Файл қосу
Балалар әдебиеті пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы 2013 жылғы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3-деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18-28.1.23/01-2013 ПОӘК <<Балалар әдебиеті>> пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы ______ 2013 жылғы № 1 басылым <<Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбие>> мамандығына арналған <<Балалар әдебиеті>> ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 Кіріспе 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрмамбаева Қ.С. - қазақ әдебиеті кафедрасының доценті, ф.ғ.к. _____________ <<___>> ___________20___ жыл. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ әдебиеті кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. Кафедра меңгерушісі _______________ Ақтанова А.С 2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ <<___>> ___________20___ жыл. Төрайым _________________Мұқанова Қ.Қ 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №___ <<___>> ___________20 ___жыл. ОӘК төрағасы _________________Искакова Г.К. 4 <<____>> __________ 20___ж. шыққан ПОӘК-нің № 1 БАСЫЛЫМЫ 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет: Құрмамбаева Қарлығаш Солтанбекқызы, доцент м.а., ф.ғ.к. Кафедра: <<Балалар әдебиеті>> Кафедраның мекен-жайы: 2 ғимарат Ақпараттық қатынас: телефон: 87757570676 Сабақ өтетін орын: 418 аудитория Кредит саны: 3 1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ <<Балалар әдебиеті>> пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы <<5В 050117>> <<Қазақ тілі мен әдебиеті>>, 5 В 020500 <<Филология>>, В 012100 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті мамандығына арналған мамандығының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы <<Балалар әдебиеті>> пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: - Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің бекітілген және қолданысқа енгізілген ҚР МЖМБС 3.08.275-2006 Мемлекеттік білім беру стандарты; - 5В 050117>> <<Қазақ тілі мен әдебиеті>> мамандығының типтік оқу жоспары; - СТУ 042-СГУ-5-2013 <<Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар>> университет стандарты; - ДП 042-1.07-2013 <<Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы>> құжаттық іс-жосығы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: Бұл пән бойынша мынандай маңызды теориялық және практикалық мәселелер қарастырылады: әдебиет туралы ғылым және оның салалары; әдебиеттану ғылымының қосалқы салалары; әдебиеттің халықтығы, ұлттығы мен жалпыадамзаттық сипаттары; көркем шығарманың тақырыбы мен идеясы, сюжеті мен композициясы; көркем бейне оның жасалу жолдары; көркем туынды тілі, өлең құрылысы. әдеби процесс, әдебиеттің тектері мен түрлері, көркемдік әдіс, ағым, бағыттар. 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: Курсты өту барысында әдебиет теориясы ауқымындағы поэтика, стиль, жанр тәрізді негізгі мәселелермен шектелмей, әдебиеттанудың өэге салалары: әдебиет тарихын зерттеу аялары мен жолдары, историография, библиография пәндерінің мән, сыры, текстология мен әдебиет сынының теориялық, практикалық ерекшеліктерін ашып беру. 3.3 Пәнді оқытудың міндеттері: <<Балалар әдебиеті>> бұрын өтілетін <<Қазақ әдебиетінің тарихы>> пәнінде қысқаша баяндалып кететін ұғымдар мен категорияларды эстетика қағидаларымен тамырлас алып, жан-жақты терең қамтуға тиіс. Әдебиет туралы теориялық ой-пікірлердің қалыптасу кезеңдерін қазіргі дәуірге дейінгі аралықта мейлінше толымды жүйелеп саралау қажет. Көркем шығармаға талдау жасаудың ғылыми принциптерін игеру, әдебиет пен фольклорды зерттеп үйренуге қажетті біліммен қаруландыру; әдеби шығарманың мазмұны мен пішінінің арақатынасының сырын ұғыну; әдебиеттану ғылымын құрайтын ұғымдармен, категориялармен танысып, игеру; әдеби даму процесі, оның заңдылықтары, көркемдік тәжірибе дәстүрі мен жаңашылдық мәселелерін көркемдік тұрғыда қабылдай білу; көркемдік, оның өзіндік болмысын, көркемдік өлшемдерін біліп, танитын талғам қалыптастыру; әдеби туындының ішкі, сыртқы аспектілерін саралай алып, түрлі қырынан талдай білуге жаттықтыру. 3.4 Курс аяқталған соң студент: * Көркем шығарманы талдаудың ғылыми принциптерін игеріп, әдебиет тарихы мен көркем туындыны зерттеуге қажетті біліммен қаруланады. * әдебиеттану ғылымын құрайтын ұғымдарды, категорияларды теориялық тұрғыда терең игереді. * өз бойында көркемдікті танитын талғам қалыптастырады. * әдеби туындының ішкі, сыртқы аспектілерін саралап, түрлі қырынан талдауды үйренеді. * қазіргі әдебиеттанудың өзекті мәселелерімен таныс болады. * теориялық білімді практикада қолдана білуді үйренеді. * зерттеу жұмысына икем-дағдысы қалыптасады. * кәсіби қарым-қатынас жағдайларын меңгереді. 3.5 Курстың пререквизиттері Әдебиеттануға кіріспе Әлем әдебиетінің тарихы Қазақ әдебиетінің тарихы 3.6 Курстың постреквизиті: Қазақ әдебиеті сынының тарихы Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРІ БОЙЫНША САҒАТТАРҒА БӨЛУ 1 Кесте № Тақырыптар атауы сағаттар әдебиеттер Дәріс Тәжір ОСӨЖ СӨЖ 1 2 3 4 5 6 7 1Модуль. Халық ауыз әдебиеті - балалар әдебиетінің бастауы. 1 Халық ауыз әдебиеті - балалар әдебиетінің бастауы. 2 1 1,5 5 16, Б. 3-9 12, Б. 3-8 3, Б. 3-11 4, Б. 3-12 2 ХІХ ғасырдағы қазақ балалар әдебиеті. 2 1 1,5 5 1, Б. 12-23 2, Б. 8-37 3, Б. 11-20 4, Б. 12-23 3 Махамбет Өтемісұлы жырларының халықтық негізі. 2 1 1,5 5 16, Б. 25-37 4, Б. 64-68 8, Б. 23-38 9, Б. 63-67 4 Ы.Алтынсарин - қазақ балалар әдебиетінің атасы 2 1 1,5 5 15, Б. 37-53 4, Б.38-78 5, 24-28 5 Ы.Алтынсарин өлеңдерінің идеялық, көркемдік ерекшеліктері 2 1,5 5 2, Б. 53-61 4, Б. 80-92 5, Б. 20-24 6 Абайдың тәрбие мәселесіне байланысты педагогикалық көзқарастары. Қазақ балалар әдебиеті тарихында Абай Құнанбайұлының орны. Абай қарасөздеріндегі оқу, білім. 2 1 1,5 5 2, Б.63-68 9, Б.92-125 5, Б. 25-37 7 ХХ ғасыр басындағы қазақ балалар әдебиеті Шәкәрімнің балаларға арналған туындылары С.Көбеевтің "Үлгілі бала", "Үлгілі тәржімә" атты оқу құралдарының жанрлық ерекшеліктері. 2 1 1,5 5 2, Б. 52-68; 79-132 4, Б. 126-134; 134-166 7, 38-41 8 А.Байтұрсыновтың қазақ балалар әдебиетіне қосқан үлесі. М.Дулатовтың балаларға арналған шығармаларындағы әлеуметтік тақырып 2 1 1,5 5 8, Б.133-148 4, Б. 166-183 5, Б. 42-45 9 Ж.Аймауытовтың ағартушылық, педагогикалық бағыттағы ғылыми еңбектерінің мәні. С.Торайғыров және балалар әдебиетіндегі жаңа бағыт. 2 1 1,5 5 2, Б. 148-164 7, Б. 183-190 16, Б. 46-48 10 Қазақ кеңес балалар әдебиеті. М.Жұмабаевтың ақындық табиғаты. С.Сейфуллиннің "Бандыны қуған Хамит" әңгімесінің идеясы, тәрбиелік мәні 2 1 1,5 5 12, Б. 164-178 14, Б. 191-207 16, Б. 95-120 11 М.Әуезов және балалар әдебиеті. І.Жансүгіров өлеңдеріндегі эстетикалық тәрбие 2 1 1,5 3,5 3. Б. 179-200 4, Б. 207-222 6. Б. 121-132 2 модуль М.Әуезов және балалар әдебиеті 12 Кеңес халықтарының ерлік істерінің балалар әдебиетіндегі көрінісі. 2 1 1,5 3,5 2, Б.200-322 4, Б.222-333 8, Б. 12-24 13 Негізгі тақырып, идея бірлігі, ұлттық рух көрінісі 2 1 1,5 3,5 2, Б. 200-322 4, Б. 222-333 10, Б. 64-71 14 Өмірі мен жазушылық қызметі 2 1 1,5 3,5 2, Б. 322-331 4, Б. 333-344 7, Б. 72-81 15 Жетім" әңгімесі мен "Көксерек" повестерінің көркемдік-эстетикалық табиғаты. 2 1 1,5 3,5 2, Б. 332-349 4, Б.344-358 5, Б. 82-86 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4-Кесте Оқулықтардың, оқу құралдарының атауы Саны Студенттердің саны Қамтамасыз ету пайызы 1 2 3 4 С. О. Садырбаев Қазақ халық ауыз әдебиеті, хрестоматия, Алматы, 1992 ж. 12 12 100% Б.Қапасова, Қазақ балалар лирикасы /60-90ж.ж./ Павлодар, 2004ж 12 12 100% Абай өлеңдері, Алматы, 1996 ж. 12 12 100% Ә.Табылдиев. Халық тағылымы. Алматы, 1992ж. 100% * Қ.Матыжанов, Бөбектерге арналған фольклорлық поэзия жанры. Алматы, 1990ж. 100% Б.Ыбырайым, Сырлы әлем /қазіргі қазақ балалар прозасы/, А. 1997 100% М. Ғабдуллин, Қазақ халық ауыз әдебиеті, Алматы, 1996 ж. 100% М. Әуезов, Әдебиет тарихы, Алматы, 1991 ж. 100% А. Құнанбаев, ІІ томдық өлеңдері мен аудармалары, Алматы, 2002 100% Пайдаланылатын әдебиеттер және ресурстар Негізгі әдебиеттер * Ш. Ахметов, Қазақ совет балалар әдебиеті, Алматы, 1976 ж. * М. Әуезов, Әдебиет тарихы, Алматы, 1991 ж. * Ә. Қоңыратбаев, Қазақ әдебиетінің тарихы, Алматы, 1994 ж. * Б.Ыбырайым, Сырлы әлем /қазіргі қазақ балалар прозасы/, А. 1997 * Қазақ әдебиетінің тарихы, ІІІ том, Алматы, 1979 ж. * М. Ғабдуллин, Қазақ халық ауыз әдебиеті, Алматы, 1996 ж. * Б.Қапасова, Қазақ балалар лирикасы /60-90ж.ж./ Павлодар, 2004ж * А.Ақтанова. Қазіргі қазақ балалар драматургиясы. Семей, 2008ж. * Қ.Баянбаев, Қазақ балалар кітапханасы. Алматы, 1991ж. * Қ.Матыжанов, Бөбектерге арналған фольклорлық поэзия жанры. Алматы, 1990ж. * С. О. Садырбаев Қазақ халық ауыз әдебиеті, хрестоматия, Алматы, 1992 ж. Қосымша әдебиеттер тізімі: * Ш. Ахметов <<Қазақ балалар әдебиеті>> /хрестоматия/, Алматы, 1974 ж. * С. Қирабаев, <<мектеп және қазақ әдебиеті>>, Алматы, 1979 ж. * Қ. Ергөбеков, <<Мейірім шуағы>>, Алматы, 1985 ж. * С. Көбеев, <<Орындалған арман>>, Алматы, 1954 ж. * Ы. Алтынсарин, <<Таза бұлақ>>, Алматы, 1988 ж. * А. Құнанбаев, ІІ томдық өлеңдері мен аудармалары, Алматы, 2002 * Абай тағылымы, Алматы, 1986 ж. * Абай өлеңдері, Алматы, 1996 ж. * Ә.Табылдиев. Халық тағылымы. Алматы, 1992ж. * Қ.Мырзалиев. Қазақ балалар кітапханасы. Алматы, 1984ж.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz