Файл қосу

Барлық баллы



ҚАЗАҚСТАН  РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
              <<МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ>> КАФЕДРАСЫ
Құжат СМК 3 уровня
                                   ПОӘК
                                       
                                       
                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                                   ПОӘК
        <<Негізгі музыкалық аспап баян >> пәннің бағдарламасы.
                                       
Редакция № 1  ______

                                       
                                       
                                       
    <<Музыкалық білім берудің әдіснамасы>> 
            НЕГІЗГІ МУЗЫКАЛЫҚ АСПАП БАЯН.
    5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін
                                       
СТУДЕНТТЕРГЕ  АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ  БАҒДАРЛАМАСЫ





                                       
                                       
                                       
                                  Семей
                           2013-2014 оқу жылы

                                       
                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                        Ред. № 1  _______20__ ж.
                                  Бет  2__
                                       
                                Алғы сөз
1. ҚАРАСТЫРЫЛҒАН
Құрастырған:  _______ <<___>>________ 20__ ж. <<Музыкалық білім>> 
кафедрасының ҚР  ББІ   Құрметті қызметкері :                           
                                         __________АлдажумановС.И.
2. ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1 Кафедра отырысында бекітілген:
Хаттама № ___ от <<___>>_____ 2013 жыл
<<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, 
п.ғ.к.:   ______________ Бодауова Б.К.
2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының
отырысында бекітілген <<___>>________ 2013 жыл.  Хаттама № 
Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш.

3. БЕКІТІЛГЕН
Университеттің Оқу  Кеңесінің отырысында бекітілген <<___>>____ 2013 жыл.  Хаттама № 
ОӘК төрайымы  _________  Искакова Г.К.






Мазмұны
1. Жалпы ережелер
2. Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны
3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар
4. Курс форматы
5. Курс саясаты
6. Баға қою саясаты
7. Әдебиеттер




















                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                        Ред. № 1  _______20__ ж.
                                  Бет  4__

1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1. Оқытушы туралы дерек
Алдажуманов Серіқалий Имангалиұлы, <<Музыкалық білім>> кафедрасының ҚР ББІ құрметті қызметкері. Стажы  -  43 жыл, тел: 543165, № 2 ғибарат, №115 дәрісхана
- Пәннің аты - <<Негізгі музыкалық аспап>>;
- Кредиттер саны -  1          
1.2 Қысқаша пәннің мазмұны: 
Жалпы бұл  пән Музыкалық білім берудің әдіснамасы 5В010600  -  <<Негізгі музыкалық аспап>> мамандығы бойынша жоғары оқу орының 2  -  курс студенттерінің 3 семестріне, 1 кредит 45 (сағат) яғни,  іштей  оқитындарға арналған. 
                                       
                   Оқу жоспарынан үзінді:
Курс
Семестр 
Кредит
саны
Практи-калық
сағаттар
СӨЖ
СОӨЖ
Барлығы
Бақылау
нысаны
2
                                       3
                                       1
                                      15
                                     22,5
                                      7,5
                                      45
Емтихан
  + Пререквизиттер: 
Пән меңгеруге көмектесетін білім және дағдылар жиыны: студент музыкалық аспапты толық игеруі, түрлі стилдегі, дәуірдегі, ұлттық мектеп және көркем бағыттардағы музыка шығармалардан тұратын репертуарды білу.    
  + Постреквизиттер: 
Қосымша музыкалық аспап, Концертмейстерлік сынып, Хорды дирижерлау, Музыкалық білім әдістемесі.

  + Қысқаша сипаттамасы: Пән мақсаты  -  негізгі музыкалық аспап  -  болашақ маман, музыка мұғалімін кәсіби  -  педагог ретінде дайындауға бағытталған оқу пәндері циклындағы негізгі пән. Осы курсты жүргізгенде оқу негізі тарихи  -  теориялық, музыка орындаушылық, психология  -  педагогикалық циклындағы пәндердің, музыкалық білім тарихымен теориясы курсынан алған білімдерінде, іскерліктеріне және дағдыларына сүйенеді.  

	                           

 КУРСТЫҢ      МАҚСАТЫ:
* Студенттердің   музыканы   нотадан   бірден  оқу,  дыбыспен  тыңдау,  жеке  әнді  сүйемелдеу,  өз  бетімен   шағын  шығармаларды   сүйемелдеу  сияқты  практикалық  білімін  жетілдіру.
* Жеке  әншілер  мен  ұжым  топтарын  сүйемелдеп, ансамблъдік  құрылысын  түсіне  білу.
* Партитуралық  оқу- бірден  әншіні  сүйемелдей  білу.
* Әдеби  ойларын  жеткізу,  әр  түрлі  образдармен  танысу, қазақтың  ұлттық  музыкалық  классиктермен  танысу.
* Жаңа  шығармалармен   өз   бетімен  жұмыс  істеу.
                      
               Бағдарламаның       мазмұны:
* студенттердің музыкалық  шығарманы эмоциялық  жан-күйімен сезініп, дұрыс түсініп,творчестволық мәнде ойнау қабілетін дамыту;
* әрбір шығарманың жанрлық ерекшелігін танытып талдай білу, оның авторы, туу себептерінен жан-жақты хабардар болу;
* әр сабақта студенттің білім, білік, дағдыларын дамыта отырып,оның музыкаға деген қызығушылығын арттыру;
* студенттерді домбырада мектеп әндерін, күйлерін ойнап, сүйемелдей білу дағдысын үйрету;
* домбырадан сабақ беру методикасынан, сабақтың тиімділігі мен сапасын арттыру жолдарымен таныстыру;
* студенттерге сапалы білім, азаматтық-эстетикалық тәрбие беру;

2. Пәннің оқу - әдістемелік комплексінің тізімі және мазмұны:

2.1. Курстың тақырыптық жоспары
Бағдарламаның мазмұны 1- семестр
Барлығы (кредит) 45 сағат
№ тақырып
№ апта
Жеке сабақ мазмұны
Жеке
СӨЖ
ОБСӨЖ
1
1
Әр түрлі шағын шығармалар; халық әндері, билер, күйлер, қазақ авторларының шығармалары, мектеп әндері;
3
6
6
2
2
Әр түрлі шағын шығармалар; халық әндері, билер, күйлер, қазақ авторларының шығармалары, мектеп әндері;
3
6
3
3
3
До мажор, соль мажор, фа мажор, ля минор, ре минор арпеджиоларының қысқа түрін екі қолмен, екі октавада, ұзақ түрін төрт октавада орындау; . 

3
6
3
4
4
До мажор, соль мажор, фа мажор, ля минор, ре минор, ми минор аккордтарын екі қолмен, екі октавада орындау;
3
4
1
5
5
Жеңіл шығармалардың нотасын оң қолмен немесе екі қолмен оқып, ойнау, мектеп әндерінің сүйемелдеулерін ойнау.
3
0,5
0,5


Барлығы
15
22,5
7,5

3. ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР
а) пәнді оқытудағы негізгі кеңестер: Музыкалық білім беру әдіснамасы қоғамдық құбылыс ретінде музыкалық тәрбие заңдылықтарын, қоғамдық өмірдегі музыкалық тәрбиенің мәні мен ролін анықтайды.
ә) пәнді оқытудағы студенттердің іскерлігі: Музыкалық білім беру әдіснамасының негізін оқу  -  студенттердің тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психология-педагогикалық циклындағы пәндерден, музыкалық білімнің теориясы мен практикасы курсынан алған білім, іскерлік және дағдыларына сүйенеді. Әдіснамалық дәрежедегі педагогикалық болмыстың құбылстары мен заңдылықтарын, оларды түсіндіру тәсілдерін ұғыну, логикалық ойлауды меңгеру, әртүрлі мамандықтағы оқытушының шығармашлық өсуінің негізгі көрсеткіштерінің бірі болып табылады.
б) Тәжірбиелік сабақтарды дайындаудағы нұсқау: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай  -  ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым  -  қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету, өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру.
 в) оқу-әдістемелік кешеннің қолданудағы нұсқаулар  кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ жұмыстары студенттердің екі есеге ұлғаяды, бұл білім жоғарлатуға үлкен талаптар қояды.
 г) экзаменге дайындалудағы кеңестер: қыстық және жаздық сессияға дайын болу үшін ең алдымен берілген тапсырмаларды тәжірбиелік, СӨЖ уақытында өткізілсе, сонда ғана адал еңбек сіңірген студен қандай да болсада қиындықтан өтеді, білімі сонда жоғары бағаланады.


4 КУРС ФОРМАТЫ: тәжірбиелік сабағы  -  15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, екі аттестация және компьтерлік тест
5 КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер алдына мынадай администратиялық шарттар қойылады:
Сабаққа кешігу  -  минус 0,5 балл
Сабақты босату  -  минус 2 балл
Жұмысты уақытында тапсырмау  -  минус 1 балл
6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ: 
Баға қою әдісі :
Тәжірбиелік сағатты 75 балл  1 аттестацияда и 75 балл 2 аттестацияда . 
ОБСӨЖ 45 балл  1 аттестацияда и 45 балл 2 аттестацияда 
Бақылау жұмысы 7 және 15 апталарда қойылады, қорытынды нәтижесінде 1-2 аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл, ал семестр бойынша әр рейтинг аттестация бойынша 300 балл






Пәннің балға бөлінуі <<_________________________>>
                                                                   Кесте 2
                                   Апта 
                            Бақылау түрі
                            Барлық баллы
                                Ескерту 
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                      1-7
Сабаққа қатысу1-7апталықтары
                                      30
1-7
тәжірбиелік
                                      1-7
Сабақтығы жұмытар 
                                      75
                          1-7 тәжірбиелік
                                     3,5,6
СОБӨЖ
                                      45
                                   СРСП
                                      4,7
СӨЖ
                                      60
тәжірбиелік
                                       7
Бақылау жұмысы 1 
                                      90
тәжірбиелік
Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында
                                      300
                                       
                                     8-15
Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары
                                      30
                          8-15 тәжірбиелік
                                     8-15
Сабақтығы жұмытар 
                                      75
                          8-15 тәжірбиелік
                                   10,12,13
СОБӨЖ
                                      45
                                   СРСП
                                     11,14
СӨЖ
                                      60
                            тәжірбиелік
                                      15
Бақылау жұмысы 2 
                                      90
                            тәжірбиелік
Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында
                                      300
                                       
Экзаменнің қорытынды баллы
                                      400
                                экзамен
Барлық академиялық уақыттағы балл
                                     1000
                                       

1. 4. Әдебиет тізімі
Негізгі әдебиет: 
* Басурманов А. Самоучитель игры на баяне. М.; 2003
* Б.Мұстафин.Т.Мұстафина.Т.Алыбаев.З.Смакова.
Сырнай үйрену мектебі.
* Онегин А. Школа игры на баяне. М.; 1983
Қосымша әдебиет:
* А.Судариков  Исполнительская техника баяниста М; 1986
* Д.Туякбаев,З.Смакова. Пособие  аранжировке  казахских
кюев для баяна. Алматы,1999



Кесте 2  -   Музыкалық білім берудің әдіснамасы>> пәнінен күнтізбелік жоспар
                                Апталар 
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       5
                                       6
                                       7
                                       
Максималды балл
4
9
39
54
39
40
115

Сабаққа қатысу
Бақылау түрі
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ


мак. балл
                                       4
                                       4
                                       4
                                       4
                                       4
                                       5
                                       5
                                       
Тәжірбиелік сабақтың жұмысы
Бақылау түрі
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ
                                       

мак. балл
                                       0
5
10
10
10
20
20


ОБСӨЖ
ОБСӨЖ









Бақылау түрі


Б

Б
Б



мак. балл
0
0
15
0
15
15
0


СӨЖ
СӨЖ










Б
Б
Б
Б
Б
Б
Б


мак. балл
0
0
0
30
0
0
30

Бақылау жұмысының балдары- 90


Бақылау түрі
                                 қатысу
                                     тс
                                   СРОП
                                    СӨЖ
                                       

мак. балл
                                      30
75
                                      45
                                      60
                                       
                                Апталар 
                                       8
                                       9
                                      10
                                      11
                                      12
                                      13
                                      14
                                      15
Максималды балл








Сабаққа қатысу
Бақылау түрі
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ

мак. балл
                                       4
                                       4
                                       4
                                       4
                                       4
                                       3
                                       3
                                       4
Тәжірбиелік сабақтың жұмысы
Бақылау түрі
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ
Қ

мак. балл
                                      10
5
10
10
10
10
10
10


ОБСӨЖ
ОБСӨЖ









Бақылау түрі


Б

Б
Б



мак. балл
0
0
15
0
15
15
0
0



СӨЖ
СӨЖ













К


К


мак. балл
0
0
0
30
0
0
30
0


Бақылау жұмысының балдары- 90


Бақылау түрі
                                 қатысу
                                     ТС
                                  ОБСӨЖ
                                    СӨЖ
                                     РК

мак. балл
                                      30
                                      75
                                      45
                                      60
                                      90
Барлық семестр бойынша

                                      60
                                      150
                                      90
                                      120
                                      180


Қысқаш атаулары: Қ-сабақ қақатысу; Б-бақылау жұмысы; РК-рубеждік бақылау
РК 1   -  1 рубеждік бақылау;
РК 2  -   2 рубеждік бақылау
Қорытынды баға курс бойынша төмендегі шкалалар негі зінде айқындалады:
  2.1 кесте 
                                 Бағасы 
                               Мағынасы
                                   Балл
                              Пайыздар,%
А
                               Өте жақсы
                                     4,00
                                  95  -  100
А-
                             Өте керемет
                                     3,67
                                   90  -  94
В.+
                                  Жақсы
                                     3,33
                                   85  -  89
В
                           Жақсыға жақын
                                     3,00
                                   80  -  84
В -
                               Сәл жақсы
                                     2,67
                                   75  -  79
С.+
                   Толық қанағаттанарлық
                                     2,33
                                   70  -  74
С
                        Қанағаттанарлық
                                     2,00
                                  65  -  69 
С-
                     Сәл қанағаттанарлық
                                     1,67
                                   60  -  64
Д +
                                  Нашар
                                     1,33
                                    55 - 59
Д
                               Өте нашар
                                     1,00
                                    50 - 54
F
                     Қанағаттанарлықсыз
                                     0,00
                                     0-49

                      Обсөж  тақырыптары.
                                       
                                       
                                Тақырып 
Тапсырманың мақсаты мен мазмұны
Әдебиеттер негізгі қосымша
Балдар
Жұмыстың өткізілу мерзімі
Бақылау түрі
Баян-сырнай аспабын құрастырған атақты шеберлер
Баян аспабын жақсы білу
А.Онегин  -  Школа игры на баяне.
3
1-апта
Сабақта
 айтып көрсету
Баян аспабының ерекшелігі
Аспаптың құрылымын білу
З.Смакова  -  сырнай үйрену мектебі
3
2-апта
Аспапта
 көрсету
Нотаны ноталық дәптерге түсіру
Ноталық әліппені білу
Способин-Теория музыки
3
3-апта
Нота 
дәптерінде жазу
Аспапта дыбыстапрдың орналасуын көрсетіп ойнау
Аспапты жақсы білу
Сырнай үйрену мектептер
3
4-апта
Аспапта
ойнау
Аспапты дұрыс ұстап, қол қимылын қадағалау
Аспапта игеру
Сырнай үйрену мектептер
3
5-апта
Аспапта
 ойнау
Аспапта форте және пиано дыбыстарын шығарып үйрену
Аспапты жан-жақты игеріп білу
Сырнай үйрену мектептер
3
6-апта
Аспапта 
ойнау
Балалар өлеңдерін және билерін аспапта шығару
Балалар репертуарымен танысу
1-5 сынып Музыка сабағы
3
7-апта
Аспапта 
ойнау
Аппликатура және мех ұғымдары
Аспаптық техниканы игеру
А.Онегин  -  Школа игры на баяне
3
8-апта
Аспапта 
ойнау
Гаммалардың арпеджио және аккордтарымен танысу
Аспаптық техниканы игеру
А.Демченко Гаммы и технические упражнения.
3
9-апта
Аспапта 
ойнау
Шығарманың мағынасын түсіну және кульминациясын табу
Музыкалық шығарманы талдауды үйрену
Түрлі музыкалық шығармалар нотасы
3
10-апта
Аспапта 
ойнау
И.С.Бах шығармаларын талдау (прелюдия, инвенция т.б.)
И.С.Бах шығармашылығының ерекшелігін түсіну
И.С.Бах Маленькие прелюдии
3
11-апта
Аспата
ойнау
К. Клементи, Кулау сонатиналарымен танысу
Күрделі шығармалармен танысу
Сборник сонатин К.Клементи
3
12-апта
Аспапта
ойнау
И. Паницкий шығармалары. Е. Брусиловский шығармалары
Халық шығармаларымен танысу
И.Паницкий
Русские народные песни.
3
13-апта
Аспапта 
ойнау
Фортепианоға арналған классикалық шығармалармен танысу
Фортепиано аспа
Бына арналған
Шығармалармен 
танысу
П.Чайковский-Времена года.
3
14-апта
Аспапта 
ойнау
Этюдтармен танысу
Аспапта техниканы 
дамыту
В.Галкин  - 
Этюды
3
15-апта
Аспапта
ойнау
БАРЛЫҒЫ:
15 сағат






2.3. Оқытушымен бірге студенттің өздік жұмысына арналған сабақ жоспары.
Тапсырмалар:
1. Баян аспабын құрастырған атақты шеберлер.
2. Баян аспабының ерекшелігі.
* Нотаны ноталық дәптерге түсіру.
4. Аспапта дыбыстардың орналасуын көрсетіп ойнау.
5. Аспапты дұрыс ұстап, қол қимылын қадағалау.
6. Аспапта форте жене пиано дыбыстарын шығарып үйрену.
7. Балалар өлеңдерін және билерін аспапта шығару.
8. Аппликатура және мех ұғымдары.
9. Гаммалардың арпеджио аккордтарымен танысу.
10. Шығарманың мағынасын түсіну және кульминациясын табу.
11. И. С. Бах шығармаларын талдау(прелюдиялар, инвенция, т.б )
12. К. Клементи, Кулау сонатиналарымен танысу.
13. И. Паницкий шығармалары. Е. Брусиловский шығармалары.
14. Фортепианоға арналған классикалық шығармалары.
15. Этюдтармен танысу

                         Сөж тақырыптары
                                       
                                Тақырып 
Тапсырманың мақсаты мен мазмұны
Әдебиеттер негізгі
қосымша
                                Баллдар
               Жұмыстың өткізілу мерзімі
                            Бақылау түрі
Баян-сырнай аспабының игеруіндегі қолданатын жаттығулар түрлері
Жаттығулар арқылы орындаушылық техниканы дамыту
А.Демченко Гаммы и технические упражнения
3
1-апта
Аспапта ойнау
Үш мажорлық, үш минорлық гаммаларды үйрену
Техниканы дамыту
Жаттығулар
3
2-апта
Аспапта ойнау
Дұрыс аппликатураның қолданылуы
Аппликатуралық техниканы дамыту
А.Онегин  -  школа игры на баяне
3
3-апта
Аспапта ойнау
Әуенді дауыстап орындау
Аспапта қосылып әндетүді үйрену
Мектеп балалар өлеңдері
3
4-апта
Аспапта ойнау
Аспапта дұрыс динамиканы қолдану
Орындау әдістерінигеру
З.Смакова  -  сырнай үйрену мектебі
3
5-апта
Аспапта ойнау
Арпеджиолардың түрлері
Техниканы дамыту
А.Демченко-Гаммы и технические упражнения
3
6-апта
Аспапта ойнау
Таныс әуендерді есту қабілеті арқылы аспапқа салып ойнау
Аспапта жан-жақты игеру
Мектеп балалар шығармалары
3
7-апта
Аспапта ойнау
Шығармаларда кездесетін түрлі штрихтарын меңгеру
Аспаптық техниканы дамыту
Сырнай үйрену мектептер
3
8-апта
Аспапта ойнау
Шығарманы мәнерлеп орындау
Орындалатын шығарманың мазмұн-мағынасын түсіну
Түрлі музыкалық шығармалар
3
9-апта
Аспапта ойнау
Шығармалардың жанрларын айыру
Орындалатын шығармалары талдау
Түрлі музыкалық шығармалар
3
10-апта 
Аспапта ойнау
Шығармаларда кездесетін мелизм, мордент, т.б. түрлерін орындау
Орындаушылық техниканы дамыту
Способин Теория музыки
3
11-апта
Аспапта ойнау
Таныс әуендерді аспапқа салып ойнау
Аспапты жақсы игеру
Мектеп балалар шығармалары
3
12-апта

Мектеп балалар әндеріне сүйемельдеу жасап ойнау
Аспапта жақсы игеру
Мектеп балалар шығармалары
3
13-апта
Аспапта ойнау
Аспапта көбірек түрлі шығармаларды ойнау
Аспапта игеру
Есту бойынша ойнау
3
14-апта
Аспапта ойнау
Нота мәтінін бірден ойнап үйрену
Аспапта беттен ойнауды қалыптастыру
3
15-апта 
Аспапта ойнау

                                Барлығы:
45 сағат.







2.7. Курс бойынша үй жұмыстарының тақырыптары:

1,2,3-Баян аспабын игеруіндегі түрлі жаттығулар.
4,5,6,-Үш мажорлық, үш минорлық гаммаларды үйрену.
7,8,9- Дұрыс аппликатураның қолданылуы.
10,11,12-Әуенді дауыстап орындау.
13,14 15-,-Аспапта дұрыс динамиканы қолдану.
16,17,18--Арпеджиолардың түрлері.
19,20,21-Таныс әуендерді есту қабілеті арқылы аспапқа салып ойнау.
22,23,24-Шығармаларда кездесетін түрлі штрихтарын меңгеру.
25,26,27-Шығарманың техникасын пысықтау.
28,29,30- Шығармалардың түрлі жанрларын айыру.
31,32,33- Шығармаларда кездесетін мелизм, мордент, т.б. түрлері.
34,35,36-Таныс әуендерді аспапқа салып ойнау.
37,38,39-Мектеп балалар әндеріне сүйемелдеу жасап көру.
40,41,42- Аспапта көбірек түрлі шығармаларды ойнау.
43,44,45- Нота мәтінін бірден ойнап үйрену.

2.8. Бағдарлама талаптары:
1 семестр
1. Гамма  C  - G-F-мажор  арпеджио, аккорд
2.  A-moll  гар. мелод. арпеджио
3. Этюд немесе жаттығулар
4. Парақтан оқу.


Пәндер