Файл қосу

Студенттерге арналған Мектеп әндері репертуарынан практикум пәннің бағдарламасы



ҚАЗАҚСТАН  РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
              <<МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ>> КАФЕДРАСЫ
Құжат СМК 3 уровня
                                   ПОӘК
                                       
                                       
                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                                   ПОӘК
Студенттерге арналған <<Мектеп әндері репертуарынан практикум>> пәннің бағдарламасы 
                                       
Редакция № 1  ______

                                       
                                       
                                       
<<Мектепт әндері репертуарынан практикум>> 
           ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
    5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін

СТУДЕНТТЕРГЕ  АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ  БАҒДАРЛАМАСЫ





                                  Семей
                           2013-2014 оқу жылы

                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                        Ред. № 1  _______20__ ж.
                                  Бет  2__
                                       
                                Алғы сөз
1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН
Құрастырған:  _______ <<___>>________ 20__ ж. <<Музыкалық білім>> 
кафедрасының п.ғ.к., доцент : ______________________Кайдарова К.М.
2 ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1 Кафедра отырысында бекітілген:
Хаттама № ___ от <<___>>_____ 2013 жыл
<<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, 
п.ғ.к.:   ______________ Бодауова Б.К.
2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының
отырысында бекітілген <<___>>________ 2013 жыл.  Хаттама № 
Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш.

3БЕКІТІЛГЕН
Университеттің Оқу  Кеңесінің отырысында бекітілген <<___>>____ 2013 жыл.  Хаттама № 
ОӘК төрайымы  _________  Искакова Г.К.

4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН




                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                        Ред. № 1  _______20__ ж.
                                  Бет  3__
                                       
                                Мазмұны 
                                       1
Жалпы ережелер
                                       
                                       2
Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны
                                       
                                       3
Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар
                                       
                                       4
Курс форматы 
                                       
                                       5
Курс саясаты
                                       
                                       6
Баға қою саясаты
                                       
                                       7
Әдебиеттер 
                                       















                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                        Ред. № 1  _______20__ ж.
                                  Бет  4__

1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1. Оқытушы туралы дерек
Кайдарова Гүлбаршин Муратовна  <<Музыкалық білім>> кафедрасының аға оқытушысы  -  педагогикалық стажы  -  40 жыл, тел: 53-20-12;  № 2 ғибарат, 113  - a  дәрісхана
* Пәннің аты - <<Мектеп әндері репертуарынан практикум>>;
- Кредиттер саны -  1          
1.2 Қысқаша пәннің мазмұны: 
        Жалпы бұл бұл пән Меутеп әндері репертуарынан практикум 5В010600  -  <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша жоғары оқу орының 3  -  курс студенттерінің 5 семестріне, 1 кредит 45 (сағат) яғни,  іштей және сырттай оқитындарға арналған. 
1.3 Пәннің мақсаты  -  студенттердің кәсіби бағыттағы мақсатты  әнді сүйумелдеу дайындығы. Сүйемелдеу дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру, алған білімдерін практикада қолдану, жалпы білім беретін мектептің әр сыныптарында музыкадан бағдарламаларды жүзеге асыруда оқушылардың жас ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, бейімділіктерін ескере отырып, музыкалық жұмыстардың әдістемелерін меңгеруге көмектесу. Өз тәжірбиелерін жинақтау үшін шығармашылық ізденуіне жағдай жасау.
1.4 Курстың негізгі міндеттері:
* студенттердің пән мазмұны, оның бөлімдері, бағыттары туралы түсініктер алуларына мүмкіндік туғызу;
*  музыкалық білім беудің педагогикасының мәселерімен байланысты әдіснамалық білімдерді меңгеру;
* музыкалық білім беудің педагогикасына қатысты әдебиеттермен жұмыс жасауда әдіснамалық талдауды игеру және оны әдіснамалық шығармашылық тұрғыда қолдану әдетіне тәрбиелеу;
* әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру;
* болашақ музыка мұғалімінің жеке тұлғалық кәсіби-педагогикалық қасиеттерін тауып көмектесу.


1.5 Оқытудың нәтижесі:
Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай  -  ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым  -  қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету.
1.6  Курсттың пререквизиттері:
1.6.1Музыкалық аспапта ойнау негіздерін білу - студенттердің тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психологиялық-педагогикалық циклындағы пәндерден,
1.6.2 сол сияқты музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы курсынан алған білімдеріне, біліктілігне және дағдыларына сүйенеді.
1.7 Курсттың постреквизиттері:
1.7.1 Музыкалық шығармаларды сүйемелдеу
1.7.2 Мектеп репертуарын аспапта еркін ойнау









                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2013
                        Ред. № 1  _______20__ ж.
                                  Бет  5_

2  Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны
                                                                 Кесте  1 
                                                                            №
Тақырыптың аты
                                                                               
                             Әдебиеттер
                                                                               

Т/К
ОБСӨЖ
СӨЖ
                                                                               
                                                                              1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       5
                                       6
                                                                              1
Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары, оның вуздық музыка-педагогикалық мұғалім дайындау жүйесінде алатын орны
                                       3
                                       2
                                       6
Музыкалық білім беру педагогикасы: ізденістер және дамыту бағыттары: Ғылыми мақалалар жинағы /Құрастырып, жалпы редакциясын басқарған Әлия Момбек.  -  Алматы, 2007.  -  238б.
                                                                              2
Сүйемелдеу, музыкалық білім ұғымдараның мәні
                                       3
                                       2
                                       6
Э. Б. Абдуллин, Е. В. Николаева. Теория музыкального образования: учебник для студ. Высш. Пед. Учеб. Заведений.  -  М., 2004.
                                                                              3
Музыкалық білім беруде педагогиканың философиямен, психологиямен, музыкатумен және басқа ғылымдармен байланысы
                                       4
                                       2
                                       6
Музыкалық білім беру педагогикасы: ізденістер және дамыту бағыттары: Ғылыми мақалалар жинағы /Құрастырып, жалпы редакциясын басқарған Әлия Момбек.  -  Алматы, 2007.  -  238б.
                                                                              4
Музыкалық білім беруде педагогика мәселелерінің әдіснамалық талдауы
                                       5
                                      1,5
                                      4,5
М.Х. Балтабаев. К вопросу о применении методологии традиционной художественной культуры в процессе преподования музыки а школе / Вопросы музыкальной педагогики, теории и испольнительства // КазГПУ им. Абая.  -  Алматы, 1992.
                                                                               
                                Барлығы:
15
                                      7,5
22,5
                                       
                                                                               
3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР
а) пәнді оқытудағы негізгі кеңестер: Музыкалық шығармаларды, мектеп репертуарын, білім беру әдіснамасы қоғамдық құбылыс ретінде музыкалық тәрбие заңдылықтарын, қоғамдық өмірдегі музыкалық тәрбиенің мәні мен ролін анықтайды.
ә ) пәнді оқытудағы студенттердің іскерлігі: Музыкалық шығармалардың талдау негізін оқу  -  студенттердің тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психология-педагогикалық циклындағы пәндерден, музыкалық білімнің теориясы мен практикасы курсынан алған білім, іскерлік және дағдыларына сүйенеді. Сүйемелдеу дәрежедегі педагогикалық болмыстың құбылстары мен заңдылықтарын, оларды түсіндіру тәсілдерін ұғыну, логикалық ойлауды меңгеру, әртүрлі мамандықтағы оқытушының шығармашлық өсуінің негізгі көрсеткіштерінің бірі болып табылады.
б) Тәжірбиелік сабақтарды дайындаудағы нұсқау: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай  -  ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым  -  қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету, өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру.
 в) оқу-әдістемелік кешеннің қолданудағы нұсқаулар  кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ жұмыстары студенттердің екі есеге ұлғаяды, бұл білім жоғарлатуға үлкен талаптар қояды.
 г) экзаменге дайындалудағы кеңестер: қыстық және жаздық сессияға дайын болу үшін ең алдымен берілген тапсырмаларды тәжірбиелік, СӨЖ уақытында өткізілсе, сонда ғана адал еңбек сіңірген студен қандай да болсада қиындықтан өтеді, білімі сонда жоғары бағаланады.




4 КУРС ФОРМАТЫ: тәжірбиелік сабағы  -  15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, екі аттестация және компьтерлік тест
5 КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер алдына мынадай администратиялық шарттар қойылады:
  Сабаққа кешігу  -  минус 0,5 балл
Сабақты босату  -  минус 2 балл
Жұмысты уақытында тапсырмау  -  минус 1 балл
6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ: 
Баға қою әдісі :
Тәжірбиелік сағатты 75 балл  1 аттестацияда и 75 балл 2 аттестацияда . 
ОБСӨЖ 45 балл  1 аттестацияда и 45 балл 2 аттестацияда 
Бақылау жұмысы 7 және 15 апталарда қойылады, қорытынды нәтижесінде 1-2 аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл, ал семестр бойынша әр рейтинг аттестация бойынша 300 балл




Пәннің балға бөлінуі <<_________________________>>
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               
                                                                               

7  Қолданылған әдебиеттер
1. Э. Б. Абдуллин, Е. В. Николаева. Теория музыкального образования. М., 2004.
         Қосымша әдебиеттер:
* Музыкалық білім беру педагогикасы: ізденістер және дамыту бағыттары: Ғылыми мақалалар жинағы /Құрастырып, жалпы редакциясын басқарған Әлия Момбек.  -  Алматы, 2007.  -  238б.
* Музыкалық әдістемелер 1-6 сынып бойынша 1997 ж, Атамұра баспасы.
* Р. Қ. Дүйсембінова. Музыкалық білім беру педагогикасы. Талдықорған, 2006.
* С. Мирсеитова мен Ә.Іргебаева редакциялаған. Әрекеттегі RWCT философиясы мен әдістері. Қазақстан Оқу Ассоциациясы.  -  Алматы: ИздатМаркет, 2004.
* А. Райымбергенов, С. Раймбергенова, Ұ.Байбосынова. Музыка. Жалпы білім беретін мектептің 2-сынып мұғалімдеріне арналған. / - Алматы: Атамұра, 2006. 
* Загвянский В.И. Методология и методика дидактического исследования.  -  М., 1982.

                                       












Пәндер