Файл қосу
Білім беруді ақпараттандыру
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ семей қаласының шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті 3 деңгейлі СМК құжаты ПОӘК ПОӘК 042-39.1.ХХ/02-2013 ПОӘК Студенттерге арналған <<Білім беруді ақпараттандыру және оқыту мәселелері>> пәнінің бағдарламасы _______________ №__ басылым 5В011100 - <<Информатика>> мамандығына арналған <<Білім беруді ақпараттандыру және оқыту мәселелері>> ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 АЛҒЫ СӨЗ * ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған:___________ Мукушев Б.А., п.ғ.д., профессор. <<28>> тамыз 2013 ж. * ТАЛҚЫЛАНДЫ + Семей қаласының Шәкәрім мемлекеттік университетінің информатика кафедрасының отырысында талқыланды Хаттама №1, <<11>> қыркүйек 2013 ж. Кафедра меңгерушісі _________________ Абишова А.А. 2.2. Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды. Хаттама №1, <<12>> қыркүйек 2013 ж. Төрағасы __________ Батырова Қ.А. 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға ұсынылды. Хаттама №1 <<18>> қыркүйек 2013 ж. Оқыту әдістемелік кеңесінің төрағасы___________ Искакова Г.К. 4.БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ МАЗМҰНЫ * Жалпы мағлұматтар * Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу * Пәнді меңгеру бойынша әдістемелік нұсқаулар * Курс форматы * Курс саясаты * Баға қою саясаты * Әдебиеттер ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР 1.1 Оқытушы туралы жалпы мағұлматтар Мукушев Б.А., п.ғ.д., профессор Информатика кафедрасы Байланыс ақпараттары: тел.: 36-01-50, №3 оқу ғимараты, №102 кабинет. Сабақ өтетін орын - аудитория №206. Кредиттер саны - 2 + Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы: Осы курс магистранттарда білім беруді ақпараттандыру аумағындағы білім жүйесін, біліктілік пен дағдыны қалыптастыруға арналған. Бұл курстың маңызды мақсаты білім және тиімділігі жоғары технологиялар негізінде қазіргі қоғамның даму стратегиясымен шарттасқан, бұл педагогика теориясы мен практикасына бірқатар түзетулер енгізуді, болашақ педагог мамандардың біліктілік және кәсіби деңгейін арттыруға бағытталған білім берудің жаңа модельдерін іздеуді белсендіруді талап етеді. + Пәнді оқу мақсаты: <<Курсты оқыту барысында педагогикалық технологиялардың дидактикалық негіздері және білім беру мекемелерінде қолданылатын АТ құралдарының функционалдық мүмкіндіктері кешенді түрде ашылуы қажет. + Пәнді оқытудың негізгі міндеттері: "Білім беруді ақпараттандыру және оқыту мәселелері" курсының аясында болашақ мамандарды кәсіби даярлаудың негізгі міндеттері төмендегілер болып табылады: * Білім беруді ақпараттандыру шарттарында оқу сабақтарын әдістемелік тұрғыдан сауатты ұйымдастыру мен өткізуге дайындау; * Әртүрлі сабақтарды, оқыту және тәрбиелеудің әртүрлі түрлерінде АТ құралдарын қолданудың қазіргі тәсілдері және әдістерімен таныстыру; * Білім беру жүйесінде жұмыс істейтін маманның кәсіби іс-әрекетінде АТ құралдарын қолдануға үйрету; * АТ құралдарын оқыту үрдісінде тиімді қолдануға үйрету, соның ішінде білім беру мәні бар таратылған ақпараттық ресурстармен жұмыс істеуге үйрету; * Білім беруді ақпараттандыру үрдісінің жедел дамуы мен жетілдірілуі шарттарында ары қарай өзбетімен оқу үшін, өзін-өзі дамыту және жүзеге асыру үшін болашақ маманға қажет шығармашылық әлеуетті дамыту; Осы курс ерекшелігі практикум тапсырмаларын орындауға қажетті ақпаратты Интернет ауқымды компьютерлік желі ресурстарынан іздеу және қолдану болып табылатын көлемді магистранттардың өзбетімен жұмыстарын болжайды. + Оқыту нәтижелері: Осы пәнді оқу нәтижесінде типтік жоспарға сәйкес магистраттар: * Дербес компьютердің техникалық және программалық жабдығының үнемі жетілдірілуінің есебінен үнемі кеңейіп отыратын ғылымның, мәдениеттің, білім берудің, өнердің және т.б. әртүрлі аумақтарында дербес компьютердің қолданылу саласы туралы ТҮСІНІГІ БОЛУЫ керек; * Ақпараттық технологиялардың білім беру саласына ендірілуінің негізгі принциптерін, оқытуды ақпараттандырудың психологиялық-педагогикалық негіздерін, қазіргі компьютердің педагогикалық мүмкіндіктерін, ақпараттық-білім беру кеңістігі мен электронды оқулықтарды құрудың негізгі принциптерін БІЛУІ керек; * Электронды оқулықтар жасаудың күрделі емес сценарийлерін құруды, электронды оқулықтар жасауға арналған оқу материалдарын таңдауды, электронды оқулықтың жеке элементтерін жасау үшін күрделі емес компьютерлік программаларды (оқытуға, бақылауға және жаттығуға арналған) құруды ІСТЕЙ АЛУЫ керек; оқытудың компьютерлік әдісінің оң және теріс жақтарын анықтау ПРАКТИКАЛЫҚ ДАҒДЫЛАРЫН АЛУЫ керек; + Курстың пререквизиттері: № Пән және бөлім атаулары * Ағылшын тілі (компьютерлік терминология). * Педагогика және психология * Информатика және есептеуіш техникалар негіздері + Курстың постреквизиттері: № Пән және бөлім атаулары 1 Білім беруді ақпараттандыру 2 Білім берудегі ақпараттық технологиялар технологии в образовании * 2. Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу № Тақырыптар Дәрістер Практика МӨЖ 1 Информатика және білім беру. Оқытуда және білім беруді басқаруда ақпараттық технологияларды пайдаланудың негізгі бағыттары. 1 1 2 2 Білім беруді ақпараттандыру ғылыми зерттеу және педагогикалық кадрларды даярлау бағыты ретінде. 1 1 2 3 Білім беруді ақпараттандырудың мемлекеттік бағдарламасы туралы. Білім беруді ақпараттандырудың техникалық базасы және негізгі базалық құралдары. 1 1 2 4 Мультимедиа технологиясы. Компьютерлік программалық-әдістемелік жабдық. 1 1 2 5 Ақпараттық білім беру ортасы. 1 1 2 6 Телекоммуникация құралдарын білім беру мақсатында пайдалану. 1 1 2 7 Оқытуды ақпараттандырудың психологиялық-педагогикалық негіздері. Ақпараттандырудың оқытудың әдістемелік жүйесіне әсері. 1 1 2 8 Қазіргі компьютерлердің педагогикалық мүмкіндіктері. Оқытуды компьютерлендіру мен ақпараттандырудың негізінде жатқан психологиялық-педагогикалық теориялар. 1 1 2 9 Оқыту моделін құрудың ақпараттық қыры. Оқытуға арналған компьютерлік программалар және оқу үрдісіндегі компьютер. 1 1 2 10 Ақпараттық технологияларды оқу материалдарын меңгеруді жүйелеу және бақылау үшін қолдану. 1 1 2 11 Оқытуда ақпараттық технологиялардың мүмкіндіктері. 1 1 2 12 Ақпараттық технология құралдарын пайдалануға негізделген оқыту модельдеуі. 1 1 2 13 Ақпараттық технологияны оқытуда қолданудың әдістері. 1 1 2 14 Білім беру саласында басқаруды ақпараттандыру. 1 1 2 15 Ақпараттық-коммуникациялық технология құралдарын білім беруде қолданудың мүмкін теріс салдарлары. 1 1 2 БАРЛЫҒЫ 15 15 30 * Пәнді меңгеру бойынша әдістемелік нұсқаулар Аталған пәнді жетістікпен оқып үйрену үшін барлық сабақтарға қатынасу, дәрісті үнемі жүргізу, оқытушының барлық тапсырмаларын орындау, зертханалық сабақтарға, МОӨЖ, МӨЖ өз уақытында дайындалу қажет. Зертханалық жұмыс және машықтану сабақтарына барысында екпінді қатынасқаны жөн. Барлық сабақтарға қатынасу қатаң түрде тексеріледі. Сабақты босатқан жағдайда оқылған материалға жауап бересіз. Себепсіз босатылған үш сабаққа ұпай есептелмейді. . Зертханалық жұмыстарға, Машықтану сабақтарына, МОӨЖ, МӨЖ дайындалу барысында сәйкес дәріс материалдарын білу қажет. Семестр бойы екі межелік бақылау жүргізіледі. Қорытынды емтихан барлық теориялық сұрақтармен практикалық тапсырмаларды қамтиды. * КУРС ФОРМАТЫ Курсты оқу курстың күрделі сұрақтары қарастырылатын дәріс сабақтарынан басталады. Материал практикалық сабақтарда бекітіледі. Практикалық сабақтарға дайындық барысында ұсынылған әдебиетті өзбетімен оқу керек, осы тақырыптағы дәріс мазмұнымен танысу керек, соңынан бақылау сұрақтарына жауап беріп, практикалық тапсырмаларды орындау керек. * КУРС САЯСАТЫ Осы курсты меңгеру барысында магистрант дәріс, машықтану және зертханалық сабақтарына міндетті түрде қатынасуы қажет. Сабақтарға кешікпей келу қажет. Сабақ уақытында ұялы телефонды ағытып қою керек. Практикалық сабақтарда техника қауіпсіздігін сақтау қажет. Орнатылған программалар мен бөгде құжаттарды жоюға қатаң түрде тиым салынады. Сабақ уақытында сабақ өткізуге кедергі жасайтын болса, бірден <<қанағаттанарлықсыз>> бағасы қойылады. Өздік жұмыстарды уақытында тапсыру қажет, кешіктірілген жұмыс қабылданбайды. Межелік аттестация студенттің сабаққа қатынасуына, тапсырмаларды уақытында орындауына, бақылау жұмыстарының бағасына қатысты қойылады. Соңғы қорытынды баға соңғы аттестацияның 60 және емтихан бағасының 40 құрайды. БАҒАЛАРДЫ ҚОЮ САЯСАТЫ Апта Бақылау түрі Барл. балл Ескертпе 1 2 3 4 1-аптадан 7-аптаға дейін аудиториялық сабақтардың барлығына қатысу 30 2 Тапсырманы орындау 15 Зерт 2 Ауызша сұрау 10 СОӨЖ 3 Ауызша сұрау 25 СӨЖ 3 Тапсырманы орындау 20 Зерт 4 Ауызша сұрау 10 СОӨЖ 4 Тапсырманы орындау 20 Зерт 5 Ауызша сұрау 25 СӨЖ 5 Тапсырманы орындау 20 Зерт 6 Ауызша сұрау 10 СОӨЖ 6 Тапсырманы орындау 15 Зерт 7 Ауызша сұрау 25 СӨЖ 7 Тапсырманы орындау 15 Зерт Шептік бақылау 1 60 ШБ 1-аптадан 7-аптаға дейін оқу нәтижесі бойынша барлық балл 300 8-аптадан 15-аптаға дейін аудиториялық сабақтардың барлығына қатысу 30 8 Тапсырманы орындау 10 ЛБ 8 Ауызша сұрау 10 СРСП 9 Тапсырманы орындау 10 ЛБ 9 Ауызша сұрау 25 СРС 10 Тапсырманы орындау 10 ЛБ 10 Ауызша сұрау 10 СРСП 11 Тапсырманы орындау 10 ЛБ 11 Ауызша сұрау 25 СРС 12 Тапсырманы орындау 10 ЛБ 12 Ауызша сұрау 10 СРСП 13 Тапсырманы орындау 10 ЛБ 13 Ауызша сұрау 25 СРС 14 Тапсырманы орындау 10 ЛБ 14 Ауызша сұрау 10 СРСП 15 Тапсырманы орындау 10 ЛБ 15 Шептік бақылау 2 75 РК 8-аптадан 15-аптаға дейін оқу нәтижесі бойынша барлық балл 300 Емтихан үшін балл 400 Академиалық кезең ішіндегі қортынды балл 1000 * ӘДЕБИЕТТЕР + ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі әдебиеттер: * Об образовании.Закон РК (WWW.zakon.kz) * "Новые педагогичечские и информационные технолгии в системе образования", под.ред. Е.С. Палат- М.2000,-296 стр. * Образование и XXI век: Информационные и коммуникационные технологии. - М.: Наука, 1999. - 191 с., ил. - (Кибернетика: неограниченные возможности и возможные ограничения). * Педагогико-эргономические условия безопасного и эффективного использования средств вычислительной техники, информатизации и коммуникации в сфере общего среднего образования. / Разработано в Институте информатизации образования РАО под науч. рук. И.В. Роберт. // Информатика и образование, NN 4,5,7, 2000 г., 1, 2001. * Роберт И.В. Современные информационные технологии в образовании: дидактические проблемы; перспективы использования. - М.: "Школа-Пресс", 1994. - 206 с. * Брукшир Дж. Информатика и вычислительная техника. 7-е изд. - СПб.: Питер, 2004. - 620 с. - 1995 * Землянский А. А. и др. Практикум по информатике.. - М.: КолосС, 2003. - 384 с. * Коцюбинский А. О., Грошев С. В. Office XP: Новейшие версии программы. - М.: Издательство ТРИУМФ, 2001. - 480 с. Қосымша әдебиеттер: * Олифер В.Г., Олифер Н.А. Компьютерные сети. Принципы, технологии, протоколы. Учебник для вузов. - СПб.: Питер, 2003.-864с. * Архитектура компьютера. 4-е изд. / Э.Таненбаум. - СПб.: Питер, 2003. - 704с.: ил. * Кенин А.М. IBM PC для пользователей или как научиться работать на компьютере: Научно-популярное издание/ Екатеринбург: Издательство <<АРД ЛТД>>, 1997. - 496с., ил. * Фигурнов В.Э. IBM PC для пользователей. - М.: <<Финансы и статистика>>, 1999.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz