Файл қосу
Күрес әдістемесінің биомеханикалық негізі
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМК құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-35.1. 17 /02-2013 ПОӘК Студенттерге арналған пәннің бағдарламасы <<Адам және жануар физиологиясы>> № 1 басылым от ____ 09. 2013 г. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010800 <<Дене шынықтыру және спорт>> мамандығының <<Таңдап алынған спорт түрінен кәсіптік жаттықтырушылық қызметін жетілдіру>> пәні бойынша СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 1.ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы Уразбаев М.Т. <<____>>___________ 20___ж., аға оқытушы <<Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың лауазымы теориясы мен әдістемесі>> кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың теориясы мен әдістемесі кафедрасының отырысында <<____>>___________ 20___ж. №____хаттама Кафедра менгерушісі _______Прохоров Б.Н. 2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында <<____>>___________ 20___ж. №____ хаттама Төрайымы ____________ Абдишева З.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған <<____>>___________ 20___ж. №____ хаттама ОӘК төрайымы ____________ Искакова Г.К. 4.БІРІНШІ РЕТ КІРГІЗІЛГЕН Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қоюдың саясаты 7. Әдебиет тізімі ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Уразбаев марат Тулеуханұлы, <<Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың теориясы мен әдістемесі>> кафедрасының аға оқытушы Байланыс ақпараты - тел: 63-33-39, оқу ғимараты №3, кабинет № 244 Сабақ өткізу орны - дәрісхана № 233 Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Таңдап алынған спорт түрінен кәсіптік жаттықтырушылық қызметін жетілдіру пәні - оқу жоспарындағы таңдау компонентіне жататын курс. <<Таңдап алынған спорт түрінен кәсіптік жаттықтырушылық қызметін жетілдіру>> курсы спорттық педагогикалық пәндердің арасында болашақ дене мәдениеті мұғалімдері мен спорт түрлерінен жаттықтырушылар даярлауда студенттердің таңдауы бойынша пән болып табылады. Дене тәрбиесі жаттығуларының көп түрлілігі және олардың орындалу әдістері пәнінің негізгі мазмұны болғандықтан адам ағзасына қозғалыс мүмкіндіктерін ескере отырып ағза қызметтеріне жағымды әсер ету мүмкіндіктерін қалыптастырады. 1.3 Пәнді оқып-білудің мақсаты: Таңдап алынған спорт түрінен кәсіптік жаттықтырушылық қызметін жетілдіру пәні - оқу жоспарындағы таңдау компонентіне жататын курс. <<Таңдап алынған спорт түрінен кәсіптік жаттықтырушылық қызметін жетілдіру>> курсы спорттық педагогикалық пәндердің арасында болашақ дене мәдениеті мұғалімдері мен спорт түрлерінен жаттықтырушылар даярлауда студенттердің таңдауы бойынша пән болып табылады. Күрес жаттығуларының көп түрлілігі және олардың орындалу әдістері пәнінің негізгі мазмұны болғандықтан адам ағзасына қозғалыс мүмкіндіктерін ескере отырып ағза қызметтеріне жағымды әсер ету мүмкіндіктерін қалыптастырады. 1.4 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: Күрес түрлерінен ілім, тарих және әдістемелер саласында қажетті білімдермен қарулану. Өз мамандығын талапқа сай меңгерген, теориялық, практикалық даярлығы бар, жоғары мәдениетті, нақты интеллегент маман даярлау. 1.5 Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды білу керек: * пәннің маңызын,мақсатын және оның өзінің болашақ мамандығына пайдалана білу керек * Күрес жаттығуларының ілімдері мен әдістерін. * Жалпы білім беретін мектеп оқушыларының жас ерекшеліктері мен қозғалыс әрекеттерінің мүмкіндіктерін. * Күрес саласындағы құрал-жабдықтардың құрылысы мен қолдану ерекшеліктерін. * Спорттық құрал-жабдықтарды қолданудың ерекшеліктерін. * Самбо және қол күрес саласындағы жарыстардың ережелерін. * Оқу бағдарламасын игеру * Оқытудың техникалық саласын оқу процессінде қолдана білу. * Дене мәдениеті және спорт саласындағы игерген білімін педагогикалық салада қолдана білуі қажет. * Оқытушылық іс-әрекетпен айналысу. * Педагогикалық іс-әрекеттерін дұрыс жоспарлау. * Денсаулықтарында ауытқулары бар балалармен тәрбие және оқу жұмыстарын ұйымдастыра білу. * Оқушылардың дене даярлығы деңгейін бағалай алуы. 1.6 Курстың пререквизиттері: спорттық - педагогикалық пәндер. 1.7 Курстың постреквизиттері: - жалпы психология. - педагогика. - педагогикалық практика 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте № т/б Тақырыб атауы Сағаттар Әдебиет Дәріс ПС ОСӨЖ СӨЖ 1. Күрес әдістемесінің биомеханикалық негізі. 1 1 1 1 7.1.1-7.1.4 С. 5-16. 2. Дененің тепе-теңдігі. 1 1 1 1 7.1.1-7.1.4 С. 17-38. 3. Тіреу алаңы. 1 1 1 1 7.1.1-7.1.4 4. Салмақ жүктемесі. 1 1 1 7.1.1-7.1.4 5. Дененің салмағы, бойдың ұзындығы, дене мүшелерінің пропорциялары. 1 1 1 2 7.1.1-7.1.4 6. Күштің берілуі, иін түрлері. 1 1 1 2 7.1.1-7.1.4 7. Спортшыларды жас ерекшеліктеріне, салмақ дәрежелеріне және шеберліктеріне қарай бөлу 1 1 1 2 7.1.1-7.1.4 8. Спорттық күрес әдістерін классификациялау, топтау, жүйелеу, атау беру. 1 1 1 2 7.1.1-7.1.4 9. Түрегеліп тұрып орындалатын әдістер түрлері. 1 1 2 7.1.1-7.1.4 10. Жатып, төрттағандап орындалатын әдіс түрлері. 1 1 1 2 7.1.1-7.1.4 11 Ауырту, созу әдістері, бағындыру әдістері. 1 1 2 7.1.1-7.1.4 С. 5-16. 12 Аудару, аунату, сүйреу 1 1 2 7.1.1-7.1.4 С. 17-38. 13 Спорттық күрестің физиологиялық негіздері. 1 1 1 2 7.1.1-7.1.4 14 Тыныс алу. 1 1 1 7.1.1-7.1.4 15 Балалар мен жасөспірімдерді жаттықтырудың ерекшеліктері. 1 1 1 7.1.1-7.1.4 16 Күш қабілеті. 1 1 1 1 7.1.1-7.1.4 17 Төзімділік қабілеті. 1 1 1 2 7.1.1-7.1.4 18 Тепе-теңдік сақтау. 1 1 2 7.1.6-7.1.8 БАРЛЫҒЫ: 15 15 15 30 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР <<Таңдап алынған спорт түрінен кәсіптік жаттықтырушылық қызметін жетілдіру>> курсын оқыту өзара байланысты төрт форманы қажет етеді: дәріс, практикалық (семинар) жұмыс, ОСӨЖ-оқытушының студентпен өздік жұмысы, және СӨЖ- студенттің өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспектті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Практикалық(семинар)сабағына дайындалуда келесі қажет болады: практикалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; практикум немесе нақты әдістемелік нұсқаулардан жұмыстың мазмұнымен, қажетті құралдар, алғашқы сабаққа жіберілу алыңған соң жеке тапсырма орындау; қорытындысымен орындалған жұмыстың есебін жазу және оны қорғау. ОСӨЖ және СӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық сабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ <<Таңдап алынған спорт түрінен кәсіптік жаттықтырушылық қызметін жетілдіру>> - 2 кредит. Курс бойынша 50 минуттық дәріс, 50 минуттық практикалық сабақ және 50 минуттық ОСӨЖ аптасына 1 рет болады. Дәрістерге, практикалық сабаққа, ОСӨЖ-ге қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Практикалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады. Сол жағдайда ғана тәжірибелік жұмысқа толық қорытынды жасауға болады. Сабаққа дайын емес студент практикалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді. 5 курс саясаты Студентпәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда баллдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша баллдардың таратылуы кестеде келтірілген <<Таңдап алынған спорт түрінен кәсіптік жаттықтырушылық қызметін жетілдіру>> пәні бойынша балдардың таратылуы 2 кесте Апта Бақылау түрі Балдардың барлығы Қосымша 1-8 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Практикалық жұмыстарды орындау(есеп, қорғау) 1 Күрес әдістемесінің биомеханикалық негізі. 13 Практикалық сабақта 2-3 Дененің салмағы, бойдың ұзындығы, дене мүшелерінің пропорциялары. 26 Практикалық сабақта 4 Күштің берілуі, иін түрлері. 13 Практикалық сабақта 5 Спортшыларды жас ерекшеліктеріне салмақ дәрежелеріне және шеберліктеріне қарай бөлу 13 Практикалық сабақта 6 Түрегеліп тұрып орындалатын әдістер түрлері 13 Практикалық сабақта 7 Жатып, төрттағандап орындалатын әдіс түрлері 13 Практикалық сабақта 8 Жатып, төрттағандап орындалатын әдіс түрлері 14 Практикалық сабақта Студенттің өздік жұмысы 1 Күрес әдістерінің биомеханикалық негізі. 10 Сабақ кестесіне сәйкес 2-3 Дененің тепе-теңдігі 20 Сабақ кестесіне сәйкес 4 Салмақ жүктемесі 10 Сабақ кестесіне сәйкес 5 Дененің салмағы, бойдың ұзындығы, дене мүшелерінің пропорциялары 10 Сабақ кестесіне сәйкес 6 Күштің берілуі, иін түрлері 10 Сабақ кестесіне сәйкес 7-8 Спорттық күрес әдістерін классификациялау, топтау жүйелеу, атау беру 15 Сабақ кестесіне сәйкес Оқытушымен студенттің өздік жұмысы 1 Күш түрлеріне талдау 4 Сабақ кестесіне сәйкес 2-3 Күрес классификациясы, жүйесіне талдау 8 Сабақ кестесіне сәйкес 4 Күрес әдістеріне талдау 4 Сабақ кестесіне сәйкес 5 Спортшылардың жас ерекшеліктерін белгілеу 4 Сабақ кестесіне сәйкес 6 Спортшылардың салмақ дәрежелеріне талдау 4 Сабақ кестесіне сәйкес 7-8 Жасөспірімдер салмақ жүктемесінің сызбасы 6 Сабақ кестесіне сәйкес 8 Түрегеліп тұрып орындалатын әдістерді топтастыру 60 б. Сабақ кестесіне сәйкес 1 апта мен 8 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы 30+270 9-15 Аудиториялық сабақтарына қатысу және даярлық 30 Оқытушы электрондық журналда оқушының тек сабаққа қатыспау фактісін көрсетеді Практикалық жұмыстарды орындау(есеп, қорғау) 9 Жатып, төрттағандап орындалатын әдіс түрлері 15 Практикалық сабақта 10 Жатып, төрттағандап орындалатын әдіс түрлері 15 Практикалық сабақта 11 Ауырту, созу әдістері, бағындыру әдістері 15 Практикалық сабақта 12 Ауырту, созу, әдістері, бағындыру әдістері 15 Практикалық сабақта 13 Аудару, аунату, сүйреу 10 Практикалық сабақта 14 Түрегеліп тұрып орындалатын әдістер түрлері 15 Практикалық сабақта 15 Ауырту, созу, әдістері, бағындыру әдістері. 15 Практикалық сабақта Студенттің өздік жұмысы 9-11 Спортшыларды жас ерекшеліктеріне, салмақ дәрежелеріне және спорттық шеберліктеріне қарай бөлу. 30 Сабақ кестесіне сәйкес 12-13 Түрегеліп тұрып орындалатын әдіс түрлері 20 Сабақ кестесіне сәйкес 14-15 Жатып, төрттағандап орындалатын әдіс түрлері 25 Сабақ кестесіне сәйкес Оқытушымен студенттің өздік жұмысы 9-11 Тепе-теңдікті сақтау 12 Сабақ кестесіне сәйкес 12-13 Жүрек, қан-тамырлары қызыметі ерекшелігі 8 Сабақ кестесіне сәйкес 14-15 Күрес әдістерінің бұлшық ет, адам ағзасы, сүйек-буындарға әсері 10 Сабақ кестесіне сәйкес 15 Сыртқы және ішкі күштер 60 б. Сабақ кестесіне сәйкес 9 апта мен 15 апта аралығында оқу нәтижелері бойынша балдардың барлығы 30+270 Емтихан балдарының барлығы 400 Академиялық мерзімде балдардың барлығы 1000 Студенттердің білім бағалау шкаласы: Әріптік жүйе бойынша баға Балдардың сандық эквиваленті Проценттік мазмұны Дәстүрлі жүйе бойынша баға А 4,0 95-100 Өтежақсы А- 3,67 90-94 -<<- В+ 3,33 85-89 Жақсы В 3.00 80-84 75-79 -<<- В- 2,67 -<<- С+ 2,33 70-74 Қанағаттанарлық С 2,00 65-69 -<<- С- 1,67 60-64 -<<- Д+ 1,33 55-59 -<<- Д 1,00 50-54 -<<- Ғ 0,00 0-49 Қанағаттанарлықсыз * ӘДЕБИЕТ Негізгі әдебиеттер: * Асубаев А.Р. Спортивная борьба. Алматы 1998 * Алимханов Е. Самбо күресінүйретудің негіздері. Алматы 2000 * Алимханов Е. Балуанның дене күш қабілетін арттыру. Алматы 2004 * Байдосов К. Казахская национальная борьба. Алматы 1987 * Дьячков В.М.Физическая подготовка спортсмена. М: ФиС 1967 * К.Қойшыбек. Спорттық жарыстарға қатысушы балуанның көпжылдық дайындығы Алматы 2005 * Матущак П.Ф. 100 уроков вольной борьбы. Алматы 1992 * Ленц А.Н. Такика в спортивной борьбе. М: ФиС 1967 * Кесенбаев Т.Н. Спортивно-педагогическое совершенствование по вольной борьбе. Алматы 2005 * Кожарский В.П. Сорокин Н.Н. Техника классичкской борьба. М.ФиС 1978 Қосымша әдебиеттер: * Уанбаев Е.Қ. Мектептегі дене тәрбиесі жұмыстарын жоспарлау, бақылау және есепке алу. /Е.К.Уанбаев, Ф.Ж.Уанбаева. - Өскемен: БАЙ баспасы. 2006 - 225 б. * Озолин Н.Г. Настольная книга тренера наука побеждать. - М.: изд-во <<Астрель>>, 2002 г. - 854 с. * Аулик И.В. Как определить тренированного спортсмена. - М.: <<ФиС>>, 1977 г. - 195 с. * Филин В.П., Фомин Н.А. Основы юношеского спорта. - М.: <<ФиС>>, 1990 г. - 255 с. * Годик Н.А. Контроль тренировочных и соревновательных нагрузок. - М.: <<ФиС>>, 1980 г.- 136 с. * Ленченков И.С. Физкультурно- оздоровительная и спортивно-массовая работа в образовательных учреждениях. / И.С. Ленченков. Усть-Каменогорск: из-во ВКГУ, 2003 * Русанов В.П., Беляков Н.И. Модульно- рейтинговая технология физическом воспитании студентов. - У-Ка, изд-во ВКГУ, 2003 г. - 34 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz