Файл қосу
Тыныс алу мұшелерінің құрылысы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМЖ құжат ПОӘК УМКД 042-18-22-1.44/02 -2013 ПОӘК Студентке арналған <<Биологиядағы қазіргі заманғы зерттеулер>> пәннің бағдарламасы Басылым № __ <<___>>____20__ж ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<Биологиядағы қазіргі заманғы зерттеулер>> 6М 060700 - <<Биология>> мамандығы үшін МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘНІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. құрастырылды Құрастырушы: _______________ <<____>>___________20____ ж К.Сатиева <<Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негіздерімен>> кафедрасының профессорм.а., ауылшаруашылық ғылымдарының кандидаты 2. талқыланды <<Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негіздерімен>> кафедрасының отырысында Хаттама №__ <<____>>_____20___ж Кафедра меңгерушісі ___________ С.Тугамбаева 2.2. Аграрлық факультеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында Хаттама №___ <<____>>_____20___ж Төрағасы ____________ А.Тлеубаева 3. бекітілді Университеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында қаралып, баспаға ұсынылды Хаттама №___ <<____>>_____20___ж ОӘК төрағасы _____________Г.Искакова АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны 1 Колдану саласы. 2 Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3 Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Баға қоюдың саясаты 7 Әдебиеттер 1. Жалпы ережелер 1.1 Оқытушы және пән туралы мәліметтер Сатиева Калия Рамазановна а/ш.ғ.к. профессор м.а. -Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негіздерімен кафедрасы -Байланыс ақпараты - телефоны 531970, № 7 оқу ғимараты -Сабақ өтетін бөлмелер - № 204 -Кредит саны - 4 1.2 Пән мазмұнын қысқаша сипаттамасы. Биологиядағы қазіргі заманғы зерттеулер - бұл ілім зоология, экология, ботаника және тағы басқа да биологиялық пәндерді өтеуге керек ғылыми негізін жасауға қатысады. 1.3. Пәннің мақсаты:магистранттарды биологиялық алуантұрліктің компонентін тұрақты пайдалану және сақтау мәселерімен, негізгі түсініктермен таныстыру. 1.4. Пәнді зерделеудің негізгі міндеттері: магистр білуі тиіс: * Экожүйенің құрылымдық-функциональдық ұйымдастырылуын * Экожүйенің ішіндегі биоценотикалық қатынастың жалпытеориялық негізі * Биологиялық әртұрлілікті сақтау жолдарын * Биологиялық әртұрлілікті ұтымды пайдалануының және сақталуының халыққа байланыстылығының принциптерін Игеруі тиіс: * Практикалық және өндірістік, ғылыми есептерді алған білімінің нәтижесінде шеше білу және қолдану, жүйелердің биогеоценотиқалық ұйымдастырылуын құрылымдық-функциональдық тұрғыда талдау * биологиялық алуантұрлікті бағалау Тәжірбиелік дағды: -басқа курстардан алған білімін әдістерді пайдаланып зерттеу жұмыстарын істеу барысында ғылыми сүрақтарды қоя білу -адам әрекетінің әсерінен экожүйенің және түрлердің пайда болуына қауыптіліктің алдын алу 1.6.Курстың пререквизиті: o генетика o цитология o эмбриология o биология 1.7. Курс постреквизиті: 1.7.1 эволюционное учение 1.7.2 история и методология биологии 1.7.3 современные проблемы биологии 1.7.4 молекулярная генетика 2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ 1 кесте № р/п Тақырыптың атауы Сағаттар саны Д ЗС СОӨЖ СӨЖ Әдебиеттер 1 2 3 4 5 6 7 Модуль 1 Жануардың тірек қимыл аппараты Блок 1 Сүйектердің құрылысы мен байлынысы 1 Кіріспе.Организмқұрылысындағы жалпы зандылықтар. Анатомиялық терминдер және жазықтықтар.Типті омыртқаның құрылысы. 1 1 1 3 7.1.1 7.1.2 7.1.3 7.2.1 2 Білікті қанқаның құрылысы. Омыртқа бағанасының құрылысы. 1 1 1 3 7.1.1 7.1.2 7.1.3 7.2.1 3,4 Бас қанқасыныңқұрылысы. 2 1 3 7.1.1 7.1.2 7.1.3 7.2.1 5 Шеткіқанқаныңқұрылысы. Алдыңғыаяқсүйектерінің 1 1 1 3 7.1.1 7.1.2 7.1.3 7.2.1 6 Артқыаяқсүйектерініңқұрылысы 1 1 2 7.1.1 7.1.2 7.1.3 7.2.1 7 Синдесмология 1 1 1 2 -//- Блок 2Бұлшық ет тұралы ілім 8 Бас, мойын және тулға бұлшық еттері 1 1 1 2 -//- 9 Көкірек және құрсақ бұлшық еттері 1 2 -//- 10 Аяқ бұлшық еттері 1 2 -//- Модуль 2 Спланхнология Блок 1Тері. Ас қорыту және тыныс алу мұшелерінің құрылысы 11 Ішкі мұшелертұралы түсінік. Тері және оның туындылары. 1 1 3 7.1.1 7.1.2 7.1.3 7.2.1 12 Ауыз қуыс мұшелерінің құрылысы. Жұтқыншақ. Өнеш. Қарын. 1 1 1 3 -//- 13 Ішектер. Бауыр. Ұйқы безі. 1 1 2 -//- 14 Тыныс алу мұшелерінің құрылысы 1 1 1 2 -//- Блок 2 Зәр шығару және жыныс мұшелернің құрылысы. 15 Бүйректің, несепағардың, қуықтын және несеп шығару каналының құрылысы. 1 1 1 3 -//- 16 Аталық жыныс мұшелерінің құрлысы. 1 1 1 3 -//- 17 Аналық жыныс мұшелерінің құрылысы. 1 1 3 -//- Модуль 3Жүрек қан тамырлар жүйесі Блок 1 Журек. Қан тамырлары. Лимфа. Қан жасау мұшелері. Ішкі секрециябездері. 18 Жүректің құрылысы және топогафиясы. Қан тамырларының түрлері және құрылысы. 1 1 1 3 -//- 19 Үлкен және кіші қан айналу шенберлері. 1 1 3 -//- 20 Лимфатикалық жүйе. 1 1 1 3 -//- 21 Қан жасау мұшелерінің құрылысы мен қызметтері. 1 1 1 3 -//- 22 Ішкі секреция бездерінің құрылысы мен қызметтері. 1 1 1 3 -//- Модуль 4Жүйке жүйесі Блок 1 Орталық жүйке жүйесі. Шеткі жүйке жүйесі. Анализаторлар. 23 Жұлын 1 1 0,5 24,25 Бас ми 2 1 2 -//- 26 Ромб тәрізді ми 1 1 2 -//- 27 Жұлындық жүйкелер 1 1 2 28 Бастық жүйкелер 1 0,5 1 29,30 Сезім мұшелері 2 1 2 -//- Барлығы 15 30 22,5 67,5 -//- 3. Пәңді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар Оку үрдісіне белсенді қатысу, уй тапсырмасын ынтамен орындау, сабакта карама-карсы байланысты колдау, ұжымдық жұмыска жәрдемдесу, ұқыпты және міндеті болу қажет. Курстарыен және оқытушылармен ашық, шыдамды да, мейірімді болған жөн. Пән барысы. Оқылатын дәрісте кейінгі ғылымның көкейтесті мәселелері, қазіргі жетістіктері мен жаңалықтары айтылады. Өткізілетін зертханалық сабақтарда организмнен алынып, жасалған жасушалар, препараттарын тікелей зерттеп, электронды микроскопта көрінетін микробейнелерді талдап, зерделейсіздер. Пәннiң әр дәрiсiнен кейiн ұсынылған сұрақтар мен тестерге жауап берiп, оған қайтаратын жауапты жинақтап қорытып, күмәндiк туса, алдын ала дәрiстен оқып, оны толық түсiнiп, дәрiске, сабаққа дайын болып келген жөн. Зертханалық сабақтарды өткізуге толық нұсқаулар, ұсынылған әдебиеттерде толық берілген. Жұмысты бастамас бұрын сабақтың мақсаты мен міндеттерін анықтап алып, ұсынылған әдебиеттерден теориялық материалдармен танысу қажет. Жұмысты жасаған соң міндетті түрде қорытынды жазып, суретін салу керек. Оқулықтағы тақырып соңында берілген сұрақтарға жауап беру керек. 4. Курс форматы Қатынасу: дәрiс, зертханалық сабақтарға мiндеттi түрде қатынасу керек. Егерде қандайда болмасын себептермен сiз оларға қатынаса алмасаңыз, онда барлық меңгере алмаған материалға жауапкер боласыз. Мiнез - құлық: Студент ар кодексiн: мiнез-құлық этикасын сақтауы керек. Сабаққа кешiгу кешiрiлмейтiн қылық. Сабақ үстiнде оқу тәртiбiн жиi бұзушылар дәрiсханадан шығарылып жiберiледi, немесе бүкiл курс бойынша <<қанағаттанарлықсыз>> бағамен жазаланады. Бақылау тапсырмалары. Олар сөзсiз орындалып, белгiленген мерзiмде тапсырылуы қажет. Кешiгiп орындалған жұмыстардың бағасы өзiнен - өзi төмен болады. Межелiк бағалау: Межелiк бағалаудың қортындысы сабақ қатысуы мен үлгерiмiне, студенттердiң белгiленген мерзiмге өз бетiмен жұмыс орындауына, сабақта ауызша немесе жазбаша түрде берген жауабына, межелiк бақылау қортындысына байланысты қойылады. Көшiрiп алу және бiреудiң шығармасын толық немесе жарым-жартылай өз атымен ұрлап пайдалану: Қандай да болмасын көшiрiп алу немесе бiреудiң шығармасын толық, не жарым-жартылай өз атымен ұрлап пайдалану (басқа студенттерден дайын тапсырма және шешiмдер көшiрмесiн пайдалану) дәрiсханадан шығарумен тоқтатылады немесе <<қанағаттанарлықсыз>> бағамен жазаланады. Ұрлап пайдалану мен алдауды болғызбау керек. Ұялы телофон: Сабақ үстiнде оны үзiп тастау, немесе ұялы телефонмен байланысты болғызбау керек. Емтихан: Қортынды емтихан барлық студенттер емтихан беруге рұқсат етiлгеннен кейiн емтихан сұрақтары жазылған ауызша, не тест арқылы өткiзiледi 5. Курс саясаты Бірігіп жұмыс істеу барысында біз келесідей тәртітердә ұстанамыз: * Оқытушымен студент бір-біріне сыйластықпен қарау керек. * Кез келген тәртіп бұзушылықтар жазаланады, ал белсенді жұмыс керісінше мадақталады. * Сабаққа кешікпеу және сабақты босатпау. Білімді бағалау баллды-рейтингті жүйе бойынша жүргізіледі 6. БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ <<Биологияны зерттейтің кәзіргі әдістер>> пәні бойынша баға қою 2 кесте Апта Бақылау түрі Балл саны Ескерту 1 2 3 4 1-мен 7 апта аралығындағы барлық сабақ түрлеріне қатысуы 30 1 Ағымдағы бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл. СӨЖ 12 балл 35 2 Ағымдағы бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл. СӨЖ 12 балл 35 3 Ағымдағы бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл. СӨЖ 12 балл 35 4 Ағымдағы бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл. СӨЖ 12 балл 35 5 Ағымдағы бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл. СӨЖ 12 балл 35 6 Ағымдағы бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл. СӨЖ 12 балл 35 7 1 аралық бақылау 60 1-мен 7 апта аралығындағы оқу нәтижелері бойынша қорытынды баллдар 300 8-бен 15 апта аралығындағы барлық сабақ түрлеріне қатысуы 30 8 Ағымдағы бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл. СӨЖ 10 балл 30 9 Ағымдағы бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл. СӨЖ 10 балл 30 10 Ағымдағы бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл. СӨЖ 10 балл 30 11 Ағымдағы бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл. СӨЖ 10 балл 30 12 Ағымдағы бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл. СӨЖ 10 балл 30 13 Ағымдағы бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл. СӨЖ 10 балл 30 14 Ағымдағы бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл. СӨЖ 10 балл 30 15 2 аралық бақылау 60 8-бен 15 апта аралығындағы оқу нәтижелері бойынша қорытынды баллдар 300 Емтихан бойынша қорытынды баллдар 400 Академиялық мерзгіл бойынша қорытынды баллдар 1000 * ӘДЕБИЕТТЕР + Негізгі әдебиеттер o Гагина Н. В. Методы геоэкологических исследований :Учеб.пособие для студ. / Гагина Н. В., Федорцова Т. А. ; Белорусс.гос.ун-т,Географ.фак. - Минск, 2002. - 95 с. o Добреньков В. И. Методология и методы научной работы : учеб.пособие для студ. вузов, обуч. по направл. 040200 - "Социология" / Добреньков В. И., Осипова Н. Г. ; МГУ им. М. В. Ломоносова, Социол. фак. - М. : КДУ, 2009. - 276 с. 7.1.3.Канке В. А. Философия математики, физики, химии, биологии : учеб.пособие / Канке В. А. - М. : КноРус, 2011. - 368 с. 7.1.4.Канке В. А. Концепции современного естествознания : учебник для вузов / Канке В. А. - 2-е изд., испр. - М. : Логос, 2003. - 368 с. 7.1.5.Юсуфов А. Г. История и методология биологии : учеб.пособие для студ. биол. спец. вузов / Юсуфов А. Г., Магомедова М. А. - М. : Высшая школа, 2003. - 238 с. 7.2.Қосымша әдебиеттер 7.2.1.Ахлибинский Б.В. Философские проблемы современного естествознания. - СПб.: ГЭГУ. 1992 7.2.2. Биология: Биографический справочник. - Киев: Наукова-Думка, 1984 7.2.3. Рассел Б. Человеческое познание. Его сфера и границы. - Киев. Ника-Центр..1997 7.2.4. Серебровский К.Б. Сущность жизни: история поиска. - М.: Изд-во Академии МВД РФ, 1994 7.2.5.Теория эволюции: наука или идеология. - М.: Абакан. 1998 7.2.6. Новые идеи в методологии биологических исследований // Под ред. О.Е.Баксановского - М.: УРСС, 2000
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz