Файл қосу
Инновациялық педагогикалық технологиялар
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ФАКУЛЬТЕТІ ПЕДАГОГИКА КАФЕДРАСЫ СМЖ 3 - деңгейдегі құжаты ПОӘК УМКД 042-1830-2013 <<Бастауыш білім беруде қазіргі педагогикалық технологиялар>> пәнінің оқу-әдістемелік кешені (оқытушылар үшін) № 2 - басылым УМКД 042-14-5-08.01.20.01/01-2013 Ред. № 1 от 03.09.2013 Страница 1 из 38 <<Бастауыш білім беруде қазіргі педагогикалық технологиялар>> ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010200 - <<Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі>> мамандықтары үшін Оқытушыларға арналған пәннің оқу жұмыс бағдарламасы Cемей -2013 УМКД 042-14-5-08.01.20.01/01-2013 Ред. № 1 от 03.09.2013 Страница 2 из 38 1.ӘЗІРЛЕГЕН: Құрастырушы: 28.08.2013 педагогика кафедрасының доцент м.а., п.ғ.к. Тұрғанбаева Б.Ш. 2.ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Педагогика кафедрасының мәжілісінде қаралды. Хаттама № 1 04.09.2013ж. Кафедра меңгерушісі: ______________ /Джанбубекова М.З./ 2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында. Хаттама № 1 <<05>> 09.2013ж. Төрағасы: ________________ /Ахметова Т.Ш./ 3. БЕКІТІЛДІ: Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды. Хаттама №1 18.09.2013ж. ОӘК төрағасы: ____________ /с.ғ.д. Искакова Г.К./ 4. АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН (Хаттама №1, 18.09.2013ж. басылымның орнына) УМКД 042-14-5-08.01.20.01/01-2013 Ред. № 1 от 03.09.2013 Страница 3 из 38 М А З М Ұ Н Ы : 1.Қолдану аясы 2.Нормативтік сілтемелер 3.Жалпы ережелер 4. Оқу пәнінің мазмұны (модульдің) 5.Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары 6.Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7.Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы 8.Әдебиеттер * ҚОЛДАНУ АЯСЫ: <<Бастауыш білім беруде қазіргі педагогикалық технологиялары>> пәнінің оқу - әдістемелік кешені университеттің 5В010200 - <<Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі>> мамандықтарына 2 курс студенттеріне арналған. Оқу әдістемелік кешенде <<Бастауыш білім беруде қазіргі педагогикалық технологиялары>> оқыту үрдісінде студенттерді курс мазмұнымен, оның өзектілігі және қажеттілегімен, курс саясатымен және студенттің оқу үдерісінде қандай дағдылар мен іскерлікті үйренетінімен таныстырады. 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР: <<Бастауыш білім беруде қазіргі педагогикалық технологиялары>> пәнінен осы оқу бағдарламасы оқу үрдісін ұйымдастыруда мына құжаттар негізінде негіз болады: - Барлық мамандығының жалпы білім беретін стандарты ҚР, Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің өзгерістер мен толықтырулар енгізілген 13.02.2012 жылғы білім заңы, -СТУ 042-ГУ-4-2013 университетінің <<Пәннің оқу - әдістемелік кешендерін жасау мен безендіруге жалпы талаптар>> стандарты. - ДП-042-1.01.-2013 <<Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы және мазмұны>> құжаттық процедурасы. 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР: 3.1 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы Қазіргі кезде ҚР жаңа білім беру жүйесінің қалыптасуы жүріп жатыр. Осыған орай, алдыңғы қатарлы идеялар мен педагогикалық технологияларды практикалық тұрғыдан жаңарту және оларды ғылыми тұрғыда негіздеу бағытындағы жұмыстар жүргізілуде. Болашақ маман - бүгінгі студент педагогика теориясы мен практикасындағы қазіргі заманғы педагогикалық технологиялардың түрлерін біліп, оларды бастауыш мектептің оқу-тәрбие процесінде шығармашылықпен қолдануға тырысуы тиіс. Қазіргі заманғы озық технологияларды мектеп тәжірибесінде тиімді қолдана алу, ең алдымен, оларды терең, жан-жақты оқып-үйренуді талап етеді. Сондықтан да аталмыш курс кредиттік жүйе бойынша білім берілетін мамандықтардың оқу жоспарына ендірілген. Курстың объектісі - қазіргі заманғы педагогикалық технологиялардың мазмұны бастауыш сыныптар мұғалімінің 050102 - БОПӘ мамандығы бойынша ҚР мемлекеттік стандарты талаптарына сәйкес жоғары кәсіби білімнің құрамдасы ретінде. Курстың пәні - 050102 - БОПӘ мамандығы бойынша ҚР мемлекеттік стандарты талаптарына сәйкес болашақ бастауыш сыныптар мұғалімдерінің педагогикалық технологияларды қолдана алуға қажетті білім, білік және дағдыларын қалыптастыру барысы. Курсты оқытудыі әдістері: ғылыми-педагогикалық әдебиеттерді, оқу-әдістемелік құралдарды теориялық талдау; педагогикалық эксперимент; бақылау; озат педагогикалық тәжірибені оқып үйрену және жалпылау; әңгіме; анкета; тест және т.б. Курсты оқыту барысында педагогикалық технологиялар, бір жағынан, оқыту мазмұны, ал екінші жағынан, студенттердің нақты кәсіби біліммен қарулануына себепші болатын оқыту құралы ретінде қарастырылады. Осы мақсатта лекция сабақтары, студенттердің оқытушы жетекшілігімен орындайтын өзіндік жұмыстары (СОӨЖ) және СӨЖ көзделген. 3.2 және 3.3. Пәнді оқыту мақсаты мен міндеттері: Болашақ бастауыш сынып мұғалімдеріне қазіргі заман педагогикалық технологиялары жөнінде білім беру; <<Бастауыш білім беруде қазіргі педагогикалық технологиялары>> пәнінің жалпы негіздерін, ғылыми жетістіктерін, оқу - тәрбие әдістерін оқытып - үйрету, озық тәжірибелерді меңгерту. <<Бастауыш білім беруде қазіргі педагогикалық технологиялары>> курсы студенттердің педагогикалық білімдері мен шеберліктерінің тереңдеуіне алдын ала қор жасайды, студенттерге қазіргі педагогикалық технология ғылымының теориялық негізін бере отырып, іс жүзінде қолдану жағдайын қарастырады. 3.3 Пәнді оқытудын негізгі міндеттері: Жоғары кәсіптік білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес студенттердің білім, білік және дағдыларына қойылатын талаптар: * курстың объектісі, пәні, міндеттері мен зерттеу әдістері жайлы түсініктері болуы тиіс; * қазіргі педагогикалық технологиялардың мақсаты мен міндеттерін; * оқыту барысында қолдануға болатын қазіргі заманғы педагогикалық технологиялардың түрлерін біліп, оларға сипаттама жасап, талдай алулары тиіс; * қазіргі заманғы инновациялық технологиялар мен идеялар жөнінде өзіндік бағыт-бағдары болуы тиіс; * белгілі бір педагогикалық технологиялар бойынша педагогикалық процесті таңдай және құра алулары тиіс. 3.4 Пәнді оқу барысында студент білу керек: * педагогикалық негізгі ұғымдарды, * педагогика ғылымдарының негізгі міндеттері мен принциптерін; * педагогикалық үрдістің заңдылықтарымен қағидаларын; * мұғалімнің кәсіби педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін; * теориялық білімдерін іс жүзінде қолдануды; * оқу-тәрбие процесінің технологиясын. * оқыту барысында қолдануға болатын қазіргі заманғы педагогикалық технологиялардың түрлерін біліп, оларға сипаттама жасап, талдай алулары тиіс; * қазіргі заманғы инновациялық технологиялар мен идеялар жөнінде өзіндік бағыт-бағдары болуы тиіс; * белгілі бір педагогикалық технологиялар бойынша педагогикалық процесті таңдай және құра алулары тиіс. 3.5. Пәннің пререквизиті: психология, жалпы педагогика, мамандыққа кіріспе, педагогикалық менеджмент 3.6 Пәннің постреквизиті: мектеп педагогикасы, педагогикалық іс-әрекет негіздері, тәрбие жұмысы мен әдістемесі және педагогикалық шеберлік КЕСТЕ 1. Жұмыстық оқу жоспарынан үзінді көшірме Курс Семестр Несие Лек (сағ) Сем (сағ) СОӨЖ сағ СӨЖ Бақылау түрі 2 4 3 30 15 30 90 емтихан 4. Оқытушы үшін пәннің жұмыс оқу бағдарламасы Кесте 2 - Пән мазмұны, сабақ түрлеріне қарай сағатты бөлу * Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу Кесте 1. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу № Тақырыптары Аудиторлық сағаттардың бөлінуі Дәріс Сараман СӨОЖ СӨЖ * Тақырып-1. Оқытудың әдістері. Сабақ, оған қойылатын талаптар. 2 3 2 2 * Тақырып-2. Қазіргі оқыту технологиялары туралы жалпы түсінік және олардың мақсаты мен мазмұны. 2 3 2 2 * Тақырып-3 Интербелсенді, оқытудың интербелсенді әдістері туралы түсінік. Интербелсенді оқыту технологиялары 2 3 1 1 * Тақырып-4. Оқытудың интерактивті әдістерінің негіздері. 2 3 2 2 * Тақырып-5. Интерактивті оқытулар: жаңа тәсілдер. Оқыту үдерісінде интерактивті әдістерінің принциптері 2 3 2 2 * Тақырып-6. Оқытудың интерактивті технологияларын оқу-тәрбие үдісінде тиімді пайдалану 1 3 1 1 * Тақырып-7. Білім беру жүйесіндегі инновациялык технологияның теориялык негіздері 1 3 1 1 * Тақырып-8. Педагогикалық инновация негізінде мектеп жұмысын ұйымдастыру 1 3 1 1 * Тақырып-9. Оқу-тәрбие үрдісінде инновациялық технологияларды ендіру жолдары 1 3 1 1 * Тақырып-10 Мектеп мұғалімінің инновациялық іс-әрекеті. Мұғалімдердің инновациялық білім деңгейін көтеру 2 3 2 2 Барлығы: 15 30 15 15 * Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары Мақсаты: студенттерді курс бойынша тиісті теориялық біліммен қаруландыру. Міндеттері: * әр тақырыпты меңгеру мақсатымен жүйелі білім беру; * пәнге қызығушылығын тудыру және өздігінен жұмыс істей білуге үйрету; Жоғарғы оқу орындарындағы оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы дәріс болып табылады. Дәріс студенттерге пәнге деген қызығушылығын тудырады. Дәріс - студенттерде өздігінен терең білім алуға ізденіс туғызады. Дәріс сабағын тыңдау және жазуға даярлық: * сабаққа кешікпеңіз; * дәріс дәптеріңізді және қаламыңызды ұмытпаңыз; * дәріс барысында мәтінді қалмай жазып отыруға талпыныңыз. Тақырып-1. Оқытудың әдістері. Сабақ, оған қойылатын талаптар. Оқытуды ұйымдастыру түрлері. Әдіс ұғымы, оқытудың әдістері Сабақ, оған қойылатын талаптар. Тақырып-2. Қазіргі оқыту технологиялары туралы жалпы түсінік және олардың мақсаты мен мазмұны. Қазіргі оқыту технологиялары туралы жалпы түсінік Қазіргі оқыту технологияларының мақсаты мен мазмұны Қазргі оқыту технологияларының түрлері Тақырып-3 Интербелсенді, оқытудың интербелсенді әдістері туралы түсінік. Интербелсенді оқыту технологиялары Интербелсенді, оқытудың интербелсенді технологялары Интербелсенді оқыту технологиялардың маңызы мен мақсаты Интербелсенді оқыту технологияларының ерекшеліктері Тақырып-4. Оқытудың интерактивті әдістерінің негіздері. Оқытудың интерактивті әдістерінің негіздері. Интерактив, оқытудың интерактивті әдістері туралы ұғым. Оқытудың интерактивті әдістерінің маңызы. Тақырып-5. Интерактивті оқытулар: жаңа тәсілдер. Оқыту үдерісінде интерактивті әдістерінің принциптері Интерактивті әдістердің мәндік ерекшелігі. Оқыту үдерісінде интерактивті әдістерінің принциптері Оқудың интерактивті әдістері үлгілері. Тақырып-6. Оқытудың интерактивті технологияларын оқу-тәрбие үдісінде тиімді пайдалану Интерактивті құралдарды пайдаланудың тиімділігі. Білім беру жүйесінде интрактивті құралдарды пайдаланудың маңыздылығы. Тақырып-7. Білім беру жүйесіндегі инновациялык технологияның теориялык негіздері Инновациялық оқыту түсінігі Инновациялық оқытудың негізгі ілімдері Инновациялық оқыту әдістемелерін оқу бағдарламасында қолдану. Тақырып-8. Педагогикалық инновация негізінде мектеп жұмысын ұйымдастыру Педагогикалық инновациялық іс-әрекет түсінігі Мектеп жұмысын ұйымдастырудағы инновациялық технологиялар Тақырып-9. Оқу-тәрбие үрдісінде инновациялық технологияларды ендіру жолдары Инновациялық оқытудың теориялық аспектілері Инновациялық оқытуды сабақ барысында қолдану Инновациялық технологияларды оқу-тәрбие саласында пайдаланудың болашағы Тақырып-10. Мектеп мұғалімінің инновациялық іс-әрекеті Мұғалімдердің инновациялық білім деңгейін көтеру Инновациялық білім беру жолдары. Педагогтың инновациялык іс-әрекеттерін қалыптастыру. Оқудың иинновациялық әдістерін оқу-тәрбие үрдісінде пайдалану. Мұғалімдердің инновациялық білім деңгейін көтеру жолдары маңыздылығы 4. Әдебиет және қорлар № Оқулық және оқу-әдістемелік Құралдың атауы Саны Студент саны Қамтылу пайызы,% 1 Кукушин В.С. Современные педагогические технологии. Начальная школа. - Ростов н/Д <<Феникс>>, 2003. 24 18 100 2 Селевко Г.К. Селевко А.Е. Социально- воспитательные технологии. М,: Народное образовние.2002.176с. 12 90 3 Питюков В.Ю. Основы педагогической технологии. - М.,2001 62 80 4 Махмутов М.И. Мектепте проблемалық оқытуды ұйымдастыру. Алматы, 1981. 4 5 Сабиров Т. Оқушылардың оқу белсенділігін арттыру жолдары. Алматы, 1987 30 6 Щуркова Н.Е.Педагогическая технология. Москва: Пед.общество России, 2002. 20 7 Щуркова Н.Е. Практикум по педагогической технологии. Москва: Пед. общество России, 2001. 68 8 Спирин Л.Ф. Теория и технология решения педагогических задач. Москав: Рос. пед. Агенство, 1997. 4 9 Спирин Л.Ф., Фрумкин М.Л. Анализ учебно-воспитательных ситуации и решение педагогических задач. Ярославль: ЯГПУ, 1974. 3 10 Грехнев В.С. Культура педагогического общения. Москва, 1990. 20 94 11 Жампеисова М.М. Модульдық оқыту технологиясы Семей 2003ж-95б 20 12 Дуйсембекова Ш. Педагогика Оқу құрал. Семей.-2012.-246бет 15 90 13 Сламбекова Т.С. Педагогикалық психология. Оқу құралы.,Семей.-188б. 10 90 Қолданылатын әдебиеттер: 1.Новые педагогические и информационные технологии в системе образования/ под ред. Е.С.Полат - М., 2002 2. Политова С.И. Дозированные домашние задания по педагогической технологии В.М.Монахова. - Тверь, 2000 * Исламгулова С.К. Технологизация процесса обучения в школе: теория и опыт. // Практико-ориентированная монография методическое пособие. - Алматы,2003 * Махмутов М.И. Мектепте проблемалық оқытуды ұйымдастыру. Алматы, 1981. * Селевко Г.К. Современные образовательные технологии. М, 1988. * Что такое педагогическая технология? Чршанов М.А. Гибкая технология проблемно модульного обучения. М. 1996 с-3-5 Библиотека. Журнал. Нар. Образования №2. 1996г. * Шуркова Н.Е. Педагогическая технология как учебная дисциплина. Педагогика - 1993 №2. 66 стр. * Беспалько В.П. Слагаемые пед. Технологии. М. Педагогика, 1989-1992. * Елканов С.Б. Болашық мұғалімнің өзін - өзі тәрбиелеу негіздері. * М 1989. * Современная гимназия: взгляд теоретика и практика. // Под ред. Е.С.Полат. - М,2000 * 5. Кукушин В.С. Современные педагогические технологии. Начальная школа. - Ростов н/Д <<Феникс>>, 2003. * Питюков В.Ю. Основы педагогической технологии. - М.,2001 * Буланова - Топоркова М.В., Духавнева А.В., Кукушкин В.С., Сучков Г.В. Педагогические технологии. - Ростов н/Д,2003 * Селевко Г.К. Педагогические технологии на основе активизации, интесификации и эффективного управления УВП.М., 2005. * Селевко Г.К. Педагогические технологии на основе информационно- коммуникационных средств. - М., 2005. * Селевко Г.К. Педагогические технологии развивающего обучения. - М.,2005. * Селевко Г.К. Педагогические технологии авторских школ. - М., 2005 * Селевко Г.К.Педагогические технологии на основе дидактического и методического усовершенствования УВП. - М.,2005. * 13.Шамова Т.И., Давыденко Т.М. Управление образовательным процессом в адаптивной школе. - М.: <<Педогогический поиск>>,2001 * Ситаров В.А. Дидактика. - М.,2002 * Зимняя И.А. Педагогическая психология. - М.,2002 * Айсмонтас Б,Б. Педагогическая психология. - М.,2002 * Айсмонтас Б.Б. Теория обучения. - М.,2002 * Ксензова Г.Ю. Перспективные школьные технологии. - М.,2000 * Столяренко Л.Д., Самыгин С.Д. 100 экзаменационных ответов по пелагогике. - Ростов н/Д,2001 * Колеченко А.К. Энциклопедия педагогических технологии. - СПб,2002. * Қолданылатын әдебиеттер: * Б.А.Тұрғынбаева. Дамыта оқыту технологиялар. Алматы, 2000 * Д.Нұрмұқанова. Дамыта оқыту жолдары. Бастауыш мектеп. №7, 2003. * М.Мамырбаева. Жаңа технологиялар сабақта. Бастауыш мектеп. №7, 2004. * Қ.Мұқанова. Қарқынды оқыту технологиясы. Қазақстан мектебі. №5, 2003. * Ш.Ғұсманова. Дамыта оқытудың тиімділігі. Қазақстан мектебі. №9, 2002. * Абсатова М.А. Қазіргі педагогикалық технологиялар. Алматы, 2006. * Қ.Сарбасова.Инновациялық педагогикалық технологиялар.>>Атлас баспасы-2001>> Алматы, 2006. * Л.Аяғанова. Жаңа технологиялардың мүмкіндігі мол. Қазақстан мектебі. №4, 2003. * З.Смаилова. Дамыта оқыту технологиясының жеке тұлғаның дамуына әсері. Бастауыш мектеп. №9, 2004. * Новые педагогические и информационные технологии в системе образования / Под.ред Е.С.Полот, М., 2002. * Политова С.И. Дозированные домашние задания по педагогической технологии В.М.Монахова. Тверь, 2000. * Исламгулова С.К. Технологизация процесса обучения в школе: теория и опыт. // Практико-ориентированная монография методическое пособие. А., 2003. * Современная гимназия: взгляд теоретика и практика. // Под ред. Е.С.Полот. М., 2000. * Кукушин В.С. Современные педагогические технологии. Начальная школа. Ростов н/Д <<Феникс>>, 2003. * Питюков В.Ю. Основы педагогической технологии. М., 2001. * Буланова-Топоркова М.В., Духавнева А.В., Кукушкин В.С., Сучков Г.В. Педагогические технологии. Ростов н/Д <<Феникс>>, 2003. * Селевко Г.К. Педагогические технологии на основе активизации, интенсификации и эффективного управления УВП. М., 2005. * Селевко Г.К. Педагогические технологии на основе информационно-коммуникационных средств. М., 2005. * Селевко Г.К. Педагогические технологии развивающего обучения. М., 2005. * Селевко Г.К. Педагогические технологии авторских школ. М., 2005. * Селевко Г.К. Педагогические технологии на основе дидактического и методического усовершенствования УВП. М., 2005. * Шамова Т.И., Давыденко Т.М. Управление образовательным процессом в адаптивной школе М., <<Педагогический поиск>>, 2001. * Ситаров В.А.Дидактика. М., 2002. * Зимняя И.А. Педагогическая психология. М., 2002. * Айсмонтас Б.Б. Педагогическая психология. М., 2002. * Айсмонтас Б.Б. Теория обучения. М., 2002. * Ксензова Г.Ю. Перспективные школьные технологии. М., 2000. * Столяренко Л.Д., Самыгин С.Д. 100 экзаменационных ответов по педагогике. Ростов н-Д, 2001. * Колеченко А.К. Энциклопедия педагогических технологии. СПб, 2002. * Смолкин Т.А. Методы активного обучения. М., 1991. * Чошанов М.А. Гибкая технология проблемно-модульного обучение. М., 1996. * Современные образовательные технологии. М., 1989. * Беспалько В.П. Слагаемые педагогической технологии. М., 1989. * Кукушин В.С. Современные педагогические технологии. Ростов-на Дону, 2003. Таблица 1. Технология авторлары Технология авторлары Жазған еңбектер, мектептер Идеялар 1. Р.Штейнер Вальдорф педагогикасы Оқушыларға күрделі мақсаттар қоя білу және сол мақсаттарға жете алу сенімін нығайту. 2. В.Ф.Шаталов В.Ф.Шаталов педагогикасы Конспект қолдану негізінде оқыту жүйесін жүргізген, трек сигнал, трек схема. 3. В.А.Сухомлинский <<Қуаныш мектебі>> Павлыш селосы Білім беру творчестволық процесс-адамның, жеке тұлғаның қалыптасуы өмірлік толастамайтын ағынды тасқынды процесс.Оқыту, білім беру тәрбие бір-бірімен тығыз байланысты, бірін-бірі толықтырып, кезекпе-кезек жалғасып отыратын тарихи процесс. 4. А.Н.Тубельский <<Өзін-өзі анықтау мектебі>> Москва қаласы. Оқушыларға ұжымдық және даралық жұмыстар арқылы өзін-өзі тани білуге үйрету. 5. И.Ф.Гончаров <<Орыс мектебінің моделі>> Оқушыларға мүмкін болған кезде тапсырмаларды еркін таңдау құқығын беру. 6. К.Нұрғалиев <<Ауыл мектебінің>>моделі <<Шығыс Қазақстан облысы Боран ауылы.>> Оқушылардың ішкі жан дүниесін, оның мақсат-мүддесін, ынтасын, қабілеттерін тани білу. Балаларға деген адамгершілік қарым-қатынас. ТАПСЫРМАЛАР. * Проблемалық-модульдық оқытудың мәні неде? * Проблемалық-модульдық технологияның негізінде қандай негізгі принциптер бар, атап беріңіз? * Проблемалық-модульдық оқыту технологиясы бойынша жұмыс істейтін мұғалім қандай кәсіби-бағалы қасиетті иеленуі керек? * Проблемалық-модуль құрылысын пайдлана отырып бір пән бойынша оқыту бағдарламасын жасаңыз. N блок Мақсаты Оқу пәні Модульдің мазмұны Соңғы нәтиже Блок <<кіру>> блогы <<Көкейкестілігі>> блогы <<Проблемалық>> блогы <<Қолдану>> блогы <<Қатерлер>> блогы <<Генералдық>> блогы <<Шығу>> блогы * Проблемалық-модульдің жоспары қалай жүргізіледі? * Проблемалық-модульдық жосарлаудың негізгі кезеңдерін атап беріңіз. 6. Студенттердің оқытушымен өтетін өздік жұмыстарының (СОӨЖ) тақырыбы мен мазмұны. №1 СОӨЖ жұмыс. Тақырып: Педагогикалық технологияның түрлері. Қазақстан педагогтарының авторлық технологиялары Ж.Караев, Ж.Жанабаев, Т.Т.Галиев, Н.Н.Нурахметов Сабақтың мақсаты: Педагогикалық технологияның түрлерімен танысу. Тапсырмалар:Жаңашыл педагогтармен танысу. Мектепте ұстаздың алатын орны. Педагогикалық еңбектердің көрнекті шеберлері.Макаренко А.С., Сухомлинский В.А.,Алтынсарин Ы.,Ушинский К.Д.,Амонашвили Ш.А.еңбек жолдарымен танысу,шолу жасау Есеп беру формасы: конспект,ауызша баяндау Әдістемелік жоба: 1.Жаңашыл педагогтар идеялары 2.Бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби білімінің ерекшеліктері 3.Педагогтың сыртқы көрінісі және авторитет сән және мұғалім 4.Сөздік әрекеттің психологиялық құрылымы 5.Педагогтың лекциялық сөз мәдениеті. 6.В.А.Сухомлинскийдің педагог сөзіне қоятын талаптары жөнінде 7.Психологиялық ұстанымдары, оның педагогикалық қарым-қатынастағы рөлі Құрал жабдықтар; таблицалар,суреттер,кітаптар. Қоданылатын әдебиеттер: * Зязюн Г.М. Основы педагогического мастерства. М 1989. * Синица И.Е. Педагогтың әдеп және ұстаздық шеберлік. А 1987. * Шынықбекова Э.И. Ұстаздық қызметтегі педагогикалық этика. А 1987. * Щетинин М.П. Ұстаздық еткен жалықпас. А 1989. * Абдуллина О.А. Общая педагогическая подготовка учителя в системе высшего педагогического образования. М 1990. * Введение в педагогическую культуру.Под ред. Е.В.Бондаревской - Ростов Н.Д. 1995. №2 СОӨЖ жұмыс. Тақырып: Педагогикалық қатынастағы ықпал етудің негізгі тәсілдері. Сабақтың мақсаты: студенттің дәріс және сараман сабақтарында білімдері негізінде өздігінен жұмыс істей білу іскерлігін қалыптастыру Тапсырмалар: 1.Терминологиялық сөздік құрастыру. 2.Тезистік конспектілер жазу. 3.Негізгі әдебиеттерді зерттеу. Есеп беру формасы: тест. Методикалық жоба: 1..Сендіру әдісі, оның кезеңдері. 2.Педагогикалық сендіру түрлері және оның тиімділігі. 3.Иландыру әдісінің ерекшеліктері. 4.Еліктеу үлгісін таңдаудағы мұғалімнің ықпалы Құрал жабдықтар; таблицалар, Қоданылатын әдебиеттер: * Зязюн Г.М. Основы педагогического мастерства. М 1989. * Синица И.Е. Педагогтың әдеп және ұстаздық шеберлік. А 1987. * Шынықбекова Э.И. Ұстаздық қызметтегі педагогикалық этика. А 1987. * Щетинин М.П. Ұстаздық еткен жалықпас. А 1989. * Абдуллина О.А. Общая педагогическая подготовка учителя в системе высшего педагогического образования. М 1990. * Введение в педагогическую культуру.Под ред. Е.В.Бондаревской - Ростов Н.Д. 1995. №3-4 СОӨЖ жұмыс. Тақырып: Белсенді оқыту технологиялары. Авторлық әдістеме мектебі Авторлық әдістеме мектебінің технологиясы Сабақтың мақсаты: Белсенді оқыту технологиялары. Авторлық әдістеме мектебі Авторлық әдістеме мектебінің технологиясы Тапсырмалар: -Шаталов В.Ф. әдістемесі-Еркін даму мектебі-методологиялық колледж -өзін-өзі анықтау мектебі.В.К.Дьяченко топтық жұмыстар жүргізу технологиясы. Шетел әдістемелері -Сократ әдістемесі -М Монтессори жуйесі -Вальдорф мектебі -Ертеңгі кун мектебі (Д.Ховард) -Дальтон - жоспары және басқа оқыту жүйелер. 1. Дистанциялық оқыту технологиясы,әдістемелер 2.Белсенді оқыту әдістерін қолданудың тиімділігі Методикалық жоба: Дальтон - жоспары және басқа оқыту жүйелер. Дәстүрлі оқыту технологиялары. Жалпы білім беру мазмұнының құрылымы -білім беру стандарты Базистік оқу жоспары -Білімдарлық бағдармалар -Қазіргі оқулық Есеп беру формасы: тест. Құрал жабдықтар; таблицалар, интерактивтік тақта,ноутбук,слайдтар Қоданылатын әдебиеттер: * Беспалько В.П. Педагогика и прогрессивные технология обучения. М, 1995 * Кларин М.В. Педагогическая технология в учебном процессе. М, Знание, 1989, 80 с. * Махмутов М.И. Мектепте проблемалық оқытуды ұйымдастыру. Алматы, 1981. * Сабиров Т. Оқушылардың оқу белсенділігін арттыру жолдары. Алматы, 1987. * Лемберг Р.Д. Дидактические очерки. Алматы, 1960. * Талызина М.Ф. Управление процессом усвоения знаний. М, МГУ. 1975. * Щербо Н.П. Особенности индвидуального и группового решения задач в условиях совместной деятельности. Вопросы психологи. 1984 №2. №5-6 СОӨЖ жұмыс. Тақырып: Мұғалім мен оқушылардың қарым-қатынас мәдениеті. Сабақтың мақсаты: Мұғалім мен оқушылардың қарым-қатынас мәдениеті мен танысу. Тапсырмалар: Тақырып бойынша конспект жазу 1.В.А.Сухомлинскийдің <<Педагогикалық әдеп туралы хатын>> оқу, талдау. 2.Семинар сұрақтарын зерттеу, тезис жазу. Есеп беру формасы: тест. Методикалық жоба: 1.Педагогикалық қарым-қатынас және оның қызметі. 2.Мұғалімнің қарым-қатынас стилі. 3.Педагогикалық әдеп. 4.Педагогикалық қарым-қатынастағы балалардың этикалық-жыныстық саралануы. 5.Мұғалімнің коммуникативті қабілнтінің дамуы. Есеп беру формасы: тест. Құрал жабдықтар; таблицалар, интерактивтік тақта,ноутбук,слайдтар Қоданылатын әдебиеттер: * Беспалько В.П. Педагогика и прогрессивные технологи обучения. М, 1995 * Кларин М.В. Педагогическая техналогия в учебном процессе. М, Знание, 1989, 80 с. * Махмутов М.И. Мектепте проблемалық оқытуды ұйымдастыру. Алматы, 1981. * Сабиров Т. Оқушылардың оқу белсенділігін арттыру жолдары. Алматы, 1987. Студенттердің өздік жұмыстарының (СӨЖ) тақырыптары мен мазмұны №1 СӨЖ жұмыс. Тақырып: Педагогикалық технология. Сабақтың мақсаты: Педагогикалық технология түрлерімен танысу. Тапсырмалар: Педагогикалық технология туралы түсінік. 2.Педагогикалық технология түрлері. 3.Мұғалімнің эмоциялық жағдайын басқару білігі. Есеп беру формасы: тест. Методикалық жоба: 1. .Тезистер жазу, негізгі әдебиетті қарастырып, зерттеу. 2.Төртінші сұрақ бойынша кесте құру Есеп беру формасы: тест. Құрал жабдықтар; таблицалар, интерактивтік тақта,ноутбук,слайдтар Қоданылатын әдебиеттер: * Махмутов М.И. Мектепте проблемалық оқытуды ұйымдастыру. Алматы, 1981. * Кларин М.В. Педагогическая техналогия в учебном процессе. М, Знание, 1989, 80 с. * Абдуллина О.А. Общая педагогическая подготовка учителя в системе высшего педагогического образования. М 1990. * Введение в педагогическую культуру.Под ред. Е.В.Бондаревской - Ростов Н.Д. 1995. * .Сухомлинский В.А Ата-ана педагогикасы №2 СӨЖ жұмыс. Тақырып: Оқу процесін жүзеге асырудың инновациялық технологиялары Сабақтың мақсаты: инновациялық технологиялары туралы оқып түсінік алу. Тапсырмалар инновациялық технологиялар, инновация туралы түсінік Дамыта оқыту технологиясы. Оқытудың жаңа инновациялық әдістері -Бағдармалық оқыту -Дамытушылық оқыту-проблемалық оқыту-жеке тұлғалық оқыту -табиғатқа сәйкес оқыту. Есеп беру формасы: тест. Методикалық жоба: 1.Семинар сұрақтарын зерттеп-қарастыру. 2.Негізгі ұғымдарға анықтама беру. 3.Сұрақтар бойынша тезистер жазу. Есеп беру формасы: тест. Құрал жабдықтар; таблицалар, интерактивтік тақта,ноутбук,слайдтар Қоданылатын әдебиеттер: * Беспалько В.П. Педагогика и прогрессивные технологи обучения. М, 1995 * Кларин М.В. Педагогическая техналогия в учебном процессе. М, Знание, 1989, 80 с. * Махмутов М.И. Мектепте проблемалық оқытуды ұйымдастыру. Алматы, 1981. * Сабиров Т. Оқушылардың оқу белсенділігін арттыру жолдары. Алматы, 1987. №3 СӨЖ жұмыс. Тақырып: Оқыту технологияларын таңдау Сабақтың мақсаты: Оқыту технологияларын таңдау. Мұғалім қызметінде кездесетін конфликт жағдайлармен танысу Тапсырмалар: Оқыту формалары. Лекцияжэнесеминар,ісойындар,практикалықсабақтар,саяхат,үйітме,шеберхана,шығармашылық жұмыстарды қорғау,Бірінғай ұлттық тест (Б.Ұ.Т.) Шығармашылық оқыту Шығармашылық сабақты жасау,білімдарлық ситуация,сабақтың конспекті. Оқытудың нәтижелілігі . Есеп беру формасы: тест. Методикалық жоба: 1. Негізгі әдебиеттерді зерттеп, талдау. 2.Технологиялыкқесте толтыру: Сабақта пайдаланытын құралдар: интерактивтік тақта,ақпараттық коммуникациялық технология, суреттер,таблицалар. Бақылау сұрақтары: тест сұрақтары берілген. Қоданылатын әдебиеттер: * Беспалько В.П. Педагогика и прогрессивные технологи обучения. М, 1995 * Кларин М.В. Педагогическая техналогия в учебном процессе. М, Знание, 1989, 80 с. * Махмутов М.И. Мектепте проблемалық оқытуды ұйымдастыру. Алматы, 1981. * Сабиров Т. Оқушылардың оқу белсенділігін арттыру жолдары. Алматы, 1987. №4 СӨЖ жұмыс. Тақырып: Бастауыш сынып мұғалімдерінің өзін-өзі тәрбиелеуі және кәсіби шеберліктерінің қалыптасуы Сабақтың мақсаты: Бастауыш сынып мұғалімдерінің өзін-өзі тәрбиелеуі және кәсіби шеберліктерінің қалыптасуы . Тапсырмалар: 1. Мұғалімнің кәсіби өздік білім алуы және өздік жетілуі. 2. Педагогикалық рефлексия. 3.Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби өздік тәрбиесі. Өзін-өзі тәрбиелеудің әдістері мен құралдары. Есеп беру формасы: тест. Методикалық жоба: Бастауыш сынып мұғалімдерінің өзін-өзі тәрбиелеуі және кәсіби шеберлігін қалыптастыруы. Өзін-өзі тәрбиелеу кәсіби шеберлікті қалыптастырудың құралы ретінде.Мұғалімнің өз бетінше кәсіптік білімін көтеруі және жетілуі. Сабақта пайдаланытын құралдар: интерактивтік тақта,ақпараттық коммуникациялық технология, суреттер,таблицалар. Бақылау сұрақтары: тест сұрақтары берілген. Қоданылатын әдебиеттер: * Асқарбаева А. Ұстаз ізденістері. А 1987. * Асылов Ұ.Ж. Нұсқабайұлы. Әдеп. Инабаттылық дәрістері А 1987. * Елеусізова С. Қарым - қатынас психологиясы. А 1995. * Пәнді оқыту бойынша әдістемелік ұсыныс ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРҒА ЖӘНЕ ОНЫ ОРЫНДАУҒА ҚОЙЫЛАТЫН КЕҢЕСТЕР (НҰСҚАУЛАР) * Өздігінен білім алу үшін, алдымен сол жұмысқа қажетті нақты дағдыларға (іштей жылдам оқи білу, библиографиялық дағдылар, түрлі анықтама әдебиеттерді пайдалана білу, оқығандарды жазып алу т.б. ие болу керек). * Біліммен жемісті шұғылдану қолайлы жағдайларды (уақыт, тиісті әдебиеттер мен құралдардың болуы) керек етеді, ең дұрысы кітапханаларда, оқу залдарында біліммен шұғылдануға дағдылану. * Алғашқы кезден оқытушылардан, тәжірибелі адамдардан, кітапханалардан ақыл кеңес алудың пайдасы зор. * Оқыған материалды мұқият ұғатындай етіп оқып, түсінбеген жерлерді қалдырмай, қайталап оқып, оның негізгі жақтарын жазып алу керек. * Анықтама әдебиеттерді, энциклопедияларды, түрлі сөздіктерді қоса пайдаланып отыру керек. Студенттердің өздік жұмысы (СӨЖ) үй тапсырмаларын орындауды қамтиды. Ол: реферат, конспект, кроссворд, әдістемелермен жұмыс, аннотация жазу, жаттығу орындау және т.б. түрінде жүргізіледі. Қойылатын талаптар: * СӨЖ оқытушы белгіленген мерзімінен кешіктірмей, уақытында барлық талаптарға сәйкес орындалуға тиіс; * СӨЖ өзі орындауы қажет, оны басқадан көшіруге, яки болмасы басқаға көшіруге беруге болмайды (ондай жұмыс бағаланбайды, сол себепті балл төмендетіледі); * СӨЖ тапсырмаларын орындау барысында кейбір өзгерістер мен толықтыруларды ескеруге тиіс; * СӨЖ берілген нұсқау (дәптерде, А4 форматты қағазда және т.б.) бойынша өзгертуге тиіс. Студенттің өздік жұмысы және студенттің оқытушы жәрдемімен орындалатын жұмыстарына әдістемелік нұсқау. Берілген тақырыпты конспектілеу * Жазып отырған тақырыптан алшақтамай, оның мазмұнын нақты ашуға талпыну. * Артық баяндау, қажетсіз дәлелдемелер мен көп сөзділікке жол бермеу. * Міндетті түрде жоспар болуы және тақырып мазмұнын жоспарға сай рет-ретімен жүйелі баяндауы қажет. * Жұмыс түсінікті, мағыналы орамда тілмен жазылуы тиіс. * Барлық айтылған ойды жинақтап, тұжырымдап, тиісті қорытынды жасау. Реферат жазуда не ескеріледі ? * Таңдап алған рефераттың тақырыбына қатысты студент кішігірім зерттеу жасайды. Студент осы алғашқы ғылыми жұмысқа байланысты мәселелерге орай қажетті әдебиеттерге шолуданбастайды. * Керек жағдайларда оқытушымен кездесіп кеңес алған абзал. Реферат жазуда студент негізгі мәселені ажыратуға, тақырыптардың өзара сабақтастығын тануға дағдыланады. * Фактілер, фактілік материалдарды іріктеу және жинақтау негізінде таблицалар, графиктер, схемалар жасалады. * Пайдаланған деректер, материалдар, әдебиеттердің тізімін, қайдан алғанын (сілтеме) қайда, қашан, қандай баспадан жарық көргенін көрсетуі қажет. * Студент рефераты аудиторияда талқыланады. Ең алдымен реферат тақырыбымен, негізгі ойымен таныстырады. Тақырыпты зерттеуші студент реферат мазмұнын аудиторияда талқылап, көпшілікке жеткізеді, оның ғылымилығы, тереңділігі талқыланады. Жұмыстың мұндай формасы, нұсқасы студенттердің танымдық белсенділігін арттырып, алдағы ізденіске құлшындырады. Рефератты талқылау - шығармашылық жұмыстың бір көрінісі, яғни білімділік, қызығушылық тұрғысынан және тәрбиелік мән-мазмұны зор әрекет жұмыс. Бұл кезде сөйлеушілер негізгі мәселеден ауытқымай, нақты, тұжырымды ой айтуға көңіл бөлуі тиіс. Рефератты талқылап, қорытындысын шығару- маңызы зор жауапты сәт, белгілі бір тақырып төңірегінде ғылыми дәйекті тұжырымдар жасап үйрену. Соңында оқытушы реферат жазған студенттің, пікір айтушылардың сөздерін жинақтап, қажетті толықтырулар енгізеді, мәселенің бұлдыр тұстарын анықтап, қажет жағдайда түзетулер жасайды, толықтырады, өзгертеді. Әдебиеттермен жұмыс істеу әдістемесі 1.Әдебиеттерді қолдану ерекшелігі 2.Кітаптар, мақалалар, ғылыми конференция материалдары, диссертация мен авторефераттар, аударма басылымдар, энциклопедиялар мен сөздіктер, газет, журналдардың безендірілу тәртібі. 3.Эпиграф, кіріспе, цитаталау, сілтеме, конспектілеу, реферат, аннотация жазу жолдары. 2. Кітаптың түрлері: * Әдеттегі ғылыми және ғылыми-әйгілі кітаптар; * Сөздіктер, анықтамалар және энциклопедиялар; * Классиктердің кітаптары; * Құжаттар мен дерек көздері; * Ескі кітаптар; * Шетелдік кітаптар; * Библиографиялық көрсеткіштер; * Қолжазбалар, диссертациялар мен авторефераттар. Оқулық - оқу бағдарламалары мен дидактиканың талаптарына, оқыту мақсатына сай нақты оқу пәнінің мазмұнын ғылыми негізде, жүйемен баяндайтын кітап. Оқу пәнінің толық мазмұны оқулықтар мен оқу құралдарында баяндалады. Оқулықтарға мынадай педагогикалық талаптар қойылады: оқу материалының қазіргі ғылым мен техниканың дәрежесіне сәйкес баяндалуы; жоғары идеялығы; жастарға жан-жақты білім беруге сәйкестігі; оқулықтар мазмұнының бағдарламаның мазмұнына ұғынуға лайықты болуы; оқулық материалдарының жүйелі және танымдық ерекшеліктеріне сәйкес баяндалуы; оқулықтарда дәл және анық формуланған қорытындылар, ережелер, заңдар мен анықтамалардың баяндалуы; тілінің жатық, әдеби және ықшамды болуы, оқушылардың ұғымына сәйкес келуі; оқу материалын меңгеруді жеңілдететіндей иллюстрациялардың, суреттердің, таблицалардың, диаграммалардың, схемалар мен сызулардың болуы; оқулықтардың мұқабасының ретті сәндендірілуі (қағаз, шрифт, мұқаба). Негізгі оқу пәндерінің оқулықтарына қосымша әр түрлі оқу құралдары қарастырылады. Кітаппен (негізгі әдебиетпен жұмыс жасағанда) жұмыс жасауда басты назар аударылады: 1) Кітаптың сыртқы мұқабасымен танысу (кітаптың аталуы, авторы, шыққан жылы, баспаның аты, кітаптың редакторы, алғы сөздің немесе кіріспе сөздің авторы); оның тұтастай көлеміне; 2) Мазмұны арқылы кітаптың жоспарымен (бөлім, тарауларымен) және қандай жүйеде жазылғандығымен танысу; * Кітаптың алғы сөзімен, кіріспесімен мазмұнын, мақсатын түсіну үшін үстірт танысып шығу; 4) Негізгі мәтіннің құрылымымен (жеке тарауларға; мәтіннің жеке бөліктерге бөлінуіне (тақырыптарға, параграфтарға) танысу, шрифтердің көлеміне, бір келкілігіне назар аудару; 5) Безендірілу сипатына; 6) Қайталауға берілген сұрақтарға; 7) Қолданылған әдебиеттер тізіміне және т.б. Келесі кезекте назарды қосымша әдебиеттерге аударамыз. Автор - әдебиет, өнер музыка, бейнелеу, мүсін, сәулет, графика, ғылым, білім, техника т.б. салада шығарма жазған (жоба жасаған, тың тәжірибе жинақтаған, оқулық, оқу әдістемелік құралдар ұсынған) немесе соған қатысқан адам, не ұжым (мекеме, ұйым, іскер топ т.б.) Ғылыми-практикалық, ғылыми-әдіснамалық конференциялар - ғылыми тақырыпқа негізделіп жоспарланған, сол ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық негізін практикамен ұштастыратын ғылыми жиын. Диссертация - ғылыми дәреже алу үшін зерттеліп жазылғанғылыми-зерттеу жұмысы.Ғылым кандидаты немесе ғылым докторы дәрежесін алу үшін, диссертацияда автордың жаңа ғылыми-тәжірибелік пікірлері, ұсыныстары,ізденушінің теориялық білімі қамтылады. Автореферат - ғылыми еңбектің мазмұнын автордың ауызша не жазбаша түрде қысқаша баяндауы. Кандидаттық не докторлық ғылыми дәреже алу үшін жазылған диссертацияның авторефератында сол еңбектің ғылыми теориялық мәні қысқаша тұжырымдалады. Резюме (түйін) - франц.- қысқаша баяндау - біреу не бір нәрсе туралы тек қана негізгі мағлұматтар берілетін қысқаша хабарлама. Түйін ғылыми баяндамалар немесе жұмысқа қабылданушы үміткер, т.б. туралы болуы мүмкін. Сөйленетін сөздің, мақаланың қысқаша мазмұны, қысқаша қорытынды. Эпиграф - (грек. Epigraphe - жазу) шығарманың негізгі тақырыбы мен идеясын түсіндіретін үзінді сөз. Эпиграф шығарманың не тараудың басында жазылады. Эпиграф көп жағдайларда біреудің сөзін шығарманың немесе еңбектің басында цитата келтіре отырып беріледі. Конспектілеу - кітаптың мазмұнын қысқа баяндау. Сілтеме - сілтелетін, сілтенген. Сілтеме - бұл белгілі бір автордың ой-пікірін өз жұмысымызда пайдалансақ, онда оған сілтеме келтіреді, яғни ол әдебиеттің тізімін пайдаланғаны бойынша ретімен жазу. Тезистеу - кітаптың негізгі ойларын қысқа баяндау. Цитаталау - мәтінді сөзбе сөз көшіру. Міндетті түрде автор, кітап (жұмыс) аты, баспасы, шыққан жылы, беттері көрсетіледі. Аннотация - мәнді, елеулі мағынасын жоғалтпай мазмұнды қысқа баяндау. Рецензиялау - оқу материалы , кітап (жұмыс) туралы өз ойын қысқа жазу. Тақырыптық тезаурус - бөлім, тақырып бойынша негізгі ұғымдарды ретке келтіру. Ғылыми баяндамалар - аудиторияда оқылатын немесе мақала ретінде жарияланатын ғылыми-зерттеу мен тәжірибелік - эксперимент жұмысының мазмұнын баяндайтын ғылыми құжат. Реферат - (лат.Refero - хабарлаймын деген мағына береді) - ғылыми еңбектер, ғылыми зерттеулердің қысқаша мазмұнын сипаттайтын, жазбаша немесе басылымдық түрде берілетін жұмыс. Реферат - ғылыми-ақпараттық бағытта болады, тақырыпты объективті тұрғыда толық баяндаумен қатар, онда ғылыми теориялар мен ғылыми қорытындыларға талдау жасалынып, сын айтылады. Реферат ғылыми теориялар мен ғылыми қорытындыларға талдау жасалып, сын айтылады. Реферат ғылыми мекемелер мен жоғары оқу орындарында қолданылады. Арнаулы орта оқу орындары, жалпы білім беретін мектептер оқушыларының үйірме, клубтарда жасаған баяндамалары да реферат деп аталады. Ғылыми кандидаты және ғылым докторы дәрежесіне диссертация қорғаушының авторефераты да рефератқа жатады. Рефератты талқылау - шығармашылық жұмыстың бір көрінісі, яғни білімділік, қызығушылық тұрғысынан және тәрбиелік мән-амазмұны зор әрекет жұмыс. Бұл кезде сөйлесушілер негізгі мәселеден ауытқымай,нақты тұжырымды ой айтуға көңіл бөлуі тиіс. Рефератты талқылап, қорытындысын шығару - маңызы зор жауапты сәт, белгілі бір тақырып төңірегінде ғылыми дәйекті тұжырымдар жасап үйрену. Соңында оқытушы реферат жазған студенттің, пікір айтушылардың сөздерін жинақтап, қажетті толықтырулар енгізеді, мәселенің түсініксіз тұстарын анықтап, түзетулер жасайды, толықтырады, өзгертеді. Рефератпен жұмыс істеу жағдайлары 1. Жалпы жағдайы 1.1. Реферат қысқа мазмұнды жазу түрінде және жекеше оқу-зерттеу әрекеттерінің қорытындысы болып саналады. Басқаларынан айырмашылығы ол шығармашылық жазу түрі, оқушыларға орындалатын рефераттың құрылымы, мазмұны, хатталуы болады. 1.2. Реферат оқытушының жетекшілігімен орындалады, пікір айтылады және оқу-зерттеу жұмысының сайыстарында көрсетіледі. Сонымен қатар қорғауға арналған реферат емтихан тапсырғанда таңдау бойынша аралық және мемлекеттік аттестациялау формасының бір түрі болып көрінеді. 2. Рефераттың құрылымы 2.1. Рефераттың тақырыбын оқытушы ұсынуы мүмкін. Рефератпен жұмыс жасау барысында ғылыми жетекшінің келісімімен бірге таңдалған тақырыпқа өзгертулер енгізілуі мүмкін. 2.2. Рефераттың құрылымы болуы керек (басты бөлімі, параграфы). Оны 4 бөлімге бөлуге болады: кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды және әдебиеттер тізімі. Пәннің спецификасы мен реферат мазмұнына сәйкес оған мазмұнды құжаттар, иллюстрациялар, таблицалар, схемалар енгізілуі мүмкін. * Реферат мазмұнын бағалау Реферат мазмұны былайша бағаланады: - тақырыпқа сай реферат құрылымының деңгейі; - тақырыптың өзектілігі және ақиқаттылығы; - зерттеулердің көлемі және басқа да жаңалықтардың қайнар көзі; - Мазмұнның стилі және сауаттылығы; * Рефераттың өңделуінің талапқа сәйкестілігі. Оқулықтармен қамтамасыз ету картасы № п/п Пәннің аталуы Білім алушылар (студенттер) саны Негізгі әдебиеттер Қосымша әдебиеттер Кітап саны/ адамға шаққанда 1 2 3 4 5 6 Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар Оқыту мен тәрбиенің жаңа технологиясы =Инновационные технологии обучения и воспитания [сост.: Буланова Ф.З., Избасарова Ф.Д., Тарасенко Е.М. ж.т.].-Семей:Тенгри,2003. Шамова, Т.И. Управление образовательными системами.-М..,2005 11 3 Шорманов, Ж.Р. Жаңа технология заман талабы :орта мектебінің іс- тәжірибесінен.-Алматы,2004 Дьяченко, В.К. Основное направление развития образования в современном мире .-М.,2005 1 1 Сарбасова Қ. Инновациялық педагогикалық технологиялар.-А.,2006 Хуторский А.В. Педагогическая инноватика.-М.,2008 1 1 Хмель Н.Д.Біртұтас педагогикалық процесті жүзеге асырудың теориясы мен технологиясы.- Алматы,2003 Москатова, А.К. Введение в универсальную антропологию. Перспективы антропологического образования. - М.,2004 50 1 Новые педагогические и информационные технологии в системе образования/Под ред. Полат Е.С..-М., 2005 Паньшина, Т.В. Мониторинг качества образования. - А,2007 2 30 Колеченко,А. Энциклопедия педагогических технологий.-СПб.,2005 Батан Л.Ф. Развитие познавательной деятельности в адаптивной технологии обучения / Новосибирск,2002 2 5 Селевко, Т.К. Энциклопедия образовательных технологий в 2-х томах.-М.,2006 Левина, М.М. Технологии профессионального педагогического образования. - М.,2001 1 1 Селевко, Г.К. Социально-воспитательные технологии .-М.,2002 Майоров А.Н. Мониторинг в образовании.-М.,2005 1 3 Селевко, А.Г. Современные информационно-технические средства в школе .-М.,2002 Гребенюк О.С. Теория обучения.-М.:ВЛАДОС,2003 2 1 Ситаров, В.А. Дидактика. - М.,2004 Будунов Г.М. Компьютерные технологии в образовательной среде: <<за>> и <<против>>.-М.,2005 3 2 Хмель Н.Д. Теория и технологизация целостного педагогического процесса.-А., 2008 Максакова, В.И. Педагогическая антропология. - М., 2006 80 2 Беспалько В.П. Слагемые педагогической технологии.-М.: Педагогика, 1989 Двухступенчатая подготовка учителей начальных классов в системе <<Пед. колледж-университет>>.-М.,1997 2 1 Педагогичексие технологии/Сост. Сальникова Т.П..-М.,2005 5 Мухина С.А. Нетрадиционные педагогические технологии в обучении.-Ростов н/Д.,2004 2 Образовательные технологии ХХІ века: деятельность, ценности, успех.-М.,2004 2 Курсты оқып - үйренуде студент білуі керек: * курсты оқыту студенттің ойлау іс - әрекетін арттырудың түрлі әдістерін * проблемалық жағдай материалды дайындаудың диалогтық әдісін * педагогикалық әдебиеттерді аннотациялау мен конспектілеу, педагогикалық сөздікті еңгізу, рецензиялау, педагогикалық сөздік жасау, педагогикалық тренинг. 1. Студенттерге педагогикалық технологияны оқығанда өте қиын терминдер мәселелер,сөздіктер жөнінде түңғыш рет алғашқы үғымдар беру. Мұндай мәселелер мыналар болып табылады: А) Педагогикалық технологияны басқа пәндермен байланысын айқындап беру . Б) Мұғалімнің кәсіби өздік білім алуы және өздік жетілуін анықтау В) Педагогикалық ситуацияларды шешу жолдарын үйрету. Теориялық курсқа бөлінген сағаттар деңгейінде педагогикалық технологияны студенттерге толық мағлұмат беру мүмкін емес. Ол зертханалық сабақтарда мүмкіндігінше толықтырылуы тиіс. Соңдай-ақ зертханалық сабақта студенттер тренинг,жаттығулар,кездесулер, педагогикалық еңбектерге шолу жасауды үйренеді. Осының бәрі болашақ мұғалім үшін мәні өте зор. * Курс форматы Пән бойынша дәріс және зертханалық сабақтар жүреді. Дәрістік сабақта студенттер материалды тыңдап, игереді және зертханалық сабақтарда модульдар бойынша бақылау тапсырмаларын орындайды, межелік тестілеу өтеді. Топтық өздік және межелік сабақтарда ең маңызды тақырыптар талқыланады. Әрбір сабақтың күні мен уақыты, тақырыбы мен тапсырмалары алдын ала хабарланады. Бұл сабақтарға студенттердің белсенді қатысуы керек. Сонымен қоса, пән бойынша кеңестер жүргізіледі, олардың кестесі алдын ала хабарланады. Әрбір апта аяғында дәрістік, зертханалық, өздік және межелік тапсырмаларды орындауға байланысты бөлінген балл сандарына қарай студенттердің білімі бағаланады. 9. Курс саясаты Пәнді студент оқытушының көмегімен және дербес жүйелі түрде оқуы тиіс, қажет болғанда оқытушыдан кеңес алуға болады. Порталға үнемі кіріп, оқытушының пән бойынша жасалған жұмыс бағдарламасы мен немесе силлабуспен танысып, зертханалық сабақтарда берілген әдістемелік нұсқауларды орындау қажет. Тек дәрістік материалдармен шектелмей, курс ішінде көрсетілген электрондық қорларды, әдебиеттерді оқу қажет. Алдымен бір модульды оқып, игеріп, тапсырмасын орындап, сонан соң ғана келесі модульға көшу керек. Өздік жумыстардағы тапсырмаларды уақытында орындап, межелік тестілерді де мерзімінде өту керек. Бақылау мерзімдері: 1-ші 7-ші апталардағы тапсырмалар мен тестілерді тапсырғаннан кейін алғашқы аттестация өтеді, келесі бақылау мерзімі 8-ші аптадан 15-ші аптаға дейін. 15 аптада екінші аттестация қорытындысы жарияланады. * Баға қою саясаты * <<Қазіргі педагогикалық технология>> пәнін оқытуда екі рет аттестация қойылады. Әр аттестацияны есептеу үшін келесідей критерийлер қарастырылады: * Дәріс сабағына қатысу төмендегідей бағаланады: * дәріс сабағы - 30 баллға тең. * Тәжірибелік сабақтың жауабы - 30 баллмен бағаланады. * ОСӨЖ бірінші және екінші аттестацияда екі реттен тапсырылады - 10, 15 балл. * СӨЖ-де бірінші және екінші аттестацияда екі реттен тапсырылады - 20,30 балл. Осы критерийлерге қарап студенттің аттестациясы қойылады. Оқу сағатының түрі Апта Барлығы 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 1. Дәріс 0 0 0 0 0 0 15 0 0 0 0 0 0 0 0 15 30 2. Тәжірибе 0 0 30 0 30 0 30 0 0 0 30 0 30 0 0 30 180 3. ОСӨЖ 0 0 10 0 15 0 15 0 0 0 10 0 15 0 0 15 80 4. СӨЖ 0 0 20 0 30 0 20 0 0 0 20 0 30 0 0 20 140 5.Аралық бақылау (рубеж) 0 0 0 0 0 0 70 0 0 0 0 0 0 0 0 70 140 Барлығы: 60 75 135 60 75 135 540 Педагогикалық технология пәні бойынша емтихан сұрақтары. 1-нұсқа 1.Селевко педагогикалық технологияның неше аспектісін көрсетті? А) 2 В) 3 С) 5 Д) 4 Е) 6 2 .Дидактикалық ойындардың негізін салушы? А) Д.Локк. В) В.А.Сухомлинский С) Вернадский. Д) А.Френь. Е) Н.Щуркова. 3. Педагогикалық технология>> ең алғаш қай елде пайда болды? А) Германия В) Қытай. С) АҚШ Д) Египет. Е) Россия. 4 .Тұлғалық бағдарлы тәрбиені іс жүзінде тәжірибеге ендірген ғалымдардың бірі. А) Н.Е.Щуркова. В) В.А.Сухомлинский. С) Г.К.Селевко. Д) Вернадский. Е) Д.Локк. 5. .Мұғалім моделінің негізгі үш түрін ата. А) Практикалық, иновациялық. В) кәсіптік, теориялық. С) теориялық, тәжірибелік, әдістемелік. Д) жекелеген. Е) әдістемелік, кәсіптік. 6. . Бастауыш сыныптардағы қолданбалы тест әдісінің түрлерін ата. А) ашық,жабық. В) ұйық. С) қолданбалы. Д) практикалық. Е) әдістемелік. 7. Бастауыш сынып оқушыларының білімдерін диагностикалау әдістері. А) тест. В) бақылау. С) әңгімелеу. Д) сұрақ. Е) барлығы дұрыс. 8. Ізгілікті тұлғалық технологияның авторы. А)Ш.А. Амонашвили. В) Г.Песталоцций. С) А.Волков. Д) Эрдниев. Е) В.А.Сухомлинский. 9. Өзара оқыту технологиясының авторы. А) Вернадский. В) Лысенкова. С) Песталоций. Д) Амонашвили. Е) дұрыс жауап жоқ. 10.Өзін -өзі тәрбиелеу технологиясы дегеніміз? А) Адамның өз мінез құлқындағы адамгершілік қасиеттерді тани біліп, оны одан әрі дамыту, жағымсыз қылықтарды жеңе білуге әдеттендіру сияқты сапалы әдет - дағдылардың қалыптасуы. В) өзін - өзі тәрбиелеу, өзін - өзі бағалау. С) өте шытырманды қиындық туғызатын тәрбие. Д) педагогикалық шеберлікті қажет ететін тәрбие. Е) дұрыс жауап жоқ. 11. Ойлау, әрекет тәсілін қалыптстыру, бұл қай технологияға жатады? А) ақпараттық технология. В) операциялық технология. С) эмоционалды адамгершілік. Д) қолданбалы технология. Е) эвристикалық технология. 12. Қолданбалы технология деген не? А) Эстетикалық және адамгершілік қатынастарын қалыптастыру. В) Білім, іскерлік, дағдыны қалыптастыру. С) Тұлғаның өзін басқаратын механизмдерін қалыптастыру. Д) әрекеттік, сфералық әрекетін қалыптастыру. Е) шығармашылық қабілетін қалыптастыру. 13. Тәрбие жұмысының формасы А) Бақылау В) Сендіру. С) Үйрету. Д) Лекция. Е) Сынып сағаты. 14.Тәрбие принципінің түрі. А) Ғылымилық принцип. В) Жүйелілік пен бірзділік принципі. С) еңбексүйгіштік принцип Д) Саналылық пен белсенділік принципі. Е) Көрнекілік пен саналылық принципі. 15. Адамгершіліктің құндылықтарға не жатады? А) Моральдық этикалық жағдайлардың сақталуы, жағымды қарым - қатынасты орнату. В) кәсіби меңгерудегі қарым - қатынасты қалыптастыру. С) технологтың іс әрекеті іскерліктермен дағдылар жиынтығы. Д) кәсіптік іскерлікті қалыптастыруға деген қатынасы. Е) материалдық құндылықтар процесінің желісі. 16.Әлеуметтік -тәрбие технологиясына жатады. А) Отбасылық тәрбие. В) қосымша білім беру мекемелер жүйесі, қоғамдағы бірлестіктер, діни ағымдар. С) отбасы, діни ағымдар. Д) үйірме, мектеп. Е) қоғам, қосымша білім беру мекемелер жүйесі. 17. Пән бойынша білім, іскерлік , дағдыны қалыптастыратын технология қалай аталады? А) Интерактивті. В) Жаңа технология. С) өзін - өзі басқару. Д) операциялық. Е) ақпараттық. 18.Операциялық ойлау қабілетін қалыптастыратын технология қалай аталады? А) Операциялық. В) Ақпараттық. С) интерактивті. Д) өзін - өзі басқару. Е) эвристикалық. 19.Эстетикалық және адамдық қасиетті қалыптастыратын технология. А) Ақпараттық В) Эмоционалды- адам қасиетті технология. С) өзін - өзі басқару. Д) операциялық. Е) инновациялық. 20. Тұлғаның өзін басқаратын механизімін қалыптастыру технологиясы. А) эмоционалды. В) ақпараттық С) өзін - өзі басқару. Д) эвристикалық Е) интерактивті. 21. Әрекеттік - практикалық сферасын қалыптастыратын технология. А) операциялық В) ақпараттық С) өзін - өзі басқару. Д) қолданбалы. Е) эвристикалық. 22. Эвристикалық технологияны басқаша қалай атайды? А) шығармашылық қабілетті қалыптастыратын. В) эстетикалық қасиетін қалыптастыратын С) өзін басқаруын қалыптастыру. Д) әрекеттік - практикалық сферасын қалыптастыратын. Е) дұрыс жауап жоқ. 23. Вальдороф мектебіндегі педагогика жүйесін зерттеген ғалым. А) К.Маслоу В)В.Лихачев С)Р.Штейнер. Д)В.ВДавыдев Е)А.С.Макаренко. 24.Мұғалім қызметінің негізгі түрі. А) қатынас. В) оқыту,тәрбиелеу С)әңгіме Д) сөйлеу. Е)дұрыс жауап жоқ. 25.Тұлғаның өзін басқаратын механизмдерін қалыптастыру қай технологяға жатады? А) ұжымдық технология. В) операциялық технология. С) өзін - өзі басқару технологиясы. Д)коррекциялық технология. Е)дұрыс жауап жоқ. 26.Қазақстанда модульдық оқыту технологияның еңбегін жазған ғалым. А) Ш.А.Амонашвили. В)Ж.Караев С) К. Жампеисова Д) М.Жадрина. Е) У.Жексембаева. 27.Ұжымдық оқыту технологиясын қарастырған ғалым. А) Занков. В) Ривин. С) Ердинов. Д) Давыдев. Е) Амонашвили. 28. Педагогикалық технология ұғымын алғаш қолдана бастаған мемлекеттер: А) Франция, Италиядада В) АҚШ, Англияда С) Испания, Португалияда D) Германия, Австралияда Е) Швеция, Норвегияда 29. Дамыта оқыту технологиясының авторы: А) Я.А.Коменский; В) К.Д.Ушинский; С) Дж.Дьюи; Д) И.Г.Песталоцци; Е) В.В.Давыдов, В.Занков 30. Жеке тұлғаны ұжымда тәрбиелеу және балалр ұжымының теориясының негізін салушы: А) С.Т.Шацкий; В) А.С.Макаренко; С) В.А.Сухомлинский; Д) И.П.Иванов; Е) Н.К.Крупская. 31.Оқыту принципіне анықтама беріңіз А) педагогикалық мақсатқа жету дәрежесі В практика ұйымдастырудың негізгі қағидасы С таным теориясына байланысты жалпы оқыту заңдылығы Доқыту мен тәрбиеге қойылатын талаптардың бастапқы белгілі жүйесі Еоқыту процесіне қойылатын талаптар 32. Көп ақпаратты талдай отырып, ішінен қажеттісін алуға үйрететін технология А. ойын В. оқу мен жазу арқылы, сын тұрғысынан ойлау С. модульдік оқыту Д. ізгілікті- тұлғалық Е. коммуникативтік 33. Халық педагогикасының дәстүрлі құралы? А. жарыстарға қатысу В. үлкендер үлгісі С. жанұялық қарым- қатынас Д. импровизацияға бейімділік Е. халықтың шығармашылығы, дәстүрі, салты 34. Кіші мектеп жасындағы оқушыларды тәрбиелеу және оқыту әдістеріне жатады А. ойын В.еңбек С. қарым- қатынас Д. кітаптар Е. отбасы 35. Оқушыға қоғамдық тапсырма беру кімнен шығу керек? А.сынып жетекшісінен В. басқа мұғалімнен С. сынып белсенді тобынан Д. мектептің педагогикалық ұжымынан Е. сынып ұжымынан 36.Перспектива(үміт жолдар) дегеніміз шешілуі қажетті тәрбиелік міндет тәрбиеленушілердің еліктіруге және біріктіруге қабілетті мақсат белгілеуге қажетті теориялық мақсат белгіленген теориялық мақсат жүзеге асу мүмкін тәрбиенің ең жақын болашақ міндеті 37.Өзін- өзі тәрбиелеудің маңызы неде? А. өзін- өзі тәрбиелеу- адамның саналы түрде, белгілі бір мақсат көздеп, өзінің бойына қалыптастыратын қасиет, мінез- құлық дағдысына бағытталады. В. білім, іскерлік, дағды тәрбиеленеді. С.қарым- қатынас, іс- әрекет, еңбек. Д.жеке адам санасын қалыптастыру. Е. еңбекке даярлайды. 38. Мұғалімнің кәсіптік деңгейін көтеруге ықпал ететін жағдай А. мектептегі әдістемелік жұмыс В. өз білімін көтеру С.білім жетілдіру курсы Д.алдыңғы қатарлы педагогтардың кеңесі Е. мектептің әкімшілік нұсқауы 39. Әлеуметтік-тәрбие технология еңбектің авторы? А.Амонашвили.Ш.А. В. Выготский.Е.С С. Шатанов.В.Ф. Д. Селевко.Г.К. Е. Қараев Ж 40. Мектептің жұмысын жоғарғы ұйымдастырушылық орталығы А. педагогикалық кеңес В. мектеп кеңесі С. жалпы мектеп конференциясы Д. әкімшілік Е. әдістемелік кеңес 41. Ж.А.Қараевтың оқыту технологиясы: А. проблемалы- модульді В. ізгілікті- тұлғалық С.дидактикалық бірліктерді шоғырландыру Д. дамыта оқыту Е. әр түрлі деңгейде оқыту 42. Гумандық педагогикаға қай тұрғыдан қарау тән А. аксиологиялық В. жүйелік С. тұлғалық Д. іс- әрекеттік Е. Комплекстік 43. Ш.А.Амонашвили ұстазға тән мінез-құлық сапасының неше деңгейін көрсеткен? А. 4 В. 5 С. 6 Д. 3 Е. 2 44. <<Мектеп керектері>> еңбегінің авторы: А.Ы.Алтынсарин В. Ж.Аймауытов С. А.С.Макаренко Д. М.Жұмабаев, Е. А.Байтұрсынов 45. <<Бері кел>> деген сөзді бірнеше түрлі саздылықпен айта алғанда ғана өзін нағыз педагог санаған кім? А. Ы.Алтынсарин В. Ж.Аймауытов С. А.С.Макаренко Д. М.Жұмабаев, Е. А.Байтұрсынов 46.Мұғалімнің адамгершілік тұлғасының этикалық мәдениетінің сапалық жақтарын этикалық тәрбиенің аса маңызды факторы ретінде қарастырған педагогтар А. Н.К.Крупская, Л.И.Рубинский ,А.С.Макаренко В. М.Жұмабаев, С. Ы.Алтынсарин Д. М.Жұмабаев, Е. А.Байтұрсынов 47.Сөз мәдениетін адамның рухани мәдениетінің айнасы деп атаған кім? А. Ы.Алтынсарин В. Ж.Аймауытов С. А.С.Макаренко Д. М.Жұмабаев, Е. В.А. Сухомлиский 48. Мұғалімнің өз-өзіне әсер етудегі маңызды әдісі А. өз-өзін сендіру,көндіру,міндеттеу,мадақтау,иландыру,есеп беру В. сөз сөйлеу мәнерлігі С. сөз сөйлеу икемділігі Д. сөз сөйлеу техникасы Е. сөз сөйлеу қасиеттері 49.В.Симонов мамандық шеберлігінің мінездемесін қандай топқа бөліп қарастырған? А.оңтайлы,қалыпты,сыни В. ұнамды,ұнамсыз С.жасанды,табиғи Д. қатал,босаң Е. тұрақты-турақсыз 50.Педагогикалық қабілеттердің түрлерін атаңыз- А.оңтайлы,қалыпты,сыни В. ұнамды,ұнамсыз С.жасанды,табиғи Д.дидактикалық,ұйымдастырушылық,өзара әрекеттік техниканы меңгеру Е. Талап қою. 7. Қолданылған әдебиеттер: * Исаева З.А., Мынбаева А.К., Садвакасова З.М., КазНУ им. аль-Фараби, Активные методы и формы обучения в высшей школе 2005ж * Бұзаубақова К.Ж.. Жаңа педагогикалық технология. (Оқулық) Тараз. ТарМУ,2003ж. * Өстеміров Қ.,.Айтбаева А, Қазіргі білім беру технологиялары, Алматы, 2006ж. * Нағымжанова Қ. М., Инновациялық оқыту жағдайларындағы мұғалім қызметінің психологиялық-педагогикалық негіздері. Өскемен, 1999ж. * Білім заңы. Алматы, 2007 ж. * Мұхаметжанова С.Т., Жартынова Ж.Ә., Интерактивті жабдықтармен жұмыс жасаудың әдіс-тәсілдері. Алматы, 2008ж. * Иманбаева А., Оқу-тәрбие үрдісін ақпараттандыру технологиялары. Қазақстан мектебі, №2, 2000 * Педагогика журналы №2-2009ж. * Жаңашыл педагогтар іс-тәжірибелері. - Алматы,1991. * Әлімбекова А.С. Білім беруді жаңаша ұйымдастыру тәжірибесінен //Білім- Образование.// №2(8), 2002 * Елеубай С. Білім беру технологиясының қазіргі проблемалары. Алматы, 2001. 270б. * Жанпейісова М.М. Модульдік оқыту технологиясы- оқушыны дамыту құралы ретінде. - Алматы, 2002 * Жұмабаев М. Педагогика. Алматы, Рауан, 1993 * Тұрғынбаева Б.А. Дамыта оқыту технологиялары. Алматы,2000 * Тұрлыханова М. Педагогикалық технологиялар оқу үрдісінде. Алматы, 2000 * Ұлт тағлымы 2001жыл,№4 73-79бет * Ұлт тағлымы 2006жыл, №4 53-62бет * ХХІғасыр мектебі 2007жыл,№5 5-7бет * Шамова Т.И., Третьякова П.И. Педагогические технологии: что это такое и как их использовать в современной школе.-М.,1994 * Елеубай С. Білім беру технологиясының қазіргі проблемалары. Алматы, 2001. 270б. * Шоқаева Г.Ә. Жаңа технология енгізу арқылы оқу процесінің деңгейін көтеру. №18,5б.//Қазақстан мұғалімі//№18 2002 * Курманалина Ш.Х. Совершенствование методической подготовки будущих учителей начальных классов по обучению математике младших школьников: учебное пособие, Алматы: Алем, 1999.-160 с. * Курманалина Ш.Х. Функциональная модель электронной методической системы в колледже: Учебное пособие. - Алматы: Алем, 2000. -206 с. * Курманалина Ш.Х. Совершенствование методической подготовки будущих учителей начальных классов по обучению мптематике младших школьников: учебное пособие, Алматы: Алем, 1999.-160 с. * Курманалина Ш.Х. Функциональная модель электронной мстодической системы в колледже: Учебное пособие. - Алматы: Алем, 2000. -206 с. * Курманалина Ш.Х. Методология и технология создания электронной методической системы в условиях информатизации оброзования: монография. - Алматы: Алем, 2002. - 316 с. * Курманалина Ш.Х. Обновление методического обеспечения учебного процесса в условиях информатизации образования (в соавторстве: Н.Б.Чекалева): Монография. Омск: ОмГПУ, 2002. - 89с. * Жалпы педагогика. Сластенин, Исаев, Шельянов, 2003 ж. * "Педагогика" Безрукова, 1996 ж. * "Педагогикалық технологиялар" Сальникова, 2005 ж. * Бержанов К.Б., Мусин С.М., Педагогика тарихы. Алматы-2004. * Дүйсембекова Ш.Д. Тәрбие үрдісінің ерекшеліктері. Семей 2004. * Педагогикалық ізденіс. - Алматы, 1990. - 8-58; 58-100, 147,215-беттер. * Ұстазға рухани қуат керек. Р.Нұртазина туралы//Қазақстан мектебі, 1999. №1-2. 8-11-бет. * НұртазинаР.Б. Занимательная грамматика. - Алма-Ата, 1963,1973. * Нұртазина Р.Б., Формы патриотического и интернационального воспитания в казахской школе. Сб. научных трудов. - М., 1980. * Фарбер Д.Х. Жизнь - в детях. Народный учитель. - Алма-Ата, 1982.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz