билердің шешендік сөздерімен танысу. Әдістемелік нұсқау: Драмалық шығармаларды мәнерлеп оқу Ұсынылатын әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>>, Алматы, 2006ж. 2. С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>>, Алматы, 1992ж. 3. Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 4. <<Қазақ әдебиетінің тарихы>>, 1965ж. 5. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>>, Алматы 1975ж. &&& $$$003-009-002$3.3.9.2 №9 сабақтан алған білімді тексеру тапсырмалары 1. Драмалық шығармаларды мәнерлеп оқу 2. Ақындар мен билердің шешендік сөздері &&& $$$003-010-000$3.3.10 Практикалық сабақ №10 Мысал өлеңдерді мәнерлеп оқу. Әңгіме айтып беру түрлері Практикалық сабақтың мазмұны: 1. Мысал өлеңдерді мәнерлеп оқу. Әңгіме айтып беру түрлері 2. Абай шығармаларындағы шешендік сөздер &&& $$$003-010-001$3.3.10.1 Практикалық сабаққа арналған оқу-әдістемелік нұсқаулар №10 Сабақтың мақсаты: Абай шығармаларындағы шешендік сөздердің мән - мағынасын түсініп, тағылым алу. Әдістемелік нұсқау: Мысал өлеңдерді мәнерлеп оқу. Әңгіме айтып беру түрлері Ұсынылатын әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>>, Алматы, 2006ж. 2. С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>>, Алматы, 1992ж. 3. Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 4. <<Қазақ әдебиетінің тарихы>>, 1965ж. 5. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>>, Алматы 1975ж. &&& $$$003-010-002$3.3.10.2 №10 сабақтан алған білімді тексеру тапсырмалары 1. Мысал өлеңдерді мәнерлеп оқу. Әңгіме айтып беру түрлері 2. Абай шығармаларындағы шешендік сөздер &&& $$$003-011-000$3.3.11 Практикалық сабақ №11 Әңгімені мәтінге жақындатып айтып беру және түрлері Практикалық сабақтың мазмұны: * Әңгімені мәтінге жақындатып айтып беру және түрлері * М. Жұмабаев <<Батыр Баян>>, С.Торайғыров <<Қамар сұлу>>, Ш.Құдайбердиев өлеңдері. * М.Әуезовтың <<Абай жолы>>, <<Еңлік-Кебек>> шығармаларындағы шешендік өнер &&& $$$003-011-001$3.3.11.1 Практикалық сабаққа арналған оқу-әдістемелік нұсқаулар №11 Сабақтың мақсаты: М. Жұмабаев <<Батыр Баян>>, С.Торайғыров <<Қамар сұлу>>, Ш.Құдайбердиев өлеңдерімен танысу, М.Әуезовтың <<Абай жолы>>, <<Еңлік-Кебек>> шығармаларындағы шешендік өнер түрлерінен мағлұмат беру. Әдістемелік нұсқау: Әңгімені мәтінге жақындатып айтып беру және түрлері Ұсынылатын әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>>, Алматы, 2006ж. 2. С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>>, Алматы, 1992ж. 3. Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 4. <<Қазақ әдебиетінің тарихы>>, 1965ж. 5. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>>, Алматы 1975ж. &&& $$$003-011-002$3.3.11.2 №11 сабақтан алған білімді тексеру тапсырмалары 1. Мысал өлеңдерді мәнерлеп оқу. Әңгіме айтып беру түрлері 2. Абай шығармаларындағы шешендік сөздер &&& $$$003-012-000$3.3.12 Практикалық сабақ №12 Әдеби шығарманы мәтінге жақындатып айтып беру Практикалық сабақтың мазмұны: * Әдеби шығарманы мәтінге жақындатып айтып беру * Шешендік сөздердегі (теңеу, образ, эпитет, метафора, синекдоха, ирония, сарказм т.б.) бейнелеу құралдарының ерекшеліктері &&& $$$003-012-001$3.3.12.1 Практикалық сабаққа арналған оқу-әдістемелік нұсқаулар №12 Сабақтың мақсаты: Әдеби шығарманы мәтінге жақындатып айтып беруге ұмтылдыру. Әдістемелік нұсқау: Шешендік сөздердегі (теңеу, образ, эпитет, метафора, синекдоха, ирония, сарказм т.б.) бейнелеу құралдарының ерекшеліктері Ұсынылатын әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>>, Алматы, 2006ж. 2. С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>>, Алматы, 1992ж. 3. Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 4. <<Қазақ әдебиетінің тарихы>>, 1965ж. 5. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>>, Алматы 1975ж. &&& $$$003-012-002$3.3.12.2 №12 сабақтан алған білімді тексеру тапсырмалары + Әдеби шығарманы мәтінге жақындатып айтып беру + Шешендік сөздердегі (теңеу, образ, эпитет, метафора, синекдоха, ирония, сарказм т.б.) бейнелеу құралдарының ерекшеліктері &&& $$$003-013-000$3.3.13 Практикалық сабақ №13 Көлемді шығармаларды оқу, жақындатып айтып беру Практикалық сабақтың мазмұны: * Көлемді шығармаларды оқу, жақындатып айтып беру * Шешендекті меңгеруге қойлатын талаптар (шешендікті керек ететін жағдай, сойлеушінің позициясы, тақырып оның құрылымы т.б.) &&& $$$003-013-001$3.3.13.1 Практикалық сабаққа арналған оқу-әдістемелік нұсқаулар №13 Сабақтың мақсаты: Көлемді шығармаларды оқу, жақындатып айтып беруге талпындыру. Әдістемелік нұсқау: Шешендекті меңгеруге қойлатын талаптар (шешендікті керек ететін жағдай, сойлеушінің позициясы, тақырып оның құрылымы т.б.) Ұсынылатын әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>>, Алматы, 2006ж. 2. С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>>, Алматы, 1992ж. 3. Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 4. <<Қазақ әдебиетінің тарихы>>, 1965ж. 5. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>>, Алматы 1975ж. &&& $$$003-013-002$3.3.13.2 №13 сабақтан алған білімді тексеру тапсырмалары * Көлемді шығармаларды оқу, жақындатып айтып беру * Шешендекті меңгеруге қойлатын талаптар (шешендікті керек ететін жағдай, сойлеушінің позициясы, тақырып оның құрылымы т.б.) &&& $$$003-014-000$3.3.14 Практикалық сабақ №14 Көркем әдебиет шығармаларынан үзінділер оқу Практикалық сабақтың мазмұны: * Көркем әдебиет шығармаларынан үзінділер оқу * Қазақ халқының билер сотындағы шешендік сөздер &&& $$$003-014-001$3.3.14.1 Практикалық сабаққа арналған оқу-әдістемелік нұсқаулар №14 Сабақтың мақсаты: Қазақ халқының билер сотындағы шешендік сөздерінен түсінік беру. Әдістемелік нұсқау: Көркем әдебиет шығармаларынан үзінділер оқу Ұсынылатын әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>>, Алматы, 2006ж. 2. С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>>, Алматы, 1992ж. 3. Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 4. <<Қазақ әдебиетінің тарихы>>, 1965ж. 5. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>>, Алматы 1975ж. &&& $$$003-014-002$3.3.14.2 №14 сабақтан алған білімді тексеру тапсырмалары * Көркем әдебиет шығармаларынан үзінділер оқу * Қазақ халқының билер сотындағы шешендік сөздер &&& $$$003-015-000$3.3.15 Практикалық сабақ №15 Мәнерлеп оқудың тәрбиелік мәні Практикалық сабақтың мазмұны: * Мәнерлеп оқудың тәрбиелік мәні * Би-шешендердің сөздерінің тәрбиелік мәні &&& $$$003-015-001$3.3.15.1 Практикалық сабаққа арналған оқу-әдістемелік нұсқаулар №15 Сабақтың мақсаты: Мәнерлеп оқудың тәрбиелік мәніне тоқталу. Әдістемелік нұсқау: Би-шешендердің сөздерінің тәрбиелік мәні Ұсынылатын әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>>, Алматы, 2006ж. 2. С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>>, Алматы, 1992ж. 3. Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 4. <<Қазақ әдебиетінің тарихы>>, 1965ж. 5. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>>, Алматы 1975ж. &&& $$$003-015-002$3.3.15.2 №15 сабақтан алған білімді тексеру тапсырмалары * Мәнерлеп оқудың тәрбиелік мәні * Би-шешендердің сөздерінің тәрбиелік мәні &&& $$$007-000-000$3.7 Білімді бақылау бөлімі &&& $$$007-001-000$3.7.1 1-модуль бойынша тапсырма Әдістемелік нұсқау 1-модуль бойынша * * * Ұсынылатын әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>>, Алматы, 2006ж. 2. С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>>, Алматы, 1992ж. 3. Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 4. <<Қазақ әдебиетінің тарихы>>, 1965ж. 5. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>>, Алматы 1975ж. &&& $$$007-001-001$3.7.2 2-модуль бойынша тапсырма Әдістемелік нұсқау 2-модуль бойынша * 2. 3. Ұсынылатын әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>>, Алматы, 2006ж. 2. С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>>, Алматы, 1992ж. 3. Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 4. <<Қазақ әдебиетінің тарихы>>, 1965ж. 5. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>>, Алматы 1975ж. &&& $$$007-001-002$3.7.3 3-модуль бойынша тапсырма Әдістемелік нұсқау: 3-модуль бойынша * * * * * Ұсынылатын әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>>, Алматы, 2006ж. 2. С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>>, Алматы, 1992ж. 3. Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 4. <<Қазақ әдебиетінің тарихы>>, 1965ж. 5. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>>, Алматы 1975ж. &&& $$$007-001-003$3.7.4 4-модуль бойынша тапсырма Әдістемелік нұсқау 4-модуль бойынша * * * * Ұсынылатын әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>>, Алматы, 2006ж. 2. С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>>, Алматы, 1992ж. 3. Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 4. <<Қазақ әдебиетінің тарихы>>, 1965ж. 5. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>>, Алматы 1975ж. &&& $$$007-001-003$3.7.5 5-модуль бойынша тапсырма Әдістемелік нұсқау 5-модуль бойынша Ұсынылатын әдебиеттер: 1. Б.Адамбаев <<Қазақтың шешендік сөздері>>, Алматы, 2006ж. 2. С.Желдербаева <<Мәнерлеп оқу>>, Алматы, 1992ж. 3. Ақшолақов <<Көркем шығарманың эстетикалық табиғатын таныту>>, Алматы 1976ж. 4. <<Қазақ әдебиетінің тарихы>>, 1965ж. 5. Б.Адамбаев <<Шешендік өнер>>, Алматы 1975ж. &&& $$$007-001-004$3.7.5 1-межелік бақылау тестілері &&& $$$007-001-005$3.7.6 2-межелік бақылау тестілері &&& $$$007-001-007$3.7.7 Емтихан сұрақтары немесе тестілер үлгілері &&&
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz