Файл қосу
Дүниежүзінің әлеуметтік және экономикалық географиясы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемелкеттік университеті 3 деңгейлі СМК құжаты ПОӘК ПОӘК 042-16-13.1.04 /02-2014 ПОӘК Студенттерге арналған пәннің бағдарламасы <<Экономикалық, әлеуметтік және саяси географияға кіріспе>> № 2 басылым 02.09.2014 ж. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<Экономикалық, әлеуметтік және саяси географияға кіріспе>> 5В011600 - <<География>>мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы: <<02>>09. 2014ж Ә.Б.Сералиев., аға оқытушы, химия және география кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 <<Химия және география>> кафедрасы отырысында <<02>>09. 2014ж , №1хаттама Кафедра меңгерушісі, п.ғ.к. Д.Р. Онтагарова 2.2 Жаратылыс ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында <<03>>09. 2014ж , №1хаттама Төрайымы Л.С. Ибраева 3. БЕКІТІЛДІ Университететің Оқу-әдістемелік Кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған << >> 2014ж., № хаттама ОӘК төрағасы 4 <<18>> 09 2008ж. № 1 басылым ОРНЫНА ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қоюдың саясаты 7. Әдебиет тізімі ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР + Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Ә.Б.Сералиев., аға оқытушы Химия және география кафедрасы Байланыс ақпараты - тел: , оқу ғимараты № , кабинет № Сабақ өткізу орны - дәрісхана № 401а Берілген пән бойынша кредиттер саны - 2 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: <<Экономикалық, әлеуметтік және саяси географияға кіріспе>> пәні бакалавр дайындау барысында маңызды орын алады және <<География>> мамандығында оқитын студенттер үшін негізгі пәндер блогының міндетті бөлігі болып табылады, өйткені студенттерге профессионалды жұмыс барысында көп нәрсені біліп, істей алу тиіс. + Пәнді оқып-білудің мақсаты: студенттерде экономикалық-географиялық ойлауды қалыптастыру, экономикалық және саяси географияның теориясы мен концепциясын, фундаментальды категориясын меңгеру. 1.4Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: - экономикалық және әлеуметтік географияның қалыптасуы, дамуы, келешегі және басқа да пәндермен тығыз байланыстылығын зерттеу. 1.5Оқып-білудің нәтижелелері: - экономикалық және әлеуметтік географияның қалыптасуы, дамуы, келешегі және басқа да пәндермен тығыз байланыстылығын зерттей алу; - экономикалық және әлеуметтік географияның қоғамдық пән екендігін көрсете білу; - экономикалық және әлеуметтік географияның Қазақстанда және ТМД елдеріндегі дамуын қарастыра білу; - батыс елдердегі қазіргі экономикалық және әлеуметтік географияның алатын орнына сипаттама беру; - ғылыми географиялық зерттеулерде мәселені дұрыс анықтай білу және жаңа әдістермен тәсілдерді таңдай білу. + Курстың пререквизиттері: -Экономикалық теорияның негіздері 1.7 Курстың постреквизиттері: * Дүниежүзінің әлеуметтік және экономикалық географиясы * Қазақстанның әлеуметтік және экономикалық географиясы 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте № т/б Тақырып атауы Сағаттар Әдебиет Дәріс ПС ОСӨЖ СӨЖ 1. Экономикалық және әлеуметтік географиясына кіріспе 1 1 1,6 4,8 8.1.1-8.1.4 С. 5-16. 2. Экономикалық және саяси географиясының теориясы мен методологиясы, экономикалық және әлеуметтік географиялық зерттеулердің әдістері және методологиясы 1 1 1,6 4,8 8.1.1-8.1.4 С. 17-38. 3. Саяси карта бетіндегі негізгі нысандары 1 1 1,6 4,8 8.1.1-8.1.4 4. Дүниежүзі елдерінің мемлекеттік құрылысы 1 1 1,6 4,8 8.1.1-8.1.4 5. Әлем халықтарына географиялық тұрғыдан шолу. 1 1 1,6 4,8 8.1.1-8.1.4 6. Адамзаттың ғаламдық пролемалары: зерттеулермен болжамдардың географиялық өзектілігі 1 1 1,6 4,8 8.1.1-8.1.4 7. Ғылыми-техникалық революция (ҒТР) және дүниежүзілік шаруашылық. Дүниежүзілік шаруашылық салалары географиясы. 1 1 1,6 4,8 8.1.1-8.1.4 8. Дүниежүзілік көлік шарушылығы 1 1 1,6 4,8 8.1.1-8.1.4 9 Қызмет көрсету салалары олардың тармақтарына шолу 1 1 1,6 4,8 8.1.1-8.1.4 С. 5-16. 10 Әлем елдерінің экономикалық ерекшеліктері 1 1 1,6 4,8 8.1.1-8.1.4 С. 17-38. 11 Дамыған елдерді экономикалық потенциалы, шарушылық құрылымдарына сипаттама 1 1 1,6 4,8 8.1.1-8.1.4 12 Дамушы елдерді экономикалық потенциалы, шарушылық құрылымдарына сипаттама 1 1 1,6 4,8 8.1.1-8.1.4 13 Дүниежүзілік бірлестіктермен ұйымдардың қызметі мен міндеттері 1 1 1,6 4,8 8.1.1-8.1.4 14 Ғаламдық болжамдар мен гипотезалар 2 2 1,6 4,8 8.1.1-8.1.4 БАРЛЫҒЫ: 15 15 22,5 67,5 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР <<Экономикалық, әлеуметтік және саяси географияға кіріспе>> курсын оқыту өзара байланысты төрт форманы қажет етеді: дәріс, практикалық (семинар) жұмыс, ОСӨЖ-оқытушының студентпен өздік жұмысы, және СӨЖ - студенттің өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспектті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Практикалық (семинар) сабағына дайындалуда келесі қажет болады: практикалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; практикум немесе нақты әдістемелік нұсқаулардан жұмыстың мазмұнымен, қажетті құралдар, реактивтер, ыдыспен таңысу; алғашқы сабаққа жіберілу алынған соң жеке тапсырма орындау; қорытындысымен орындалған жұмыстың есебін жазу және оны қорғау. ОСӨЖ және СӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық сабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ <<Экономикалық, әлеуметтік және саяси географияға кіріспе>> - 3 кредит. Курс бойынша 50 минуттық дәріс, 50 минуттық 1 практикалық сабақ және 50 минуттық ОСӨЖ 2 аптада 3 рет болады. Дәрістерге, практикалық сабаққа, ОСӨЖ-ге қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Практикалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беру керек. Сабаққа дайын емес студент практикалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді. 5 курс саясаты Студент пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда балдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша балдардың таратылуы кестеде келтірілген <<Экономикалық, әлеуметтік және саяси географияға пәні бойынша балдардың таратылуы 2 кесте Апта Бақылау түрі Балдардың барлығы Қосымша 1-7 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 15 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Практикалық жұмыстарды орындау (есеп, қорғау) 1 Экономикалық және әлеуметтік география тарауларына сипаттама 15 Практикалық сабақта 2 Экономикалық және саяси географиясының теориясы мен методологиясы, зерттеудің маңызы 15 Практикалық сабақта 3 Саяси картаның негізгі нысандары және саяси картадағы өзгерістер 15 Практикалық сабақта 4 Дүниежүзі елдерінің мемлекеттік құрылысы және басқару формалары 15 Практикалық сабақта 5 Тұрғындардың діни, нәсілдік, этникалық құрамы 15 Практикалық сабақта 6 Адамзаттың ғаламдық пролемаларының туындау себеп-салдары 15 Практикалық сабақта 7 Ғылыми-техникалық революция (ҒТР), дүниежүзілік шарушылыққа әсері 15 Практикалық сабақта Студенттің өздік жұмысы 1-2 Дүние жүзі елдердің типологиясы 25 Сабақ кестесіне сәйкес 3-4 Азия елдері 25 Сабақ кестесіне сәйкес 5-6 Халықаралық ұйымдар және дүние жүзі интеграция үрдістері 25 Сабақ кестесіне сәйкес Оқытушымен студенттің өздік жұмысы 1-2 Еуропа елдері 10 Сабақ кестесіне сәйкес 3-4 Азия елдері 10 Сабақ кестесіне сәйкес 5-6 Африка елдері 10 Сабақ кестесіне сәйкес 7 Межелік бақылау 1- 1-7 апта дәріс материалдары бойынша кешендік тестілеу 60 Сабақ кестесіне сәйкес 1 апта мен 7 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы 30+270 Сабақ кестесіне сәйкес 8-15 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 15 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Практикалық жұмыстарды орындау (есеп, қорғау) 8 Дүниежүзілік көлік шарушылығын талдау жекелеген түрлеріне шолу 15 Практикалық сабақта 9 Қызмет көрсету салалары, сервистік түрлері 15 Практикалық сабақта 10 Әлемдегі жекелеген аймақтар экономикасындағы ерекшеліктері түсіндіру 15 Практикалық сабақта 11 Дамыған елдерді экономикалық потенциалы, шарушылық салаларына талдау 15 Практикалық сабақта 12 Дамушы елдерді экономикасына сипаттама, оларды дамыған елдер экономикасымен салыстыру 15 Практикалық сабақта 13 Дүниежүзілік экономикалық және саяси ұйымдардың қызметі мен міндеттері 15 Практикалық сабақта 14 Ғаламдық болжамдар мен гипотезалар, оларды маңызы 15 Практикалық сабақта Студенттің өздік жұмысы 8-9 ТМД елдері. Саяси және экономикалық байланыстар. 25 Сабақ кестесіне сәйкес 10-11 ҒТР және дүние жүзі шаруашылық географиясы. 25 Сабақ кестесіне сәйкес 12-15 ТМД елдері. Қазіргі экономикалық және саяси байланыстар муының басты-басты сатылары. 25 Сабақ кестесіне сәйкес Оқытушымен студенттің өздік жұмысы 8-9 Америка елдері 10 Сабақ кестесіне сәйкес 10-11 Австралия және Мұхиттық аралдар елдері 10 Сабақ кестесіне сәйкес 12-14 ТМД елдері 10 15 Межелік бақылау2- 9-15 апта дәріс материалдары бойынша кешендік тестілеу 60 б. Сабақ кестесіне сәйкес 9 апта мен 15 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы 30+270 Сабақ кестесіне сәйкес Емтихан балдарының барлығы 400 Академиялық мерзімде балдардың барлығы 1000 Студенттердің білім бағалау шкаласы: Әріптік жүйе бойынша баға Балдардың сандық эквиваленті Проценттік мазмұны Дәстүрлі жүйе бойынша баға А 4,0 95-100 Өте жақсы А- 3,67 90-94 -<<- В+ 3,33 85-89 Жақсы В 3.00 80-84 75-79 -<<- В- 2,67 -<<- С+ 2,33 70-74 Қанағаттанарлық С 2,00 65-69 -<<- С- 1,67 60-64 -<<- Д+ 1,33 55-59 -<<- Д 1,00 50-54 -<<- Ғ 0,00 0-49 Қанағаттанарлықсыз * ӘДЕБИЕТ Негізгі әдебиеттер: * Горшков Г.П., Якушева А.Ф. Общая геология. М.: 1973. * Добровольский В.В. Геология: Учебник пособия для студентов высших учебных заведений. - М.: Центр ВЛАДОС, 2001 * Короковский Н.В., Якушова А.Ф. Основы геологии: Учебник для географ. спец. вузов. - М.:Высшая школа., 1991. * Ланге О.К., Иванова М.Ф., Лебедев Н.П. Общая геология. М.:1958. * Пособие к лабораторным занятиям по общей геологии: Учебное пособие для студентов . М.: Недра,1988. * Толстой Н.П. Геология с основами минералогии. М.:1975. * Тұяқбаев Н., Арыстанов К. Жер қойнауына саяхат. Алматы, Мектеп, 1989. Қосымша әдебиеттер: * Абдрахманов С.А. и др. Казахско-русский, русско казахский терминологический словарь. Геология, геодезия и география. - Алматы: Рауан, 2000. * Бейсенбаева А. и др. Русско-казахско-английский и англо-казахско-русский горно-геологический словарь * Бондарев В.П., Сербаринов А.Е. практикум по геологии с основами палеонтологии. М.: 1980.Музафаров В.Г. * Кузнецова Е.А. Геология Т 1 Геологические явления. М-Л. Новосибирск, ОНТИ 1993. * Минералогия и петрография. - М.:1964. * Михайлова И.А. Общая палеонтология. М.:.1989. * Немков Г.И. Историческая геология. - М.:Недра.1974. * Немков Г.И. Историческая геология с элементами палеонтологии. - М.:Недра.1990. * Фисуненко О.П., Пичугин б.в. Практикум по геологии: Учебное пособие для студентов. - М.:Просвещение,1985.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz