Файл қосу
Құс шаруашылығы, құс өнімдерін өндіру технологиясы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3деңгейлі СМК құжаты ПОӘК ПОӘК 042.14.4.01.01.20.57.02.2012 ПОӘК << Ауыл шаруашылық құстарының селекциясы мен интенсивті өсіру технологиясы>> пәнінен студентке арналған жұмыс жоспары Басылым №2 28.08.2012ж Ауыстырылым 18.09.2010 ж №1 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В080200<<Мал шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясы>> мамандығына арналған << Ауыл шаруашылық құстарының селекциясы мен интенсивті өсіру технологиясы>> ПӘННІҢ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАНЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ - 2012 Алғы сөз I. Құрастырған Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің <<Агротехнология>> кафедрасының доценті қызметін атқарушы Ахметова Балнур Сериковна << 25>> 08 2012 жыл 2. Талқыланды: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің <<Агротехнология>> кафедрасының мәжілісінде. Хаттама <<28>> 08 2012 жыл, №1 Кафедра меңгерушісі ................ Сейлгазина С.М. 2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде Хаттама <<3>> 09 2012 жыл, №1 Төраға ...........................Сатиева К.Р. 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралды және баспаға ұсынылды Хаттама << 13 >> 09 2012 жыл, №1 ОӘК төрағасы, оқу ісі жөніндегі проректор .................Рскелдиев Б.А. 4. БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН БАСЫЛЫМ №1 18.09.2010 жыл орнына енгізілген. МАЗМҰНЫ * Жалпы жағдайлар * Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар * Курстың форматы мен саясаты * Баға қою саясаты * Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлері бойынша сағаттар * СОЖӨЖ және СӨЖ мазмұны * Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік жоспары * ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЛАР + Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер * Ахметова Балнур Сериковна а.ш.ғ.к., доцент қызметін атқарушы Оқытушының тегі, аты, әкесінің аты , дәрежесі, атағы 2. Кафедра <<Агротехнология>> 3. Хабарласу телефоны -53-19-70, оқу ғимараты№5, кабинет №119 4. Жұмыс өткізілетін орны-аудитория № 130 5. Кредит саны-2 + Жұмыс оқу жоспарынан көшірме (Кесте - 1) Оқу жоспарынан көшірме: Кесте 1 Курс Семестр Кредит Дәріс (сағ.) Зертхана(сағ) СОЖӨЖ СӨЖ Барлығы Бақылау түрі 2 4 2 15 15 30 30 90 Емтихан Пәннің қысқаша мазмұны Ауыл шаруашылығында құстардың интенсивті өсіп-өну биотехнологиясы пәнін оқу барысында құстардың өнімдерін, оның ішінде түрлеріне байланысты, жұмыртқа өнімін, ет өніміні неғұрлым интенсивті жолмен дамуын дұрыс деп санау керек. Құстардың ұдайы өсуінің негізгі теориялық және практикалық ерекшеліктерімен және құстарды күтіп бағу, сұрыптау, өсіру биотехнологияларымен танысу. Курстың мақсаты: Құстардың өнімдерін, интенсивті биотехнологиясын, өсіп-өнуін және селекция жұмыстарын толық жүргізу. Құстардың тұқымдарын, биотехнологиялық ерекшеліктеріне байланысты олардың өнімдерін 10-15 пайызға көтеру шараларын қолданған жөн. Құстардың өнімін көтеруде, асылдандыру жұмыстарымен бірге, оның организмінде жұмыртқаның морфобиологиялық-физиологиялық дамуының ерекшеліктерімен студенттерді таныстыру. Пәннің негізгі міндеті: - құстардың өсіп-өну процестеріне назар аударған жөн, оның ішінде ұрықтандыру, жұмыртқаның дамуы, дамуы, негізінде сұрыптау жұмыстарына назар аударған дұрыс. Студенттер пәнді оқу барысында : - студенттер құстардың өсіп-өну процестерін жеткілікті екенін білген жөн; - құстардың негізгі селекция жұмыстарымен танысып, құс шаруашылығында дұрыс пайдалануы; - құстардың жұмыртқа, ет өнімдерін көтеруде негізгі құс шаруашылығындағы жұмыстармен жүргізетін технологияларымен танысқаны дұрыс; - құс өнімдерін дұрыс бағалау жолдарымен, биотехнологияларын пайдалануы арқылы, құс гаруашылығының экономикасын көтеруде үлес қосқандары деп саналады. Курс пререквизиттері: Биофизика Химия Жануарлар морфологиясы Жануарлар физиологиясы Микробиология Курс постреквизиттері: Ірі қара шаруашылығы, сүт пен ет өндіру технологиясы Қой шаруашылығы,етін,жүнін,елтірісін өндіру технологиясы Құс шаруашылығы, құс өнімдерін өндіру технологиясы Жылқы шаруашылығы, жылқы сүтін және етін өндіру технологиясы Мал шаруашылығы өнімдері мен шикізатын өңдеу технологиясы Агробизнисті ұйымдастыру Ұсынылған әдебиеттер тізімі 1. Ш.Ә. Әлпейсов. К.П. Тәжиев. Құс шаруашылығы, Алматы, 2001 ж 2. Э.Э. Пенионжкевич, К.В. Злочевская Құс шаруашылығы, Алматы, 2001 ж 3. А.Б. Таңатаров. Е.Б. Байбаранов. Құс шаруашылығы және құстың жұмыртқасы мен етін өндірудің технологиясы. Алматы, 1992 ж * Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар а) Пәнді оқу барысында қажетті уақытты ұйымдастыру және жоспарлау бойынша кеңестер: Семестрдегі оқу жүктемесін біркелкі үлестіру керек және әрбір студент міндетті түрде орындайтындай, тапсырмалар жиынтығын беру керек, және олардың орындалуын қатаң бақылау керек. Бұл үшін кафедрада бақылаудың әртүрлі формасы бар. Әрбір пән бойынша өздік жұмысының сағат санын анықтау, оқу тапсырмаларын регламенттеу нақтылыққа, анықттыққа әкеледі, басқа сабақтардың есебінен СӨЖ дің көбейіп кетпеуін қамтамасыз етеді.Бұл қорытынды студенттердің пікірімен нақтыланады. Пәнді оқу барысында сұрақтардың бір бөлігін студент өздігінен оқу керектігін білуі қажет. Біздің кеңес: өз уақытыныздың шығынын талдау керек. Өз уақытынды есепте және бақылау жаса, оған ұқыпты қара. б) Студенттің іс-әрекеті, немесе пәнді оқудың сценарий * Оқу материалын дұрыс орналастыру және пәнніңөткен материалдарын және басқа пәндерді байланыстыру. * Тақырыпқа байланысты сабақты өткізудің түрлері мен әдістері анықталады. Пәннің көптеген сұрақтарын нақты мысалдардан және зертхана жұмыстарынан меңгеруге болады. * Теориялық курс зертханалық- тәжірибелік жұмыстармен және тәжірибеден өту барысында, оның ішінде диплом алды тәжірибеден өту барысында бекітіледі. Зертханалық сабақтар тақырып дәрістері оқылғаннан кейін жүргізіледі. Сөзсіз, бұндай сабақтарда ойлау, талдай білу қабілеттері дамиды. Пәнаралық байланыс студенттердің ғылым негізін терең меңгеруге қажет. Олар ойкеңістігінің кеңеюіне, білуге деген қызығушылықтың дамуына, жаңа ғылымды өздігінен игеруге және оларды тәжірибеде қолданудын белсенділігін жоғарылатады. Пәнаралық байланыстың негізінде бір пәнмен келесісінің арасын жалғастыруға болады, оқу материалдарын көшіруді болдырмау керек. Оқу процесінде бұндай байланыстар туындауы мүмкін, оларды алдын ала анықтап және де оларды жұмыс бағдарламасына, жоспарына кіргізу керек. в) Оқу- әдістемелік кешенінің материалдарын қолдану бойынша ұсыныстар. ПОӘК енгізілген оқу- әдістемелік материалдаы дамыған ғылымның жетілдірілген деңгейін көрсетуі керек, оқу материалының логикалық мазмұның қарастыру керек, студенттердің оқу материалын терең меңгеру үшін және оны тәжірибеде пайдалану үшін жетілген әдістер мен техникалық тәсілдер қолдану керек. Кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ- нің үлесі өсіп, мәні жоғарылайды, ал бұл өз кезегінде студенттің жұмысын өзгертеді, оның іс- әрекетіне талап жоғарылайды. г) Әдебиеттермен жұмыс істеу бойынша ұсыныстар. Оқырманның мақсатын білмей, қандай әдебиет көздерімен жұмыс жасау керек екенін, қандай көлемде әдебиет қолдану керек екенін айту қиын. Студент оқу бағытын жоспарлай білу керек, табылған әдебиет көзіне тез және дәл есеп беріп, содан кейін оны кез- келген уақытта оңай табылатындай етіп қою керек. Өйтпеген жағдайда үлкен әдебиет қорын белсенді пайдалану мүмкін емес. Пән бойынша арнайы әдебиетпен жұмыс ітеудің негізгі мақсаты келесідей болып бекітіледі: үлкен көлемдегі материалдан өзіне керекті негізгі мәліметтерді, болашақ мамандарға қажетті материалдарды таңдап алу керек. д) Емтиханға дайындалу бойынша кеңестер. Жазғы және қысқы сессия - ең қиын жұмыс кезеңдері. Қысқы сессия уақытында, семестр бойына жүйесіз жұмыс істеу нәтижесінде меңгеруге мүмкін емес үлкен материалдарды еске түсіруге тура келеді. Сессия уақытында материалдарды тек қайталап, бір жүйеге келтіріп және түсініксіз сұрақтар бойынша кеңестер алуға болады. Сессияға дайындықты алғашқы, ынтамен тындалған дәрістерден және толық орындалған зертхана-тәжірибелік, семинар сабақтарынан бастау керек. Бұл Сіздің табысыныздың негізі. Есте сақтаңыздар- түнгі дайындық сабақтары аз өнімділік береді. Олар ойдың жұмысқа қабілеттілігінің төмендеуіне әкеледі. Уақытты жоспарлау кезінде, қандай емтихан сізге қиын болады және қайсысына уақыт қорын көп қолдану керек екенін ескеру керек. Өзіндік дайындық үшін кафедра берген бақылау сұрақтарын және бағдарламаларын ұтымды пайдалану керек. Семестірдегі ұқыпты жұмыстарыңыз және емтиханға деген екпінді дайындығыңыз сізге сенімділік туғызады және білімінізге сай бағаны аласыз. 3 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ МЕН САЯСАТЫ Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу. Дәріс кезінде түсінбеген мәселелер бойынша оқытушыдан қосымша түсіндіруін сұрауға болады. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беруі тиіс. Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып, жіберіледі және барлық курс бойынша <<қанағаттанғысыз>> бағасы қойылады. Сабаққа кешігіп келуге болмайды, сабаққа кешіккен студент дәрісханаға кірмейді. Сабақ кезінде ұялы телефондар өшірілуі тиіс. Сабаққа дайындық: Студенттер сабаққа дайындалу барысында Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің компьютерлерін қолдана алады. Кітапханада белгіленген ережелер бойынша оқулықтарды, мерзімдік басылымдарды оқуға, үйге алуға болады. Өздік жұмыстар: Дәрісханадан тыс уақытта студенттер СОЖӨЖ және СӨЖ дайындап, белгіленген мерзімде оқытушыға өткізеді. СОЖӨЖ және СӨЖ тапсырмалары 6-пунктте белгіленген. СОЖӨЖ және СӨЖ 4 форматтағы таза ақ беттерге орындалады. Бақылау жұмыстары: бақылау жұмысын студент міндетті түрде орындап, белгіленген уақытта тапсырылуы тиіс. Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап, аудиториямен шығарумен қоса, жалпы курс үшін <<Ғ>> бағасын қоюмен қамтылады. Межелік бақылау: Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. Емтихан: Қорытынды емтихан оған босатылған барлық студенттер үшін билеттік жүйе негізінде жүргізіледі. Билеттің әрбір нұсқасы үш сұрақтан тұрады. Емтиханның қорытынды бағасы қорытынды аттестациямен емтиханның орташа проценті арқылы есептеленеді. 4 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ <<Ауыл шаруашылық құстарының селекциясы мен интенсивті өсіру технологиясы>> пәні бойынша студенттердің білімін бақылау келесідей формаларда іске асырылады: Күнделікті (ағымдағы) бақылау, тыңдау, өздік жұмыс талдау, ауызша сұрау; * Межелік бақылау: екі межелік бақылау жасалады, мұнда жазбаша бақылау жұмысы немесе тестілерге жауап беріледі; * Қорытынды бақылау: ауызша емтихан Кесте 2 1 рейтинг ( 4- семестр) Апталар 1 2 3 4 5 6 7 8 Апта бойындағы ең жоғарғы балл 18 36 36 36 36 36 36 36 Дәріске қатысу және дайындалу Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 2 2 2 2 2 2 2 2 Зертхана-қ,(сем) жұмыстарға қатынасу және дайындалу Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 12 25 25 25 25 25 25 25 Қосымша деректерді пайдалану ӨСӨЖ түрі КТ КТ КТ КТ КТ КТ КТ КТ Бақылау түрі Т Т Т Т Т Т Т Т мак. балл 2 4 4 4 4 4 4 4 Қосымша деректерді пайдалану СӨЖ түрі КТ КТ КТ КТ КТ КТ КТ КТ Бақылау түрі Т Т Т Т Т Т Т Т мак. балл 5 5 5 5 5 5 5 5 Кезекті жыл бойғы үлгерімдер Бақылау түрі Д ЛПЗ ӨСӨЖ СӨЖ МБ1 мак. балл 16 187 30 37 270+30 2 рейтинг (4- семестр) Апталар 9 10 11 12 13 14 15 Апта бойындағы ең жоғарғы балл 14 14 15 14 15 14 114 Дәріске қатынасу және пайдалану Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 2 2 2 2 2 2 2 Прак-қ,(сем) жұмыстарға қатынасу және дайындалу Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 27 27 27 27 27 27 27 Қосымша деректерді пайдалану ӨСӨЖ түрі КТ КТ КТ КТ КТ КТ КТ Бақылау түрі Т Т Т Т Т Т Т мак. балл 4 4 4 4 4 4 5 Қосымша деректерді пайдалану СӨЖ түрі КТ КТ КТ КТ КТ КТ КТ Бақылау түрі Т Т Т Т Т Т Т мак. балл 5 5 5 5 5 5 5 Кезекті жыл бойғы үлгерімдер Бақылау түрі Д ЛПЗ ӨСӨЖ ӨСЖ МБ2 мак. балл 14 192 29 35 270+30 Қысқартылған белгілер:Қ - сабаққа қатынасу, КТ - конспекты тексеру, Т - тексеру, МБ1 - межелік бақылау №1. МБ 2 - межелік бақылау №2. Қорытынды рейтингті есептеу әдістемесі Оқу жұмыс жоспары бойынша қорытынды бақылау емтихан болып саналады.Университеттің ғылыми кеңесінің шешімі бойынша қорытынды бақылау түрлері және өтпелі бақылаудың өлшем бірліктері берілген. 5.ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР Пәннің мазмұны. Сабақтардың түрлері бойынша сағаттар. Кесте 3 № Тақырыптың аты Дәріс Тәжірбие сағаты СРСП 1 Кіріспе. Қазақстандағы құс шаруашылығының ролі. 1 1 2 2 Ауыл шаруашылық құстарының түрлері. Тауық тұқымдары. 1 1 2 3 Тауықтың жұмыртқа өнімділігі. 1 1 2 4 Мекиен тауықтарды азықтандыру. 1 1 2 5 Мекиен тауықтарды күтіп - бағу. 1 1 2 6 Икубация туралы түсінік. 1 1 2 7 Балапандарды өсіру. Бройлерді семірту. Жылу режимі. 1 1 2 8 Бройлерді өсіру технологиясы. 1 1 2 9 Үйректерді өсіру ерекшеліктері. 1 1 2 10 Күркетауықтарды өсіру ерекшеліктері. 1 1 2 11 Қазды өсіру ерекшеліктері. 1 1 2 12 Көгершіндерді өсіру. 1 1 2 13 Түйеқұс өсіру. 1 1 2 14 Қырғауыл өсіру. 1 1 2 15 Жұмыртқа мен етті өнеркәсіптік негізде өндіру. 1 1 2 Барлығы: 15 15 30 6. СОЖӨЖ және СӨЖ жоспары Кесте 4 № СОЖӨЖ СӨЖ Аудитория Аудиториядан тыс 1 Ауыл шаруашылық пәнінің басты рөлі. Маңызы және басқа пәндермен байланысы. Құстардың анатомиясы, физиологиясы, биологиялық ерекшеліктері. Өнімдері. Тауықтардың органдарының ерекшеліктерімен танысу. Құстардың дене бітімінің индекстерін есептеу. 2 Құстардың өсіп-өнуі туралы ұғым. Ауыл шаруашылық құстарының эволюциясы. Құстардың конституциясы, ішкі және сыртқы құрылысы <<бағалау түрлері, сипаттамасы>>. Жұмыртқаның морфологиясы және құрылысы. Құстардың негізгі өлшемдері. 3 Өсіп-өну барысындағы көбею органдарының құрылысы, ерекшеліктері, әсер ететін факторлар. Құстардың көбею жолдарының ерекшеліктері. <<Өсіп-өну барысындағы жолдары>>. Жұмыртқаны ала отырып, құрылысын, өлшемдерін алып қорытынды жазыңыз. Клиникадағы құстарды ала отырып дене бөлшектерінің атаулары. 4 Құстардың тұқымдарының дамуы. Генефондты пайдалануы, өнімдеріне әсер етуі. Жұмыртқаның дамуын салыңыз, оқып танысыңыз және әр органдармен байланысына түсініктеме беріңіз. Құстардың өсіп-өну ерекшеліктерімен танысу. 5 Жұмыртқа бағытындағы құстарды асылдандыру жұмыстары. Құс өнімінің көбею ерекшеліктерінің негізгі жолдары. Инкубациядағы жұмыртқаның даму жолын салыңыз. Ет бағытындағы құстардың тұқымдары. 6 Жұмыртқа бағытындағы құстардың биотехнологиясы. Құстардың жұмыртқа бағытындағы тұқым іздерімен кросстарына сипаттама. Жылдық жұмыртқа өнімін есептеу. Етті бройлер балапандарын өсіру. 7. <<Ауыл шаруашылық құстарының селекциясы мен интенсивті өсіру технологиясы>> пәні бойынша оқу процесінің күнтізбелік графигі Кесте 5 № Бақылаудың Түрі Баллдар Апталар Қорытынды балл 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 РК 1 Дәріске қатысу 0,4 * * * * * * * * * * * * * * * 6 2 Дәріс конспектілері 1 * * * * 4 3 ЗТС жұмыстар 0,5 * * * * * * * * * * * * * * 7,5 4 Семинар сабақтарындағы жұмыстар СОЖӨЖ 0,5 * * * * * * * * * * * * * * * 7,5 5 Коллоквиум 2 * * 4 6 Реферат, баяндаманы қорғау 1,5 * * * * 6 7 СӨЖ кесте, сызба құру, дайындық тапсырмаларын орындау 1 * * * * * * * * * * * * * * * 15 8 Аралық межелік бақылау 5 * * 10 9 Қорытынды (максимум) 60 10 Емтихан (максимум) 40 11 Семестр бойынша жиыны (максимум) 100
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz