Файл қосу
Студенттерге арналған пәннің оқу жұмыс бағдарламасы Адам және жануарлар морфологиясы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМЖ құжат ПОӘК ПОӘК 042-14.01. 20.94/01-2012 ПОӘК Студенттерге арналған пәннің оқу жұмыс бағдарламасы <<Адам және жануарлар морфологиясы>> 27.09.2012ж. №2 басылым ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<Адам және жануарлар морфологиясы>> 5В060700 - <<Биология>> мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей- 2012 Алғы сөз * ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырған Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті "Биология" кафедрасының доценті, а/ш.ғ.к. Сатиева Калия Рамазановна * ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1.ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ Семей мемлекеттік университеті "Биология" кафедрасының мәжілісінде. <<27>> 08 2012ж. № 1 хаттама. Кафедра меңгерушісі: ______________ Арынова Р.А. 2.2.Аграрлық факультетіның оқу - әдістемелік бюро мәжілісінде. << 03>> 09 2012 ж. № 1 хаттама Төрағасы: Сатиева К.Р. * БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған. <<13>> 09 2012ж. № 1 хаттама. ОӘК төрағасы, оқу- ісі жөніндегі проректор: Рскелдиев Б.А. Мазмұны * Жалпы ережелер 2. Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 3. Курс форматы және саясаты 4. Баға қоюдың саясаты 5. Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 6. СӨБЖ және СӨЖ мазмұны 7. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі 1. Жалпы ережелер 1.1 Оқытушы және пән туралы мәліметтер Сатиева Калия Рамазановна а/ш.ғ.к. доцент -Биология кафедрасы -Байланыс ақпараты - телефоны 531970, № 5 оқу ғимараты -Сабақ өтетін бөлмелер - № 204 -Кредит саны - 3 1.2. Оқу жұмыс жоспарынан көшірме (1 кесте) 1кесте- Оқу жұмыс жоспарынан көшірме Курс Семестр Кредит ДР (сағ) ПС (сағ) СОӨЖ (сағ) СӨЖ (сағ) Барлығы (сағ) Қортынды бақылау түрі 1 2 3 4 5 6 7 8 9 2 3 3 15 30 45 45 135 емтихан 1.3 Пән мазмұнын қысқаша сипаттамасы. Адам және жануарлар морфологиясы - жануарлар организімнің құрылысын, оның даму сатылары мен қызметің байланыстыра зерттейді. Бұл ілім зоология, физиология, генетика және тағы басқа да биологиялық пәндерді өтеуге керек ғылыми негізін жасауға қатысады. 1.4. Аталмыш курстың мақсаты студенттерге жануарлар дене мүшелерінің, жүйелерінің құрылысын, дамуын онто-филогенездік дамуына байланысты зерттеу алу болып табылады. 1.5.Пәнді зерделеудің негізгі міндеті: - организмнің негізгі мүшелерінің атқаратын қызметтеріне сәйкес макроскопиялық, анатомиялық құрылысын, филогенез үрдісінде күрделену белгілері мен ерекшеліктерін, сонымен қатар аталмыш пәнге тән латын терминдер мен ұғымдарды білуі қажет. 1.6.Оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды түсінуі тиіс: - дене мүшелерінің құрылысын материалдық көзқарасымен олардың дамуын, жетілуін зерттеу; - организмдердің құрылыс негіздерін жақсы игере отырып, мүшелер мен дене аумақтарының орналасу орындарын жете білуді үйрену; - зертханалық сабақтарда студенттер препараттармен жұмыс жасау әдістерін меңгеру; - дене мүшелерінің, жүйелерінің құрылысын, дамуын онто-филогенездік дамуына байланысты зерттеу; 1.7.Курстың пререквизиті: " Адам және жануарлар морфологиясы " пәнін оқыған кезде студент мектеп бағдарламасындағы <<биология>>, <<зоология>>, <<анатомия>> курстарынан негізгі білімдерің білу қажет. 1.8.Курс постреквизиті: << Адам және жануарлар морфологиясы>> пәнінен алынған білім кейінгі курстарда гистология, цитология, эмбриология, генетика, физиология пәндерін оқыған кезде қолданылады 2. Пәңді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар Оку үрдісіне белсенді қатысу, уй тапсырмасын ынтамен орындау, сабакта карама-карсы байланысты колдау, ұжымдық жұмыска жәрдемдесу, ұқыпты және міндеті болу қажет. Курстарыен және оқытушылармен ашық, шыдамды да, мейірімді болған жөн. Пән барысы. Оқылатын дәрісте кейінгі ғылымның көкейтесті мәселелері, қазіргі жетістіктері мен жаңалықтары айтылады. Өткізілетін зертханалық сабақтарда организмнен алынып, жасалған жасушалар, препараттарын тікелей зерттеп, электронды микроскопта көрінетін микробейнелерді талдап, зерделейсіздер. Пәннiң әр дәрiсiнен кейiн ұсынылған сұрақтар мен тестерге жауап берiп, оған қайтаратын жауапты жинақтап қорытып, күмәндiк туса, алдын ала дәрiстен оқып, оны толық түсiнiп, дәрiске, сабаққа дайын болып келген жөн. Зертханалық сабақтарды өткізуге толық нұсқаулар, ұсынылған әдебиеттерде толық берілген. Жұмысты бастамас бұрын сабақтың мақсаты мен міндеттерін анықтап алып, ұсынылған әдебиеттерден теориялық материалдармен танысу қажет. Жұмысты жасаған соң міндетті түрде қорытынды жазып, суретін салу керек. Оқулықтағы тақырып соңында берілген сұрақтарға жауап беру керек. 3. Курс форматы және саясаты Қатынасу: дәрiс, зертханалық сабақтарға мiндеттi түрде қатынасу керек. Егерде қандайда болмасын себептермен сiз оларға қатынаса алмасаңыз, онда барлық меңгере алмаған материалға жауапкер боласыз. Мiнез - құлық: Студент ар кодексiн: мiнез-құлық этикасын сақтауы керек. Сабаққа кешiгу кешiрiлмейтiн қылық. Сабақ үстiнде оқу тәртiбiн жиi бұзушылар дәрiсханадан шығарылып жiберiледi, немесе бүкiл курс бойынша <<қанағаттанарлықсыз>> бағамен жазаланады. Бақылау тапсырмалары. Олар сөзсiз орындалып, белгiленген мерзiмде тапсырылуы қажет. Кешiгiп орындалған жұмыстардың бағасы өзiнен - өзi төмен болады. Межелiк бағалау: Межелiк бағалаудың қортындысы сабақ қатысуы мен үлгерiмiне, студенттердiң белгiленген мерзiмге өз бетiмен жұмыс орындауына, сабақта ауызша немесе жазбаша түрде берген жауабына, межелiк бақылау қортындысына байланысты қойылады. Көшiрiп алу және бiреудiң шығармасын толық немесе жарым-жартылай өз атымен ұрлап пайдалану: Қандай да болмасын көшiрiп алу немесе бiреудiң шығармасын толық, не жарым-жартылай өз атымен ұрлап пайдалану (басқа студенттерден дайын тапсырма және шешiмдер көшiрмесiн пайдалану) дәрiсханадан шығарумен тоқтатылады немесе <<қанағаттанарлықсыз>> бағамен жазаланады. Ұрлап пайдалану мен алдауды болғызбау керек. Ұялы телофон: Сабақ үстiнде оны үзiп тастау, немесе ұялы телефонмен байланысты болғызбау керек. Емтихан: Қортынды емтихан барлық студенттер емтихан беруге рұқсат етiлгеннен кейiн емтихан сұрақтары жазылған ауызша, не тест арқылы өткiзiледi 4. Баға қоюдың саясаты 1 - 15 апта аралығында бір дәріс үшін: тақырыптардың барлық сұрақтарын толық конспектілеу - 1 балл, дәрістерге белсенді қатысу - 1 балл. Жалпы әр аптада - 2 балл, барлығы 30 балл. Бір аптада ЗТС: 4 балл - ЗТС барлық тапсырмаларын орындау, 4 балл - тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест) және 4 балл - тақырып бойынша талдау жасау. Жалпы - 12 балл. Бір аптада СОӨЖ: тақырып бойынша семинарлық сабақтарда жұмыс істеу - 1 балл, семинар сұрақтарын конспектілеу - 1 балл. Жалпы - 2 балл. Бір аптада СӨЖ: сызбаларды құрастыру - 1 балл, реферат - 1 балл. Жалпы - 2 балл. 2- 8 апта аралығында ЗТС: 8 балл - ЗТС барлық тапсырмаларын орындау, 8 балл - тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест) және 9 балл - тақырып бойынша талдау жасау. Жалпы әр аптада 25 балл, барлығы 175 балл. 2 - 14 апта аралығында СОӨЖ: тақырып бойынша семинарлық сабақтарда жұмыс істеу - 2 балл, семинар сұрақтарын конспектілеу - 2 балл. Жалпы әр аптада - 4 балл, барлығы 52 балл. 2 - 15 апта аралығында СӨЖ: сызбаларды, кестелерді құрастыру - 2 балл, реферат - 3 балл. Жалпы әр аптада - 5 балл, барлығы 70 балл. 9 - 14 апта аралығында ЗТС: 10 баллов - ЗТС барлық тапсырмаларын орындау , 8 балл - тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест) және 9 балл - тақырып бойынша талдау жасау. Жалпы әр аптада 27 балл, барлығы 162 балл. 15 апта ЗТС: 12 баллов ЗТС барлық тапсырмаларын орындау, 9 балл - тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест) және 9 балл - тақырып бойынша талдау жасау. Жалпы - 30 балл. 15 апта СОӨЖ тақырып бойынша семинарлық сабақтарда жұмыс істеу - 3 балл, семинар сұрақтарын конспектілеу - 2 балл. Жалпы - 5 балл. Жалпы, дәріс тақырыптардың барлық сұрақтарын толық конспектілеу - 15 балл, дәрістерге белсенді қатысу - 15 балл, қатысқану үшін - 30 балл. Барлығы - 60 балл. Зертханалық сабақтарда жұмыс істеу - 379 балл. Зертханалық сабақтарда қатысқану үшін - 30 балл. СОӨЖ шегіндегі сабақтардағы жұмыс - 59 балл. СӨЖ - 72 балл. Барлығы - 600 балл. Бағалау әріп баламасы, балл және пайызбен көрсетілген Бағалаудың әріп баламасы Балдың сандық баламасы Пайыз мөлшері Дәстүрлі жүйемен бағалау А А- 4,0 3,67 95-100 90-94 Өте жақсы В+ В В- 3,33 3,0 2,67 85-89 80-84 75-79 Жақсы С+ С С- Д+ Д 2,33 2,0 1,67 1,33 1,0 70-74 65-69 60-64 55-59 50-54 Қанағаттарлық F 0 0-49 Қанағаттарлықсыз I NA Аяқталмаған P Пәнді өтті 2 кесте- пәннің орындалу графигі мен тапсырма беру мазмұны № Жұмыс түрлері Тапсырманың мақсаты мен мазмұны Орындалу ұзақ-тығы Балл Өткізу мерзімі Бақылау 1 2 3 4 5 6 7 1 Зертханалық сабақ Білім тексеруге бағытталған бақылау Күнделікті 379 Апта сайын Препараттар бойынша сурау, ауызша жауап беру, суреттер салу 2 Бақылау жұмысы Дәріс материалдарын ұғуын тек-серуге бағыт-талған бақы-лау Күнделікті 30 Апта сайын Жазбаша есеп 3 СОӨЖ Күнделікті 59 Апта сайын Жазбаша және ауызша есеп 4 СӨЖ (үй тапсырмасы) СӨЖ бойынша барлық тапсырмаларды орындау Күнделікті 72 Апта сайын Реферат жазу және оны қорғау 5 Сабақтарда қатысу Күнделікті 60 Апта сайын Пән емтиханын бағалау үшін модуль, межелік бақылау (60%), қорытынды бағалау, емтихан - (40%), барлығы 100% құратын үлгерімнің ең үлкен қосындысы алынады. 5. Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3 кесте - Пәндердің мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу Тақырыптардың атауы Сағат саны ДС ЗХ СОӨЖ СӨЖ Кіріспе. Жануарлар организмінің құрылысындағы анатомиялық ерекшеліктер. 1 1 2 3 Біліктік қаңқаның морфологиясы. 1 2 3 3 Шеттік қаңқаның морфологиясы. 1 2 3 3 Синдесмология. 1 1 2 3 Миология. 1 3 4 3 Тері жабыны және оның туындылары. 1 1 2 3 Ас қорыту жүйесі. 1 2 3 3 Тыныс алу жүйесі. 1 2 3 3 Несеп шығару аппараты. 1 1 2 3 Жыныс мұшелерінің морфологиясы 1 2 3 3 Жүрек қан тамырлар жүйесі. 1 2 2 3 Лимфа жүйесі. 1 1 2 3 Ішкі секреция бездері. 1 1 2 3 Қан жасаушы мүшелері. 1 1 2 3 Жүйке жүйесі және сезім мүшелері. 1 8 9 3 6. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны 4 кесте- СОӨЖ және СӨЖ мазмұны СОӨЖ СӨЖ Аудиториялық Аудиториядан тыс Кіріспе. Жануарлар организмдерінің анатомиялықерекшеліктер Анатомия туралы ұғым. Организмнің дамуы және олардың құрылысындағы заңдылықтар. Жануар организмнің құрысындағы жалпы зандылықтар Білікті қанқаның морфологиясы Қанқаның морфофункциональдық сипаттамасы. Қанқаның бөліктерге бөлінуі. Білікті қанқа. Білікті қанқаның дамуы туралы қысқаша мәллеметтер Шеттік қанқаның морфологиясы Шеттік қанқаның жалпы сипаттамасы. Аяқ сүйектерінің құрылысы. Шеттік қанқаның онтогенезі Сүйектердің байланысы Сүйектер байланысының түрлері. Диартроз. Синартроз. Аяқ буындарының байламдары Миология Бұлшық еттердің манызы, түрлері. Бас,моыйн, тұлға,аяқ бүлшықеттері. Бұлшықеттердің жалпы сипаттамасы және олардың жіктелуі. Тері жабыны және оның түындылары Терінің құрылысы, қызметтері. Тері түындалары. Тері және оның туындыларының дамуы Ас қорыту жүйесі. Ас қорыту мүшелерінің морфологиясы. Ішкі мүшелердің түрлері. Ішкі мүшелер, дене және серозды қуыстар туралы түсінік Тыныс алу жүйесі Тыныс алу мүшелерінің құрылысы, қызметтері. Бронхиальды және альвеолярлы бутағы Зәр шығару жүйесі Филоө онтогенез. Неспе шығару мүшелерінің морфологиясы. Зәрдің түзілу механизмі Жыныс мүшелерінің морфологи ясы. Филоө онтогенез. Аталық және аналық мүшелерінің жалпы сипаттамасы, құрылысы, қызметтері. Жыныс бездерінің эндокринді қызметі. Овуляция туралы түсінік. Сары денешіктің түзілуі. Жүрек қан тамырлар жүйесі. Жүрек қан тамырлар жүйесінің жалпы сипаттамасы. Жүректің құрылысы, тамырлар тарамдалуының заңдылықтары. Жүрек және қан тамырлар жүйесінің дамуы Лимфа жүйесі Лимфа айналым жүйесінің құрылысы және манызы. Лимфа түйінің құрылысы мен манызы. Ішкі секреция бездері Эндокринді жүйенің жалпы сипаттамасы, жіктелуі.Бездердің құрылысы, қызметі. Ішкі секреция бездерінің дамуы Қан жасау мүшелері Қан жасау мүшелердің морфофункциональдік сипаттамасы. Мұшелердің құрылысы, манызы. Қан жасау қызметінің қалыптасуы Жүйке жүйесі. Сезім мүшелері Жүйке жүйесінің жалпы сипаттамасы. Жұлын. Бас ми. Сезім мүшелері. Орталық жүйке жүйесіне сыртқы және ішкі орта факторлардың әсері Анализаторлар туралы түсінік 7. <<Жануарлар морфологиясы>> пәні бойынша календарлық кестесі 5 кесте - <<Жануарлар морфологиясы>> пәні бойынша календарлық кестесі № Бақылау түрі Балл Апталар Жалпыбалл саны 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 1 Дәріске қатысқаны үшін 2 * * * * * * * * * * * * * * * 30 2 Дәрістерді толық конспектілеу 1 * * * * * * * * * * * * * * * 15 3 Дәрістерге белсенді қатысқаны үшін 1 * * * * * * * * * * * * * * * 15 4 ЗТС қатысқаны үшін 2 * * * * * * * * * * * * * * * 30 5 ЗТС барлық тапсырмаларын орындау үшін 4 * 4 6 Тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест) 4 * 4 7 Тақырып бойынша талдау жасау 4 * 4 8 ЗТС барлық тапсырмаларын орындау үшін 8 * * * * * * * 56 9 Тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест) 8 * * * * * * * 56 10 Тақырып бойынша талдау жасау 9 * * * * * * * 63 11 ЗТС барлық тапсырмаларын орындау үшін 10 * * * * * * 60 12 Тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест) 8 * * * * * * 48 13 Тақырып бойынша талдау жасау 9 * * * * * * 54 14 ЗТС барлық тапсырмаларын орындау үшін 12 * 12 15 Тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест) 9 * 9 16 Тақырып бойынша талдау жасау 9 * 9 17 Тақырып бойынша семинарлық сабақтарда жұмыс істеу /СОӨЖ/ 1 * 1 18 Семинар сұрақтарын конспектілеу /СОӨЖ/ 1 * 1 19 Тақырып бойынша семинарлық сабақтарда жұмыс істеу /СОӨЖ/ 2 * * * * * * * * * * * * * 26 20 Семинар сұрақтарын конспектілеу /СОӨЖ/ 2 * * * * * * * * * * * * * 26 21 Тақырып бойынша семинарлық сабақтарда жұмыс істеу /СОӨЖ/ 3 * 3 22 Семинар сұрақтарын конспектілеу /СОӨЖ/ 2 * 2 23 Сызбаларды құрастыру /СӨЖ/ 1 * 1 24 Реферат /СӨЖ/ 1 * 1 25 Сызбаларды, кестелерді құрастыру /СӨЖ/ 2 * * * * * * * * * * * * * * * 28 26 Реферат /СӨЖ/ 3 * * * * * * * * * * * * * * 42 Барлығы (макс.) * * * * * * * * * * * * * * * 600
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz