Файл қосу

Әдебиеттанудың философия ғылымымен байланысы



                                       
ҚАЗАҚСТАН    РЕСПУБЛИКАСЫ  БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ  МИНИСТРЛІГІ 
ШӘКӘРІМ  АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ


3-деңгейдегі СМЖ құжат

                                       
                                   УМКД

<<Тіл білімінің философиялық- әдістемелік мәселелері>> пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы

                                       
________2014жылғы
 №1 басылым

УМКД 042-16.1. 3/01-2014
 



6М 020500 <<Филология: қазақ тілі>> мамандығына арналған
<<Тіл білімінің философиялық- әдістемелік мәселелері>>
           ПӘННІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                                       
ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
	
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                  СЕМЕЙ
                                     2014 
                                       
                                Кіріспе
                                       
1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік  университетінің қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі
кафедрасының профессоры м.а., ф.ғ.к. Қинаят Шаяхметұлы
	
2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Қазақ  тілінің теориясы мен әдістемесі кфедрасының  отырысында  қаралып, талқыланды.
Хаттама     №___  <<___>> ___________2014 жыл.

Кафедра меңгерушісі: _______________ Жұмағұлова Ә.М.

2.2  Филология  факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,  бекітілді.
Хаттама     №___  <<___>> ___________2014 жыл.

Төрайымы_________________ Мұқанова Қ.Қ.


3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік  бюросында бекітілді.
Хаттама     №___  <<___>> ___________2014 жыл.


 1 БАСЫЛЫМ











   



                                Мазмұны

 1 Қолданыс аясы
 2 Нормативтік сілтемелер
 3 Жалпы ережелер
 4 Оқу пәнінің мазмұны модуль бойынша 
 5 СӨЖ-ның тақырыптары
 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы
 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
 8 Әдебиеттер











                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
1. ҚОЛДАНЫС АЯСЫ 
        
Тіл білімінің, әдебиеттанудың философиялық-әдістемелік мәселелері пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы  6М 020500 <<Филология: қазақ тілі>> мамандығының студенттеріне арналған.

2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
	
Осы Тіл білімінің, әдебиеттанудың философиялық-әдістемелік мәселелері пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: 
- 6 М 020500  -  Филология: қазақ тілі мамамандығының ______элективті пәндер тізімі
- СТУ 042- СГУ-5-2012 <<Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар>> университет стандарты;
- ДП 042-10.1.07-2012 <<Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы>> құжаттық іс-жосығы.

3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1 Пәннің қысқаша мазмұны
Тіл білімінің және әдебиеттанудың қазіргі ғылыми  дамуы туралы жалпы түсінік беру. Тіл білімінің және әдебиеттанудың  философия ғылымымен байланысы; лингвистикалық бағыттардың философияға тәуелділігі жайындағы ғалымдар көзқарастарын саралау. Тіл ғылымының мен әдебиеттанудың дамуындағы философиялық кезең. Философиялық-логикалық көзқарастың қалыптасуы. Тіл білімі мен әдебиеттанудың аксиологиялық мәселелері.
      	 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: 
Қазақ әдебиеттану ғылымының философиялық мәселелерінің әдебиетт пен тілдің  даму жолдарының қыр-сырын аңғару, талдау процесімен  тікелей байланысты болғандықтан туу және қалыптасу кезеңдерін әдебиет пен тіл тарихына жанастыра көрсету.  Қазақ әдебиеттану ғылымының жеткізген бүгінгі табыстары негізінде  магистранттарға барынша толық, тиянақты білім беру.
3.3 Пәнді оқытудың міндеттері: 
Қазақ әдебиеттану ғылымының тарихы мен процесінде айрықша орны бар сыни мақалалар мен көрнекті сыншы ғалымдардың шығармашылық ізденістерін, олар туралы ілгері зерттеулер мен еңбектерді барынша толық қамту болып табылады. Көркемдік дамудағы жалғастық пен жаңашылдықты ескере отырып, пәнді оқыту барысында магистранттарды қазақ әдебиеттану ғылымындағы жаңа бағыттардың дамуына қатыстылығын аңғарту. 
  +  Оқыту нәтижелері
Курс аяқталған соң магистрант :
   - Қазақ тіл білімі және әдебиеттануының  философиялық негіздерін әдебиет тарихымен бірлікте талдаудың ғылыми принциптерін игереді,
   -  әдебиеттанудың  тағылымдық, көркемдік-эстетикалық және ұлттық мәнін оқып, игереді;
   - тіл білімі, әдебиеттану ғылымының философиялық әдістемесін  құрайтын ұғымдармен, категориялармен танысып, олардың сыншы ғалымдардың еңбектерінде қолданылу ерекшелігін  оқып, біледі;
    - Сыншылдық қабілеті бар магистранттардың еңбектерін баспа беттеріне жариялатуға бағдар жасалады.
     - Сыншылдық қабілеті бар магистранттардың еңбектерін баспа беттеріне жариялатуға бағдар жасалады.
3.5 Курстың пререквизиттері
       - Әдебиет теориясы
       -  20- ғасыр басындағы қазақ әдебиетінің дамуының алғашқы кезеңі (1900-1940)
        -  Философия
       -  Тіл білімі, әдебиеттанудың өзекті мәселелері 
3.6   Курстың постреквизиттері:  
       - Тіл білімінің, әдебиеттанудың жаңа бағыттары 

3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме 
                                                                                     Кесте -1
Курс
Семестр
Кредит
Дәріс (сағ)
Семинар(сағ)
Лаб.
(сағ)
МӨЖ
(сағ)
Барлығы
(сағ)
Бақылау түрі
1
2
2
15
15
-
120
150
емтихан

4 ОҚУ ПӘНІНІҢ МАЗМҰНЫ МОДУЛЬ БОЙЫНША 
 
                                                                                                              2- кесте 
Тақырыптардың атауы мен мазмұны
Сағат саны
                  1
 2
* Модуль. Тіл білімі, әдебиеттану ғылымының философиялық әдістемесінің қалыптасуы

                                     Дәріс сабақтары

*  Тіл білімі, Әдебиеттану ғылымы және философия арасындағы методологиялық байланыс
Әдебиеттану ғылымының туу, қалыптасу, даму тарихы
Әдебиеттанудың философия ғылымымен байланысы; әдеби бағыттардың философияға тәуелділігі жайындағы ғалымдар көзқарастарын саралау.

1
* дәріс. Лингвистикалық философия, Антикалық философиялық  мектептерінің негізгі мәселелері
Ежелгі Қытай философиясы
Ежелгі үнді философиясы
1
3- дәріс Философиялық-логикалық көзқарастың қалыптасуы

1
4-дәріс. Орта ғасырлар философиясы
Батысеуропалық орта ғасырлық философия.
Шығыстағы орта ғасырлар философиясы.
Батыс Еуропадағы қайта өрлеу дәуірі философиясы.
1
5- дәріс ХІХ ғасырдағы неміс философиясы  -  ХІХ ғасырдағы әдебиеттанушылық әдіснамалық бағыттардың философиялық базасы.
ХІХ-ХХ  -  ғасырдағы Бастыс философиясы
1. XX- гасыр философиясының негізгі мәселелері және багыттары.
2. Психоанализ. З.Фрейд және Э.Фромм. Неопозитивизм.
3. Өмір философиясы: С.Къеркегор, А.Шопенгауэр, Ф.Ницше. Экзис-тенциализм: М.Хайдеггер. Ж.Сартр. А.Камю. К.Ясперс. Н.Аббаньяно. Постмодернизм.
4. Неотомизм. Структурализм. КЛеви-Стросс. Гериеневтика.Г.Гадамер.
1
* дәріс Қазақ  ағартушыларының философиясы.
Қазақ философиясының ерекшеліктері.
Абай Құнанбаевтың философиялық көзқарастары.
Қазақ халқының ежелгі дүниетанымының ерекшеліктері.
Қазақ ақын-жырауларының философисы.
Қазақ ағартушыларының қоғамдық ой-пікірлері.

1
Модуль  -  2. Лингвистика мен әдебиеттанудағы философиялық бағыттарды меңгерту.

* дәріс Лингвистика мен әдебиеттанудың философиялық бағыттарға тәуелділігі 
Қазақ тіл білімінде, әдебиеттануда философиялық тәуелділіктің көрініс табуы.
 Лингвистика мен әдебиеттанудағы философиялық бағыттарды меңгерту. Онтология, методолгия, эпистемологияда философиялық тәуелділіктің көрініс табу ерекшеліктеріне тоқталу.
1
8- дәріс. Тіл білімі мен әдебиеттанудың аксиологиялық мәселелері
Тіл білімі мен әдебиеттанудың аксиологиялық мәселелері: философиялық-эстетикалық, онтологиялық, ұлттық, экологиялық.
Әдебиетті текке жіктеу дәстүрі Аристотельдің <<Поәзия өнері туралы>> трактатынан басталып, әдебитектерді қалыпты поәтика рухына негіздей отырып саралауды ұсынған француз классицизмінде, сондай-ақ И.В.Гетеден Г.Гегельге дейін қамтитын неміс классикалық әстетикасында жалғасын тапты. Әдеби тектер үғымына Ресейды В.Г. Белинский философиялық-логикалық және гносиологиялық тұрғыдан жаңа мазмұнда қарастырды
1
Модуль  -  3. Адам тақырыбы - философияның өзекті, байырғы және өте маңызды мәселесі

9-дәріс .  Адам-әдеби антологиясының басты обьектісі
ХХ ғасыр соңындағы қазақ әдебиетіндегі тұлғаның адамгершілік ізденістері
 Философия мен көркем әдебиет адам танымының түрі ретінде
Көркем тіл мен әдеби тіл, олардың байланысы мен ерекшеліктері.  Тілдің көркем мәтінде эстетикалық қызмет атқаруы. 
Көркем мәтіннің түрлері: поэзия, проза, драма тілдері. Олардың ортақ жақтары мен қатар ерекшеліктері болатыны. Жалпы тілдік фактілерді, көркем тілдік фактілерді және қаламгердің дара стиліне байланысты ерекшеліктерді ажырата білу керектігі.
1
10- дәріс Шығармашылық процесс
 Қазіргі заманғы кванттық философиялық таным 
Шығармашылық процестегі рухани-эстетикалық процестердің рөлі.
Әдеби процесс ұғымының әлемдік ауқымы өте кең. Әдеби процесс ұғымының көркемдік даму заңдылықтары және көркемдік дамудың кезеңдік сипаттары арқылы өлшенеді. Әдеби процесспен шартты түрде үш түрлі даму стадиясы бар. Дүние жүзі әдебиеттеріне ортақ бір мезеттер тән. Бұл салыстырмалы әдебиеттану ұстанымдарымен қатар халықаралық әдеби байлагыстардың да желісінене көрінеді.
1
11- дәріс Адам туралы философиялық ілім
Антропосоциогенез мәселесі.
Адамның мәні.
Сана және бейсаналық мәселелері.
Тіршіліктің пайда болуы туралы концепциялар
Жеке тұлға ұғымы.
З.Фрейдтің психоанализ ілімі.
Адам тақырыбы - философияның өзекті, байырғы және өте маңызды мәселесі. Философияның адам мәселесін арнайы зерттейтін бөлігі антропология деп аталады. Оның негізгі сұрағы -"адам дегеніміз не" мәселесі. Адам туралы толық мәліметті пәнаралық зерттеу аясында көптеген ғылымдардың көмегімен жинақтауға болады. Сондықтан да соңғы жылдары адамтану ғылыми танымның ерекше саласы және оқу пәні ретінде жеке қарастырылады. Философия адамды тиянақты, бүтін, біртұтас жүйе деп анықтайды. Ол адамды барлық мәндік қасиеттері мен құбылыстарының өзіндік рухани - практикалық іс - әрекетінің біртұтас жүйесі ретінде, көпжақты, әмбебап жан етіп көрсетеді.
1
12- дәріс Әдебиет пен философиядағы уақыт пен кеңістік ұғымы 
Көркем шығарма, әдеби туынды мәтінінің мазмұндық-пішіндік бірлігі туралы жаңа ізденістер. Әдеби шығарманың идеялық мазмұны, оның көркемдік компоненттерінің қызметі. Шығарманы туғызған тарихи кезең және автор дүниетанымы. Автор және оқырман. Әдеби шығарманың ішкі әлемі туралы түсінік, кейіпкер  -  қаһарманның психологиялық қалпын бейнелеудің жаңа қырлары. Психологиялық орта және автор қиялы. Көркем шығармадағы уақыт пен кеңістік мәселесі. Уақыт пен кеңістікке байланысты ұлттық пайымдаулар. Ауыз әдебиеті мен қазіргі ақын-жазушылар шығармаларындағы уақыт пен кеңістік туралы таным-түсініктердің ерекшеліктері. Хронотоп туралы жалпы түсінік. Эпикалық шығармалардағы хронотоп үлгілері.
1
13- дәріс Герменевтика және рецептипті эстетика.
Көркем шығарманы талдау және қабылдау мәселелері.  Әдебиеттегі диахрондық және синхрондық талдау әдістемелерінің жемісі. Рецептивті эстетика теориясы. Әдебиеттегі герменевтика және эстетика тәжірибесі. Әдебиеттанудағы формалистік концепциялар. Объективті-аналитикалық талдау  және субъективті қабылдау қатынастары. Шығармашылық процесс және оны қабылдау жолдары.
Аристотель, Пифагор, Платон, Аквинский, Кант еңбектеріндегі катарсис туралы ой-тұжырымдар. Көркем шығарма жазу мен қабылдауындағы сезім мен қиял қызметі. Автордың ойлау, ой қорыту процессіндегі диалектикалық шешім. Катарсис мақсаты  -  эстетикалық әсер. Шығарманың сезімталдық аясы оқырман қабылдауында туғызатын тілектестік сезімдердің табиғаты және оны пайдалану. Сезімталдық жұмбақтарын жанды бейнеге көшіру мәселелері.
1
14- дәріс Әдебиет пен дін: тарихи және философиялық байланыстар.
Дүниетаным мәселелеріндегі әдебиеттің орны. Діни көзқарастар және оның көркем жинақталу жүйесі. Адамгершілік және гуманизм идеяларының қазіргі әдебиетте бейнеленуі, проблемалары. Осы бағыттағы көрнекті қаламгерлер ізденістері. Ұлттық және адамзаттық белгілердің синтезі. Әлеуметтік мәселелерді салғырт қабылдаудың, бейнелеудің салдары. Мәңгілік майдан, бітіспес дау идеяларының қазіргі әдебиеттегі көріністері. Мазмұн мен пішін аясындағы жаңа ізденістер арнасы. Жаңа жанрлық түрлер дамуының бағыттары.
Әдебиеттану мәселелерін тарихи-диалектикалық методология негізінде зерттеу тәсілдері. Тарихи-генетикалық талдау және оның эволюциялық тегі. Хроникалы талдау және диахронды зерттеу қырлары жүйелі кешенді зерттеулер және синхронды факторлар.
Салыстырмалы-жүйелі зерттеу негіздері. Типологиялық зерттеу объективтік-аналитикалық зерттеу принциптері. Тарихи-қызметтік (историко-функциональная) зерттеу. Телелогиялық методология және оған қажетті әдіс-тәсілдер.
1
15 - дәріс Қазақ әдебиетіндегі әдеби-эстетикалық пайымдаулар.
Қазақ әдебиетіндегі эстетика мәселесінің зерттелу деңгейі. Ұлттық эстетикалық кенжелеп даму себептері. Эстетикаға бүгінгі көзқарас. Ұлттық эстетика мәселесін зерттеудегі қазіргі пайымдаулар. А.Байтұрсынов, Ж.Аймауытов, М.Жұмабаевтардың әдеби-эстетикалық көзқарастары. Философия және эстетика. Тіл білімі және әдебиеттану, психология және образ жасау мәселесі. Тарих және көркем бейнелеу. Әдебиеттің эстетикалық болмысы. Оның философиялық негіздері. Көркем шығармашылықтағы характер және психология ғылымы. Әдебиеттің танымдық мәні тарапындағы ерекшеліктері. Әдебиеттің тәрбиелік қызметін арттырудың жаңа жолдары мен тәсілдері. Ұлттық сананы жаңаша тәрбиелеудің, өзгертудің амалдары. Құлдық психологиядан арылту мен отаншылдық рухты көтерудегі әдебиеттің орны.

1
* семинар Тіл білімінде философиялық категорияларды жасау
* Құрылым мен жүйе
* Алаң және континуум
* Вариант және инвариант; нұсқа және нұсқалылық
* Белгі, модель, валенттілік, изоморфизм
* Тілдік белгілердегі асимметрия мен симметрия

1
* Семинар Әдебиеттің философиялық мәселелері
1.Әдебиеттің философиялық мәселелерінің қазақ әдебиетінде ғылым ретінде қалыптасуы.
2.А.Байтұрсынов. М.Әуезов. М.Жұмабаев т.б. ұлттық ғылым мен мәдениеттің негізін салушылардың еңбектерінде көрініс табуы.
1
* Семинар Адам-әдеби антологиясының басты обьектісі
1.ХХ ғасыр соңындағы қазақ әдебиетіндегі тұлғаның адамгершілік ізденістері
2. Философия мен көркем әдебиет адам танымының түрі ретінде
1
* Семинар Тіл білімі мен философия арасындағы методологиялық байланыс
Тіл білімі мен философия арасындағы екі жақты байланыс
Философия жалпы заңдылықтарды зерттейтін ғылым ретінде тіл біліміне методологиялық негіз болады.

1
* Семинар Лингвистика тарихы және философия
1. Тіл ғылымының қалыптасу,  даму тарихы.
2.  Г.Лейбниц. М.Ломоносов еңбектеріндегі тіл философиясы
1
* Семинар Тіл ғылымының дамуындағы философиялық кезең
Александриялық филология мектебі
Европадағы Қайта өрлеу, ренессанс ғылымы
Тіл ғылымының   дамуындағы философиялық кезең ерекшеліктері

1
* Семинар Европалық тіл ғылымының дамуындағы <<дескриптивтік кезең>>
1. Дескриптивтік кезеңдегі тілдік материалдарды жинау тенденциясы
2. Көптілдік сөздіктер жасау мен белгілі жүйеге (логикалық негізде болса да) түскен алғашқы сипаттама грамматикалардың пайда болуы тән.
1
* Семинар ХІХ ғ.тіл ғылымының нысанасы мен нысанасының нақтылануы
1.Тіл ғылымы дамуында қүрылымдық-өзгермелі кезең болып танылатын кезеңнің бастаушысы немістің философ ғалымы В.Гумбольд болды. Гумбольд бағытына жақын идеяларды Х.Штейнталь, А.Потебня да дамытты.
2. Тіл теориясының қалыптасуы
1
* Семинар ХІХ ғ. 70-60 ж.лингвистикалық мектептер және  философия
1.Құрамында Г.Остхоф, К.Бругман, Г.Пауль т.б. танымал лингвистер болған Лейпциг мектебі.
2. Ресейда Қазан мектебі мен сәл кейінірек Ф.Ф.Фортунатовтың Мәскеу мектебі
3.Францияда, Ресейде, Польшада маладограмматизм аясында лингвистикалық социологизм идеяларының көріне бастауы.
1
* Семинар Шығармашылық процесс
1. Қазіргі заманғы кванттық философиялық таным 
2. Шығармашылық процестегі рухани-эстетикалық процестердің рөлі
1
* Семинар Қазақ әдебиетіндегі әдеби-эстетикалық пайымдаулар
1
* Семинар Әдебиет пен дін: тарихи және философиялық байланыстар
1
13- семинар  Герменевтика
1. Герменевтика мәселесінің философиялық мәні
2. Астарлы мағына. Континуум мәселесі.
1
* Семинар Қазіргі заман әдебиет анталогиясындағы кванттық философия идеяларының рөлі
* Кванттық психология және тіл білімі
* Көркемдік танымның көпөлшемділігі

1
* Семинар Кибернетика және бүгінгі күннің ақпараттық теориясы
Кибернетика және бүгінгі күннің ақпараттық теориясы
 Көркем шығармашылықтағы адамның өзін-өзі тануы мен бағыттауы

1

5 МАГИСТРАНТТЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫ 

5.1 Атау мен заттың табиғатына қатысты алғашқы пікірлер
5.2 Философия жалпы заңдылықтарды зерттейтін ғылым ретінде тіл біліміне методологиялық негіз болады.
5.3 Тіл ғылымының дамуындағы прагматикалық кезең
5.4 Европадағы Қайта өрлеу, ренессанс ғылымы
5.5 Географиялық үлы жаңалықтардың тіл дамуына әсері
5.6 Дескриптивтік кезеңдегі тілдік материалдарды жинау тенденциясы
5.7 Тіл теориясының қалыптасуы
5.8 Тіл ғылымндағы ареалдық бағттың негізін салушы  -  Г.Шухард
5.9 Тіл білімі мен әдебиеттанудың аксиологиялық мәселелері
5.10	Тілдік белгілердегі асимметрия мен симмтрия
5.11	Сөз өнері мен идеология мәселесі
5.12 Қазіргі заманғы ұлттық рухани және философиялық стратегиялардың ыдырауы
5.13  Абай кезіндегі қазақ әдебиетіндегі адам образы
5.14 шығармаларының философиясы мен тілі
5.15Тоталитарлық тәртіптің құлдырауы мен нарықтық қатынастың құлдырауы 
 
6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 

                                                                   Кесте-3
                         Дәріс сабағының
                               тақырыбы
              Семниар сабағының тақырыбы
Көрнекі құралдар, плакаттар, лаборатория-лық стендтер,
                              Инновация
           лық технологияларды пайдалану
           Өз бетімен дайындалу сұрақтары
                            Бақылау түрі
                                       1
                                       2
                                       4
                                       5
                                       6
1-дәріс: Тіл білімі, Әдебиеттану ғылымы және философия арасындағы методологиялық байланыс


1-семинар   Тіл білімінде философиялық категорияларды жасау

Кітап көрмесі, портрет, бейнетаспа,
Сын тұрғысынан ойлау
Зерттеу еңбектермен жұмыс
Жазбаша, ауызша
2-Дәріс: Лингвистикалық философия, Антикалық философиялық  мектептерінің негізгі мәселелері

2  -  семинар  Әдебиеттің философиялық мәселелері




3-дәріс: Философиялық-логикалық көзқарастың қалыптасуы


3- семинар Адам-әдеби антологиясының басты обьектісі

портреттер, суреттер,
дамыта оқыту
Көркем шығармалармен жұмыс
Жазбаша, ауызша
4-дәріс: Орта ғасырлар философиясы


4- семинар Тіл білімі мен философия арасындағы методологиялық байланыс

 кестелер, суреттер,
дамыта оқыту
Поэзиялық шығармалармен жұмыс
Жазбаша, ауызша
5- дәріс ХІХ ғасырдағы неміс философиясы  -  ХІХ ғасырдағы әдебиеттанушылық әдіснамалық бағыттардың философиялық базасы.

5- семинар  Лингвистика тарихы және философия




6 -дәріс: Қазақ  философиясы.



6- семинар  Тіл ғылымының дамуындағы философиялық кезең

Баспасөз материалдар, кітаптар, қималар,
дамыта оқыту
Драмалық шығармалармен жұмыс
Жазбаша, ауызша
7-дәріс: Лингвистика мен әдебиеттанудың философиялық бағыттарға тәуелділігі 


7-семинар Европалық тіл ғылымының дамуындағы <<дескриптивтік кезең>>

Кітаптар, кесте, бейнетаспалар,
Сын тұрғысынан ойлау
Ғылыми  және баспасөз материалдарымен жұмыс
Жазбаша, ауызша
8-дәріс: Тіл білімі мен әдебиеттанудың аксиологиялық мәселелері

8- семинар   ХІХ ғ.тіл ғылымының нысанасы мен нысанасының нақтылануы

Альбомдар, суреттер, сызба нұсқа, үлестірмелі карточка
"Қазақ әдебиетінің алтын ғасыры" еңбегіне саралау жасау. 
Жазбаша, ауызша
9-дәріс: Адам-әдеби антологиясының басты обьектісі


9- семинар ХІХ ғ. 70-60 ж.лингвистикалық мектептер және  философия

бақылау тапсырмалары
дамыта оқыту
Ғылыми  және баспасөз материалдарымен жұмыс
Жазбаша
10-дәріс: Шығармашылық процесс



10- семинар 
Шығармашылық процесс

Кітаптар, суреттер, кестелер, бейнетаспалар
Ғылыми  және баспасөз материалдарымен жұмыс
Жазбаша, ауызша
11-дәріс: Адам туралы философиялық ілім


11- семинар Қазақ әдебиетіндегі әдеби-эстетикалық пайымдаулар

үлестірме каточка, сызба нұсқа, кестелер, теориялық зерттеулер 
Баспасөз материалдарымен жұмыс
Жазбаша, ауызша
12-дәріс: Әдебиет пен философиядағы кеңістік пен уақыт мәселесі 



12- семинар Әдебиет пен дін: тарихи және философиялық байланыстар
Альбомдар, суреттер, баспасөз материалдары
Баспасөз материалдарымен жұмыс
Жазбаша, ауызша
13-дәріс: Герменевтика және рецептипті эстетика.


13- семинар  Герменевтика

Зерттеу еңбектері, сызба нұсқа, үлестірме каточка
Ғылыми  және баспасөз материалдарымен жұмыс
Жазбаша, ауызша
14-дәріс: 
Әдебиет пен дін: тарихи және философиялық байланыстар
14- семинар       
Қазіргі заман әдебиет анталогиясындағы кванттық философия идеяларының рөлі

Суреттер, дыбыс таспалар,  кесте
Баспасөз материалдарымен жұмыс
Жазбаша, ауызша
15-дәріс: Қазақ әдебиетіндегі әдеби-эстетикалық пайымдаулар

15-семинар:  Кибернетика және бүгінгі күннің ақпараттық теориясы

Бейнетаспалар, сызба нұсқа, үлестірмелі карочка
Баспасөз материалдарымен жұмыс
Жазбаша, ауызша

7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ

4-Кесте Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы

     Оқулықтардың, оқу құралдарының атауы
                                   Саны 
                      Студенттердің саны
                   Қамтамасыз ету пайызы
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
Қазіргі   әдебиеттану   мен    фольклористиканың   өзекті   мәселелері:Ғылыми жинақ. 1- кітап.- Алматы: Қазақ университеті, 2008.- 238 б.
                                       
                                       6
                                       5
                                     100%
Амирова Т.А. Олбховиков Б.А., Рождественский Ю.В. Очерки по истории лингвистики.М., 2008.
                                       
                                       5
                                       5
                                     100%
   


	
     	8 ӘДЕБИЕТТЕР
     	 8.1 Негізгі әдебиеттер
8.1.1 Амирова Т.А. Олбховиков Б.А., Рождественский Ю.В. Очерки по истории лингвистики.М., 2008.
8.1.2 Ахметов К. Әдебиеттануға кіріспе. Оқу құралы.- Қарағанды: <<Аркоң>>, 2007.
8.1.3 Әбдиманұлы Ө. Ахмет Байтұрсынұлы.  -  Алматы: <<Арда>>, 2007.
8.1.4 Бодуэн де Крутенэ Избранные труды по языкознанию. М., 2004.
8.1.5 Введение в литературоведние / Под ред. Л.Чернец/- Моква:Высшая школа, 2009.
          8.1.6 Гальперин И.Р. Текст как объект лингвистического исследования. М., 2007.
8.1.7 Қазіргі   әдебиеттану   мен    фольклористиканың   өзекті   мәселелері:Ғылыми жинақ. 1- кітап.- Алматы: Қазақ университеті, 2008.- 238 б.
8.1.8 Лингвистический энциклопедический словарь. М., 2008.
8.1.9  Мейе А. Сравнительный метод в историческом языкознании. М., 2010.
	8.1.10 Сағындықұлы Б. Қазақ тілі лексикасы дамуының этимологиялық негіздері. Алматы: <<Қазақ университеті>> баспасы, 2008.
	8.1.11 Шалабай Б. Қазақ көркем прозасының тілін зерттеудің ғылыми-теориялық негіздері. Алматы: Ғылым, 2007.
	8.2 Қосымша әдебиеттер
	8.2.1 Бабенко Л.Г. Лингвистический анализ художественного текста.. М.,2008.
	8.2.2 Благова Г.Ф. Тюркское склонение в ареально-историческом освещении. М., Наука, 2007.
	8.2.3 Бок Ф.К. Структура общества и структура языка. <<Новое в лингвистике>>. VII социолингвистика.  -  Москва, 2008.
      8 .2.4 Сағындықұлы Б. Таңдамалы туындылар.  -  Алматы, <<Үш   қиян>>, 2009.
	8 .2.5 Сейдімбек А. Қазақ әлемі.  -  Алматы: Санат, 2007..
	8.2.6 Телия В.Н. Русская фразеология: Семантический, прагматический и лингвокультурологический аспект. Москва, 2008.
	8.2.7 Хауген Э. Лингвистика и языковое планирование. <<Новое в лингвистике>>. VII социолингвистика.  -  Москва, 2010.



                                                                               
Пәндер