Файл қосу
МУЗЫКА САБАҒЫН ЖОСПАРЛАУ ЖӘНЕ МОДЕЛДЕУ
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ <<МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ>> КАФЕДРАСЫ Құжат СМК 3 уровня ПОӘК ПОӘК 042-18.1.32/02-2014 ПОӘК Студенттерге арналған <<Музыка сабағын жоспарлау және моделдеу>> пәннің бағдарламасы Редакция № 2 16.06.2014 <<МУЗЫКА САБАҒЫН ЖОСПАРЛАУ ЖӘНЕ МОДЕЛДЕУ>> ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014-2015 оқу жылы ПОӘК 042-18.1.32/02-2014 Редакция № 2 16.06.2014 Бет 2__ Алғы сөз 1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырған: <<Музыкалық білім>> кафедрасының п.ғ.к., доцент : _____________Сұлтанова Н.К. 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 Кафедра отырысында бекітілген: Хаттама № _1__ от <<_29_>>___08__ 2014 жыл <<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының отырысында бекітілген <<__05_>>___09_____ 2014 жыл. Хаттама № 1 Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш. 3БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында бекітілген <<11>> 09 2014 жыл. Хаттама № 1 ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. ПОӘК 042-18.1.32/02-2014 Редакция № 2 16.06. 2014 Бет 3__ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны 3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Баға қою саясаты 7 Әдебиеттер ПОӘК 042-18.1.32/02-2014 Редакция № 2 16.06. 2014 Бет 4__ 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1. Оқытушы туралы дерек Сұлтанова Нұргүл Кәмілқызы, <<Музыкалық білім>> кафедрасының педагогика ғылымдарының кандидаты, доцент, ғылыми - педагогикалық стажы - 26 жыл, тел: 42-48-08; 56-39-09, № 2 ғибарат, 210 дәрісхана * Пәннің аты - <<Музыка сабағын жоспарлау және моделдеу>>; - Кредиттер саны - 2 1.2 Қысқаша пәннің мазмұны: Жалпы бұл бұл пән <<Музыка сабағын жоспарлау және моделдеу>> 5В010600 - <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша жоғары оқу орының 3 - курс студенттерінің 6 семестріне, 2 кредит 90 (сағат) яғни, іштей және сырттай оқитындарға арналған. 1.3 Пәннің мақсаты - пәнін оқыту кезіндегі модульдік технологияны тиімді пайдаланып, оқу үрдісіне ендіру эксперименттік жолмен істелінді. Модульдік оқыту технологиясының негізгі мақсаты - тұлғаның білім арқылы дамуы. Жаңа педагогикалық технологияны оқып үйрену, меңгеру арқылы мұғалімнің интеллектуалдық, кәсіптік, адамгершілік, рухани келбетінің қалыптасуына әсер ету, өзін-өзі дамытып, оқу-тәрбие үрдісін тиімді ұйымдастыруына көмек көрсетеді, оқып-үйретеді. 1.4 Курстың негізгі міндеттері: * білім берудің мазмұнын жаңарту; * - мемлекеттік стандарт көлемінде білім беру; * - ғылымның рөліне мән беру; * - оқытудың озық технологяисын меңгеру; * - оқыту мен тәрбиенің бірлігіне қол жеткізу; * - баланың жеке қасиеттерін аша білу; * - білімді тереңдетуге жағдай туғызу; * - оқушының өз бетімен ізденуіне көңіл бөлу; * - дамыта, саралап, деңгейлеп оқытуға қол жеткізу; * - шығармашылық тұлға қалыптастыру; 1.5 Оқытудың нәтижесі: студенттерге мектептегі музыка мұғалімінің практикалық жұмысында кездесетін, өте қажет болатын, нақты да жүйелі жаңа технологиялық әдіс-тәсілдерді, интерактивтік тақтамен жұмыс, инновациялық ұғымын, сонымен біргі музыка тарихы, музыка теориясының білімдерін беру, осы алған білімдеріне музыкалық оқу процессінде кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету модульдік жоспарлау түрлерін қарастыру. . Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай - ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым - қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету. 1.6. Курсттың пререквизиттері: 1.6.1 Музыка мұғалімін кәсіби-педаголгикалық дайындауға бағытталған оқу пәндер циклындағы негізгі және интегрелдық сабақтарды жетілдіру, дамыту. Музыка негізінің теориясы, негізгі аспап, хор дирижерлау, музыкалық білімінң теориясы мен тарихы т.б. пәндермен тығыз байланысты. 1.6. 2 Музыкалық білім беру әдістемесі, Музыкалық аспап, хормен ән айту тәрбиесі, педагогикалық практикада алынған білімдерін қорытындылайды. 1.7 Курсттың постреквизиттері: 1.7.1 Музыкалық білім беру әдістемесі, 1.7.2 оқу - педагогикалық және практикасы ПОӘК 042-18.1.32/02-2014 Редакция № 2 16.06. 2014 Бет 5_ Кесте 1 № Тақырыптың аты Әдебиеттер Т/С ОБСӨЖ СӨЖ 1 2 4 5 6 7 Модуль 1. Модульдік оқыту технологияның оқыту жолдары - 6 сағат 1 Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттылығы, оның жоғарғы оқу орындарының музыка - педагогикалық алатын орны 2 1 3 Сұлтанова Н. К. Музыка сабағын жоспарлау және моделдеу:оқу-құралы.-Семей, 2013 2 Модульдік оқыту технологиясының пайда болу тарихы. 2 1 3 Кұлманова Ш. Қазақ орта мектебi 3-сынып ән - күй сабағының бағдарламасы және әiстемелiк нұсқаулар [ Учебно - методическое пособие по музыке для учителей начальных классов].- А., 2014 3 Музыка сабағын жоспарлауда модульдік технологияны қолдану 2 1 3 Безбородова, Л.А. Методика преподавания музыки в общеобразовательных учреждениях .-М.:Академия, 2002 Модуль 2. Педагогиалық инновацияның қолдану, оқыту - 8 сағат 4 Музыкалық тәжірбиеде мектеп оқушыларының шығармашылыған дамытудың тиімді жолдары 2 1 3 Музыка. Оқыту әдістемесі :жалпы білім беретін мектептің 5-сынап мұғалім. арналған .-Алматы,2001 2005 5 Инновациялық технология негізінде мұғалімдерінің педагогикалық жүйесі 2 1 3 Султанова, Н.К. Педагогикалық практика: "Музыкалық білім" мамандығы бойынша: оқу құралы / Н.К. Султанова; Семей: Интеллект, 2014.- 220б. 6 Музыкада педагогикалық инновация ұғымын қолданудың әдіс-тәсілдері 2 1 3 Музыка. Оқыту әдістемесі :жалпы білім беретін мектептің 5-сынап мұғалім. арналған .-Алматы,2001 2005 7 Музыка сабағында педагогикалық инновацияның қолдану әдістері 2 1 3 Мұғалімнің кәсіби қызметі жүйесіндегі қазіргі білім беру технологиясы= 2 бөлім / Семей қ. Шәкәрім атынд. МУ; [бас. ред. Ш.А.Әмірбеков].- Семей, 2014.- 225б. Модуль 3. Модульдік, инновациялық, жаңа әдістердін сабақта қолдану 12 сағат 8 RWCT әдістерін музыка сабағында қолдану 2 1 3 Балабеков Е. Қазақтың музыкалық фольклоры.-А.,2007 9 Интерактивті тақтаның мүмкіндіктерін қолдану 2 1 3 Сұлтанова Н. К. Музыка сабағын жоспарлау және моделдеу:оқу-құралы.-Семей, 2013 10 Оқу- тәрбие үдерісінде ойын технологияларын пайдаланудың теориялық- әдіснамалық негізі 2 1 3 Ахмет Жұбанов /[құраст.: Н.С.Кетегенова, А.Қ.Омарова].-Алматы,2006. 11 Оқу-тәрбие үрдісінде музыкалық-дидактикалық ойындарды қолдану 2 1 3 Современные тенденции подготовки педагогических кадров Казахстана. Т.2: Республикалық ғылыми-тәжірибелік конф. материалдары, 28 наурыз 2014 ж. Нац. акад. образования им. И.Алтынсарина.- Семей, 2014.- 339 б. 1 экз. 12 Ойын технологиясы арқылы музыканы оқыту 2 1 3 Хрестоматии к программам по музыке 1 - 6 классы, Алматы 2014 13 Қазақ халқының музыкалық ойындарын сабақта қолдану 2 1 3 Қ40 Қапасова, Б.Қ. Тіл мәдениеті. Шешендік өнер: оқулық / Б.Қ. Қапасова.- Алматы: Дәуір, 2014.- 223с. Модуль 3. 1-6 сыныптарға модульдік оқыту, модельдеуді оқыту 4 сағат. 14 Музыка пәнінен 1 - 6 сыныпқа арналған тақырыптық-күнтізбелік жоспар 2 1 3 Никольская-Береговская, К.Ф. Русская вокально-хоровая школа: От древности до XXI века .-М.: ВЛАДОС,2003. 15 Күнтізбелік жоспарлардағы сабақ үлгілерінің түрлері 2 1 3 Сұлтанова Н. К. Музыка сабағын жоспарлау және моделдеу:оқу-құралы.-Семей, 2013. Барлығы: 30 15 45 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР а) пәнді оқытудағы негізгі кеңестер: Музыка сабағын жоспарлау және моделдеу негіздерін оқу - студенттердің тарихи - теориялық музыкалық - орындаушылық психологиялық - педагогикалық циклындағы пәндерден, сол сияқты мектептегі музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы, Музыкалық білім беру әдістемесі курсынан алған білімдеріне, біліктілігіне және дағдыларына сүйенеді. ә ) пәнді оқытудағы студенттердің іскерлігі: * Педагог - музыкантты дайындаудағы кәсіби бағыттылық. * Музыкалық - педагогикалық ғылым мен практиканың интреграциясы. * Музыка мұғалімінің шығармашылық қызметінде тәжірибе жинау, педагогикалық шеберлікті жетілдіру. б) Тәжірбиелік сабақтарды дайындаудағы нұсқау: Семинарлық және зертханалық сабақтарды дайындау, курстық және дипломдық жұмыстарды орындау үрдісінде студенттердің іздену - зерттеулік жұмыстарын жандандыру музыкалық білім беру әдістемесі пәнінде көзделген. в) оқу-әдістемелік кешеннің қолданудағы нұсқаулар кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ жұмыстары студенттердің екі есеге ұлғаяды, бұл білім жоғарлатуға үлкен талаптар қояды. г) экзаменге дайындалудағы кеңестер: қыстық және жаздық сессияға дайын болу үшін ең алдымен берілген тапсырмаларды тәжірбиелік, СӨЖ уақытында өткізілсе, сонда ғана адал еңбек сіңірген студен қандай да болсада қиындықтан өтеді, білімі сонда жоғары бағаланады. КУРС ФОРМАТЫ: дәріс сабағы - 15; тәжірбиелік сабағы - 15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, екі аттестация және тест тапсырмалары 5 КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер алдына мынадай администрациялық шарттар қойылады: Сабаққа кешігу - минус 0,5 балл Сабақты босату - минус 2 балл Жұмысты уақытында тапсырмау - минус 1 балл 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ: Баға қою әдісі : Бақылау жұмысы 7 және 15 апталарда қойылады, қорытынды нәтижесінде 1-2 аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл, ал семестр бойынша әр рейтинг аттестация бойынша 300 балл <<Музыка сабағын жоспарлау және моделдеу>> пәні бойынша баллдардың үлестірілуі Кесте 2 Апта Бақылау түрі Барлық баллы Ескерту 1 2 3 4 1-7 Сабаққа қатысу1-7апталықтары 30 1-7тәжірбиелік 2 Сабақтығы жұмытар 100 1-7 тәжірбиелік 3,4,6,7 СРО 100 СРСП 7 Рубеждік бақылау 1 70 тәжірбиелік Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында 300 8-15 Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары 30 8-15 тәжірбиелік 8-15 Сабақтығы жұмытар 100 8-15 тәжірбиелік 11,12.1,15 СРО 100 СРСП 15 Рубеждік бақылау 2 70 тәжірбиелік Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында 300 Экзаменнің қорытынды баллы 400 Барлық академиялық уақыттағы балл 1000 7 Қолданылған әдебиеттер Сұлтанова Н. К. Музыка сабағын жоспарлау және моделдеу:оқу-құралы.-Семей, 2013 Кұлманова Ш. Қазақ орта мектебi 3-сынып ән - күй сабағының бағдарламасы және әiстемелiк нұсқаулар [ Учебно - методическое пособие по музыке для учителей начальных классов].- А., 2014 Безбородова, Л.А. Методика преподавания музыки в общеобразовательных учреждениях .-М.:Академия, 2002 Музыка. Оқыту әдістемесі :жалпы білім беретін мектептің 5-сынап мұғалім. арналған .-Алматы,2001-2005 Тәжібаева С.Ѓ. Мектепте тәрбие жұмысын ұйымдастыру технологиясы: әдістемелік ќұралы.- Алматы, 2003 Мұғалімнің кәсіби қызметі жүйесіндегі қазіргі білім беру технологиясы= 2 бөлім / Семей қ. Шәкәрім атынд. МУ; [бас. ред. Ш.А.Әмірбеков].- Семей, 2014.- 225б. Балабеков Е. Қазақтың музыкалық фольклоры.-А.,2007 Султанова, Н.К. Педагогикалық практика: "Музыкалық білім" мамандығы бойынша: оқу құралы / Н.К. Султанова; Семей: Интеллект, 2014.- 220б. Ахмет Жұбанов /[құраст.: Н.С.Кетегенова, А.Қ.Омарова].-Алматы,2006. Современные тенденции подготовки педагогических кадров Казахстана. Т.2: Республикалық ғылыми-тәжірибелік конф. материалдары, 28 наурыз 2014 ж. Нац. акад. образования им. И.Алтынсарина.- Семей, 2014.- 339 б. 1 экз. Хрестоматии к программам по музыке 1 - 6 классы, Алматы 2014 Қ40 Қапасова, Б.Қ. Тіл мәдениеті. Шешендік өнер: оқулық / Б.Қ. Қапасова.- Алматы: Дәуір, 2014.- 223с. Никольская-Береговская, К.Ф. Русская вокально-хоровая школа: От древности до XXI века .-М.: ВЛАДОС,2003.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz