Файл қосу

Тақырып аты



Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі
Семей  қаласының Шәкәрім атындағы  мемлекеттік университеті
                                       
                     Құжат СМЖ 3 дәрежелі
                                   ПОӘК
                                       
                                   ПОӘК 
                            042-16-02.1.09/03-2014
                                       
<<20-30 жылдардағы Қазақстандағы ашаршылық>> Оқу- әдістемелік кешені
 5В020300 -<<тарих>>
 мамандығына  арналған
                                       
                                       
                             Редакция №1











                         СТУДЕНТТЕР ҮШІН
 <<20-30 жылдардағы Қазақстандағы ашаршылық>>
               ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
                              (СИЛЛАБУС)
                                       

                                       
                            












                                СЕМЕЙ 2014
                                       
                                Алғы сөз

ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
5В011400 <<тарих>> мамандығы үшін Қазақстан Республикасының Мемлекеттік стандарты арнайы пәннің типтік бағдарламасы негізінде жасалған. Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің <<Қазақстан тарихы>> кафедрасының оқытушысы, т.ғ.к., доцент  Н.А. Мухаметжанова 
                                                               <<______>>    __________ 2014 ж.


2 ҚАРАЛДЫ
  + Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің <<Тарих>> кафедрасының отырысында
 Хаттама №______  <<__>>________  2014  жыл

Кафедра меңгерушісі    ____________  Н.Мухаметжанова

2.2  ГЗФ  оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды
Хаттама №______   <<__>>________  2014 жыл

ОӘБ төрағасы_________С.Тойкин


3 БЕКІТІЛДІ
3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды
Хаттама №______ <<__>>________  2014 жыл

ОӘК төрағасы_________ Г.Искакова

4  АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ (немесе №    <<___>> ____ 201_  ж. баспа  ОРНЫНА)





                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                Мазмұны
                                       
* Жалпы ереже 
* Сабақ түрлерінің сағаттары көрсетілген пән мазмұны                                                                                                  
* Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар                                     
* Курс форматы  
* Курс саясаты                                    
* Бағалау саясаты                                                                                   
* Әдебиеттер



































1. 1  ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ

Оқытушының  аты-жөні  -  Мұхаметжанова Нургуль Ахметжановна, т.ғ.к., доцент <<Қазақстан тарихы>> кафедрасы . 
Байланыстық ақпарат: телефон  -  35-60-29 /деканат/;  №1 ғимаратта № 1011 
Сабақтың өтетін орны № 1 оқу ғимарат   № 1011 дәрісхана
Кредит  саны  -  3

1.2  Пәннің қысқаша сипаттамасы: 
<<20-30 жж. Қазақстандағы ашаршылық>> бұл арнайы курс төл тарихтың жаңа егемен ел азаматтарын саяси-рухани  жағынан патриоттық рухта тәрбиелеуге орасан зор маңызы бар. Еліміздің тәуелсіз мемлекет құру жолында  осыған ұқсас салыстыра қарайтын  мәселелер баршылық. Біздің тарихымыз бүгінде Қзақстан Республикасының тәуелсіздігін идеялық жағынан негіздеп, Республика азаматтарының санасынаоның жерінің бөлінбес, біртұтстығы туралы идеяны сіңіруге қызмет етуге тиіс. 


1.3  Пәнді оқытудың мақсаты:  студенттердің  тарихымызда орын алған <<ақтандақтарды>> толық жойып, сәтсіздіктеріміз бен қасіреттеріміздің себеп-салдарын дұрыс талдап, қажетті қорытындылар шығарған жғдайда ғана қол жеткізе аламыз. Міне, сондықтан 20-30 жылдардағы қазақ шаруаларын күштеп меншігінен айыру және күштеп ұжымдастыру процесі жаңа көзқарас тұрғысынан зерттеліп, зерделенуге тиіс. 



1.5 Курс аяқталған соң студент: 20- 30 жылдардағы Қазақстандағы ашаршылықтың  салдарын, қоғамға келтірілген зардаптарын, демографияға тигізген әсерелерін жан-жақты тарихи деректерге арқылы білуі


1.6  Пәннің пререквизиттері: Курс теориялық біліммен қатар практикалық іскерлік, дағдыларды қалыптастыруға, студенттердің тіл деректерін нақты танып, сөйлеу, жазу мәдениетін жетілдіру, олардың ғылыми зерттеу жұмыстарына бейімделуіне де баса назар аударады.



2 ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІНІҢ БӨЛІНГЕН САҒАТЫ 
                                                                                                                      Кесте 1
№
                             Тақырып аты
                            Барлық сағат


Дәріс
Семинар
СОӨЖ
СӨЖ
1.
Сабақтың мақсат және міндеттері.
2
 1
2
5
2
20-жылдардың соңынан 30-жылдардың ортасына дейінгі кезеңдегі Қазақстан шаруалар тарихының методологиясы, деректік негізі және тарихнамасы

2
1
2
5
3
Мемлекетке астық пен ет дайындаудың Сталиндік бағытын жүзеге асыру  және оның зардаптары
2
1
2
5
4
 Қазақстандағы меншік иелеріне шабуыл: қателіктер мен асыра сілтеулер
2
1
2
5
5
Меншіктен айыруға және күштеп ұжымдастыруға қарсы халықтық наразылық.
2
1
2
5
6
1929 жыл Тақтакөпірдегі наразылық және оған қатысушыларды жазалау
2
1
2
5
7
 Ислам. Тақырыпты оқыту әдістемесі.
2
1
2
5
8
Ислам. Тақырыпты оқыту әдістемесі.
2
1
2
5
9
Бостандық ауданындағы қуғын-сүргін.
2
1
1
4
10
1930ж. Созақтағы зобалаң.
2
1
1
4
11
Ырғыздағы қанды қырғын. Қарқұмдағы қарулы қарсылық.
2
1
1
4
12
Ақмырза ишан бастаған наразылықты талқандау.
2
1
1
4
13
Балқаштағы бас көтеру. Жетісу Сарқант көтерілісі
2
1
1
4
14
1931 жыл Абралы дүрбелеңі, Шыңғыстау наразылығы
2
1
1
4
15.
Шұбартау шаруаларының бас көтеруі
2
1
1,5
4,5

 Оқытушымен бірлесе жүргізілетін студенттердің өздік жұмыстары 
Тақырып 1. Пән және курс тапсырмалары. Діннің қоғамда пайда болуы.
Мақсаты: келесі сұрақтарды ашу. Пән және курс тапсырмалары. Діннің қоғамда пайда болуы.
Тапсырма: Қазіргі кездегі әлемдегі діндерге қалай классификация жасауға болады?
Бақылау түрі: конспект.
Методикалық ұсыныстар: келесі сұрақтарға көңіл аудару қажет: діннің анықтамасы. Діннің элементтері және құрылымы.  Діннің қоғамдағы рөлі, орны және функциясы. Діннің типологиясы.
Әдебиеттер:
Авдиев В. И. История Древнего Востока. М., 1953,
Бросс Ш. О фетишизме. М.,1973.
Зыбковец В.Ф. Дорелигиозная эпоха. М.,1959.
Керан К. Боги, гробницы, ученые, М.,1963.
Кун Н.А. Легенды и мифы Древней Греции М., 1963
Лосев А.Ф. Античная мифология в ее историческом развитии. М.,1952.
Мифы народов мира, 2-е изд. М. 1987, т. 1-2
Мифологический словарь. (Под ред. Е.М. Мелетинского) М.,1991.
Сухов А.Д. Философские проблемы происхождения религии, М.,1967.
Тахо-Годи А.А. Греческая мифология. М.,1989.
Токарев С.А.. Ранние формы религии и их развитие М.,1964.
Токарев С.А. Религия в историй народов мира. М.,1986.
Фрэзер Д. Золотая ветвь. Исследование магии и религии. М.,1983.
Шпажников Г.А. Религии стран Африки. Справочник М.,1981.
Штаерман Е.М. Социальные основы религии Древнего Рима. М.,1987.

Тақырып  2. Діннің пайда болуы және оның ерте кездегі формасы. Тақырыпты игерудің методикасы.
Мақсаты: келесі сұрақтарды ашу: Діннің пайда болуы және оның ерте кездегі формасы. Алғашқы наным- сенімдердің түрлері. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Тапсырма: Ежелгі Шығыстың, Ежелгі Грецияның және Ежелгі Римнің діндерін салыстыру. Олардың ұқсастықтары және ерекшеліктері.
Бақылау түрі: конспект
Методикалық ұсыныстар: келесі сұрақтарға назар аудару қажет: : Діннің пайда болуы және оның ерте кездегі формасы. Алғашқы наным- сенімдердің түрлері. Ежелгі әлемнің ұлттық  діндері.
Әдебиеттер:
Авдиев В. И. История Древнего Востока. М., 1953,
Бросс Ш. О фетишизме. М.,1973.
Зыбковец В.Ф. Дорелигиозная эпоха. М.,1959.
Керан К. Боги, гробницы, ученые, М.,1963.
Кун Н.А. Легенды и мифы Древней Греции М., 1963
Лосев А.Ф. Античная мифология в ее историческом развитии. М.,1952.
Мифы народов мира, 2-е изд. М. 1987, т. 1-2
Мифологический словарь. (Под ред. Е.М. Мелетинского) М.,1991.
Сухов А.Д. Философские проблемы происхождения религии, М.,1967.
Тахо-Годи А.А. Греческая мифология. М.,1989.
Токарев С.А.. Ранние формы религии и их развитие М.,1964.
Токарев С.А. Религия в историй народов мира. М.,1986.

Тақырып 3. Христиандық дін. Тақырыпты игерудің методикасы.
Мақсаты: келесі сұрақтарды ашу: Христиандық дін. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Тапсырма: христиандық қашан және қандай жағдайда пайда болды? Христиан шіркеулер қалай пайда болды?
Бақылау түрі: конспект
Әдістемелік ұсыныстар: христиандық қашан және қандай жағдайда пайда болды. Христиан шіркеулер қалай пайда болды.
Әдебиеттер:
Крывелев И.А. Библия: Историко-критический анализ. М., 1985.
Миркина 3.,Померанц Г. Великие религии мира. М.,1995.
Ранович А.Б. Первоисточники по истории раннего христианства. Античные критики христианства. М.,1990.
Ренан Э. Жизнь Иисуса.М. 1991.
Свенцицкая И.С. Раннее христианство: страницы истории. М.,1987.

Тақырып 4. Православие. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Мақсаты: келесі сұрақтарды ашу: Православие. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Тапсырма: Қазіргі кезде қандай автокефальды православиялық шіркеулер бар?
Бақылау түрі: конспект
Әдістемелік ұсыныс: келесі сұрақтарға көңіл аудару қажет: Православияның тарихы және оның қазіргі жағдайы. Орыс православиясы.
Әдебиеттер:
Бессонов Б. Н. Православие в наши дни. М., 1990.
Булгаков С.Н. Православие: Очерки учения православной церкви, М., 1991.
Голубинский Е.Е. История Русской церкви, М.. 19011902, т. 1-2.
Иоанн Домаскин. Точное изложение православной веры. Ростов-на-Дону, 1992.
История Русской православной церкви в документах религиозных архивов России. Аннотированный справочникуказатель, М.,1993.
Карташев А.В. Очерки по истории Русской церкви, М.,1993, т.1-2.
Лосский О.Н. Очерк мистического богословия Восточной церкви. Догматическое богословие, М.,1991.
Поспеловский Д.В. Русская православная церковь в XX веке. М.,1995.

Тақырып 5. Католицизм. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Мақсаты: келесі сұрақтарды ашу: Католицизм. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Тапсырма: католиктік және православиялық шіркеудің догматикалық, дәстүрлік ерекшеліктері.
Бақылау түрі:конспект
Әдістемелік ұсыныс: келесі сұрақтарға назар аудару қажет: Ватикан. Шіркеулердің құрылымы. Ресейдегі католицизм. Әлемдегі католициз дамуының әлеуметтік мәселелері.
Әдебиеттер:
Арну А. История инквизиции. СПб,1995.
Боргош Ю. Фома Аквинский. М.,1975.
Гергей Е. История папства. М.,1996.
Григулевич И.Р. Папство: век XX.М., 1978.
Заборов М.А. Крестоносцы на Востоке.М., 1980.

Тақырып 6. Протестанизм. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Мақсаты: келесі  сұрақтарды ашу: Протестанизм. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Тапсырма: Баптистер, адвентистер, Иегованың куәгерлері деген кімдер және олардың наным-сеніміндегі ерекшеліктері. 
Бақылау түрі: конспект
Әдістемелік ұсыныс: келесі сұрақтарға көңіл аудару қажет: Протестанизмнің негізгі бағыттары. Негізгі протестанттық шіркеулер мен деноминация. Қазіргі протестанизмдегі тенденциялары.
Әдебиеттер:
Белов А.В. Секты. сектантство. Сектанты. М.,1978 Вебер М. Протестантские секты и дух капитализма М., 1990.
Гараджа В.И. Протестантизм. М.,1971.
Граждан В.Д. Вероучение и мораль пятидесятников. М.,1989.

Тақырып 7. Ислам. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Мақсаты: келесі сұрақтарды ашу: Ислам. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Тапсырма: қазіргі әлемнің дамуындағы ислам факторының орны қандай?
Бақылау түрі: конспект
Әдістемелік ұсыныстар: келесі сұрақтарға назар аудару қажет: Исламның пайда болуы. Исламның негізгі бағыттары. Қазіргі кездегі ислам.
Әдебиеттер:
Большаков О. Г. История Халифата Т.1 Ислам в Аравии (570-633). М., 1989.
Грюнебаум фон Г.Э. Классический ислам. Очерк истории (600-1258). М.,1988.
Ермаков И., Микульский Д. Ислам в России и Средней Азии. М.,1993.
Ислам. Историографические очерки. /Под общ. ред. С.М.Прозорова, М.,1991.
Ислам: Энциклопедический словарь. М.,1991.
Коран. /Перевод и комментарии И.Ю. Крачковского. Изд.2-е.М.,1986.

Тақырып 8. Буддизм. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Мақсаты. Келесі сұрақтарды ашу: Буддизм. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Тапсырма: Типитаки- мәтініндегі маңызды канондық, буддилік жағдайларды салыстыру.
Бақылау түрі: конспект
Методикалық ұсыныстар: келесі сұрақтарға назар аудару қажет: Буддизмнің пайда болуы. Индуизм және буддизм: діни құндылықтардың сабақтас мәселелері.
Әдебиеттер:
Буддизм: Словарь /Под общ. ред. Н.Л. Жуковской. М.,1992.
Жуковская Н.Л. Ламаизм и ранние формы религии. М.,1977.
Игнатович А.Н. Буддизм в Японии. Очерк ранней истории. М.,1987.
Корнев В.И. Буддизм и его роль в общественной жизни стран Азии. М.,1983.

Тақырып 9. Иудаизм. Тақырыпты оқытудың әдістемесі.
Мақсаты: келесі сұрақтарды ашу: Иудаизм. Тақырыпты оқытудың әдістемесі.
Тапсырма: Ежелгі еврей дінінің ерекшелігі неде?
Бақылау түрі: конспект
Әдістемелік ұсыныстар: келесі сұрақтарға назар аудару қажет: Иудаизм. Яхве культінің пайда болуы. Библия. Талмуд. Иудейлік тарих концепсиясы. Аңыздар: египеттік құлдық, Моисей, Давид, Соломон.
Әдебиеттер:
Агада: сказания, притчи, изречения Талмуда и мидражей. М., 1993.
Беленький М.С. Иудаизм. 2-е изд., M., 1974.
Васильев Л.С. История религий Востока. М., 1988.
Гече Г. Библейские истории. 2-е изд. М., 1990.
Даймонт М. Евреи, Бог и история. Иерусалим, 1989.
Рижский М.И. Библейские пророки и библейские пророчества. М., 1987.
Телушкин Д. Еврейский мир. М., 1992 .
Шифман И.Ш. Ветхий Завет и его мир. М., 1987.
Янг Л. Сущность иудаизма. М., 1993.

Тақырып 10. Индуизм. Тақырыпты оқытудың әдістемесі.
Мақсаты: келесі сұрақтарды ашу: Тақырыпты оқытудың әдістемесі.
Тапсырма: индуизм қашан және қалай пайда болды? Бұл діннің ерекшелігі неде?
Бақылау түрі: конспект
Методикалық ұсыныстар: келесі сұрақтарға назар аудару қажет: Ежелгі Үндінің діни жүйесі: индуизм, джайнизм, сикхизм, парсизм. Негізгі діни принциптер және индуизмнің пантеоны.
Әдебиеттер:
Беленький М.С. Иудаизм. 2-е изд., M., 1974.
Бонгард-Левин Г.М. Древнеиндийская цивилизация. Философия, наука, религия. 2-е изд. М., 1993.
Васильев Л.С. История религий Востока. М., 1988.
Гусева Н.В. Индуизм. История формирования. Культовая практика,. М., 1977.

Тақырып 11. Конфуцишілдік және даосизм. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Мақсаты: келесі сұрақтарды ашу: Конфуцишілдік және даосизм. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Тапсырма: Конфуцидің ілімін дін ретінде санауға болама?
Бақылау түрі: конспект
Әдістемелік ұсыныстар: келесі сұрақтарға назар аудару: Даосизм, конфуцианство, буддизм  - үштік ілім (сань цзяо). Ежелгі Қытайдағы тәңірліктер, ата  - бабалар және рәсімдер.
Әдебиеттер:
Васильев Л.С. История религий Востока. М., 1988.
Васильев Л.С. Культы, религии и традиции в Китае. М., 1970.
Дао и даосизм в Китае. М., 1989.
Древнекитайская философия. Собрание текстов. В 2-х т. Переводы. М., 1972-1973.
Конфуцианство в Китае: проблемы теории и практики /Под ред. Л.П. Делюсина М., 1982 .

Тақырып 12. Синтоизм. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Мақсаты: келесі  сұрақтарды ашу: Синтоизм. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Тапсырма: Қазіргі кездегі Жапонияда синто діні
Бақылау түрі: конспект
Әдістемелік ұсыныстар: келесі сұрақтарға көңіл аудару қажет: Қазіргі кездегі Жапонияда синто діні.
 Әдебиеттер:
Васильев Л.С. История религий Востока. М., 1988.
Религии мира. М., 1982.

Тақырып 13. Қазақстандағы дәстүрлі конфессиялар және діни бағыттар.
Мақсаты: келесі сұрақтарды ашу: Қазақстандағы дәстүрлі конфессиялар және діни бағыттар.
Тапсырма: түріктік сопылық дүниетанымның негізгі принциптері.
Методикалық ұсыныстар: келесі сұрақтарға назар аудару қажет: Исламның Қазақстанда таралуы. Қазақстандағы христиандық. Қазақстандағы православиялық шіркеу.
Әдебиеттер: 
Ислам: Энциклопедический словарь. М.,1991.
Коран. /Перевод и комментарии И.Ю. Крачковского. Изд.2-е.М.,1986.
Массе А. Ислам. Очерки истории. Пер. с французского М.,1982.
Панова В., Бахтин И. Жизнь Мухаммеда. М., 1990
Пиотровский М.Б. Коранические сказания. М.,1991
Суфизм в контексте мусульманской культуры. М., 1989

Тақырып 14. Қазақ жеріндегі атақты діни ойшылдар. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Мақсаты: келесі сұрақтарды ашу: Қазақ жеріндегі атақты діни ойшылдар. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Тапсырма: әл-Фарабидің пайғамбар туралы ой толғаулары қандай болды?
Бақылау түрі: конспект
Әдістемелік ұсыныстар: Келесі сұрақтарға көңіл аудару қажет: қазақ жеріндегі атақты діни ойшылдар. 
Әдебиеттер:
Большаков О. Г. История Халифата Т.1 Ислам в Аравии (570-633). М., 1989.
Грюнебаум фон Г.Э. Классический ислам. Очерк истории (600-1258). М.,1988.
Ермаков И., Микульский Д. Ислам в России и Средней Азии. М.,1993.
Ислам: Энциклопедический словарь. М.,1991.
Коран. /Перевод и комментарии И.Ю. Крачковского. Изд.2-е.М.,1986.
Массе А. Ислам. Очерки истории. Пер. с французского М.,1982.
Панова В., Бахтин И. Жизнь Мухаммеда. М., 1990

Тақырып 15. Қазақстан  - діни толерантты мемлекет. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Мақсаты: келесі сұрақтарды ашу: Қазақстан  - діни толерантты мемлекет. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Тапсырма: Қазақстандағы конфессияаралық келісімдер
Бақылау түрі: конспект
Әдістемелік ұсыныстар: келесі сұрақтарға көңіл аудару қажет: Қазақстан  - діни толерантты мемлекет. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Әдебиеттер:
Грюнебаум фон Г.Э. Классический ислам. Очерк истории (600-1258). М.,1988.
Ермаков И., Микульский Д. Ислам в России и Средней Азии. М.,1993.
Ислам: Энциклопедический словарь. М.,1991.
Коран. /Перевод и комментарии И.Ю. Крачковского. Изд.2-е.М.,1986.
Массе А. Ислам. Очерки истории. Пер. с французского М.,1982.
Панова В., Бахтин И. Жизнь Мухаммеда. М., 1990

Студенттердің  өздік жұмыстары (СӨЖ)

Тақырып 1. Пән және курс тапсырмалары. Діннің қоғамда пайда болуы.
Мақсаты: келесі сұрақтарды ашу. Пән және курс тапсырмалары. Діннің қоғамда пайда болуы.
Тапсырма: қоғам және адам өміріндегі діннің орны қандай?
Бақылау түрі: конспект.
Методикалық ұсыныстар: келесі сұрақтарға көңіл аудару қажет: діннің анықтамасы. Діннің элементтері және структурасы.  Діннің қоғамдағы рөлі, орны және функциясы. Діннің типологиясы.
Әдебиеттер:
Авдиев В. И. История Древнего Востока. М., 1953,
Бросс Ш. О фетишизме. М.,1973.
Зыбковец В.Ф. Дорелигиозная эпоха. М.,1959.
Керан К. Боги, гробницы, ученые, М.,1963.
Кун Н.А. Легенды и мифы Древней Греции М., 1963
Лосев А.Ф. Античная мифология в ее историческом развитии. М.,1952.
Мифы народов мира, 2-е изд. М. 1987, т. 1-2
Мифологический словарь. (Под ред. Е.М. Мелетинского) М.,1991.
Сухов А.Д. Философские проблемы происхождения религии, М.,1967.
Тахо-Годи А.А. Греческая мифология. М.,1989.
Токарев С.А.. Ранние формы религии и их развитие М.,1964.
Токарев С.А. Религия в историй народов мира. М.,1986.
Фрэзер Д. Золотая ветвь. Исследование магии и религии. М.,1983.
Шпажников Г.А. Религии стран Африки. Справочник М.,1981.
Штаерман Е.М. Социальные основы религии Древнего Рима. М.,1987.

Тақырып  2. Діннің пайда болуы және оның ерте кездегі формасы. Тақырыпты игерудің методикасы.
Мақсаты: келесі сұрақтарды ашу: Діннің пайда болуы және оның ерте кездегі формасы. Алғашқы наным- сенімдердің түрлері. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Тапсырма: дамушы мемлкеттердегі ру тайпалық діннің әлеуметтік рөлін сипатта. Ертегрек  <<ахиллес өкшесі>> аңызын еске түсіріп, сипатта.
Бақылау түрі: конспект
Методикалық ұсыныстар: келесі сұрақтарға назар аудару қажет: : Діннің пайда болуы және оның ерте кездегі формасы. Алғашқы наным- сенімдердің түрлері. Ежелгі әлемнің ұлттық  діндері.
Әдебиеттер:
Авдиев В. И. История Древнего Востока. М., 1953,
Бросс Ш. О фетишизме. М.,1973.
Зыбковец В.Ф. Дорелигиозная эпоха. М.,1959.
Керан К. Боги, гробницы, ученые, М.,1963.
Кун Н.А. Легенды и мифы Древней Греции М., 1963
Лосев А.Ф. Античная мифология в ее историческом развитии. М.,1952.
Мифы народов мира, 2-е изд. М. 1987, т. 1-2
Мифологический словарь. (Под ред. Е.М. Мелетинского) М.,1991.
Сухов А.Д. Философские проблемы происхождения религии, М.,1967.
Тахо-Годи А.А. Греческая мифология. М.,1989.
Токарев С.А.. Ранние формы религии и их развитие М.,1964.
Токарев С.А. Религия в историй народов мира. М.,1986.

Тақырып 3. Христиандық дін. Тақырыпты игерудің методикасы.
Мақсаты: келесі сұрақтарды ашу: Христиандық дін. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Тапсырма: Қазіргі өркениетте  христиан шіркеулерінің рөлі қандай?
Бақылау түрі: конспект
Әдебиеттер:
Крывелев И.А. Библия: Историко-критический анализ. М., 1985.
Миркина 3.,Померанц Г. Великие религии мира. М.,1995.
Ранович А.Б. Первоисточники по истории раннего христианства. Античные критики христианства. М.,1990.
Ренан Э. Жизнь Иисуса.М. 1991.
Свенцицкая И.С. Раннее христианство: страницы истории. М.,1987.

Тақырып 4. Православие. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Мақсаты: келесі сұрақтарды ашу: Православие. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Тапсырма: ескірәсімдік деген не?
Бақылау түрі: конспект
Әдістемелік ұсыныс: келесі сұрақтарға көңіл аудару қажет: Православияның тарихы және оның қазіргі жағдайы. Орыс православиясы.
Әдебиеттер:
Бессонов Б. Н. Православие в наши дни. М., 1990.
Булгаков С.Н. Православие: Очерки учения православной церкви, М., 1991.
Голубинский Е.Е. История Русской церкви, М.. 19011902, т. 1-2.
Иоанн Домаскин. Точное изложение православной веры. Ростов-на-Дону, 1992.
История Русской православной церкви в документах религиозных архивов России. Аннотированный справочникуказатель, М.,1993.
Карташев А.В. Очерки по истории Русской церкви, М.,1993, т.1-2.
Лосский О.Н. Очерк мистического богословия Восточной церкви. Догматическое богословие, М.,1991.
Поспеловский Д.В. Русская православная церковь в XX веке. М.,1995.

Тақырып 5. Католицизм. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Мақсаты: келесі сұрақтарды ашу: Католицизм. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Тапсырма: папалық қашан және қалай пайда болды?
Бақылау түрі: конспект
Әдістемелік ұсыныс: келесі сұрақтарға назар аудару қажет: Ватикан. Шіркеулердің құрылымы. Ресейдегі католицизм. Әлемдегі католициз дамуының әлеуметтік мәселелері.
Әдебиеттер:
Арну А. История инквизиции. СПб,1995.
Боргош Ю. Фома Аквинский. М.,1975.
Гергей Е. История папства. М.,1996.
Григулевич И.Р. Папство: век XX.М., 1978.
Заборов М.А. Крестоносцы на Востоке.М., 1980.

Тақырып 6. Протестанизм. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Мақсаты: келесі  сұрақтарды ашу: Протестанизм. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Тапсырма: батыс Европада протестант идеясы кең тарады?
Бақылау түрі: конспект
Әдістемелік ұсыныс: келесі сұрақтарға көңіл аудару қажет: Протестанизмнің негізгі бағыттары. Негізгі протестанттық шіркеулер мен деноминация. Қазіргі протестанизмдегі тенденциялары.
Әдебиеттер:
Белов А.В. Секты. сектантство. Сектанты. М.,1978 Вебер М. Протестантские секты и дух капитализма М., 1990.
Гараджа В.И. Протестантизм. М.,1971.
Граждан В.Д. Вероучение и мораль пятидесятников. М.,1989.

Тақырып 7. Ислам. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Мақсаты: келесі сұрақтарды ашу: Ислам. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Тапсырма: мұсылман наным-сенімінің негізгі неде?
Бақылау түрі: конспект
Әдістемелік ұсыныстар: келесі сұрақтарға назар аудару қажет: Исламның пайда болуы. Исламның негізгі бағыттары. Қазіргі кездегі ислам.
Әдебиеттер:
Большаков О. Г. История Халифата Т.1 Ислам в Аравии (570-633). М., 1989.
Грюнебаум фон Г.Э. Классический ислам. Очерк истории (600-1258). М.,1988.
Ермаков И., Микульский Д. Ислам в России и Средней Азии. М.,1993.
Ислам. Историографические очерки. /Под общ. ред. С.М.Прозорова, М.,1991.
Ислам: Энциклопедический словарь. М.,1991.
Коран. /Перевод и комментарии И.Ю. Крачковского. Изд.2-е.М.,1986.

Тақырып 8. Буддизм. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Мақсаты. Келесі сұрақтарды ашу: Буддизм. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Тапсырма: буддизм мен христиандық ілімдермен танысып, оларды салыстырындар.
Бақылау түрі: конспект
Методикалық ұсыныстар: келесі сұрақтарға назар аудару қажет: Буддизмнің пайда болуы. Индуизм және буддизм: діни құндылықтардың сабақтас мәселелері.
Әдебиеттер:
Буддизм: Словарь /Под общ. ред. Н.Л. Жуковской. М.,1992.
Жуковская Н.Л. Ламаизм и ранние формы религии. М.,1977.
Игнатович А.Н. Буддизм в Японии. Очерк ранней истории. М.,1987.
Корнев В.И. Буддизм и его роль в общественной жизни стран Азии. М.,1983.

Тақырып 9. Иудаизм. Тақырыпты оқытудың әдістемесі.
Мақсаты: келесі сұрақтарды ашу: Иудаизм. Тақырыпты оқытудың әдістемесі.
Тапсырма: иудейлердің дәстүрлері, салттары және мейрамдары қандай?
Бақылау түрі: конспект
Әдістемелік ұсыныстар: келесі сұрақтарға назар аудару қажет: Иудаизм. Яхве культінің пайда болуы. Библия. Талмуд. Иудейлік тарих концепсиясы. Аңыздар: египеттік құлдық, Моисей, Давид, Соломон.
Әдебиеттер:
Агада: сказания, притчи, изречения Талмуда и мидражей. М., 1993.
Беленький М.С. Иудаизм. 2-е изд., M., 1974.
Васильев Л.С. История религий Востока. М., 1988.
Гече Г. Библейские истории. 2-е изд. М., 1990.
Даймонт М. Евреи, Бог и история. Иерусалим, 1989.
Рижский М.И. Библейские пророки и библейские пророчества. М., 1987.
Телушкин Д. Еврейский мир. М., 1992 .
Шифман И.Ш. Ветхий Завет и его мир. М., 1987.
Янг Л. Сущность иудаизма. М., 1993.

Тақырып 10. Индуизм. Тақырыпты оқытудың әдістемесі.
Мақсаты: келесі сұрақтарды ашу: Тақырыпты оқытудың әдістемесі.
Тапсырма: индуизмнің пайда болуы және генезисі.
Бақылау түрі: конспект
Методикалық ұсыныстар: келесі сұрақтарға назар аудару қажет: Ежелгі Үндінің діни жүйесі: индуизм, джайнизм, сикхизм, парсизм. Негізгі діни принциптер және индуизмнің пантеоны.
Әдебиеттер:
Беленький М.С. Иудаизм. 2-е изд., M., 1974.
Бонгард-Левин Г.М. Древнеиндийская цивилизация. Философия, наука, религия. 2-е изд. М., 1993.
Васильев Л.С. История религий Востока. М., 1988.
Гусева Н.В. Индуизм. История формирования. Культовая практика,. М., 1977.

Тақырып 11. Конфуцишілдік және даосизм. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Мақсаты: келесі сұрақтарды ашу: Конфуцишілдік және даосизм. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Тапсырма: Қытайдағы әлеуметтік саяси жағдайда конфуцишілдіктің дамуы.
Бақылау түрі: конспект
Әдістемелік ұсыныстар: келесі сұрақтарға назар аудару: Даосизм, конфуцианство, буддизм  - үштік ілім (сань цзяо). Ежелгі Қытайдағы тәңірліктер, ата  - бабалар және рәсімдер.
Әдебиеттер:
Васильев Л.С. История религий Востока. М., 1988.
Васильев Л.С. Культы, религии и традиции в Китае. М., 1970.
Дао и даосизм в Китае. М., 1989.
Древнекитайская философия. Собрание текстов. В 2-х т. Переводы. М., 1972-1973.
Конфуцианство в Китае: проблемы теории и практики /Под ред. Л.П. Делюсина М., 1982 .

Тақырып 12. Синтоизм. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Мақсаты: келесі  сұрақтарды ашу: Синтоизм. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Тапсырма: синто дініндегі аңыздардың, ілім және культтің ерекшеліктері
Бақылау түрі: конспект
Әдістемелік ұсыныстар: келесі сұрақтарға көңіл аудару қажет: Қазіргі кездегі Жапонияда синто діні.
 Әдебиеттер:
Васильев Л.С. История религий Востока. М., 1988.
Религии мира. М., 1982.

Тақырып 13. Қазақстандағы дәстүрлі конфессиялар және діни бағыттар.
Мақсаты: келесі сұрақтарды ашу: Қазақстандағы дәстүрлі конфессиялар және діни бағыттар.
Тапсырма: қазақ мемлекетің құрудағы исламның рөлі.
Методикалық ұсыныстар: келесі сұрақтарға назар аудару қажет: Исламның Қазақстанда таралуы. Қазақстандағы христиандық. Қазақстандағы православиялық шіркеу.
Әдебиеттер: 
Ислам: Энциклопедический словарь. М.,1991.
Коран. /Перевод и комментарии И.Ю. Крачковского. Изд.2-е.М.,1986.
Массе А. Ислам. Очерки истории. Пер. с французского М.,1982.
Панова В., Бахтин И. Жизнь Мухаммеда. М., 1990
Пиотровский М.Б. Коранические сказания. М.,1991
Суфизм в контексте мусульманской культуры. М., 1989

Тақырып 14. Қазақ жеріндегі атақты діни ойшылдар. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Мақсаты: келесі сұрақтарды ашу: Қазақ жеріндегі атақты діни ойшылдар. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Тапсырма: хикметтерді оқудағы негізгі құндылықтар қандай?
Бақылау түрі: конспект
Әдебиеттер:
Большаков О. Г. История Халифата Т.1 Ислам в Аравии (570-633). М., 1989.
Грюнебаум фон Г.Э. Классический ислам. Очерк истории (600-1258). М.,1988.
Ермаков И., Микульский Д. Ислам в России и Средней Азии. М.,1993.
Ислам: Энциклопедический словарь. М.,1991.
Коран. /Перевод и комментарии И.Ю. Крачковского. Изд.2-е.М.,1986.
Массе А. Ислам. Очерки истории. Пер. с французского М.,1982.
Панова В., Бахтин И. Жизнь Мухаммеда. М., 1990

Тақырып 15. Қазақстан  - діни толерантты мемлекет. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Мақсаты: келесі сұрақтарды ашу: Қазақстан  - діни толерантты мемлекет. Тақырыпты игерудің әдістемесі.
Тапсырма: Қазақстандағы дінаралық диалогтар
Бақылау түрі: конспект
Әдебиеттер:
Грюнебаум фон Г.Э. Классический ислам. Очерк истории (600-1258). М.,1988.
Ермаков И., Микульский Д. Ислам в России и Средней Азии. М.,1993.
Ислам: Энциклопедический словарь. М.,1991.
Коран. /Перевод и комментарии И.Ю. Крачковского. Изд.2-е.М.,1986.
Массе А. Ислам. Очерки истории. Пер. с французского М.,1982.
Панова В., Бахтин И. Жизнь Мухаммеда. М., 1990

3 ПӘНДІ ОҚУДАҒЫ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ

Барлық тапсырамаларды көрсетілген уақытында өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу емтиханға 7 күн қалғанда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз: қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемін ұлғайтылады; Емтиханға келмесеңіз: орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет және осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест арқылы тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау, кешікпеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз: қосымша шығармашылылық жұмыс беріледі (реферат, көркем мәтінге талдау , хабарламалар даярлау, аннатация жазу, әдебиеттермен жұмыс, ауызша журнал әзірлеу т.б.);  Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. 

4 КУРС ФОРМАТЫ
Оқу сағаты аптасына 2 рет 50 минуттан өтеді. Дәріс сабақтарында қиын және күрделі өзекті сұрақтар қарастырылады  Дәріс құрылымы 5 минуттық блиц-сұрақтардан, дәріс (40-45 минут), бекіту материалдары болады. Мұндай сабақты өткізу құрылымы жүйелілікті, өздік жұмыс жасауды және берілген әдебиеттермен жұмыс жасауды үйренеді.
Практикалық сабақ сұрақтары теориялық материалды тиянақтаудан тұрады
СӨЖ дәрісханада қарастырылған сұрақтарды оқытушының көмегімен талдау, анализ жасау дәріс пен практикалық сабақтарға дайындықтың нышаны болып табылады. Үйге тапсырмалар орындалады, кеңестер беріледі Өздік жұмыс тапсырмалары ПОӘК кестелерінде берілген.

5. КУРС САЯСАТЫ
Пәнді оқу барысында  сіздерден сұрарым:
1 Сабаққа міндетті түрде қатысу. Менің сіздерден сұрайтыным кешікпеуді және тектен-тек сөйлеспеу, тапсырылған тапсырмаларды дер уақытында орындау. Білім негіздері балл жүйесі арқылы бағаланады. Жұмыстың әрбірі әр түрлі балл жүйесімен бағаланады.
2 Қандай да болмасын сабаққа қатысу талданбайды.  Ондай жағдайда студенттен кешіккендігі сабақта болмай қалғандығы туралы  балл жүйесін толтыру үшін қосымша жұмыс жасау талап етіледі.
3 Сіз оқу процесіне белсенді қатысуңыз керек.  Дәрісхана сабақтарына, семинар жұмыстарына аралық бақылау жұмыстары мен емтихан тапсыруда барлық талаптарды орындауыңыз сұралады.
4  Дәрісханалық сабақтар кезінде қалталы телфоныңыз сөндіоілуі қажет
5 Аралық  аттестация: аттестация қортыныдысы студенттің сабаққа қатысумен жұмыс бағдарламасын орындауына байланысты баллдық жүйемен бағаланады. Онда ауызша және жазбаша тексерулер түрі және аралық бақылау жұмысының қорытындысы ескеріледі.
6 Емтихан билет жүйесі арқылы, ауызша тапсырылады. Билет арқылы. Әр билетте 3 сұрақ әр түрлі тарихи кезеңдері бойынша құрастырылады.  Емтихан сұрақтары ПОӘК берілегн. 

6 БАҒАНЫҢ ҚОЙЫЛУ САЯСАТЫ

Әріптер жүйесіндегі бағалар
Цифрлық 
эквивалент баллдары 
Пайыздық көрсеткіштер мазмұны
Дәстүрлі жүйедегі бағалар
А
4,0
95  -  100
Өте жақсы
А -  
3,67
90  -  94

В+
3,33
85  -  89

Жақсы
В
3,0
80  -  84

В - 
2,67
75  -  79

С+
2,33
70  -  74


Қанағаттанарлық

С
2,0
65  -  69

С - 
1,67
60  -  64

D+
1.33
55  -  59

D
1,0
50  -  54

F
0
0  -  49
Қанағаттанғысыз
I
NA
-
Аяқталмаған

P
-
прошел 
Пәнді оқыды

                                       
 Пән бойынша түрлі жұмыс түрлерін орындаудағы баллдары көрсетілген  
                       КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕ

                                   № п/п
                              Сабақ түрі
                                  1 апта
                                       2
                                       3
                                       4
                                       5
                                       6
                                       7
                                       
                                       8
                                       9
                                      10
                                      11
                                      12
                                      13
                                      14
                                      15
                                       
                                       1
Дәріс
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       3
                                   Семи
                                    нар
                                       
                                      15
                                      15
                                      15
                                      15
                                      15
                                      15
                                      90
                                      15
                                      15
                                      15
                                      15
                                      15
                                      15
                                      15
                                      15
                                      120
                                       4
                                    СӨЖ
                                       
                                       5
                                       5
                                       5
                                       5
                                      10
                                      20
                                      50
                                       5
                                       5
                                       5
                                       5
                                       5
                                       5
                                       5
                                       5
                                      40
                                       5
                                   СӨЖО
                                       
                                      10
                                      10
                                      10
                                      10
                                      10
                                      20
                                      70
                                       5
                                       5
                                       5
                                       5
                                       5
                                       5
                                      10
                                      10
                                      50
                                       6
                                 Аралық
                                бақылау
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                      60
                                      60
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                      60
                                      60
                                       7
                                    Бар
                                   лығы
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                      270
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                      270
                                       
  Студенттердің білімін бағалау шкаласы
              Бағаның әріпті эквиваленті
                                   Баға
                                   Балл
                                Пайыз (%)
                                       A
                               Өте жақсы
                                     4,00
                                    95-100
                                      A-
                               Өте жақсы
                                     3,67
                                     90.94
                                      B+
                                  Жақсы
                                     3,33
                                     85-89
                                       B
                                  Жақсы
                                     3,00
                                     80-84
                                      B-
                                  Жақсы
                                     2,67
                                     75-79
                                      C+
                     Қанағаттандырылған
                                     2,33
                                     70-74
                                       C
                     Қанағаттандырылған
                                     2,00
                                     65-69
                                      C-
                     Қанағаттандырылған
                                     1,67
                                     60-64
                                      D+
                               Өту баллы
                                     1,33
                                     55-59
                                       D
                       Ең төмен өту баллы
                                     1,00
                                     50-54
                                       F
                                Ең төмен
                                     0,00
                                     0-49
                                       I
                            Аяқталмаған
                                      NA
                                       
                                       W
                       Оқудан шығарылған
                                      NA
                                       
                                      AW
 Әкімшілік үкім бойынша оқудан шығарылған
                                      NA
                                       
                                       P
               Өтті (қарытынды тестке ған)
                                      NA
                                       0
                                       

8 ӘДЕБИЕТТЕР
 
8.1 Негізгі әдебиеттер:
* Васильев Л.С. История религий Востока. М., 1988.
* Религии мира. М., 1982.
* Ислам: Энциклопедический словарь. М.,1991.
* Коран. /Перевод и комментарии И.Ю. Крачковского. Изд.2-е.М.,1986.
* Массе А. Ислам. Очерки истории. Пер. с французского М.,1982.
* Панова В., Бахтин И. Жизнь Мухаммеда. М., 1990
* Пиотровский М.Б. Коранические сказания. М.,1991
* Суфизм в контексте мусульманской культуры. М., 1989
* Большаков О. Г. История Халифата Т.1 Ислам в Аравии (570-633). М., 1989.
* Грюнебаум фон Г.Э. Классический ислам. Очерк истории (600-1258). М.,1988.
* Ермаков И., Микульский Д. Ислам в России и Средней Азии. М.,1993.
* Ислам: Энциклопедический словарь. М.,1991.

8.2 Қосымша әдебиеттер:
* Коран. /Перевод и комментарии И.Ю. Крачковского. Изд.2-е.М.,1986.
* Массе А. Ислам. Очерки истории. Пер. с французского М.,1982.
* Панова В., Бахтин И. Жизнь Мухаммеда. М., 1990
* Грюнебаум фон Г.Э. Классический ислам. Очерк истории (600-1258). М.,1988.
* Ермаков И., Микульский Д. Ислам в России и Средней Азии. М.,1993.
* Ислам: Энциклопедический словарь. М.,1991.
* Коран. /Перевод и комментарии И.Ю. Крачковского. Изд.2-е.М.,1986.
* Массе А. Ислам. Очерки истории. Пер. с французского М.,1982.
* Панова В., Бахтин И. Жизнь Мухаммеда. М., 1990


Пәндер