Файл қосу

Тәжірибе сабақтар



                  ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ
             БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
            СЕМЕЙ ҚАЛАСЫ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ
                 МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТ
3 деңгейлі СМЖ құжаты
                                   ПОӘК
                           ПОӘК 042-33.1.55/02-
                                     2013
                                   ПОӘК
<<Сәндік қолданбалы өнерінің негізгі техникалары>> пәнінің студенттерге арналған бағдарламасы 
                        №1басылым   03.09.2013
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
            ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                                       
<<Сәндік қолданбалы өнерінің негізгі техникалары>>
                5В012000  -   <<Кәсіптік білім>>
                    мамандығына арналған
                                       
                                       
                   СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН
                        ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ








                                Семей 2013
                                       
                         ПОӘК 042-33.1.55/02- 2013
                      № 1 басылым    03.09.2013
                             10  Беттің 2-сі
                               Алғы  сөз
1 ӘЗІРЛЕГЕН
Құрастырған:________ <<        >>        2013ж.  Адылханов с.а.,
 <<Бейнелеу өнері және дизайн>> кафедрасының  аға оқытушысы  
2  ТАЛҚЫЛАНДЫ2.1 <<Бейнелеу өнері және дизайн>> кафедрасының мәжілісінде
№       хаттама    <<        >>         2013ж.Кафедра меңгерушісі, п.ғ.к. _______________/ Мырзақанов М.С./
2.2Педагогика факультетінің Оқу-әдістемелік бюросының мәжілісінде талқыланды.№ ______ хаттама  <<______>> ________ 2013ж<<______>> ________ 2013ж. 
төрайымы  ___________________________ / Ахметова Т.Ш./
3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің  Оқу- әдістемелік  кеңесінің  мәжілісінде мақұлданды және баспаға ұсынылды
№ ______ хаттама  <<______>> ________ 2013ж. <<______>> ________ 2013ж. 
ОӘК төрайымы  ______________ /Искакова Г.К./ 
4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕҢГІЗІЛДІ 
 
ПОӘК 042-33.1.55/02- 2013
                        № 1 басылым  03.9.2013
                              10  Беттің 3-сі
                                       

                                Мазмұны

* Жалпы жағдай
* Пәннің мазмұны және сабақ түрлеріне қарай сағаттарды бөлу
* Пәнді оқып білуге әдістемелік ұсыныстар
* Курс форматы
* Курс саясаты 
* Баға қою саясаты 
* Әдебиеттер































                         ПОӘК 042-33.1.55/02- 2013
                       № 1 басылым   03.09.2013
                              10  Беттің 4-сі
          1  ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙ
1.1	 Оқытушы және пән жайында жалпы мәліметтер                           Адылханов С. А. Аға оқытушы <<Бейнелеу өнері және дизайн>> кафедрасы                Байланыс ақпараты  -  тел. 53-50-61, 50-01-53,                                                       №4 оқу корпусы, оқытушылар бөлмесі                                                                                                       Сабақты өткізу орны -№3 оқу аудиториясы                                            Осы пән бойынша кредит саны  -  3
1.2	 Пән мазмұнын қысқаша баяндау 
  Студенттерді аппликация ұғымымен таныстыру. Аппликация бейнелеуге қажетті құралдармен жұмыс жасаудың әдіс-тәсілдерімен таныстырып, бейнелеу іс-әрекеттерін меңгеруге баулу.Сәндік қолданбалы өнерінің негізгі техникалары пәні қолданбалы өнерінің басқада салаларының негізін қалайтын басты пәндердің бірі болып саналады. Оқу курсының негізгі міндеті пәннің бағдарламасына сәйкес оқытудың тәжірибелік әдіс-тәсілдерін жетілдіре түсу. Сәндік қолданбалы өнерінің негізгі  пәні әртүрлі материалдармен жұмыс істеудің қыр-сырымен танысып және оларды зерттеп білуді көздейді. 	
1.3	Пәнді оқытудың мақсаты
       Студенттің терең ойлау, қол икемділігі қабілеттерін қалыптастырып, жетілдіру. Түс жарасымдылығын, композициялық шешімін табуға баулу. Сәндік қолданбалы өнерді  терең меңгеру, жұмысты орындау әдістерін орнықты  пайдалана білу, кәсіби шеберлікті шыңдау, дағдыны жетілдіру, тапсырмаларды көркем  -  шығармашылық бағытта орындап шығуды мақсат етіп қояды.
1.4	Пәнді оқып білудің негізгі міндеттері:                                          
       Студенттерге форма, көлем, түс жайлы түсініктер бере отырып, олардың бейнелеу, безендіру, құрастыру қабілеттерін дамыту. Болашақ  орта мектептің <<Технология>> пәнінің маманы ретінде әр   студент ЖОО-ның теориялық және тәжірибиелік талаптарын , оқытудың инновациялық  мүмкіндіктерін мейлінше ұтымды әрі білгірлікпен пайдаланып өзінің білімін, дүниетанымдық қабілетін, кәсіби шеберлігін жетілдіруді басты міндет деп қарайды.
        1.5 Оқып білудің нетижесі
Пәннің аудиториялық және үй тапсырмаларын орындау нәтижесінде білім алушы жұмыстардың көркем шығармашылық міндеттерін оқу бағдарламасының талаптарына сай екендігін анықтайды және келесі кезеңдегі тапсырмаларға байланысын зерделеп қорытады.                                          
                         ПОӘК 042-33.1.55/02- 2013
                       № 1 басылым   03.09.2013
                               10  Беттің 5-сі
Студент пәнді оқып білу нәтижесінде:	                                                                                
-Жұмысты орындау принциптері мен әдістерін біліктілікпен қолдана білуді, аппликацияны орындайтын материялдардың қасиеттерін тәжірибе жүзінде меңгереді; 
-Кәсіби шеберлікті тұтас көру, конструциялық кеңістікті талдау, бейнелік талдау және бейнелік қортындылау әдістерін сондай-ақ  материалдарды еркін және шебер қолдана білуді игереді;
- Тапсырмаларды оқып білу процесінде оқытушының қойған міндеттерін, түсіндірмелері мен тәжірибелік көмектерін, ойша талдап ұғып алады:
-Тәжірибелік сабақта алған білім мен дағдыны педагогикалық практика мен қол өнеріндегі шығармашылықта білгірлікпен істеп үйренеді; 
-Сәндік қолданбалы өнерінің негізгі техникалары сабағындағы тәжірбиелік  тапсырмаларды орындау барысында бағдарлама материал дарының осынау түрінің педагогикалық қызметте қажеттілігін түсінеді;
-Сәндік қолданбалы өнерінің негізгі техникалары пәнінің тәжірибелік сабақтарында педагогикалық технологияларды, оқу мен оқытудың спецификалық тәсілдерінің байланысынан хабардар болып тәжірибе жинақтайды;
-Сәндік қолданбалы өнерінің негізгі техникалары пәні сабақтарында кәсіби білім тәжірибесін жинақтау, еңбекқорлықты, көркем кәсіпке дағдылану, педагогикалық шеберлікті жетілдіру әректтерін іске асыру мүмкіндіктеріне ие болады.
1.6 Курс пререквизиттері:
- Сәндік қолданбалы өнерінің негіздері
- Педагогикалық мамандыққа кіріспе
- Сәндік қолданбалы өнері тарихы және теориясы
 -Сызу
- Сурет
-Қазақстан сәндік қолданбалы өнері
 
1.7 Курс постреквизитері    
-Курс жұмысын орындау
-Диплом жұмысын қорғау
                         ПОӘК 042-33.1.55/02- 2013
                       № 1 басылым  03.09.2013
                               10  Беттің 6-сы

2  ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІНЕ ҚАРАЙ САҒАТТАРДЫ БӨЛУ
                                                                                                                   1 кесте

                                       
                                      №
              Тақырыптың аты және мазмұны
                                       

                           Сағаттар саны
                                       
                                       1
                                       2
                                       
                                       3
                                       
                                       
Тәжірибе сабақтар:
                                       
                                       
     Түлі-түсті қағаздан аппликация жасау
                                       
                                       1
       Эскиз жасау
                                       8
                                       2
       Эскиз бойынша детальдарды дайындау
                                       6
                                       3
       Детальдарды жабыстыратын қатты қағаз ( ДВП ) дайындау
                                       6
                                       4
       Жұмысты қатты қағаздың бетіне жинап отырып желімдеу
                                      20
                                       5
       Дайын болған жұмысты безендіру

                                       5

                                       
                    Мозайкалы аппликация

                                       
    6
       Эскиз жасау
            8
    7
       Түрлі-түсті қағаздан бөлшектер дайындау
            6
    8
       Бөлшектерді жабыстыратын қатты қағаз ( ДВП ) дайындау
            6
    9
       Жұмысты орындау
            20
    10
       Дайын болған жұмысты безендіру
            5

                                Барлығы
            90

3   ПӘНДІ ОҚЫП БІЛУГЕ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР

Аудиториялық,шығармашылық және үй тапсырмаларын орындау үрдісінде уақыт үнемдеуді үнемі есте сақтаудың тәрбиелік мәні зор, ол ұқыптылыққа, мәдениеттілікке жетелейді. Курс студенттері  тәжірбиелік жұмыстарды бастамастан бұрын оқу бағдарламасы пәннің оқу-әдістемелік комплексі материалдарымен таныс болуға тиіс және ондағы көрсетілген нұсқауларды ескергендері жөн. Оқушы студент міндетті түрде сәндік қолданбалы өнер әдебиттерін оқу үрдісінде пайдалануды әдетке айналдырғандары, жұмыс сапасының кепілі.
Оқулықтар және оқу-әдістемелік құралдардағы тараулар мен тақырыптарды кезең-кезеңімен игеріп тәжірибелік жұмыстар үрдісінде қолдана білу өте тиімді. Емтихан жұмысын әр студент тиянақты, шығармашылық тұрғыда және талапқа сай орындаулары керек.

4 КУРС ФОРМАТЫ

Курстың аудиториялық тапсырмалары кәсіптік білім оқу бағдарламасының негізінде іске асырылады. Курстың тәжірибелік оқу қойылымдары оқытушының тақырыпты баяндау және жеке көмегі мен кеңесі арқылы өткізіледі. Дегенмен, болашақ маман өзі әрекеттеліп тапсырманы өздігімен орындауды мақсат етіп алуы аса маңызды.Ол, өз алдына оның білімін 

жетілдіре түседі,ізденіс пен шеберлікті кеңейтуге
септігін тигізеді. Студенттің өздік жұмысы СӨЖ аудиторияда алған білімін, дағдыларын өз бетінше жетілдіруге мүмкіндік береді. Үй тапсырмаларын шығармашылық көзқараспен орындау болашақ ұстаздың негізі міндеті болып қала береді.

5 КУРС САЯСАТЫ

           Курс студенттеріне ПОӘК бағдарламасында көрсетілген талаптар мен нұсқауларды ескеру міндетті.
Сабаққа катысу әр студент үшін қатаң міндет. Егер де студент әртүрлі себептермен сабақ босатса, меңгерілмеген материалдарға өзі жауапты. Сабақты үнемі себепсіз босатқан, немесе сабаққа кешігіп келуді әдетке айналдырушы студенттің үлгерім баллдары төмендейді не курс қортындысы бойынша 
                         ПОӘК 042-33.1.55/02- 2013
                       № 1 басылым   03.09.2013
                               10  Беттің 8-сі

<<қанағаттанарлақсыз>> деген баға алады.
Үйге берілген тапсырмалар уақытында өткізілуі шарт. Кешігіп тапсырылған жұмыстарға балл төмендетіліп қойылады.
Қортынды межелік бақылаудың нәтижесі студенттің ПОӘК бағдарламасында көрсетілген барлық талаптарды сапалы орындап шыққанда ғана жағымды аттестацияланады.

6 БАҒАЛАР ҚОЮ САЯСАТЫ

  Әр студент пән бойынша жағымды рейтинг алу үшін белгілі балл санын жинақтауы керек.
Бірінші жартыжылдықтағы максималды балл:
1-ші рейтингінің қортындысы бойынша
1ші-аптадан 7-ші аптаны қосқанда-300 балл.
2-ші рейтингінің қортындысы бойынша 
8-ші аптадан 15 аптаны қосқанда-300 балл
Пәннің семестр қортындысы бойынша максималды баллы-600
Баллдарды апталарға және бақылау түрлеріне қарай бөлу 2 кестеде көрсетілген.

 Пәні бойынша баллдарды бөлу
                                                                                                                    2 кесте

                                   Апта
                            Бақылау түрі
                             Барлық балл
                                Ескерту
                                       1
                                       2
                                       3
                                       4
                                      1-7
Аудиториялық сабақтарға дайындық және қатысу
                                      30
                                       
                                      1-6
Тәжірибелік сабақтар бойынша ағымдағы бақылау
                                      96
                       Тәжірибелік жұмыс
                                      1-6
                                       
СОӨЖ сабақтар бойынша ағымдағы бақылау
                                      42
                       Тәжірибелік жұмыс
                                      1-6
                                       
СӨЖ сабақтар бойынша ағымдағы бақылау 
                                      72
                       Тәжірибелік жұмыс
1-ші аралық бақылау
                                      60

1 - 7 апта бойынша  оқу нәтижесінің барлық баллдары
                                      300

                                      1-7
Аудиториялық сабақтарға дайындық және қатысу
                                      30

                                      1-6
Тәжірибелік сабақтар бойынша ағымдағы бақылау
                                      105
                       Тәжірибелік жұмыс
                                      1-6
                                       
СОӨЖ сабақтар бойынша ағымдағы бақылау
                                      35
                       Тәжірибелік жұмыс
                                      1-6
                                       
СӨЖ сабақтар бойынша ағымдағы бақылау 
                                      70
                       Тәжірибелік жұмыс
                      2-ші аралық бақылау
                                      60

8-15 апта бойынша  оқу нәтижесінің барлық баллдары
                                      300

Емтихандағы балл жиыны
                                      400
         Тәжірибелік жұмыстарды талқылау
Академиялық кезеңдегі балл жиыны
                                     1000

































                         ПОӘК 042-33.1.55/02- 2013
                       № 1 басылым   03.09.2013
                              10  Беттің 10-сы


7 ӘДЕБИЕТТЕР
Негізгі әдебиеттер

№
Оқулықтар мен оқу  -  әдістемелік құралдарының атауы
                               Дана саны
                         Студенттер саны
                          Қамтылу пайызы
                                Ескерту
                                       1
            Аппликация Гусакова М.А. М.1987г.
                                       5
                                       
                                      56
                                       
                                       2
Древний календарь КожабаевЕ.Алма-ата 1987г.
                                       
                                       7
                                       
                                      85
                                       
                                       3
Цветы оригами для любимой мамы. Л.В. Иванова, М., 2005г.
                                       6
                                       
                                      72
                                       


Қосымша әдебиеттер 
№
Оқулықтар мен оқу  -  әдістемелік құралдарының атауы
                               Дана саны
                         Студенттер саны
                          Қамтылу пайызы
                                Ескерту
                                       1
Н. Докучаева. Мастерим бумажный мир <<Диамант>>, <<Валери СПБ>>, Санкт-Петербург, 1997г.
                                       7
                                       
                                      88
                                       
                                       2
Художественное проектирование. Под ред. Б.В. Нешумова, Е.Д. Щедрина, М., 1979г.
                                       6
                                       
                                      70
                                       
                                       3
Цветы оригами для любимой мамы. Л.В. Иванова, М., 2005г.
                                       5
                                       
                                      54
                                       

Пәндер