Файл қосу
Халықаралық көрмелер
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ Семей қаласындағы Шәкәрім атындағы Мемлекеттік Университеті Оқу әдістемелік кешенінің құжаты 3 деңгейлі ПОӘК ПОӘК 042-18-22.1.29/02 -2013 Оқу-әдістемелік кешен <<Трофейлік іс>> студентке арналған пәнінің бағдарламасы Басылым № __ от <<___>>______ ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В080300 - "Аңшылықтану және аң шаруашылығы" мамандығына арналған <<Трофейлік іс>> Студентке арналған пәнінің бағдарламасы Семей 2013 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы: _______________ <<____>>___________20____ Туманбаев В.М. <<Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен>> кафедрасының доцент м.а. 2. талқыланды 2.1.Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің <<Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен>> кафедрасының мәжілісінде Хаттама №__ <<__>>_____ 20___ж Кафедра меңгерушісі ________ С.Тугамбаева 2.2. Аграрлық факультеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында Хаттама №__ <<__>>_____20___ж Төрағасы __________ А.Тлеубаева 3. бекітілді Университеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында қаралып, баспаға ұсынылды Хаттама №__ <<__>>_____20___ж ОӘК төрағасы _____________ Г.Искакова 4. БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны * Жалпы қағидалар * Студентке арналған пәннің жұмыс бағдарламасы 3. Пәннің әдістемелік ұсыныстары 4. Пәннің талаптары (саясаты). 5. Баға қою саясаты 6. СӨБЖ және СӨЖ жұмыс бағдарламасы 7. Әдебиеттер 1. Жалпы қағидалар 1.1 Оқытушы және пән туралы мәліметтер - Тұманбаев В.М.,доцент м.а., Айтқалиев Б. М., <<Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен>> кафедрасысының оқытушысы -Байланыс ақпараты - телефоны 53-19-70, № 7 оқу ғимараты -Сабақ өтетін бөлмелер - № 202 -Пәннің аты - <<Трофейлік іс>> -Несие саны - 2 1.3. Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы. 5В080300 <<Аңшылық және аң өсіру>> мамандығының "Трофейлік іс" пәнінің мақсаты -- аңшылық маманына қажетті трофейлік аңшылықты практика жүзінде жүргізу, аңшылық трофейлер көрмесін үйымдастыру және аңды дұрыс аулауды үйрету, үгіт, насихат жүргізу сиякты білім кешендерін топтастырады. Бұл пән Қазақстанның егемендік алуына байланысты балықшылар мен аңшылар Кеңесіне өз экспонаттарымен халықаралық көрмелерге қатысуға мүмкіндік береді 1.4.Пәнніңмақсаты: Трофейлік істің Қазақстандағы қазіргі кездегі жағдайын зерттеу, халықаралық және аймақтық көремелер ұйымдастырудың әлемдік тәжірибесі, трофейлерді жасап оларды халықаралық көрмелерге ұсынатын құрылымдарды ұйымдастыру 1.5.Пәнді зерделеудіңнегізгі міндеттері: студенттерді трофейлерге халықаралық көрмелерде қойылатын талаптармен таныстыру; - студеттерді өздігінен аңшылық трофейлерді жасап үйрету; - студенттерді өздігінен аңшылық трофейлер сұрыптауын үйрету; 1.6. Пәнді зерделеу нәтижесінде студент міндетті: - білу;аймақтық және халықаралық көрмелерді өткізу тарихын білу; аңшылық трофейлер сапасын бағалау критерийлерін анықтау; халықаралық мәртебесі бар эксперттердің міндеттерін білу, трофейлерді даярлау барысында қауіпсіздік ережелерін және жеке гигиенаны сақтауды білу; - меңгеру;аңшылық трофейлерді даярлау әртүрлі әдістемелерін меңгеру, олардың сапасын кестелер, формулалар, коэффициенттер бойынша бағалау; - игеру;әртүрлі жануарлар түрлерінің трофейлерінің сапасын анықтау әдістемесін игеру; - білу;бар трофейлерді белгілі түр құрамына жатқызу, халықаралық талаптарға сай трофейді жасауды үйренуге, экспертті баға беруге тиісті; - түсіну;трофейлік істің аңшылық шаруашылық экономикасында маңызын, шетелдік аңшы туристтерді қызығушылығын туғызуды, аңшыларда қоршаған табиғатты аялауды насихаттау қажет екенін түсінүі керек; -келесі пәндерді игеру үшін трофейлік іс пәнінің қажетті білімін қамту 1.7. Курстың пререквизиті: 1.6.1 Жасуша биологиясы 1.6.2 Химия 1.6.3 Жануарлар систематика 1.8. Курс постреквизиті: 1.7.1 Микробиология 1.7.2 Эволюциалық ілім 1.7.3. Өсімдіктер систематикасы 2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ САҒАТТЫ БӨЛУ № Такырыптың атауы Сағат саны ЛК ЛБ СПЗ СРСП СРС Әдебиет 1 2 3 4 5 6 7 8 Модуль 1 Дәріс сабақтар 1 Халықаралық көрмелер 1 1.5 2.5 7.1.1; 7.2.1-7.2.14 2 Аңшылық трофейлерэкспертизасын дамыту. 1 1.5 2.5 7.1.1; 7.2.1-7.2.14 3 Трофейлер және аңшылық жануарлардың сұрыптауы. 1 1.5 2.5 7.1.1; 7.2.1-7.2.14 4 Аңшылық трофейлерді бағалаудың жалпы ережелері мен критерийлері. 1 1.5 2.5 7.1.1; 7.2.1-7.2.14 5 Аңшылық трофейлерді өндеу және безендіру. 1 1.5 2.5 7.1.1; 7.2.1-7.2.14 6 Аңшылық трофейлерді орнату. 1 1.5 2.5 7.1.1; 7.2.1-7.2.14 7 Аңшылық трофейлеркөрмесін ұйымдастыру және өткізу. 1 1.5 2.5 7.1.1; 7.2.1-7.2.14 8 Аңшылық трофейлердің экспертизасын жүргізуді ұйымдастыру. 1 1.5 2.5 7.1.1; 7.2.1-7.2.14 9 Жыртқыштар отрядының өкілдерінің трофейлерін бағалау. Ит тұқымдасы 1 1.5 2.5 7.1.1; 7.2.1-7.2.14 10 Жыртқыштар отрядының өкілдерінің трофейлерін бағалау. Аю тұқымдасы. 1 1.5 2.5 7.1.1; 7.2.1-7.2.14 11 Жыртқыштар отрядының өкілдерінің трофейлерін бағалау. Мысық тұқымдасы. 1 1.5 2.5 7.1.1; 7.2.1-7.2.14 12 Жұптұяқтылар отрядының өкілдерінің трофейлерін бағалау. Шошқа тұқымдасы 1 1.5 2.5 7.1.1; 7.2.1-7.2.14 13 Қуысмүйзділер және бұғы тұқымдасының трофейлерін бағалау. 1 1.5 2.5 7.1.1; 7.2.1-7.2.14 3.Пәнніңәдістемелік ұсыныстары Оқу үрдісіне белсенді қатысу, үй тапсырмасын ынтамен орындау, сабақта қарама-қарсы байланысты қолдау, ұжымдық жұмысқа жәрдемдесу, ұқыпты және міндеті болу қажет. Курстармен және оқытушылармен ашық, шыдамды да, мейірімді болған жөн. Пән барысы. Оқылатын дәрісте кейінгі ғылымның көкейтесті мәселелері, қазіргі жетістіктері мен жаңалықтары айтылады. Өткізілетін зертханалық сабақтарда организмнен алынып, жасалған жасушалар, препараттарын тікелей зерттеп, электронды микроскопта көрінетін микробейнелерді талдап, зерделейсіздер. Пәннiң әр дәрiсiнен кейiн ұсынылған сұрақтар мен тестерге жауап берiп, оған қайтаратын жауапты жинақтап қорытып, күмәндiк туса, алдын ала дәрiстен оқып, оны толық түсiнiп, дәрiске, сабаққа дайын болып келген жөн. 4. Пәннің талаптары (саясаты). Қатынасу:дәрiс, зертханалық сабақтарға мiндеттi түрде қатынасу керек. Егерде қандайда болмасын себептермен сiз оларға қатынаса алмасаңыз, онда барлық меңгере алмаған материалға жауапкер боласыз. Мiнез - құлық: Студент ар кодексiн: мiнез-құлық этикасын сақтауы керек. Сабаққа кешiгу кешiрiлмейтiн қылық. Сабақ үстiнде оқу тәртiбiн жиi бұзушылар дәрiсханадан шығарылып жiберiледi, немесе бүкiл курс бойынша <<қанағаттанарлықсыз>> бағамен жазаланады. Бақылау тапсырмалары. Олар сөзсiз орындалып, белгiленген мерзiмде тапсырылуы қажет. Кешiгiп орындалған жұмыстардың бағасы өзiнен - өзi төмен болады. Межелiк бағалау: Межелiк бағалаудың қортындысы сабақ қатысуы мен үлгерiмiне, студенттердiң белгiленген мерзiмге өз бетiмен жұмыс орындауына, сабақта ауызша немесе жазбаша түрде берген жауабына, межелiк бақылау қортындысына байланысты қойылады. Көшiрiп алу және бiреудiң шығармасын толық немесе жарым-жартылай өз атымен ұрлап пайдалану: Қандай да болмасын көшiрiп алу немесе бiреудiң шығармасын толық, не жарым-жартылай өз атымен ұрлап пайдалану (басқа студенттерден дайын тапсырма және шешiмдер көшiрмесiн пайдалану) дәрiсханадан шығарумен тоқтатылады немесе <<қанағаттанарлықсыз>> бағамен жазаланады. Ұрлап пайдалану мен алдауды болғызбау керек. Ұялы телофон: Сабақ үстiнде оны үзiп тастау, немесе ұялы телефонмен байланысты болғызбау керек. Бағалау. Емтихан: Қортынды емтихан барлық студенттер емтихан беруге рұқсат етiлгеннен кейiн емтихан сұрақтары жазылған ауызша, не тест арқылы өткiзiледi 5. Баға қоюдың саясаты Апта Бақылау түрі Барлық балдар Ескерту 1 2 3 4 Барлық сабаққа қатысу 1 аптадан 7 аптаға дейін 30 1 Ағымды бағылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл, СӨЖ 12 балл 35 2 Ағымды бағылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл, СӨЖ 12 балл 35 3 Ағымды бағылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл, СӨЖ 12 балл 35 4 Ағымды бағылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл, СӨЖ 12 балл 35 5 Ағымды бағылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл, СӨЖ 12 балл 35 6 Ағымды бағылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл, СӨЖ 12 балл 35 7 1 Рубеждік бақылау 60 1 аптадан 7 дейіноқыту нәтижесі бойынша жиынтық балл 300 Барлық сабаққа қатысу 8 аптадан 15 аптағадейін 30 8 Ағымды бағылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл, СӨЖ 10 балл 30 9 Ағымды бағылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл, СӨЖ 10 балл 30 10 Ағымды бағылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл, СӨЖ 10 балл 30 11 Ағымды бағылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл, СӨЖ 10 балл 30 12 Ағымды бағылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл, СӨЖ 10 балл 30 13 Ағымды бағылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл, СӨЖ 10 балл 30 14 Ағымды бағылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл, СӨЖ 10 балл 30 15 Рубеждік бақылау 2 60 8 аптадан 15 дейіноқыту нәтижесі бойынша жиынтық балл 300 Емтиханүшін жиынтық балл 400 Академиялық кезеңдегі жиынтық балл 1000 6. ОБСӨЖ және СӨЖ жоспары № реті ОБСӨЖ СӨЖ Аудиториялық Аудиториядан тыс 1 Трофейлік істің даму тарихы. Трофейлік аңшылық объектілері - аңдар биологиясының ерекшеліктері. Елік, оның түр тармақтары. Азияда аңшылық трофейлердің даму тарихы. 2 Аңшылық трофейлердің халықаралық көрмелері Трофейлік аңшылық объектілері - аңдар биологиясының ерекшеліктері. Бұлан, оның түр тармақтары. Аймақтық көрмелерді өткізудің маңызы. 3 Аймақтық көрмелерді өткізіп ұйымдастыру Трофейлік аңшылық объектілері - аңдар биологиясының ерекшеліктері. Бұлан, оның түр тармақтары. Бағалар жүйесінің пайда болу таихы. 4 Трофейлердіхалықаралықдеңгейдебағалаудыңнегізгікритерийлері. Трофейлік аңшылық объектілері - аңдар биологиясының ерекшеліктері. Бөкен. Трофейлік жануарларды аулау уақыты (мерзімі). 5 Трофейлер және аңшылық жануарларды сұрыптау. Трофейлік аңшылық объектілері - аңдар биологиясының ерекшеліктері. Сібір таутекесі.Оның түр тармақтары Аңшылық трофейлерді бағалау әдістемесін құрастыру. 6 Трофейлер және жыртқыш аңшылық жануарларды сұрыптау Трофейлік аңшылық объектілері - аңдар биологиясының ерекшеліктері. Жабайы тау қойы немесе арқарОның түр тармақтары Аңшылық трофейлерді өндеудің негізгі әдістері. 7 Жануарларды аулауға рұқсат қағазды толтыру тәртібі. Жануарларды аулағаннан кейінгі сою, өндеу технологиясы. Аңшылық трофейлерді фиксациялау жағдайлары мен материалы. 8 Шетелел мемлекеттеріне аңшылық трофейлерді шығарып тасымалдаудың құқықтық нормалары. Теріні сыпыру тәсілдері. Көрмелер ұйымдастырар кезінде жүргізілетін алдын ала жұмыстар, жарнама және басқа ақпарат құралдары. Трофейлік аңшылық объектілері - аңдар биологиясының ерекшеліктері. Қасқыр, оның түр тармақтары. Бассүйектерді тазалау техникасы. Қайнату, майсыздандыру және ағарту. Экспертизаның уақыты мен орны, көрмелер ұйымдастырылатын ғимараттардың санитарлы-гигиеналық параметрлері. 9 Трофейлік аңшылық объектілері - аңдар биологиясының ерекшеліктері. Аю, оның түр тармақтары. Қабанның тістерін алу және өндеу. Жануарларды аулаудың трофей бағасын төмендетпейтін тәсілдері. 10 Трофейлік аңшылық объектілері - аңдар биологиясының ерекшеліктері. Жолбарыс, оның түр тармақтары. Жануарлар терісінен кілемшелер жасау. Трофейлерге рұқсат етіліп жүргізілетін косметикалық жұмыстар. Трофейлерді өлшеудің негізгі құралдары. 11 Трофейлік аңшылық объектілері - аңдар биологиясының ерекшеліктері. Қар барысы немесе ілбіс. Аңшылық трофейлер жасау үшін жануарлар терілерін өндеу. Мысық тұқымдасына жататын аңдардың тері жабынының құрылысы: сілеусін, жолбарыс, ілбіс. 12 Трофейлік аңшылық объектілері - аңдар биологиясының ерекшеліктері. Сілеусін, оның түр тармақтары. Теріні өндеу барысындағы негізгі операциялар. Сапасын бақылау. Қабанның тістерін алуына қойылатын талаптар. 13 Трофейлік аңшылық объектілері - аңдар биологиясының ерекшеліктері. Қабан шошқа, оның түр тармақтары. Тері өндеуде қолданылатын химиялық препараттар. Реактивтермен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздікті сақтау. Жануарларды аулаудың мүйіз бағасын төмендетпейтін тәсілдері. 14 Трофейлік аңшылық объектілері - аңдар биологиясының ерекшеліктері. Құдыр, оның түр тармақтары. Чучело жасаудың негізгі әдістері. Оған қажетті құрал-жабдықтар. Азияда аңшылық трофейлердің даму тарихы. 15 Трофейлік аңшылық объектілері - аңдар биологиясының ерекшеліктері. Марал. Ұсақ сүтқоректілердің ұшаларын жасау технологиясы. Аймақтық көрмелерді өткізудің маңызы. 7. Әдебиеттер 7.1.Негізгі: 7.2.Қосымша: 7.2.1. Руденко Ф.А., Семашко В.Ю., Черенков С.Е. и др. - Оружие, самоловы, трофей. - М: Астрель, 2003 7.2.2. Ильяшинко В.Ю. Таксономический и правовой статус наземных позвоночных животных России. - М, <<Экоцентр>> 2001 7.2.3. Журнал <<Охота и охотничье хозяйство>> 1990-2008 гг 7.2.4. Останин В.А. Охотничьи трофеи мира. - М. 2002 7.2.5.Роскопф М. Охотничьи трофеи и изделия. - М: Лесная промышленность, 1984 7.2.6. Фандеев А.А., Никольская В.П. Охотничье-промысловые звери и трофеи. - М.: Россельхозиздат, 1983 7.2.7. Давлетов З.Х. и др. Первичная обработка, выделка, качество зимних видов промысловой пушнины. - Киров, 1992 7.2.8. Герцег А.Б. Охота в иллюстрациях. - Братислава: Природа, 1983 7.2.9. Кузнецов Б.А. Товароведение пушно-мехового сырья. - М, Советская Азия, 1932 7.2.10. Митрофанова Л.А., Пичугин Ю.В. Обработка шкур пушных зверей на промысле. - М.: Лесная промышленность, 1977. 7.2.11. Заславский М.А. Новый метод изготовление чучел животных. - Л.: Наука, 1971
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz