Файл қосу
КӘСІБИ БАҒЫТТАЛҒАН ҚАЗАҚ ТІЛІ
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СемЕЙ Қ. ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМК құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-34.1.81/01-2014 ПОӘК Студентке арналған пәннің бағдарламасы <<КӘСІБИ БАҒЫТТАЛҒАН ҚАЗАҚ ТІЛІ>> № 2 басылым 11.09.2014 ж. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<КӘСІБИ БАҒЫТТАЛҒАН ҚАЗАҚ ТІЛІ>> 5В011200 - <<Химия>> мамандығы үшін СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 КІРІСПЕ 1. ӘЗІРЛЕНГЕН: Құрастырушы:__________________х.ғ.к., аға оқытушы Баяхметова Б.Б. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. Химия және география кафедрасының мәжілісінде бекітілген: << 02 >>_09__2014 ж. № _1_ хаттама Химия және география кафедрасының меңгерушісі м.а., п.ғ.к., аға оқытушы ___________________ Онтагарова Д.Р. 2.2. Жаратылыстық ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында: <<03 >>__09___2014 ж. № 1_ хаттама Төрайымы_____________ АбдишеваЗ.В. 3. БЕКІТІЛДІ: Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған: 11.09.2014ж №1 хаттама ОӘК төрағасы ____________________ Искакова Г.К. 18.09.2013 ж. №1 басылымның ОРНЫНА Мазмұны 1 Жалпы ережелер 4 2 Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 5 3 Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 5 4 Курс форматы 6 5 Курс саясаты 6 6 Баға қоюдың саясаты 6 7 Әдебиеттер 9 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушыжәнепәнтуралыжалпымәліметтер БаяхмеиоваБулбулБаяхметовна,х.ғ.к., ағаоқытушысы Кафедра <<Химия және география>> Байланысақпараты - тел: 77-33-58, оқуғимараты № 3, кабинет № 418 Сабақөткізуорны - дәрісхана № 408 Берілгенпәнбойыншакредиттер саны - 4 1.2 Пәндердіңмазмұнынқысқашасипаттау. <<Кәсіби бағытталған қазақ тілі>>пәні бакалавр дайындау барысында маңызды орын алады және <<Химия>> мамандығында оқитын студенттер үшін негізгі пәндер блогының міндетті бөлігі болып табылады, өйткені студенттерге профессионалды жұмыс барысында көп нәрсені біліп, істей алу тиіс. 1.3 Курстың мақсаты: <<Кәсіби бағытталған қазақ тілі>> курсы студенттерге, химия курсының мазмұнымен құрылу логикасын ғылыммен өндірістің және қоғамның бүгінгі талаптарына сәкестендірудің, химияны оқытуға керекті ғылыми материалдарды іріктеп алу ұстанымдарын көрсету және оларды оқыту жолын анықтау; Оқу пәнінің мазмұнын айқындайтын негізгі тұжырымдамалар мен заңнамалармен,білім стандарттарымен және олардың ұстанымдарымен таныстыру; Педагогикалық жаңалықтармен жетістіктерді химияны оқыту үрдісінде қолдану және тәжірибеге енгізу тетігі мен әдістемесін жасауға бағыт беру. 1.4 Пәнді оқытудағы негізгі міндеттер: Білу:Орта мектепте химияның мазмұнын, деңгейін және орнын негіздеу, оқу материалдарын іріктеу ұстанымдарын және жіктеу негізін білуі; Біліктілік:Мемлекеттік стандарт, типтік оқу бағдарламалары және оқытудың бағдарына қарай оқу материалдарын құрлымын жасау және іріктей алуы. Дағды:Оқу материалдарын іріктей алуы және оны іс-жүзінде қолдана білуі. 1.5 Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде білімалушы мыналарды: * химиялық құрылыстың қазіргі теориясының негіздерін, молекулардың квантты күйлерін, химиялық үрдістердің заңдылықтарын білу тиіс; * ақпаратты қайта өңдеу, қабылдау жолдарының түрлері мен негізгі әдістерін, компьютермен ақпаратты басқару үшін қолдана алуды меңгеру тиіс; * атомдар және молекулалар құрылысының теориясын игеру тиіс; * химиялық заттардың құрылымының түрлі орналасуының деңгейлерінде физико-химиялық зерттеу кезінде зат құрылысының қазіргі теориясының жобаларын және негізгі түсініктерін қолдана алуы тиіс; * есеп нәтижелерін іс жүзінде алынған эксперименталды мәліметтермен салыстыруды түсіну тиіс; 1.6Курстың пререквизиттері: * бейорганикалық химия * элементтерді анықтау әдістері * химиялықсандық анализ * химиялық кинетика және электрохимия * физикалықзерттеу әдістері * квантты механика және компьютерлы химия 1.7Курстың постреквизиттері: * мектептегі химия курсының ғылыми негізі 2 ПӘНДЕРДІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ 1 кесте № б/б Тақырыптың атауы ДС ЗС ПС БОӨЖ БӨЖ Әдебиеттер 1 2 3 4 5 6 7 8 1 Кәсіби лексикаға кіріспе, лексика-граматикалық бірліктер, терминология мен символдар. Химиялық элементтер. 2 1 3 7.1.-7.2. 2 <<Білімнің ғылыми аймағы>> тақырыбы бойынша лексика-граматикалық жұмыс. 2 1 3 7.1.-7.2. 3 <<Химия жаратылыстық ғылыми білім аймағы>> тақырыбы бойынша лексика-граматикалық жұмыс. 2 1 3 7.1.-7.2. 4 <<Химиялық зертхана>> тақырыбы бойынша лексика-граматикалық жұмыс. 2 1 3 7.1.-7.2. 5 <<Д.И.Менделевтің периодтық кестесі>> тақырыбы бойынша лексика-граматикалық жұмыс. 4 2 6 7.1.-7.2. 6 <<Бейорганикалық химияның таңдамалы тараулары>> тақырыбы бойынша лексика-граматикалық жұмыс. 4 2 6 7.1.-7.2. 7 <<Органикалық химияның таңдамалы тараулары>> тақырыбы бойынша лексика-граматикалық жұмыс. 4 2 6 7.1.-7.2. 8 <<Аналитикалық химияның таңдамалы тараулары. сандық анализ>> тақырыбы бойынша лексика-граматикалық жұмыс. 4 2 6 7.1.-7.2. 9 Практикалық сабақ. <<аналитикалық химияның таңдамалы тараулары. Сапалық анализ>> тақырыбы бойынша лексика-граматикалық жұмыс. 4 2 6 7.1.-7.2. 10 <<Экологиялық химия>> тақырыбы бойынша лексика-граматикалық жұмыс 2 1 3 7.1.-7.2. 3 ПӘНДЕРДІ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМДАР <<Кәсіби бағытталған қазақ тілі>> пәнін оқу алдында бағдарламада қарастырылғандай әрбір тақырыптың көлемімен танысу қажет. Әрбір тақырыптың сұрақтары оқу барысында жұмысшы дәптерге қысқаша конспектілеу керек, үй жұмысының дайындығын, әрбір материалдардың ұғу дәрежесін тексеру үшін кәсіби мәтінмен жұмыс жасау керек. Практикалық сабақтар теориялық материалды қамтуды қарастырады. БОӨЖ және БӨЖ күнделікті әрі міндетті дайындық болып табылады, олар нақты тапсырмалар бойынша орындалады және мұғалімнің тұрақты бақылауында болады. 4 КУРС ФОРМАТЫ Оқу жүгін семестр бойына бірқалыпты орналастыру, тапсырманы әр студенттін міндетті түрде орындай алатын мөлшерде беру керек, олардың орындалуын қатан қадағалап, бақылаулар жүргізуге тиісті. Осыған байланысты кафедрада әр түрлі формаларда бақылаулар болу керек. Оқу құралдарын регламентациялау, әр дисциплина бойынша өздік жұмыстарының сағат мөлшерін құрау, басқа дисциплина арқасында БӨЖ мөлшері аспауын қадағалап отыру қажет. Студенттің уақыт мөлшерін анализдеу арқылы ескерілмеген уақыттардың мөлшері бар болуы анықталды. Сондықтан көптеген студенттер өз уақыттарын жоспарлай алмай жүргендеріне шағымданады. Көптеген студенттерде уақытты тиімді пайдалана алмайды, оларда күнделікті жоспарлары жоқ. 5 КУРС САЯСАТЫ Сабаққа қатысу: Практикалық сабақтар және БОӨЖ қатысу қатаң түрде міндетті болып табылады. Егерде әлдебір себептермен сабаққа қатыса алмасаңыз, сізге барлық босатқан сабақтардағы қабылданбаған материалдар үшін жауапкершілік жүктеледі. Оқу жоспары бойынша босатқан (қатыспаған) сабақтарды қайта қабылдау қарастырылмаған, сондықтан мұғалім тапсырмасы бойынша студент босатқан тақырыбы бойынша 2кәсіби мәтінмен жұмыс жасайды. Тәртіп: Сабақ барысында ұдайы тәртіпбұзушылық аудиториядан қуылумен жазаланады және сәйкесінше сабақ босатқаны үшін рейтінгілік бағасы төмендетіледі. Практикалық сабақтар: Студент практикалық жұмыстың конспектісі болып, жұмысты орындау барысын және жұмыстың теориялық негіздемесін білген жағдайда ғана бағаланады. Межелік аттестация: Межелік аттестация қорытындысы сабаққа қатысуы, белгіленген мерзімде БӨЖ орындауы, сабақ барысындағы ауызша немесе жазбаша жауаптарымен, тестілеу нәтижелерімен және межелік бақылауды ескере қойылады. Емтихан: Ауызша емтихан немесе компьютерлік тестілеу жүйесі негізінде рұқсат алған барлық білімалушыға қорытынды емтихан жүргізіледі. Емтиханның әрбір тест сұрағы 4 жауаптан тұрады, соның ішінде бір дұрыс жауабымен. Тест сұрақтары барлық өткен курс бөлімдері бойынша құрастырылған. 6 БАҒА ҚОЮДЫҢ САЯСАТЫ Апта және бақылау түрлері бойынша балдардың бөлінуі 2-кестеде көрсетілген. <<Кәсіби бағытталған қазақ тілі>> пәні бойынша балдардың бөлінуі Кесте 2 Апта Бақылау түрі Ұпайлардың барлығы Ескерту 1 2 3 4 1-8 апта аралығында дәріс сабақтарына қатысу мен дайындалу 30 1 №1 практикалық сабақ. Кәсібитілдіңнегізгіұғымдары.Тілжәнеоныңмақсат-міндеттері. тіл, әдебитіл, сөйлеу, кәсібитерминдер, мамандықтілі, мәтін, әдебитілнормасы, стиль. 2 №2 практикалық сабақ. <<Білімнің ғылыми аймағы>> тақырыбы бойынша лексика-граматикалық жұмыс. Құрылымы: ол не? Осы сұраққа жауап беру. 20 3 №3 Практикалық сабақ. <<Химия жаратылыстық ғылыми білім аймағы>> тақырыбы бойынша лексика-граматикалық жұмыс. Құрылымы: Не неден тұрады, не оның құрамында жоқ және не неден тұрады. 20 4 №4. Практикалық сабақ. <<Химиялық зертхана>> тақырыбы бойынша лексика-граматикалық жұмыс. Құрылымы: Не неден тұрады, не оның құрамына кіреді және ненің құрамында не бар. 20 БӨЖ№1 50 реферат 5 №5-6 Практикалық сабақ. <<Д.И.Менделевтің периодтық кестесі>> тақырыбы бойынша лексика-граматикалық жұмыс. Құрылымы: Не ненің қызметін атқарады, не неде тұрады. 20 6 20 БӨЖ №2 50 реферат 7 Апталық бақылау. 70 жазбаша 1 мен 7 аптада оқу нәтижесі бойынша ұпайлардың барлығы 300 9-15 апта аралығында дәріс сабақтарына қатысу мен дайындалу 30 8 №8 Практикалық сабақ. <<Бейорганикалық химияның таңдамалы тараулары>> тақырыбы бойынша лексика-граматикалық жұмыс. Құрылымы: Не неге бөлінеді, не неге жатады, не ненің құрамына енеді. 15 9 №9-10 Практикалық сабақ. <<Органикалық химияның таңдамалы тараулары>> тақырыбы бойынша лексика-граматикалық жұмыс. Құрылымы: Не қандай формада, өлшемі қандай, не немен ерекшелінеді және не немен ұқсас. 15 10 14 11 №11-12 Практикалық сабақ. <<Аналитикалық химияның таңдамалы тараулары. сандық анализ>> тақырыбы бойынша лексика-граматикалық жұмыс. Құрылымы: не неге әсер етеді, не неден тәуелді. 14 12 14 БӨЖ№3 50 реферат 13 №13-14 Практикалық сабақ. <<аналитикалық химияның таңдамалы тараулары. Сапалық анализ>> тақырыбы бойынша лексика-граматикалық жұмыс. Құрылымы: не қалай орындалады, қай жерде. 14 14 14 БӨЖ№4 50 реферат 15 №15 Практикалық сабақ. <<Экологиялық химия>> тақырыбы бойынша лексика-граматикалық жұмыс. Құрылымы: Негізгі түсініктер және оның бояулары. Межелік бақылау 70 жазбаша 9 мен 15 аптада оқу нәтижесі бойынша ұпайлардың барлығы 300 Емтихан ұпайларының барлығы 400 Академиялық кезең бойынша ұпайлардың барлығы 1000 * Әдебиеттер 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Оразбаева Ф., т.б. Кәсіби қазақ тілі. (Дәрігер мамандарына арналған оқу құралы.). - Алматы, 2007. 7.1.2 Төлеуп М.М. Кәсіби бағытталған тілде сөйлеу біліктілігін дамыту: оқу құралы. - Алматы, 2005. 7.1.3 Туғамбаева Т.Б. Русско-казахский химико-технологический терминологический словарь, Орысша-қазақша химия-технологиялық терминологиялық сөздік 050720 <<Бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы>>, 050721 <<Органикалық заттардың химиялық технологиясы>> мамандықтарының студенттеріне арналған әдістемелік нұсқаулары. - Павлодар, 2007. - 39 б. 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 Мұхамадиева Н.Қ. Іскерлік қазақ тілі. - Астана, 2007. 7.2.2Ақанова Д.Х. және т.б. Ресми-іскери қазақ тілі. - Алматы, 2006. 7.2.3 Дүйсенбекова Л. Іс-қағаздарын жүргізу. - Алматы, 2001. 7.2.4 Камешева Г. және т.б. Қазақ тілі. - Астана, 2004. 7.2.5 Зейнулина А. Ф., Балпанов Н.М. Іскери- кәсіби қазақ тілі.- Павлодар, 2007. 7.2.6 Сөз сарасы. Қазақ тілінің ресми-іскери стилі бойын. Әдістем. құрал. Астана, 2009. 7.2.7 Өмірзақ Т., Сансызбай Ә. Қазақ тілі. IV деңгей. Астана, 2006. 7.2.8 Зейнуллина А.Ф., Жұмабаева З.Е., Шаһарман А.П., Пазыл Ә.Қ. Іскери-кәсіби қазақ тілі: практикалық сабақтарға арналған әдістемелік нұсқау. - Павлодар, 2009. 7.2.9 Қазақстан Республикасының <<Тіл туралы Заңы>>.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz