Файл қосу
Қазақстанның экономикалық жағдайы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СемЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМК құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-34.1.64 /02-2013 ПОӘК Студенттерге арналған пәннің бағдарламасы <<Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы>> № 1 басылым 18.09.2013 ж. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы>> 5В011600 - <<География>>мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы__________ <<________>> ______________2013 г. Нурпейсова А.М., <<Химия және география>> кафедрасының оқытушысы 2ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 <<Химия>> кафедрасының отырысында <<________>> ______________2013 г., №_____ хаттама Кафедра меңгерушісі__________ Д.Р.Онтагарова Жаратылыс ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында <<________>> ______________2013 г., №_____ хаттама Төрайымы _____________________З.В.Абдишева 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу -әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған <<________>> ______________2013 г., №_____ хаттама ОӘК төрайымы __________ Г.К. Искакова 4 <<________>> ______________2013 г., №1 басылым ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қоюдың саясаты 7. Әдебиет тізімі * ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Нурпейсова Акерке Муратказиновна, оқытушы Химия және география кафедрасы Байланыс ақпараты - тел:53-73-72, оқу ғимараты №3, кабинет № Сабақ өткізу орны - дәрісхана № Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Қазақстанның экономикалық жағдайы. Қазақстанның әлемдегі және ТМД орны. Еңбек ресурсы. Қазақстанның шаруашылық құрылымы. 1.3 Пәнді оқып-білудің мақсаты: экономикалық байланысты құрайтын біркелкі шаруашылықтың дамуы, оның пайда болу жағдайы туралы білімді қалыптастыру; картографиялық, статистикалық және әдебиеттер негізінде объектіге, құбылыс пен процеске географиялық талдау жасауды қалыптастыру 1.4 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: 1.5 Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: Білуі: Қазақстанның экономикалық географиялық жағдайы. Қазақстанның әлемдегі және ТМД орны; табиғи жағдайы мен ресурстары; халқы мен еңбек ресурстары; шаруашылықтың құрылымы мен оның сипаттамасы; әлемнің елдерімен экономикалық байланысы; интеграциялық процестер; экономикалық географиялық аудандастыру принциптері; экономикалық-географиялық аудандар (аймақтар) және олардың негізгі сипаттамасы; экономикалық-географиялық терминдер мен номенклатура; республиканың экологиялық мәселелері. Іскерлігі: республика шаруашылығына тарихи географиялық тұрғыда сипаттама беру, статистикалық мәліметтер мен әдебиеттер, тақырыптық карталармен жұмыс істеу; әлемдегі және ТМД орнын анықтау; экономикалық-географиялық терминдерді білу; карта бойынша экономикалық-географиялық номенклатура құру; шаруашылықтың құрылымын анықтау; экономикалық-географиялық процестер мен құбылыстарды бақылау; халық пен оның шаруашылығын сипаттау Дағдысы: себеп-салдар байланысын айқындау; салааралық және өндірістік жүйе мен байланыс схемасын құру; экологиялық мәселелер себебі мен табиғи шаруашылық жүйесінің байланысын анықтау. Компетенциясы: Әртүрлі білім беру мекемелерінде базалық және элективтік курстардың оқу бағдарламаларын дайындау қабілеттілігі 1.6 Курстың пререквизиттері: Әлеуметтік экономикалық географияның мектептік курсы, экономикалық, әлеуметтік және саяси географияға кіріспе 1.7 Курстың постреквизиттері: Басқарудың географиялық негізі мен тұрақты даму, мамандандырылған (өндірістік) практика 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте № т/б Тақырыптар Сағаттар Әдебиет Дәріс ПЖ ОСӨЖ СӨЖ 1. Қазақстанның экономикалық географиялық жағдайы 2 1 2 5 7.1.1-7.1.3 С. 5-16. 2. Қазақстан халқы және еңбек ресурстары 2 1 2 5 7.1.1-7.1.3 С. 17-38. 3. Қазақстан шаруашылығына сипаттама 2 1 2 5 7.1.1-7.1.3 4. Қазақстанның өнеркәсіп географиясы 2 1 2 5 7.1.1-7.1.3 5. Мұнай, газ өнеркәсібі 3 1 2 5 7.1.1-7.1.3 6. Электр энергетика шаруашылығы 2 1 2 5 7.1.1-7.1.3 7. Түсті, қара металлургия 2 1 1 5 7.1.1-8.1.3 8. Машина жасау кешені мен химия өнеркәсібі 2 1 2 5 7.1.1-7.1.3 9. Агроөнеркәсіп кешені 2 1 1 5 7.1.1-7.1.3 10. Қазақстанның көлік коммуникация кешені және аумақтық өндірістік байланыстар 2 1 2 5 7.1.1-8.1.3 11. Қазақстанды экономикалық аудандастыру 2 1 1 5 7.1.1-7.1.3 12. Солтүстік Қазақстан мен Оңтүстік Қазақстанның экономикалық жағдайы 2 2 1 4 7.1.1-7.1.3 13. Орталық Қазақстан мен Батыс Қазақстанның экономикалық жағдайы 3 1 1 4 7.1.1-7.1.3 14. Шығыс Қазақстанның экономикалық жағдайы 2 1 1,5 4,5 7.1.1-8.1.3 БАРЛЫҒЫ: 30 15 22,5 67,5 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы курсын оқыту өзара байланысты төрт форманы қажет етеді: дәріс, лабораториялық жұмыс, ОСӨЖ-оқытушының студентпен өздік жұмысы, және СӨЖ - студенттің өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспектті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Практикалық (семинар) сабағына дайындалуда келесі қажет болады: практикалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; практикум немесе нақты әдістемелік нұсқаулардан жұмыстың мазмұнымен, қажетті құралдармен танысу; алғашқы сабаққа жіберілген соң жеке тапсырма орындау; қорытындысымен орындалған жұмыстың есебін жазу және оны қорғау. ОСӨЖ және СӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық сабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ <<Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы>> - 3 кредит. Курс бойынша 50 минуттық дәріс, 50 минуттық практикалық сабақ және 50 минуттық ОСӨЖ аптасына 2 рет болады. Дәрістерге, практикалық сабаққа, ОСӨЖ-ге қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Практикалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беріп және тәжірибе жүргізу үшін кейбір физико-химиялық параметрлердің мәнін анықтамалық кітаптан тауып, химиялық реакциялар тендеуін жазып келуі керек. Сол жағдайда ғана тәжірибелік жұмысқа толық қорытынды жасауға болады. Сабаққа дайын емес студент практикалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді. 5 курс саясаты Студент пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда баллдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша баллдардың таратылуы кестеде келтірілген <<Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы>> пәні бойынша балдардың таратылуы 2 кесте Апта Бақылау түрі Балдардың барлығы Қосымша 1-7 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Практикалық жұмыстарды орындау 2 Қазақстан халқы және еңбек ресурстары 15 Практикалық сабақта 3 Қазақстанның елді мекендері 15 Практикалық сабақта 4 Қазақстанның электр энергетикасының дамуының негізгі кезеңдері 20 Практикалық Сабақта 5 Конструкциялық материалдар кешені 20 Практикалық сабақта 6 Қазақстанда машина жасау өнеркәсіп кешенінің мамандану бағыттары 20 Практикалық сабақта 7 Құрылыс материалдар кешені 15 Практикалық сабақта Студенттің өздік жұмысы 3 Қазақстан электр энергетикасының қазіргі жағдайы 20 Конспект 4 Машина жасау өнеркәсібі кәсіпорындарының салалық құрылымы 25 Тірек конспект 5 Қазақстанның ТМД елдерімен экономикалық байланыстары 15 Ауызша 6 Орман және ағаш өңдеу өнеркәсібі 15 Реферат Оқытушымен студенттің өздік жұмысы 2 Ұлттық, аумақтық және әлем нарықтарындағы нарықтық мүмкіндіктердің талдамасы 5 Ауызша 3-4 Қазақстанның дүниежүзілік сауда ұйымына өту кезеңіндегі алғышарттары 10 Тест 5-6 Қазақстан дүниежүзілік қауымдастықта 10 Реферат 7 Халықаралық қатынастар жүйесіндегі Қазақстанның орны 5 Конспект Межелік бақылау 1- 1-7 апта дәріс материалдары бойынша кешендік тестілеу 60 б. Сабақ кестесіне сәйкес 1 апта мен 7 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы 30+270 8-15 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Практикалық жұмыстарды орындау 8 Қазақстанның жер қоры 13 Практикалық сабақта 9-10 Өсімдік шаруашылығы 26 Практикалық сабақта 11 Мал шаруашылығы 13 Практикалық сабақта 12 Жеңіл өнеркәсібі 13 Практикалық сабақта 13 Тамақ өнеркәсібі 13 Практикалық сабақта 14-15 Көлікті аумақтық жағынан ұйымдастыру 27 Практикалық сабақта Студенттің өздік жұмысы 9 Қазақстан ауылшаруашылығының қазіргі даму жағдайы 20 Ауызша 10 Маралдың тарихи отаны Катонқарағай 25 Конспект 11-12 Қазақстанның алыс шетелдермен байланысы. Еуропалық Одақ және Еуропа елдерімен экономикалық байланысы 30 Реферат Оқытушымен студенттің өздік жұмысы 9 Қазақстанның халықаралық көлік жүйесіне енуі. Көлік инфрақұрылымын қалыптастыру және дамыту 5 Ауызша 10-11 Қазақстанның Азия елдерімен экномикалық байланысы 10 Конспект 12-13 Қазақстанның Америка елдерімен экономикалық байланысы 10 Реферат 14 Қазақстанның дамушы елдермен экономикалық қатынастары 5 Тест 15 Межелік бақылау 2- 8-15 апта дәріс материалдары бойынша кешендік тестілеу 60б. Сабақ кестесіне сәйкес 8 апта мен 15 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы 30+270 Емтихан балдарының барлығы 400 Академиялық мерзімде балдардың барлығы 1000 Студенттердің білім бағалау шкаласы: Әріптік жүйе бойынша баға Балдардың сандық эквиваленті Проценттік мазмұны Дәстүрлі жүйе бойынша баға А 4,0 95-100 Өте жақсы А- 3,67 90-94 -<<- В+ 3,33 85-89 Жақсы В 3.00 80-84 75-79 -<<- В- 2,67 -<<- С+ 2,33 70-74 Қанағаттанарлық С 2,00 65-69 -<<- С- 1,67 60-64 -<<- Д+ 1,33 55-59 -<<- Д 1,00 50-54 -<<- Ғ 0,00 0-49 Қанағаттанарлықсыз * ӘДЕБИЕТ Негізгі әдебиеттер: * Введение в географию мирового хозяйства: Международное разделение труда: Учебное пособие для студентов вузов / Н.С. Мироненко. - М.: Аспект Пресс, 2006. - 239 с. * География мирового хозяйства / Под ред. Б.Н. Зимина: В 2 ч. - М.: ИГРАН, 1992. * Липец Ю.Г., Пуляркин В.А., Шлихтер С.Б.. География мирового хозяйства: Учебное пособие для студентов. - М.: ВЛАДОС, 1999. - 400 с. * Голубчик М.М., Файбусович Э.Л., Носонов А.М. Экономическая и социальная география: Основы науки: Учеб. для студ. высш. учеб. заведений. - М.: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2003. - 400 с. * Любимов И.М. Общая политическая, экономическая и социальная география. - М.: Гелиос АРВ, 2001. - 336 с. Қосымша әдебиеттер: * Вавилова Е.В. Экономическая география и регионалистика: Учеб пособие. - М.,2002. * Шарыгин, М.Д. Введение в экономическую и социальную географию. - М.,2007. * Кусков А.С. Социально- экономическая и политическая география мира и России. - М.,2005. * Социально-экономическая география зарубежного мира / Под ред. В.В. Вольского. - М.: Крон-Пресс, 1998. * Международные экономические отношения: Учебник / Под. Б.М. Смитинко. - М.: ИНФРА - М, 2007. - 512 с. * Максаковский В.П. Географическая картина мира: В 2 ч. - М.: Дрофа, 2006. * Смирнов Е.Н. Введение в курс мировой экономики. - М.,2008. * Экономическая и социальная география стран ближнего зарубежья / Под ред. Ролтановой М.П.. - М.,2006.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz