Файл қосу

Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі



ҚАЗАҚСТАН  РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
              <<МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ>> КАФЕДРАСЫ
Құжат СМК 3 уровня
                                   ПОӘК
                                       
                                       
                                   ПОӘК
                              042-18.1.32/02-2014
                                   ПОӘК
Студенттерге арналған <<Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі>> пәннің бағдарламасы
                                       
Редакция № 2 
16.06. 2014

                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
<<Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі>> 
                                       
           ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                                       
5В010100 <<Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу>> мамандығы

СТУДЕНТТЕРГЕ  АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ  БАҒДАРЛАМАСЫ







                                  Семей
                           2014-2015 оқу жылы

                         ПОӘК 042-18.1.32/02-2014
                       Редакция № 2 16.06.2014
                                  Бет  2__
                                       
                                       
                                Алғы сөз

1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН
Құрастырған:  <<Музыкалық білім>>  кафедрасының

 п.ғ.к., доцент : _____________Сұлтанова Н.К.

2 ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1 Кафедра отырысында бекітілген:

Хаттама № _1__ от <<_29_>>___08__ 2014 жыл

<<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, 

п.ғ.к.:   ______________ Бодауова Б.К.

2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының
отырысында бекітілген <<__05_>>___09_____ 2014 жыл.  Хаттама № 1

Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш.


3БЕКІТІЛГЕН
Университеттің Оқу  Кеңесінің отырысында бекітілген 
<<11>> 09  2014 жыл.      Хаттама № 1

ОӘК төрайымы  _________  Искакова Г.К.














                         ПОӘК 042-18.1.32/02-2014
                       Редакция № 2 16.06.2014
                                  Бет  3__
                                       
                                Мазмұны 
                                       1
Жалпы ережелер
                                       
                                       2
Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны
                                       
                                       3
Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар
                                       
                                       4
Курс форматы 
                                       
                                       5
Курс саясаты
                                       
                                       6
Баға қою саясаты
                                       
                                       7
Әдебиеттер 
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       

                                       
                                       

                                       
                                       

                                       
                                       

                                       
                                       

                                       









                         ПОӘК 042-18.1.32/02-2014
                       Редакция № 2 16.06.2014
                                  Бет  4__
1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1. Оқытушы туралы дерек
Сұлтанова Нұргүл Кәмілқызы, <<Музыкалық білім>> кафедрасының педагогика ғылымдарының кандидаты, доцент, ғылыми  -  педагогикалық стажы  -  26 жыл, тел: 42-48-08; 56-39-09, № 2 ғибарат, 210 дәрісхана
* Пәннің аты - <<Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі>>;- Кредиттер саны -  2         
1.2 Қысқаша пәннің мазмұны: Жалпы бұл бұл пән <<Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі>> 5В010100 <<Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу>> мамандығы бойынша жоғары оқу орының 2  -  курс студенттерінің 3 семестріне, 2 кредит 90(сағат) яғни,  іштей және сырттай оқитындарға арналған. 
3.2 Пәннің мақсаты  -  болашақ музыка жетекшілері мен мектептке дейінгі ұйым тәрбиешілерін кәсіби-педагогикалық дайындауға бағытталған пәндердің бірі музыка тәрбиесі теориясы мен әдістемесі болып табылады,  болашақ музыка жетекшілері мен тәрбиешілердің эстетикалық-педагогикалық шеберлік негіздерін қалыптастыру..
3.3 Курстың негізгі міндеттері:
* студенттердің пән мазмұны, оның бөлімдері, бағыттары туралы түсініктер алуларына мүмкіндік туғызу;
* мектептке дейінгі балалармен музыкалық жұмыстың әдістемесін меңгерту;
* музыкалық қызметке қажетті кәсіби педагогикалық  сапасын қалыптастыру
* балалар бақшасында музыкалық тәрбие теориясын оқыту мәселелері бойынша өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру; 
* балалар бақшасында музыкалық тәрбие теориясын оқыту мәселелері бойынша дәрежеде музыкалық білім берудің педагогикалық мәселелерін дұрыс ұғынуына мүмкіндік беру;
* Музыкаға деген сүйіспеншілік пен құштарлықты тәрбиелеу. Бұл міндет баланың естіген шығармаларының мазмұнын тереңірек сезіп, түсінуіне көмектесетін музыкалық кабылдағыштығын, музыканы есте ұстау қабілетін дамыту жолымен шешіледі. Музыканың тәрбиелік ықпалы жүзеге асырылады.
* Балаларды алуан түрлі музыкалық шығармалармен таныстырып, олардың музыкалық әсерлерін байыта беру керек.
* болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің музыкаға және мектептегі музыкалық-педагогикалық жұмыстарға қызығушылығын қалыптастыру;
* өз бетімен музыкалық білім алуға қажеттілікті, алған білімдерін практикада қолдану;
3.4  Оқытудың нәтижесі: болашақ мектептке дейінгі музыка мұғалімінің жас ұрпақ бойына ең алғашқы білім негіздерін сіңіретін, олардың дағдылары мен машықтарының дұрыс бағытта қалыптасуын қамтамасыз ететін, ізгілікті және отаншылдық қасиеттерге баулитын тұлға. Оқушылардың рухани мәдениетін қалыптастырудың негізгі компонентінің бірі эстетикалық тәрбие. Музыкалық эстетикалық тәрбиенің маңызды бір бөлігі болып табылады. мектептке дейінгі ұйым тәрбиешілеріне қойылатын талаптар, музыкалық қабілеттері, көркемдік-шығармашылық, музыка өнері және ерекшеліктері, музыкалық бейне, музыка тілі, музыкалық сөйлеу ұғымдарына сипаттамалары айтылады.  Мектепке  дейінгі  балалардың  сюжеттік-рольдік  ойындары. Мектепке дейінгі балалардың драмалау ойындар. Мектепке дейінгі балалардың құрылыс ойындары. Дидактикалық ойындар-оқыту құралы.
1.6.  Курсттың пререквизиттері:
1.6.1 осы пәнді меңгеру үшін, келесі пәндер бойынша алынған білімге сүйенуіміз қажет: педагогика, педагогика тарихы, мектепке дейінгі психология, мектепке дейінгі педагогика, Педагогикалық практика. жас ерекшелік физиологиясы мен гигиенасы, музыка негіздерінің теориясы.педагогикалық практикада алынған білімдерін қорытындылайды.
 педагогикалық практикада алынған білімдерін қорытындылайды.
1.7 Курсттың постреквизиттері:
1.7.1 осы пәнді оқыту барысында алынған теориялық, практикалық білімдері мектепке дейінгі мекемелердегі педагогикалық қызметтің негіздерін меңгеруге ықпалын тигізеді, педагогикалық практика пәндерінен алынған білімдерін қорытындылайды. 
                              042-18.1.32/02-2014
                       Редакция № 2 16.06.2014
                                  Бет  5_
1 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны
                                                                 Кесте  1 
                                      №
                          Тақырыптың аты
                                  Дәріс
                                     Т/С
                                  ОБСӨЖ
                                    СӨЖ
                             Әдебиеттер
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       6
                                       7
                                       8
Модуль 1. Мектеп жасына дейінгі балаларға музыкалық тәрбие берудің жалпы мазмұны мен құрылысы
                                       1
 Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі пәнінің мақсаты және міндеттері. 
3
1
1
5
Осеннева М.С. Безбородова Л.А. Методика музыкального воспитания младших школьников.-М.,2001
                                       2
Мектеп жасына дейінгі балаларға музыкалық тәрбие беру және дамытудың теориялық негіздері
3
2
1
5
Гогоберидзе, А.Г.   Музыкальное воспитание детей раннего и дошкольного возраста : современные педагогические технологии .-Ростов н/Д,2008
                                       3
Мектепке дейінгі ұйым педагогикалық үдеріс жүйесіне сипаттама
3
1
1
5
С85	Султанова, Н.К. Мектеп жасына дейінгі балаларға музыка пәнінен тақырыптық күнтізбелік жоспар: оқу-әдістемелік құрал / Н.К. Султанова, Семей: Интеллект, 2013.- 248 б.	
                                       4
Музыкалық өнер және көркемдік іс-әрекет мектептке дейінгі балаларға музыкалық тәрбие беру және дамыту негіздері
3
1
1
5
Гогоберидзе, А.Г.   Теория и методика музыкального воспитания детей дошкольного возраста :учеб.пособие для вузов ..-М.: Академия,2007
Модуль 2. Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық іс-әрекет түрлері
                                       5
Баланы дамыту тұжырымдамасы балалардың музыкалық іс-әрекет субъектісі ретінде
3
2
1
5
Әл-Фараби атынд. Қазақ ұлттық университеті=Казахский национальный университет им. Аль-Фараби. Педагогика ғылымы мен білім беру саласының өзекті мәселелері=Актуальные проблемы педагогической науки и сферы образования: Халық. ғылыми-тәжірибелік конф. материалдары, 23-24 ноября 2014 г.= Материалы междунар. науч.-практической. конф., 23-24 апреля 2014 г. / Әл-Фараби атынд. Қазақ ұлттық университеті=Казахский национальный университет им. Аль-Фараби; Әл-Фараби атынд. ҚҰУ.- Алматы: Қазақ ун-ті, 2014.- 303 б.	
                                       6
Мектепке дейінгі музыкалық тәрбие беру және дамыту әдістемесі: диагностикалау, ұйымдастыру, өзара әрекеті
3
2

5
Соснин, С.М.   Музыкальные сказки [Ноты] :Для детей старшего дошкольного, младшего и среднего школьного возраста  М,2004..
                                       7
Музыкалық іс-әрекет түрлері: бала-тыңдаушы, бала-орындаушы, бала-шығармашыл
4
2
1
5
Ветлугина Н.А. музыкальное воспитание в детском саду. М., 2008.
                                       8
Балалрдың музыкалық іс-әрекетінің формасы
4
2

5
Коренева, Т.Ф.   Музыкальные ритмопластические спектакли для дошкольного, младшего и среднего школьного возраста В.2 Ч. Ч.2[Ноты].-М.:ВЛАДОС , 2002
                                       9
Музыка жетекшісі: педагог тәрбиешілердің және ата-аналармен ынтымақтастықта болу.
4
2
1
5
Гогоберидзе, А.Г.   Теория и методика музыкального воспитания детей дошкольного возраста :учеб.пособие для вузов ..-М.: Академия,2007
                                      14
Барлығы :
30
15
22,5
67,5

3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР
а) пәнді оқытудағы негізгі кеңестер: Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі негіздерін оқу  -  студенттердің тарихи  -  теориялық музыкалық  -  орындаушылық психологиялық  -  педагогикалық циклындағы пәндерден, сол сияқты музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы курсынан алған білімдеріне, біліктілігіне және дағдыларына сүйенеді.
ә ) пәнді оқытудағы студенттердің іскерлігі: 
* Педагог  -  музыкантты дайындаудағы кәсіби бағыттылық.
* Музыкалық  -  педагогикалық ғылым мен практиканың интреграциясы.
* Музыка мұғалімінің шығармашылық қызметінде тәжірибе жинау, педагогикалық шеберлікті жетілдіру.
б) Тәжірбиелік сабақтарды дайындаудағы нұсқау: Семинарлық және зертханалық сабақтарды дайындау, курстық және дипломдық жұмыстарды орындау үрдісінде студенттердің іздену  -  зерттеулік жұмыстарын жандандыру музыкалық білім беру әдістемесі пәнінде көзделген.
 в) оқу-әдістемелік кешеннің қолданудағы нұсқаулар  кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ жұмыстары студенттердің екі есеге ұлғаяды, бұл білім жоғарлатуға үлкен талаптар қояды.
 г) экзаменге дайындалудағы кеңестер: қыстық және жаздық сессияға дайын болу үшін ең алдымен берілген тапсырмаларды тәжірбиелік, СӨЖ уақытында өткізілсе, сонда ғана адал еңбек сіңірген студен қандай да болсада қиындықтан өтеді, білімі сонда жоғары бағаланады.
4 КУРС ФОРМАТЫ: дәріс сабағы  -  30; тәжірбиелік сабағы  -  15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, екі аттестация және тест тапсырмалары
5 КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер алдына мынадай администрациялық шарттар қойылады:
  Сабаққа кешігу  -  минус 0,5 балл
Сабақты босату  -  минус 2 балл
Жұмысты уақытында тапсырмау  -  минус 1 балл
6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ: 
Баға қою әдісі :
Бақылау жұмысы 7 және 15 апталарда қойылады, қорытынды нәтижесінде 1-2 аттестация бойынша пәннен жалпы 1000 балл, ал семестр бойынша әр рейтинг аттестация бойынша 300 балл
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
<<Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі>> пәні бойынша баллдардың  үлестірілуі
                                                                               
                                                                  Кесте 2 
                                   Апта 
                            Бақылау түрі
                            Барлық баллы
                                Ескерту 
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                     1-7 
Сабаққа қатысу1-7апталықтары
                                      30
1-7тәжірбиелік
                                       2
Сабақтығы жұмытар 
                                      100
                          1-7 тәжірбиелік
                                    3,4,6,7
СРО
                                      100
                                   СРСП
                                       7
Рубеждік бақылау 1 
                                      70
                            тәжірбиелік
Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында
                                      300
                                       
                                     8-15
Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары
                                      30
                          8-15 тәжірбиелік
                                     8-15
Сабақтығы жұмытар 
                                      100
                          8-15 тәжірбиелік
                                  11,12.1,15
СРО
                                      100
                                   СРСП
                                      15
Рубеждік бақылау 2 
                                      70
                            тәжірбиелік
Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында
                                      300
                                       
Экзаменнің қорытынды баллы
                                      400
                                       
Барлық академиялық уақыттағы балл
                                     1000
                                       

7 Қолданылған әдебиеттер
* Осеннева М.С. Безбородова Л.А. Методика музыкального воспитания младших школьников.-М.,2001
* Гогоберидзе, А.Г.   Музыкальное воспитание детей раннего и дошкольного возраста : современные педагогические технологии .-Ростов н/Д,2008
* С85	Султанова, Н.К. Мектеп жасына дейінгі балаларға музыка пәнінен тақырыптық күнтізбелік жоспар: оқу-әдістемелік құрал / Н.К. Султанова, Семей: Интеллект, 2013.- 248 б.	
* Гогоберидзе, А.Г.   Теория и методика музыкального воспитания детей дошкольного возраста :учеб.пособие для вузов ..-М.: Академия,2007
* Әл-Фараби атынд. Қазақ ұлттық университеті=Казахский национальный университет им. Аль-Фараби. Педагогика ғылымы мен білім беру саласының өзекті мәселелері=Актуальные проблемы педагогической науки и сферы образования: Халық. ғылыми-тәжірибелік конф. материалдары, 23-24 ноября 2014 г.= Материалы междунар. науч.-практической. конф., 23-24 апреля 2014 г. / Әл-Фараби атынд. Қазақ ұлттық университеті=Казахский национальный университет им. Аль-Фараби; Әл-Фараби атынд. ҚҰУ.- Алматы: Қазақ ун-ті, 2014.- 303 б.	
* Соснин, С.М.   Музыкальные сказки [Ноты] :Для детей старшего дошкольного, младшего и среднего школьного возраста  М,2004..
* Ветлугина Н.А. музыкальное воспитание в детском саду. М., 2008.
* Коренева, Т.Ф.   Музыкальные ритмопластические спектакли для дошкольного, младшего и среднего школьного возраста В.2 Ч. Ч.2[Ноты].-М.:ВЛАДОС , 2002
* Гогоберидзе, А.Г.   Теория и методика музыкального воспитания детей дошкольного возраста :учеб.пособие для вузов ..-М.: Академия,2007
	

Пәндер