Файл қосу
Студенттерге арналған Сольфеджио пәннің бағдарламасы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ Құжат СМК 3 деңгей ПОӘК ПОӘК 042-18.1.32/02-2013 ПОӘК Студенттерге арналған <<Сольфеджио>> пәннің бағдарламасы 28.08.2013 ж. редакция № 1 <<Сольфеджио>> ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010600 <<Музыкалық білім>> мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 042-18.1.32/02-2013 ОӘКП 28.08.2013 ж. №1 ред. 13 беттің 2-ші беті 1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырушы ________ <<___>>________ 2013 г. Рахметова Т.Р., <<Музыкалық білім>> кафедрасының аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 <<Музыкалық білім>> кафедра отырысында Хаттама № ___ <<___>>_____ 2013 жыл <<Музыкалық білім>> кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік бюросының отырысында бекітілген <<___>>________ 2013 жыл. Хаттама № Төрайымы: ______________ Ахметова Т.Ш. 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында келісілген және бекітілген <<___>>____ 2013 жыл. Хаттама № ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН 042-18.1.32/02-2013 ОӘКП 28.08.2013 ж. №1 ред. 13 беттің 3-ші беті Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны 3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Баға қою саясаты 7 Әдебиеттер 042-18.1.32/02-2013 ОӘКП 28.08.2013 ж. №1 ред. 13 беттің 4-ші беті 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1. Оқытушы туралы дерек Рахметова Толганай Рашитовна, <<Музыкалық білім>> кафедрасының аға оқытушысы, ғылыми - педагогикалық стажы - 11 жыл, тел: 34-77-78, № 2 ғимарат, 107 дәрісхана * Пәннің аты - <<Сольфеджио>>; - Кредиттер саны - 2 1.2 Қысқаша пәннің мазмұны: <<Сольфеджио>> 5В010600 - <<Музыкалық білім>> мамандығы бойынша пәннің Оқу-әдістемелік кешені жоғары оқу орының 1-3 курс студенттерінің 2 - 6 семестрлеріне, 5 кредит іштей оқитындарға арналған. Жалпы бұл пән базалық пәндерге жатады,бұнда болашақ мұғалімнің білімін тереңдетуге, практикада қолдануға көмектеседі. 1.3 Пәннің мақсаты - Пән мақсаты - студенттердің музыканы кәсіби тұрғыда қабылдауы үшін қажет: дыбыс биіктігін есту, ырғақтық, естіп елестету және музыкалық есте сақтау сияқты қасиеттерін дамыту. 1.4 Курстың негізгі міндеттері: * студенттердің пән мазмұны, оның бөлімдері, бағыттары туралы түсініктер алуларына мүмкіндік туғызу; * музыкалық білім беудің педагогикасының мәселерімен байланысты әдіснамалық білімдерді меңгеру; * музыкалық білім беудің педагогикасына қатысты әдебиеттермен жұмыс жасауда әдіснамалық талдауды игеру және оны әдіснамалық шығармашылық тұрғыда қолдану әдетіне тәрбиелеу; * әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру; * болашақ музыка мұғалімінің жеке тұлғалық кәсіби-педагогикалық қасиеттерін тауып көмектесу. 1.5 Оқытудың нәтижесі: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай - ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым - қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, 042-18.1.32/02-2013 ОӘКП 28.08.2013 ж. №1 ред. 13 беттің 5-ші беті осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету. 1.6 Курсттың пререквизиттері: 1.6.1 Музыка теория негіздері, Негізгі музыкалық аспап, Хор сыныбы 1.7 Курсттың постреквизиттері: 1.7.1 Хорды дирижерлау, Вокал сыныбы, Музыкалық білім әдістемесі, Мектеп репертуарының практикумы. 1.7.2 оқу - педагогикалық және диплом алды практикасы 042-18.1.32/01-2013 ОӘКП 28.08.2013 ж. №1 ред. 13 беттің 6-шы беті 1 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны Кесте 1 № Тақырыптың аты Әдебиеттер Т/К ОБСӨЖ СӨЖ 1 2 3 4 5 6 1 Мажорлық лад 1 Драгомиров П. №1-13 2 Минорлық лад 1 1 Калмыков Б. Фридкин Г. Сольфеджио1 бөлім 3 Мажорлық тетрахордтарды айту 1 5 Калмыков Б. Фридкин Г. Сольфеджио1 бөлім 4 Минорлық тетрахордтарды айту. 1 1 Калмыков Б. Фридкин Г. Сольфеджио1 бөлім 5 Мажорлық гаммаларды айту. 1 1 Агажанов А. Курс (сольфеджио). 2-ші сабақ 6 Минорлық гаммаларды айту. 1 0,5 6 Агажанов А. Курс (сольфеджио). 2-ші сабақ 7 Мажорлық барлық сатыларын бөліп айту. 1 0,5 Калмыков Б. Фридкин Г. Сольфеджио. 1 часть 8 Минорлық барлық сатыларын бөліп айту. 1 Агажанов А. Курс (сольфеджио). 042-18.1.32/01-2013 ОӘКП 28.08.2013 ж. №1 ред. 13 беттің 7-ші беті 9 Диатоникалық арақашықтарды дыбыстан жоғары айту. 1 Драгомиров 3 - 9 беттер 10 Диатоникалық арақашықтарды дыбыстан төмен айту. 1 1 Драгомиров 3 - 9 беттер 11 Мажорлық тональностерде диатоникалық арақашықтарды шешілуімен айту. 1 6 Агажанов 1-болім, 3-ші сабақ 12 Минорлық тональностерде диатоникалық арақашықтарды шешілуімен айту. 1 1 Агажанов 2-болім, 3-ші сабақ. 13 Арақашықтық тізбектерді айту. 1 0,5 Драгомиров 3 - 9 беттер 14 Параллелді терциялар. 1 0,5 5,5 Калмыков Б. Фридкин Г. 2 бөлім №25, 26,42 15 Параллелді сексталар. 1 0,5 Калмыков Б. Фридкин Г. 2 часть. №165, 172. 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР а) пәнді оқытудағы негізгі кеңестер: Сольфеджио қоғамдық құбылыс ретінде музыкалық тәрбие заңдылықтарын, қоғамдық өмірдегі музыкалық тәрбиенің мәні мен ролін анықтайды. ә ) пәнді оқытудағы студенттердің іскерлігі: Сольфеджионың негізін оқу - студенттердің тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психология-педагогикалық циклындағы пәндерден, музыкалық білімнің теориясы мен 042-18.1.32/01-2013 ОӘКП 28.08.2013 ж. №1 ред. 13 беттің 8-ші беті практикасы курсынан алған білім, іскерлік және дағдыларына сүйенеді. Әдіснамалық дәрежедегі педагогикалық болмыстың құбылстары мен заңдылықтарын, оларды түсіндіру тәсілдерін ұғыну, логикалық ойлауды меңгеру, әртүрлі мамандықтағы оқытушының шығармашлық өсуінің негізгі көрсеткіштерінің бірі болып табылады. б) Тәжірбиелік сабақтарды дайындаудағы нұсқау: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай - ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым - қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету, өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру. в) оқу-әдістемелік кешеннің қолданудағы нұсқаулар кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ жұмыстары студенттердің екі есеге ұлғаяды, бұл білім жоғарлатуға үлкен талаптар қояды. г) экзаменге дайындалудағы кеңестер: қыстық және жаздық сессияға дайын болу үшін ең алдымен берілген тапсырмаларды тәжірбиелік, СӨЖ уақытында өткізілсе, сонда ғана адал еңбек сіңірген студен қандай да болсада қиындықтан өтеді, білімі сонда жоғары бағаланады. 4 КУРС ФОРМАТЫ: тәжірбиелік сабағы - 15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, аттестациялар және емтихандар 5 КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер алдына мынадай администратиялық шарттар қойылады: Сабаққа кешігу - минус 0,5 балл Сабақты босату - минус 2 балл Жұмысты уақытында тапсырмау - минус 1 балл 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ: Баға қою әдісі : Тәжірбиелік сағатты 75 балл 1 аттестацияда и 75 балл 2 аттестацияда . 042-18.1.32/01-2013 ОӘКП 28.08.2013 ж. №1 ред. 13 беттің 8-ші беті ОБСӨЖ 45 балл 1 аттестацияда и 45 балл 2 аттестацияда Бақылау жұмысы 7 және 15 апталарда қойылады, қорытынды нәтижесінде 1-2 аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл, ал семестр бойынша әр рейтинг аттестация бойынша 300 балл Апта Бақылау түрі Барлық баллы Ескерту 1 2 3 4 1-7 Сабаққа қатысу1-7апталықтары 30 1-7 тәжірбиелік 1-7 Сабақтығы жұмытар 75 1-7 тәжірбиелік 3,5,6 СОБӨЖ 45 СРСП 4,7 СӨЖ 60 тәжірбиелік 7 Бақылау жұмысы 1 90 тәжірбиелік Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында 300 8-15 Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары 30 8-15 тәжірбиелік 042-18.1.32/01-2013 ОӘКП 28.08.2013 ж. №1 ред. 13 беттің 9-ші беті 8-15 Сабақтығы жұмытар 75 8-15 тәжірбиелік 10,12,13 СОБӨЖ 45 СРСП 11,14 СӨЖ 60 тәжірбиелік 15 Бақылау жұмысы 2 90 тәжірбиелік Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында 300 Экзаменнің қорытынды баллы 400 экзамен Барлық академиялық уақыттағы балл 1000 042-18.1.32/01-2013 ОӘКП 28.08.2013 ж. №1 ред. 13 беттің 8-ші беті 7 Қолданылған әдебиеттер 1. Кузембаева, С.А. Сольфеджио :оқу құралы .-Аркалык, Сольфеджио. Часть 2. Одноголосие (Ноты) /сост.:Б.Калмыков, Г.Фридкин .-М.:Музыка,2007 * Агажанов А. Курс (сольфеджио). Вып. 2. - М., 1973. * Способин И. Сольфеджио. Двухголосие и трехголосие. - М., 1977 * Сольфеджио. Ч.2 Двухголосие :учеб.пособие /сост.Б.Калмыков, Г.Фридкин.-М.:Музыка,1992.- * Момынов, П. Музыканы тыңдай және түсіне білу.-Алматы,1969 Кесте 2 - Музыкалық білім берудің әдіснамасы>> пәнінен күнтізбелік жоспар Апталар 1 2 3 4 5 6 7 Максималды балл 4 9 39 54 39 40 115 Сабаққа қатысу Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 4 4 4 4 4 5 5 Тәжірбиелік сабақтың жұмысы Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 0 5 10 10 10 20 20 ОБСӨЖ ОБСӨЖ Бақылау түрі Б Б Б мак. балл 0 0 15 0 15 15 0 СӨЖ СӨЖ Б Б Б Б Б Б Б мак. балл 0 0 0 30 0 0 30 042-18.1.32/01-2013 ОӘКП 28.08.2013 ж. №1 ред. 13 беттің 10-ші беті Бақылау жұмысының балдары- 90 Бақылау түрі қатысу тс СРОП СӨЖ мак. балл 30 75 45 60 Апталар 8 9 10 11 12 13 14 15 Максималды балл Сабаққа қатысу Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 4 4 4 4 4 3 3 4 Тәжірбиелік сабақтың жұмысы Бақылау түрі Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ Қ мак. балл 10 5 10 10 10 10 10 10 ОБСӨЖ ОБСӨЖ Бақылау түрі Б Б Б мак. балл 0 0 15 0 15 15 0 СӨЖ СӨЖ К К мак. балл 0 0 0 30 0 0 30 Бақылау жұмысының балдары- 90 Бақылау түрі қатысу ТС ОБСӨЖ СӨЖ РК мак. балл 30 75 45 60 90 Барлық семестр бойынша 60 150 90 120 180 Қысқаша атаулары: Қ-сабақ қақатысу; Б-бақылау жұмысы; РК-рубеждік бақылау РК 1 - 1 рубеждік бақылау; РК 2 - 2 рубеждік бақылау Қорытынды баға курс бойынша төмендегі шкалалар негі зінде айқындалады: 042-18.1.32/01-2013 ОӘКП 28.08.2013 ж. №1 ред. 13 беттің 11-ші беті Бағасы Мағынасы Балл Пайыздар,% А Өте жақсы 4,00 95 - 100 А- Өте керемет 3,67 90 - 94 В.+ Жақсы 3,33 85 - 89 В Жақсыға жақын 3,00 80 - 84 В - Сәл жақсы 2,67 75 - 79 С.+ Толық қанағаттанарлық 2,33 70 - 74 С Қанағаттанарлық 2,00 65 - 69 С- Сәл қанағаттанарлық 1,67 60 - 64 Д + Нашар 1,33 55 - 59 Д Өте нашар 1,00 50 - 54 F Қанағаттанарлықсыз 0,00 0-49 5 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ МЕН САБАҚ ТҮРЛЕРІНІҢ ЖАЛПЫ САҒАТ САНЫ № Тақырыптың аты Т/К ОБСӨЖ СӨЖ 1 2 3 4 5 1 Мажорлық лад 1 2 Минорлық лад 1 1 3 Мажорлық тетрахордтарды айту 1 5 4 Минорлық тетрахордтарды айту. 1 1 5 Мажорлық гаммаларды айту. 1 1 6 Минорлық гаммаларды айту. 1 0,5 6 7 Мажорлық барлық сатыларын бөліп айту. 1 0,5 8 Минорлық тональностерде диатоникалық арақашықтарды шешілуімен айту. 1 1 9 Арақашықтық тізбектерді айту. 1 0,5 042-18.1.32/01-2013 ОӘКП 28.08.2013 ж. №1 ред. 13 беттің 11-ші беті 10 Параллелді терциялар. 1 0,5 5,5 11 Параллелді сексталар. 1 0,5 6 ОБСӨЖ бен СӨЖ мазмұны Кесте 3 - ОБСӨЖ бен СӨЖ мазмұны ОБСӨЖ СӨЖ 2 ля минорда тұрақты сатыларды айту, әр сатыға жеке-жеке тоқталу. 2 Остинатты ырғақтық фигураларды сольфеджиолап орындау 4 әр сатыны жартылық, содан кейін төрттік ұзақтыққа созып дайындалу. 3 Көмекші және өткінші хроматикалық дыбыстар 5 2/4, 3/4, өлшемдерінде дұрыс дирижерлауға қол жеткізу 4 Мажорлық ладтың 1,2,5 жоғарылатылған сатылары 6 мажорлық-минорлық гаммаларды дұрыс айтуға үйрену 5 Хроматикалық гаммаларды айту 7 әр сатының интонциялық тазалығына қол жеткізу 6-8 Диатоникалық туыстықтағы тондылықтарға модуляция айту. 8 мажор-минордың барлық сатыларын бөліп айту 9-10 Доминанттық топтың альтерацияланған аккордтарын дыбыстан және тондылықта шешілуі мен айту. 9 Диатоникалық арақашықтарды дыбыстан жоғары айту 11-12 Қосалқы септаккодтарды тондылықта шешілуімен айту. 10 Диатоникалық арақашықтарды дыбыстан төмен айту 13-15 Қосалқы септаккодтарда кездесетін модуляциялық тізбектерді айту. 11 VII-сатының I-сатыға тартылуын, IV-сатының III-сатыға тартылуын, VI-сатының V-сатыға тартылуын, күшін сезіну 12 Мажорлық-минорлық тональностерде диатоникалық арақашықтарды шешілуімен айту. 042-18.1.32/01-2013 ОӘКП 28.08.2013 ж. №1 ред. 13 беттің 13-ші беті 7 <<СОЛЬФЕДЖИО>> ПӘНІНЕН КҮНТІЗБЕЛІК ЖОСПАР Кесте 4 - <<Сольфеджио>> пәнінен күнтізбелік жоспар № Бақылау түрі Баллы Апталар Қорытынды балл 1 2 3 4 5 6 7 РК1 8 9 10 11 12 13 14 15 РК2 1 Тәжірбиелік сабақтың жұмысы 150 * * * * * * * * * * * * * * * 150 3 ОБСӨЖ 90 * * * * * * * * * * 90 4 СӨЖ 120 * * * * 120 5 Бақылау жұмысы 180 * * 180 6 Барлығы (максимум) 600 7 Экзамен (максимум) 400 8 Барлық семестр бойынша (максимум) 1000
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz