Файл қосу
Ландшафттану курсына кіріспе
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемелкеттік университеті 3 деңгейлі СМК құжаты ПОӘК ПОӘК 042-16-13.1.04 /02-2013 ПОӘК Студенттерге арналған пәннің бағдарламасы <<Ландшафттану және физикалық географиялық аудандастыру>> № 2 басылым 10.01.2013 ж. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<Ландшафттану және физикалық географиялық аудандастыру>> 5В011600 - <<География>>мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 ПОӘК 042-16-13.1.04 /02-2013 № 2 басылым 10.01.2013 2 бет 13 беттен Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы:_____ << >>________2013ж Рахимова Г.К., аға оқытушы, химия және география кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 <<Химия және география>> кафедрасы отырысында << >> 2013ж., № хаттама Кафедра меңгерушісі, п.ғ.к. Д.Р. Онтагарова 2.2 Жаратылыс ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында << >> 2013ж., № хаттама Төрайымы Л.С. Ибраева 3. БЕКІТІЛДІ Университететің Оқу-әдістемелік Кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған << >> 2013ж., № хаттама ОӘК төрағасы 4 <<18>> 09 2008ж. № 1 басылым ОРНЫНА ЕНГІЗІЛІП ОТЫР ПОӘК 042-16-13.1.04 /02-2013 № 2 басылым 10.01.2013 3 бет 12 беттен Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қоюдың саясаты 7. Әдебиет тізімі ПОӘК 042-16-13.1.04 /02-2013 № 2 басылым 10.01.2013 3 бет 12 беттен ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР + Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Рахимова Г.К., аға оқытушы Химия және география кафедрасы Байланыс ақпараты - тел: , оқу ғимараты № , кабинет № Сабақ өткізу орны - дәрісхана № Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: <<Ландшафттану және физикалық географиялық аудандастыру>> пәні бакалавр дайындау барысында маңызды орын алады және <<География>> мамандығында оқитын студенттер үшін негізгі пәндер блогының міндетті бөлігі болып табылады, өйткені студенттерге профессионалды жұмыс барысында көп нәрсені біліп, істей алу тиіс. + Пәнді оқып-білудің мақсаты: Студенттерді казіргі ландшафттану негіздерімен таныстыру, оку пәніндегі басты сабактардың бірі, орта мектеп мұғалімін дайындау жүйесіндегі оның рөлі туралы көзқарас калыптастыру, студентгерге қазіргі әлемнің ғылыми негіздерін игерулеріне қол ұшын беру, студентгердің тұтас дүниетанымын калыптастыру. 1.4Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: -Курстың пәні, максаттары, міндеттері мен ландшафттану білімінің дамуы басты кезеңдерімен таныстыру; -Тірі және өлі табиғат туралы жаратылыс ғылымдарының салаларымен таныстыру; -Планетарлық ойлау және оның ландшафттану ілімдерінің өзара байланысының калыптасуымде қолданылатын зерттеудің негізгі принциптері мен әдістерін меңгеру болашақ мамандарда тұтас дүние таным мен ойлаудың ғылыми тәсілін қалыптастыруға мүмкіндік береді, әрі болашак мамандыкты жақсы игеруге көмектеседі. -Оку процесінде студенттер ландшафттану саласындағы өз дүниетанымдық позициясын негіздеуге дағдыланып, қазіргі ғылыми әдістерді пайдалана отырып, алган білімдерін кәсіптік міндеттерді шешуде колдануды үйренуі қажет. 1.5Оқып-білудің нәтижелелері: * Қазіргі ландшафттанудың негіздерінің принциптерін және зерттеу тәсілдерін үйрету, оқыту; * Ландшафтың құрлысы, оның компоненнтері; 3.5 Курстың пререквизиттері: -жалпы жертану; -геология; -геоморфология; -топырақ географиясы; -биогеография. 3.6 Курстың постреквизиттері: -материктер мен мұхтиттар географиясы; -Қазақстанның физикалық географиясы. 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте № т/б Тақырып атауы Сағаттар Әдебиет Дәріс ПС ОСӨЖ СӨЖ 1. Ландшафттану курсына кіріспе. 1 2 2 6 8.1.1-8.1.4 С. 5-16. 2. Ландшафттану тұжырымының қалыптасу тарихы. 1 2 2 6 8.1.1-8.1.4 С. 17-38. 3. Ландшафттың аймақтық және аудандық бөлшектері. 1 2 2 6 8.1.1-8.1.4 4. Ландшафт компоненттері және ландшафтты қалыптастыратың факторлар. 1 3 2 6 8.1.1-8.1.4 5. Ландшафт морфологиясы. 1 3 2 6 8.1.1-8.1.4 6. Ландшафт кешендерінің дамуы және динамикасы. 1 3 2 6 8.1.1-8.1.4 7. Жердің ландшафтылық сферасы. 1 3 2 6 8.1.1-8.1.4 8. Антропогендік ландшафттар. 2 3 2 6 8.1.1-8.1.4 9. Қазақстанның жазық жерлерінің ландшафтысы. 2 3 2,5 6 8.1.1-8.1.4 10 Қазақстанның таулы аймақтарының ландшафтысы. 2 3 2 6 8.1.1-8.1.4 11 Ландшафттың экологиялық аудандастырылуы. 2 3 2 7,5 8.1.1-8.1.4 БАРЛЫҒЫ: 15 30 22,5 67,5 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Ландшафттану және физикалық географиялық аудандастыру курсын оқыту өзара байланысты төрт форманы қажет етеді: дәріс, практикалық (семинар) жұмыс, ОСӨЖ-оқытушының студентпен өздік жұмысы, және СӨЖ - студенттің өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспектті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Практикалық (семинар) сабағына дайындалуда келесі қажет болады: практикалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; практикум немесе нақты әдістемелік нұсқаулардан жұмыстың мазмұнымен, қажетті құралдар, реактивтер, ыдыспен таңысу; алғашқы сабаққа жіберілу алынған соң жеке тапсырма орындау; қорытындысымен орындалған жұмыстың есебін жазу және оны қорғау. ОСӨЖ және СӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық сабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ <<Ландшафттану және физикалық географиялық аудандастыру>> - 3 кредит. Курс бойынша 50 минуттық дәріс, 50 минуттық 2 практикалық сабақ және 50 минуттық ОСӨЖ 2 аптада 3 рет болады. Дәрістерге, практикалық сабаққа, ОСӨЖ-ге қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Практикалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беру керек. Сабаққа дайын емес студент практикалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді. 5 курс саясаты Студент пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда балдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша балдардың таратылуы кестеде келтірілген <<Ландшафттану және физикалық географиялық аудандастыру>> пәні бойынша балдардың таратылуы 2 кесте Апта Бақылау түрі Балдардың барлығы Қосымша 1-7 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Практикалық жұмыстарды орындау (есеп, қорғау) 1 Ландшафттану курсына кіріспе. 17 Практикалық сабақта 2 Ландшафттану тұжырымының қалыптасу тарихы. 17 Практикалық сабақта 3 Ландшафттың аймақтық және аудандық бөлшектері. 17 Практикалық сабақта 4 Ландшафт компоненттері және ландшафтты қалыптастыратың факторлар. 17 Практикалық сабақта 5 Ландшафт морфологиясы. 17 Практикалық сабақта 6-7 Ландшафт кешендерінің дамуы және динамикасы. 20 Практикалық сабақта Студенттің өздік жұмысы 1-2 Ландшафттар классификациясы 25 Сабақ кестесіне сәйкес 3-5 Жердің ландшафттық сферасы 25 Сабақ кестесіне сәйкес 6-7 Шығыс Қазақстандағы антропогендік ландшафттар 25 Сабақ кестесіне сәйкес Оқытушымен студенттің өздік жұмысы 1 Шығыс Қазақстан өлкесі ландшафтарының физико-географиялық ерекшеліктері 10 Сабақ кестесіне сәйкес 2-3 Туған өлке ландшафттарын зерттеу тарихы 10 Сабақ кестесіне сәйкес 4-6 Қазақстан аймақтарының жазық ландшафттар классына сипаттама 10 Сабақ кестесіне сәйкес 7 Межелік бақылау 1- 1-7 апта дәріс материалдары бойынша кешендік тестілеу 60 Сабақ кестесіне сәйкес 1 апта мен 7 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы 30+270 Сабақ кестесіне сәйкес 8-15 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Практикалық жұмыстарды орындау (есеп, қорғау) 8-9 Жердің ландшафтылық сферасы. 21 Практикалық сабақта 10 Антропогендік ландшафттар. 21 Практикалық сабақта 11 Қазақстанның жазық жерлерінің ландшафтысы. 21 Практикалық сабақта 12-13 Қазақстанның таулы аймақтарының ландшафтысы. 21 Практикалық сабақта 14-15 Ландшафттың экологиялық аудандастырылуы. 21 Практикалық сабақта Студенттің өздік жұмысы 8-11 Ландшафттық профиль құру 40 Сабақ кестесіне сәйкес 12-15 Қазақстанның ландшафттық құрылымы 35 Сабақ кестесіне сәйкес Оқытушымен студенттің өздік жұмысы 8-9 Қазақстан аймақтарының таулы ландшафттар классына сипаттама 7,5 Сабақ кестесіне сәйкес 10-11 Жергілікті территория ландшафттарының компоненттері 7,5 Сабақ кестесіне сәйкес 12-13 Ландшафттық индикация түсінігі 7,5 Сабақ кестесіне сәйкес 14 Жергілікті территория ландшафттарының геоэкологиялық жағдайы 7,5 15 Межелік бақылау2- 8-15 апта дәріс материалдары бойынша кешендік тестілеу 60 б. Сабақ кестесіне сәйкес 8 апта мен 15 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы 30+270 Сабақ кестесіне сәйкес Емтихан балдарының барлығы 400 Академиялық мерзімде балдардың барлығы 1000 Студенттердің білім бағалау шкаласы: Әріптік жүйе бойынша баға Балдардың сандық эквиваленті Проценттік мазмұны Дәстүрлі жүйе бойынша баға А 4,0 95-100 Өте жақсы А- 3,67 90-94 -<<- В+ 3,33 85-89 Жақсы В 3.00 80-84 75-79 -<<- В- 2,67 -<<- С+ 2,33 70-74 Қанағаттанарлық С 2,00 65-69 -<<- С- 1,67 60-64 -<<- Д+ 1,33 55-59 -<<- Д 1,00 50-54 -<<- Ғ 0,00 0-49 Қанағаттанарлықсыз * ӘДЕБИЕТ Әдебиеттер тізімі * Исаченко А.Г. ландшафтоведение и физико-географическое районирование. Учебник-М.: высшая школа, 1991-366с. * Молдагулов Н. Ландшафттану негіздері және Қазақстанның ландшафт географиясы.-Алматы: Рауан, 1994.-128 бет. * Ландшафтоведение.-М. 1972. 255с. * Мильков Ф.Н. Физическая география. Учение о ландшафте и географическая законность.-Воронеж, 1986.327с. Қосымша әдебиеттер * Мильков Ф.Н. Человек и ландшафты: -Москва 1973.-224с. * Армонд Д.Л. Наука о ландшафте.- Москва. 1975. * Гельдыева Г.В. Веселова В.К. Ландшафты Казакстана .-Алма-Ата: Ғылым, 1972.176с. * Николаев В.А. Проблемы регионального ландшафтоведение. - М. МГУ, 1979. 160с. * Чигаркин А.В. Проблемы ландшафтоведение и охрана природы:-Алма-Ата.1974.135с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz