Файл қосу
шетел - қатынас - тиіс - тілі - базалық - тілінің - сөз
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-17.1.4 /01-2014 ПОӘК Оқытушыға арналған <<Мәдениетаралық қарым-қатынас контексіндегі базалық шетел тілі B2>>пәні бағдарламасы Басылым №1 11.09.2014ж. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<Мәдениетаралық қарым-қатынас контексіндегі базалық шетел тілі B2>> 5B020700 <<Аударма ісі>> мамандығына арналған ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 * * * * * * Мазмұны 1. Қолданылу саласы. 2. Нормативті сілтемелер. 3. Жалпы мәліметтер. 4. Оқу пәнінің мазмұны (Модулдер) 5.Студенттердің өздік жұмыстары тақырыптарының тізімі 6.Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтылу картасы. 7.Әдебиет * Қолдану саласы Оқу-әдістемелік кешеннің құрамына енетін << Мәдениетаралық қарым-қатынас контексіндегі базалық шетел тілі B2>> пәні бойынша оқытушыға арналған жұмыс оқу бағдарламасы 5B020700 <<Аударма ісі>> мамандығы студенттеріне арналған. * Нормативті сілтемелер << Мәдениетаралық қарым-қатынас контексіндегі базалық шетел тілі B2>> пәнінің бұл оқытушыға арналған жұмыс оқу бағдарламасы пәннің оқу процесін ұйымдастыру тәртібін төмендегі құжаттардың ұсыныстары мен талаптарына сәйкес жасаған: - Жалпыға бірдей Мемлекеттік білім беру стандарты - 5В020700 - <<Аударма ісі>> мамандығы бойынша типтік оқу жоспары - СТУ 042- ГУ-4-2013 Университет стандарты <<Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерінің жасалу және безендірілуінің жалпы талаптары>> - ҚП 042-1. 01-2013 Құжаттандыру процедурасы <<Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылысы және мазмұны>> * Жалпы мәліметтер + Курстың қысқаша мінездемесі: <<Мәдениетаралық қарым-қатынас контексіндегі базалық шетел тілі B2>> курсы аудармашыларды дайындау жүйесінде негізгі орындардың бірін алады. <<Мәдениет аралық қарым-қатынас контексіндегі базалық шетел тілі B2>> пәні оқу жоспарындағы басқа практикалық және теориялық пәндермен бірігіп болашақ аудармашылардың лингвистикалық, лингвоелтанушылық, коммуникативтік және аудармалық компетенцияларын қалыптастыра отырып, кәсіптік аудармашыларды жан-жақты дайындауды қамтамасыз етеді. 3.2 Курстың мақсаты: Практикалық мақсат: Коммуникативті компетенцияны оқыту (тілдік құралдарды қарым-қатынастың нақты формаларымен, ситуацияларымен, міндеттерімен сәйкестендіру қабілеті). Білімдік мақсат: Студенттердің жан-жақтылығын, жаплы мәдениеті мен білімдерін, ойлау, сөйлеу, қарым-қатынас мәдениетін дамыту. Тәрбиелік мақсат: Студенттердің мәдениаралық және ғылыми байланыстарды нығайтуға дайындығын басқа елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына құрметпен қарауға тәрбиелеу. 3.3. Курстың міндеті: Ағылшын тілінің жазба және ауыз екі тілін меңгеру дағдыларын ары қарай дамыту. Функционалды негізде негізгі дағдыларды қалыптастыру: * оқу техникасы шеңберінде (оқудың барлық түрі)-тексті толық, дәл, терең түсіну. * жазу-үйреніп жатқан тілдің кез-келген жанрындағы жазба текстінің стилін сақтай отырып мазмұнын толық беру. Кез-келген қоғамдық- саяси тақырыптағы хабарламаларды бере алу дағдысы. * Оқыған материалдарды әр-түрлі салада қолдана алу дағдысын дамыту. * Тыңдау дағдысын дамыту. * Сараптама, қорытынды жасай алу дағдыларын қалыптастыру. 3.4.Курс нәтижелері: -білуі тиіс: оқып үйренетін тілдің лексикалық,грамматикалық құбылыстарын,сол тілдің заңдылықтарын, оқып үйрентеін тіл елініңтарихын, мәдениетін, заң ережелерін және тіл өкілдерінің әлеуметтік мінез-құлқын, шет тілінің құрылысы мен жүйесін салыстыру мақсатында ана тілінің құрылысы мен жүйесінің теориясын білу; * меңгеруі тиіс: сөз әрекетінің сөйлеу түрінде дайындалған және дайындалмаған диолог және монолог сөз түрлерін,оқып үйренетін тілдің нормативтік талаптарын және сөз әрекетінің компазициялық, коммуникативтік, продуктивтік жазба сөз түрін ; * игеруі тиіс: әртүрлі коммуникативті мақсаттарды нақтылы қарым-қатынас жасау жағдайатында ең нәтижелі стратегияларды таңдауды және қолдануды; * істей алуы тиіс:әртүрлі тақырыптар ауқымында еркін сөйлей білу,дайындықсыз грамматикалық қателер жібермей,сөйлеу стилдерімен әңгіме жүргізе алу,недәуір еркін әңгіме жүргізе алу,өздерін қызықтыратын мәселелерді толық суреттей алу, тыңдалынған немесе оқылған мәтінді нақты және қысқа әңгімелей алу,аудиомәтінді бір мәрте тыңдау барысында оның жалпы мазмұнын ұға білу, ауызша және жазбаша түрде ағылшын тілінде грамматикалық жағынан дұрыс сөйлей алу, сөйлеу жағдаяттарында алынған білімді қолдана алу; * түсінуі тиіс: тыңдалынған мәтіннің жалпы мағынасын және егжей-тежейлі түсінустуденттердің өз көзқарастарын білдіру және баға беруді, әдеби, ғылыми-әйгілі публисцистикалық ғылыми жанрдағы тілдік материалдарды түсіне алуы; * болуы тиіс: оқыған тақырып көлемінде баламасыз фондық лексикалары,бағалау лексикалары,тілдік этикеттің бір элементі ретінде қолданылатын сөздік клищелер болуы тиіс ; * білім алуы тиіс: ағылшын және ана тіліндегі құбылыстарға қатысты жеке зерттеу жүргізуге қажет білімді; 3.5. Пәннің пререквизиті:грамматиканың, лексиканың, фонетиканың, негізгі шетел тілінің (А1,А2,В1 деңгейлері) бастапқы деңгейі. Бір шетел тілінің негізгі компетенцияларын білу (жалпы білімдік деңгей). 3.6. Пәннің постреквизиті:негізгі шетел тілі пәнінен алған білімдері мен дағдылары мамандық бойынша барлық пәндерге қажет. 3.7 Оқу жоспарының көшірмесі Кесте 1 Курс Семестр Кредит Семинар машықтану сабақтары Зертханалық жұмыстар ОOӨЖ OӨЖ Барлығы Бақылау түрі 2 3 3 45 - 22,5 67,5 135 Емтихан 4 Оқу пәнінің мазмұны (Модулдер) 1 семестр Кесте 2 Тақырып және олардың мазмұны Сағат саны 1 2 Тәжірибелік сабақтар 1.Family. A young family. Getting married. Family budget. The statistics of divorces among young families. 4 2.Art and culture in our life The world of a song and music. Famous singers and musicians. Theatre and cinema. 4 3.Mass media Communication facilities. Kinds of communication. 4 4.Travelling Documents and their arranging. Kinds of transports 4 5.Health Medical service and the forms of social protection in Kazakhstan and GB. The deceases of the century. Medical institutions. Health and sport. 2. 4 6.Fashion Fashion and individual style. Contemporary fashion of the youth. 4 7.Nature and humanity Man and environment. Protection of the environment. Kinds of dangers, which influence the climate, nature. 4 8. The law Organizations which protect law. Kinds of criminals. 4 9.Holidays Main secular and religious holidays. National holidays in Kazakhstan, GB and in America. Traditions and customs of celebrating holidays. 4 10.My future profession Knowledge, capability and ethical features necessary for mastering this profession. The position of this profession in the country you live in. 4 11. My university The study and life of students inn our country and abroad. The timetable of study. Favorite subjects. The use of electronic books and internet. Students' leisure: hobby, occupation. 5 Барлығы: 45 5 Студенттердің өздік жұмыстары тақырыптарының тізімі 5.1Talking about names, using right word. Stereotypes and nationality, the French,etc. 5.2 Pop music survey. Media discussion, agreeing and disagreeing, 5.3 Talking about your sense of humor, showing interest 5.4 Are you a hypochondriac? Public or private medicine discussion, giving your opinion 5.4 Talking about ages. 5.5 Caffeine quiz. Discussion addictions, using the right word 5.6 Newspaper anecdotes: retelling a story 5.7 Talking about risk and danger, paraphrasing 5.8 Talking about history and politics, shifting stress 5.9 Talking about fashion 5.10 Talking about gender differences, generalizing 5.11 Describing rooms and houses 5.12 Mini debates on animal issues 5.13 Memory questionnaire. Childhood memories 5.14 Paranormal experiences, reacting to strange information 5.15 Debate on crime, making your point 5.16 Inventing anecdotes, plan before you speak 5.17 Discussing brands, pronouncing international brand names. Game: defining words 5.18 Discussing American influences, talking about lifestyle 5.19 Giving a talk 6 Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтылу картасы Оқулық,оқу-әдістемелік құралдардың атауы Оқулық саны Студенттер саны Қамтылу пайызы 1 2 3 4 1. Clive Oxenden and Christina Latham-Koenig "English File" (Upper intermediate) Student's book, work book 2. Аракин В.Д. <<Практический курс английского языка 2 курс>> 3. ДроздоваТ.А. "English Grammar" 16 16 16 16 16 16 100% 100% 100% 7Әдебиет 7.1 Негізгі әдебиет 7.1.1 Clive Oxenden and Christina Latham-Koenig "English File" (Upper intermediate) Student's book, Work book- Oxford; New York: Oxford University Press, 2001.- 161 8.1.2Straightforward. Advanced: Student's Book / R. Norris; Writing section by A. Jeffries.- Macmillan, 2008.- 176 p.+CD. 7.2 Қосымша әдебиет 7.2.1 Практический курс английского языка. 2 курс: учебник для вузов / В.Д.Аракин, Л.И.Селянина, А.В.Куценко и др.; Под ред. В.Д.Аракина.- 6-е изд., доп. и испр.- М.: ВЛАДОС, 2003.- 516 с. 7.2.2. Дроздова Т.Ю. <>.Санкт-Петербург-2004
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz