Файл қосу
Астық түйірлерін кептіру режимдері
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ СМЖ 3-деңгейдегі құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-7.1.32/01-2014 ПОӘК Студент үшін <<Тамақ өнімдерінің және шикізаттың сапасын бақылау және бағалау>> пәнінің бағдарламасы №1-басылым 11.09.14ж <<Тамақ өнімдерінің және шикізаттың сапасын бақылау және бағалау>> ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В072700 - <<Азық-түлік өнімдерінің технологиясы>> мамандығына арналған. СТУДЕНТТЕР ҮШІН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырған Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің <<Тамақ өнімдерінің және жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының технологиясы>> кафедрасының аға оқытушы Әбішев Болат Шарипқазыұлы ____________ <<27>> тамыз 2014 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 <<Тамақ өнімдерінің және жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының технологиясы>> кафедрасының мәжілісінде №1 хаттама <<03>> қыркүйек 2014 ж. Кафедра меңгерушісі __________ Б.Қ. Әсенова 2.2 Инженерлік - технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюросының мәжілісінде №1 хаттама 05 қыркүйек 2014 ж. Төрайымы ___________ С.С.Төлеубекова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде қолдау алды және басып шығаруға ұсынылды №1 хаттама 11 қыркүйек 2014ж. ОӘК төрайымы_____________ Г.К. Искакова 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 4 2 Пәннің мазмұны және сабақ түріне байланысты сағаттарды бөлу 6 3 Пәнді оқыту бойынша әдістемелік ұсыныстар 8 4 Курс форматы 8 5 Курс саясаты 8 6 Баға қою саясаты 9 7 Әдебиеттер 11 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР + Оқытушы және пән жөнінде жалпы мәліметтер: 5В072700 - <<Азық-түлік өнімдерінің технологиясы>> пәнінің оқу-әдістемелік кешені 5В072800 - <<Өңдеу өндірістерінің технологиясы>> мамандығы бойынша оқытылатын студенттерге арналған. Студенттерді курс мазмұнымен, оның өзектілігі мен қажеттілігін, оқу процесінде игеретін курс саясатымен таныстырады. Оқу-әдістемелік кешен пәнді оқып-үйретудің негізі болып табылады. 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны Астық ертеден елдің байлығын көрсетеді. Бидай - біріншіден, тамақ, химиялық құрамы және тағамдық құндылығы жағынан ерекше бай өнім. Бұл өнім күнделікті пайланылады. Екнішіден, малдарға да жем өнімін жасап күнделікті пайдалануға болады, үшіншіден, өндіріске қажетті шакізат, төртіншіден, болашақ егіннің тұқымы. Осындай ерекшеліктерін ескере отырып, осы пәнді оқу барысында оны сапалы өнім алу үшін дұрыс сақтап, технологиялық өңдей білуді студенттерге меңгерту керек. Студенттер білімдерін теориялық тұрғыда оқып-үйренумен қатар, тәжірибе жүзінде кәсіпорында өңдеу үрдістерінің технологиясымен танысу арқылы толықтырады. Осы пәнді оқыту нәтижесінде болашақ арнаулы инженерлік пәнді таңдауға және өндіріс кәсіпорынында инженер-технолог ретінде жұмысына қажет бейімділік пен шеберлікті меңгеруге көмектеседі. <<Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өңдеу және сақтау>>курсы бір-бірімен тығыз байланысты төрт түрден тұрады: дәріс, зертханалық жұмыстар, аудиторияда оқытушының бақылауымен жүретін студенттің өзіндік жұмысы (СӨЖО) және студенттің өзіндік жұмысы (СӨЖ). Дәріс сабағы ең маңызды түрі болып табылады, яғни пәннің маңызды және күрделі бөлімдерін меңгертеді; зертханалық жұмыс белгілі зерттеулерді және алынған нәтижелерді әдістемелік нұсқаулармен жасауды үйретеді; пәнге қатысты материалдарды оқу-әдістемелік және әдебиеттерді қолдана отырып СӨЖ және СӨЖО түрінде өңделеді және оқытушының қадағалауында болады. 1.3 Пәнді оқыту мақсаты: Астық және астық өнімдерінің сапасын тексеру өте маңызды шара болып табылады. Бұл халықтың әлеуметтік жағдайының жақсаруына әсерін тигізіп, тұтынушыларға тек сапалы өнімнен жасалған бидай өнімдерін сатуға мүмкіндік береді. Студенттерге білім беру, оларға болашақ арнаулы инженерлік пәндерді меңгеру үшін және өндіріс кәсіпорынында инженер-технолог ретінде жұмысына қажет бейімділік пен шеберлікті меңгеруге көмектесу. Курстың негізгі мақсаты: Астық және астық өнімдерін тұтынушыларды қажетті ассортименттер мен сапалы өнімнен қамтамасыз ету, астықты ұзақ уақыт сақтау және сенімді жағдай жасай білу. 1.4 Пәннің негізгі міндеттері: - астық және астық өнімдерінің бұзылуына жол бермеу (сапасына көңіл бөлу); - астық сапасын көтеру (тағамдық құндылығын жоғарлату); - сапа мен салмағы жоғалтпай тұқымдық қорды сақтау; - тұқым сапасын көтеру; - еңбекті және заттарды аз шығындап сақтау. 1.5 Пәнді оқу нәтижесінде студент білу керек: - Студент астық және нан өнімдерінің сапалылығын анықтай алуы керек; - Студент бидай және бидай өнімдерінің сапалылығы бойынша зерттей алуы керек; - Студент бидай және бидай өнімдерінің сапалығын зерттеуде пайдаланатын жабдықтармен жұмыс істей алуы керек; - Студент астық және нан өнімдерінің ассортиментін көбейте білуі керек; - Студент астық және астық өнімдерін өңдеу технологиясын жете білуі керек. 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Математика, 1.6.2Информатика, 1.6.3Органикалық химия 1.7 Курстың постреквизиттері: 1.7.1 Тамақ өнімдерінің технологиялық үрдістері мен аппараттары, 1.7.2Тамақ өнімдері өндірістерінің технологиялық жабдықтары. 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ САҒАТТАРДЫ БӨЛУ 1-кесте № тақырып Тақырып аты Мазмұны Сағат саны Әде-биет ЛК СПЗ ЛБ СРСП СРС 1 2 3 4 5 6 7 9 1 Метрологиялық факторлар Кептіру әдісіне, астық түйірлерге қысқаша сипаттама беріледі, сонымен қатар, астық түйірін кептіру заңдылықтары қарастырылады. 1 1 1 2 Астық түйір массасының жабысуы Астық түйірін әртүрлі кептіру технологиясын қарастырады. 2 2 3-4 Астық түйірлерін кептіру міндеттері мен тапсырмалары Кептіру технологиясы мен техникасының жіктелуіне сипаттама беріледі, сонымен қоса, ылғалсыздандырудың қазіргі кездегі технологиялық схемасы қарастырылады. 2 3 2 5-6 Астық түйірлерін кептіру режимдері Астық түйірінің сыртқы және ішкі ылғалын анықтайды 1 2 2 7-8 Дәнді кептіру үрдісіндегі жылу мен ылғал алмасу * астық түйірінің әртүрлі кептіру технологиясын қарастырады. 2 3 3 9, 10, 11, 12 Кептіру үрдісінің түрлері Кептіру үрдісі кезінде болатын астық түйіріндегі өзгерістер, себебі мен сипаты 4 2 2 13, 14 Әртүрлі дәнді-дақылдарды кептіру технологиясы Астық түйірін кептіргіштер, олардың жіктелуі, оларға қойылатын талаптар 2 1 2 15 Астық түйірді кептіру үрдісін бақылау Кептіруді жүргізу сапасы, сонымен қатар бақылау-өлшеу қондырғыларын бақылау қарастырылады. 1 1 3 Барлығы 15 15 15 3 Пәнді оқыту бойынша әдістемелік ұсыныстар Пәнді оқуға арналған әдістемелік нұсқаулар мен танысып, студенттер пәнді толық меңгерулері керек. Әдістемелік нұсқаны құрастыру негізінде пәннің кейбір бөлімдері студенттермен үздік жұмыс ретінде жүргізіледі. Әдістемелік нұсқаулар құрамына: * пәнді оқуда қажетті жоспарлау, уақытты ұйымдастыру (орындау уақыты) * оқу-әдістемелік кешенін қолдану нұсқасы * әдебиеттер мен оқулықтарды қолдана білу * емтиханға даярлану үшін берілетін кеңестер кіреді 4 КУРС ФОРМАТЫ Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беру тиіс. Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып жіберіледі және барлық курс бойынша <<қанағаттанғысыз>> бағасы қойылады. Бақылау жұмыстары: Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап аудиторядан шығарумен қоса, жалпы курс үшін <> бағасын қоюмен қамтылады. Ұялық телефон: Сабақ кезінде ұялық телефондар өшірілуі керек. Емтихан: Қорытынды емтихан оған босатылған барлық студенттер үшін билеттік жүйе негізінде жүргізіледі. Билеттің әрбір нұсқасы үш сұрақтан тұрады. Емтиханның қорытынды бағасы қорытынды аттестациямен емтиханның орташа проценті арқылы есептеледі. 5 КУРС САЯСАТЫ -дәрістер мен сараптамалық сабақтарға кешігіп қалмай келу, сабаққа кіргенде ұялық телефонды сөндіру; -сабақтарды босатпау, ауырып қалған жағдайда анықтама әкелу; -тапсырманы орындамау үшін қорытынды баға төмендейді; -оқу процесіне белсене қатысу, оқылатын тақырыпты терең игеру, үйге берілген тапсырмаларды уақытында және өз бетімен орындау; -курстас әріптестері мен оқытушымен араласу кезінде шыдамды, ашық көңілді бөлу; -университетте темекі шекпеу; -сабақтарға спорт киімімен келмеу. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Апталар және бақылау түрі бойынша баллдар бөлу кестеде ұсынылған. <<Астық түйірді кептіру>> пәні бойынша баллдар бөлу Кесте 2 Апта Бақылау түрі Барлық балл Ескерту 1 2 3 4 1 1-7 апта аралығындағы барлық аудиториялық сабақ түрлеріне қатысу Аудиториялық сабақтарға келу және дайындалу - бұл баллдар электрондық журналған енгізілмейді, оқытушы тек оқушының сабақта болған болмағанын белгілейді. 30 2 Дәрістік сабақтар 3 Практикалық сабақтар Практикалық (семинарлық) және зертханалық сабақтарда білімді тексеру - ауызша, жазбаша, аралас сұрау, тест-бақылау, дискуссия және т.б. 100 4 Зертханалық сабақтар Зертханалық сабақтарда білімді тексеру - ауызша, жазбаша, аралас сұрау, тест-бақылау, дискуссия және т.б. - 5 СӨЖ Студенттің өздік жұмысы (СӨЖ) - үй тапсырмасын орындау (курстық жұмыс (жоба), есептеу-сызу жұмыстары, реферат және т.б.) 75 6 ОСӨЖ Оқытушымен бірге студенттің өздік жұмысы (ОСӨЖ) - тренингтер, дөңгелек үстелдер, эссе жазу, бақылау жұмыстары және т.б. 35 7 1 аралық бақылау 60 8 1-7 аптадағы оқу нәтижесі бойынша балл жиыны 300 9 8-15 апта аралығындағы барлық аудиториялық сабақ түрлеріне қатысу Аудиториялық сабақтарға келу және дайындалу - бұл баллдар электрондық журналған енгізілмейді, оқытушы тек оқушының сабақта болған болмағанын белгілейді. 30 10 Дәрістік сабақтар 11 Практикалық сабақтар Практикалық (семинарлық) және зертханалық сабақтарда білімді тексеру - ауызша, жазбаша, аралас сұрау, тест-бақылау, дискуссия және т.б. 100 12 Зертханалық сабақтар Зертханалық сабақтарда білімді тексеру - ауызша, жазбаша, аралас сұрау, тест-бақылау, дискуссия және т.б. - 13 СӨЖ Студенттің өздік жұмысы (СӨЖ) - үй тапсырмасын орындау (курстық жұмыс (жоба), есептеу-сызу жұмыстары, реферат және т.б.) 75 14 ОСӨЖ Оқытушымен бірге студенттің өздік жұмысы (ОСӨЖ) - тренингтер, дөңгелек үстелдер, эссе жазу, бақылау жұмыстары және т.б. 35 15 2 аралық бақылау 60 8-15 аптадағы оқу нәтижесі бойынша балл жиыны 300 Емтиханнан алған балл жиыны 400 Академиялық аралықта алған балл жиыны 1000 7 әдебиеттер 7.1 Негізгі 7.1.1 Резчиков В.А., Налееев О.Н., Савченко С.В. Технология зерносушения - Учебник. - Алматы, 2000. - 400 с. 7.1.2 Вобликова Е.М. Технология хранения зерна - М. - 2003 г -448с. 7.1.3 Вобликов Е.М. и др Послеуборочная обработка и хранение зерна - М.-2001 г . - 240 с. 7.1.4 Вобликова Е.М. Технология элеваторной промышленности - М. - 2003г. 7.1.5 Хосни К. Зерно и зернопродукты - М. - 2003 г. 7.1.6 Филин В.М. Оценка качества зерна крупяных культур на малых предприятиях, 2003 г. 7.1.7 Малин Н.И. Энергосберегающая сушка зерна, 2004 г-239 с. 7.1.8 Ауэрман Л.Я. Технология хлебопекарного производства./ СПб: Профессия, 2005, 416 с. 7.2 Қосымша 7.2.1 Ким Л.В., Пащенко Л.П. Зерносушение и зерносушилки: Учеб. Пособие. - Воронеж, 2009. - 152 с. 7.2.2 Трисвятский Л.А., Мельник Б.Е. Технология приема, обработки, хранения зерна и зерновых продуктов его переработки. - М.: Колос, 2003. - 351 с. 7.2.3 Карпов Б.А. Технология послеуборочной обработки и хранения зерна. - М.: ВО <<Агропромиздат>>, 2007. - 288 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz