Файл қосу
Қазақ тілі мен әдебиеті
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3-деңгейлі СМЖ Құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-28.1.23/01-2013 ПОӘК <<12 ж. білім жүйесінде қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі>> пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы ______ 2013 жылғы № 1 басылым 5В050117- Қазақ тілі мен әдебиеті 5 В 020500 <<Филология>> <<12 ж. білім жүйесінде қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі>> пәні бойынша ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 Кіріспе 1 ӘЗІРЛЕГЕН Ақманова Ғ.Р., Педагогика ғылымдарының кандидаты, Қазақ әдебиеті кафедрасының аға оқытушысы _____________ <<___>> ___________20___ жыл. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Қазақ филологиясы кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. Кафедра меңгерушісі _______________ Ақтанова А.С. 2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. Төрайым _________________Мұқанова Қ.Қ. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №___ <<___>> ___________20 ___жыл. ОӘК төрағасы _________________Искакова Г.К. 4 <<____>> __________ 20___ж. шыққан ПОӘК-нің № 1 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Қолданыс аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль) 5 СӨЖ. Студенттің өздік жұмыстарының тақырыптары 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы 8 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ <<12 ж. білім жүйесінде қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі>>пәнінің электрондық оқу-әдістемелік 5В020500 <<Филология: қазақ тілі мен әдебиеті>> мамандығының студенттеріне арналған. ПЭОӘК студенттерді курс мазмұнымен, өзектілігімен, қажеттілігімен, саясатымен және студенттің оқу үдерісінде қандай дағдылар мен іскерлікті үйренетінімен таныстырады. Пәнді ҚОТ бойынша оқу кезінде ПЭОӘК негізгі құрал болып табылады. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы <<12 ж. білім жүйесінде қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі>>пәнінің электрондық оқу-әдістемелік кешені (ПЭОӘК) берілген пән бойынша оқу үдерісін ҚОТ пайдалана ұйымдастыру ретін анықтайды және келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес әзірленген: 5В020500 <<Филология: қазақ тілі мен әдебиеті>> мамандығының Мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті білім стандарты ҚР МЖМБС 3.08.275-2006, ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2006 жылғы <<3>> тамыз №__ бұйрығымен бекітілген. Шәкәрім атындағы СМУ <<Пәннің электрондық оқу-әдістемелік кешені туралы ережесі>>. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: <<12 ж. білім жүйесінде қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі>>курсы - студенттерге теориялық және тәжірибелік тұрғыда білім беру, әлі толық ашылмаған жайттарға студенттердің назарын аудару, дұрыс оқу талаптарын меңгере білу. 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: Әдебиетті адамзаттың ғасырлар бойы жасаған мұрасы сөз өнері әрі ғылым ретіндегі ерекшеліктеріне сүйене отырып, адамзат тарихымен тығыз сабақтастығын айқындау, әдебиетті оқыту әдістемесінің теориялық, методологиялық негіздерін түсіндіру. 3.3 Пәнді оқытудың негізгі міндеттері: Әдебиетті адамзаттың ғасырлар бойы жасаған мұрасы сөз өнері әрі ғылым ретіндегі ерекшеліктеріне сүйене отырып, адамзат тарихымен тығыз сабақтастығын айқындау, әдебиетті оқыту әдістемесінің теориялық, методологиялық негіздерін түсіндіру. 3.4 Оқыту нәтижесі: Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер білуге тиіс: -Қазақ әдебиетін оқытудың әдістемесі курсы барысында студент әдістемені зерттеу бағыттары мен зерттеу әдістерін саралап тани білу керек. - -Қазақ әдебиеті оқыту әдістемесінің осы кезге дейін жасалған бай мұрасын студенттер танып білуі керек. Білімге, икемділікке және дағды-машықтарға қойылатын талаптар Студенттер <<12 ж. білім жүйесінде қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі>> оқуы барысында қазақ тілі мұғаліміне тән іскерліктерді қалыптастырады. Олар мыналар : -мектепте білім берудің әр кезеңінде қазақ әдебиетін оқытудың мақсат-міндеттерін анықтай алу іскерлігі ; -сынып оқушыларының қазақ әдебиетін болмысы ретінде игеру психологиясы мен жас ерекшелігі психологиясын , физиологиялық, жеке бас ерекшелігін баланың қабілетімен байланыстыра алу іскерлігі; Әдебиетті адамзаттың ғасырлар бойы жасаған мұрасы сөз өнері әрі ғылым ретіндегі ерекшеліктеріне сүйене отырып, адамзат тарихымен тығыз сабақтастығын айқындап, әдебиетті оқыту әдістемесінің теориялық, методологиялық негіздерін түсіндіре алуға тиіс. 3.5 Курс пререквизиттері: <<Қазақ әдебиеті>>, <<Әдебиет теориясы>>, <<Әдебиет тарихы>>, <<Мәтінтану>>, <<Өлең өрімдері>>, <<Қазақ тілі>>, <<Мәдениеттану>>, <<Психология>> 3.6 Курс постреквизиттері: Пәнді меңгеруге төмендегідей қосымша білім көздері көмектеседі: <<Қазақ әдебиеті>>, <<Әдебиет теориясы>>. 3. Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 1 Кесте Курс Семестр Кредит Дәріс (сағ) Тәж(сағ) Лаб (сағ) ОСӨЖ (сағ) СӨЖ (сағ) Бар (сағ) Бақылу түрі 3 5 3 15 15 - 30 30 90 Емтихан 4 ОҚУ ПӘНІНІҢ МАЗМҰНЫ (МОДУЛЬ) 2 Кесте Тақырыптар атауы және олардың мазмұны Сағат саны 1 Дәріс сабақтары 1 модуль. Қазақ әдебиеті әдістемесінің қалыптасу, даму кезеңдері. 1-тақырып. Әдебиет пәнін оқыту тарихы мен теориялық бастау көздері 1 2-тақырып. Әдебиетті оқытудың жаңа кезеңі 1 2 модуль. Қазақ әдебиеті пәнін оқыту барысындағы амал-тәсілдер. 3-тақырып. Әдебиетті оқыту барысындағы амал-тәсілдері. 1 4-тақырып. Сабақ- оқу- тәрбие жұмысының негізгі түрі. 1 3 модуль Қазақ әдебиетін оқытудың жаңа технология түрлері. 5-тақырып. Жаңа стратегиялармен оқытудың жаңа технология түрлері. 1 6-тақырып. Модульдік технология арқылы оқыту. 1 7-тақырып. Сын тұрғысынан ойлау технологиясы. 1 8-тақырып. Проблемалық оқыту әдістемесі. 1 4-модуль. Тіл дамыту әдістемесі 9-тақырып. Әдебиет пәні бойынша сыныптан тыс оқу және сыныптан тыс жұмыстар 1 10-тақырып. Мектептегі әдебиет апталығы және оны ұйымдастырудың әдіс - тәсілдері 1 11-тақырып. Әдеби кештер ұйымдастыру жоспары 1 12-тақырып. Оқушылардың оқырмандық қызығушылығын арттыру жолдары. 1 13-тақырып. Сыныптан тыс оқу жұмыстарын ұйымдастыру және өткізудің іс-жоспары 1 14-тақырып. Әдебиет апталығын өткізудің маңыздылығы 1 15-тақырып Мектептегі әдебиет апталығы және оны ұйымдастырудың әдіс-тәсілдері. Әдебиет үйірмесін құру және оған оқушыларды қамту жолдары 1 Тәжірибелік сабақтар 1 модуль. Қазақ әдебиеті әдістемесінің қалыптасу, даму кезеңдері. 1-тақырып. Әдебиет пәнін оқыту тарихы мен теориялық бастау көздері 1 2-тақырып. Әдебиетті оқытудың жаңа кезеңі 1 2 модуль. Қазақ әдебиеті пәнін оқыту барысындағы амал-тәсілдер. 3-тақырып. Әдебиетті оқыту барысындағы амал-тәсілдері. 1 4-тақырып. Сабақ- оқу- тәрбие жұмысының негізгі түрі. 1 3 модуль Қазақ әдебиетін оқытудың жаңа технология түрлері. 5-тақырып. Жаңа стратегиялармен оқытудың жаңа технология түрлері. 1 6-тақырып. Модульдік технология арқылы оқыту. 1 7-тақырып. Сын тұрғысынан ойлау технологиясы. 1 8-тақырып. Проблемалық оқыту әдістемесі. 1 9-тақырып. Әдебиет пәні бойынша сыныптан тыс оқу және сыныптан тыс жұмыстар 1 4-модуль. Тіл дамыту әдістемесі 10-тақырып. Мектептегі әдебиет апталығы және оны ұйымдастырудың әдіс - тәсілдері 1 11-тақырып. Әдеби кештер ұйымдастыру үлгісі 1 12-тақырып. Оқушылардың оқырмандық қызығушылығын арттыру жолдары. 1 13-тақырып. Сыныптан тыс оқу жұмыстарын ұйымдастыру және өткізудің іс-жоспары 1 14-тақырып. Әдебиет апталығын өткізудің маңыздылығы 1 15-тақырып Мектептегі әдебиет апталығы және оны ұйымдастырудың әдіс-тәсілдері. Әдебиет үйірмесін құру және оған оқушыларды қамту жолдары 1 5 СӨЖ тақырыптары мен мазмұны 3 кесте № р/б СӨЖ тақырыбы СӨЖ мазмұны Өткізу мерзімі (апта) Қойылатын баллдар 1 2 3 4 5 1 Әдебиетті оқытудың жаңа кезеңі. Әдебиетті оқытудың жаңа кезеңі бойынша реферат дайындау. 1-5 апта 2 Қазақ әдебиетін оқытудың жаңа технология түрлері. Қазақ әдебиетін оқытудың жаңа технология түрлеріне сабақ жоспарларын құрастыру. 6-9 апта 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3-Кесте Дәріс сабағының Тақырыбы Семинар сабағының тақырыбы Көрнекі құралдар, плакаттар, лаборатория-лық стендтер Өз бетімен дайындалу сұрақтары Бақылау түрі 1 2 4 5 6 1. Әдебиет пәнін оқыту тарихы мен теориялық бастау көздері 1. Әдебиет пәнін оқыту тарихы мен теориялық бастау көздері Дәріс тезисі, сызба нұсқа слайдтар 1. Әдебиет пәнін оқыту тарихы, бастау көздері. мақсаты, мазмұны Жазбаша, ауызша 2. Әдебиетті оқытудың жаңа кезеңі 2. Әдебиетті оқытудың жаңа кезеңі Дәріс тезисі, кесте слайд түрінде Әдебиетті оқытудың жаңа кезеңдері және жіктелуі. мақсаты. Жазбаша, ауызша 3. Әдебиетті оқыту барысындағы амал-тәсілдері. 3. Әдебиетті оқыту барысындағы амал-тәсілдері. Дәріс тезисі, слайд 1.Шығармашылық, эвристикалық оқу әдісі 2. Зерттеу, репродуктивті әдіс Жазбаша 4. Сабақ- оқу- тәрбие жұмысының негізгі түрі. 4. Сабақ- оқу- тәрбие жұмысының негізгі түрі. Дәріс тезисі, кесте слайд түрінде 1.Мұғалімге қойылатын талап 2. Сабақтың құрылымдық бөлімдері Ауызша 5. Жаңа стратегиялармен оқытудың жаңа технология түрлері. 5. Жаңа стратегиялармен оқытудың жаңа технология түрлері. Дәріс тезисі кесте слайд түрінде 1.Жаңа технология түрлерін сабақ үрдісінде қолдану 2. Әр- түрлі стратегияларды қолдану. Ауызша 6. Модульдік технология арқылы оқыту. 6. Модульдік технология арқылы оқыту. Дәріс тезисі таблица слайд түрінде 1.Модульдік технологияның сипаты, құрылымы. Модульдік технология арқылы оқытудағы оқушының еркін түрде білім алуы 2. Модульдік технологияны сабақ үрдісінде қолдану және сабақ жоспарын дайындаудағы ерекшеліктер Ауызша 7. Сын тұрғысынан ойлау технологиясы. 7. Сын тұрғысынан ойлау технологиясы. Дәріс тезисі, сызбалар слайд түрінде 1. Сын тұрғысынан ойлау технологиясының сипаты, құрылымы. 2. Сын тұрғысынан ойлау технологиясын сабақ үрдісінде қолдану Жазбаша 8. Проблемалық оқыту әдістемесі. 8. Проблемалық оқыту әдістемесі. Дәріс тезисі, мысалдарды ноутбуктан көрсету Проблемалық оқыту әдістемесінің сипаты, құрылымы. Проблемалық оқыту әдістемесі арқылы оқытудағы оқушының еркін түрде білім алуы Жазбаша 9. Әдебиет пәні бойынша сыныптан тыс оқу және сыныптан тыс жұмыстар 9. Әдебиет пәні бойынша сыныптан тыс оқу және сыныптан тыс жұмыстар Дәріс тезисі, кесте-слайд 1. Әдебиет апталығының үлгі жоспары 2. Әдебиет апталығын өткізудің маңыздылығы Ауызша 10. Мектептегі әдебиет апталығы және оны ұйымдастырудың әдіс - тәсілдері 10. Мектептегі әдебиет апталығы және оны ұйымдастырудың әдіс - тәсілдері Дәріс тезисі, сызбалар слайд түрінде 1. Әдебиет апталығының үлгі жоспары 2. Әдебиет апталығын өткізудің маңыздылығы Ауызша 11. Әдеби кештер ұйымдастыру үлгісі 11. Әдеби кештер ұйымдастыру үлгісі Дәріс тезисі сызбалар слайд түрінде 1. Оқушылардың оқырмандық қызығушылығын арттыру жолдары. Сыныптан тыс оқу жұмыстарын ұйымдастыру және өткізудің іс-жоспары 2. Мектептегі әдебиет апталығы және оны ұйымдастырудың әдіс-тәсілдері. Әдебиет үйірмесін құру және оған оқушыларды қамту жолдары Жазбаша 12. Оқушылардың оқырмандық қызығушылығын арттыру жолдары. 12. Оқушылардың оқырмандық қызығушылығын арттыру жолдары. Дәріс тезисі Жаттығу жұмыстары Жазбаша 13. Сыныптан тыс оқу жұмыстарын ұйымдастыру және өткізудің іс-жоспары 13. Сыныптан тыс оқу жұмыстарын ұйымдастыру және өткізудің іс-жоспары Дәріс тезисі сызбалар слайд түрінде Жаттығу жұмыстары Жазбаша 14. Әдебиет апталығын өткізудің маңыздылығы 14. Әдебиет апталығын өткізудің маңыздылығы Дәріс тезисі сызбалар слайд түрінде Жаттығу жұмыстары Жазбаша 15. Мектептегі әдебиет апталығы және оны ұйымдастырудың әдіс-тәсілдері. Әдебиет үйірмесін құру және оған оқушыларды қамту жолдары 15. Мектептегі әдебиет апталығы және оны ұйымдастырудың әдіс-тәсілдері. Әдебиет үйірмесін құру және оған оқушыларды қамту жолдары Дәріс тезисі, кестені слайд негізінде Жаттығу жұмыстары Жазбаша 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4-Кесте Оқулықтардың, оқу құралдарының атауы Саны Студенттердің саны Қамтамасыз ету пайызы 1 2 3 4 Қоңыратбаев Ә. Әдебиетті оқыту методикасы. А., Мектеп, 1985 Көшімбаев А. Қазақ әдебиетін оқыту методикасы. - А., Мектеп, 1969 Қирабаев С. Мектеп және қазақ әдебиеті. А., Мектеп. 1979 2 39 10 % 2. Қоңыратбаев Ә. Әдебиетті оқыту методикасы. А., Мектеп, 1985 Көшімбаев А. Қазақ әдебиетін оқыту методикасы. - А., Мектеп, 1969 Қирабаев С. Мектеп және қазақ әдебиеті. А., Мектеп. 1979 40 39 100% 3. Қоңыратбаев Ә. Әдебиетті оқыту методикасы. А., Мектеп, 1985 Көшімбаев А. Қазақ әдебиетін оқыту методикасы. - А., Мектеп, 1969 Қирабаев С. Мектеп және қазақ әдебиеті. А., Мектеп. 1979 10 39 30% 4 Қазақ әдебиетін оқыту тұжырымдамасы.-А., 1997 Бітібаева Қ. Әдебиетті оқыту әдістемесі. - А., Рауан 1997 Жұматаева Е. Әдебиетті оқытудың кейбір мәселелері. А., 1999 20 39 50% Қазақ әдебиетін оқыту тұжырымдамасы.-А., 1997 Бітібаева Қ. Әдебиетті оқыту әдістемесі. - А., Рауан 1997 Жұматаева Е. Әдебиетті оқытудың кейбір мәселелері. А., 1999 10 39 30% 6 Қазақ әдебиетін оқыту тұжырымдамасы.-А., 1997 Бітібаева Қ. Әдебиетті оқыту әдістемесі. - А., Рауан 1997 Жұматаева Е. Әдебиетті оқытудың кейбір мәселелері. А., 1999 20 39 50% 7. Қазақ әдебиетін оқыту тұжырымдамасы.-А., 1997 Бітібаева Қ. Әдебиетті оқыту әдістемесі. - А., Рауан 1997 Жұматаева Е. Әдебиетті оқытудың кейбір мәселелері. А., 1999 Махмутов М.И. Проблемное обучения. М., 1979 10 39 30% 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1. Негізгі әдебиеттер: 8.1.1. Мемлекеттік білім стандарты. - А., 1998 8.1.2. Қазақ әдебиетін оқыту тұжырымдамасы.-А., 1997 8.1.3. Қоңыратбаев Ә. Әдебиетті оқыту методикасы. А., Мектеп, 1985 8.1.4. Көшімбаев А. Қазақ әдебиетін оқыту методикасы. - А., Мектеп, 1969 8.1.5. Ақшолақов Т. Көркем шығармаға талдау жасау. Мектеп-1993 8.1.6. Бітібаева Қ. Әдебиетті оқыту әдістемесі. - А., Рауан 1997 8.1.7. Қирабаев С. Мектеп және қазақ әдебиеті. А., Мектеп. 1979 8.1.8. Құрманбаева Г., Дүйсебаев С. Әдебиет сабақтарының үлгілері. 8.1.9. Жұматаева Е. Әдебиетті оқытудың кейбір мәселелері. А., 1999 Қосымша әдебиеттер: 8.2.1. Махмутов М.И. Проблемное обучения. М., 1979 8.2.2. Ержанова С. Сырлы дүние А., 2002 8.2.3. Белинский В.Г. Поэзияның тегі мен түріне қарай бөлу. А., 1991 8.2.4. Жұмалиев Қ. Әдебиет теориясы. А., 1964 8.2.5. Қабдолов З. Әдебиет теориясының негіздері. А., 1970
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz