Файл қосу

Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру маңызы



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
                   ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ
                                       
                    3 деңгейлі СМК құжаты,
                                   УМКД
                                       
                                       
УМКД 042-Х.1.ХХ\01-20-
                                   УМКД
 <<Мектепке дейінгі тәрбиені басқару және ұйымдастыру>>
         cтуденттер үшін Пән бағдарламасы
                                       
                                       
  Редакция №  -----------                                         
                                           --------------
                                       
                                       

                                       
                                       
                                       
                                       
<<Мектепке дейінгі тәрбиені басқару және ұйымдастыру>> 
                            ПӘНІ БОЙЫНША
                  ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
5В010100-<<Мектепке дейінгі оқыту  және тәрбиелеу>> 
                                       
СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ

















                                  Семей
                                     2013


                         УМКД 042-X.1.ХХ/02-20__
                        Ред. № ___ _______20__ г.
                             Бетттері 2 __
                                       
                                       

Алғысөз
1 ЖАСАЛЫНДЫ
Құрастырған: педагогикалық психология кафедрасының 
аға оқытушысы _________________ Г.А. Жакпарова
                                                               

2 ҚАРАЛДЫ
2.1. Педагогикалық психология 
кафедра меңгерушісі, псх.ғ.к.: _____ Г.К. Джумажанова
 Хаттама №1 <<03>> 09  2013   ж.


2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік кеңеесінің бюросында талқыланды: 
Хаттама №1 <<05>> 09 2013 ж.

Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы _______  Т.Ш. Ахметова

3. БЕКІТІЛДІ
3.1. Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды
Хаттама №1 <<18>> 09  2013  ж.

ОӘК төрайымы, 
оқу-әдістемелік жұмысының проректоры_______ Г.К. Искакова















                         УМКД 042-X.1.ХХ/02-20__
                      Ред. № ___ от ______20__ г.
                              Беттері 3 _
                                Мазмұны

                                       1
жалпы бағдарламасы
                                       2
Пән мазмұны және  сағаттардың  сабақ бойынша орналасуы
                                       3
Пән бойынша методикалық рекомендациялар
                                       4
Курс форматы
                                       5
Курс политакасы
                                       6
Баға қою политикасы
                                       7
Әдебиеттер



































                         УМКД 042-X.1.ХХ/02-20__
                       Ред. № ___  _______20__ г.
                             Беттері 4  __



1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.1. Оқытушы және пән туралы жалпы мәлімет
Жакпарова Гульнар Алдонгаровна, педагогика ғылымдарының магистрі, психология кафедрасының оқытушысы
Сабақ өтетін орын  -  2 корпус, №409 аудитория
Пән бойынша кредит саны - 3

1.2. Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы:
Пәннің оқу-әдістемелік кешені Шәкәрім атындағы СМУ-нің пәндерге арналған оқу-әдістемелік кешені туралы ережесіне сай құрастырылған. Аталған пәнді оқыту барысында дәріс, тәжірибелік, сондай-ақ СӨЖ және ӨСӨЖ сабақтары қүрастырылады. Оқу жоспарының көшірмесінде бөлініп берілген әр сабақ түрлері сағатқа шағылған, пәннің қысқаша мазмұны, мақсаттары мен міндеттері көрсетілген. ОӘК оқу пәнін меңгерудің барлық талаптарына сай келеді. Негізгі және қосымша әдебиеттер тізімі бар. Студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы берілген. Студентке арналған жүмыс бағдарламасында оқылуға тиісті тақырыптар мен жұмыс түрлерінің тізімі әдебиеттердің көрсетілуімен айқындалған. Әр дәріс сабағы бойынша қысқаша мәлімет берілген. Тәжірибелік сабақтардың тақырыптары және әр тақырыпта қарастырылатын мәселелер жоспар түрінде нақты көрсетілген. СӨЖ және ӨСӨЖ тапсырмаларын өткізудің мерзімі, тақырыптары және әдебиеттері жазылған. Студенттердің білімін бағалау әдістемесі бар. 
            Жалпы психология өзінің даму тарихы, пәні мен зерттеу әдістері бар психологиялық ғылымдардың негізгі салаларының бірі. Жалпы психологияның қазіргі даму кезеңіндегі өзекті мәселелеріне бұл оның теориялық әдіснамалық негіздерін бекіту және кеңейту: зерттеудің жаңа әдістерін өңдеу: табиғи және жасанды жағдайларда адамның психикалық процестерінің дамуы мен жұмысының құрылымдарын зерттеу: өмірлік іс әрекеттерінің субьектісі болып табылатын адамның жеке басының дамуын, құрылымдарының заңдылықтарын табу: барлық психологиялық ғылымдардың көпқырлы зерттеу тәжірибелерін жалпылау жатады.











                         УМКД 042-X.1.ХХ/02-20__
                       Ред. № ___  ______200__ г.
                             Беттері __  __




* ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫҢ  ПӘН ТҮРІ     
БОЙЫНША ОРНАЛАСУЫ
                                       
                                       
* ПӘНДІ ОҚЫТУ БОЙЫНША МЕТОДИКАЛЫҚ                
     ұсыныстар...


4 КУРС ФОРМАТЫ
.......
Ескерту  -  аудиториядагы сабакты мазмундауды ұсынамыз, зейінді оқуға, жаттығуларды өз бетімен жүйелі, СӨЖ  бен ОСӨЖ  орындауға, кем дегенде 5-7 ұғымды меңгеруге, зейін салып өздік жұмыс орындауға, әрбір дәрістегі негізгі материал бойынша 5-7 ұғымдарды  меңгеруге,СӨЖ және СОӨЖ ді ретімен ұйымдастыру болып табылады. 

5 КУРС ПОЛИТИКАСЫ
.......
Ескерту  -  УМКД  құрастырушы, негізінен  жылдам формада, студентке оқыту барысында өзіндік шарттары қойылған.

	6 БАҒА ҚОЮ ПОЛИТИКАСЫ 

Баллдардың апта сайын және бақылау түріне байланысты орналасу кестесі

Пән бойынша баллдардың орналасу тәртібі <<_________________________>>
                                                                               
                                                                   Кесте 2
                                   Апта
                            Бақылау түрі
                          Барлық баллдар
                                Ескерту 
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       
Аудиториялық сабақтардың барлық түрінің қатысуы 1-ден 7-ші аптаға дейін
                                      30
                                       
                                       2

                                       
                                       
                                      ...

                                       
                                       
                                       7
Межелік бақылау 1
                                       
                                       
Оқыту нәтижесінің 1-ден 7-ші аптаға дейінгі жалпы баллдары
                                      300
                                       
                                       
Аудиториялық сабақтардың барлық түрінің қатысуы 8-ден 15-ші аптаға дейін
                                      30
                                       
                                      10

                                       
                                       
                                      ...

                                       
                                       
                                      15
Межелік бақылау 2
                                       
                                       
Оқыту нәтижесінің 8-ден 15-ші аптаға дейінгі жалпы баллдары
                                      300
                                       
Экзаменнің жалпы баллдары
                                      400
                                       
Академиялық кезеңнің жалпы баллдары
                                     1000
                                       

Ескерту:1-ші бағанада апта көрсетілген, онда студенттердің білімі бақыланада;
2-ші бағанада тапсырманың нақты түрі көрсетілген, онда студенттердің орындалуы апта бойынша;
3-ші бағанада  балдың ең жоғары түрі көрсетілген,онда жұмыс түрінің орындалуына байланысты алатын баллдары;
4 -ші бағанада  ақпарат көрсетілген,  -  қай сабақтан орындалған бақылау түрі.
Келесі 2 кестеде  оқытушының электронды базасы кіргізіледі.(электронды журнал).

7. Әдебиеттер

1."Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру мен басқару" курсының бағдарламасы.
050101"Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу"мамандығына арналған.

1.1 Оқытушы жайлы мәлімет: Жакпарова Г.А.- "Педагогикалық психология" кафедрасы аға оқытушысы, оқытатын оқу пәндері мектеп жасына дейінгі педагогика, мектеп жасыны дейінгі педагогика тарихы, мектепке дейінгі ұйымдастыру және бсақару, педагогика,педагогиканың жалпы негіздері,тәрбие теориясы, педагогика тарихы,  педагогикалық шеберлік,  этнопедагогика.
Кеңес беру үшін кафедрада болатын уақыты: дүйсенбі , жұма 

1.2 Оқытылатын оқу пәні жайлы мәлімет: " Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру және бсақару " курсы  
2013-2014 оқу жылы 6 семестрінде өтеді.
Өткізілетін орны: №2 корпус
Несие сағат саны: 3


Курс
Семестр
Кредит

Сараман 
Дәріс
СӨОЖ
СӨЖ
Барлығы
Бақылау
   3
6      
   3   
15
  30
22,5
67,5
135
Емтихан

1.3 Пререквизит; Жалпы білім беретін мектептерің бағдарламасындағы гуманитарлық  пәндер бойынша білім.

1.4 Постреквизит; Мектепке дейінгі  тәрбиені ұйымдастыру және басқару курсын оқыту негізінде білім мен дағдысын қалыптастыра отырып  педагогика , тәрбие жұмысының әдістемесі, әлеуметтік педагогика және басқада педагогикалық циклдардағы пәндерді меңгеру.

1.5 Түсіндірмелік хат
                        Курстың мақсаты:
Мектепке дейінгі мекеме мамандапын даярлауда <<мектепке дейінгі  тәрбиені ұйымдастыру және басқару >> пәнінің маңызы зор. <<Мектепке дейінгі  тәрбиені ұйымдастыру және басқару >> бағдарламасы мектепке дейінгі балалардың тәрбиесінің, балабақшаның дамуы  туралы классикалық және отандық ғылыми еңбектер мен тұжырымдар басшылыққа  алынып жасалынды. Студенттер мектепке дейінгі тәрбие мәселесі  туралы теориялық білімді меңгереді.
 Мектепке дейінгі  тәрбиені ұйымдастыру және басқару пәні  студенттердің педагогикалық білімдері мен шеберліктерінің тереңдеуіне алдын ала қор жасайды, студенттерге қазіргі педагогика ғылымының теориялық негізін бере отырып, іс жүзінде қолдану жағдайын қарастырады.
     Қайта құру сай дүниежүзілік педагогикалық ақыл-ойдың озық   тәжірибелерін, жаңа ұғымдар мен терминдерді пайдалана отырып тарихи сабақтастықты сақтауға көңіл бөледі.
 
       Курс міндеттері:
* мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастырудың тиімді жолдарымен таныстыру;
* басқару мен басшылық жасаудың әдістемесін үйрету;
* әдіскердің тәрбиешілер білімін көтерудегі міндеттерімен таныстыру, олардың мамандығына деген қызығушылығына тәрбиелеу;
* мектепке дейінгі маман кадрларының білімі мен біліктілігін көтерудегі әдістемелік жұмыс формаларымен таныстырып, дүниетанымын қалыптастыру;
* мектепке дейінгі тәрбие бағдарламалар бойынша балалардың оқу-тәрбие жұмысына басшылық жасау, ұйымдастыру түрлерін меңгертіп, шығармашылық қабілетін арттыру;
* ғылыми-теориялық білімін жетілдіріп оны практикада қолдана білу дағдыларын , кәсіби құзырлығын дамыту;
* оқытудың жаңа технологияларымен таныстырып оларды мектеп алды дайындауда қолданудың дидактикалық негіздерін меңгерту. 

1.6. Курсты оқып - үйренуде қойылатын талаптар: дәрістік сабақтарға міндетті түрде қатысу - қорытынды баллдың 10%  
СӨЖО тапсырмаларын орындау-45%, емтихан тапсыру - 10%.
Берілген талаптарды орындау емтиханға жіберілуді қамтамасыз етеді.
 
1.7. Назар аударыңыздар: 
* Сабаққа кешікпеу.
* Дәріс сабақты босатқанда келесі сабаққа дейін өтілген материалды өз бетімен оқу.
* Жұмыстарды тапсыру мерзімін қатаң сақтау.
* Жеке тапсырмаларды уақытында орындау

2.  Пәннің тақырыптық жоспары
                                       
                                      №
                            Тақырыптары
 Аудиторлық сағаттардың бөлінуі


   Дәріс
                            практикалық
                                   ОСӨЖ
1
<<Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастырудың принципы мен міндеттері
2
1
1.5
2
Бала- бақша және олардың ұйымдастырылуы
2
1
1.5
3
Мектепке дейінгі мекемені қаржыландыру жүйесі
2
1
1.5
4
Мектепке дейінгі мекеменің меңгеруші-басшысы
2
1
1.5
5
Мектепке дейінгі мекемедегі педагогикалық ұжымының ұйымдастырушы-әдіскері 
2
1
1.5
6
Мектепке дейінгі мекеменің ұйымдастырылу әдісі
2
1
1.5
7
Мектепке дейінгі мекеменің жоспарлау жұмысы
2
1
1.5
8
Мектепке дейінгі мекемедегі әдіскердің жұмыс түрлері
2
1
1.5
9
Мектепке дейінгі тәрбие жұмысын жоспарлау
2
1
1.5
10
Мектепке дейінгі тәрбие бағдарламасы.
2
1
1.5
 11
Мектепке дейінгі оқу-тәрбие жұмысына басшылық
2
1
1.5
12
Ойын әрекетіне басшылық.

2
1
1.5
13
Еңбек әрекетіне басшылық

2
1
1.5
14
Оқу әрекетіне басшылық

2
1
1.5
15
Оқытудың жаңа технологиялары.

2
1
1.5
                                       
                                Барлығы
30
15
          22.5
                            

3.  Дәріс сабақтарының қысқаша мазмұны.
Барлығы 6- семестр бойынша 30 сағат.
І <<Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру>> пәні
1. Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру мақсаты
2. Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру маңызы.
3. Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру міндеттері.
4.ҚР Білім туралы Заңы

ІІ. Мектекпке дейінгі мекеме жұмысын ұйымдастыру.
1.Мектепке дейінгі мекеме типтері.
2.Балабақша ашу тәртібі.
3.Меңгерушінің міндеттері.

ІІІ. Мектепке дейінгі мекеме педагогына қойылатын талаптар.
1.Тәрбиешінің педагогикалық техникасы.
2.Педагогикалық шеберлік.
3.Педагог біліктілігі.

IV.Әдіскердің қызмет түрлері.
1.Әдіскердің қызметі мен   міндеттері.Әдіскердің жеке тұлғасы
2.Жас педагогтарға әдістемелік көмек.
3.Тәрбиеші- педагогтарды аттестациядан өткізу.

V. Педагогикалық кеңес, семинар, консультацияларды өткізу.
1.Пед кеңесті өткізу әдістемесі.
2.Семинар және семинар практикумды өткізу.
3.Консультацияны өткізу әдістемесі.

VI. Әдістемелік кабинеттің жұмысы.
1.Әдістемелік кабинет оқу- тәрбие процесіндегі дәстүрлерді жинау орталығы, мұрағат.
2.Кабинеттегі кітапхана, хабарландыру бұрышы, дидактикалық материалдар мен құралдар.
3.Көрмелер, жұмыс жоспары.Іс құжаттар.

VII. Пікірсайыс және доңгелек үстел тәсілдері.
1.Пікірсайыс- әлдебір даулы да өзектімәселені ашық талдау.
2.Дөңгелек үстелдің тәрбиеші- педагогтардың өзекті мәселені талқылаудағы маңызы.
3. Іскерлік ойындарды өткізу.

VIII. Мектепке дейінгі тәрбие жұмысын жоспарлау.
1.Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру, оқу- тәрбие жұмысын басқарудың ең маңызды бөлімі  - жоспарлау.
2.Жоспар түрлері.Жылдық ,айлық, күнделікті жоспарлар.
3.Тәрбиеші педагогтың календарлық, тақырыптақ, күнделікті жоспарлары.

IX. Мектепке дейінгі тәрбие бағдарламасы.
1.Бағдарлама-  балаларды мектепалды даярлаудағы оқу-тәрбие процесінің мақсат, міндеттерін айқындайтын құжат.

X. Мектепке дейінгі оқу-тәрбие жұмысына басшылық.
1.Мектепке дейінгі балалардың оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыруға басшылық.
2.Бақылау және тексеру түрлері.

XI. Ойын әрекетіне басшылық.
1.Ойын балалардың негізгі әрекеті.
2. Ойын әрекетіне басшылық.
 
XII. Еңбек әрекетіне басшылық.
1.Мектепке дейінгі балалардың еңбек әрекетінің ерекшелігі.
2.Балалар еңбегін ұйымдастыру формалары (кезекшілік, тапсырма, ұжымдық) және оған басшылық.

XIII. Оқу әрекетіне басшылық.
1.Мектепке дейінгі балалардың оқу әрекетінің ерекшелігі.
2.Оқытудың ұйымдастыру қалпы-сабақ.

XIV.Оқытудың жаңа  технологиялары.
1.Мектепке дейінгі балаларды оұытуда дамыта, саралап оқыту және ойын арқылы оқыту технологияларының қолданылуы.
 Әдебиеттер: 
 
3. Сараман сабақтарының қысқаша мазмұны.
Барлығы 7- семестр бойынша 15 сағат.
І <<Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру>> пәні
2. Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру маңызы. Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру міндеттері.
4.ҚР Білім туралы Заңы
ІІ. Мектекпке дейінгі мекеме жұмысын ұйымдастыру.
1.Мектепке дейінгі мекеме типтері
2.Балабақша ашу тәртібі.
3.Меңгерушінің міндеттері.

ІІІ. Мектепке дейінгі мекеме педагогына қойылатын талаптар.
1.Тәрбиешінің педагогикалық техникасы.
2.Педагогикалық шеберлік.
3.Педагог біліктілігі.

IV.Әдіскердің қызмет түрлері.
1.Әдіскердің қызметі мен   міндеттері.Әдіскердің жеке тұлғасы
2.Жас педагогтарға әдістемелік көмек.
3.Тәрбиеші- педагогтарды аттестациядан өткізу.

V. Педагогикалық кеңес, семинар, консультацияларды өткізу.
1.Пед кеңесті өткізу әдістемесі.
2.Семинар және семинар практикумды өткізу.
3.Консультацияны өткізу әдістемесі.

VI. Әдістемелік кабинеттің жұмысы.
1.Әдістемелік кабинет оқу- тәрбие процесіндегі дәстүрлерді жинау орталығы, мұрағат.
2.Кабинеттегі кітапхана, хабарландыру бұрышы, дидактикалық материалдар мен құралдар.
3.Көрмелер, жұмыс жоспары.Іс құжаттар.

VII. Пікірсайыс және доңгелек үстел тәсілдері.
1.Пікірсайыс- әлдебір даулы да өзектімәселені ашық талдау.
2.Дөңгелек үстелдің тәрбиеші- педагогтардың өзекті мәселені талқылаудағы маңызы.
3. Іскерлік ойындарды өткізу.

VIII. Мектепке дейінгі тәрбие жұмысын жоспарлау.
1.Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру, оқу- тәрбие жұмысын басқарудың ең маңызды бөлімі  - жоспарлау.
2.Жоспар түрлері.Жылдық ,айлық, күнделікті жоспарлар.
3.Тәрбиеші педагогтың календарлық, тақырыптақ, күнделікті жоспарлары.

IX. Мектепке дейінгі тәрбие бағдарламасы.
1.Бағдарлама-  балаларды мектепалды даярлаудағы оқу-тәрбие процесінің мақсат, міндеттерін айқындайтын құжат.

X. Мектепке дейінгі оқу-тәрбие жұмысына басшылық.
1.Мектепке дейінгі балалардың оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыруға басшылық.
2.Бақылау және тексеру түрлері.

XI. Ойын әрекетіне басшылық.
1.Ойын балалардың негізгі әрекеті.
2. Ойын әрекетіне басшылық.
 
XII. Еңбек әрекетіне басшылық.
1.Мектепке дейінгі балалардың еңбек әрекетінің ерекшелігі.
2.Балалар еңбегін ұйымдастыру формалары (кезекшілік, тапсырма, ұжымдық) және оған басшылық.

XIII. Оқу әрекетіне басшылық.
1.Мектепке дейінгі балалардың оқу әрекетінің ерекшелігі.
2.Оқытудың ұйымдастыру қалпы-сабақ.



XIV.Оқытудың жаңа  технологиялары.
1.Мектепке дейінгі балаларды оұытуда дамыта, саралап оқыту және ойын арқылы оқыту технологияларының қолданылуы.
 Әдебиеттер: 
 
*  ҚР Білім туралы Заңы // Егемен Қазақстан 1999 ж.
* Концепция предшкольного образования.-А-1999 г.
* <<Балбобек>> бағдарламасы А 1999 ж.
* Методист детского сада // Бурк Р.С.  -  М 1994 г.
* Организация работы методиста детского сада . Спецкурс. М1994 г.
* <<Тәй-тәй>> бағдарламасы 
* Программа развития и воспитания дошкольников в детском саду и семье.  -  А1997 г.
* 5-6 жастағы балаларды мектеп алды дайындық бағдарламасы. Семей 1999 ж.
* Андреева В., Стеркина Р. Проблемы обновления системы дошкольного образования на современном этапе // Дошкольное воспитание  -  1991 №4 С 33-37 
* Анохина Т. Педагогический совет: как сделать эту форму работы действительной? // Дошкльное воспитания  -  1991- №1 С 25-32 
* Атватер.И.  Я вас слушаю... Советы руководителью, как правильно слушать собеседника. М.; 1988г.
* Белая К.Ю. Методическая работа в дошкольном учереждении.- М.; 1991г
* Бондоренко А.К., Поздняк Л.В., Шкатулла В.И . Заведующий дошкольным учереждением. М., 1994г.
* Васильева. А.И. и. др. Старшый воспитатель детского сада. М.,1990г.
* Кореева.В. Методическая работа с воспитателями по формираванию у  детей эстетического воспитания.// Дошкольное воспитание,-1990.№10-С25-27.
* Лешли. Д. Работать с мальинкими детьми поощрять их развитие и решать проблемы//Пер с англ.-М.,1991.
* Мальшакова.В., Коинова.Н. Поиск новх подходов // Дошкольное воспитание.-1990.-№11.С.36-38.
* Материалы по организации функционирования дошкольных учереждений.-М.,1991г.
* Михайленко Н.Я., Короткова.Н. А. Ориентиры и требования к обновлению содержания дошкольного оброзавания: Методы рекомендации.-1991г.
* Новое педогогическое мышление// Под. Ред А.В. Петровского., М., 1998г.

* Білімді бағалау туралы ақпарат:
* 4.1. Студенттердің сабақтағы жұмысының рейтингтік бағасы.
№
             Көрсеткіштері
Студенттердің балл (ұпайы) бойынша рейтингісі
1
Сабақта оқу жұмысына қатысқан жоқ
2
2
Сабақта оқу жұмысына ауық-ауық қатысты
3
3
Студенттің оқу жұмысының мазмұны мен ұйымдастырылуы талаптандырады, түзетуді және ретке келтіруді талап етеді.
4
4
Оқу жұмысына белсене қатысты: студенттің жауаптары әдістемелік және теория тұрғысынан негізделген нақты жағдайларда білімін шығармашылықпен пайдалана біледі.
5
    4.2. Студенттің түрлі сипаттағы тапсырмаларды орындауының рейтингтік бағасы.
№
Көрсеткіштері
Студенттердің балл (ұпайы) бойынша рейтингісі
1
Тапсырма орындаған жоқ
2
2
Тапсырма үлгі бойынша орындалған
3
3
Тапсырмалар қайта құрылды
4
4
Тапсырма шығармашылықпен орындалды, жұмыстың жаңа амалы ұсынылды
5
4.3. Рейтинг шкаласы.
Бақылау нысаны
Баллдары
Ағымдағы                                                                                                                                              
20
Аралық
35
Үйдегі
10
Қорытынды
35
Барлығы
100


4.4. " Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру және басқару" пәні бойынша рейтинг 
және қорытынды бағасын есептеу

Жұмыстың түрі
Ұпай саны
1
Сабаққа қатысу
10
2
Сабаққа белсенділік таныту
10
3
Карточкамен жеке жұмыс
20
4
Тақырып бойынша бақылау жұмыс
20
5
СӨЖО
20
6
Рубеждік тест
20(10/10)
Қорытынды ұпай
100
					 
1 рубеждік рейтинг- 7 апта: максимальды ұпай -35
2 рубеждік рейтинг- 15 апта: максимальды ұпай -65
1 рубеждік рейтинг-7 апта: максимальды ұпай -80%
2 рубеждік рейтинг-15 апта: максимальды ұпай -92%
Орташа рубеждік рейтинг (80% +92%) 2 = 86 %
Емтихандағы тест  50 сұрақтан түрады
40 сұраққа жауап берсе бұл 80%
Қортынды баға: Қ = (Р1 + Р2 )/ 2 х 0,4 + Е х 0,6
Қ= 86% х 0,4 + 80% х  0,6 = 34,4 + 48 = 82,4
Әріптік бағалау кестесіне сәйкес В әріпі 3,0 ұпай 

4.5. " Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру және басқару " пәні бойынша келесі баға жүйесі қолданылады.

Әріп жүйесі бойынша баға
Ұпайлар  
 % проценттік мазмұны 
 Дәстүрлі жүйе бойынша баға
А
4.0
95- 100
өте жақсы
А-
3.67
90- 94
өте жақсы
В+
3.33
85- 89
Жақсы
В
3.0
80- 84
Жақсы
В-
2.67
75- 79
Жақсы
С+
2.33
70- 74
Қанағаттанарлық
С
2.0
65- 69
Қанағаттанарлық
С-
1.67
60- 64
Қанағаттанарлық
D+
1.33
55- 59
Қанағаттанарлық
D
1.0
50- 54
Қанағаттанарлық
F
0
0- 49
Қанағанаттанарлықсыз




4.6. Пәнді оқу  нәтижесінде студенттер білуге тиіс:
* мектепке дейінгі мекеме әдіскерінің міндеттері мен оларға қойылатын талаптар;
* педагогикалық кеңесті өткізу әдістемесін;
* семинар, семинар-практикумды өткізу жолдарын;
* әдістемелік жұмыстардың жаңа формаларын;
* топ сыныптың жұмыс жоспарын, бағдарлама, оқу-әдістемелік кешендерін;
* ата-анамен жұмыс формаларын білуі керек;
* педагогикалық ұжымды басқара білуі;
* оқу тәрбие үрдісіне басшылық, бақылау жасай білуі;
* педагогикалық үрдістерді талдай білуі;
* метепке дейінгі мекеменің жұмыстарын жоспарлай білуі.

Курсты оқып - үйренуде қойылатын талаптар: дәрістік сабақтарға міндетті түрде қатысу - қорытынды баллдың 10% семинар сабақтарға қатысу және берілген жұмыстарды белсенді орындау-10%.
СӨЖО тапсырмаларын орындау-45%, емтихан тапсыру - 10%.
Берілген талаптарды орындау емтиханға жіберілуді қамтамасыз етеді.

Академиялық тәртіп пен этика саясаты.
1 Сабақтағы белсенділік
2. Тапсырманы дер кезінді нақты орындау.
3. Сабақты босатпау, кешікпеу.
4. Топ мушелерімен, оқытушымен үйлесімді, дұрыс қарым- қатынас.

6. СӨЖ тапсырмаларының кестесі
№
Тапсырма мазмұны
Формасы
Өтілу мерзімі
Сағ
саны
Ұпай
саны
1
ҚР Білім туралы заңындағы мектепке дейінгі білім туралы мәселелері.
Баяндама.
3 апта
7,5
3
2
Күнделікті жоспар.
Бағдарлама құрастыру.
2 апта
7,5
3
3
Мектеп алды даярлық бағдарламасы.       
Ғылыми зерттеу жұмысы.
4 апта
7,5
4
4
Балалар ойынына басшылық және бақылау  жасау.  
Баяндама.
1 апта
7,5
3
5
 Балалардың  отбасында күн тәртібін және күнделікті өмірін ұйымдастыру үшін ата- аналарға кеңес.    
Реферат.
4 апта
7,5
4
6
Бала бақшада оқытудың жаңа технологияларын қолдану.
Реферат.
2 апта
7,5
4
7. СӨОЖ тапсырмаларының кестесі

№
Тапсырма мазмұны

Формасы
Өтілу мерзімі
Сағ
Саны
Ұпай 
саны
1
 Әдіскер мамандығына мінездеме
Баяндама.
 
1-2-3 апта
1,5
3
2
 Мектепке дейінгі мекемеге  балаларды қабылдау.
Баяндама.
 
4-1-2- апта
1.5
3
3
 Балабақша іс- құжаттары.
Баяндама.
 
3-4-1 апта
1.5
3
4
 Әдіскердің және тәрбиешінің әрекетіне сипаттама.
Реферат.
 
2-3-4 апта
1,5
4
5
Педагогикалық кеңес өткізуге  даярлық.
Бір тақырып 
қа талдау.
 
1-2-3- апта
1.5

4

6
Әдіскер кабинетінің маңызы.
Баяндама.
 
4-1-2 апта
1.5
3
7
Іскерлік ойынға қатысушылардың қарым- қатынасы.
Зерттеу жасау.
 
3-4-1 апта
1,5
4
8
<<Ойға шабуыл>> ойыны жаңа идеяларды іріктеуде тиімді тәсіл.
 Тақырыпқа талдау.
  
2-3-4- апта
1,5
4
9
Альтернатифтік бағдарламалар.
Реферат
 
1-2-3 апта
1,5
4
10
 Базистік оқу жоспары.
Реферат
 4-1-2 апта
1.5
4

8. СӨЖ және СӨЖО тапсырмаларын орындауға әдістемелік нұсқау.
8.І. Берілген тақырыпты конспектілеу.
Негізгі талаптар:
* Жазып отырған тақырыптан алшақтамай, оның мазмұнын нақты ашуға талпыну.
* Артық баяндау, қажетсіз дәлелдемелер мен көп сөзділікке жол бермеу.
* Міндетті түрде жоспар болуы және тақырып мазмұнын жоспарға сай рет-ретімен жүйелі баяндауы қажет.
* Жұмыс түсінікті, мағыналы, орамды тілмен жазыдуы тиіс.
* Барлық айтылған ойды жинақтап, тұжырымдап, тиісті қорытынды жасау.
8.2. Реферат жазуда не ескеріледі?
* Таңдап алған рефераттың тақырыбына қатысты студент кішігірім зерттеулер жасайды. Студен осы алғашқы ғылыми жұмысқа байланысты мәселелерге орай қажетті әдебиеттерге шолу жасаудан бастайды.
* Керек жағдайларда оқытушымен кездесіп, керекті кеңестеп алғаны абзал.
* Реферат жазуда студен негізгі мәселені ажыратуға, тақырыптардың өзара сабақтастығын тануға дағдыланады.
* Фактілер, фактілік материалдарды іріктеу және жинақтау негізінде таблицалар, графиктер, схемалар жасалады.
* Пайдаланған деректер, материалдар, әдебиеттердің тізімін, қайдан алғанын (сілтеме) қайда, қашан, қандай баспадан жарық көргенін көрсетуі қажет.
* Студенттің жазған рефераты аудиторияда талқыланады. Ең алдымен оқытушы қысқаша реферат тақырыбымен, негізгі идеясымен таныстырады. Тақырыпты зерттеуші студен реферат мазмұнын аудиторияда баяндайды, сұрақтарға жауап береді.
Жұмыстың мұндай түрі, формасы, нұсқасы студенттердің танымдық                   белсенділігін арттырып, алдағы ізденіске құлшындырады.
8.3. Рефератты талқылау  -  шығармашылық жұмыстың бір көрінісі, яғни білімділік, қызығушылық тұрғысынан және тәрбиелік мән-мазмұны зор әрекет, жұмыс. Бұл кезде сөйлеушілер негізгі мәселеден ауытқымай, нақты, тұжырымды ой айтуға көңіл бөлуі тиіс.
8.4. Рефератты талқылып, қорытындысын шығару  -  маңызы зор жауапты сәт, белгілі бір тақырып төңірегінде ғылыми дәйекті тұжырымдар жасап үйрену. Соңында оқытушы реферат жазған студенттің, пікір айтушылардың сөздерін жинақтап, қажетті толықтырулар енгізеді, мәселенің түсініксіз тұстарын анықтап, түзетулер жасайды, толықтырады, өзгертеді. 
8.5. Студенттердің өздік жұмыстарды орындауларына жалпы кеңестер (нұсқаулар)
* Өздігінен білім алу үшін, алдымен сол жұмысқа қажетті нақты дағдыларға (іштей жылдам оқи білу, библиографиялық дағдылар, түрлі анықтама әдебиеттерді пайдалана білу, оқығандарды жазып алу т.б. ) ие болу керек.
* Біліммен жемісті шұғылдану қолайлы жағдайларды (уақыт, орын, тиісті әдебиеттер мен құралдардың болуы т.б.) керек етеді, ең дұрысы кітапханаларда, оқу залдарында біліммен шұғылдануға дағдылану.
* Өздігінен білім алатын адам нені оқитынын анық біліп, ол жұмысты белгілі жоспармен, жүйемен жасауы керек.
* Алғашқы кезде оқытушылардан, тәжірибелі адамдардан, кітапханалардан ақыл-кеңес алудың пайдасы зор.
* Өздігінен білім алу жұмысын асықпай, көп үзіліс жасамай жүргізген жөн.
* Оқыған материалды мұқият ұғатындай етіп ұғып, түсінбеген жерлерді қалдырмай, қайталап оқып, оның негізгі жақтарын жазып алу қажет.
* Анықтама әдебиеттерді, энциклопедияларды, түрлі сөздіктерді қоса пайдаланып отыру керек.

8.6. Студенттердің өздік жұмыстарын ұйымдастыруға қойылатын талаптар.
  + Жұмыстың көлемін шамадан тыс асырмай, оның сапасын арттыруға көңіл аудару;
  + Студенттердің өздік жұмысын оқу жұмысының басқа түрлерімен дұрыс ұштастыра білу;
  + Студенттердің дербестігін арттырып, өзіндік білім алу қабілетін жүйелі түрде дамыту;
  + Өзіндік жұмыстың мазмұнына күнделікті өмірден алынған материалдарды, хабарларды енгізу;
  + Студенттерді табиғат пен қоғам дамуының жалпы заңдылықтарын, сонымен қатар нақты фактілер мен құбылыстарды өздігінен талдап түсінуге үйрету;
  + Студенттердің алған білімдерін іс жүзінде қолдана білуге дағдыландыру;
  + Студенттерді оқу жұмысына шығармашылық тұрғыдан қарауға, әр уақытта дербес және белсенді әрекет жасауға баулу;
  + Студенттердің өздігінен дербес жұмыс істеу, еңбек ету дағдыларын қалыптастыру.

9.     СӨЖ №1    ҚР Білім туралы заңындағы мектепке дейінгі білім туралы мәселелері.
Баяндама тақырыбы.
* Мектепке дейінгі балаларды қорғау конвенциясының мазмұны.
* <<Білім туралы заңдағы>> мектепке дейінгі балалар мәселесі туралы.
* <<Бала құқығы заңының>> маңызы.
СӨЖ №2     Күнделікті жоспар. Бағдарлама құрастыру.
* Оқу- тәрбие жұмысын басқарудың ең маңызды бөлімі- жоспарлау
* Жылдық жоспар құрылымы. Кіріспе бөлімі, негізгі міндеттері.
* Айлық жоспар, оны құрастырудың тиімді жолдары.
* Тәрбиешінің календарлық- тақырыптық, күнделікті жоспары.
* Күнделікті жоспардың үлгісін жаса.
СӨЖ №3 Мектеп алды даярлық бағдарламасы.      Ғылыми зерттеу жұмысы.
Осы тақырып бойынша  1998ж, 1999ж, 2000ж  шыққан бағдарламаларға талдау жасаңыз.
СӨЖ №4 Балалар ойынына басшылық және бақылау  жасау.  
1-тапсырма.
Ойын түрлерінің әр қайсына басшылық жасауға тоқталып, талдау жасау.
2-тапсырма.
Балалар ойынын бақылау кезеңдері, талдау үлгілері тақырыбы бойынша баяндала жаса.
СӨЗ №5 Балалардың  отбасында күн тәртібін және күнделікті өмірін ұйымдастыру үшін ата- аналарға кеңес.    .
1- тапсарма.
1. Мектеп жасына дейінгі балалардың  отбасында ұйқысын ұйымдастыру.
2. Мектеп жасына дейінгі балалардың тамақтануын ұйымдастыру.
3. Мектеп жасына дейінгі балалардың  отбасында серуенді ұйымдастыру.
4. Мектеп жасына дейінгі балалардың  отбасында оұу әрекетін ұйымдастыру.
2- тапсырма.
Отбасында баланың күн тәртібін құрудың үлгісін жасаңыз.
СӨЖ №6. Бала бақшада оқытудың жаңа технологияларын қолдану.  Реферат
* Ересек топтарда сабақты ұйымдастыру негіздері.
* 2-ші кіші топтарда сабақты ұйымдастырудың ерекшелігі.
* Дайындық топ сабақтарында дамыта отырып оқыту технологиясын  қолдану ерекшенігі.
* Саралап оқыту және оны балалбақшада қолдану.
* Ойын арқылы оқытдың маңызы.
* Мектеп алды даярлық топтарындағы оқытуды ұйымдастырудың ерекшеліктері.
* Мектеп жасына дейінгі балалардың білім деңгейін бағалау.
* Оқытудың жаңа технологияларын мектепке дейінгі балаларды оқытуда қолдану ерекшелігі.    

Пәндер