Файл қосу
Дене дайындық анықтамалары
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМК құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-35.1. 26/01-2014 ПОӘК Студенттерге арналған пәннің бағдарламасы <<Таңдап алған спорт түрінің техникалық, тактикалық және дене дайындығы>> № 2 басылым 16.06.2014 ж. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<Таңдап алған спорт түрінің техникалық, тактикалық және дене дайындығы>> пәні бойынша 5В010800 <<Дене шынықтыру және спорт>> мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 1.ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы Уразбаев М.Т. <<____>>___________ 20___ж., аға оқытушы <<Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың лауазымы теориясы мен әдістемесі>> кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың теориясы мен әдістемесі кафедрасының отырысында <<____>>___________ 20___ж. №____хаттама Кафедра менгерушісі _______Прохоров Б.Н. 2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында <<____>>___________ 20___ж. №____ хаттама Төрайымы ____________ Абдишева З.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған <<____>>___________ 20___ж. №____ хаттама ОӘК төрайымы ____________ Искакова Г.К. 4.18.09.2013 № 1 басылымның орнына енгізілген Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қоюдың саясаты 7. Әдебиет тізімі ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Уразбаев Марат Тулеуханович, <<Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың теориясы мен әдістемесі>> кафедрасының аға оқытушы Байланыс ақпараты - тел: 63-33-39, оқу ғимараты №3, кабинет № 244 Сабақ өткізу орны - Спорт кешені Берілген пән бойынша кредиттер саны - 2 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Таңдап алған спорт түрінің техникалық, тактикалық және дене дайындығы пәні - оқу жоспарындағы таңдау компонентіне жататын курс. <<Таңдап алған спорт түрінің техникалық, тактикалық және дене дайындығы>> курсы спорттық педагогикалық пәндердің арасында болашақ дене мәдениеті мұғалімдері мен спорт түрлерінен жаттықтырушылар даярлауда студенттердің таңдауы бойынша пән болып табылады. Волейбол ойынының жаттығуларының көп түрлілігі және олардың орындалу әдістері пәнінің негізгі мазмұны болғандықтан адам ағзасына қозғалыс мүмкіндіктерін ескере отырып ағза қызметтеріне жағымды әсер ету мүмкіндіктерін қалыптастырады. 1.3 Пәнді оқып-білудің мақсаты: * Студенттерге волейболдың дене тәрбиесінің орны мен негізі туралы білім беру * Волейбол жаттығуларының әдістемесін және жаттығу әдістеменің негізін оқыту 1.4 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: 1. Студенттерді дене тәрбиесі пәнінің бөлімдерімен, теориялық түсініктермен, Қазақстан Республикасы дене мәдениеті жүйесімен, жаттығулардың денсаулықты нығайтудағы әлеуметтік мәнімен таныстырамыз. 2. Студенттерді дене тәрбиесі амалдарымен, жаттығу техникасымен, сипатамасымен, қимыл әрекетке үйрету құрылысымен, әдістерімен таныстырамыз, түсініктерін қалыптастырамыз. 3. Студенттерді қимыл қозғалысқа үйрету мен дене қуатын жаттықтыру қағидаларымен, әрттүрлі дене тәрбиесін ұйымдастыру әдістерімен таныс - тырамыз. 4. Мектепте дене тәрбиесі сабағын, спорт түрлерінен жаттықтыру жүргізу әдістемесін үйретеміз. 5. Әртүрлі жастағы адамдармен сабақтар жүргізу әдістемесімен, жоспарлау технологиясымен, бақылау және есепке алу құжаттарымен таныстыру. 1.5 Оқып-білудің нәтижелелері: * Жалпы білім беретін мектеп оқушыларының жас ерекшеліктері мен қозғалыс әрекеттерінің мүмкіндіктерін. * Волейбол саласындағы құрал-жабдықтардың құрылысы мен қолдану ерекшеліктерін. * Спорттық құрал-жабдықтарды қолданудың ерекшеліктерін. * Волейбол саласындағы жарыстардың ережелерін. * Оқу бағдарламасын игеру * Оқытудың техникалық саласын оқу процессінде қолдана білу. * Дене мәдениеті және спорт саласындағы игерген білімін педагогикалық салада қолдана білуі қажет. * Оқытушылық іс-әрекетпен айналысу. * Педагогикалық іс-әрекеттерін дұрыс жоспарлау. * Денсаулықтарында ауытқулары бар балалармен тәрбие және оқу жұмыстарын ұйымдастыра білу. * Оқушылардың дене даярлығы деңгейін бағалай алуы. 1.6 Курстың пререквизиттері: * Анатомия * Физиология * Биохимия * Дене мәдениеті тарихы * Сауықтыру технологиялары 1.7 Курстың постреквизиттері: * Спорттық - педагогикалық пәндер * Көпшілік спорт жұмыстарын ұйымдастыру * Спорттық медицина * Балалар мен жасөспірімдер спорты * Іс-тәжірибелік практика. 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте № Тақырыб атауы Сағаттар Әдебиет Дәріс ПС ОСӨЖ СӨЖ 1. Таңдап алған спорт түрінің техникалық, тактикалық және дене дайындығы пәніне кіріспе. Пәннің мақсат, міндеттері. Білім жүйесінде пәннің орны. 1 1 2 6.1- 6.3 2. Пәннің негізгі түсініктері. Дене дайындық анықтамалары. 1 1 2 6.3.-6.4. 3. Дене сапаларын дамыту әдістері мен құралдары. 1 1 2 6.3.-6.4 4. Таңдап алған спорт түрінің дене дайындығының классификациясы 1 1 2 6.3.-6.5 5. Таңдап алған спорт түрінің техникалық, тактикалық және дене дайындығы негіздерінің жалпы сипаттамасы. Негізгі түсініктер 1 1 2 6.3.-6.5. 6 Техникаға оқыту әдістемесі 1 1 2 6.7.- 6.9. 7 Тактикаға оқыту әдістемесі 1 1 2 6.2.-6.3 8 Дене дайындығын жетілдіру әдістемесі 1 1 2 6.3.-6.4 9 Дене дайындығын оқыту құралдары 1 1 2 6.5.-6.7 10 Спорттық жаттықтырудың негізгі жақтары. 1 1 2 6.3.-6.4 11 Дене дайындықтың түрлі сатысындағы ерекшеліктері 1 1 2 6.2.-6.3 12 Спортшылардың дене дайындығындағы бақылау. Бақылау түрлері 1 1 2 6.3.-6.4 13 Дене дайындықтың басқа дайындық түрлерімен өзара байланысы 1 1 2 6.3.-6.4 14 Дене дайындықтың ұйымдастыру сатысында 1 1 2 6.9.-6.10. 15 Таңдалған спорт түрінде дене дайындығы әдістерді үйрету әдістемесі 1 1 2 6.3.-6.4 16 Волейбол сабағындағы арнаулы жаттығулар. 1 1 2 6.1- 6.3 17 Допты ойынға төменнен тік қосу әдісі 1 1 2 6.3.-6.4. 18 Жаттығу сабақтарын өткізу 1 1 2 6.3.-6.4 19 Жүктемені бөлу 1 1 2 6.3.-6.5 20 Спорттық жаттығу әдістері 1 1 2 6.3.-6.5. 21 Дене дайындығына оқытудағы біліктілік, дағдыны қалыптастырудың бастапқы кезеңі 1 1 2 6.7.- 6.9. 22 Спорттық жетілдірудің кезеңдері 1 1 2 6.2.-6.3 23 Таңдаған спорт түрінде әдістерді үйрету әдістемесі 1 1 2 6.3.-6.4 24 Қозғалыс сапасын оқыту әдістемесі 1 1 2 6.5.-6.7 25 Бақылау жаттығуларын қолдану және өткізу әдістемесі 1 1 2 6.3.-6.4 26 Таңдап алған спорт түрін үйрету әдістемесі 2 2 2 6.2.-6.3 27 Оқытудағы жатығуларды таңдау әдістемесі 2 2 2 6.3.-6.4 28 Ойын сабақтары 1 1 2 6.3.-6.4 БАРЛЫҒЫ: 15 15 30 60 3. ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР <<Таңдап алған спорт түрінің техникалық, тактикалық және дене дайындығы>> курсын оқыту өзара байланысты төрт форманы қажет етеді: дәріс, практикалық (семинар) жұмыс, ОСӨЖ-оқытушының студентпен өздік жұмысы, және СӨЖ- студенттің өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспектті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Практикалық(семинар)сабағына дайындалуда келесі қажет болады: практикалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; практикум немесе нақты әдістемелік нұсқаулардан жұмыстың мазмұнымен, қажетті құралдар, алғашқы сабаққа жіберілу алыңған соң жеке тапсырма орындау; қорытындысымен орындалған жұмыстың есебін жазу және оны қорғау. СӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық сабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ <<Таңдап алған спорт түрінің техникалық, тактикалық және дене дайындығы>> - 2 кредит. Курс бойынша 50 минуттық дәріс, 50 минуттық практикалық сабақ және 50 минуттық ОСӨЖ аптасына 1 рет болады. Дәрістерге, практикалық сабаққа, ОСӨЖ-ге қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Практикалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады. Сол жағдайда ғана тәжірибелік жұмысқа толық қорытынды жасауға болады. Сабаққа дайын емес студент практикалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді. 5 курс саясаты Студент пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда баллдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша баллдардың таратылуы кестеде келтірілген <<Таңдап алған спорт түрінің техникалық, тактикалық және дене дайындығы>> пәні бойынша балдардың таратылуы 2 кесте Апта Бақылау түрі Балдардың барлығы Қосымша 1-8 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Практикалық жұмыстарды орындау(есеп, қорғау) 1 Волейбол сабағындағы арнаулы жаттығулар. 13 Практикалық сабақта 2-3 Допты ойынға төменнен тік қосу әдісі 26 Практикалық сабақта 4 Жаттығу сабақтарын өткізу 13 Практикалық сабақта 5 Жүктемені бөлу 13 Практикалық сабақта 6 Спорттық жаттығу әдістері 13 Практикалық сабақта 7 Дене дайындығына оқытудағы біліктілік, дағдыны қалыптастырудың бастапқы кезеңі 13 Практикалық сабақта 8 Спорттық жетілдірудің кезеңдері 14 Практикалық сабақта Студенттің өздік жұмысы 1 Білім жүйесінде таңдап алған спорт түріндегі дене дайындығының орны. 10 Сабақ кестесіне сәйкес 2-3 Дене дайындық анықтамалары, негізгі түсініктер. 20 Сабақ кестесіне сәйкес 4 Дене сапаларын дамыту әдістері мен құралдары. 10 Сабақ кестесіне сәйкес 5 Таңдап алған спорт түрінің дене дайындығының классификациясы 10 Сабақ кестесіне сәйкес 6 Таңдап алған спорт түрінің дене дайындық негіздерінің жалпы сипаттамасы. 10 Сабақ кестесіне сәйкес 7-8 Техникаға оқыту әдістемесі 15 Сабақ кестесіне сәйкес Оқытушымен студенттің өздік жұмысы 1 Дене тәрбиесінің амалдары мен әдістері. 4 Сабақ кестесіне сәйкес 2-3 Дене қуаты қасиеттерін дамыту әдістемесі 8 Сабақ кестесіне сәйкес 4 Мектепте дене тәрбиесі жұмыстарын ұйымдастыру түрлері 4 Сабақ кестесіне сәйкес 5 Дене тәрбиесі сабағын бақылау, бағалау. 4 Сабақ кестесіне сәйкес 6 Оқу үрдісін жоспарлау 4 Сабақ кестесіне сәйкес 7-8 Мектептің дене тәрбиесі сабағы 6 Сабақ кестесіне сәйкес 8 Дене қуаты қасиеттерін дамыту әдістемесі 60 б. Сабақ кестесіне сәйкес 1 апта мен 8 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы 30+270 9-15 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Практикалық жұмыстарды орындау(есеп, қорғау) 9 Жаттығу сабақтарын өткізу 15 Практикалық сабақта 10 Жүктемені бөлу 15 Практикалық сабақта 11 Спорттық жаттығу әдістері 15 Практикалық сабақта 12 Дене дайындығына оқытудағы біліктілік, дағдыны қалыптастырудың бастапқы кезеңі 15 Практикалық сабақта 13 Спорттық жетілдірудің кезеңдері 10 Практикалық сабақта 14 Таңдаған спорт түрінде әдістерді үйрету әдістемесі 15 Практикалық сабақта 15 Қозғалыс сапасын оқыту әдістемесі 15 Практикалық сабақта Студенттің өздік жұмысы 9-11 Спорттық жаттықтырудың негізгі жақтары. 30 Сабақ кестесіне сәйкес 12-13 Дене дайындықтың түрлі сатысындағы ерекшеліктері 20 Сабақ кестесіне сәйкес 14-15 Спортшылардың дене дайындығындағы бақылау. Бақылау түрлері 25 Сабақ кестесіне сәйкес Оқытушымен студенттің өздік жұмысы 9-11 Қозғалыс сапасын оқыту әдістемесі 12 Сабақ кестесіне сәйкес 12-13 Бақылау жаттығуларын қолдану және өткізу әдістемесі 8 Сабақ кестесіне сәйкес 14-15 Таңдап алған спорт түрін үйрету әдістемесі 10 Сабақ кестесіне сәйкес 15 Оқытудағы жатығуларды таңдау әдістемесі 60 б. Сабақ кестесіне сәйкес 9 апта мен 15 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы 30+270 Емтихан балдарының барлығы 400 Академиялық мерзімде балдардың барлығы 1000 Студенттердің білім бағалау шкаласы: Әріптік жүйе бойынша баға Балдардың сандық эквиваленті Проценттік мазмұны Дәстүрлі жүйе бойынша баға А 4,0 95-100 Өтежақсы А- 3,67 90-94 -<<- В+ 3,33 85-89 Жақсы В 3.00 80-84 75-79 -<<- В- 2,67 -<<- С+ 2,33 70-74 Қанағаттанарлық С 2,00 65-69 -<<- С- 1,67 60-64 -<<- Д+ 1,33 55-59 -<<- Д 1,00 50-54 -<<- Ғ 0,00 0-49 Қанағаттанарлықсыз ӘДЕБИЕТ Негізгі әдебиеттер: * Матвеев Л.П. Теория и методика физической. - М : <<ФиС>>, 1991 г. - 336 с. * Русанов В.П., Колкутин А.М. Основы теории и методики физической культуры и спорта. У- Ка, изд-во ВКГУ, 2003 г. - 325 с. * Уанбаев Е.Қ. Дене мәдениеті мен спорттың теориясы мен әдістемесі. -Өскемен, ШҚМУ баспасы. 2006 ж. 272 б. * Уанбаев Е.Қ. Дене тәрбиесінің ңегіздері. -Алматы, <<Санат>>, 2000г - 125 б. * Уанбаев Е.Қ., Уанбаева Ф.Ж. Дене мәдениеті мен спорттың ілімі мен әдістемесі. -Өскемен, ШҚМУ баспасы. 2009 ж. 260 б. * Холодов Ж.К., Кузнецов В.С. Теория и методика физического воспитания и спорта. - М.: <<Академия>>, 2002 г. - 478 с. * Теория и методика физического воспитания. / Под редакцией Б.А. Ашмарина - М.: <<ФиС>> 1990 г. - 234 с. * Холодов Ж.К., Кузнецов В.С. Практикум по теории и методике физического воспитания и спорта. - М.: <<Академия>>, 2001 г. - 143 с. * Зациорский В.М. Физические качества спортсмена. - М.: <<ФиС>>, 1970 г. * Матвеев Л.П. Основы спортивной тренировки. - М.: <<ФиС>> 1977 г. * 5 - 11 сыныптарға арналған мектептің дене тәрбиесі бағдарламасы. (С.И. Камысбекова, Ю.Г. Тилеугалиев, С. Тайжанов) - А-Ата , 2000 г. - 47 с. * Республиканская учебная программа по физической культуре высших учебных заведений. А-Ата, 1992 г. - 40 с. * Мананков Н.Е., Колкутин А.М. Физическое воспитание студентов. У-Ка, изд-во ВКГУ, 2001 г. -131с Қосымша әдебиеттер: * Уанбаев Е.Қ. Мектептегі дене тәрбиесі жұмыстарын жоспарлау, бақылау және есепке алу. /Е.К.Уанбаев, Ф.Ж.Уанбаева. - Өскемен: БАЙ баспасы. 2006 - 225 б. * Озолин Н.Г. Настольная книга тренера наука побеждать. - М.: изд-во <<Астрель>>, 2002 г. - 854 * Аулик И.В. Как определить тренированного спортсмена. - М.: <<ФиС>>, 1977 г. - 195 с. * Филин В.П., Фомин Н.А. Основы юношеского спорта. - М.: <<ФиС>>, 1990 г. - 255 * Годик Н.А. Контроль тренировочных и соревновательных нагрузок. - М.: <<ФиС>>, 1980 г.- 136 с. * Ленченков И.С. Физкультурно- оздоровительная и спортивно-массовая работа в образовательных учреждениях. / И.С. Ленченков. Усть-Каменогорск: из-во ВКГУ, 2003 * Русанов В.П., Беляков Н.И. Модульно- рейтинговая технология физическом воспитании студентов. - У-Ка, изд-во ВКГУ, 2003 г. - 34 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz