Файл қосу
Қашықтықтан оқыту технологиясы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СемЕЙқаласыныңШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМК құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-34.1.52 /02-2013 ПОӘК Студенттерге арналған пәннің бағдарламасы <<Географияны оқыту технологиясы>> № 1басылым 18.09.2013 ж. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<Географияны оқыту технологиясы>> 5В011600 - <<География>>мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы__________ <<________>> ______ 2013 г. Тулеугалиева С.С., биология ғылымдарының кандидаты‚ доцент Нурпейсова А.М., <<Химия және география>> кафедрасының оқытушысы 2ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 <<Химия>> кафедрасының отырысында <<________>> ______________2013 г., №_____ хаттама Кафедра меңгерушісі__________ Д.Р.Онтагарова Жаратылыс ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында <<________>> ______________2013 г., №_____ хаттама Төрайымы _____________________З.В.Абдишева 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу -әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған <<________>> ______________2013 г., №_____ хаттама ОӘК төрайымы __________ Г.К. Искакова 4 <<________>> ______________2013 г., №1 басылым ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны 1. Жалпыережелер 2. Пәнніңмазмұныжәнесабақтүрлерібойыншасағаттардыбөлу 3. Пәндіоқыпбілужөніндегіәдістемелікұсынымдар 4. Курс форматы 5. Курссаясаты 6. Бағақоюдыңсаясаты 7. Әдебиеттізімі 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Тулеугалиева Сәуле Сериковна, биология ғылымдарының кандидаты‚ доцент Нурпейсова Акерке Муратказиновна, оқытушы Химия және география кафедрасы Байланыс ақпараты - тел:, оқу ғимараты №3, кабинет № Сабақ өткізу орны - дәрісхана № Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Студенттердің педагогикалық шеберлігін, қабiлеттiлiктер кәсіби дағдылардың қалыптастыру. Мұғалімнің сабақ берудегі шеберлігі, педагогикалық мәдениеттілігі, оң қарым-қатынасты ұйымдастыра алу мәселелерін қарастырады. 1.3Пәнді оқып-білудің мақсаты: студенттердің мектептің географиялық алаңында жаттығу жұмыстарын ұйымдастыра білуін дамыту, физика-географиялық ортаның және онда болып жататын құбылыстарды бақылаулары үшiн географиялық құралдарды қолдануын жетiлдiру. 1.4Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: * негізгі әдістемелік мәселелерді шешуде теориялық деңгейді жоғарлату; * географиялық пәндер жүйесінің қазіргі жағдайына байланысты курсты жүргізу; * оқыту мен тәрбиені кеңейту; * мектеп экспериментін жүргізу әдістемесі мен технологиясын студенттерге таныстыру; * студенттердің қабілеттілігін арттыру: 1.5Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: Бiлуі тиіс: географиялық ғылымның және географиялық білім берудің негігі мәселелерін, мектептің оқу жоспарларының құрылымы мен құрылысы, бағдарламалары мен оқулықтарын, мемлекеттiк бiлiм беретiн стандарт орнатылатын географиялар бойынша мектеп оқу жоспары, бағдарламалар және оқулықтарды, мазмұнның минимумына талап және оқушылардың дайындық деңгейiне, географиялық ғылымның негiзгi мәселелерi және географиялық бiлiм, мазмұн және құрылымды; географияның мектеп курсiнiң ғылыми негiздерi. Істей білуі тиіс: мемлекеттiк бiлiм беретiн орнатылатын стандарт бойынша мазмұнның минимумына және оқушылардың дайындық деңгейiне талаптармен сәйкес сабақты жоспарлау. Оқулықтардың бірнешеуі бойынша таңдау және оларды оқу үрдісінде тиімді пайдалану. Дағдыларының болуы тиіс: бағалау аналитикасы, оқушылардың дайындық деңгейлеріне сәйкес, олардың және қоғам талаптарына сәйкес алатын білім бағдарламасының реализациясы және таңдалуы. Компетенциялар: әртүрлі біліми мекемелерде бастапқы және элективті курстардың бағдарламаларын қалыптастыра білуі. 1.6Курстың пререквизиттері: Мектеп педагогикасы, жасөспірімдер психологиясы, географиядан сыныптан тыс жұмыстар, географиядан көрнекіліктер дайындау, педагогикалық зерттеулер әдістемесі, картография топография негіздерімен, геология, геоморфология. 1.7Курстың постреквизиттері: Жалпы ғылыми және кәсіби дайындық 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте № т/б Тақырыб атауы Сағаттар Әдебиет Дәріс Лаб. ОСӨЖ СӨЖ 1. Оқыту технологиялары - жоспарлау, жүйелеу әдісі. Оқу-тәрбие жұмыстарының теориясы мен практикасында қолданылатын технологиялар. 3 1 2 3 8.1.1-8.1.4 С. 5-16. 2. Саралап, деңгейлеп оқыту технологиялары. 3 2 2 6 8.1.1-8.1.4 С. 17-38. 3. Дамыта оқыту технологиясы. 3 3 2 6,5 8.1.1-8.1.4 4. Модульдік оқыту технологиясы. 3 1 2 7 8.1.1-8.1.4 5. Кредиттік оқыту технологиясы. 3 1 2 7 8.1.1-8.1.4 6. Интерактивті оқыту технологиясы. 3 2 2,5 7 8.1.1-8.1.4 7. Қашықтықтан оқыту технологиясы. 3 1 2 7 8.1.1-8.1.4 8. Ғылым ретіндегі географияны оқыту әдістемесі. Мектептегі география білімнің құрылымы мен мазмұны. 3 2 3 7 8.1.1-8.1.4 9. География сабағы. География пәнін оқытудағы көрнекілік құралдар. 3 1 2 7 8.1.1-8.1.4 10. География пәнін оқыту әдістері. Географиялық білімдер мен біліктеліктердің қалыптасуы. 3 1 3 7 8.1.1-8.1.4 БАРЛЫҒЫ: 30 15 22,5 67,5 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Географияны оқыту технологиясы курсын оқыту өзара байланысты төрт форманы қажет етеді: дәріс, практикалық (семинар) жұмыс, ОСӨЖ-оқытушының студентпен өздік жұмысы, және СӨЖ- студенттің өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспектті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Практикалық(семинар)сабағына дайындалуда келесі қажет болады: практикалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; практикум немесе нақты әдістемелік нұсқаулардан жұмыстың мазмұнымен, қажетті құралдармен танысу; алғашқы сабаққа жіберілген соң жеке тапсырма орындау; қорытындысымен орындалған жұмыстың есебін жазу және оны қорғау. ОСӨЖ және СӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық сабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ <<Географияны оқыту технологиясы>> - 3 кредит. Курс бойынша 50 минуттық дәріс, 50 минуттық лабораториялық сабақ және 50 минуттық ОСӨЖ аптасына 2 рет болады. Дәрістерге, практикалық сабаққа, ОСӨЖ-ге қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Практикалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беріп және тәжірибе жүргізу үшін кейбір физико-химиялық параметрлердің мәнін анықтамалық кітаптан тауып, химиялық реакциялар тендеуін жазып келуі керек. Сол жағдайда ғана тәжірибелік жұмысқа толық қорытынды жасауға болады. Сабаққа дайын емес студент практикалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді. 5 курс саясаты Студент пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда баллдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша баллдардың таратылуы кестеде келтірілген <<Географияны оқыту технологиясы>> пәні бойынша балдардың таратылуы 2 кесте Апта Бақылау түрі Балдардың барлығы Қосымша 1-7 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Лабораториялық жұмыстарды орындау(есеп, қорғау) 2 Мұғалім жұмысын жоспарлау: перспективті, тақырыптық, сабақ жоспары. Мектептік географиялық білімнің нормативті құжаттары. 15 Лабораториялық сабақта 3 Физикалық географияның бастапқы курсын оқыту әдістемесі: мектеп бағдарламасының анализі, қазіргі оқулықтар, әдістемелік әдебиеттер. Географияның мектеп курсының құрылымы мен мазмұнын анықтау 15 Лабораториялық сабақта 4 Физикалық географияның бастапқы курсы бойынша бағдарланған практикалық жұмыстар: практикалық жұмыстар жүргізу мен формасы, инструктивті карточкалар үлгісі мен жауап парақтары 20 Лабораториялық сабақта 5 <<Құрлықтар мен мұхиттар географиясы>> курсын оқыту әдістемесі: мектеп бағдарламасының анализі, қазіргі оқулықтар, әдістемелік әдебиеттер. Географияның мектеп курсының құрылымы мен мазмұнын анықтау 20 Лабораториялық сабақта 6 Құрлықтар мен мұхиттар географияның бастапқы курсы бойынша бағдарланған практикалық жұмыстар: практикалық жұмыстар жүргізу мен формасы, инструктивті карточкалар үлгісі мен жауап парақтары 20 Лабораториялық сабақта 7 Материалдардың жалпы үлгісінің әдістемелік нұсқауы: типтік жоспарлармен жұмыс кезінде типтік схемаларды құру 15 Лабораториялық сабақта Студенттің өздік жұмысы 3 География сабағында қолданылатын көрнекіліктер жүйесі 20 Конспект 4 Тірек - логикалық конспект: <<Физикалық және экономикалық география>> курсы бойынша жеке тақырыптарға тірек - логикалық конспект жасау 25 Конспект 5 Білім алу көздеріне және оқушылардың таным іс - әрекетіне қарай оқыту әдістеме классификациясы 15 Реферат 6 География сабағында эстетикалық және экологиялық тәрбие беру 15 Тезистік Конспект Оқытушымен студенттің өздік жұмысы 2-3 Саралап - деңгейлеп оқыту технологиясы бойынша сабақ жоспары 10 Сабақ жоспары 4-5 Географиялық кабинетті жоспарлау және жабдықтау. 10 Конспект 6 Географияны оқытудағы модульдік технология 5 Реферат 7 Ақпараттық - коммуникативтік технологияларды география пәнін оқытуда қолданудың тиімділігі 5 Тезистік конспект 1 апта мен 7 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы 30+270 8-15 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Лабораториялық жұмыстарды орындау(есеп, қорғау) 8 Қазақстанның физикалық географиясы бастапқы курсы бойынша бағдарланған практикалық жұмыстар: практикалық жұмыстар жүргізу мен формасы, инструктивті карточкалар үлгісі мен жауап парақтары , дидактикалық құралдар 13 Лабораториялық сабақта 9 Мектепте экономикалық географияны оқыту әдістемесі. 13 Лабораториялық сабақта 10-11 Мектепте Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясын оқыту әдістемесі 26 Лабораториялық сабақта 12 Мектепте дүниежүзінің экономикалық және әлеуметтік географиясын оқыту әдістемесі 13 Лабораториялық сабақта 13-14 Қазіргі географияны оқыту әдістемесі мен география курсы бойынша мектеп профилі 26 Лабораториялық сабақта 15 Географияны оқытудағы жаңа технологиялар 14 Лабораториялық сабақта Студенттің өздік жұмысы 8-9 География сабағында оқушыларды экономикалық және патриоттық тәрбиелеу 20 Конспект 10 Проблемалық оқытудың технологиясы: физикалық және экономикалық географияда әртүрлі сабақтар бойынша проблемалық жағдай қалыптастыру 25 Реферат 13-14 География пәндерін оқытудың келелі мәселелері 30 Сабақ кестесіне сәйкес Оқытушымен студенттің өздік жұмысы 8-9 Ойын технологиясы: бір географиялық сабаққа ойын технологиясы бойынша сабақ жоспары (физикалық және экономикалық). 12 Сабақ жоспары 10-11 Оқытудың жаңа үрдістері мен электрондық оқулықтарды география сабақтарында пайдалану жолдары 8 Конспект 12-13 Мектеп географиясы бойынша әртүрлі бөлім бойынша тест құрастыру 10 Тест 14 Межелік бақылау 2- 9-15 апта дәріс материалдары бойынша кешендік тестілеу 60 б. Сабақ кестесіне сәйкес 8 апта мен 15 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы 30+270 Емтихан балдарының барлығы 400 Академиялық мерзімде балдардың барлығы 1000 Студенттердің білім бағалау шкаласы: Әріптік жүйе бойынша баға Балдардың сандық эквиваленті Проценттік мазмұны Дәстүрлі жүйе бойынша баға А 4,0 95-100 Өтежақсы А- 3,67 90-94 -<<- В+ 3,33 85-89 Жақсы В 3.00 80-84 75-79 -<<- В- 2,67 -<<- С+ 2,33 70-74 Қанағаттанарлық С 2,00 65-69 -<<- С- 1,67 60-64 -<<- Д+ 1,33 55-59 -<<- Д 1,00 50-54 -<<- Ғ 0,00 0-49 Қанағаттанарлықсыз * ӘДЕБИЕТ + Негізгі әдебиет * Асубаев Б.К. и др. - Физическая география Казахстана, Методическое руководство. Атамура. Алматы, 2004. * Асубаев Б.К., Мазбаев О.Б. - Физическая география Казахстана, Рабочая тетрадь. Атамура. Алматы. 2004. * Ахметов Е.А., Карменов Н.Н., Карибаева Ш.Ш., Асубаев Б.К. - Экономическая и социальная география Казахстана. Мектеп. Алматы. 2005. * Баранский Н.Н. - Методика преподавания экономической географии. 1990. * Вавилова Е.В. - Экономическая география и регионалистика. Гардарики. Москва. 1999. * Войлошникова Н.А. - Самостоятельная работа учащихся по экономической географии зарубежных стран. Просвещение. 1981. * Герасимова Т.П. - Основы методики обучения начальному курсу физической географии. Просвещение. 1983. * Голов В.П., Прозоров Л.Д. - Картины и таблицы в преподавании географии. Просвещение. 1983. * Новенко Д.В. География. Практические работы на местности 6-9 классы. Изд. дом <<Дрофа>>. 1997. * Душина И.В., Понурова Г.А. - Методика преподавания географии. Москва. Московский лицей. 1996. * Давыдова М.И.- Самостоятельная работа учащихся по физической географии. Просвещение. 1982. * Методика обучения географии в средней школе. (Под ред. Панчешниковой Л.М.) М., Просвещение. 1983. * Даринский А.В. Методика преподавания географии. М., Просвещение. 1978. * Дидактика средней школы. (Под ред. Скаткина). М., Просвещение, 1982. * Исаченко А.Г. - География в современном мире. Просвещение. 1998. * Коринская В.А. Формирование понятий при изучении курса географии материков. Педагогика. 1979. * Леднев В.П. Содержание образования. М., Просвещение. 1991. * Максаковский В.П. Научные основы школьной географии. М., Просвещение. 1983. * Методика обучения географии в школе. (Под ред. Матрусова И.С.) М., Просвещение. 1984. 7.2 Қосымша әдебиет * Кабанова-Меллер Е.Н. Учебная деятельность и развивающее обучение. М., Знание. 1981. * Герасимова Т.П. Основы обучения начальному курсу физической географии. М., Просвещение. 1978. * Герасимова Т.П., Ковалевская, Панчешникова Л.М. Формирование мировоззрения учащихся средней школы в процессе обучения географии. М., просвещение, 1982. * Теоретические основы общего среднего образования. (Под ред. Краевского И Лернера). * Обучение географии по усовершенствованной программе. (Под ред. Матрусова И.С.) М., Просвещение. 1984. * Коринская В.А. Самостоятельные работы учащихся по географии материков. М., Просвещение. 1983. * Развитие познавательной деятельности учащихся при изучении физгеографии. (Под ред. Бариновой И.И., Герасимовой Т.П.). М., Просвещение. 1983. * Рыжаков М.В. К проблеме изучения географии союзной республики. География в школе. №3, 1987. * Концепции географического образования в школе.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz