Файл қосу
Қазақ тілін оқыту әдістемесінің теориялық негіздері. Қазақ тілінің фонетикасын оқыту әдістемесі
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3-деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-28.1.23/02-2013 ПОӘК <<Қазақ тілін оқыту әдістемесі>> пәнінің студентке арналған жұмыс бағдарламасы ______2013 жылғы № 1басылым 6М020500 <<Филология>> - мамандығына арналған <<Жоғары мектепте тілді оқыту әдістемесі>> ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ МАГИСТРАНТҚА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2014 Кіріспе 1 ӘЗІРЛЕГЕН Мұқанова Қ.Қ. - қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының доценті, п.ғ.к. _____________ <<___>> ___________20___ жыл. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ тілінің теоиясы мен әдістемесі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. Кафедра меңгерушісі _______________ Мұқанова Қ.Қ. 2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. Төрайым _________________Сәмекбаева Э.М. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №___ <<___>> ___________20 ___жыл. ОӘК төрағасы _________________Искакова Г.К. 4 <<____>> __________ 20___ж. шыққан ПОӘК-нің № 1 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу 3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет: Мұқанова Қ.Қ. - қазақ тілі кафедрасының доценті, п.ғ.к. Кафедра: Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі Ақпараттық қатынас: телефон: 8-777-858-52-67 Сабақ өтетін орын: №8 оқу ғимараты, 318 дәрісхана Кредит саны: 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Кәсіби деңгейі жоғары, жан-жақты дамыған, білім нәрімен сусындаған, теориялық білімі терең, практикалық дағдысы қалыптасқан маман даярлау. Соған сай студентттерді әдістеме саласындағы соны өзгерістермен таныстырып, оны тиімді қолданудың жолдарын үйрету; студенттерге қазақ тілін оқыту әдістемесінің методологиялық-теориялық негіздерін меңгерту; қазақ тілі жүйесін мектепте қатысымдық-танымдық тұрғыдан талдап көрсету пәннің мазмұнын құрайды. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: <<Жоғары мектепте тілді оқыту әдістемесі>> курсының негізгі мақсаты - кәсіби білікті маман, шығармашыл тұлға дайындау, қажетті кәсіптік теориялық білім мен тиісті практикалық машық-дағдыларды қалыптастыру. Магистранттарға қазақ тілін оқыту процесінің ерекшеліктерін теориялық және практикалық тұрғыдан меңгерту. Кәсіби деңгейі жоғары, жан-жақты дамыған, білім нәрімен сусындаған, теориялық білімі терең, практикалық дағдысы қалыптасқан маман даярлау. 1.4 Пәнді оқытудың міндеттері: * Магистранттарды әдістеме саласындағы соны өзгерістермен таныстырып, оны тиімді қолданудың жолдарын үйрету; * Магистрантарға қазақ тілін оқыту әдістемесінің методологиялық-теориялық негіздерін меңгерту; * Қазақ тілі жүйесін мектепте қатысымдық-танымдық тұрғыдан талдап көрсету; * Оқу-әдістемелік құралдарды оқып-талдау, баға беру, тиімді әдістемелік кешендерді таңдай білу; * Қазақ тілін оқытудың теориясы мен әдістемесін ғылыми тұрғыдан зерттеп-тану қабілеттерін дамыту. 1.5 Оқыту нәтижесі: Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер білуге тиіс: Қазақ тілін оқытудың әдістемесі курсы барысында студент әдістемені зерттеу бағыттары мен зерттеу әдістерін саралап тани білу керек. Қазақ тілін оқыту әдістемесінің осы кезге дейін жасалған бай мұрасын студенттер танып білуі керек. Білімге, икемділікке және дағды-машықтарға қойылатын талаптар Магистранттар <<Жоғары мектепте тілді оқыту әдістемесі>> оқуы барысында қазақ тілі мұғаліміне тән іскерліктерді қалыптастырады. Олар мыналар : -мжоғары білім берудің әр кезеңінде қазақ тілін оқытудың мақсат-міндеттерін анықтай алу іскерлігі ; - әрбір қазақ тілі сабағының білімдік, тәрбиелік, дамытушылық потенциалын мүмкіндігінше жүзеге асыру жолдарын тану іскерлігі; - қазақ тілінің жалпы тілдер жүйесіндегі, түркі тілдер жүйесіндегі өзіндік орны мен ерекшелітерін байланыстыра оқыту іскерлігі ; - қазақ тілінен берілетін ғылыми материалдың эмпириалдық деңгейде қалып қоймай, оның теориялық деңгейге қарай ұласу жолдарын тану мен ұйымдастыра алу іскерлігі; - оқыту технологиясын бірізді және орынды қолдана білу, әр сабақты ғылыми тұрғыдан талдап сараптай білу т.б. іскерлік дағдыларды меңгерулері тиіс. <<Жоғары мектепте тілді оқыту әдістемесі>> курсын меңгеруі барысында студент әдістемені зерттеу бағыттары мен зерттеу әдістерін саралап тани білуі керек. Қазақ тілінен тәжірибе жасау, оның нәтижелерін сандық және сапалық тұрғыдан талдай білу дағдылары да осы курсты оқу барысында қалыптастыру бойынша практикалық машықтарды иемденуі қажет. 1.6 Курстың пререквизиттері: <<Қазақ тілін оқыту әдістемесі>> курсын меңгеру үшін студенттер келесі пәндерді қосымша оқу қажет: * Педагогика * Психология * Этнопедагогика * Қазіргі қазақ тілі * Тіл біліміне кіріспе * Тіл дамыту 1.7 Курстың постреквизиті: - Қазақ тілінің лексикологиясы * Қазақ тілінің сөзжасамы; * Қазақ тілінің морфологиясы; Қазақ тілінің синтаксисі 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРІ БОЙЫНША САҒАТТАРҒА БӨЛУ 1 Кесте № Тақырыптар атауы сағаттар әдебиеттер Дәріс Тәжір ОСӨЖ СӨЖ 1 2 3 4 5 6 7 1 1 модуль. Қазақ тілін оқыту әдістемесі - жеке ғылым саласы Қазақ тілін оқыту әдістемесі - жеке ғылым саласы. Пәнінің жалпы мәселелері, мақсаты мен міндеті, зерттелу жайы. 2 1 1 5 1, Б. 3-9 2, Б. 3-8 3, Б. 3-11 4, Б. 3-12 2 Қазақ тілін оқыту әдістемесінің теориялық негіздері. Қазақ тілін оқыт әдістмесі пәнінің психология, педагогика, логика, философия ғылымдармен байланысы. Қазақ тілін оқыту әдістемесінің ұстанымдары. 2 1 1 4 1, Б. 12-23 2, Б. 8-37 3, Б. 11-20 4, Б. 12-23 3 2 модуль. Қазақ тілін оқыту әдістерінің жүйесі Қазақ тілін оқыту әдістерінің жүйесі. Дидактикалық әдістер және оларды классификациялау 3 1 1 5 3, Б. 25-37 4, Б. 64-68 8, Б. 23-38 9, Б. 63-67 4 Қазақ тілін оқытудың формалары мен түрлері. Қазақ тілі сабақтары Сабаққа дайындалу және оған қойылатын талаптар. Сабақты ұйымдастыру жолдары.Қазақ тілі оқулығы. Қазақ тілін оқыту бойынша жасалатын оқу-әдістемелік кешен және оның құрылымы. 3 1 2 5 2, Б. 37-53 4, Б.38-78 5, 24-28 5 3 модуль Тіл білімі салаларын оқыту әдістемесі Қазақ тілінің фонетикасын оқыту әдістемесі 2 2 4 2, Б. 53-61 4, Б. 80-92 5, Б. 20-24 6 Қазақ тілінің лексикасы мен фразеологиясын оқыту әдістемесі. Фразеологияны оқыту әдістемесі 2 1 2 5 2, Б.63-68 4, Б.92-125 5, Б. 25-37 7 Сөзжасамды оқыту әдістемесі 1 1 2 3 2, Б. 52-68; 79-132 4, Б. 126-134; 134-166 7, 38-41 8 * Грамматиканы оқыту әдістемесі. Морфологияны оқыту әдістемесі 2 1 1 3 2, Б.133-148 4, Б. 166-183 5, Б. 42-45 9 * Синтаксисті оқыту әдістемесі Сөз тіркесін оқыту әдістемесі 2 1 1 4 2, Б. 148-164 4, Б. 183-190 5, Б. 46-48 10 * Жай сөйлемді оқыту әдістемесі. Сөйлем мүшелерін оқыту әдістемесі 2 1 1 3 2, Б. 164-178 4, Б. 191-207 6, Б. 95-120 11 * Құрмалас сөйлемді оқыту әдістемсі. Мәтінді оқыту әдістемесі 2 1 1 3 2. Б. 179-200 4, Б. 207-222 6. Б. 121-132 12 * Орфографияны оқыту әдістемесі. Пунктуацияны меңгерту әдістемесі 2 1 2 4 2, Б.200-322 4, Б.222-333 8, Б. 12-24 13 * 4-модуль. Тіл дамыту әдістемесі * Тіл дамыту әдістемесі. Тіл мәдениеті және оны оқыту әдістемесі 2 2 2 5 2, Б. 200-322 4, Б. 222-333 8, Б. 64-71 14 * Диктант жүргізу. Диктантты жүргізу әдістемесі 2 1 1 5 2, Б. 322-331 4, Б. 333-344 7, Б. 72-81 15 * Қайталау сабақтары. Жинақтай қайталау. Қазақ тілінен сабақтан тыс жүргізілетін жұмыстар 1 1 3 2, Б. 332-349 4, Б.344-358 3, Б. 82-86 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ <<Жоғары мектепте тілді оқыту әдістемесі>> курсы негізінде кәсіби білікті маман, шығармашыл тұлға дайындау, қажетті кәсіптік теориялық білім мен тиісті практикалық машық-дағдыларды қалыптастыру. Студенттерге қазақ тілін оқыту процесінің ерекшеліктерін теориялық және практикалық тұрғыдан меңгерту. Кәсіби деңгейі жоғары, жан-жақты дамыған, білім нәрімен сусындаған, теориялық білімі терең, практикалық дағдысы қалыптасқан маман даярлау Студенттерге қазақ тілін оқыту әдістемесінің методологиялық-теориялық негіздерін меңгерту; Қазақ тілі жүйесін мектепте қатысымдық-танымдық тұрғыдан талдап көрсету; Оқу-әдістемелік құралдарды оқып-талдау, баға беру, тиімді әдістемелік кешендерді таңдай білу; Қазақ тілін оқытудың теориясы мен әдістемесін ғылыми тұрғыдан зерттеп-тану қабілеттерін дамыту. 4 КУРС ФОРМАТЫ Аудиториялық уақытқа дәрістер, семинар сабақтары, оқытылған материалды талқылау және әртүрлі тапсырмаларды орындау кіреді. Әрбір сабаққа студент әдебиеттің негізгі және қосымша қайнар көздерінің тізіміне сәйкес дайындалуы керек (негізгі бөлімдер мен бөлімшелер әрбір сабақта нақтыланады). Аралық бақылау жұмысында болмаған студенттер автоматты түрде 0 балл алады және бақылау жұмысын тапсыруға жіберілмейді. Негізгі ұғымдар дәрістерде ұсынылады және түсіндіріледі. Сабаққа қатысу және дәрісте негізгі ұғымдарды, түсіндірмелерді және мәліметтерді жазып алу студенттің міндеті болып табылады. Егер студент қандай да бір жағдайлармен дәріске қатыспаған жағдайда, дәрістің материалын топтағы басқа студенттен алуы керек. Оқытушы материалды бір де бір студентке дәрістің бір де бір уақытында босату себебіне қарамастан ұсынбайды. ОЖСӨЖ мақсаты - әдістеме саласына байланысты зерттеу еңбектерді қарастыру. ОЖСӨЖ міндеттері келесілерді қарастырады: * курстың методологиясы және зерттеу әдiстерi; * әдістеме ғылымы және оның ерекшелiктерi туралы. Студенттердің өздік жұмысы - бұл тұлғаның жеке танымды қызметі, ол өзіне тек қана алған білімін бекітіп қоймауы, сонымен қатар жеке тілдік тұжырым-ойлау процесі болып табылады. Өзіндік жағынан ол келешек маманның жаңа білімінің ашылуына, қалыптасуына жағдай жасайды. Өздік жұмыс сонымен қатар студенттің максималды белсенділігін қарастырады және ол алған білімін ұйымдағы ғылыми зерттеу, қоғамдық және өндірістік қызметтерде көрінеді. 5 КУРС САЯСАТЫ Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып. жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы, кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті тапсырмалар сессияның соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған студент емтиханға жіберілмейді. Әрбір тақырыпты өтеу міндеті, өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу, бақылау түрінде тексеріледі. Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі. Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі. 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ <<Қазақ тілін оқыту әдістемесі>> пәнінің ұпайларға бөлінуі Апта Бақылау түрі Барлық ұпай Ескерту 1 2 3 4 1-аптадан 8-апта аралығында дәріске қатысу 30 1 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 2 Семинар ОСӨЖ СӨЖ 15 25 3 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 4 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 25 5 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 6 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 25 7 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 27 10 8 Семинар ОСӨЖ СӨЖ 15 25 1-8 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша қорытынды ұпай 300 9-15 апта аралығында дәріске қатысу 30 9 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 10 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 25 11 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 12 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 25 13 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 14 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 25 15 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 9-15 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша қорытынды ұпай 300 Емтихан бойынша қорытынды ұпай 400 Академиялық кезең бойынша қорытынды ұпай 1000 * ӘДЕБИЕТТЕР 7.1. Негізгі әдебиеттер: 7.1.1 З.Бейсембайқызы. Қазақ тілін оқыту әдістемесі. - Алматы, 2002 7.1.2. З.Бейсембайқызы. Қазақ тілін модуль негізінде оқыту. А., 2001 7.1.3. Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту тұжырымдамасы /Қазақстан жоғары мектебі №1, 2004. 5-20-66. 7.1.4. Қазақ тілін оқыту методикасы. Жалпы редакциясын басқарған Б.Құлмағамбетова -Ал.:<<Мектеп>>, 1988 7.1.5. С.Қазыбайұлы.Мектепте қазақ тілін оқыту тәсілдері.-Алматы 1997 7.1.6. Д.Әлімжанов, Ы.Маманов. Қазақ тілін оқыту методикасы- А., 1965 7.1.7. З.Бейсембаева. Қазак тілін оқыту әдістемесі.Алматы, 2002 7.1.8. Ш.Сарыбаев. Қазақ тілі методикасының кейбір мәселелері. 1956 7.1.9. Қ.Т.Қабиева. Сөйлемдегі сөздердің байланысы жөнінде-Алматы: Анатілі,1985. 7.1.10. Ф.Мұсабекова. Тыныс белгілерін оқытудың кейбір мәселелері-Алматы:Мектеп,1959 7.1.11. К.Ж.Бұзаубакова.Жаңа педагогикалық технология. А.,2004 7.1.12. Т.Әбдікәрімова,Т.Әбдіғалиева,К.Шәймерденова. Қазақ тілін оқыту әдістемесі,А.1999 7.1.13. Х.Арғынов. Қазак тілі методикасы. А.,1974 7.1.14. Китайгородская Г.А. Методика интенсивного обучения иностранным языкам. Москва - 1986. 7.1.15. Ф.Оразбаева. Тілдік қатынас: теориясы және әдістемесі, А.,2000 7.2 Қосымша әдебиеттер: 7.2.1. М.Махмугов. Современный урок. Москва,1985 7.2.2. П.Д.Әлімжанов. Қазақ тілінде морфологияны оқыту методикасының кейбір мәселелері-Алматы,1972 7.2.3.Бейсембайқызы. Қазақ тілін модуль негізінде оқыту. А.,2001 7.2.4 0ралбаева Н, Жаксылықова К. Орыс тіліндегі мектептерде казақ тілін оқыту әдістемесі -Алматы, 1996. 7.2.5.Ильин Е.Н. Тіл табыса білу өнері. Педагогикалық ізденіс. М.,1989. 7.2.6.Ә.Ишмұхамедов. Қызықты грамматика.А., 1995 7.2.7. Жұбанов Қ <<Қазақ тілі жөніндегі зерттеулер>> А., 1999 7.2.8.Құрманова Н.Ж. Сөз тіркесін оқыту барысында оқушылардың логикалық ойлау мәдениетін қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері. Алматы-1998. 7.2.9.Кәтенбаева Б.,Нұрғалиева М. Морфологияны оқытудың методикасы.А., 1975. 7.2.10.Әлімжанов Д. Қазақ тілінде морфологияны оқыту методикасының кейбір мәселелері.А., 1972. 7.2.11.Рахметова Р.С. Сөз тіркесі синтаксисі және оны оқыту әдістемесі. А., 2003 7.2.12. Нұржанова Ж. Қазақ тілін тиімді оқыту жолдары. А., 2001. 7.2.13. 0разбаева Ф.Ш.,Рахметова Р.С. Қазақ тілін оқыту әдістемесі.А.,2005. 7.2.14. Жүнісбек Ә. Қазақ тілін оқыту әдістемесі.А., 1998. 7.2.15. Жанпеисова М.М. Технология модульного обучения.Актобе-1998. 7.2.16. Селевко Г.К. Современные образовательные технологии. М.Д998. 7.2.17. Гузеев В.В. Планирование результатов образования и образовательная технология. М.,2001. 7.2.18. Тұрғынбаева Б.А. Дамыта оқыту технологиялары. А., 2000 7.2.19. Амонашвили Ш.А.,Лысенкова С.Н.,Волвов И.П.,Педагогикалық ізденіс.А.,1989. 7.2.20. Беспалько В.П. Слагаемые педагогической технологии. Москва, 1989. 7.2.21. Көккөзова М., САбақан. Әдіскер тағылымы. Алматы, 2000. 7.2.22. Исабаев Ә.Қазақ тілін оқыту методикасы. Ташкент-2003. 7.2.23. Әбілқаев А. Қазақ тілін оқыту әдістемесі. Алматы-1995. 7.2.24. Оразахынова Н <<Шеберлік класы>> Сатылай комплексті талдау (синтаксис). Алматы-2002. 7.2.25. Қазак тілі окулықтары мен бағдарламалары 7.2.26. Байтұрсынов А. Тіл тағылымы. Алматы, 1992 7.2.27. Аймауытов Ж. Психология, Алматы, 1992
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz