Файл қосу

Мұғалімдерге арналған Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі пәннің бағдарламасы



ҚАЗАҚСТАН  РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
              <<МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ>> КАФЕДРАСЫ
Құжат СМК 3 деңгей
                                   ПОӘК
                                       
                                       
                                   ПОӘК
                                        
                              042-18.1.32/02-2014
                                   ПОӘК
Мұғалімдерге арналған <<Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі>> пәннің бағдарламасы 
                                       
Редакция № 2 
16.06. 2014

                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
                                       
<<Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі>> 
                                       
           ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                                       
5В010100 <<Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу>> мамандығы

МҰҒАЛІМДЕРГЕ  АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ  БАҒДАРЛАМАСЫ












                                  Семей
                                       
                           2014-2015 оқу жылы

                         ПОӘК 042-18.1.32/02-2014
                       Редакция № 2 16.06.2014
                                  Бет  2__
                                       
                                       
                                Алғы сөз

1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН
Құрастырған:  <<Музыкалық білім>>  кафедрасының

 п.ғ.к., доцент : _____________Сұлтанова Н.К.

2 ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1 Кафедра отырысында бекітілген:

Хаттама № _1__ от <<_29_>>___08__ 2014 жыл

<<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, 

п.ғ.к.:   ______________ Бодауова Б.К.

2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының
отырысында бекітілген <<__05_>>___09_____ 2014 жыл.  Хаттама № 1

Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш.


3БЕКІТІЛГЕН
Университеттің Оқу  Кеңесінің отырысында бекітілген 
<<11>> 09  2014 жыл.      Хаттама № 1

ОӘК төрайымы  _________  Искакова Г.К.














                                Мазмұны
                                       
                                       
                                       1
Қолдану саласы
                                       
                                       2
Нормативті сілтемелер
                                       
                                       3
Жалпы ережелер 
                                       
                                       4
Пәннің оқу мазмұны(модульдер) 
                                       
                                       5
Студенттердің  өздік жұмыс тақырыптарының атаулары 
                                       
                                       6
Пәннің оқу-әдістемелік картасы 
                                       
                                       7
Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы
                                       
                                       8
Әдебиеттер 
                                       
                                       

                                       
                                       
                                       


















 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ   
            Мұғалімдерге арналған <<Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі	>> 5В010100 <<Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу>> мамандығы
 бойынша жоғары оқу орының студенттеріне іштей және сырттай оқитындарға арналған. 
2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР
Негізгі мұғалімдерге арналған <<Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі	>> пәні барлық оқу процессіндегі талаптарға сай тәртіп бойынша төмендегі құжаттарға енгізілегн:
* >> 5В010100 <<Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу>> мамандығы бойынша пәнінің типтік оқу бағдарламасы. 
* СТУ 042-ГУ-4-2014 Стандарт университета <<Общие требования к разработке и оформлению учебно-методических комплексов дисциплин>>;
* ДП 042-1.01-20114 Документированная процедура <<Структура и содержаниеучебно-методических комплексов дисциплин>>.
3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1 Қысқаша пәннің мазмұны:                Жалпы бұл бұл пән <<Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі>> 5В010100 <<Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу>> мамандығы бойынша жоғары оқу орының 3  -  курс студенттерінің 5 семестріне, 3 кредит 135(сағат) яғни,  іштей және сырттай оқитындарға арналған. 
3.2 Пәннің мақсаты  -  Студенттерге мектепке дейінгі балалардың музыкалық іс-әрекетінің ерекшелігін, оның түрлері туралы білім беріп, ұйымдастыру дағдыларын, мектептке дейінгі ұйым тәрбиешілерін кәсіби-педагогикалық дайындауға бағытталған пәндердің бірі музыка тәрбиесі теориясы мен әдістемесін, эстетикалық-педагогикалық шеберлік негіздерін қалыптастыру .
3.3 Курстың негізгі міндеттері:
* студенттердің пән мазмұны, оның бөлімдері, бағыттары туралы түсініктер алуларына мүмкіндік туғызу;
* мектептке дейінгі балалармен музыкалық жұмыстың әдістемесін меңгерту;
* музыкалық қызметке қажетті кәсіби педагогикалық  сапасын қалыптастыру
* балалар бақшасында музыкалық тәрбие теориясын оқыту мәселелері бойынша өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру; 
* балалар бақшасында музыкалық тәрбие теориясын оқыту мәселелері бойынша дәрежеде музыкалық білім берудің педагогикалық мәселелерін дұрыс ұғынуына мүмкіндік беру;
* Музыкаға деген сүйіспеншілік пен құштарлықты тәрбиелеу. Бұл міндет баланың естіген шығармаларының мазмұнын тереңірек сезіп, түсінуіне көмектесетін музыкалық кабылдағыштығын, музыканы есте ұстау қабілетін дамыту жолымен шешіледі. Музыканың тәрбиелік ықпалы жүзеге асырылады.
* Балаларды алуан түрлі музыкалық шығармалармен таныстырып, олардың музыкалық әсерлерін байыта беру керек.
3.4  Оқытудың нәтижесі:
болашақ мектептке дейінгі музыка мұғалімінің жас ұрпақ бойына ең алғашқы білім негіздерін сіңіретін, олардың дағдылары мен машықтарының дұрыс бағытта қалыптасуын қамтамасыз ететін, ізгілікті және отаншылдық қасиеттерге баулитын тұлға. Оқушылардың рухани мәдениетін қалыптастырудың негізгі компонентінің бірі эстетикалық тәрбие. Музыкалық эстетикалық тәрбиенің маңызды бір бөлігі болып табылады. мектептке дейінгі ұйым тәрбиешілеріне қойылатын талаптар, музыкалық қабілеттері, көркемдік-шығармашылық, музыка өнері және ерекшеліктері, музыкалық бейне, музыка тілі, музыкалық сөйлеу ұғымдарына сипаттамалары айтылады.  Мектепке  дейінгі  балалардың  сюжеттік-рольдік  ойындары. Мектепке дейінгі балалардың драмалау ойындар. Мектепке дейінгі балалардың құрылыс ойындары. Дидактикалық ойындар-оқыту құралы.

                         ПОӘК 042-18.1.32/02-2014
                       Редакция № 2 16.06.2014
                                   Бет  5
3.5 Курсттың пререквизиттері:
осы пәнді меңгеру үшін, келесі пәндер бойынша алынған білімге сүйенуіміз қажет: педагогика, педагогика тарихы, мектепке дейінгі психология, мектепке дейінгі педагогика, Педагогикалық практика. жас ерекшелік физиологиясы мен гигиенасы, музыка негіздерінің теориясы.педагогикалық практикада алынған білімдерін қорытындылайды.
3.6 Курсттың постреквизиттері:
осы пәнді оқыту барысында алынған теориялық, практикалық білімдері мектепке дейінгі мекемелердегі педагогикалық қызметтің негіздерін меңгеруге ықпалын тигізеді, педагогикалық практика пәндерінен алынған білімдерін қорытындылайды. 
3.7 Оқу пәннің  бағдарламасынан көшірме:
Курс 
Семестр
Кредит
Д/С 
Т/С
ОБСӨЖ
СӨЖ
Барлығы
Бақылау түрі
2 
3 
3
30
15 
22,5
67,5
135
емтихан
4 Пәннің оқу мазмұны(модульдер)
                                                                 Кесте  2 
№
Дәріс және тәжірбиелік сабақтардың тақырыптары
Д/с
Т/с
Модуль 1. Мектеп жасына дейінгі балаларға музыкалық тәрбие берудің жалпы мазмұны мен құрылысы
1
 Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі пәнінің мақсаты және міндеттері. 
3
1
2-3
Мектеп жасына дейінгі балаларға музыкалық тәрбие беру және дамытудың теориялық негіздері
3
2
4
Мектепке дейінгі ұйым педагогикалық үдеріс жүйесіне сипаттама
3
1
5
Музыкалық өнер және көркемдік іс-әрекет мектептке дейінгі балаларға музыкалық тәрбие беру және дамыту негіздері
3
1
Модуль 2. Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық іс-әрекет түрлері
6-7
Баланы дамыту тұжырымдамасы балалардың музыкалық іс-әрекет субъектісі ретінде
3
2
8-9
Мектепке дейінгі музыкалық тәрбие беру және дамыту әдістемесі: диагностикалау, ұйымдастыру, өзара әрекеті
3
2
10-11
Музыкалық іс-әрекет түрлері: бала-тыңдаушы, бала-орындаушы, бала-шығармашыл
4
2
12-13
Балалрдың музыкалық іс-әрекетінің формасы
4
2
14-15
Музыка жетекшісі: педагог тәрбиешілердің және ата-аналармен ынтымақтастықта болу.
4
2

Барлығы:
30
15
                                                                               
5 СТУДЕНТТЕРДІҢ  ӨЗДІК ЖҰМЫС ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ АТАУЛАРЫ
Тақырыбы 1-7 Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі пәнінің мақсаты және міндеттері. 
Тақырыбы 8-14. Мектеп жасына дейінгі балаларға музыкалық тәрбие беру және дамытудың теориялық негіздері 
Тақырыбы 15-21 Мектепке дейінгі ұйым педагогикалық үдеріс жүйесіне сипаттама Тақырыбы 22-28 Музыкалық өнер және көркемдік іс-әрекет мектептке дейінгі балаларға музыкалық тәрбие беру және дамыту негіздері
Тақырыбы 29-36,5 Баланы дамыту тұжырымдамасы балалардың музыкалық іс-әрекет субъектісі ретінде 
Тақырыбы 37-44 Мектепке дейінгі музыкалық тәрбие беру және дамыту әдістемесі: диагностикалау, ұйымдастыру, өзара әрекеті
 Тақырыбы 45-52 Музыкалық іс-әрекет түрлері: бала-тыңдаушы, бала-орындаушы, бала-шығармашыл
Тақырыбы 53-60 Балалрдың музыкалық іс-әрекетінің формасы
Тақырыбы  61-67 Музыка жетекшісі: педагог тәрбиешілердің және ата-аналармен ынтымақтастықта болу.
                         ПОӘК 042-18.1.32/02-2014
                       Редакция № 2 16.06.2014
                                   Бет  7

7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗДАНДЫРУ
                                КАРТАСЫ
                                                                 Кесте  4 
Оқулықтардың  және оқу - әдістемелік құралдардың аттары
Дана саны
Студент саны
Қамт.  пайыз
Ескеру
* Осеннева М.С. Безбородова Л.А. Методика музыкального воспитания младших школьников.-М.,2001
1
7
10

* Гогоберидзе, А.Г.   Музыкальное воспитание детей раннего и дошкольного возраста : современные педагогические технологии .-Ростов н/Д,2008
1
7
10

* С85	Султанова, Н.К. Мектеп жасына дейінгі балаларға музыка пәнінен тақырыптық күнтізбелік жоспар: оқу-әдістемелік құрал / Н.К. Султанова, Семей: Интеллект, 2013.- 248 б.	
1
7
10

* Гогоберидзе, А.Г.   Теория и методика музыкального воспитания детей дошкольного возраста :учеб.пособие для вузов ..-М.: Академия,2007
1
7
10

* Педагогика ғылымы мен білім беру саласының өзекті мәселелері=Актуальные проблемы педагогической науки и сферы образования: Халық. ғылыми-тәжірибелік конф. материалдары, 23-24 ноября 2014 г.= Әл-Фараби атынд. ҚҰУ.- Алматы: Қазақ ун-ті, 2014.- 303 б.	
1
7
10

* Соснин, С.М.   Музыкальные сказки [Ноты] :Для детей старшего дошкольного, младшего и среднего школьного возраста  М,2004..
1
7
10

                            8 ӘДЕБИЕТТЕР:
* Осеннева М.С. Безбородова Л.А. Методика музыкального воспитания младших школьников.-М.,2001
* Гогоберидзе, А.Г.   Музыкальное воспитание детей раннего и дошкольного возраста : современные педагогические технологии .-Ростов н/Д,2008
* С85	Султанова, Н.К. Мектеп жасына дейінгі балаларға музыка пәнінен тақырыптық күнтізбелік жоспар: оқу-әдістемелік құрал / Н.К. Султанова, Семей: Интеллект, 2013.- 248 б.	
* Гогоберидзе, А.Г.   Теория и методика музыкального воспитания детей дошкольного возраста :учеб.пособие для вузов ..-М.: Академия,2007
* Педагогика ғылымы мен білім беру саласының өзекті мәселелері=Актуальные проблемы педагогической науки и сферы образования: Халық. ғылыми-тәжірибелік конф. материалдары, 23-24 ноября 2014 г.= Әл-Фараби атынд. ҚҰУ.- Алматы: Қазақ ун-ті, 2014.- 303 б.	
* Соснин, С.М.   Музыкальные сказки [Ноты] :Для детей старшего дошкольного, младшего и среднего школьного возраста  М,2004..
* Ветлугина Н.А. музыкальное воспитание в детском саду. М., 2008.
* Коренева, Т.Ф.   Музыкальные ритмопластические спектакли для дошкольного, младшего и среднего школьного возраста В.2 Ч. Ч.2[Ноты].-М.:ВЛАДОС , 2002
* Гогоберидзе, А.Г.   Теория и методика музыкального воспитания детей дошкольного возраста :учеб.пособие для вузов ..-М.: Академия,2007

Пәндер