Файл қосу
Математикалық физика теңдеуі
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК 042-14.01.20.169/02-2014 ПОӘК Магистранттарға арналған пәндердің оқу бағдарламасы <<Математикалық физиканың қайтымды есептерін шешудің сандық әдістері>> 29.08.2014ж. №1басылым ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ <<математикалық физиканың қайтымды есептерін шешудің сандық әдістері>> 6М060100-Математика мамандығы үшін МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 АЛҒЫШАРТТАР 1 ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы _____________________________<<Математика және математиканы оқыту әдістемесі>> кафедрасының, физика-математика ғылымдарының кандидаты, доцент, Вильданова Ф.Х. "_29_" __тамыз__2014 г. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің <<Математика және математиканы оқыту әдістемесі>> кафедрасы отырысында <<____>> _______________ 20__ж., № ___хаттама. Кафедра меңгерушісі ______________ Жолымбаев О.М. 2.2 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында <<____>> _______________ 20__ж., № ___хаттама. Төраға ______________ 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған <<____>> _______________ 2014ж., № ___хаттама. ОӘК төрағасы ______________ 4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны * Жалпы ережелер..................................................................3 * Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу..5 * Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар.....................6 * Курс форматы.....................................................................................6 * Курс саясаты............................................................................6 * Бағы қоюдың саясаты.......................................................................7 * Әдебиеттер............................................................................................8 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер * Оқытушының тегi - Вильданова Ф.Х., физика-математика ғылымдарының кандидаты, доцент * Кафедра - <<Математика және математиканы оқыту әдістемесі>> * Ақпарат - № 3 оқу ғимараты, кабинет № 226 * Сабақ өткiзу орны - сабақ кестесі бойынша * Пәннiң атауы - Дифференциалдық геометрия және топология ; * Кредит саны - 4; 1.3 Пәндердің мазмұнын қысқаша сипаттау Арнаулы курстың мақсаты қайтымды есептерді - параболалық, гиперболалық , эллипстік типті дифференциалдық теңдеулерді шешудің сандық әдістерін оқып-үйрену. 1.4 Пәнді оқып-үйренудің негізгі мақсаты-әдебиетпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру және бекіту, есептерді өз бетімен шешуге үйрену. 1.5 Оқып-білудің нәтижесінде магистрант мыналарды: * Негізгі ұғымдар мен анықтамаларды меңгеруі; * Негізгі теоремалардың тұжырымдары мен дәлелдеулерін білуі, оларды нақтылы есептерді шешуде қолдана білуі; * Математикалық физиканың қайтымды есептерін шешудің сандық әдістерінің жалпы теориясын меңгеруі; * Математикалық физиканың қайтымды есептерін шешудің негізгі сандық әдістері туралы түсінігі болуы тиіс; 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Математикалық талдау; 1.6.2 Функционалдық талдау; 1.6.3 Жай дифференциалдық теңдеулер; 1.6.4 Математикалық физика теңдеуі; 1.7 Курстың постреквизиттері: 1.7.1 Арнайы курстар 2 ПӘНДЕРДІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР БӨЛУ 1 кесте Тақырып № Тақырып аты Сағат саны Әдебиеттер ЛК ПЗ СРМП СРО 1 2 3 4 5 6 7 1 Сеткалық эллипстік есеп 2 2 6 2 [2] 3 гл. 62-66бет 2 Жуық шешімнің қателігі 2 2 6 2 [2] 3 гл. 67-70бет 3 Сеткалық есептерді шешудің итерациялық әдістері 2 2 6 2 [2] 3 бөлім 72-81бет 4 Есептеудің мысалдары және бағдарлама арқылы жүзеге асыру 2 2 6 2 [2] 3 бөлім 84-99бет 5 Параболалық теңдеулер үшін шеттік есептер 2 2 6 2 [2] 4бөлім 106-109бет 6 Екіқабатты айырымды схемалардық орнықтылығы 2 2 6 2 [2] бөлім 4, 11-117бет 7 Үшқабатты операторлық-айырымдық схемалар 2 2 6 2 [2] бөлім 4, 119-127бет 8 Модельдік есеп үшін айырымдық схемаларды зерттеу 2 2 6 2 [2] 4 бөлім 128-130бет 9 Есептеудің мысалдары және бағдарлама арқылы жүзеге асыру 2 2 6 2 [2] 4 бөлім 132-139бет 10 А.Н. Тихоновтың реттеу әдісі 2 2 6 2 [2] 5 бөлім 145-147бет 11 Реттеу әдісінің жинақталу жылдамдығы 2 2 6 2 [2] 5бөлім 150-152бет 12 Реттеу параметрін таңдау 2 2 6 2 [2] 5бөлім 153-156бет 13 Корректілі емес есептерді шешудің итерациялық әдістері 2 2 6 2 [2] 5бөлім 156-162бет 14 Есептеудің мысалдары және бағдарлама арқылы жүзеге асыру 2 2 6 2 [2] 5 бөлім 163-172бет 15 Оң бөліктің идентификациясы 2 2 6 2 [2] 6 бөлім 178бет 16 Стационар есептердің оң бөліктерін қалпына келтіру 2 2 6 2 [2] 6 бөлім 178-194бет 17 Оң бөліктің уақыттан тәуелділігін қалпына келтіру 2 2 6 2 [2] 6 бөлім 178-194бет 18 Оң бөліктің уақыт бойынша тұрақтысын идентификациялау 2 2 6 2 [2] 6 бөлім 226-241бет 19 Шекаралық бақылаулардың берілгендері бойынша эллипстік теңдеулердің оң жағын қалпына келтіру 2 2 6 2 [2] 6 бөлім 242-261бет 20 Бастапқы шарттардың локальды емес өзгерісі 2 2 6 2 [2] 6 бөлім 267-288бет 21 Реттелген айырымдық схемалар 2 2 6 2 [2] 6 бөлім 289-318бет 22 Ретроспективті есептің итерациялық шешімі 3 3 6 2 [2] 6 бөлім 321-333бет 23 Екінші ретті эволюциялық теңдеу 3 3 6 2 [2] 7 бөлім 335-356бет 24 Стационар емес өрістердің жалғасы 3 3 6 2 [2] 7 бөлім 357-374бет 25 Шекаралық кері есепте кеңістік айнымалысы бойынша жалғастыру 3 3 6 2 [2] 8 бөлім 379-394бет 3. ПӘНДЕРДІ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМДАР Курсты бастамас бұрын ең алдымен магистрант ұсынылып отырған оқу-әдістемелік құралымен толық танысып шығуы керек, бұдан магистранттың кітапттармен жұмысын жеңілдетеді. Қысқаша дәріс материалдарындағы әрбір тақырыптан кейін магистранттың өзбетінше дайындалуына сұрақтар берілген. Дұрыс таңдалған оқу құралы да маңызды. Бірнеше кітаппен жұмыс жасауда көптеген қиындықтар туындайды. Сондықтан ұсынылған әдебиеттердің ішінен біреуін негізгі етіп таңдап алу қажет. Ал қалған әдебиеттерден тақырыпты толықтыру үшін немесе мысал-есептер қарау мақсатында пайдаланған жөн. Курсты бағдарламалық тақырып бойынша ретімен оқу міндетті.Кітаппен жұмыс кезінде магистрант міндетті түрде өзбетімен есеп шығаруға дағдылануы керек. Теориялық білімді практикада (есеп шығаруда) қолдана алған жағдайда ғана оқу материалын студент толық игерді деп есептеуге болады. 4. КУРС ФОРМАТЫ Оқу сабақтары аптасына 4 рет, әрқайсысы 50 минуттан өтеді. Курс форматы - аралас. Дәріс сабақтары аса күрделі тақырыптарды талдауға араналады. Сабақты өткізудің мұндай құрылымы магистранттың жүйелі түрде ұсынылған әдебиеттермен өз бетімен жұмыс жасуын талап етеді. Тәжірибелік сабақтар күрделі теориялық материалдарды қамтитын есептерді шешуге арналған. Аудиториялық МОӨЖ кезінде студенттердің дәріс және тәжірибелік сабақтарына және сондай-ақ, үй жұмысын орындаған кезінде туындайтын сұрақарға байланысты өткізіледі. Қажет болған жағдайда МОӨЖ мен жеке немесе топтық консультация түрінде өткізем. Сабақтың негізгі бөлігі пәнді өз бетімен меңгеруге арналған (яғни ОӨЖ). 5. КУРС САЯСАТЫ Курстың саясаты - бұл оқытушының курсты оқыту барысында магистрантқа қоятын талаптар жүйесі. Ұсынылатын талаптар - барлық тапсырмаларды уақытында, сапалы орындау; себепті жағдаймен қатыспаған сабағын (деканаттың рұқсатымен) қайта тапсыру; өз бетінше кітапханада және үйде дайындық жасау; оқу үрдісіне белсенді қатысу; сабақты жібермеу; сабаққа кешікпей келу. Қатысу: аудиториялық сабақтарға қатысу міндетті. Егер магистрант қандай болса да бір себеппен сабаққа келе алмаса, онда ол өтілген барлық материалға міндетті түрде жауапты болады. Аудиториялық жұмыс: лекция мен практикалық сабақтардың мерзімі - 50 минут. Егер сабақ уақытында (кезінде) магистрант тәртіп бұзатын болса, онда оқытушы лекция мен практикалық сабақтар өткізілетін оқу аудиториясынан шығарып жіберуге құқылы. Ұялы телефон: сабақ уақытында өшіріп қою керек. Үй жұмысы: орындауға міндетті. Оқытушы практикалық сабақтар мен оның бақылауымен өткізілетін өздік жұмыстар кезінде үй жұмысын тексеріп тиісті баллдарын қояды. Бақылау жұмысы: Пән бойынша бағалау келесі формада жүзеге асырылады: <<Математикалық физиканың қайтымды есептерін шешудің сандық әдістері>> пәні бойынша оқу процессінің календарлық кестесіне сәйкес жүргізіледі); -аралық бақылау (7 және 15 аптада); -қорытынды бақылау - емтихан (бір рет академиялық аралық соңында өткізіледі) Емтиханға аралық бақылаудан кейінгі бағасы >50% болатын магистранттар ғана жіберіледі. Пән бойынша қорытынды баға аралық бақылауды 0,6 (60%) және емтихан қорытындысын 0,4 (40%) көбейтіп екеуін қосу арқылы алынады. 6 БАҒА ҚОЮДЫҢ САЯСАТЫ Баллдарды апта және бақылау түрлері бойынша бөлу келесі кестеде көрсетілген <<Математикалық физиканың қайтымды есептерін шешудің сандық әдістері>> 2 кесте Апта Бақылау түрі Балл саны Ескерту 1 2 3 4 1 1 және 7 апталардағы барлық аудиториялық сабақтарға қатысу. 20 2 Оқып жатқан тақырыпқа байланысты есептер шешу 20 Тәжірибелік сағат 3 Оқып жатқан тақырыпқа байланысты есептер шешу 20 Тәжірибелік сағат 4 Оқып жатқан тақырыпқа байланысты есептер шешу 20 Тәжірибелік сағат 5 Оқып жатқан тақырыпқа байланысты есептер шешу 20 Тәжірибелік сағат 6 Жеке өздік жұмысын орындау №1 40 ОӨЖ 7 Бақылау жұмысы 90 Аралық бақылау 8 Оқып жатқан тақырыпқа байланысты есептер шешу 16 Тәжірибелік сағат 9 Оқып жатқан тақырыпқа байланысты есептер шешу 14 Тәжірибелік сағат 10 Оқып жатқан тақырыпқа байланысты есептер шешу 14 Тәжірибелік сағат 11 Оқып жатқан тақырыпқа байланысты есептер шешу 14 Тәжірибелік сағат 12 Оқып жатқан тақырыпқа байланысты есептер шешу 14 Тәжірибелік сағат 13 Жеке өздік жұмысын орындау №2 40 ОӨЖ 14 Оқып жатқан тақырыпқа байланысты есептер шешу 14 Тәжірибелік сағат 15 Бақылау жұмысы 90 Аралық бақылау 7. ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1.Тихонов А.Н, Самарский А.А, Уравнения математической физики, <<Наука>>, 1966 г. 7.1.2. Самарский А.А., Вабищевич П.Н., Численные методы решения обратных задач математической физики,: Учебное пособие. Изд.3-е.-М.:Издательство ЛКИ, 2009.-480с. 7.1.3. Денисов А.М. Введение в теорию обратных задач. М.:Изд-во Моск.ун-та. 1994. 7.1.4. Лаврентьев М.М., Резницкая К.Г., Яхно В.Г. Одномерные обратные задачи математической физики. Новосибирск: Наука,1982 7.1.5 Романов В.Г. Обратные задачи математической физики. М.:Наука,1984
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz