Файл қосу
Когнитивті лингвистиканың қазақ тіл біліміндегі көрінісі
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3-деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК Ф042-18-28.02.01/2014 ПОӘК <<Когнитивті лингвистика>> пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы ______ 2014 жылғы № 1 басылым 6М 020500 <<Филология: қазақ>> мамандығына арналған <<Когнитивті лингвистика>> пәнінің ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2014 КІРІСПЕ 1 ҚҰРАСТЫРҒАН: Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті, ф.ғ.к. Әбікенов Мұхит Төкенұлы. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №___ <<___>> ___________2014 жыл. Кафедра меңгерушісі: _______________ Мұқанова Қ.Қ. 2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ <<___>> ___________2014 жыл. Төраға________________ Сәмекбаева Э.М. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік бюросында бекітілді. Хаттама №___ <<___>> ___________2013 жыл. Оқу жұмысы жөніндегі проректор_________________ Искакова Г.К. 4 2012ж. <<____>> __________ шыққан ПОӘК-нің № 1 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Қолданыс аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль) 5 өздік жұмыстарының тақырыптары 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы 8 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ <<Когнитивті лингвистика>> пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы <<6М 020500>> <<Филология:қазақ>> мамандығының магистранттарына арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы <<Когнитивті лингвистика>> пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: - Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің бекітілген және қолданысқа енгізілген ҚР МЖМБС 3.08.267-2006 Мемлекеттік білім беру стандарты; - <<6М 020500>> <<Филология:қазақ>> мамандығының типтік оқу жоспары; - СТУ 042-СГУ-5-2013 <<Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар>> университет стандарты; - ДП 042-1.07-2013 <<Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы>> құжаттық іс-жосығы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: Кәсіби деңгейі жоғары, жан-жақты дамыған, білім нәрімен сусындаған, теориялық білімі терең, практикалық дағдысы қалыптасқан маман даярлау. 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: Когнитивті лингвистика пәнінің мақсаты - тіл біліміндегі танымдық теорияның ғылыми негіздерін меңгеру, оның басты тұжырымдары мен негізгі қағидалары арқылы магистранттың ой-өрісін кеңейту. 3.3 Пәнді оқытудың міндеттері: Негізгі мақсаттың жүзеге асуы үшін орындалатын міндеттер: - тіл білімі мен когнитивті лингвистиканың бір-бірімен байланысын көрсете білу; - тіл біліміне қатысты таным теориясының-негізгі қағидаларын игеріп, оны қоғамтану мен өміртануда дұрыс қалдана білу; - когнитивті лингвистиканың бағыт-бағдарын айқындай келіп, оның басқа салалармен байланысын зерделу; - танымдық аспектілерге байланысты ғылыми еңбектерді, концептуалды пікірлерді, қөзқарастарды талдап, талқылай білу; - когнитивті лингвистикаға қатысты ұғымды, терминдерді, метатіл түсініктерін меңгеру; оларды нақлы мысалдар мен деректер арқылы талдап көрсету; - танымдық лингвистиканы оқыту барысында студенттердің ойлау қабілетін, қоршаған ортаны зерттеп-тану қасиетін,өзіндік ой-пікірін дәлелдеп жеткізе білу дағдысын жетілдіру; олардың дүниетанымын кеңейту; - ой, сана, тіл тұтастығы арқылы тілдік қатынасты жете меңгеру, таным процесін жан-жақты іске асыру. 3.4 Оқыту нәтижесі: Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер білуге тиіс: - Алған білімдерін практикада қолдана білу; - Теориялық талдау жасай алу; - Өзіндік пікір айта алу; - Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу. 3.5 Курстың пререквизиттері: <<Когнитивті лингвистика>> курсын меңгеру үшін магистранттар келесі пәндерді қосымша оқу қажет: * Тіл біліміне кіріспе * Қазіргі қазақ тілі 3.6 Курстың постреквизиті: - Қазақ тілінің академиялық грамматикасы 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 1 Кесте Курс Семестр Кредит ДС (сағ) СПС (сағ) Лаб. (сағ) ОСӨЖ (сағ) СӨЖ(сағ Барл. (сағ) Бақылу түрі 2 3 2 15 15 - 22,5 67,5 135 емтихан 4 ОҚУ ПӘНІНІҢ МАЗМҰНЫ (МОДУЛЬ) 2 Кесте Тақырыптар атауы және олардың мазмұны Сағат саны Дәріс сабақтары * МОДУЛЬ Танымдық қазақ тілі - жеке ғылым саласы. 1-тақырып. Танымдық қазақ тілі - жеке ғылым саласы. 1 2-тақырып. Когнитивті лингвистиканың зерттелу тарихы. 1 3-тақырып. Когнитивті лингвистиканың қазақ тіл біліміндегі көрінісі. 1 2.МОДУЛЬ. Когнитивті лингвистиканың басқа ғылымдармен байланысы. 4-тақырып. Когнитивті лингвистиканың басқа ғылымдармен байланысы. 1 5-тақырып. Қазақ ғалымдарының таным теориясына қосқан үлестері. 1 6-тақырып. Когнитизм және когнитология. 1 7-тақырып. Когнитологияның жеке тармақтары. 1 8-тақырып. М. Жұмабаевтың <<Тіл, сана, ой арқылы адамдардың даму процесі>> еңбегі. 1 9-тақырып. Тіл мен таным бірлестігі. 1 3 МОДУЛЬ. Тіл мен сана. 10-тақырып. Тіл мен сана 1 11-тақырып. Қ. Жұбанов және таным процесі. 1 12-тақырып. Когнитивті лингвистикадағы концептілік құрылым. 1 13-тақырып. Көркем шығарма тіліне концептілік талдау жасау. 1 14-тақырып. Когнитивті лингвистикадағы <<Әлемнің тілдік бейнесі>> теориясы. 1 15-тақырып. С.Аманжолов таным процесі. 1 Барлығы 15 Тәжірибелік сабақтар * МОДУЛЬ Танымдық қазақ тілі - жеке ғылым саласы. 1-тақырып. Танымдық қазақ тілі - жеке ғылым саласы. 1 2-тақырып. Когнитивті лингвистиканың зерттелу тарихы. 1 3-тақырып. Когнитивті лингвистиканың қазақ тіл біліміндегі көрінісі. 1 2. МОДУЛЬ. Когнитивті лингвистиканың басқа ғылымдармен байланысы. 4-тақырып. Когнитивті лингвистиканың басқа ғылымдармен байланысы. 1 5-тақырып. Қазақ ғалымдарының таным теориясына қосқан үлестері. 1 6-тақырып. Когнитизм және когнитология. 1 7-тақырып. Когнитологияның жеке тармақтары. 1 8-тақырып. М. Жұмабаевтың <<Тіл, сана, ой арқылы адамдардың даму процесі>> еңбегі. 1 9-тақырып. Тіл мен таным бірлестігі. 1 3 МОДУЛЬ. Тіл мен сана. 10-тақырып. Тіл мен сана 1 11-тақырып. Қ. Жұбанов және таным процесі. 1 12-тақырып. Когнитивті лингвистикадағы концептілік құрылым. 1 13-тақырып. Көркем шығарма тіліне концептілік талдау жасау. 1 14-тақырып. Когнитивті лингвистикадағы <<Әлемнің тілдік бейнесі>> теориясы. 1 15-тақырып. С.Аманжолов таным процесі. 1 Барлығы 15 5 МАГИСТРАНТТАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 5.1. Танымдық қазақ тілі - жеке ғылым саласы. 5.2. Когнитивті лингвистиканың зерттелу тарихы. 5.3. Когнитивті лингвистиканың қазақ тіл біліміндегі көрінісі. 5.4. Когнитивті лингвистиканың басқа ғылымдармен байланысы. 5.5. Қазақ ғалымдарының таным теориясына қосқан үлестері. 5.6. Когнитизм және когнитология. 5.7. С. Аманжолов таным процесі. 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3-Кесте Дәріс сабағының тақырыбы Семинар сабағының тақырыбы Көрнекі құралдар, плакаттар, лаборатория-лық стендтер Өз бетімен дайындалу сұрақтары Бақылау түрі 1 2 4 5 6 1. Танымдық қазақ тілі - жеке ғылым саласы. 1. Танымдық қазақ тілі - жеке ғылым саласы. Дәріс тезисі, сызба нұсқа слайдтар Танымдық қазақ тілі - жеке ғылым саласы. Ауызша 2. Когнитивті лингвистиканың зерттелу тарихы. 2. Когнитивті лингвистиканың зерттелу тарихы. Дәріс тезисі, кесте слайд түрінде Когнитивті лингвистиканың зерттелу тарихына тоқталу. Ауызша 3. Когнитивті лингвистиканың қазақ тіл біліміндегі көрінісі. 3. Когнитивті лингвистиканың қазақ тіл біліміндегі көрінісі. Дәріс тезисі, слайд Когнитивті лингвистиканың қазақ тіл біліміндегі көрінісі. Ауызша 4. Когнитивті лингвистиканың басқа ғылымдармен байланысы. 4. Когнитивті лингвистиканың басқа ғылымдармен байланысы. Дәріс тезисі, кесте слайд түрінде Когнитивті лингвистиканың басқа ғылымдармен байланысы. Ауызша 5. Қазақ ғалымдарының таным теориясына қосқан үлестері. 5. Қазақ ғалымдарының таным теориясына қосқан үлестері. Дәріс тезисі кесте слайд түрінде Қазақ ғалымдарының таным теориясына қосқан үлестері. Ауызша 6. Когнитизм және когнитология. 6. Когнитизм және когнитология. Дәріс тезисі таблица слайд түрінде Когнитизм және когнитология. Ауызша 7.Когнитологияның жеке тармақтары. 7. Когнитологияның жеке тармақтары. Дәріс тезисі, сызбалар слайд түрінде Когнитологияның жеке тармақтарына шолу жасау. Ауызша 8. М. Жұмабаевтың <<Тіл, сана, ой арқылы адамдардың даму процесі>> еңбегі. 8. М. Жұмабаевтың <<Тіл, сана, ой арқылы адамдардың даму процесі>> еңбегі. Дәріс тезисі, мысалдарды ноутбуктан көрсету М. Жұмабаевтың <<Тіл, сана, ой арқылы адамдардың даму процесі>> еңбегімен танысу. Ауызша 9. Тіл мен таным бірлестігі. 9. Тіл мен таным бірлестігі. Дәріс тезисі, кесте-слайд Тіл мен таным бірлестігіне түсінік беру. Ауызша 10. Тіл мен сана. 10. Тіл мен сана. Дәріс тезисі, сызбалар слайд түрінде Тіл мен сана. Ауызша 11. Қ. Жұбанов және таным процесі. 11. Қ. Жұбанов және таным процесі. Дәріс тезисі сызбалар слайд түрінде Қ. Жұбанов және таным процесі. Ауызша 12. Когнитивті лингвистикадағы концептілік құрылым. 12. Когнитивті лингвистикадағы концептілік құрылым. Дәріс тезисі,слайд Когнитивті лингвистикадағы концептілік құрылым. Ауызша 13. Көркем шығарма тіліне концептілік талдау жасау. 13. Көркем шығарма тіліне концептілік талдау жасау. Дәріс тезисі сызбалар слайд түрінде Көркем шығарма тіліне концептілік талдау жасау. Ауызша 14. Когнитивті лингвистикадағы <<Әлемнің тілдік бейнесі>> теориясы. 14. Когнитивті лингвистикадағы <<Әлемнің тілдік бейнесі>> теориясы. Дәріс тезисі сызбалар слайд түрінде Когнитивті лингвистикадағы <<Әлемнің тілдік бейнесі>> теориясы. Ауызша 15. С. Аманжолов таным процесі. 15. С. Аманжолов таным процесі. Дәріс тезисі, кестені слайд негізінде С.Аманжолов таным процесі. Ауызша 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы Кесте 4 Оқулықтардың, оқу құралдарының атауы Саны Магистранттардың саны Қамтамасыз ету пайызы 1 2 3 4 Э.Оразалиева Танымдық қазақ тілі. Алматы, 2005. 3 3 100% Маслова В.А. Когнитивная лингвистика . Минск, 2004. 3 3 100% 8. Негізгі әдебиеттер 8.1.1. Э.Оразалиева Танымдық қазақ тілі. Алматы, 2005. 8.1.2. Жаманбаева Қ. Тіл қолданысының когнитивті негіздері, Алматы, 2003. 8.1.3. Маслова В.А. Когнитивная лингвистика . Минск, 2004. 8.2 Қосымша әдебиеттер: 8.2.1. Қасым Б. Сөзжасам: Семантика. Уәждеме. Алматы, 2003. 8.2.2. Маслова В.А. Лингвокультурология. М, 2001. 8.3.3. Манкеева Ж. Қазақ тілін зерттеудің когнитивті негіздері // Тілтаным, 2001, №4.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz