Файл қосу

Оқытушыға арналған Қазақстанның ұлттық табиғи бақтары мен қорықтары пәннің бағдарламасы



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
                     3 деңгейлі СМЖ құжат
                                   ПОӘК
                                       
ПОӨК 042-18-22-1.33/01 -2013
                                       
                                   ПОӘК
Оқытушыға арналған <<Қазақстанның ұлттық табиғи бақтары мен қорықтары>>  пәннің бағдарламасы 
                             Басылым № __
                               <<__>>____20__ж 


                                       
                                       


                                       
                                       
                                       
ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

<<Қазақстанның ұлттық табиғи бақтары мен қорықтары >>
5В080200  -  <<Аңшылықтану және аңшаруашылығы>>   мамандығы үшін
                                       
	
               ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ
                            БАҒДАРЛАМАСЫ
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       

                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       

                               СЕМЕЙ  2014




                                Алғы сөз


1.ӘЗІРЛЕГЕН  
Құрастырушы: _______________ <<____>>___________20____  
А.Мадыбекова   <<Аңшылықтану және аңшаруашылығы>> кафедрасының  аға оқытушысы
2. талқыланҒАН
 <<Аңшылықтану және аңшаруашылығы>> кафедрасының  отырысында          
Хаттама  №__    <<___>>_____20___ж

Кафедра меңгерушісі ___________ Б. Ахметова 

2.2. Аграрлық  факультеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында
Хаттама  №__    <<___>>_____20___ж

Төрағасы  __________                А.Тлеубаева 

3. бекітілГЕН 
Университеттің оқу - әдістемелік кеңесінің 
отырысында қаралып, баспаға ұсынылды  
Хаттама  №__    <<___>>_____20___ж

ОӘК төрағасы _____________ Г.Искакова 



 4  АЛҒАШ  РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН









                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
Мазмұны


1 Колдану саласы.
2 Ереже белгілейтін сілтемелер
          3  Жалпы ереже
          4  Оқытушыға арналған пәннің оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны
          5  Студенттердің өздік жұмыстары тақырыптарының тізімі 
          6  Пәннің оқу-әдістемелік картасы
          7  Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуінің қартасы  
          8  Әдебиеттер







  
	

























* Қолдану саласы:

       <<Қазақстанның ұлттық табиғи бақтары мен қорықтары>> пәнінің оқу әдістемелік      кешеннің құрамына еңгізілген оқытушыларға арналған пәннің бағдарламасы 5В080300 - <<Аңшылықтану және аңшаруашылығы>> мамандығы студенттері үшін арналған. 

* Ереже  белгілейтін (нормативтік) сілтемелер
<<Қазақстанның ұлттық табиғи бақтары мен қорықтары>>   пәнінің оқытушыларына арналған осы пәннің бағдарламасы келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін белгілейді: 
 5В080300 - <<Малшаруашылығынын өнімдерін өндіру мамандығы мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандарты, ҚР МЖБС   3.08.361 - 2006, б.№ 671 07.08.2006 ж. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министірлігінің Бұйрығымен еңгізілген және бекітілген.
-СТУ 042- СГУ-4-2013 <<Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар>> университет стандарты;
-ДП 042-1.01- 2013 <<Пәндердің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны>> құжаттандырылған процедурасы.

3. Жалпы ережелер

3.1. Пәнің мазмұнын қысқаша сипаттамасы. 
        <<Қазақстан ұлттық табиғи бақтары мен қорықтары>>пәні -ерекше қорғалатын табиғи аймақтар, қорықтар, ұлттық саябақтар және осы аймақта қорғалатын өсімдіктер мен жануарлар туралы оқытады. 
   3.2. Пәннің мақсаты: охраны уникальных в природоохранном и эстетическом отношении ландшафтов Казахстана выполняют важнейшие культурно-просветительские функции для широких масс населения.
   3.3. Пәнді зерделеудің негізгі міндеті: 
-Қазақстанның ерекше қорғалатын табиғи аумақтарын  білу 
-ондағы жануарлар мен өсімдіктерді  білу
-ерекше қорғалатын табиғи аумақтар саласындағы негізгі принциптерді білу
-ерекше қорғалатын табиғи аумақтар саласындағы негізгі Қазақстан Республикасының заңнамасын білу
                                       
  3.4. Оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды түсінуі тиіс:
-аталмыш пәнге тән ұғымдарды білуі 
-табиғатты қорғауды және оған қамқорлықпен қарауды түсіну
-Қазақстанның ерекше қорғалатын табиғи аумақтарын ондағы жануарлар мен өсімдіктерді  білу
-ерекше қорғалатын табиғи аумақтар саласындағы негізгі Қазақстан Республикасының заңнамасын және принциптерді білу
3.5  Курстың пререквизиті: <<Қазақстанның ұлттық қорықтары мен бақтары>> оқыған кезде студент <<аңшаруашылығы>> <<зоология>> курстарынан негізгі білімдері білу қажет.
 3.6. Курс постреквизиті: <<Қазақстанның ұлттық табиғи бақтары мен қорықтары>> пәнінен алынған білім кейінгі курстарда қорық ісі, аң шаруашылығында табиғатты қорғау шаралары пәндерін оқыған кезде қолданылады
3.7 Оқу жоспарынан үзінді 

                                                                   1 кесте
Курс
Семестр
Несиелер
Д
ПС
СОӘЖ
СӨЖ
Барлығы
Қорытынды бақылаудың нысаны
2
   1
  32
15
  30
22,5
  67,5
  135
емтихан


4 Оқу пәнінің мазмұны
       Тақырып атауы және олардың мазмұны
Сағат саны
                                       1
                                       2
1Модуль Қазақстанның ұлттық табиғи бақтары мен қорықтары пәні. Мақсаты мен міндеттері. 
           1 Блок  Қазақстанның  қорықтары
Қазақстанның ұлттық табиғи бақтары мен  қорықтары  пәні. Мақсаты мен міндеттері. Қызыл кітап. 
1
Ақсу-Жабағалы қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.

Барсакелмес қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.
1
Алматы қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.
1
Марқакөл қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.
1
Наурызым қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.
1
Үстірт қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.
1
Алакөл қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.
1
Батыс Алтай қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.
1
Қаратау қорығы . Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.  
1
 2 Блок Қазақстанның табиғи ұлттық бақтары
Алтын Емел, Іле-Алатау табиғи бақтары. 
1
Баянауыл табиғи бағы. 
1
Көкшетау табиғи бақғы.

Қарқаралы  табиғи бағы .
1
Катон-Қарағай ұлттық табиғи бағы.
1


5. Студенттердің өздік жұмыстарына арналған тақырыптардың тізімі
5.1 Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар саласындағы негізгі принциптер.
5.2 Биологиялық ресурстар.
5.3 Ботаникалық бақтардың бір-бірінен ерекшеліктері. Қазіргі жағдайы мен болашағы.
5.4 Табиғи ескерткіштер
5.5 Интродукция
5.6. Табиғатты тиімді пайдалану дегенімз қандай? Табиғатты қорғаудың негізгі аспектілері қандай?
 5.7 Мемлекеттiк табиєи резерваттар;5.8  Мемлекеттiк зоологиялыќ парктер;5.9 Мемлекеттiк ботаникалыќ баќтар;5.10.Мемлекеттiк дендрологиялыќ парктер;6. Пән боыйнша оқу-әдістемелік карта
                                                                   3 кесте
                               Тақырыбы
Көрнекі құралдар,ТСО,плакаттар,зертханалық тақталар
Өз бетімен дайындалуға арналған сұрақтар
Бақылау нысаны
Дәрістер
Практикалық сабақтар



                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                       5
Қазақстанның ұлттық табиғи бақтары ман қорықтары  пәні. Мақсаты мен міндеттері. Қызыл кітап.
Қазақстанның ұлттық табиғи бақтары ман қорықтары  пәні. Мақсаты мен міндеттері. Қызыл кітап.
Суреттер,
кітаптар
Биологиялық ресурстар 
Ауызша
сұрау
Ақсу-Жабағалы қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.
Ақсу-Жабағалы қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.
Суреттер,
кітаптар
Ақсу-Жабағалы қорығының физико-географиялық ерекшелігі.   
 Ауызша
Сұрау
Барсакелмес қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.
Барсакелмес қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.
Суреттер
кітаптар
Барсакелмесқорығының физико-географиялық ерекшелігі.   
Ауызша
сұрау
Алматы қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.
Алматы қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.
Суреттер,
Алматы қорығының физико-географиялық ерекшелігі.   
Жекелей тапсырмалар орындау,
Ауызша
сұрау
Марқакөл қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.
Марқакөл қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.
Суреттер
кітаптар
Марқакөл қорығының физико-географиялық ерекшелігі.   
Ауызша
сұрау
Наурызым қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.
Наурызым қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.
Суреттер,
кітаптар
Наурызым қорығының физико-географиялық ерекшелігі.   
 Ауызша
сұрау
Үстірт қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.
Үстірт қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.
Суреттер,
кітаптар
Үстірт қорығының физико-географиялық ерекшелігі.   
Ауызша
сұрау
Алакөл қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.
Алакөл қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.
Суреттер,
қорығының физико-географиялық ерекшелігі.   
Жекелей тапсырмалар орындау,
Ауызша
сұрау
Батыс Алтай қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.
Батыс Алтай қорығы. Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.
Суреттер, кітаптар
Батыс Алтай қорығының физико-географиялық ерекшелігі.   
 Ауызша
сұрау
Қаратау қорығы . Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары.  
Қаратау қорығы . Ашылу тарихы. Өсімдіктері мен жануарлары
Кітаптар
суреттер,
Қаратау қорығының физико-географиялық ерекшелігі.   
Коллеквиум
Алтын Емел, Іле-Алатау табиғи бақтары. 
Алтын Емел, Іле-Алатау табиғи бақтары. 
Суреттер,
кітаптар
Алтын Емел табиғи бағының физико-географиялық ерекшелігі
Жекелей тапсырмалар орындау, 
Баянауыл табиғи бағы. 
Баянауыл табиғи бағы. 
Суреттер,
Баянауыл бағының физико-географиялық ерекшелігі.   
Жекелей тапсырмалар орындау, ауызша сұрау
Көкшетау табиғи бағы.
Көкшетау табиғи бақғы.
Суреттер, кітаптар
Көкшетау табиғи бағының физико-географиялық ерекшелігі.   
Жекелей тапсырмалар орындау, ауызша сұрау
Қарқаралы  табиғи бағы .
Қарқаралы  табиғи бағы .
Суреттер,
кітаптар
Қарқаралы табиғи физико-географиялық ерекшелігі.   
Жекелей тапсырмалар орындау, ауызша сұрау
Катон-Қарағай ұлттық табиғи бағы.
Катон-Қарағай ұлттық табиғи бағы.
Суреттер,
кітаптар
Катон-Қарағай бағының физико-географиялық ерекшелігі.   
Коллеквиум


7  Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы 
                                                                   4 кесте
Оқулықтардың, оқу-әдістемеліқ құралдарының атаулары 
Даналардың саны
Студенттер
дің саны
Қамтамасыз
дану     %
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
* 
                                       5
                                       3
       100


* Әдебиеттер

8.1 

Пәндер