Файл қосу
Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесінің ұстанымдары
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3-деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК 042-14-5-05.01.20.17/02-2011 <<12ж. білім жүйесінде қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі>> пәнінің студентке арналған жұмыс бағдарламасы __________2011 жылғы №1 басылым ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<12 ж. білім жүйесінде қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі>> пәні бойынша 5 В 020500 <<Филология: қазақ тілі мен әдебиеті>> мамандығына арналған СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 Кіріспе 1 ӘЗІРЛЕГЕН Ақманова Ғ.Р., Педагогика ғылымдарының кандидаты, Қазақ әдебиеті кафедрасының аға оқытушысы _____________ <<___>> ___________20___ жыл. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Қазақ филологиясы кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. Кафедра меңгерушісі _______________ Ақтанова А.С. 2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. Төрайым _________________Мұқанова Қ.Қ. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №___ <<___>> ___________20 ___жыл. ОӘК төрағасы _________________Искакова Г.К. 4 <<____>> __________ 20___ж. шыққан ПОӘК-нің № 1 БАСЫЛЫМЫ МАЗМҰНЫ 1 Жалпы ережелер 2 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары 3 Курс саясаты мен форматы 4 Бағалау саясаты 5 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу 6 ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны 7 Пән бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет: Ақтанова Ғ.Р. Кафедра: Қазақ әдебиеті Ақпараттық қатынас: телефон: 8-777-742-22-12. Сабақ өтетін орын: №8 оқу ғимараты, ___ дәрісхана Кредит саны: 2 1.2. Пәннің қысқаша мазмұны: <<12 ж. білім жүйесінде қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі>> курсы - студенттерге теориялық және тәжірибелік тұрғыда білім беру, әлі толық ашылмаған жайттарға студенттердің назарын аудару, дұрыс оқу талаптарын меңгере білу. 1.3. Пәнді оқытудың мақсаты: Әдебиетті адамзаттың ғасырлар бойы жасаған мұрасы сөз өнері әрі ғылым ретіндегі ерекшеліктеріне сүйене отырып, адамзат тарихымен тығыз сабақтастығын айқындау, әдебиетті оқыту әдістемесінің теориялық, методологиялық негіздерін түсіндіру. 1.4. Пәнді оқытудың міндеттері: Әдебиетті адамзаттың ғасырлар бойы жасаған мұрасы сөз өнері әрі ғылым ретіндегі ерекшеліктеріне сүйене отырып, адамзат тарихымен тығыз сабақтастығын айқындау, әдебиетті оқыту әдістемесінің теориялық, методологиялық негіздерін түсіндіру. 1.5. Оқыту нәтижесі: Әдебиетті адамзаттың ғасырлар бойы жасаған мұрасы сөз өнері әрі ғылым ретіндегі ерекшеліктеріне сүйене отырып, адамзат тарихымен тығыз сабақтастығын айқындап, әдебиетті оқыту әдістемесінің теориялық, методологиялық негіздерін түсіндіре алуға тиіс. 1.6. Курс пререквизиттері: <<Қазақ әдебиеті>>, <<Әдебиет теориясы>>, <<Әдебиет тарихы>>, <<Мәтінтану>>, <<Өлең өрімдері>>, <<Қазақ тілі>>, <<Мәдениеттану>>, <<Психология>> 1.7. Курс постреквизиттері: Пәнді меңгеруге төмендегідей қосымша білім көздері көмектеседі: <<Қазақ әдебиеті>>, <<Әдебиет теориясы>>. 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРІ БОЙЫНША САҒАТТАРҒА БӨЛУ 1 Кесте № Тақырыптар атауы сағаттар әдебиеттер Дәріс Тәжір ОСӨЖ СӨЖ 1 2 3 4 5 6 7 1 1 модуль. Қазақ әдебиеті әдістемесінің қалыптасу, даму кезеңдері. Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі - жеке ғылым саласы. Пәнінің жалпы мәселелері, мақсаты мен міндеті, зерттелу жайы. 1 1 1 5 1, Б. 3-9 2, Б. 3-8 2 Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесінің теориялық негіздері. Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі пәнінің психология, педагогика, логика, философия ғылымдармен байланысы. Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесінің ұстанымдары. 1 1 1 4 3, Б. 3-11 4, Б. 3-12 3 2 модуль. Қазақ әдебиеті пәнін оқыту барысындағы амал-тәсілдер. 1 1 1 4 2, Б. 52-68; 79-132 4, Б. 126-134; 134-166 7, 38-41 4 Әдебиетті оқыту барысындағы амал-тәсілдері. 1 1 1 3 2, Б. 52-68; 79-132 4, Б. 126-134; 134-166 7, 38-41 5 3 модуль Қазақ әдебиетін оқытудың жаңа технология түрлері. 1 1 1 3 2, Б. 52-68; 79-132 4, Б. 126-134; 134-166 7, 38-41 6 Жаңа стратегиялармен оқытудың жаңа технология түрлері. 1 1 1 5 2, Б. 52-68; 79-132 4, Б. 126-134; 134-166 7, 38-41 7 Модульдік технология арқылы оқыту. 1 1 1 5 2, Б. 332-349 4, Б.344-358 3, Б. 82-86 8 * Сын тұрғысынан ойлау технологиясы. 1 1 1 5 2, Б. 332-349 4, Б.344-358 3, Б. 82-86 9 * Проблемалық оқыту әдістемесі. 1 1 1 4 2, Б. 332-349 4, Б.344-358 3, Б. 82-86 10 * 4-модуль. Тіл дамыту әдістемесі 1 1 1 3 2, Б. 332-349 4, Б.344-358 3, Б. 82-86 11 * Әдебиет пәні бойынша сыныптан тыс оқу және сыныптан тыс жұмыстар 1 1 1 3 2, Б. 332-349 4, Б.344-358 3, Б. 82-86 12 * Мектептегі әдебиет апталығы және оны ұйымдастырудың әдіс - тәсілдері 1 1 1 5 2, Б. 332-349 4, Б.344-358 3, Б. 82-86 13 * Әдеби кештер ұйымдастыру жоспары 1 1 1 3 2, Б. 332-349 4, Б.344-358 3, Б. 82-86 14 * Әдебиет апталығын өткізудің маңыздылығы 1 1 1 3 2. Б. 179-200 4, Б. 207-222 6. Б. 121-132 15 * Мектептегі әдебиет апталығы және оны ұйымдастырудың әдіс-тәсілдері. Әдебиет үйірмесін құру және оған оқушыларды қамту жолдары 1 1 1 5 2. Б. 179-200 4, Б. 207-222 6. Б. 121-132 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ <<12 ж. білім беру жүйесінде қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі>> курсы негізінде кәсіби білікті маман, шығармашыл тұлға дайындау, қажетті кәсіптік теориялық білім мен тиісті практикалық машық-дағдыларды қалыптастыру. Студенттерге қазақ әдебиетін оқыту процесінің ерекшеліктерін теориялық және практикалық тұрғыдан меңгерту. Кәсіби деңгейі жоғары, жан-жақты дамыған, білім нәрімен сусындаған, теориялық білімі терең, практикалық дағдысы қалыптасқан маман даярлау Студенттерге қазақ әдебиетін оқыту әдістемесінің методологиялық-теориялық негіздерін меңгерту; Қазақ әдебиеті жүйесін мектепте қатысымдық-танымдық тұрғыдан талдап көрсету; Оқу-әдістемелік құралдарды оқып-талдау, баға беру, тиімді әдістемелік кешендерді таңдай білу; Қазақ әдебиетін оқытудың теориясы мен әдістемесін ғылыми тұрғыдан зерттеп-тану қабілеттерін дамыту. 4 КУРС ФОРМАТЫ Аудиториялық уақытқа дәрістер, семинар сабақтары, оқытылған материалды талқылау және әртүрлі тапсырмаларды орындау кіреді. Әрбір сабаққа студент әдебиеттің негізгі және қосымша қайнар көздерінің тізіміне сәйкес дайындалуы керек (негізгі бөлімдер мен бөлімшелер әрбір сабақта нақтыланады). Аралық бақылау жұмысында болмаған студенттер автоматты түрде 0 балл алады және бақылау жұмысын тапсыруға жіберілмейді. Негізгі ұғымдар дәрістерде ұсынылады және түсіндіріледі. Сабаққа қатысу және дәрісте негізгі ұғымдарды, түсіндірмелерді және мәліметтерді жазып алу студенттің міндеті болып табылады. Егер студент қандай да бір жағдайлармен дәріске қатыспаған жағдайда, дәрістің материалын топтағы басқа студенттен алуы керек. Оқытушы материалды бір де бір студентке дәрістің бір де бір уақытында босату себебіне қарамастан ұсынбайды. ОЖСӨЖ мақсаты - әдістеме саласына байланысты зерттеу еңбектерді қарастыру. ОЖСӨЖ міндеттері келесілерді қарастырады: * курстың методологиясы және зерттеу әдiстерi; * әдістеме ғылымы және оның ерекшелiктерi туралы. Студенттердің өздік жұмысы - бұл тұлғаның жеке танымды қызметі, ол өзіне тек қана алған білімін бекітіп қоймауы, сонымен қатар жеке тілдік тұжырым-ойлау процесі болып табылады. Өзіндік жағынан ол келешек маманның жаңа білімінің ашылуына, қалыптасуына жағдай жасайды. Өздік жұмыс сонымен қатар студенттің максималды белсенділігін қарастырады және ол алған білімін ұйымдағы ғылыми зерттеу, қоғамдық және өндірістік қызметтерде көрінеді. 5 КУРС САЯСАТЫ Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып. жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы, кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті тапсырмалар сессияның соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған студент емтиханға жіберілмейді. Әрбір тақырыпты өтеу міндеті, өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу, бақылау түрінде тексеріледі. Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі. Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі. 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ <<Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі>> пәнінің ұпайларға бөлінуі Апта Бақылау түрі Барлық ұпай Ескерту 1 2 3 4 1-аптадан 8-апта аралығында дәріске қатысу 30 1 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 2 Семинар ОСӨЖ СӨЖ 15 25 3 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 4 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 25 5 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 6 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 25 7 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 27 10 8 Семинар ОСӨЖ СӨЖ 15 25 1-8 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша қорытынды ұпай 300 9-15 апта аралығында дәріске қатысу 30 9 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 10 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 25 11 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 12 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 25 13 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 14 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 25 15 Семинар ОЖСӨЖ СӨЖ 15 10 9-15 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша қорытынды ұпай 300 Емтихан бойынша қорытынды ұпай 400 Академиялық кезең бойынша қорытынды ұпай 1000 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1. Негізгі әдебиеттер: 7.1.1. Мемлекеттік білім стандарты. - А., 1998 7.1.2. Қазақ әдебиетін оқыту тұжырымдамасы.-А., 1997 7.1.3. Қоңыратбаев Ә. Әдебиетті оқыту методикасы. А., Мектеп, 1985 7.1.4. Көшімбаев А. Қазақ әдебиетін оқыту методикасы. - А., Мектеп, 1969 7.1.5. Ақшолақов Т. Көркем шығармаға талдау жасау. Мектеп-1993 7.1.6. Бітібаева Қ. Әдебиетті оқыту әдістемесі. - А., Рауан 1997 7.1.7. Қирабаев С. Мектеп және қазақ әдебиеті. А., Мектеп. 1979 7.1.8. Құрманбаева Г., Дүйсебаев С. Әдебиет сабақтарының үлгілері. 7.1.9. Жұматаева Е. Әдебиетті оқытудың кейбір мәселелері. А., 1999 Қосымша әдебиеттер: 7.2.1. Махмутов М.И. Проблемное обучения. М., 1979 7.2.2. Ержанова С. Сырлы дүние А., 2002 7.2.3. Белинский В.Г. Поэзияның тегі мен түріне қарай бөлу. А., 1991 7.2.4. Жұмалиев Қ. Әдебиет теориясы. А., 1964 7.2.5. Қабдолов З. Әдебиет теориясының негіздері. А., 1970
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz